FC Barcelona si vo včerajšom zápase v Taliansku tri body zabezpečiť nedokázala, keď s Interom Miláno v rámci 4. kola skupinovej fázy Ligy Majstrov remizovala 1:1. Blaugranas však boli jasne lepším tímom, no zradila ich efektivita.

O jediný gól Barcelony sa postaral Malcom, ktorý bol ako striedajúci hráč na trávniku sotva 2 minúty. Ten nahradil Ousmane Dembélého, ktorý takisto neodohral zlý zápas. Najlepším hráčom zápasu bol jednoznačne Philippe Coutinho, s ktorým si Inter nevedel dať rady, no bohužiaľ, Brazílčanovi zblokoval takmer všetky strely na bránu Handanoviča.

Výkon Brazílčana vyzdvihol aj Valverde na tlačovke po zápase. Katalánsky denník Sport však hráča hrubo a nesprávne podhodnotil, keď mu udelil známku 5. Podobne je to v prípade Luisa Suareza, ktorý takisto vynikal.

Katalánsky denník si však s hodnotením hráčov v tomto prípade ťažkú hlavu nerobil, keď takmer všetci hráči dostali známku 6. Hodnotenia portálov whoscored.com a sofascore.com sú oveľa objektívnejšie. Ako by ste hráčov ohodnotili vy?

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com
foto: sport.es whoscored.com sofascore.com

Barca2013

top komentár
44
2018-11-07 10:53:57

Coutinho: 5 ?

el_ilusionista

20
2018-11-07 12:57:20

Hodně špatný vtip...

Barca2013

8
2018-11-07 14:30:22

Asi systém error :-)

selo

top komentár
42
2018-11-07 11:00:55

Dembele 6 a Coutinho 5, odpadnem :D

jokerito

36
2018-11-07 11:02:31

To je veru zaujimave, ze jeden hodnoti Coutinha ako najlepsieho v zapase a iny ako najhorsieho...

el_ilusionista

5
2018-11-07 12:58:26

Vypovídá to dost o dnešní době "internetových" expertů...

el_ilusionista

4
2018-11-07 12:58:52

"expertů" :D

Maxii1

0
2018-11-07 11:09:03

No keď vidím tie známky od sport.es sa ani nečudujem ..všetci o dve hore na 8 ..Dembele 7(moc mu to nešlo) Ter Stegen tiež 7(veľa roboty nemal) jedna strela na bránu a gól(jasličky)
Od S.Roberta som čakal viac off výpadov ale inak dobre to bolo :-)
Ten Jordi Alba je King, Enrigue je blázon keď ho vyradil z repre..

pedo

10
2018-11-07 11:09:55

To sú mi ale “ odborníci”, to nie je hodnotenie ale dilentalizmus.

pedo

-26
2018-11-07 11:12:20

Dembele mi pripadá ako A. Gomes v Barce slabota

mazanyhrac

4
2018-11-07 12:02:42

Ke Coutinhovi: přijde mi, že jsou obránci připraveni na tu jeho jedinou variantu kdy si to hodí na pravou a střílí. Měli by se trochu střídat s druhým křídlem během zápasu, aby v tom měli obránci trochu guláš.

Grent

7
2018-11-07 12:04:54

Ja dufam ze ked sa Messi vrati tak zacne konecne Coutinha stahovat do zalohy a viac do stredu, na tom kridle proste nieje tak efektivny ako bol v strede, Arthura posunut napravo na Xavih poziciu a vpredu nech sa tocia dembele s malcomom :D

sugy1

17
2018-11-07 12:10:34

Tá sedmička pre Dembélého sedí, mne sa páčil, najmä ten taktický ťah z jeho strany ku koncu zápasu keď sa stiahol na akési CAM a sergi roberto hral pravé krídlo. Lopty šli cez neho a riešil ich pomerne konštruktívne. V úvode zápasu čo to pokazil, ale summa summarum v pohode výkon. A bude len lepší :)

Gabrieloo

13
2018-11-07 13:47:10

aspon par ludi vidi ze dembele nehral zle. sa tu vytvoril akysi kult ze straca lopty a kazdy hlada len moment kedy loptu stratil ale jemu pocitaju za stratu loptu uz aj to ked da dobry center, alebo ked mu neprejde finalna nahravka o par centy a uz pomaly aj to ked nahra suarezovi ktory neda gol takze dmebel stratil loptu. ja si myslim zo moze byt rozdielovy hrac, urcite este nehra a svojom maxime a robi aj chybi ale ten kult najhorsieho hraca co len straca lopty je fakt nezmysel. a ked vidim tie clanky zo spanielska a ten tlak co sa neho vytvara, verim ze to na neho ma vplyv. Ale na kridle on musi skusat a vymyslat inak gola nedame. to tam moze hrat Busi. mozno nestrati ani jednu loptu ale co z toho. to sa robi v strede zalohy a nie v utoku alebo na kridle.

Culesking

8
2018-11-07 16:26:11

Ja by som len poukázal na smolný moment, keď Coutinho spadol na lopte, hneď som si pomyslel,že keby sa to stane Dembelemu, už by bolo xy článkov o tom,že Dembeleho porazila lopta :)

MessiJeBuh

9
2018-11-07 12:18:28

Chtěl bych dodat něco k O.Dembelemu, hodně lidi ho kritizuje proto, ze hodně ztrácí míče, ale uvědomuje tě si proč ?? Protože je jediný hráč co se pokouší dělat kličky, dribling, nebojí jít 1 na 1 obejít někoho a tudíž poté když mu nevyjde souboj 1 na 1 nebo dribling, tak proto ztrácí tolik míčů... řeknete mi kdo v barcelone kromě Messiho a Coutinha zkouší jít 1 na 1 ??? Nikdo a buďme rádi ze tu máme dembeleho který není jak většina útočníků co si nevěří jít do souboje 1 na 1.. drtivá hráčů jenom prihráva do zádu a nezkouši nějaký dribling kličku atd... proč jsme ho kupovali, protože je dobrý v dribblingu v souboji 1 na 1 nebojí jít mezi obranu... je to ten typ hráče co zkouší vždy někoho obejít a ne jako drtivá většina jiných hráčů jenom si prihravat dozadu a zpět...

Takže on ztrácí míče kvůli tomu, ze se nebojí jít 1 na 1 nebo zkouší nějaký dribling... Jinak chci dodat, ze Malcom a Dembélé pokud se na nich dobře zapracuje bude z těchto 2 dobrá útočná 2.

Jinak Dembélé také ztrácel míče v Dortmundu a klopp ho kvůli tomu nenechal sedět on Klopp viděl v něm ten úžasný talent, ale to Valverde nevidí a neumí pracovat s mladými hráči....

sugy1

9
2018-11-07 12:26:00

Dembélé bol v Dortmunde 2016 - 2017, Klopp od 2015 trénuje Liverpool takže sa na klubovej úrovni nestretli ako hráč a tréner :)

johnko88

8
2018-11-07 15:09:44

V Barcelone si dovoli 1 na 1 este Suarez, Busquets, Alba, Semedo, Roberto, Munir a Malcom by s tym tiez nemal mat problem

Petros

6
2018-11-07 15:21:16

Mas naprostou pravdu,ztraci vice micu,protoze se snazi něco vymyslet,ale bohužel je ztrati i otalením a tam si myslim,ze je to uplne zbytecne a tyhle mice bych mu vycital .Je tam spousty lacinych ztrat,kdy jen klickuje nebo i nahraje spatnou nahrávku ,která neznamena vysunuti spoluhrace ,ale vicemene je klasicka barcelonska dozadu do stran

Nalim

-2
2018-11-07 18:25:34

Mám dojem že Luis vidí tvrdú rodiacu sa konkurenciu a začína sa brániť pič.ovaním do hráča ktorý mu môže spôsobiť lavičku.

Milan87

-2
2018-11-07 19:30:05

Si uplne mimo,suarez sa fakt nemusi báť ze by ho dembi vytlacil on na to ircite nemá

Busque5x5

4
2018-11-07 13:02:24

Moc sa mi nelúbi takáto forma hodnotenia...staré klasické 2-3 riadky o každom, a nie tu jeblích novinárov porovnávať atď...jasne viem, že sú aj tie staré hodn....podľa mňa je toto zbytočné ;-)

kofi

-14
2018-11-07 13:09:07

to je snad zart s tym Dembelem. znova vsetko kazil, nesiel do subojov, nesprintoval

FCBarcelona2018

1
2018-11-07 13:42:51

Tí čo hodnotili hráčov v redakcii sport.es, asi zápas iba počúvali v rozhlase, ináč by takéto známky nemohli podávať, ale ak to sledovali v TV, tak sú to potom odborníci na rybolov a nie na futbal.

Tom10Fantasy

-5
2018-11-07 15:20:42

Ano, je pravda ze dembele strácal lopty lebo sa snažil niečo vytvoriť. Ale chcel by som zdôrazniť že absolútne nebol schopný sa individuálne presadiť v súbojoch 1 na 1. Nech raz. A potom co si tam dvoch ešte položil. Ak je toto hráč čo má vytvárať šance a byť nebezpečný aj sám pre obranu súpera, tak amen tma. Určite nie na takejto úrovni. Keďže hral, snažili sme sa ísť priamociarejsie dopredu a vtedy prichádzalo k stratám, väčšinou úplne zbytočným. Nie len že nám to moc nesedelo, ale on, hráč ktorému to bolo prispôsobované, robil najväčšie chyby. Úplne školácke častokrát. Nevedel zhodnotiť najvhodnejšie riešenia v daných situáciách, následkom čoho sme strácali lopty. Tieto straty potom spravili z roberta najhorsieho hráča barcy, s čím ja absolútne nesúhlasím. Byť tam miesto dembeleho rafinha alebo messi, roberto je v pohode. Keď som včera písal že cakate od niektorých hráčov veci ktorých nie sú schopní a majú iné taktické pokyny a úlohy na ihrisku (myslel som rafinhu, že nemôžme od neho čakať individuálny výkon ako od dembeleho), včera sa ukázalo že práve ten timovejsi výkon rafinhu by nám bol včera oveľa viac platny ako vcerajsi katastrofálny individuálny výkon dembeleho, ktorý nám k ničomu nepomohol. A individuálny tiež. Som presvedčený o tom že dembele nie je hráč do základu barcelony. Nebránil by som sa jeho predaju ak niekto ponúkne aspoň 85 miliónov. Inak bude vhodný len na štýl zaparkovaneho autobusu kde by mohol využívať rýchlosť ak dostane loptu za otvorenú obranu a pôjde sám na brankára. Takýchto situácií máme za sezónu minimum, možno aj menej. Je teda úplne zbytočný.

Milan87

-2
2018-11-07 18:16:22

Uplny suhlas,vraj je dembi silný 1na 1,ale on potrebuje aspon 10 pokusov kym sa mu raz podari obist nejakeho hraca.techniku ma dobru len kym mu niekto nechce zobrat loptu pitom ma tu techniku hroznu

Nalim

-2
2018-11-07 18:30:53

Tento neželaný ko.ot kedy odíde do Madridu. Podrýva tu klímu a rehoce sa. Tom už Ťa tu ľudia nemôžu ani cítiť. Ty ani nevieš, že lopta je guľatá.

Tom10Fantasy

-1
2018-11-07 19:01:06

Neni guľatá. Je plochá ako Zem.

Milan87

-1
2018-11-07 19:31:59

Vved ma pravdu koho dembele obysiel?iba rozhodcu

Milan87

1
2018-11-07 19:48:50

Nalim=ludia? Viacerym tu nevadí ako vadí si myslím:D nalim nedaj sa s tym demvim mas pravdu

Nalim

3
2018-11-07 18:35:42

Tom Ty debil Dembele je vraj vhodný typ pri zaparkovanom autobuse súpera. A kde mu vhodia tú loptu na bránkovú čiaru ??? Veď sú vlezení v päťke. Ty si fak magor !!!

Tom10Fantasy

0
2018-11-07 18:58:56

Nie súpera, ale my keď zaparkujeme.

adriano

4
2018-11-07 17:25:48

Vcera bol zo strany barcelony smolny zapas co sa tyka koncovky.Boli jasne lepsi a dominantnejsi v zapase ako inter.Kritika na dembeleho nieje na mieste hral vcera velmi dobre len skoda ze tou svojou povahou si to v kadri kazi.Vcera to bolo ocividne ked suarez uprednostil rakitica pred nim a ocividne bol dembele v lepsej pozicii.A vcera sa dufam trener presvedcil aku kvalitu ma malcom pred munirom.A mohol by vyskusat valverde hru po kridlach s dembelem a malcomom a coutinha stiahnut do zalohy.

Messinho

4
2018-11-07 17:41:24

O hodnocení WhoScored.com
Hodnocení hráčů je založeno na každé události zaznamenané ve hře vypočtené automaticky na základě vlastních algoritmů, které obsahují více než 200 statistik. Všechny události jsou oceněny na základě zjištěného vnímání vlivu na výsledek zápasu. Pozitivní události jsou oceňovány proti negativním událostem.
Hodnocení společnosti WhoScored.com jsou považovány za nejpřesnější, respektované a známé výkonnostní ukazatele ve světě fotbalu. Jejich hodnocení jsou v současnosti používány mezi mediálními giganty, sázkovými kancelářemi a fotbalovými kluby.
Tady je to rozebráno víc: https://www.whoscored.com/...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.