Barca sa v aktuálnej fáze súťaže Copa del Rey stretáva v dvojzápase s Levante. Tím z Valencie figuruje v La Lige aktuálne na solídnom 10. mieste a táto sezóna je pre mužstvo Paca Lópeza zatiaľ celkom uspokojivá. Na Barcu si tak jeho zverenci verili.

Bolo jasné, že do zápasu nastúpia Katalánci s obmenenou zostavou, o prvý gól hostí sa tak dnes nepostaral ani Messi ani Suárez a dokonca ani Dembéle – z penalty znižoval Coutinho. Ako to celé dopadlo? Tak to sa už dočítate v našom Semafore.

Červená: Rotácia nevyšla

Jednoznačne najhoršie, čo sme dnes v radách Barcy videli, bola jej obrana. Mladíci dostali príležitosť, no dnes nám ukázali zatiaľ iba toľko, že Miranda nie je v tomto momente hodný záskok za Albu, s Chumim si na ľavom kraji vôbec nerozumel, kopili spolu jednu chybu či nepresnosť za druhou. Spolu s Murillom mali už po prvom polčase obaja na konte žltú kartu. Čo sa zálohy týka, v tej absolútnym spôsobom vynikal Vidal, ktorý bojoval za každú jednu loptu. Busquets dnes pôsobil ležérnym dojmom, Aleňá sa pri tvorení hry iba hľadal. Čo sa útoku týka, ten si šance miestami vypracoval, problém však bol v zakončení. Mnohokrát sa váhalo, občas parádne zachytal domáci brankár. Veľmi zlý vstup do dvojzápasu budú musieť napravovať hviezdy na Camp Nou.

Oranžová: Coutinho

Brazílčan sa hľadá. Dnes to bol opäť vlažný výkon, poskytol spoluhráčom niekoľko výborných prihrávok, no v globále možno jeho výkon hodnotiť ako podpriemerný. Paradoxne však práve on vrátil Barcu do hry v boji o postup do ďalšej fáze. Gól na ihrisku súpera môže byť rozhodujúci.

Zelená: Postup nie je stratený

Viacerí si dnes oddýchli, v podstate oddychovali mnohí aj z tých, ktorí boli na trávniku. Busquets či Dembéle pôsobili spomaleným dojmom. Najdôležitejšie je, že Barca dokázala vydrieť gól, i keď prišiel po penalte. Hráčom zápasu v drese hostí bol pravdepodobne Vidal, ani on však nepodal ideálny výkon. Pozitív bolo minimum, o týždeň to bude musieť byť jednoducho povedané iná, silnejšia káva.

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

mikimi122

34
2019-01-10 23:29:24

Dobre, že sme dali aspoň ten 1 gól. Čo mi je záhadou je to, že aj minulý rok Valverde podcenil Levante na konci sezóny a teraz zase. Neviem, či bol pri vedomý, keď skladal zostavu na zápas a to prevažne obranu. Dúfam, že si aj vedenie pozrelo dnešný zápas a videlo, že nám súrne treba ešte v tomto prestupovom období náhradu ku Albovi, lebo Miranda je minimálne 5x slabší ako Digne. Taktiež dúfam, že uvidia, že De Ligt je u nás veľmi potrebný, lebo taký Chumi iba čumí, ale nič neurobí.

kaspec22

25
2019-01-10 23:34:24

Rotace byla přehnaná a teď to bude muset zachraňovat Leo a Sua, což je škoda, protože oni so zrovna odpočinek zaslouží.. Líbil se mi Denis, který bojoval, ale chytře. Ne jako Dembouz, který šel několikrát do hráče a místo rohu nebo míče pro nás z toho byl faul. Ještě k Dembelemu, má neskutečnou rychlost a umí ji využít, ale musí ještě dozrát, protože spoustu situací řeší jinak, než by bylo dobré. No postup není ztracen, ale výkon mne zklamal.

Federer

16
2019-01-10 23:38:44

Takže zas je na vine tréner ? Nedá mladých tak je hejtovaný. Dá mladých zas dal moc a prehnal to. Čo sa tu ľuďom vôbec páči ? Tak toto je Slovensko. Nič nie je dobré. No dnes to fakt bolo hrozné.

kaspec22

25
2019-01-10 23:47:17

Rotace byla určitě přehnaná. Hlavně v obraně, kde měl hrát aspoň Lenglet místo Chumiho nebo Mirandy. Určitě by zvládl oboje lépe. S rotací souhlasím ale max 4-5 hráčů oproti minulému zápasu. Ne 9 hráčů, kteří nehráli o víkendu. To si můžeme dovolit proti týmům v druhé lize a třetí lize. Já jsem pro rotaci, ale všechno musí mít nějakou míru. To, že rotuje je v pořádku, ale mělo by to tak být pořád a ne jen v Copě honem všechny hráče, ale i v lize 2-3 hráče, potom by se to takto nemuselo honit.

jokerito

12
2019-01-11 07:36:09

Áno ale z tých deviatich tam boli piati o ktorých celá stránka tvrdí že majú hrať permanentný základ...

Teo07

-9
2019-01-11 01:55:30

Presne tak. Zas to spatne vyskladal. Optimalne bude, ked z La Masie vytiahne Iniestu, Puyola, Xaviho a Massiho

Federer

-1
2019-01-10 23:36:15

Všetci tu chcete aby hrali mladí. HRALI - ale jak ? Asi budeme musieť dať za pravdu trénerovi že nemôžu hrať normálny zápas 4-5 noví hráči. Potvrdilo že maximálne 1-2 noví ale zbytok stará garda. Oči boleli. Veľmi zlé. Valverde asi vie čo robí v hlavných zápasoch. Problém veľkých klubov : 1) musíš každý rok vyhrať všetko 2) ešte k tomu i zapracovať nových a mladých. Mladí potrebujú si POMALIČKY zvykať. Lenže to sa málokomu ľúbi. No, dnes nebyť jedinej vydarenej sólo akcie (penalta) tak máme veľký problém v odvete a musí zas hrať celý základ. No i tak aspoň 40-60% bude musieť hrať. Alebo : vyčkať 2-3 roky bez titulov a zapracovať všetkých mladíkov. No ale v Barce ? Neexistuje. Musia byť tituly.

jokerito

3
2019-01-11 07:34:24

Presne tak to je ako píšeš, no niektorí neznesú pravdu. Sa mi najviac páči, že ti ktorí najviac kričali načo nám je pohár, teraz nadávajú že v ňom šetríme...

FCBCN

7
2019-01-10 23:38:37

Ešte že sa tento experiment skonsolidoval trochu.
Že nemáme náhradníkov v obrane sme vedeli, tu sa to ukázalo v plnej nahote.

Ale že nemáme stred poľa, to je najväčšie sklamanie. Šoda že tam nevyskúšal radšej Puiga.

Pre mňa najväčšie sklamanie Coutinho. Veď nemohol z toho sedenia úplne zabudnúť hrať.

Čo ten stváral, keď nestratil loptu tak to tým točením a spracovaním totálne brzdil. Neviem čo mu je ale takto zahrať najdraší hráč, ktorý mal priniesť skúsenosti?

Ďalšie sklamanie Dembelé, nehral úplne zle, ale veľmi flagrantne. Tie zasakávačky robí stále, tak jedna z toľkých mu už mohla vyjsť. Ten chlapec je talent, ale bojovník je čajový.

LaBrie

-11
2019-01-10 23:43:29

Tu je vidiet, ze nahradit Neymara je velmi tazke, az nemozne.....zatial nikto.....

mikimi122

16
2019-01-10 23:47:42

Ani Neymarovi to zo začiatku v Barcelone vôbec nešlo.

kaspec22

10
2019-01-10 23:49:11

Včera Neymar hrál a taky nevyhráli.

LaBrie

-3
2019-01-10 23:57:46

...ale aspon dal pekny gol ; )

Jhonys

17
2019-01-10 23:48:44

nevím moc, proč se hejtuje celá obrana, když debutant Murillo podal individuálně slušný výkon a vůbec to nevypadalo, že to byl jeho první zápas za Barcelonu. Jasně, že i on občas chyboval, kdo taky v prvním zápase za takový klub nechyboval. Jinak ale moc povedená hra od něho, překvapil mě.

ombre

-5
2019-01-11 00:41:42

Ako mozes poskladat obranu ktora spolu este nikdy nehrala na pode Levante.. Ked toto nechapes tak niekde je chyba..

Jhonys

12
2019-01-11 01:49:08

cože? :D já se bavím o Murillovi, ne o obraně jako celku, takže chyba asi bude na jiné straně... :D

srdcarek

7
2019-01-10 23:51:11

To ani na fife by som nedal taku zostavu ako dnes Valverde. Vy co tu vypisujete ze “no mate tu rotaciu a sa stazujete” ... ale aka rotacia .. tento zapas bol vysledkom prace valverdeho s barcelonou .... hraju 11 hraci dookola ostatny hraci nemaju zapasovu prax a potom on da do zapasu uplnych novacikov bez zapasovej praxe .. takze je to valverdeho chyba ze nie su hraci zapracovany lebo hrale stale s tými istými. Áno jediny hrac ktoy na to nema je ten pravy obranca ten je fakt slaby ... ale ostatnych by len stacilo zapracovat do timu a vedeli by vyhravat taketo zapasy (malcom,alena,denis,semedo)

srdcarek

1
2019-01-10 23:52:09

*Teda pardon ľavý obranca

Lapi

11
2019-01-11 00:07:17

Hra dnes zlá, čo sa ale dalo čakať pri zostave ktoré bola na ihrisku. Čo je ale horšie sú niektoré komenty tu. Nerotuje- zle je, rotuje- ešte horšie lebo rotuje až príliš ... obrana bola komplet nová a nezohraná, ale namiesto hej tu by bolo dobré možno porozmýšľať prečo ich takto poskladal. Možno preto, že Alba, Pigue a Langlet hrali skoro každý zápas a minimálne dvaja z nich budú ešte dlho asi aj každý zápas hrať tak je logické že im dá oddýchnuť v prvom zápase z dvojzápasu, keď sa ešte veci dajú napraviť v odvete ako keby mali oddychovať v lige keď ide o body. A pri komentoch typu "Dnes mala nastúpiť plná zostava, aby sa urobil náskok a v odvete mohli oddychovať" sa mi rozum zastavuje. Aký by to malo význam??? Oddychovali byť tak či tak jeden zápas, tak ako aj teraz. A nebodaj by sa Áčko vytrápilo (ako posledné ligové kolo) a náhodou by nevyhrali, tak by museli nastúpiť aj tak v odvete a hrali by zápasy dva! Takto to Valverde skúsil, dal im oddýchnuť a ak by sa náhodou podarilo vyhrať, čo sa žiaľ nestalo mohli niektorý zo základu oddychovať aj v odvete. Béčkari vzadu síce hrali katastrofálne, ale minútach sklamali hráči Áčka ako Budú a Vou, ktorí dnes hrali tiež hrozne a podpriemerne. Takže by som tu nehejtoval trénera, ktorý aj keď prerotoval komplet zostavu, stále poslal na ihrisko kvalitu čo by si mala s Levante poradiť.

Lapi

3
2019-01-11 00:10:19

Ale mňa sklamali hráči Áčka ako Busi a Cou...drbnutá autokorekcia

Alek

1
2019-01-11 03:07:29

Velmi pekne napisane suhlasim +

jokerito

-1
2019-01-11 07:38:33

Súhlasím

MessiJeBuh

-1
2019-01-11 00:20:29

Proč zde každý kritizuje Coutinha.. dneska hrál na poště levého útočníka, takže nejí divu, ze nehrál tak dobře.. jelikož on je záložník ne útočník... v Liverpoolu hrál skvěle proč, protože Klopp ho stavěl na poště zaloznika... v Brazílii hrál neuvěřitelně proč, protože hrál na poště zaloznika ba dokonce tahal Brazílii Team místo neymara... chyba je u Valverdeho, ze ho staví na postě levého útočníka...

Lapi

12
2019-01-11 05:32:40

Ten hral útočníka maximálne tak na papieri včera. Celý zápas hral zálohu, povedal by som že dokonca strednú. Na ľavo nebol nikto okrem Mirandu, zato v strede si miestami na 10 štvorákoch zavadziali 4 záložníci.

MessiJeBuh

1
2019-01-11 00:35:12

Jinak semedo dneska hrál dobře, dobře podporoval útok těma krasnýma prunikama..

pavelsulek1

1
2019-01-11 00:48:35

ale těch ztrát...

pavelsulek1

0
2019-01-11 00:48:14

Já mám z toho takový pocit, že Valverde vždy dostane pocit nepřemožitelnosti a podle toho zaexperimentuje se sestavou tak, že snad není možné vyhrát ani ve Fifě na amatéra. Chtělo by to podle mě soudnost.

Vanbasten

3
2019-01-11 01:03:43

Za tyzden doma 3:0, LA pulga 2 góly a postup jasný, nikto nebude riesit dnesny výsledky, visca El Barca, visca El cathalunia

Jestper9

-4
2019-01-11 01:04:06

Uz minule som vravel. Ja by som Barcu trenoval lepsie. Nemusim vediet proti komu dat zonovu obranu a kde nie. Staci poskladat team. A to je vo velkoklube uloha trenera. A nie raz nechat spolu hrat polienka rakitica a busquetsa a potom hop. Total preorat zostavu mladasmi aby sa nepovedalo. Valverde je posraty. Boji sa hracov. Ked treba nerotuje a ked ano tak blaznivo. Ja ako trener by somcspravil zalohu, ze by sa kakalo a busquets rakitic by tam neboli. Velje mena, ale aj brzdy. Zial po 25 tokoch fandenia musim napusat, ze hrame strasne a nebavi ma ani sa na to pozerat. Radseh nechvprehrame v rade 10 zapasov a ten truhlik odide, ale sa zachrani team. Coutinha takeho hraca zabil doslova ako aj nas herny styl. A minuskujte pseudofanusikovia kludne.

jokerito

0
2019-01-11 07:41:17

No keby dáš zo zálohy preč busiho a Ivana tak sme dnes za realom. Ešte že nie si tréner...

Jestper9

2
2019-01-11 08:58:33

No tak to si vobec nemyslim. Ale pre niekoho su tiez viacej mena ako hra. Arthur a Vidal ich momentalne schovaju totalne. Myslis ze nie? Sentiment. Na tom tento klub padne. Nebyt Busquetsa a Rakitica sme vraj za Realom. .. Nase najvacsie slabiny s naladovym Piquem

Jestper9

-1
2019-01-11 09:08:06

Ale teraz vazne. Barcelona hra velmi zle. Futbal slabucky. Vysledky casto o nahode, alebo akor nekvalite supera. V Tittenhame ame vyhrali? Ano.lebo? Zakladne opory teamu nehrali. Porazili sme vysoko Real? Ale tych tento rok porazi kdekto. Pre mna je horsie, ze na otazku, ci ma bavi pozerat Barcu uz odpovedam, ze nie. Na co? Ten chaoticky futbl a cakanie co spravi Messi? S takym teamom a zostavou byt zavisli na jednom 32 rocnom hracovi? To nie je v poriadku. Absolutne sa nevyuziva potencial teamu. Ale to je tak. Barca nakupuje hracov a zabuda, ze trener chce hrat ako Bilbao.

jokerito

2
2019-01-11 09:13:12

Suhlasim ze Arthur je skvely a chytil sa neuveritelne. No stale este nedosiahol vrchol svojho potencialu. Na noveho hraca hra pomerne vela, to musis predsa uznat. Takze mi nepride fer vycitat Valverdemu ze by nehral, hra a dost. Aj Dembele hra dost a taktiez Semedo. vobec nie je pravda ze by hrali malo. JEdiny kto hra v poslednej dobe menej je Coutinho ale ma to svoj dovod. bol zraneny a evidentne nie je vo forme. Co sa tyka Vidala, je to skvely hrac, obrovsky bojovnik. Som strasne rad ze sme ho ziskali lebovie strhnut muzstvo vo fazach ked potrebujeme zapnut vyssi stupen. No stale si myslim ze Ivan a Busi nam davaju viac, i ked uznavam ze v niektorych fazach je Vidal velmi dolezity, mozno najdolezitejsi z muzstva.

jokerito

-1
2019-01-11 09:16:41

Pri Valverdeho koncepcii je jasne ze zaloha bude postavena hlavne na stvorici Sergio, Ivan, Arthur a Vidal + bude davat rozohravat ALenu. Co by som si ja osobne prial je aby zapracovaval aj Puiga co to pojde. ALe to je moje prianie netvrdim ze to tak bude. Ja by som videl buducnost nasej zalohy, ak by odisiel Rakitic v zostave Arthur Busquets Puig + coutinho ak by sme hrali 442.

jokerito

-1
2019-01-11 09:19:58

Este dodam, ze zaujimave by mozno bolo vidiet pri 433 zalohu Arthur Busquets Coutinho, tak ako tu casto pise napr TOm. ALe toto Valverde proste nepostavi- napisal som aka je jeho koncepcia. ALe mozno prekvapi. Mozno prave v odvete pohara toto postavi ako ofenzivnejsiu zostavu.

Jestper9

0
2019-01-11 12:05:22

Ano suhlasim. Ono celkovo je problem, ze pri tych hracoch co mame, tak mozno by som 4-3-3 vobec nepouzival... Nesuhlasim s tebov v tom, ze Busquets a Rakitic su nejak nenahraditelni. Ja si uz Barcu s tym co mame skor bez nich viem predstavit, ale ok. Je to len moj nazor a pohlad. Ale proste zahrabať hraca ako Coutinho... a na co vlastne jeho a Dembeleho kupovali? Bolo jasne, ze s rozostavenim 4-3-3 a aj 4-4-2 v podstate to bude tazke. hoci tam by mohli Dembele a coutinho hrat na krajoch, lenze je to tazke, kedze u nas krajny obrancovia idu do utoku a vtedy ich istia zaloznici. Bojim sa, aby Coutinh nedopadol ako Fabregas. vysnivaný hráč, čo čakal každý, že zapadne a ma DNA na to potrebne na vysokej urovni a nakoniec zhorí, lebo sa mu proste nenájde správna pozícia a funkcia...

bulldozer

1
2019-01-11 01:06:41

Levante mohlo dat kludne 6 golov a rozhodnut. :D:D:D Ale doma ich rozoberieme ak nastupi Messi o tom niet pochyb.

BigEL

2
2019-01-11 05:09:50

Rotace mi nevadila,bohužel Chumi a Miranda to neunesli.Couts hrál zálohu a ne útok jak se tu píše(a hrál hodně špatně).Nejlepší z nováčků Murillo,výkon hodný A-týmu a nebýt jeho zákroků mohlo být daleko hůř.

FCBarcelona2018

4
2019-01-11 06:34:10

Redaktor, ktorý písal tento článok bol asi nefetovaný.
1, Coutinho nevyrovnával z penalty ale znižoval na 1:2
2, Hráčom zápasu v domácom drese bol asi ťažko Vidal, keď Barca hrala na ihrisku Levante, čiže vonku.

Chleba123

-1
2019-01-11 07:00:36

Coutinho slabý - nedivím se když od Listopadu hraje maximálně 10 minut v zápase... a trenér mu nedá šanci i třeba místo Rakety
Malcolm hodně slaby - nedivím se když hrál zápas asi po 2 měsících... Valcerde mu taky prostě nedá šanci
A TAKHLE BYCH MOHL POKRAČOVAT...
JÁ TO NECHÁPU , COUTINHO ZAHRÁL JEDEN, DVA ZÁPASY ZLE A OD TY DOBY HO NENASADIL DO ZÁKLADNÍ 11... JE MI HO LITO, JESTLI TO TAKHLE BUDE POKRAČOVAT ODEJDE A BUDE ASPOŇ HRAT.

Milan87

1
2019-01-11 07:07:17

Malcom asi nejslabší denis ho na tej pravěj strane zatienil až som si vravel ze je ho škoda do arsenalu až po jeho prichodu sme totiž aspoň ako tak útočili

el_ilusionista

5
2019-01-11 07:28:22

Tady je zase generálů, ale až po bitvě :D No myslím, že by jich tu bylo i kdyby EV nerotoval a Levante bychom přejeli...

Chrisler

4
2019-01-11 09:14:43

Sranda. Pozrite si článok kde sa oznámila zostava. Tam to každý velebil aka super zostava, mladici atd. a teraz su tu ti isti jedinci nasrati že čo to bolo za zostavu. odborníci od Playstationu...

pa3kpraha

0
2019-01-11 09:46:26

Rafael Hernandez: "Valverde should rotate in the Spanish Cup, that’s not the problem, but his illogical rotations destabilising the entire starting XI. That’s not how you rotate correctly, it’s common sense."

Matees97

0
2019-01-11 09:53:17

Pro mě je zelená na semaforu jednoznačně Aleňa, který byl podle mě nejlepší hráč na hřišti a konečně vidíme odchovance La masie, který má na to hrát za A tým.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.