Ernesto Valverde na pozápasovej tlačovej konferencii stretnutia dvadsiateho tretieho kola proti Bilbau, ktoré sa skončilo bezgólovou remízou, musel vysvetľovať slová svojho asistenta. Aspiazu ešte pred úvodným výkopom povedal, že Messi nebol fit na sto percent, no to Txingurri poprel. 

Zápas

"Celý zápas bol tak trochu potrhaný. Čo sa týka nás, v prvom polčase sme sa v útoku nedokázali dostávať do jasných príležitostí. Dúfali sme, že zápas bude mať lepší rytmus, no oni nás začali vysoko napádať, na čo sme reagovali dobre. Po zmene strán sme priebehu dominovali."

Autokritika

"Mali sme si ísť po tri body ráznejším spôsobom, a to najmä v prvom polčase. Mali sme za sebou mimoriadne náročný týždeň, no nechceme hľadať výhovorky."

Messi

"Leo sa má dobre. Hral, pretože bol fit na 100%. Mali sme nejaké ťažkosti, ale keď hral znamená to, že sa cítil dobre."

Coutinho a Vidal

"Pokiaľ remizujete, no ste presvedčený o tom, že ste mali vyhrať, je to otázkou celého družstva. Častokrát sa upriamuje na jedného konkrétneho hráča, no sme jeden tím. Keď pripravujem striedania, nezaujíma ma, kto sa ako volá."

Ter Stegen

"Po svojej vlastnej chybe predviedol fantastický zákrok. A potom, to, čo ukázal na konci, bolo niečo neuveriteľné."

Problémy

"Azda sme v kľúčových momentoch duelu neboli dostatočne rázni. V prvom polčase sme sa nevedeli dostať do hry, kontrolovali sme ich napádanie, ale nevedeli sme sa presadiť v útoku. V tom druhom sme sa už dostávali bližšie k ich bráne, ale stále to akosi nebolo ono. Nedokázali sme zakončovať a vpredu sa nám nedarilo v súbojoch. Marc nás zachránil skvelým zákrokom. Dnešný duel bol náročný."

Boj o ligový titul

"Po tomto kole sme v rovnakej situácii ako pred týždňom. Sme prví a pokiaľ ma pamäť neklame, budeme prví aj o týždeň. Súťaž je však dlhá a musíme bojovať až do samotného konca."

Athletic

"Pokračovali v línii, ktorú nastolili v domácich dueloch už predtým. Hrali s rovnakou intenzitou. Vytvorili si čistú gólovú príležitosť, čo sa nám nepodarilo. Taká je realita. Mnohí si myslia, že mužstvo, ktoré je bližšie pri bráne súpera, je automaticky aj nebezpečnejšie, ale tentokrát tomu tak, ako vidíte, nebolo."

Zdroj: marca
Foto: marca

kubakladno

4
2019-02-11 09:19:28

Messi je Buh.
ALE Barca nemůže a ani nesmí podávat tak hrozné výkony.
Máme lavičku, že by jsme mohli mít dva super týmy, ale nedokážeme to využít.
Neni to chyba jenom trenéra, ale i motivaci těch hráčů.

Zmazaný užívateľ

21
2019-02-11 09:21:27

Mno...Tenhle alibismus co čiší téměř z každé odpovědi není asi to, co by týmu pomohlo... Na druhou stranu soupeř byl silný a je potřeba uznat i jeho kvality. Je potřeba zamakat a začít odznovu.... Hlavme by to chtělo, aby hrací hráli na místech, kde byli zvykli několik let hrát, posadit na lavičku Suareze a co nekvič využít potenciálu Malcoma a Dembeleho. Včera citelně chyběl i zraněny Alba a taky doufam, ze se co nejdriv vrátí Arthur a posadi Douglase. Tak snad si to Valverde přečte ;-D

Culesking

4
2019-02-11 12:07:01

Všetko vystihnuté, no Alba nie je zranený len ma karty, čo je šťastie:D

jokerito

4
2019-02-11 09:21:31

Treba sa oklepat a zacat opat vyhravat. Liga je narocna tento rok, kazda poda tazka a kazdy bod dobry. Aj taky Real moze zasa kludne zavahat najblizsie...Dufajme ze Dembele sa cim skor dostane opat do formy a Arthur sa vrati cim skor. Rad pocujem ze Messi je ok. Visca el Barca

Shearer

29
2019-02-11 09:22:27

"Keď pripravujem striedania, nezaujíma ma, kto sa ako volá."
Tejto vete on sám neverí.

emiliano

0
2019-02-11 16:01:43

Že nosáča nezaujímajú mena pri striedaní ? Má pravdu, ale s malými odchýlkami , ako hovorí rádio Jerevan: Nesmú byť vystriedaní za žiadnej biedy Busi, Raki, Suarez, Roberto. Striedaní môžu byť len Dembele, Cou, Vídal, Malcom, Arthur, Aleňa, Semedo.

jan22

7
2019-02-11 09:23:07

EV na. tlačovkách prevážne tak rozpráva, ako reaguje na priebeh hry počas zápasu,.... že ako ? Nech si vytvori každý svoj názor....

Couthinha23

8
2019-02-11 09:23:19

Včerajší zápas zo strany Barcelony obrovská slabota to nieje ta pravá Barca akú poznám môžme byt radi že sme uhrali aspoň remízu vďaka Ter Stegenovi.

Darsley

21
2019-02-11 09:33:58

Valverde je najhorší tréner akého sme kedy mali...boli tréneri čo nemali gule, boli tréneri čo sa spoliehali na hráčov že niečo vymyslia....ale tento arogantný a egocentrický maniak, ktorý si myslí že robí najlepší futbal na svete ma už vytáča...máme najlepšieho hráča vesmíru plus jedných z najlepších hráčov na svete a on namiesto vytiahnutia z nich toho najlepšieho ich dokáže úplne zničiť...toto žiaden tréner ešte nedokázal...a aj tak si zápas čo zápas stojí za svojimi rozhodnutiami...Záloha Bousq Rakitič a Vidal ? títo traja hráči spolu ? to mohol dať do zálohy rovno troch stredných obrancov...čo on potom chce ako sa má lopta dostať k útočníkom ? no nijako včera sme to videli...a potom keď útočnik príde po loptu do stredu ihriska tak asi ťažko s ňou prejde 5 hráčov a ešte strelí gól...on keď sa mu zrania hráči nie je schopný ani zmeniť rozostavenie alebo prispôsobiť tomu hru...a hovorte si čo chcete že máme výsledky...ešte nás nikto nepreveril poriadne....a k tomu dôležite su výsledky v ťažkých zápasoch teraz a nie čo bolo na začiatku sezóny....ale ja nič nečakam on nám to poserie....

ombre

8
2019-02-11 10:31:59

Konecne niekto kto mi prehovoril z duse a vidi to realne..

maryann

2
2019-02-11 14:50:40

Heeeej...a vies kto bol Martino ?????

Alek

3
2019-02-11 14:54:19

Boze kamo take somariny pises ze zabija messiho potencial ? A kto kazal messimu sa vcera prechadzat po hrisku valverde ? Alebo ze nedal hned dembeleho po zraneni ? No chvala bohu ze ho nedal bol tam skoro pol hodinu a ani som o nom nevedel ze je tam .. vidalovi vcera vibec nevysiel zapas a oni hrali strasne vysoky pressing nasi ani nebehali tak tu uz nepiste tieto somariny konecne .. a nikto nas nepreveril ? :D pisalo sa tu ze ani nepostupime zo skupiny v LM a aha ? Nepostupilo sa ? A to sa tam hralo aj bez messiho v anglicku sme znicili spurs a ied bol messi zraneny tak sme bez neho hrali velmi pekny futbal takze muzstvo pocnuc trenerom dobre zareagovali na zranenie ale.proste teraz nie je forma barca je v krci to tak proste vo futbale byva nejde coutinhovi nejde suarezovi messi posledme zapasy nehra dobre proste musi sa len vratit forma a ficime dalej verim ze sa vrati v LM proti Lyonu ! .... Visca el Barca

Darsley

10
2019-02-11 09:34:16

Čo sa týka Suaréza jeho by som sa zastal...úloha hrotového útočnika nie je kombinovať on ma byť zakončovateľ v 16-ke....no ale keď náš pán tréner vyskladá taku zostavu že suaréz musí ísť k messimu na našu polku po loptu tak ako môže zakončiť v 16-ke...Suaréz je najlepší v tom čo robí behá a robí priestor pre krídelných útočníkov a potom zakončuje...on nemá čo kombinovať....na to je tam ďalších 9 hráčov...keď na ter stegena nepôjde za cely zápas lopta tak hovoríte že je zly bránkar pretože nemal ani jeden zákrok ? nie...hovoríte že obrancovia su skvelý že k nemu loptu nepustili..

adriano

4
2019-02-11 09:39:12

Ale treba povedať že suarez hra zápas čo zápas nemá 20 a vidno to na ňom.Uz minule som napísal že suarez nevie odohrať v krátkom čase dve stretnutia alebo tri na vysokej úrovni jeho výkon padá s vytazitelnostou a to je fakt.Potom vidíme že si nevie spracovať loptu nevie prihrať furt len čaká na pomoc rozhodcu a rozhadzuje iba rukami.A na jeho post Barcelona nemá nahradu.

Darsley

9
2019-02-11 09:54:23

keď je okolo suaréza 5 hráčov a naši si nahrávaju loptu v strede ihriska čo má robiť...pozeráte zápasy aj iných klubov ??? pri našom obliehani brány kde je v 16-ke 10 hráčov čo chcete od hrotového utočnika ? jak si tam ma najsť priestor ??? kým naši hráčo dojdu y obrany do 16 tak buď stratia loptu alebo je to tak pomalé že už su na suarezovi 3 hráči...važne neviem či sa tu niekto aj vyzná vo futbale alebo len kritizuje každého bez argumentov...

jokerito

9
2019-02-11 10:01:38

Zaujimave, ze ked to dokaze Ronaldo, ktory tam proste len stal a cakal a nech tam bola hocijaka obrana / Bayerm , Juve .../ tak ten gol tam proste drbol, tak poviete ze ved je iba doklepavac , co je na tom. Suarez je nas sniper, strelec, na to tam je, aby sa presadil, nasiel si to miesto a dal gol!

Darsley

-3
2019-02-11 10:24:10

môj zlatý Ronaldo nebol hroťák....a aj keď ku koncu hral v reale viac na hrote tak pozri na štýl realu žiadne držanie lopty boli to rýchle protiutoky kde bol nanajvíš jeden obranca v tej rýchlosti ronaldovi sa dostala lopta priamo na nohu a on doťukol....ty sa futbalu asi veľmi nerozumieš....keď porovnávaš suaréza a ronalda....suaréz tam behá pomedzi 4 obrancov 90 minut a lopta sa k nemu v 16.ke ani nedostane...vždy už pred ňou mu nahrajú alebo mu nenahrajú vôbec...

jokerito

2
2019-02-11 10:32:36

Ronaldo mal aj zapasy ked hral hrot ked uz ale netvrdim ze su rovnaky postovo. Ja rozumiem futbalu o to sa neboj. Ja teraz hodnotim to ze Suarez bol na zakoncovacom leveli ako on istu dobu ale uz tam zdaleka nie je. Ide o to ze bol na urovni kedy bol proste zakoncovatel ktory dal v sezone 40+ golov a uz nie je. Bez ohladu na to aky system hrame my alebo niekto iny...

jokerito

3
2019-02-11 10:34:45

Je zaujimave ze Valverdeho idu vsetci zniest pod ciernu zem , alebo aj napriklad ked ide o hracov Roberta, Coutinha, rakitica, Busquetsa ale zastavate sa suareza, ktory je tam proste na to aby nam daval goly a aj rozhodol nejake zapasy ale proste to nerobi. Viete preco sme vyhrali s Luchom treble? LEbo okrem Messiho tam niektore tazke zapasy rozhodol Suarez, a potiahol ich neskutocne, a to uz zdaleka nerobi!

barcelonista29

1
2019-02-11 11:08:38

Súhlasím s tebou jokerito. Suárez už nie je zakončovateľ, od ktorého sa dá očakávať 40+ gólov. Posledné sezóny sa počet znižuje. Aj keď stále má okolo 30 gólov v sezóne, väčšinou sú to góly za rozhodnutého stavu. My potrebujeme hráča, ktorý bude schopný strieľať góly konštantne, a nie spôsobom, že jeden zápas hattrick a ďalších päť zápasov sa jedná o tragédiu v priamom prenose. Stačí sa pozrieť, aký jalový je posledné 2-3 sezóny v LM. Za Luisa musí prísť v lete náhrada a musia sa rozumne rotovať. Z mená sa nedá fungovať...

Darsley

4
2019-02-11 12:54:47

myslel som to tak že porovnávať štýl realu na protiútoky s naším terajším wtýlom kde sa nevieme dostať do 16 je proste irelevantné...

jokerito

2
2019-02-11 09:39:59

Mne osobne vobec nevadi ze Suarez nevie zakombinovat. Osobne som si moc nevsimol ze by on chodil niekde kombinovat na nasu polku. JA od neho cakam aby daval goly, aby bol tam v predu smrtiaci, vedel si najst priestor, vedel si zakryt lopty a vedel vyhrat suboj, vedel to tam proste zaklincovat. A to on proste nerobi. Ak ziska loptu tak iba faulom inak je to 90% stratena lopta a to preto lebo je pomaly a je vsde neskoro. Skusa nejake nemozne paticky, prepustacky, furt pyta faul z toho co by nezapiskal mu faul ani slepec s palickou. a ked dostane relativne dobru loptu tak to odpali niekam skoro do autu. Proste uz davno nie je strelec, ktory to tam capne zo vsetkeho a veri si v tom zakonceni...

jokerito

6
2019-02-11 09:41:49

Ano, obcas ma zapas, kedy vybuchne a popada mu to tam, ale je to stale menej caste. Naposledy mal taky zapas mozno v Classicu na jesen.

blauigrana

9
2019-02-11 09:43:15

+ keby hráči začali aj niečo riešiť solo alebo s iným hráčom pretože 90% končí vždy prihrávkou na Lea...Suarez je totalne mimo nedá sa kombinovať reaguje ako splašený kôň...Malcom mal hrať základ to že prečo to tak nebolo to vie len asi Ernie možno ani on nie...a tú zálohu čo včera nainštaloval tak to už vôbec nechápem...kludne to mohol dať Cou/Busi/Ivan(Vidal ) a v predu Malcom/Kevin/Leo...a kludne by potom striedal Kevina ak by mu to nešlo...viem neni to fifa ani neni som žiadný tréner len môj názor

ace67

5
2019-02-11 10:24:58

Ono to bude aj tým,že Barca hrá väčšinou iba okolo šestnástky,málo je centrov ktoré by ten hroťák mohol zakončovať.Potom ale je tu jede problém.Načo nám je hroťák,ktorý sa v zápase nedostane do zakončenia,do kombinácie je nevhodný?To otravovanie súperovho brankára zvládnu aj fanúšikovia spoza brány mincami a zapaľovačmi.

BayernMunchen

9
2019-02-11 10:28:07

Mali sme narocny tyzden :D Real mal taky isty tyzden, dokonca o den oddychu menej a uhral 7 bodov. My sme uhrali 2 body napriek kadru so stomilionovymi hracmi

jarolamo

3
2019-02-11 10:40:06

Ty si snáď ani nespal po včerajšom zápase. Hovorí sa, že najhoršia je zrážka s blbcom. Nie je to celkom pravda. Najhoršie je, keď sa do nejakej spoločnosti ľudí dostane nejaký "travič studní", teda niekto, kto žije len pre to, aby druhým znepríjemňoval život. Väčšinou ide o osobnostného nímanda, ktorý je v tejto modernej dobe ukrytý za svoj monitor. No a keď tento chudáčik začne prskať okolo seba síru, stáva sa z neho nebezpečný človek. Ak by som ťa nazval kokotom, ale by som urazil veľa ľudí, ktorí sú o level nižšie ako ty. Treba ťa ignorovať, ako zlý tv program . Inak - zlí ľudia idú skôr voňať fialky. Nie že by som ti to prial, ale...

BayernMunchen

-9
2019-02-11 10:57:48

ADMINI ZIADAM VAS O VYMAZ TOHTO PRISPEVKU A ZABANOVANIE TOHTO CLOVEKA KTORY MA VULGARNE URAZA!

jokerito

3
2019-02-11 11:06:31

Ak by si cital s porozumenim, zistil by si, ze ta praveze vulgarne neurazil...

barcelonista29

1
2019-02-11 11:11:23

Bruno, ale veď aj ty urážaš druhých :D ser na to a nepýtaj ban :D

BayernMunchen

-5
2019-02-11 11:13:25

Za take vulgarizmy ako pouzil on som vzdy dostal ban. Nech pravidla platia pre vsetkych rovnako...

barcelonista29

4
2019-02-11 11:14:44

Ale na teba nedal žiadnu priamu urážku :D

BayernMunchen

-10
2019-02-11 11:21:08

Neurazil ma? Nauc sa citat hlupacik

barcelonista29

4
2019-02-11 12:43:02

A už urážaš Bruno :D jedine ťa nazval chudáčikom - použil dokonca zdrobneninu :D

naqiria

7
2019-02-11 11:15:23

zlodej krici, chytte zlodeja. ty si strasny kar chlapce. Teraz ti seriozne napisem, ze vacsieho idiota ako si ty nepoznam

BayernMunchen

-7
2019-02-11 11:19:26

Tu mi ziadna nula nebude priat smrt. Uz to chapes chudacik? A mna za kazde nadavanie zabanovali. Pravidla su pre vsetkych nie len pre mna

jarolamo

2
2019-02-11 14:52:16

Ok , som nula. Ale verejne ťa vyzývam, ak si z Ba, alebo sem budeš mať niekedy cestu, ozvi sa. Už teraz sa na teba teším ty trasorítka. Nejaký ban mi nevadí, len teba to môže rozrušiť, lebo ti to neumožňuje šíriť zlo okolo seba. A už na teba nebudem reagovať, ale máš odo mňa automaticky na každý príspevok (-). A rýchlo rýchlo ma choď udať...Len sa pri tom nepošmykni na nejakej banánovej šupke...

kov3

3
2019-02-11 14:55:47

Kašli naňho, to je známy provokatér z klubu kokútkov, ktorej predsedom je "roman7". A nešpiň si s ním ruky, on si ani to nezaslúži...

Milan87

3
2019-02-11 16:47:30

Kasli na neho odomna ma tiež stale mínus len precitam to jeho meno

BayernMunchen

-1
2019-02-12 13:28:55

Vies co? Ked sa tu nic nebanuje, tak ti to poviem otvorene: SKAP ty nula! Skoc pod vlak alebo z mosta je mi to jedno. Priemerne IQ na slovensku sa hned zvysi.

MrCrowley

10
2019-02-11 12:04:28

"Mali sme narocny tyzden, Real mal taky isty tyzden, dokonca o den oddychu menej a uhral 7 bodov. My sme uhrali 2 body napriek kadru so stomilionovymi hracmi"
Je to proste zhrnutie reality a je to fakt tak. Bez ohľadu na to kto to napísal je to proste tak.
A nijako sa z toho nedá vykrútiť. Príde mi to ako márne časy Tata Martina, kedy dal Leo 90 gólov za sezónu a aj tak z toho nakoniec nič nebolo. Proste Ernesto je márny. Na lavičke sedia hráči plní energie a po tráve behajú vyšisovaní slimáci. Smutné.

jokerito

-1
2019-02-11 12:18:18

Sezona je dlha, o tyzden zasa kludne moze zakopnut Real a my vyhrat. Fakt je taky, ze sme stale prvi a naskok na druhe ho je rovnaky...

BayernMunchen

3
2019-02-11 12:42:00

tvoje naivne myslenie by som chcel mat. O kolko starosti v zivote menej by som mal. Ak nechapes ze real je z 10. miesta uz druhy a ma v rukave el classico doma tak ta v tvojej rozpravke necham zit dalej

jokerito

-2
2019-02-11 12:47:54

Rovnako naivne ak nie viac je tvoje myslenie, ze ked sme dva krat remizovali, tak uz je samozrejmost, ze stratime cely naskok, real nas predbehne a vypadneme aj z pohara a lm...

jokerito

1
2019-02-11 12:49:37

Ja myslim pozirivne a suhlasim s tebou ze casto je potom zivot krajsi. To ze ty si negativista je tvoj problem. JA som napriklad stale vedel ze o titul budeme bojovat s REalom. nebol som naivny, ze ked boli chvilu stvrti ze uz nebudu s nami superit...

MrCrowley

3
2019-02-11 13:30:41

Realita nie je ani pozítivna ani negatívna, iba pohľad na realitu môže byť pozitívny či negatívny. A keď som minulé tri roky pozeral na realitu ako Sergio Ramos dvíhal ušatú trofej, nenašiel som v sebe veľa pozitívnych emócií. That's it.

jokerito

0
2019-02-11 13:40:26

ano ale mohol si najst pozitivum v tom ze my sme ziskali ligu a pohar :) samozrejme vypadnutie v lm ma velmi bolelo ... tam som nic pozitivne nenasiel

sagradarambla

4
2019-02-11 11:06:37

Hm, demontáž Sevilly a vykon bola v poslednom obdobi skor vynimka než pravidlo.
Horšie než výsledky sú výkony, čo Valverde nemôže nevidieť a tváriť sa, že je všetko v poriadku.
Messi tiež nie stroj na akumulatorove baterie. Žiaľ to mužstvo je až fatalne zavisle na jeho vykone.
Ked Messi nezahra akoby nezahral nikto /včera okrem Marca/.
Osobitnou kategoriou je Cou, Sua a niektori dalsi, ktori hraju slabo aj ked Messimu ide.
Je nacase netrvat ortodoxne, vytrvalo stale na rovnakej zostave, ale skusat aj ine zlozenia, dokonca obcas aj bez Lea.

BayernMunchen

5
2019-02-11 11:14:57

Konecne to niekto vidi. Odohrali sme skoro 40 zapasov z toho 3 dobre - classico, tottenham, sevilla. A aj tak malo stqci na zalepenie oci hlupakom ktori budu obhajovat styl valverdeho

fofo112

8
2019-02-11 11:17:09

že vraj celý zápas bol tak trocha potrhaný,toto má byť odborné vyjadrenie trénera k zápasu ja som presvedčený, že potrhaný je antitréner Valverde a to celú túto sezonu .

bulldozer

2
2019-02-11 11:28:25

Pokial nehori tak hrame na pol plynu ako to uz tak byva. A pre zapasy vonku to plati dvojnasobne.

lovefootball

4
2019-02-11 11:34:33

https://www.sport.es/... Barcelona have reached an agreement with Eintracht Frankfurt Serbian striker Luka Jovic

BayernMunchen

4
2019-02-11 11:43:31

Toto je na zamyslenie: a dovod preco by sme sa podla mna mali coutinha co najskor zbavit!

Coutinho was bought because of his name. In his medical Barça saw that after he sprints once, he MUST have a 2 minute break & obviously couldn't be Iniesta's replacement, but they still went for him.

He's not at fault for wanting to join Barça, we are at fault for going for him.

jokerito

4
2019-02-11 12:19:44

to je z akeho zdroja? Nejaky konspiracny web?

BayernMunchen

1
2019-02-11 12:40:38

twitter barcelona worldwide. Neviem na kolko % je to pravda ale ostatne nazory tam maju hlavu a patu a hlavne sa tym coutinhove posobenie v barcelone na 100% vysvetluje

Amamnonys

2
2019-02-11 12:04:37

takto sa vyjadril pred zapasom so superom.
Najlepšie kluby posledných desiatich rokov."
"Ostaňme pri tom, že to sú Athletic Bilbao a Barcelona." uz lepsie bilbao motivovat nemohol ????

RastoD

2
2019-02-11 12:38:56

ja to vidím tak, že Messi potrebuje k sebe vynikajúcich hráčov, inak sa jeho spoluhráči a aj tréner príliš na neho spoliehajú a to nemôže vždy stačiť. navyše stále hráme pomaly a pozične, pokus o rýchly útok je vidno málokedy a poriadnu strelu z diaľky skoro nikdy. a toto je asi tiež do veľkej miery Messiho vplyv. nemôžem si pomôcť, ale Messiho výnimočnosť trochu tímu škodí. ale to nie je jeho chyba, skôr chyba trénera a vedenia.

bulldozer

3
2019-02-11 14:22:05

tiez to tak vidim, je tam vela priposranych hracov ktori si myslia ze ich ulohou v ofenzive je naivne nahrat Messimu na polke a brat za to 10 mega.

LaBrie

3
2019-02-11 14:43:30

Ja by som bol velmi zvedavy, keby k nam teraz prisiel Pep, aku paseku by v muzstve porobil :)))))))) a kolkych "nenahraditelnych" by vyhodil......

RastoD

3
2019-02-11 15:03:58

asi by musel Lea poslať na dovolenku, aby sa ostatní naučili zase hrať bez neho, prípadne mu zakázať približovať sa k bráne bližšie než 30m. ale samozrejme, niekoľkí by odišli (Suarez, Coutinho a možno pár ďalších)

maryann

3
2019-02-11 15:01:02

Asi by som bol skôr zvedavy,kto by zostal/tych by bolo menej ako tych vyhodenych/

maryann

2
2019-02-11 15:03:38

Tazko by poskladal 11-stku,musel by aj Cillesen do pola....

maryann

2
2019-02-11 15:33:15

Keby sa tak nasiel niekto fundovany,sikovny a vedel by zratat kolko tisic eur zaplatil klub hracom za tento den/za tento zapas/.
Kolko eur stal klub tento "vykon" hracov co boli na ihrisku.

Ortiz

2
2019-02-11 17:40:38

Neverim, ze ma tenhle trener nejakej respekt v kabine, porad stejny vyraz, zadne zkritizovani tymu. Co je to za stratega? Mame takovej kreativni mancaft a on postavi zalohu Rakitic Busquets Vidal? Co od toho jako ceka? kdyby mel takovej mancaft Guardiola, tak z toho udela takovej stroj, ze by Bilbao nevedelo

Pradotissa

-2
2019-02-11 22:26:17

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.