Dnešným dňom začala vyraďovacia fáza Ligy majstrov aj pre katalánsku Barcelonu. V jej začiatkoch sa Valverdeho muži stretli s francúzskym Lyonom a favorit bol jasný už pred výkopom. Prvý duel však určite priniesol zaujímavé stretnutie.

Červená: Suárez v Lige majstrov

Zlá strelecká forma Luisa Suáreza v Lige majstrov pokračuje, hovoríme pri tom najmä o dueloch na ihriskách súperov, kde Uruguajčan neskóroval už doslova roky. Ani dnes jeho snaženie neprinieslo úspech, cez obrancov sa prebíjal iba veľmi ťažko, pomerne často chyboval aj pri prihrávkach a nebol tak nebezpečný, ako by sme to chceli vidieť. Dnes nebola platná ani jeho agresivita, i keď treba povedať, že už jeho prítomnosť na ihrisku znamená viac priestoru pre spoluhráčov, keďže súper si ho starostlivo bráni. Šance by boli, pušný prach ale stále zostáva zvlhnutý.

Oranžová: Opäť nedokonalosti

Dvoma základnými aspektmi, ktoré FCB prinášali v stretnutí problémy boli častá absencia zálohy a problémy v zakončení. Lyon hral po väčšinu zápasu štýlom, ktorý dovoľoval hosťom útočiť aj do otvorenejšej obrany domáceho celku, čo však Katalánci trestuhodne nevyužívali. Už po prvých 45 minútach mohla Barca rozhodnúť pokojne aj celý dvojzápas, šance však pozahadzovali Messi, Dembéle, Rakitič a následnej aj Suárez či Coutinho. Dnes môžeme povedať, že Barcelone chýbalo lepšie zakončenie a väčšia dominancia a vycibrenosť v strede poľa. Absencia Arthura tak zostáva citeľná. 13. decembra bude Barcelona potrebovať góly a strelecké znovuzrodenie.

Zelená: Postup v rukách

Výsledok síce tomu možno nenasvedčuje, no Barca má veľmi dobrú východiskovú pozíciu k tomu, aby z tohto merania síl vyšla ako postupujúci celok. Konsolidácia je potrebná, dobrou správou by ale mohlo byť, že je samozrejmé, že prichádzajú horšie i lepšie fázy v sezóne. Ak sa Barca dostane cez Lyon, čo si môže zabezpečiť na domácom ihrisku v marci, čiže všetko má vo vlastných rukách, k ďalšiemu dvojzápasu môže pristúpiť s lepšou streleckou formou. Dnes chlapci chceli dať góly, určite nehrali na istotu, chýbala len presnosť a miestami aj trocha šťastia. Svojho súpera Barcelončania herne prevýšili, veríme, že sa dielo dokoná práve na Camp Nou. Na záver pochváľme hráčov ako Dembélé či Messi, na strane domácich zas určite patrí poklona pre brankára Lopesa.

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

Miso1717

top komentár
67
2019-02-19 22:54:56

Odpovedzte mi niekto prosim vas...
Barcelona má zakaz striedať viac ako 2 hráčov a skorej ako 70minuta nemože striedať?Toto je hnus čo robi s hračmi tréner..Lebo tréner robi taktiku a on ma na starosti zostavu.V živote som asi nevidel viac trapiacu barcelonu ako teraz s valverdem.

jarolamo

6
2019-02-20 06:06:06

To máme čakač až dovtedy ? Citujem - "13. decembra bude Barcelona potrebovať góly a strelecké znovuzrodenie."

Darsley

top komentár
43
2019-02-19 22:55:46

Valverde out ... on nikdy nepracoval s tímom ktorý mal zaloznikov ako iniesta xavi alebo teraz coutinho ... on nevie čo je to ofenzívna záloha ... pre boha už nech ho vyhodia ...keby to urobili skôr zachránili by sezónu ...teraz je to v riti ...

zajo6991

13
2019-02-19 22:55:47

Skoda ze dnes bola.Efektivita na bode mrazu.

zajo6991

30
2019-02-19 23:02:26

Hra celkovo nebola zla a sanci na gol sme mali viac nez dost. Suarez je fakt totalne frustrovany a mimo. Zaloha nebola velmi kreativna ale to sa od 3 defenzivnych hracov dalo cakat. Striedania tak isto ocakavane a na.istotu. Skoda ze nosan nema gule nato zariskovat. Dnes potesil klasicky Marc, Semedo. Dobry prejav mal aj Dembouz a svoj standart zahral Busi.
Luis si musi aspon 2/3 tyzdne oddychnut lebo je to des , toto nieje ani na dorastenecky dedinsky futbal.

zajo6991

22
2019-02-19 23:05:36

A na 13. Decembra sa tesim , snad sa dnes setrili na ten zapas :D

Sheva7

27
2019-02-19 22:56:30

Dnes Suarez a Roberto tragedia

MSN4ever

-20
2019-02-19 22:56:57

Dúfam že túto sezónu sme bez titulu že ide Ernesto chumajko Pinokio preč bo to sa nedá obstáť už

Fishinko

-16
2019-02-19 22:59:06

Bohuzial v lige titul ziskame.. lebo ostatne teamy su marnejsie jak my

Darsley

3
2019-02-19 22:59:49

Ja sa bojím že zas vyhráme ligu lebo tam nám vytazstva 1:0 stačia a vedenie ho bude chváliť aký parádny futbal ... a to že vyhorime v LM a cope ich trápiť nebude ...lebo sak oni peniažky aj tak dostanú ...naše najvyššie vedenie tam niekde kvôli tomu že miluje barcu a futbal ...

Alirael

-55
2019-02-19 22:57:39

Messi ma taku formu jak Suarez, a to je co povedat - cervena jak bič

MoNika21

top komentár
52
2019-02-19 23:01:15

tebe tým bičom treba dať cez papuľu.

Alirael

-14
2019-02-19 23:31:50

Naozaj ale, co dnes zahral messi? Jo konecne pobehol z casu na cas. Ale preboha to ze je bez formy vidi aj slepy

Alirael

5
2019-02-19 23:37:48

Pocet striel 9, na branu 1
Pocet driblingov 7, uspesne 4
Pocet centrov 4, uspesny 1
Messi je najlepsi, ale aj on moze byt z formy a teraz urcite je

Babuca

14
2019-02-20 07:25:53

Ak by hral Messi každý zápas ako proto Lyonu tak nemám strach ano o LM ani o La Ligu, dnes chýbali góly, kľudne sme mohli vyhrať 5-6-7:1. Dnešný zápas oproti Valladolidu bol o 100% lepší

Babuca

-4
2019-02-20 07:27:06

Oprava zápas bol lepší oproti Valladolidu o ...

DonAndres8

28
2019-02-19 22:57:46

Zial, Luisito dokonaly koncovy hrac... skonci pri nom vacsina nasich akcii... zavadza tam, strasne tam zavadza posledne zapasy...

David777

32
2019-02-19 22:57:57

Nikdy by som neveril ze toto niekedy poviem ale Suarez je neskutocne drevo poslednu dobu. Vsetko od neho odskakuje. Dnes pomaly cely tim hral na neho, dokonca aj Messi niekedy, a zase nic. Prebral Coutinhovi golovku z nohy a odsral ju. Ale my samozrejme vystriedajme Dembeleho sak preco nie.

Zmazaný užívateľ

18
2019-02-19 23:00:04

Dembele je po zraneni, nie je vhodne aby odohral plnu minutaz

David777

26
2019-02-19 23:02:16

Ja uz to myslim vseobecne. Kazde jedno striedanie je dembele miesto coutinha alebo naopak, vidal miesto arthura a semedo miesto roberta. A to absolutne nezavisi od vykonu hracov. Proste je to tak

fajtli

8
2019-02-19 22:58:01

Mnoystvo sanci a ziadny gol, skoda. Leo hral fantasticky.!!!!

Alirael

-26
2019-02-19 23:00:18

Kedy hral leo fantasticky? Klapky z oci dole. Ma velmi vela pokazenych driblingov, nahravok. Pred rokom clovek cakal od neho ze da z kazdeho 2 priamaku gol. Poslednych 5 zapasov z nicj netrafi branu.

123456

2
2019-02-19 23:38:14

Súhlasím na 100%. Bez formy je veľa hráčov a útočné trio tomu dáva korunu. Preto tie výsledky sú také. Dúfam že to čím skôr prekonajú. LM ešte doma nie je, treba vyhrať.
No a Leo v pohode určite nie je takto zle štand. už dávno nekopal. Treba sa na to pozerať tak ako to je a nie si tu nahovárať blbosti.

rene

-14
2019-02-20 00:29:17

mas pravdu. Leo nie je v pohode lebonikdy ani nebol. Konecne sa niekomu otvorili oci.

mikimi122

-11
2019-02-19 23:01:30

Práveže Messi hral zle. Nešlo mu to strelecky, ale aj pri driblingu mal problémy.

mikimi122

-22
2019-02-19 22:58:13

Ako to už prestáva byť sranda. Úprimne som nevidel hrať Messiho horšie ako teraz. Suarez nič ako je to jeho zvykom. Idiot Valverde radšej vystrieda najlepšie hrajúceho Dembeleho ako úbohého Suareza. Lenglet hral miestami mizerne. Posledne 2 zapsy nevieme poriadne streliť gól.

mikimi122

-7
2019-02-19 23:03:42

Jasne, že ma zmínuskujete za Messiho, ale raz za čas si treba zložiť aj ružové okuliare pozrieť sa na to aj objektívne. Messimu to nejde v posledných 2 zápasoch.

Marekkk88

22
2019-02-19 23:11:31

Ty čo chlapče, fetuješ? Všetko išlo cez Lea, koncovka mu nešla, preto 0 golov, ale hral výborne.
Už by ste sa mali niektorí spamätať ako stále disujete Messiho, Valverdeho a podobne

mikimi122

-5
2019-02-19 23:15:57

Messiho som ešte nikdy v živote nedisoval a neišla mu zle iba koncovka, ale aj dribling a nahrávky. Pre mňa bude vždy GOAT, ale cez kritiku sa človek môže zlepšiť.

MoNika21

12
2019-02-19 23:28:49

A ty si myslíš že on číta tú tvoju kritiku? Že sa ma akože zlepšiť keď si to prečíta? :DD
Nevidel si ho hrať horšie ako dnes? :DDDD
Máš dva týždne televízor? Gratulujem...

mikimi122

6
2019-02-19 23:40:05

Nevidel som ho hrať horšie ako posledné 2 zápasy. V tom, že si to neprečíta máš pravdu, ale nič to nezmení na tom, že by už konečne mali všetci začať hrať futbal.

adriano

21
2019-02-19 22:58:31

Hra je zla v mesiaci február a riadne.S 5 zápasov jedna výhra a 4 remizi zo skóre 4:3.To je jednoducho katastrofa.

loptajegulata

top komentár
50
2019-02-19 22:58:34

Ked niekto nemá gule vystriedať hráčov ktorým sa dlhodobo nedarí nemá čo trénovať veľký klub. Malcom odkedy dobre zahral proti realu nedostal ani sekundu hry a suarez kazí mesiac a vždy je tam 90minut.

2015treble

30
2019-02-19 22:58:45

Suareza mám rád,ale to čo predvádza je katastrofa.V každom inom tíme na svete by dávno sedel.Čistý alibizmus od Valverdeho...Malcom sedí,dvaja najdrahší hráči nehrajú spolu,na pravej strane bude El clásico hrať Roberto,aj keď sme dnes všetci okrem Valverdeho videli,že Semedo je úplne inde(pozične,rýchlostne,bránenie,útok,úspešne 1 na 1).Mali sme šance,ale tento tím by pod hocikým dnes vyhral štyri-päť nula.Posledné zápasy pozerám tak polčas a stačí mi.Znechutil sa mi pod Valverdem futbal.Toto nie je Barcelona...

ladisf

21
2019-02-19 22:59:16

Já mám Suaréze rad, ale tohle už se prostě nedá sledovat... x šancí spalených, míče se mu motají pod nohama, odraží se to od něj jak od zdi a ještě u toho rozhrazuje a máchá rukama.... a Valverdeho prostě nevystřídá a nevystřída a Malcoma máme asi jen na okrasu

loptajegulata

19
2019-02-19 22:59:30

Poučenie z As rím = žiadne. Stále tie isté defenzívne zostavy a defenzívne striedania. Tretí rok po sebe nevieme dať gol vonku v lige majstrov.

GabrielSVK

25
2019-02-19 22:59:40

Celé zle. Celú sezóny hráme veľmi zle. To, že sme na prvom mieste v La Lige je len kvôli zlej forme iných klubov. A dnešný zápas to len dokázal. Zahrať takto proti Lyonu, aspoň gól sme mohli dať. K Suarézovi sa ani nevyjadrujem. Ten nie, že by mal sadnúť na lavičku, ale nemali by ho vziať ani späť do Barcelony a myslím si, že za také výkony by ho ani Lyon nechcel. Veľké sklamanie. Hráči ako Rakitič či Suaréz nemajú v našom mužstvo čo hľadať. A hovorte si čo chcete. Katastrofa. Toto je čistá katastrofa. O trénerovi taktiež radšej pomlčím.

Ortiz

16
2019-02-19 23:00:32

3 nejhorsi hraci : Rakitic Roberto Suarez, jako by na zapase vubec nebyli ..
Vystridal někoho z nich ?

Lakerooo

18
2019-02-19 23:00:45

So zelenou nesúhlas, pod týmto trénerom a so súčasnou hrou to nie je celkom v našich rukách. Znova sa iba ukázalo, že tréner nie je schopný reagovať na vývoj zápasu potrebnými striedaniami...

Amamnonys

-3
2019-02-19 23:00:45

ci boha ta ja nasraty...ani neviem naco najviac.cierne pred ocami mam....wrrrrrr

el_dominiko

17
2019-02-19 23:02:29

Jebem takéhoto trénera, už sa na to nemôžem pozerať, čo to robí našej Barcelone. Defenzívny futbal nech si strcí niekam.
Nechápem vedenie ako mohlo s ním predĺžiť zmluvu, bude tiež asi pekne prijebané.
Posledné zápasy úplná katastrofa.

Roman7

-11
2019-02-19 23:03:03

dnes keby tu prisli degesi z madridu si robit picu a volat nas cirkusaci a klauni takt dneska by to trafili na 100% to bola klaun fiesta ako vysita uz sa tesim na zapasi z realom ten nas v pohari s touto hrou vyradi urcite o tom nepochybujem a v lige tomu tiez dako neverim uz v sevile tak na 80% nevyhrame

Nitram

12
2019-02-19 23:08:15

Ty už choď kdesi do teplých krajín... V sobotu si vypisoval, že dnes dostaneme od Lyonu nakladačku, teraz vypisuješ o ďalších prehrách, si ty mi len troll...

Cule25

7
2019-02-19 23:04:26

Valverde nie je vôbec tréner pre barcu boji sa hrať v strede poľa s kreativnymi hráčmi a stale da do útoku Suareza aj keď vidí že vôbec nema formu . S bilbaom take ustrachane taktiky mohol robiť ale nie s Barcou

Fiko

28
2019-02-19 23:04:31

Valverde najhorší tréner histórie! Ako prevzal Valverde Barcu, ja som stratil vášeň pre futbal. Normálne, čo dakedy ma každý zápas z telky elektrizoval, prežíval som to, ako keby som tam s nimi, trhal som trička od eufórie, tak pod Valverdeho vedením, som maximálne znechutený a bez štipky emócie. Absolútne zaslepený tréner. Treba si uvedomiť, že toto nieje kríza, čo vidíme zápas čo zápas, ale to je nový systém! Valverdeho systém. Systém ktorý znechucuje. To, že Suaréz, už Barce odovzdal Barce všetko čo v ňom bolo si myslím, že už netreba ani pripomínať, to že Rakitič, je najnudnejší futbalista v top ligách, tiež asi netreba zdôrazňovať, to že Roberto, hráva iba kvôli gólu proti PSG tiež zbytočne pripomínať, proste toto sú hráči, ktorí Barce nemajú čo ponúknuť. Alebo sa možno mýlim, možno že majú čo ponúknuť, len nie pod týmto trénerom, ktorý zabil celé kúzlo, celú DNA, celú vášeň, čo Barcelonu dlhé roky zdobilo.

Fiko

19
2019-02-19 23:04:45

A bolo jedno, či trénoval Barcu, Rijkaard, Pep, Enrique, Tito, dokonca aj Tata, tak vždy či už bola kríza, alebo nebola, aspoň bolo cítiť zo zápasov emócie, ducha atď. Teraz tam absolútne necítiť, nič, jedine beznádej. Barca už nieje favorit, Barca je už len konkurencieschopný tím, a to do doby, kým tam bude tento tréner. Znechutený ako nikdy. Nikdy nezabudnem, keď sme išli do odvety s PSG, úplne som veril LE a vždy som ho mal rád, no pri tomto trénerovi, už neverím ani keby hráme so Slovanom. RIP TIKI TAKA, RIP DNA BARCELONA, RIP LA MASIA

JJ5FCB

6
2019-02-19 23:20:13

Dobre si to napísal

patrik12

8
2019-02-19 23:10:19

bojim sa ze si to vystihol dokonale, vsetci si myslime ze ten saso valverde nema taktiku a system - ale naozaj je toto co hrame jeho system a taktika

blauigrana

6
2019-02-19 23:16:32

Presne toto mám aj ja kámo :/

Roni957

-6
2019-02-19 23:04:44

Suarez v lige majstrov???hahahha takze v lige hra dobre?hahaha drevak dokurveny zajeban co len rozhadruje rukami jak prijebany a picuje po spoluhracoch

Nitram

16
2019-02-19 23:09:35

Ale, no tak... trošku inteligentnejšie by to nešlo?

adriano

15
2019-02-19 23:05:06

A sposlednych troch zápasov má barca skóre 1:0 to je čistý fail.Muzstvo ktoré poberá toľko peňazí na platy a nehrá nič ani len gólovo sa presadiť nevedia.

PEKKI

4
2019-02-19 23:39:13

TEN JEDEN TO BOLA ALE PENALTA A DALSIU ANI NEDAL ,...NO TRAGEDIA

Milan87

0
2019-02-19 23:05:16

V zálohe by som tu chybu az tak nehladal, vinou je impotentní útok. Z 25 striel ani jeden gól.? Ta záloha ich v tom druhom poločase celkom valcovala.skoro sa ani k lopte nedostali. Šance su ale góly nikde. Suarez je uz pomaly trapný, Dembeleho výkon v dnesnom zapase by som hodnotil ako výborný vo vsetkom okrem zakoncenia, skoda ze sa práve dostal zo zranenia,messi nie je v top forme a nemá to kto zlomit, alebo potiahnut za neho, stačilo by iba tie góly lebo on tie šance aj tak vytvorí, pristup sa mi ale pacil, chceli dat gól. Vrátí sa arthur , dembele sa rozohraje do top formy a postupime , gorma sa vrátí, len sa to musí zlomit.
Forca Barca

mikimi122

5
2019-02-19 23:05:45

Rad by som vedel ako sa na ten výsledok pozerajú dneskajší optimistický odborníci čo čakali, že dáme dnes Lyonu debakel.

Marekkk88

5
2019-02-19 23:17:35

Ja som bol optimista a stále som, dnes, keby sa darilo v zakončení, mohol byť polčas kludne 0:3.
Ty si tragéd a pesimista, mal čo vidí len to zlé, rob niečo so svojim životom...

mikimi122

-1
2019-02-19 23:26:54

Pesimista??? Ja som na správnej vlne, keďže sa pohybujem niekde v strede. Vôbec nehovorím, že vyhráme suverénne, alebo, že už sme dávno vyhrali LM a na druhú stranu ani nehovorím opak, že nič nevyhráme. Málokto tu vie prejaviť ten správny rešpekt k súperovi.

Filko

1
2019-02-20 07:42:15

Keby by bolo keby, minulu sezonu by sme vyhrali LM, ale len keby...

Lusci

12
2019-02-19 23:06:08

Po takomto zapase by mali dat rovno cast platu na charitu...fandit treba aj ked sa nedari, ale co je vela, to je vela. Par hracov uz asi nevie, co od radosti zo sebou a zabudli, za koho hraju. Hlavne ze si nezabudnu pytat vyssia plat za predvedene vykony...

Cule25

7
2019-02-19 23:06:43

Valverde out

123456

3
2019-02-19 23:39:31

Jednoznačne

blauigrana

9
2019-02-19 23:06:48

Je načase hladať nového hrotáka dakujeme Suarez za všetko ale ide toto už nie

Dzurdzi

11
2019-02-19 23:09:24

Valverde za par sezon znicil to, proč vsichni Barcelonu milujeme. Uz nejsme tym odchovancu ( za to nemůže) a bohuzel nehrajeme ani ofensivni krásný fotbal, který sem tak obdivoval. Každý venkovni zapas hrajeme priposrane a pripada me to jak powerplay ve futsale kde se jen prihrava na pulce, aby se nedostal gol. Posily v tymu sou nejvetsi co kdy byly a tak desne se plejtva jejich potencialem. Chci nekdy videt 4 3 2 1 s coutinhem na Am! Valverde vysledky mas, ale si prizdisrac a kurvis co tak milujeme! Hamba..

Fiko

16
2019-02-19 23:11:38

A ten skurvený Bartomeu, to je čistá rakovina Barci. Toho kokota zaujíma jedine biznis. Ten pochoval všetky hodnoty tohto klubu. Je to obyčajný skurvysyn, ktorý sa len usmievka ako kokot, a prišiel si len nabaliť vrecká buzerant. Treba späť Laporteho, späť trénera s vášňou, nie mŕtvolu čo nemá v sebe štipku emócie. Kde je tá odvážna Barca, čo sa nebála nasúkať súperom 5-6 kúskov na zápas. Ani teraz by to nebol problém, len s tými hráčmi, ktorých stavia Valverde, sa to už nebude nikdy v živote stávať. Už to bude len výnimka ak tak, ale nie pravidlo, ako bývalo dakedy. Takto znechutený som v živote nebol, ja sa len modlím, aby tento bezduchý tréner skončil rýchlo ako to len pôjde, a príde niekto, kto urobí ešte Messimu posledné 2-3 roky kariéry, ešte také aké si zaslúži. Viac nemám čo, lebo to by bolo na knihu

RastoD

10
2019-02-19 23:13:03

boli tam naznaky, ale to strelecke nestastie je extremne, na celom time vidno krc. Suarez dnes mohol dat gol jedine v tej sanci, ked mu Messi napalil priamo do hlavy a skoro sa to odrazilo do brany. ja som patril k optimistom pred tymto zapasom, ale bol to omyl. tento tim je asi v prdeli, vyhra v LM nehrozi.

okbor

18
2019-02-19 23:13:06

Luisito, Luisito. Ako sme ťa velebili. Kde sú tie časy, keď si dal gól z akejkoľvek nenormálnej pozície. A teraz je z teba len Pat a Mat v jednej osobe. Tragédia.

MoNika21

10
2019-02-19 23:39:50

Hej, boli časy keď sme ho velebili.
Je čas prísť, ale je aj čas odísť. Myslím, že si je sakra vedomý ako naprd hrá, ale dúfa že to predsa len ešte zlomí. Človek aby čakáááál.....

jan22

8
2019-02-19 23:13:29

Napriek tomu že hra barcelony nebola stále taká akú by sme si želali, ale pri trochu šťastia postup mohol byť v podstate rozhodnutý. Nerozumiem vete v článku, kde sa píše, že 13. becembra bude Barcelona potrebovať gôly a strelecke znovuzrodenie,.... čo je to za dátum ?

Nitram

24
2019-02-19 23:13:42

Lyon sa zameral na totálnu defenzívu, hlavne v 2.polčase. Všimli ste si,čo robili, keď sa dostal Messi k lopte? Dvaja, traja, niekedy až štyria hráči okolo neho. Nedali mu ani dýchať a aj tak vymyslel toho dosť, hnevá ma len, že v tej chvíli bol priestor pre iných našich hráčov, boli ale príliš statickí a vôbec to nevyužili...

Matus1017

14
2019-02-19 23:13:52

Suarez čistý babrak okrem jednej dobrej prihravky na Lea nič iba same straty... coutinho mi uz pride bohuzial ako obycajny hrac ak ho nezacne nasadzovat do zalohy tak neviem ci sa chlapec s toho dostane. Ani Messimu do dnes neprialo ale on bol dnes 90% zo vsetkych.

dankos

6
2019-02-19 23:14:46

Tragédie. Naprosto nekoukatelnej fotbal. Opět. Na bránu jsme sice několikrát vystřelili, ale pro mě to teda nebyly žádný stoprocentní tutovky. Nedokážem už si pořádně připravit ani vyloženou šanci. Záloha bídná, Suaréz opět komedie a Valverde radši bez komentáře, nebo mi praskne cévka.

Matus1017

5
2019-02-19 23:14:53

Take chybi ake robil Lyon a nepotrestať to... verim doma v postup ale budu to neprijemne obavy a trocha zbytocne lebo myslim si ze dnes sme mohli kludne vyhrat... !

Lusci

7
2019-02-19 23:19:34

Nikdy by som si to nepomyslel, ze take nieco poviem, ale teraz by sa nam zisiel taky prezident, ako je ten dedko z mordoru Perez. Ten by to uz zariadil, ze Valverde by bol maximalne upratovacom na wc a nie trenerom Barcelony...

Fiko

-1
2019-02-19 23:19:38

Že vraj postup v rukách :D ... Práveže postup má teraz v rukách Lyon, a nie my! Po dnešnom dni, aj keď budem dúfať v kútiku duše, že sa to nejak podarí, ale momentálne je favorit na postup LYON, to si môžete byť úplne istí !

Lusci

8
2019-02-19 23:24:15

Ked maju problem porazit Valladolid, Lyon a podobne, nechcem vediet, ze co s nimi narobi City, PSG alebo Juventus, ved to bude taka kefa, ze az...

bart66

10
2019-02-19 23:26:12

super načasovaná herná kríza..teraz Sevilla, dve el Clasica..ešte že aj Real neni ten Real čo býval..

blauigrana

13
2019-02-19 23:26:12

Si predstavte ten krásny futbal keby sme mali trénera čo sa nebojí a ktorý rozumie tomu čo robí

FCBCN

5
2019-02-19 23:27:06

Nedá mi to, ale tie komentáre sú omnoho horšie ako ten zápas.
Ved Lyon hral nič, mali len obrovské šťastie a my smolu. Mozno ma Barca pokles formy a aj Messi v zakončení, avsak sanci si vytvorila spústu.

Prepáčte ale fandite Barcelone len kvoli úspechu. Asi vám to dava pocit nadradenosti a ak to nevyjde tak tu fnukate.
Ako sa hovorí "shame on you".
Aj ja chcem aby vyhrali ale takto pindať na dnesny zapas je fakt choré. Je to omnoho horsie ako tie syratene šance. Prestava ma to tu baviť, presne tak ako vsade na diskusnych platformach plnych trolov. Sorry

sid1

5
2019-02-20 00:59:56

Prepac ale s takto slabuckym superom co uplne otvara hru hrame na udrzanie 0:0. Sance boli ale to nemeni nic na fakte, ze nasa zaloha vie len behat a roztahovat hru do sirky. To nema nic s vysledkom ale s tym, ze dnes som mal chut normalne prepnut na hocico ine

FCBCN

4
2019-02-20 09:15:50

Pozri takticky sa to dá vymyslieť hocijako. Záloha a celý tím sa snažili. Mudrovať sa dá vždy.

Mali sme 25 pokusov na bránu, Lyon 5. To mi vysvetli ako sme hrali na 0:0

Keby mali chlapci viac šťastia mohol to byť pre Lyon debakel. Neviem či si si všimol ako v Lyone povzbudovali, napriek tomu že tam mali 5 pokusov a my 25.

Videl si ako AJAX povzbudoval proti Realu? A to AJAX prehral. Jednoducho je to o tom, že FCB fanbase je rozmaznaná a nevie sa kontrolovať. Je to osud úspešných klubov, nalepia sa na nich fanúšikovia úspechu a potom je zle nedobre.
Videl si posledný dokument "tak the ball pass the ball"? Ako si tam Xavi zaspomínal, že keď mal pokles formy, tak ho fanúšikovia počastovali takými vecami že si na to ani nechce spomenúť.
Toto je problém veľkých klubov. Majú veľa fans, ktorí tam nie sú kvôli zábave, ale vlastnému pocitu z víťazstva a falošnej identity.

Väčšina čo tu píše nie sú fanúšikmi FCB, sú len ľudia ktorí hľadajú svoju identitu v úspechu niekoho iného, aj keď chápem že určitá hranica kritiky je normálna, ale toto po včerajšom zápase považujem za vrchol. Nič nepoviem keď tu bola nejaká kritka proti hre s Vallaloidom, ale tu sme hrali s Lyonom a dominovali sme. Skúšali sme ťažké kombinácie, ktoré má súper preštudované do detailu. Mali sme milimetre priestoru na to aby sa niečo podarilo. No nepodarilo, zrútil sa nám svet, už nie sme taký bohorovní, budeme tu frustrovane nariekať a nadávať. Lebo včera drtili Lyon amatéri a my sme tí praví čo vieme ako na to.

JJ5FCB

11
2019-02-19 23:27:07

Kurňa nejak je už veľa toho znechutenia z našej hry..a často, ďalší zápas, ďalšie nadávanie...pred zápasom sa väčšina fanúšikov veľmi teší, počas zápasu to opadá a nakoniec sa nadáva, a fakt nie len tu na tejto stránke. To si naozaj nepamätám, rovnako ako takýto futbal z našej strany..

blauigrana

5
2019-02-19 23:30:32

sa čuduješ?

JJ5FCB

6
2019-02-19 23:38:34

Práveže vôbec :-/

blauigrana

4
2019-02-19 23:46:45

dúfajme že sa to dá dokopy čo najskôr

bloto

-3
2019-02-20 00:00:26

No nehnevaj sa na mna , ale ved Slovaci-Cesi ...co tu cakas nieco inteligentne? Clanky su super..diskusia otras

Sheva7

6
2019-02-19 23:29:39

Preco ta panika odisla forma ono to bude uz len lepsie . Lyon dame ten hral uplnu sracku a to hral doma ,uplne neskodne muzstvo total beton .

LaBrie

3
2019-02-19 23:30:21

Dufam a pevne verim, ze v buducej sezone bude novy stredny utocnik. Suarez je maximalne nepouzitelny. Slon v sklenarstve je nic oproti nemu, on sa na lopte uz doslova potkne......

PEKKI

-13
2019-02-19 23:31:25

FUJ TEN HUMUSAK VALVERDE!!! ,...A NIK TU NESPOMENUL LENGLETA AKOZE TO JE MOC,NAJSLABSI CLANOK MUZSTVA ,..TO TAM SMRDELO PRUSEROM ,..VERMALEN JE O DVE TRIEDY HORE ,..LEN NOSATY DEGES HO DOVLIEKOL TAK HO BUDE TAM DAVAT STALE ,..A ROBERTO, TO SKODA AJ KOMENTOVAT

Alek

3
2019-02-20 03:16:35

Vies co je to Caps Lock ?

Barca1982

9
2019-02-20 00:16:05

Čítam tu samé negatívne komentáre. Hráči Barcelony nie su stroje prišla na nich kríza ako na každý iný klub na svete. Nepoznám žiaden klub ktorý by si tým neprešiel a tak to to bude stále verím že sa s toho dostaneme a kto neverí nech pozerá našu slovensku ligu pri tej sa nudiť nebude lebo aj tak pri nej zaspí Visca el Barca

Ladinho10

4
2019-02-20 02:12:37

Klasika, remíza a hned ValverdeOut, druhy nejlepší střelec ligy je hotový dřevák, jakého by tady každy Jožko z nějaké slovenské piče strčil do kapsy, Messi druhy zápas nedal gól, tak je jasně z formy a prostě všechno špatně. Ještě, že lidi jako vy nikdy nebudou mít rozhodovací práva a možnost ovlivňovat něco důležitého. Dohajzlu, chytli jsme menší krizi, ale je to 0:0 na hřišti soupeře, další zápas hrajem doma. Věřte trochu ;)

Alek

5
2019-02-20 03:18:05

Suhlas .. konecne triezvy komentar

kingbonusov

-5
2019-02-20 03:30:57

1. Milujem Barcelonu
2. Navždy milujem Barcelonu
3. Rešpektujem trénera a autority klubu
4. Mes que un Club! Barcelona je rodina
5. Barcelona sa pekne posilnila Coutinho, Dembele,atd.
6. Suarez je p. hráč, stále mu verím, je v top 10-ke naj útočníkov na svete. V LA Lige veľa GÓLOV a druhe miesto, tak pozor na kritiku, čísla ma vynikajúce.
7. Valverde je dobrý tréner, Barca nepotrebuje trénerov namyslených, Barca funguje inak!
8. Barca mala umelcov od Ronaldinha, cez Messiho, atď.
9. Budeme všade na 1.mieste.
10. Dnes nešli premieňať šance a super hral dobre tiež, takže rešpekt.
11. Aj tak vyhráme tento rok všetko, záberu v správny čas.
12. Dembele, Coutinho, Suarez, Messi, brankár, stačia záblesky genialit hráčov a minimálne semifinále mame iste.
13. Barcelona sa nekritizuje, Barcelona sa vychutnáva, ved Barca ukázala svetu futbalový progres.
14. Doma vyhráme minimálne 3-1 a ide sa dalej
15. A nakoniec si dáme parky na Slovane a pozrieme sa na nás futbal. Ml. Kmotrik sa snaží, klobúk dole, preto tam začínam chodiť, že podľa mňa už svojho otca skvele nahradil, hlavne, čo sa týka prístupu k ľuďom. Pokiaľ mu skromnosť vydrží bude nás futbal tiež v BA pekne napredovať. Len tak ďalej.

zdeklu

5
2019-02-20 06:08:21

"6. Suarez je p. hráč, stále mu verím, je v top 10-ke naj útočníkov na svete. V LA Lige veľa GÓLOV a druhe miesto, tak pozor na kritiku, čísla ma vynikajúce."

jeho druhe miesto strelcov laligy = VELKE MNOZSTVO tutoviek - prihravok, ktore dokaze pokazit iba on...je normalne, ze sa mu sem-tam z toho neskutocneho mnozstva centrov podari aj nepokazit

Filko

3
2019-02-20 05:54:48

Cervena aj pre Valverdeho

Fishinko

7
2019-02-20 06:08:47

jak mozeme mat postup vo vlastnych rukach.. lyonu staci usmochtat jeden gol u nas a musime dat hned 2.. to je sranec jak des.. a nie ze by na to sance nemali uz v tomto zapase.. my sa skor o postup budeme triast, nedajboze ze dame gol a valverde zacne betonovat 1-0

Jestper9

7
2019-02-20 06:43:19

bez srandy.... 3, alebo 4 zapas v rade, čo som okolo 70 min uz zaspal. Celkovo cez zapas hocikedy počítam ine veci na nete a len necham zvuk a ked sa zvýši hlas tak prepnem. Totálne nudná barcelona, čo stratila svoju tvár. na toto vyhadzujeme tažké miliony na prestupoch a za toto zvyšujeme hráčom platy? kritiku si zasläži aj messi a darmo aj hore kolegu ste minuskovali. On tiž dostane loptu a ked je volny priestor pobehne, ale potom zastane, potočí sa a dá dozadu, alebo na druhý kraj pošle vysoku lptu, či ju stratí. A najhoršie je, že vela krát bud sebčí, alebo aj ked prihrá, tak neskoro. Druhá vec je, že nemá s kým hrat. Suarez aj ked ho mam vlemi rád, tak je drievko a aj na pohybe vidno, že proste je mimo. Ale to je uz ten vek a vaha. lepsi nebude. Ak aj dá pár golov a zahrá dobre, tak to budu take posledne vykriky. Ako som davnejsie písal, tak jeho vek a fyzicke predispozicie ho budu stael uz len tahat dole. Zaloha... o tom nema zmysel ani rozpravat. Pomalá, nekreatívna a naničhodná. Dvaja hrajúci zo dvojich mien a jeden, lebo odchovanec. Arthur, Coutinho, Vidal je pre mna jasna volba a neviem, že prečo to Valverde nevyskúša. Uvidime co De JOng, ale aj tak si to niekto odnesie, lebo Busquets bude aj do 40ky asi základ. Obrana... kraje velmi dobré a stoperi v pohode. Obrana nebola nikdy u Barcelony naj na svete. To si povedzme. A hlavne nebola zvyknutá a ani náš styl hry, ze nás zatlačí pomaličky kazdý. V la Lige nam zatial nasa hra staci, lebo mam pocit, ze celkovo ostatne teamy su velmi slabe ( v takom anglicku by sme s touto hrou mali problem byt v top4 a toto by som nepovedal nikdy predtym) ale v LM.... no neviem. A ani neviem, či chcem uspech tuto sezonu. Lebo s takouto hrou nebodaj vyhrat treble a tym padom by sa nevyvodili ziadne dôsledky a nedošlo by k zmene, tak asi by ma porazilo. LEBO TAKUTO BARCELONU JA NECHCEM!

lejsovka

6
2019-02-20 06:57:35

už aj za tata martina bola hra pozeratelnejšia ako za tohto pajaca !! ale škoda pisat out valverde ved zmluvu ma novu nech sa snim vedenie poejebe ako celu barcelonu pojebali

pmadar1

-3
2019-02-20 07:08:48

Chlapci moji, vy veru nie ste normálni. Ste si istí, že ste pozerali rovnaký zápas ako ja? Pretože včera hrala barca vynikajúci zápas, ktorý by pri slušnej (nie excelentnej, ale slušnej) efektivite skončil 1:5. Totálne sme kontrolovali hru, diktovali tempo a boli o dve triedy lepší, ako Lyon. Zložte si klapky nenávisti voči celému svetu a nehejtujte toľko. čo to máte za život? Rakitič a Busquets a Roberto a Messi a Pique a Alba a Semedo včera hrali fantasticky. Ak ste to nevideli, futbalu nerozumiete ani za mak.
Už sem nebudem chodiť a nebudem prvým odídencom. Tým vašim hejtovaním ste to tu doslova zasmradili, len dookola urážate, nerešpektujete iný názor... holt, taký je asi teraz svet.

Fishinko

5
2019-02-20 07:21:04

tvrdiť o niekom, že nerešpektuje iný názor a sám to robiť.. to stojí na zamyslenie.. sám vodu kážeš a víno piješ.. začni od seba, keď máš problém s názormi druhých

adriano

0
2019-02-20 07:44:52

Ak je podľa teba toto vynikajúca hra tak zbohom.Je evidentné že Barcelona je v hernej krize.Su momenty záblesky ale okrem toho nic.Niektiry hráči bez formy ešte k tomu obranná taktika.Zaloha bez nápadu bez stavi.A výsledky sú nie dobre.Cely február hrajú zle zatiaľ s 5 zápasov čo odohrali majú jedno víťazstvo aj to 1:0.A ktorú že dakto si tu vyjadruje názor ti len jedno poviem toto je diskusia a každý má právo k v nej prispievať a vnucovať a svoje nazori dakomu nieje dobre.Kazdy si robi svoj názor na aktuálne dianie ty máš svoj ja svoj ale zato že ty ho máš iný ti nejdem ani nadávať ani ti svoj názor vnucovať.A keď sa ti nepáči choď na iný web možno tam to bude ine.Ale čo som čítal zatiaľ veľa chváli nezozali ani na španielskych weboch ani na ceskych.

pmadar1

-2
2019-02-20 07:10:05

Úplne tým kazíte Lukášovu prácu a degradujete jeho web.

BayernMunchen

1
2019-02-20 08:45:33

Tak sa pakuj a uz sa nevracaj. Kde si bol po bilbau? Radsej si si zakryl oci aby si neprisiel o iluzie?

pmadar1

-2
2019-02-20 10:20:04

Ty si veľká hviezda, že?

BayernMunchen

1
2019-02-20 10:41:44

Nie som hviezda ale ani nemam ruzove okuliare. Ked chces vysledky 0:0 fandi chelski

myzuFCB

5
2019-02-20 07:42:46

Potrebovali by sme ešte jedného kvalitného útočníka ktorý by bol schopný hrávať v LM a strieľať góly lebo Luis sa snáď už ani netrafí. A bez gólov sa vyhrať nedá. Raz nás to môže stáť veľa. Jednoznačným cieľom by tak malo byť zlepšenie efektivity.

gladius

2
2019-02-20 12:44:37

Mne tam chýbala streľba spoza 16-ky, keďže až do vnútra sa nedarilo dostať. Niekedy sa zbytočne prihráva Messimu, na ktorom boli hneď nalepení, napr. Alba stále hľadá iba Lea, to už vie celý svet. Súper na 90% vie, že spoza 16-ky nevystrelia, čo si myslím, keby robili častejšie (hlavne, keď to inak nejde), tak by tam niečo padlo.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.