Autor dvoch gólov v zápase s Liverpolom poskytol po výhre 3:0 rozhovor pre médiá. Leo Messi mal obrovskú radosť z výsledku a zároveň rázne podporil Coutinha.

Náskok pred odvetou

"Posledná šanca Dembélého bol ideálna na zvýšenie nášho náskoku. 4 góly by boli lepšie, než 3, ale konečný výsledok je aj tak dobrý. Sme si vedomí toho, že o ničom nie je rozhodnuté. Na Anfield sa hrá ťažko, Liverpool tam vytvára veľký tlak. Sme však spokojní so skvelým zápasom, aký sme dnes večer odohrali."

Skvelý tím Liverpoolu

"Nechali sme sa vtiahnuť do hry súpera. Veľká intenzita a veľa silových súbojov. Nie sme zvyknutí nemať loptu a bolo to pre nás trochu ťažké. Všetko sa však dnes vyvinulo takto a všetkými možnými spôsobmi sme museli dosiahnuť dobrý výsledok."

Gól na výjazde

"Súper nám nestrelil gól a to je dôležité. V prvom polčase sme boli lepší ako oni, ale v druhom polčase nás pritlačili. Nemali však veľa jasných gólových šancí. Samozrejme, že chceli streliť gól. Gól na výjazde je veľmi dôležitý. Náš náskok je veľmi dobrý."

Pekný gól z priameho kopu

"Lopta padla do siete skvelým spôsobom. Snažil som sa ju takto umiestniť a mal som šťastie, že vlastne tak aj padla."

Piskot na adresu Coutinha

"Nachádzame sa v rozhodujúcej fáze sezóny a musíme byť jednotnejší, než kedykoľvek predtým. Hovorili sme o tom už na začiatku sezóny. Nie je to správny moment na kritiku žiadneho hráča. Je potrebné ukázať podporu a vo finálových zápasoch, ktoré zostali, držať spolu. Dokončíme to všetko spoločne. Takáto rozlúčka s hráčom, ktorý schádza z trávnika, je škaredá. Musíme byť jednotní a držať spolu."

Messiho 600 gólov v drese Blaugranas. Nájdete ako novinku vo fanshope!

zdroj: marca.com
foto: facebook

JURITO

35
2019-05-01 23:59:32

Ten piskot som ani nezachytil. Podla mna az tak zle nehral,vela loptu nemal ved Liverpool pressoval fakt velmi dobre

jokerito

36
2019-05-02 00:03:41

Prvý polčas hral dobre ale pred striedaním nie. To bolo dobre striedanie od valverdeho, priam kľúčové

BayernMunchen

top komentár
45
2019-05-02 00:04:09

Len nech niekto vysvetli preco coutinho po strate lopty vyklusava. Keby bojoval tak beriem, ale on vyzera ako keby to mal casto na haku. Aj Messi dnes branil a coutinho nic?

Samurajj

14
2019-05-02 00:05:41

Ale co toooo .. kto nam vyliezol z pod zeme ? :D :D

BayernMunchen

-16
2019-05-02 00:10:39

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Samurajj

14
2019-05-02 00:12:27

Ako bolo 3 metre pod zemou na 90 minut? Dalo sa tam dychat? Nemal nas ten Liverpool rozbit?

BayernMunchen

-38
2019-05-02 00:30:40

Vidim ze si pozeral len vysledok. Tak ti nieco k zapasu poviem: drzanie lopty pre Live, strely pre Live, pocet prihravok pre Live. 70 minut totalnej dominancie liverpoolu proti barcelonskemu autobusu. Chvala bohu ze mame boha Messiho ktory to opat zariadil

Darsley

18
2019-05-02 07:09:48

Ty si si vedomí toho že sa nevyznáš vo futbale ? :D dominancie liverpoolu ? áno liverpool bol fest dobrý vedel ako na nás zahrať veľa súbojov neskutočne rýchlí hráči...ale my sme nehrali žiaden autobus...to že sme sa nevedeli dostať v druhom polčase k lopte a tlačili nás nebol autobus ale zúfalstvo č osme mali útočiť bez lopty ? :D a k tomu pozri koľko sme my mali šancí hralo sa hore dole liverpool vyzeral lepšie lebo tam hraju mladí a rýchli hráči my sme ale zvolili super taktiku so skkvelými kombinaciami žiadny autobus ....asi si nevidel nikdy autobus od mourinha alebo atletica madrid alebo juventusu :D

Darsley

29
2019-05-02 07:13:48

Ľudia zabudajú na jednu vec že vo futbale nie je jedno kto hrá....ak nemáme hračov ako xavi iniesta ronaldinho neymar a podobní im....tak nemôžme hrať ako s nimi....tréner robi s hráčmi to najlepšie čo môže a čo vedia... keď sme útočil ia prehrávali zápasy dôležité sa všetci sťažovali na zlú obranu.....teraz hráme viac systémovo aj bránime koncepčne a sa ľudia sťažujú že neutočíme jak blázni :D prosto človek nikdy nie je spokojný ;)

jokerito

6
2019-05-02 08:32:51

Darsley, lepšie by som to nenapísal

Milan87

18
2019-05-02 00:12:43

Zalez BAYERN! Už 2 roky th splietas ako by nás liverpool rozmrdal tak fakt ZALEZ ty odborník. Profihejter

BayernMunchen

-11
2019-05-02 00:31:28

Milanko teraz uprimne. Boli sme v zapase lepsi ako liverpool?

Milan87

9
2019-05-02 01:08:30

Áno boli.

Milan87

9
2019-05-02 01:10:55

Zase sme hrali s liverpoolom tak sa uz zobud. Snáď si nemyslíš ze ich budeme přehrávat 90minut. Už zalez, už 2 roky tu vypisujes ako by nás liverpool rozbil a keď vyhrame 3:0 aj tak iba piskujes.profihejter, antifan

BayernMunchen

-28
2019-05-02 01:18:04

:D :D :D neboj uz s tebou koncim. Ak sme boli dnes lepsi ako liverpool tak s tebou naozaj nie je nieco v poriadku. Liverpool nas prehral nielen v herne ale ma navrch vo vsetkych statistikach. A to hral vonku!!!!
Ja mam velku radost z vitazstva ale nie som fanusik atletica ani chelsea a preto mi vadi ze doma hrame s 9 hracmi pred vlastnou 16 odkopavajuc lopty do autu

FCBfan2106

8
2019-05-02 08:14:43

Barcelona chcela hlavne NEDOSTAT GOL..za stavu 1:0 alebo 2:0 hrat otvorenu partiu proti liverpoolu by bola hlupost..a to ze live tlacil? to sa presne v druhom polcase ocakavalo a my sme splnili ciel nedostat doma gol...keby sa hral prvy zapas v liverpoole tak by barca takto tlacila pretoze gol na ihrisku supera je velmi cenny...vie to aj klopp aj valverde a tak aj vyzerala hra za stavu 1:0 alebo 2:0..uplne logicke a takticky vyborne zvladnute

FCBforever

35
2019-05-02 00:01:55

Messiho rozhovor to je vlastne niečo ako písmo sväté. :D :D

GabrielSVK

-1
2019-05-02 00:11:29

Ľudia pískajú, lebo nie sú s výkonmi Coutinha spokojní. Prišiel za 160 miliónov, má kráľovský plat a jeho výkony nie sú najlepšie. Jasné, že ľudia pískajú. Niekto si šetrí peniaze niekoľko mesiacov, aby mohol ísť do Barcelony na futbal a o to horšie je vidieť hráča, ktorý stál také peniaze a má taký plat hrať priemerne. Vôbec sa ľuďom, ktorí pískajú nečudujem. Mám pocit, že niektorí futbalisti zabudli z akých pomerov prišli a peniaze ich pobláznil. Nevravím, že to je Coutinhove prípad, ale nech sa nečudujem, že za tie peniaze, ktoré do neho boli investované nie je jeho hra ideálna a ľudia to potom prejavia piskotom.

mentor

35
2019-05-02 00:18:19

Vďaka za vysvetlenie. Ešte ale skús vysvetliť, ako to pískanie pomôže Coutinhovi a celému tímu. Práve o tom Messi hovorí a kto trochu rozumie športovej psychológii, nikdy by na svojich hráčov nepískal, hlavne nie v kľúčovej fáze sezóny. Je to hanba.

Neyoo

18
2019-05-02 00:21:29

s tým úplne tak nesúhlasím. to je práve tá chyba, že má na hráča vplyv to, za koľko peňazí prišiel tak musí hrať. Barcelona Coutinha chcela a tak Liverpool vyždímal koľko to dalo ale to nie je Coutinhova chyba. Je mi ho ľúto lebo tlak ktorý Barcelona vanakladá ho skor či neskor zničí a keby nemal meno "Coutinho" tak je rovnaký prípad ako "Gomes" fanúšikovia ho vytlačia a zničia.

Camp_Nou

-7
2019-05-02 00:29:55

GabrielSVK súhlas vo všetkom. A za mňa, už ma nebaví mu držať palce. Niektorí tu ospevujú jeho príchod. Ja sa pamätám veľmi dobre že to bolo v súvislostiach že jeho čas len príde. Ale neprišiel a nepríde.

Camp_Nou

3
2019-05-02 00:31:45

Gomes sa zničil sám. Tolko príležitosti sa neukazať začína mať už len Coutinho

Milan87

-8
2019-05-02 01:21:43

Toto je haluz.:


BayernMunchen

-9

pred 11 hodinami

Tu nejde o vztah akcia-reakcia. Tu ide o to ze sa tu niektori hraju na majstrov sveta ze porazime live 3:0 ale pritom to moze dopadnut uplne opacne a potom budu vsetci barcelonski fans za bandu nafukanych debilov. Uz chapes hlupacik?

BayernMunchen

2
2019-05-02 01:26:38

Nie toto je haluz: strely 11-14, drzanie lopty 49-52, prihravky 555-600. Liverpool nas vo vsetkom predcil a milanko zahlasi ze sme boli lepsi :D

Milan87

1
2019-05-02 01:30:26

Boli aj keď ta to bolí. Čísla si videl ale zapas si nepozeral

BayernMunchen

-1
2019-05-02 01:32:16

Ja som narozdiel od teba pozeral kazdu minutu a naozaj to bolelo. Nevedel som ci dnes hrala barcelona alebo messi prestupil do atletica. Nedostat sa 30 minut za polku to uz je na zamyslenie

Milan87

-7
2019-05-02 01:35:31

Ty si fakt beznadejne zakomplexovany jedinec. Asi to fakt bude tým ze máš maly penis ako ti to tu niekto napisal.

AlphaRaven

9
2019-05-02 01:51:56

Kedy sme sa nedostali za polku? A to, ze Live mal o 30 prihravok viac znamena hned, ze nad Barcou dominovali? Pre mna to bol skor zapas dvoch vyrovnanych timov, kde Barca sance skvele premenila a Live mal zas uplnu smolu v koncovke. Ak chces zopakovat, ze Live mal viac striel, tak 4 z nich boli na branu, zatial co Barca mala na branu 5.

Mecik

18
2019-05-02 03:34:02

Seš koště...

Přijmi zkratka prostý fakt, že co jsme hrali za Pepka tu dalsich par let nebude, neb to, co ti tak moc chybi, ostatne jako nam vsem, tedy dominance a hra jako z jine planety zapas co zapas, je otazka kolika let budovani. Vetsinu hracu z top generace mame za sebou, bohuzel, akademie nasledne nevygenerovala nastupce, jez by byli ekvivalentem zlate generace, a tak si holt zacni zvykat, ze ani pristi sezonu, treba i s tim Frankiem, to stale nebude ono. Nebude to ono jeste spousty dalsich let, kor po odchodu Messiho, byt tedy verim v paradox, ze to tym semkne a budeme hrat zase jako jeden, ne na jednoho, jak jsme aktualne zvykli.

Kdybys tu alespon kazdemu necpal ten tvuj falesnej pocit nadrazenosti, ze vidis neco vic, co nam ostatnim unika, co unika realizacnimu tymu s Valverdem vpopredi, na co nikdo jiny nema kapacitu krom tebe, nebo kdybys alespon argumentoval jako clovek chtejic se dobrat k tomu konstruktivnejsimu. Hrozne z tebe smrdi, jak se sezona blizi ke konci, ke tvemu nestesti ke zdarnemu konci, ze to cim dal, tim vice nezvladas - coz je fakt na palici, jestli ses teda skutecne fanousek Barcy a ne jen tech trech let skvely hry, na kterou se tezce zapomina, kor kdyz se na ni jako fanda narodis.

Jasne, ze se me pokusis zpetne utrit, abys nebyl za až tak velkyho blbečka, ale jak tak clovek bilancuje nad hodnotou tvych prispevku, musi se nad tvym zoufalstvim zplna hrdla zasmatat. Ona to ani navic neni buhvijaka, sofistikovana sranda, kterou tady jedes. Je to nuda a jen nereakci te lze vypudit, ovsem ty zas prilezes se svym zdarnym pojednanim o svete v novem outfitu, a zacnes drbat abychom se probrali, otevreli oci, a tak dale a tak dale, takze zase nic... xD

Ty, seš náš nový Bruno, nebo jak se ten pomatenec jmenoval...

Me jen mrzi, ze se vzdycky necham znechutit podobnejma kydama mistnich panicu a ve finale se tak ci onak stejne zaradim vedle tebe, protoze plytvat necim vecnym - to tu zacina byt privilegiem.

FCBfan2106

4
2019-05-02 08:22:32

Amen. Toto by si mal dat ten blb vytetovat na cely chrbat.

BayernMunchen

-4
2019-05-02 09:49:12

Fnuk. Ty si ma ale utrel, asi to nerozdycham :D :D :D Co si vlastne povedal je ze uz nemame take muzstvo ako za pepa... DOBRE RANO. Hadaj kto uz 2 roky hovori ze busquets a rakitic su pomali a ze uz nestacia dnesnemu modernemu futbalu? No ja!!!! A vcera to bolo krasne vidiet. Kto hovori ze roberto nepatri na pravu obranu? No predsa ja! Ale valverde to vidi az po 50 minutach.
Vcerajsi zapas dopadol vysledkovo vyborne ale tvarit sa ze sme boli lepsi alebo ze to bol zasluzeny vysledok je slepota. Jediny kto nas opat zachranil je Messi a o par rokov bez neho sme len priemerny tim

AlphaRaven

-1
2019-05-02 10:30:10

Lenze futbal sa nehra iba na rychlost ;) Rakitic je velky makac a dokaze hru ukludnit, dobre citat a posledne dokonca aj skvelo sa predriblovat cez viacerych hracov. Busquets je takzvany mozog, kde dobre cita pohyb protihracov, rozdava prihravky a kontroluje hru. Roberta nevymenil preto, ze na kraj obrany nepatri, chcel vsak vystuzit stred pola, cez ktory lahko prechadzali, teda poslal Semeda na kraj a Sergiho posunul vyssie, kde sa Sergi samozrejme citi lepsie a vdaka tomu sa nam podarilo ukoristit aj druhy gol.

harry525

6
2019-05-02 08:22:46

Sice sme mali o trosku horsie statistiky ako Liverpool, ale nevidel by som to az tak hrozne....Bol to vyrovnany zapas dvoch europskych TOP klubov... Hrat sa na "Keby toto a keby tamto" je proste uz zbytocne :))...Som si isty, ze vacsina z vas, pokrytcov, keby ze dostaneme za stavu 1:0 vyrovnavajuci gol by napisala, ze "preco sme sakra otvorili hru a preco Valverde..." Ze Bayern? :))

zdeklu

5
2019-05-02 06:10:09

vcera v hladisku vela piskali, tak som to pri odchode Cou nepostrehol - nastupil Semedo - je dost mozne, ze sa fanusikom nepacilo, ze miesto utoku bude posilnena obrana....

JanP

1
2019-05-02 06:57:54

Tak teď už rozumím tomu jeho gestu po druhém gólu...

Kingmarek92

13
2019-05-02 07:44:30

Ahojte vsichni , sedeli jsme kousek od liverpoolskych a je treba rict , ze vetsina lidi Coutinhovi tleskala , par se naslo co piskali , ale nejvic piskali Liverpoolsti , takze je zbytecne to rozebirat , myslim ze se slovo hejtit zvrhava z jedne i z druhe strany.... Bayern ma v necem pravdu v necem ne , jeho kritici taky....osobni utoky jsou k nicemu , kazdy ma nazor a mluvit by se melo o faktech , pak jste totiz hejteri taky , presne jak mu vycitate :-) polocas za nama , drzme si palce..... myslim ze uplne vsichni videli jak krehke vitezstvi to bylo,ale nadherne , zvlast na stadionu , diky bohu za to ze jsem to mohl videt nazivo :-)

RastoD

2
2019-05-02 09:17:05

fakt sa zle pozeralo na to, ako si polovicu zápasu Liverpool robí v strede poľa čo chce a dominuje zápasu. na druhej strane, to bola skôr optická záležitosť, hrá sa na góly a tých sme napriek všetkému mohli dať viac než oni.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.