Po tom, čo na Ipurue futbalisti FC Barcelona remizovali s domácim Eibarom pomerom 2-2, predstúpil pred novinárov i barcelonský krajný obranca Sergi Roberto. 

Zápas

"Motivácia bola zrejmá, chceli sme sa pripraviť na finále pohára. Eibar hrá, rovnako ako Valencia, v rozostavení 4-4-2 a vyvíjal na nás obrovský tlak. Bolo to mimoriadne intenzívne stretnutie."

Leo Messi

"Zdá sa, že góly ho ešte neunavujú. Jeho prítomnosť pre nás znamená zakaždým skutočnosť, že máme vyššiu šancu zvíťaziť."

Sezóna

"Liga je najlepším odzrkadlením toho, kto bol v ročníku najlepší a najkonzistentnejší. Máme za sebou fantastickú sezónu. Aj napriek tomu, že sme z Ligy majstrov vypadli skoro, v domácej súťaži sme boli famózni."

Zdroj: md
Foto: md

2sjr

top komentár
45
2019-05-19 19:30:06

Ostal by som pri zemi a slovo famózny by som nepoužíval. Hlavne nie tesne po tomto zápase.

tominno9

27
2019-05-19 19:32:27

fantasticka by bola ak by vyhrali titul a LM, CdR by sme oželeli...

marke7

34
2019-05-19 19:33:41

Já už mám po všech těch vyjádřeních pocit, že hráči a fanoušci žijí v úplně jiném světě. Není možné, že na tom hřišti prostě necítí ten rozdíl, že nemají zápas pod kontrolou a hrajou připosraně. A ještě k tomu dávají do médií vyjádření hráči a osoby, kteří by raději měli držet hubu a krok. Pardon.

blauigrana

32
2019-05-19 19:38:16

Sergi ty určite ked si dokázal vytlačiť hráča čo hrá 10krát lepšie ako ty :D

marke7

2
2019-05-19 19:39:48

No vždyť máme v týmu díky němu již druhého kouzelníka, to chceš ne? :D

sid1

-9
2019-05-19 20:14:02

to je ktory? ten ktoreho vymazal z ihriska 18 rocny chalan z Realu? Normalme si pamatam o tom ako sa tu riesil kedysi Bartra, Bojan atd. Proste Semedo neni ani omylom 10x lepsi a lepsi je zasadne len vtedy ked to druzstvo hra atleticky typ futbalu. Co na druhu stranu je pre nas dost desive preto Roberto nech je aky chce tak dobry obranca nie je. Myslim v kontexte toho, ze v Barce na tej pozicii clovek caka jedneho z najlepsich krajnych obrancov.

blauigrana

4
2019-05-19 20:18:15

xDDDDDD

blauigrana

6
2019-05-19 20:20:21

https://www.youtube.com/... no neviem ako to bolo :D :D

sid1

-1
2019-05-19 20:56:06

Co tak toto https://youtu.be/...

LaBrie

20
2019-05-19 19:52:22

Bolo to mimoriadne intenzívne stretnutie - chlapce pozri si zapasy Liverpoolu alebo City a uvidis co je to intenzivne stretnutie (nakoniec ho zazil a uz si nepamata....)
Jeho prítomnosť pre nás znamená zakaždým skutočnosť, že máme vyššiu šancu zvíťaziť - a ostatni alibisti si mozu v klude vegetit.....
V domácej súťaži sme boli famózni - mozno niekedy vysledkovo, ale herne je to strasna bieda.....tazko sa na to vobec pozera...
Sergi, trochu sudnosti by to chcelo.....

BayernMunchen

18
2019-05-19 20:14:15

Ano roberto. Fantasticky ste vypadli s liverpoolom. Ak toto bola fantasticka sezona tak aj tvoje výkony na právnej obrane boli "fantasticke"

blauigrana

15
2019-05-19 20:26:23

prihrávka dozadu fantázia v pohybe :D

sid1

-18
2019-05-19 21:01:37

kde sa tu vzala myslienka ze semedo je dopredu skvely? Ze beha a od ciary to centruje na nahodu do 16? Ukaz mi za sezonu aspon 1/10 to co hra alba

Milci

-1
2019-05-19 20:34:30

V prvom rade sergio roberto neni obranca je zaloznik ...!!! A podla dobry hrac mozno nehra v oslnivej forme mozno semedo hraje viacej behavy futbal..ale preco nadavate na toho hraca ktoreho ste vynašali do nebes ked postupovy gol proti Parižu!!!!!!!na 6:1!!!!ked barca kupi jednejo utocnika ktory bude davat goly a bude si rozumiet aj s messim a suarezom tak barca moze vyhrat ligu majstrou na druhy rok ale ten utocnik musi byt tipu Mane..Sane.

Kingmarek92

9
2019-05-19 20:46:20

Kritizujeme ho protpze hraje blbe. A pokud dal nekdy nekde gol , tak jsme ho asi i pochvalili , nebo ne? Proc tomu nerozumis?

BW000

17
2019-05-19 20:37:55

Bože môj... oni dokonca sami seba presvedčili, že hrajú úžasne.... dnes to bola opäť veľká bieda, Eibar ich prehrával alebo bez problémov držal krok, záloha jedna katastrofa, ak niekomu stačí, že mala 2 A tak mu gratulujem, ale zloženie Busi - Raki - Vidal nemá hadam v histórii Barcelony obdobu... bez nápadu, bez energie, skoro vždy pomalý štart po lopte a to množstvo pokazených a nepresných prihrávok... ak je podľa Barta koncepcia Barcelony s Valverdem len v polovici dlhodobého projektu, tak fanúšikom Barcelony zostanú najbližšie roky len oči pre plač...

Milci

-2
2019-05-19 20:59:41

Kingmarek92 podla teba kto hraje dobre???povedz ni 5tich dobrych hracou barcy

Kingmarek92

10
2019-05-19 21:07:12

To se takhle neda , zalezi jakej zapas. Treba vsichni byli hotovy ze semeda jak hraje spatne proti realu , ale vsechno ma svoje souvislosti , byl na nej sam....proste to neni nekoho odstrelit jakoze na prvni dobrou. Ja rikam ze to nezvlada valverde.....a ze s touhle zalohou nemuze hrat objektivne dobre vic hracu. Nelze tict ze pique je spatny kdyz mu zaloha propusti 5 balonu za 10 minut a on jepak pod tlakem pul hofiny v kuse. Opticky pak treba udela chybu nebo zavini gol , ale objektivne je jen proste obet. Ja tikam ze celou sezonu drzi ksicht messi , ter stegen a alba , ano nevysel mu live. Na vse je potreba se koukat v souvislostech......vytizeni , ukoly , svhopnosti , soudnost , srdce..... za me je nejvetsi prusvich trener a prezident , oni jsou odpovedni.

Kingmarek92

8
2019-05-19 21:11:22

Takze nerikam ze je raketa apriory spatny hrac a ani valverde spatny trener , nejsou proste dobri tam kde jsou a co maji delat ve vztahu s tim proc jsem zacal fandit barce a jaka je filozofie tohohle klubu. Pokud by barto pred se zonou vystoupil a rekl , menime styl , nemame na to , serem na to , bude to des , zkusime urvat co pujde jakkoliv a proto povolavam valverdeho. Tak to beru , je to chlapsky a budu nadavat a on se bude zodpovidat. Jenze za kazdym druhym usmevem filozofie a me qe un club.......svinarna.

Korytniak

4
2019-05-19 21:17:59

Môžeš variť guláš 3.5 hodiny, vyzerá aj voní jak lusk, no ked ho nakoniec doj*ebes priveľa obranou tak nebude nikdy fantastický

Korytniak

1
2019-05-19 21:18:23

*korením

Milci

-9
2019-05-19 21:25:07

Ale nahradit hračou v zalohe aky bol iniesta alebo xavi to uz nebude vy si uvedomte ze barca tak uz hrat nikdy nebude...a čo sa tyka stylu hry moj nazor je taky ze vedenie chce hrat taky styl lebo cruyf...e to uz je davno preč...barca zaspala dobu futbal sa zrychluje...este raz to budem opakovat nieje to tak ako v anglicku kde trener ma vačsie slovo ako v barce..

Kingmarek92

9
2019-05-19 21:36:44

Pletes dve veci dohromady a mas jednu pravdu. V barce by mohl byt trener jako v anglii kde si to stavi sam a kupuje prodava taky sam. Valverde to opravdu neni , protoze barto nikoho takoveho nechce,potrebuje jen slouhu. Pep i xavi vedi ze nema cenu pod nim neco planovat. Valverdemu je to jedno , ten bude drzet basu a tim se podilet na te zkaze. Za druhe , fotbal jako kdSi barca samozrejme hrat lze , koukni na ajax s mladymi levnymi kluky......my nepotrebujeme abychom tam meli xaviho a iniestu , my potrebujeme hrat utovny fotbal s durazem na kombinaci. Coz se s rychlymi kridly nevylucuje ale da doplnit. A takovych hracu je samozrrjme spousta a dobolim si rict ze i z lamasie by to slo lepe , kdyby tam nebyli tihle bidaci dva. Mas pravdu v jednom , barca zaspala.....barto zaspal , hrabal pro sebe a proto mame skluz , no valverdem to opravdu nedohoni , to je jen zoufalstvi a vetsina to vidi....

Jhonys

3
2019-05-20 00:09:51

amen.

MimoObraz

-19
2019-05-19 22:08:13

Vy sedláci! Vy nefandite! Hanba Vám! Sezóna bola super! Chcel by som vidieť vaše škaredé ksichty a tlsté telá,lebo neverim,že inteligentný clovek dokáže takto písať “fandiť” Sezóna bola skvela!a neodradí ma ani to zlyhanie z Liv..! Barcaaa v dobrom aj zlom!!!!!

MimoObraz

-16
2019-05-19 22:09:41

Vy ste hlupaci a nie fanúšikovia! A ešte k tomu ste špatní!!!????

jan22

12
2019-05-19 22:48:50

MimoObraz: ... naozaj si mimo obraz !

Milci

-2
2019-05-20 01:59:45

Kingmarek92 ty sa pletes !!!!taky futbal ako ajax hrat nemozeme momentalne messi je naj futbalista ale bohužial nebeha ostane vysat hore ..taky futbal co xces hrat ty tak cele "CELE"muzstvo musi byt pod loptou a presovat presuvat sa robit tlak na supera ...hned po strate lopty dat vysoke napadanie !!!!!!messi to robit nebude a ked ano ???tak v 70min pojde dole a da o 15-20golou menej...uz rozumieš!!!!!!!preto. Barca kupila vidala a je tam rakitič pre messiho a y sa nemusel zapajat do takeho dorazneho napadania lebo ma aj svoj vek ale aj tak nema v DNA branit!!!!!!!!!!!tak barca taky futbal hrat nemože!!!!ako liverpool či ajax.!!!

Kingmarek92

1
2019-05-20 07:33:43

Ano ja ti rozumim a vubec tam nemusis davat ty vykricniky. Problem je v tom ze i s messim se ten fotbal hrat da , vzdyt jsme ho i hrali ze.....i s nim. Jenze byl tam busqets a ten sbiral vetsinu balonu , za messiho nikdo nebehal , protoze jsme proste a jednoduse neztraceli tolik micu. No a dostavas se k jadru pudla.......zaspali jsme na Dm , coz doufam vyresi dejong. Tim padem nestiha ani pique a lenglet , jednoduse proto ze pikas uz ma proste leta a lenglet je z pomalejsich beku , za dalsi rakitic busi ani roberto tenhle problem nevyresi , jednoduse proto , ze vetsina micu se ztraci hlavne kvuli nim , duvod jejednoduchy , nestihaji a tak i na prihravku maji malo casu. Neumi podrzet balon a situaci uklidnit ,tak ztrati a mame problem....takze co ty pises jako duvod aby tam tihle tri byli , ja pisu jako duvod proc tam byt s messim nesmi. Dalsi problem je ze dobre hrajici muzstvo jednoho nevracece v klidu vyrovna , navic kdyt ten nevracec obejde dva i tri lidi , tim padem v ofenzive pomuze k oddychu ostatnich hracu , ale pokud tam mas jeste suareze , kterej zacal hrat jako kopyto a tech ztrat ma daleko nejvic , protoze kombinace je proste sprosty slovo pro nej , to uz se pokrejva tezko..a je jedno kolik dal golu , protoze 80%z nich byl dal i nekdo jiny bez tech ztrat....a na posledy , messi uz mel byt davno podhrot , opet jednoduse proste proto ze fneska na kazdem kraji obrany je kurevsky rychlej chlap a pokud jfou na nseho semeda dva kurevsky rychli je to tezky , na toberta to uz je pruser. A mas tu presne ty duvody proc jsme vypadli z LM a proc proste nemuzeme hrat hezkej fotbal........a proc si nakonec jeste stezujeme na messiho.....pridam ti navic jednu vec......coutinho.... vsiml sis ze po odchodu neymara byl alba opravdu nejlepsi hrac? Protoze on potrebuje pred sebou volnost a pak tam s messim delaji zazraky , bohuzel ten nas blbec ho asi neposlouchal a tim padem se cou paradne micha na malem prostoru a kdyz ne tak prekazi albovi a vzajemne si zahustuji prostor...je to proste nesmysl...cou v live hral jak z partesu , podrzel balon , strilel a driblink jako vino plus kolmice do vapna...jenze to nemuzes mit vedle sebe raketu busiho a pred sebou luise....to je konec....je to proste slozitejsi a nerikam ze lehke , ale od toho do hajzlu tam jsou a berou tezky money....nebo ne?

Kingmarek92

1
2019-05-20 07:36:43

Sory za tu dylku a ty preklepy , pisu to na mobilu.....ale konecne nekdo kdo diskutuje , dik za to.

PETERKRIZAN

-8
2019-05-20 07:54:20

sergi roberto musi hrat v obrane,hoc je zaloznik preto lebo semedo je na nič a podobne niektorymi ospevovany malcolm,aj vcera bol malcolm najslabsi,hral teraz niekolko zapasov,neustale pod uroven,myslim ze obaja pojdu v lete,univerzalnost sergiho roberta ja fantasticka, v tomto zmysle valverde chybu neurobil

Kingmarek92

3
2019-05-20 08:33:31

Tak bohuzel mame pulku tymu univerzalni......a proto na je pro nas semi LM velka vzacnost....

Milci

0
2019-05-20 09:47:22

Maš pravdu ze rakitic .busquets.pique.lenglet...ale hrači(DM.a Obranci hlavne stedovy nebyvaju rychlí mozno Varane a Van Dijk...lengletou nakup sem nechapal vobec barca by mal kupovat madlych hračou do buducnosti ale kupuju iba nachvilku 28rocnych hracou akoby nieco lepili...ja tomu nwverim ze taky lenglet neni v la masii..!!barca potrebuje vodcu v obrane...ja som piqueho nebidel nikdy zakricat n hača...!!a mne to strašne vadi...muj nazor je ze hkavne busquets nestiha jeho era v rop forme uz je konec..preto chce ist do USA...ale zasa pozor ako hra barca styl mozno to vyoada jednoducho že chodia atd ale to je blbost...tenstyl je narocní pozeram barcu x rokou a nevidel som nikdy že nema komu nahrat tak to odflikne do autu...nie v barce sa snazia vzdy si nahrat alebo konstruktivne zahajit utok...ale na to potrebujes krídla ale coutinho to nebol ked sem pozeral zapas tak vzdy u coutinha to stroskotalo priemerne stratil najviac lôpt ..urcite coutinho...mal tak opeknw zablesky ale to je malo..dufam ze kupia lave kridlo alebo niekoho vytiahnu z la masie...coutinho nech hraje v zalohe coutinho.de jong.rakitič. a lenglet alebo pique na striwdačku tam by dom hned dal de ligt...nech sa chalan uci velkemu futbalu...cim skorej tym lepsie...a na miesto suareza som chcel aby kupili Joviča...podla mna ten chalan bude robit barce vzapase problem..mlady silny rychly a vie zakoncit lavou pravou.hlavou..kompletny utocnik ..uplne som nechapal preco to nedotuahli ked vidia ze suarez uz ma vek a na striedacke nieje nahrada na striedacke nieje ziaden snajpr...ten bartolomeu uz mal byt davno prec..aj zoprar skautou lebo poslednu dobu samí omyl skautuju a peniaze idu do luftu

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.