Prezident FC Barcelona počas uplynulého týždňa naznačil, že Ernesto Valverde sa ako tréner FC Barcelona predstaví aj v nasledujúcej sezóne. Len niekoľko dní predtým Valverde na tlačovej konferencii tvrdil, že z trénerského postu neodstúpi. No mal byť?

Valverde na dvoch posledných tlačových konferenciách jasne vyhlásil, že nikdy nezvažoval svoj odchod z postup trénera a že sa teší na nasledujúcu sezónu. Médiá či fanúšikovia však o jeho budúcnosti po prehre na Anfield Road značne pochybovali, hoci len nedávno predĺžil zmluvu.

V každom prípade platí, že Valverde má už počas najbližšieho víkendu šancu získať druhú trofej sezóny - Copa del Rey. Ďalšie double v jeho zbierke by mohlo umlčať tých, ktorí spochybňujú jeho schopnosti pre túto prácu. Otázka je tak či onak položená a Barcelona musí čeliť viacerým možným scenárom. Prvou možnosťou je výhra na Benito Villamarin, čoho dôsledkom bude, že Barcelona nepodnikne nič a Valverde zostane trénerom aj v nasledujúcom ročníku. A to kvôli tomu, že dvojica double v priebehu prvých dvoch rokov na lavičke Blaugranas predsa len niečo znamená.

Stále si však musíme počkať na to, čo Valverde urobí. Predsa len nemá všetko, čo k tomu, aby mohol pokojne pokračovať ako tréner Blaugranas, potrebuje ako napríklad podporu väčšiny pracovníkov v klube a spočiatku sa aj predpokladalo, že po fiasku na Anfield sa sám stiahne do úzadia. Nikto nevie, čo sa Valverdemu naozaj víri hlavou a nič nemôžeme vylúčiť.

Druhý scenár je dramatickejší a Barcelona vo finále s Valenciou prehrá. Neschopnosť získať tento titul povedie k ďalším otázkam, ktoré budú Valverdeho ako trénera FC Barcelona spochybňovať. Bartomeu tak bude mať šancu prehodnotiť svoje slová spred pár dní. Koniec koncov prezident Barcelony nemal ďaleko k tomu, aby Valverdeho vyhodil, už po prehre v Ríme. Prehra s Valenciou by pre Valverdeho dozaista mala následky a tvrdú ranu by schytal aj samotný káder. Výsledok finále na Benito Villamarin bude formovať to, čo sa udeje počas leta a vylúčiť nemôžeme ani radikálnejšie kroky.

zdroj: marca.com
foto: marca.com

BayernMunchen

11
2019-05-22 20:09:22

Nemate na sasa mail. Ja mu rad poradim

Zmazaný užívateľ

-6
2019-05-22 21:03:13

on by asi idiotstinu prelozit nevedel a zatial ani ziadny translator

BayernMunchen

13
2019-05-22 21:11:56

Uz si mu pisal ze?

mito669

top komentár
53
2019-05-22 20:12:22

Jednoznacne by mal odist lebo inak to bude sezona nepozeratelnych zapasov

mikimi122

11
2019-05-22 20:16:23

Hovorí sa, že keď Valverde prehraje teraz vo finále CdR, tak ho naisto vyhodia. Som zvedavý, či väčšina fan Barci nebude v sobotu kvôli tomu fandiť Valencii. Chceli by ste radšej vyhodenie Ernesta, alebo Copu?

Zubizareta

21
2019-05-22 20:25:25

Nie je to ľahká voľba, ale ja by som obetoval pohár, ak to znamenalo Valverdeho odchod. Mal dve sezóny na to, dal hre Barcelony nejakú tvár. Nestalo sa.

Kingmarek92

6
2019-05-22 22:24:17

No ja si myslim ze pokud se nekdo rozhoduje podle vitezstvi v poharu tak je to blbec. Pokud tedy prohrou velverse odejde a opravdu to ma veseni takhle postavene tak nevyhazovat. S touhle logikou totiz prijde uplne stejnej blbec , protpze ho bude vybirat uplne ten stejnej blbec co si dal tyhle prasteny kriteria.......takze Barto ven hned a pohar vyhrat.

Ivan87

4
2019-05-22 22:26:31

jednoznačne jeho odchod

Maximus80

30
2019-05-22 20:16:33

Odejít,už se nechci dívat na ten defenzivní tým.

Zubizareta

19
2019-05-22 20:21:36

Jednoznačne odísť. Síce Barca získala titul, ale ako sa hovorí, medzi slepými je aj jednooký kráľom. Hlavní rivali nemali dobrú sezónu. Ak sa Real dobre posilní a formu vychytí Valencia, tak neviem, neviem. Mužstvo herne stagnuje, nikam sa neposúva a potrebuje nový impulz. Liverpool vyzliekol Barcelonu do naha. Kráľ je nahý.

119robko

39
2019-05-22 20:21:36

výhra alebo prehra v tomto zápase by nemala rozhodovať o jeho zotrvaní, barcelonska hra išla kvalitatívne strašne dolu a mužstvo zachraňuje iba Messi. Určite by mal skončiť čím skôr

BayernMunchen

4
2019-05-22 20:59:53

Amen

Kingmarek92

3
2019-05-22 22:43:43

Presne tohle jsem vhtel rict prispevkem nahore , moc se mi to nepovedlo. Pokud se totiz barto rozhoduje podle vitezstvi v poharu , tak privede jeste vetsiho blbce nez je nosac , pokud to jeste jde.

blauigrana

14
2019-05-22 20:22:41

bláznite? Ernie je mááág tréner storočia čo jeho ofenzívna hra je nadprirodzená čo mladí hráči obdivujú ako ích necháva leštiť lavičku treba mu zabezpečiť zmluvu na celý život aj Ivanovi,Robertovi a Busimu oni nemajú takú sebareflexiu a nie sú tak hlúpy ako Xavi a Iniesta ktorý sa obetovali aby mohli hrať mladí a nebrzdili rozvoj...

blauigrana

4
2019-05-22 20:25:37

ešte nám vybaví Sekeru do obrany a George Best-a do útoku a LM je naššaaa

PETERKRIZAN

-12
2019-05-22 20:49:57

Problem nie je ze ci odide ake kto na jeho miesto je zlozitejsia vec,si myslim ze preto vahaju,ja si viem predstavit loranta blanca,mozno maximiliano allegri,lebo barca ma hlavne problemy v obrane

Zmazaný užívateľ

-6
2019-05-22 20:51:53

8 ludi zo slovenska prave zahlasovalo za odchod Valverdeho, takze by mal odist

blauigrana

9
2019-05-22 20:53:21

si pozri komentáre na yt a fb stránke Barcelony prosím ta :D

Zmazaný užívateľ

-8
2019-05-22 20:54:44

v pohode pozeram...vsade je to par desiatok ludi, ak to dam dokopy stale mi vychadza nejaka ta mensia stovka, dve tri ludi, ktori si stazuju snad na vsetko

BayernMunchen

7
2019-05-22 21:11:37

Uzivaj si valverdeho hru. Z celeho srdca ti ju doprajem. O rok si po dalsej hanbe v LM mozes povedat "skusime to nabuduce". To si hovoris aj ked ti IQ test dopadne so zapornymi hodnotami

PETERKRIZAN

-8
2019-05-22 21:12:46

359 ludi co donekonecna dehonestuju vsetkych,vsetkych by predali,vsetkych odstrelili,,fakt to nie je diskusia co nieco riesi,takze nema zmysel pokracovat

mexes

-11
2019-05-22 21:47:48

ked zvazim plusy aj minusy jeho 2 rokov, prevazuju urcite pozitiva. ak by klub vlastnil nejaky vodkou poznaceny rusky miliardar, tak by ho mozno prepustil, inak urcite ziaden iny klub. zmenu by som si vyrazne zelal, keby bola sanca na navrat Guardiolu, ta ale nie je. inak neviem, kto by mohol hru timu nejako zazracne zmenit k lepsiemu, ale zato stovky takych, ktori by si viedli horsie ako Valverde. tesim sa na De Jonga, snad aj De Ligta a noveho forvarda.

BayernMunchen

7
2019-05-22 22:11:58

Chcel by som taku detsku naivitu ako ty. Pamataj moje slova ze buduci rok nebude ziadna liga ani LM

mexes

-8
2019-05-22 22:27:32

Keď tituly budú, tak v logike trollov budú kvôli neschopnosti súperov a nie kvalite Barçy. Ak nebudú, tak si hejteri vinníkov nájdu. Vo vašom svete je zle vždy, a tento svet ti aj doprajem. Užívaj si ho naďalej.

BayernMunchen

6
2019-05-22 22:47:02

Nie, zisk titulu s najnizsim poctom bodov za 9 rokov bol vdaka kvalite barcy.

mexes

-2
2019-05-22 23:03:02

No comment..

BayernMunchen

6
2019-05-22 22:15:01

Inak preco si zduchol ako prd vo vetre ked si zistil ze najvacsia sanca na anfielde nebola sancou ?

mexes

-9
2019-05-22 22:23:20

Debilko, skús ešte raz prečítať ten môj text, či bol o tom, aké mal Messi šance alebo či bol o tom, čo bolo príčinou prehry. Navrhujem ti premenovať sa na Psycho, to ťa vystihuje lepšie.

Kingmarek92

7
2019-05-22 22:26:22

Chlapci i kdyz vas miluju a hlavne mexese....nemuzete se zkusit bavit normalne jako chlapi , ja mam nazor , ty mas nazor , moje argumenty a tvoje. Ale notmalne a slusne , vzdyt jsme cules nejsme penaldomadrid , neblaznete...jen se bavime..nenadavejte si.....dikes.

mexes

-12
2019-05-22 22:37:51

Skús niekedy v živote vstať od compu a prísť na tribúnu fans a urážať vlastných hráčov s trénera. Po pár minútach by si mal rozbitú hubu, to ti garantujem. To, čo si dovolujete anonymne schovani na nete, by ste si v reálnom svete nedovolili.

Kingmarek92

8
2019-05-22 22:46:11

Lzes a to neni hezky........byl jsem v barcelone na liverpoolu a piskali tam na coutinha a nikdo jim hubu nerozmlatil. Byl jsem i na lize a piskali na valverdeho , ja s nimi a nerozmlatil. Prestan lhat at ti nemusime rokat lhari , prestan nadavat a jen proste pis . Tohle se ti nepovedlo , napsal jsi lzi.....ti lidi jen vyjadruji nazor a to se vsude smi , jen komousi to nemaj radi , to doufam nejses , tak se podle toho chovej.

mexes

-12
2019-05-22 23:01:49

Zabudol som, že chrobák Truhlik bol všade :) turistov s vystrcenymi mobilmi nepovažujem za fans, ale za obyčajných vandrákov.

Kingmarek92

7
2019-05-22 23:20:53

Jsem 2 roky aktivni ofi fanclub , jezdim s nima vsude , tento rok jeste turin , sevilla , valencia.....za rok budu zadat o oficialni socios........co tam mas dal?

mexes

-3
2019-05-22 23:28:02

Na to ako sa na tú hru Barçy nedá pozerať, si celkom statočný, všetka česť :D ja blbec som diskusie pod článkami toľko rokov ignoroval, keby som vedel, o čo prichádzam :D dobrou!

Kingmarek92

6
2019-05-22 22:51:19

A v londyne jsme byli mezi corefans barcy a rvali i na rakitice po tretim zkazenem mici.....je to proste normalni a rozumnej clovek by si z toho mel vzit ze neco dela spatne.......hlupak to bere jako kritiku za kterou je treba trestat :-)

mexes

-4
2019-05-22 23:20:14

Tvá fantazie nezná konce. Ve skutočnosti jsi tim lhářem ty.

Kingmarek92

6
2019-05-22 23:22:09

C h es poslat fotky? Jezdim i se starsim synem......vhtel bys taky vid a mamka neda money? Nesmis byt na ni zlej jako na nas tady :-)

Kingmarek92

4
2019-05-22 23:26:07

Hochu hochu , je mi z tebe smutno. Ve skutecnosti jedinej kdo tu hejtuje jsi ty....ted jsi nemel vubec zadny duvod na me takhle vyjizdet a podivej.......ty mas asi starosti vid. Pojed nekdy s nama , je to fakt super bejt soucasti barcy....poslu ti nase ofiko certifikaty jestli chces , ja mam cislo 132 a synator 133 , je to opravdu bomba neco i delat pro barcu nez jen kydat na netu....zkus to.

Kingmarek92

4
2019-05-22 23:28:28

Videl jsi vlastne nekdy barcu na zivo ? Mimochodem slovenskej fanklub ma uzasnej autobus , to je pecka...na juventusu jsme sli okolo bratru :-)

blauigrana

7
2019-05-22 23:01:55

je to lháááářřřř :DDDD pekné to slovo :D

singo1

7
2019-05-22 22:01:27

Pastva na oči pod nosatym

Milci

-2
2019-05-22 22:45:41

Ako ze tu su fakt dobrí fans barcy ....ked nechxete aby barca vyjhrala pohar??kkt..trener sa vyjadzuje aj za inych podmienok a nie ci ziaka trofej alebo nie!!!!na to je vedenie ake su priority klubu ci je čislo jeden LM ...alebo predvedena hra atd...

Kingmarek92

0
2019-05-22 22:48:41

Castecne mas pravdu , meli byho vyhodit za hru , tohle je proste nesmysl abychom nevyhrali , madrid by mel radost a to neni nikdy dobry. Aspon je videt kam az ty lidi zatlacili do kouta....je to smutny.

BayernMunchen

4
2019-05-22 22:52:06

Nie je problem vo fans ale v prezidentovi. Ten ked vidi titul tak je prenho trener dobry. Preto musime obetovat tento titul aby sme v buducom roku mohli snivat o troch.

Milci

-1
2019-05-22 22:47:08

Moj nazor je takí ze by som dal moznost malde u trenerovi...napriklad pochettino ..dneska to je taky trend mladych trenerou futbal sa meni kazdou sezonou..zrychluje sa atd

BayernMunchen

11
2019-05-22 22:49:16

Pochettino ktory je z espanyolu a nenavidi katalancov? :D To uz rovno general franco moze prist trenovat

ladisf

9
2019-05-22 22:50:07

Lidi ale tady nejde o tituly ale o to hrůzostrašnou hru, která je na míle vzdálená naší filozofii

BayernMunchen

9
2019-05-22 22:54:29

Hra, taktika, analyza zapasov na bode mrazu. Ked k tomu pripocitame sasove preferovanie starych hracov, kazdy dalsi rok na lavicke moze sposobit skody, ktore sa budu napravat dlhe roky kym sa tym starym slimakom skoncia zmluvy

ladisf

2
2019-05-22 23:01:00

přesně tak

Milci

-6
2019-05-22 23:00:59

A espanol nejsu katalanci???

blauigrana

10
2019-05-22 23:03:18

oni si myslia že sú španieli :D

BayernMunchen

9
2019-05-22 23:04:10

Uz podla nazvu snad vidis nie?

Milci

-11
2019-05-23 00:51:23

Čo???barca ma v nazve katalanci??

Milci

-8
2019-05-23 00:52:36

Katalanci znamena oblast kde sa nachadzaju v spanielsku!!!napr.bilbao (baskove)sevilla (andaluzia)

jokerito

8
2019-05-23 06:20:46

V čom je to dilema? Jasne že má odísť lebo cieľ nesplnil. Najhoršie je že sa tvária akoby nič a kvôli tomu polka fanúšikov chce aby sme prehrali finále pohára a to je neprijateľné! Fanúšikovia sa majú tešiť na zápas a chcieť pre mužstvo každú možnú trofej...

T0mIO

-2
2019-05-23 07:40:47

Tak po prvé, CdR je taká trofej, ktorú serem každé ráno do zachoda. Po druhé, prehra nemusí znamenať odchod Valverdeho, ale zas nebude znamenať ani potvrdenie dobrého rozhodnutia ostať/nevyhodit ho. To potvrdenie prinesie výhra, a dilema skončí nadobro.

jokerito

7
2019-05-23 08:31:59

Áno tom suhlasim že to ak prehráme nemusí vôbec priniesť jeho odvolanie , preto by mali fanusikovia amfiteáter a chcieť nech pohár vyhráme . Španielsky pohár určite nie je hocijaká trofej a som rad že ich máme najviac a real valcujeme. Dúfam že časom ich dobehneme aj v tituloch

jokerito

0
2019-05-23 08:32:52

* fandiť nie amfiteáter haha , čo ten autocorrect dokáže

T0mIO

0
2019-05-23 09:48:25

Autocorrect je sviňa

T0mIO

0
2019-05-23 13:22:34

Je suverénne najmenej dôležitá. A ak je teraz aspoň minimálna nádej že valverde nebude tréner budúcu sezónu, tak výhrou CdR aj tá definitívne zhasne.

jokerito

0
2019-05-23 14:03:06

To ze sme nevyhrali Lm , neznamena ze mame srat na vsetko ostatne. Stale sa ma klub snazit prinasat dobry futbal a uspechy. Ano je to menej dolezita trofej ako titul a utcite menej ako LM ale je to trofej

T0mIO

3
2019-05-23 16:31:12

Pre nás bude väčšia výhra ak valverde odíde ako to že vyhrame CdR

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.