Tréner FC Barcelona na tlačovej konferencii po prehre s Levante hodnotil veľmi zlý výkon svojho tímu.

Čo sa stalo v druhom polčase?

"Všetko sa pokazilo. Tento polčas sme nezačali dobre. Neboli sme nebezpeční a aj napriek tomu, že na strane súpera to bolo také isté, strelil nám 2 góly v priebehu 2 minút. A tretí gól bol pre nás veľkým trestom. Druhý polčas v našom podaní nebol dobrý."

Prekazilo zápasové plány zranenia Suareza?

"Keď je potrebné vystriedať hráča v prvom polčase, vždy to predstavuje problém. Dúfam, že to nie je nič vážne, ale v priebehu zápasu to bola pre nás nepríjemnosť. Neviem, chcel by som, aby bol Luis na trávniku, ale teraz nie je čas na to, aby sme na to mysleli. Už za stavu 1:0 som chcel poslať na trávnik Busquetsa, aby náš stred poľa bol solídnejší, ale súper nám strelil 2 góly."

Ako ste sa snažili vyhrať v druhom polčase?

"Chceli sme streliť gól na 2:0, ale neboli sme nebezpeční. Chýbala nám plynulosť v hre, keď sme mali správnu štruktúru na to, aby sme hrali organizovanejším spôsobom. Zápas bol kvôli tesnému výsledku nestabilný."

Prekvapil ťa postoj tvojich hráčov? Rozmýšľaš o demisii?

"Nie - taká je odpoveď na tieto otázky. Nemyslím na nič. Chcem sa pozerať dopredu."

To, že Dembélé nebol povolaný, je tvoje rozhodnutie?

"Áno, ja som o tom rozhodol. Naposledy nehral a rozhodol som sa, že stavím na útočníkov, s ktorými som naposledy mohol počítať. Pokiaľ by som povolal Dembélého a prehrali by sme, niekto by povedal, prečo som nepovolal Ansu. Vždy je to tak."

Začína ťa znepokojovať postoj tímu na ihriskách súperov?

"Je pravda, že v tejto sezóne na výjazde nehráme tak ako doma, ale po prvých zápasoch sme už aj napriek všetkému boli schopní vyhrávať. Musíme v tom pokračovať. Prehrali sme zápas a to je všetko. Musíme to preanalyzovať. Po prehre sme priveľmi kritizovaní, ale takisto vždy zareagujeme. Teraz to nebude iné."

Čo je potrebné, aby ste na výjazdoch začali hrať lepšie?

"Na výjazdoch už hráme lepšie zápasy."

Stratili súperi voči Barcelone rešpekt?

"Nie. Naši súperi proti nám hrajú tak, ako by to bol najdôležitejší zápas v roku a musíme na to nájsť odpoveď. Vieme, čo to znamená. Aby sme mohli takého výjazdové zápasy vyhrať, musíme vynaložiť obrovské úsilie, ale mužstvo je na to zvyknuté. Súper dnes odohral dobrý druhý polčas a porazil nás."

Myslíš si, že postoj tvoj tímu bol nesprávny?

"Inkasovali sme 3 góly v priebehu 7 minút a nenašli sme na to dobrú odpoveď. Postoj tímu je vždy dobrý, ale hrá aj súper a niekedy je efektívnejší... Chcel by som, aby to dnes bolo iné. Nemáme, čo povedať. Ale myslím viac na to, čo bolo pred stavom 1:1 a nie potom. Je to futbal a také veci sa môžu stať."

zdroj: as.com marca.com
foto: fcbarcelona.com

Martin77

top komentár
96
2019-11-02 19:30:41

"Nemyslím na nič" to mu věřím...

Messibest10

top komentár
43
2019-11-02 19:31:14

Valverde choď už do.... teraz cez prestupové obdobie a zober si do cesty Ivana.

Pader

36
2019-11-02 19:52:56

aj Gerarda a Sergia

ARTURMELO

7
2019-11-02 19:32:03

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

janpet

6
2019-11-02 20:02:30

Ty uz nejak casto porusujes ten kodex xD

Majkycz

36
2019-11-02 19:33:06

Neskutečný tenhle trenér mě už fakt nebaví

Rasto_909

35
2019-11-02 19:33:15

žiaden Roberto, Busquets, Suaréz a stavať hráčov na ich posty a potom sa to možno trošku zlepší pán Pragmatik

Messinho

8
2019-11-02 19:33:42

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Messinho

2
2019-11-02 19:34:40

*s pěknou hrou

Barcelona2002

36
2019-11-02 19:34:11

Barca naposledy hrala najlepšie,keď tu nebol Valverde

myzuFCB

38
2019-11-02 19:34:27

Pán tréner by sa mal vážne zamyslieť čo je zle lebo toto nie je len o dnešnom zápase ! Zle je to prinajmenšom od konca minulej sezóny. Treba byť aj seba kritický a niekedy si uznať, že už nemám čo ponúknuť a jednoducho to zabaliť. Urobili to väčší tréneri ktorí aj niečo dokázali takže to nie je žiadna hanba skončiť keď už na to nemám ! A ten čas už dávno prišiel !

sagradarambla

9
2019-11-02 20:11:25

Trener moze byt predsa aj odideny ked nema dost sebareflexie.

barca87

14
2019-11-02 19:35:58

ja neviem, ale podľa mňa tu je hlavná otázka, prečo hráči hrajú vonku tak ako hrajú? mňa nikto nepresvedčí, že je normálne, aby som jeden zápas (doma) odohral v pohode a potom prídem kdekoľvek vonku a zrazu neviem hrať futbal...keby to bol jednotlivec, tak ok, ale aby pravidelne vypli 3/4 mužstva, to nie je náhoda...

bulldozer

9
2019-11-02 20:27:37

To len super hra vonku viac motivovane, my hrame i doma zle, s Grizim na kridle a captavym Suarezom. Kedy nieco vymyslel Grizi so Suarezom? Ja si nespominam. Ked jediny kreativny hrac je Messi, tak pride ten cas a budeme zakopavat.

barca87

1
2019-11-02 21:59:14

neviem, ale to čo sme hrali dnes, veď to bola ignorácia u niektorých...stred poľa nie že nič nevymyslel, ale taký Arthur sa ani len netváril že by mal záujem vôbec hrať...mne to fakt skôr príde tak že doma si to takto flakat nedovolia...

Ladislav

7
2019-11-03 08:14:49

My hrajeme pořád špatně, akorát když hrajeme doma tak se nás soupeř více zalekne, když hrajeme venku tak je soupeř doma a bojuje dvakrát více a to stačí na to aby jsme s našim linym fotbalem prohráli zápas.

Santiago

11
2019-11-02 19:36:40

#LaportaBack

rudiker

19
2019-11-02 19:37:38

Tento nosáč, len analyzuje a nič z toho. Je pravda, že hrá aj súper a niekedy môže vyhrať, ale on má na to hráčov, ktorí stáli veľa peňazí a mužstvo ako Levante musí mačkať celý zápas aj keď nemusí vždy vyhrať. Ide o predvedenú hru, ktorá je z roka na rok horšia.

hoyer11

4
2019-11-02 23:03:32

Niekedy hrá “aj” súper, ale dost často hrá “len” súper ????

tunno

24
2019-11-02 19:37:42

Trener vobec neriesi ze si nedokazeme vytvorit tlak ani na 5 min prakticky v ziadnom zapase

Santiago

10
2019-11-02 19:40:49

Toto vedenia na čele s trénerom likviduje tento tím, spomeňte si na tím za guardiolu to okolo tohoto ani nešlo, absolútne odlišný tím

luky166

19
2019-11-02 19:45:11

už nech vypadne valverde tak mi lezie na nervy že ma asi porazi už stačilo hanby

Cafu

19
2019-11-02 19:46:20

Futbal je o pohybe a dôchodcovia v prevádzkovom tempe zápasy nevyhrávajú.

sonetcz

10
2019-11-02 19:49:25

Otázka kdo místo něho. Momentálně není nikdo, kdo by vysloveně měl na to, aby šel na místo trenéra. Xavi chce momentálně nabrat zkušenosti a taky to není jistota, že by posadil své kamarády (Pique, Busq) a zároveň naštval Messiho a posadil Suareze. Tito hráči musí postupně odejít samotní, aby se to zvedlo, protože stále to jsou marketingové a "herní" jistoty z dob největší slávy a největší lákadla momentální Barcy. Roberto je tragéd, ale je to ten "mladý" hráč, co prošel la masii a poslední pořádně začleněný odchovanec. Do té doby nikdo není a nebyl a on je ten "vzor" pro mladý kluky, takže se musí trpět. Absolutně mě nebaví koukat na tohle trápení, ale kdo momentálně nás vytáhne? Klopp jasně řekl, že do Španělska nikdy nepůjde. Conte (momentálně rozjetý svůj projekt), Blanc? Wenger? (dinosauři), Pep? (několikrát řekl, že se nevrátí trénovat). Koeman teoreticky, ale je to risk a potom Ten Hag, ale je tam jistota, že posadí stárnoucí legendy? Myslím si, že teď se musí přetrpět tohle období, dokud někdo neřekne, že už na to kašle a odejde. Bohužel to tak je a je to na úkor Messiho. (poslední dobou taky má na tom svojí vinu - viz Suarez)

Tomiboy

11
2019-11-02 19:55:54

Valverde sa chová ako politik. Tie jeho neutrálne vyjadrenia ma unavujú. Chápem, že kritikou hráčou by len prilieval olej do ohňa , ale takéto výsledky tým ako Barcelona s Messim si nemôže dovoliť! Ak chceme myslieť na titul (a to nehovorím radšej o LM) nesmieme remízovať natožto prehrávať!!!

Zlatý Guardiola!

Chepablo

0
2019-11-02 19:58:47

Anketa: koho by sme radi videli na trénerskej stolicke?

Chepablo

-12
2019-11-02 19:59:21

Ja, začínam :) - Laurent Blanc

mazanyhrac

5
2019-11-02 20:00:38

Prosím Luise Enriqueho nebo Xaviho. Nebo vlastně kohokoliv jiného než Valverde. Ale to je sen, vedení mu věří.

fofo112

12
2019-11-02 20:06:13

Demisiu nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee k tomu sa nebudem vyjadrovať,tu máte jasnú odpoved najhoršieho trénera akého kedy barca mala,mal by sa zamyslieť že tie jeho analýzy stoja už dva roky za h.... tu už pomôže len ked sa vzbúria hráči,lebo idiot Barto ho nevyrazí ked sa s ním delí o ten královský plat.

Chepablo

22
2019-11-02 20:08:36

Žeby tá vzbura hráčov už prebiehala? :)

pepo46

8
2019-11-02 20:20:45

Osobne sa domnievam, že skutočne ide o "prejav nespokojnosti" hráčov s trénerom. Hráči sú profíci, otvorene nesúhlas neprejavia. A k Valverdemu. Sám sa svojim vyjadrením úplne presne zaškatuľkoval. Ten jeho výrok, že uvažoval o solídnejšej zálohe (rozumej posilnenie obrany) ho usvedčuje, že ide o posranca evidentne brániaceho 1:0!!!! To má byť akože Barca? Tento ročník mizivá šanca na akúkoľvek trofej.

suprafyl

16
2019-11-02 20:31:09

Čo je potrebné, aby ste na výjazdoch začali hrať lepšie?"Na výjazdoch už hráme lepšie zápasy."

Dufam, ze to je zly preklad, lebo ked toto povedal tak sme pekne v ...

ValverdeTheBest

11
2019-11-02 20:34:46

Dokonaly trener pre barcelonu. Dokial ma tento klub fanuskov ktori su spokojni s touto hrou tak si ineho trenera nezasluzi

Nalim

3
2019-11-02 21:15:12

Je to tak Bruno,Bayern,Didalop,Valverde The Best.
Súhlasím sTebou

Maxon10

1
2019-11-02 21:07:01

Pánko zbal si noštek a vypadni už konečne z Barcelony.

MiskoTM

-21
2019-11-02 21:12:44

99,9% z vas tu nema sajnu o futbale, vzdy je navine Valverde, uz to pochopte ze to co sa deje na ihrisku maju na svedomi hraci, ci by trenoval Guardiola Enrique Mourinho alebo Borbely hra by bola ta ista , zabudnite na to ze budeme hrat ako v rokoch 2008 az 2016, dani alves puyol xavi iniesta fabregas villa pedro neymar su prec , uz sa zobudte

ValverdeTheBest

17
2019-11-02 21:18:56

A tych hracov posiela na ihrisko santa claus?

MiskoTM

-9
2019-11-02 21:59:29

Ved konecne hrala vasa vysnivana zaloha de jong arthur vidal a stale nedobre, dnes griezman na hrote, semedo celu sezonu v zaklade presne ako ste si priali minulu sezonu, oproti minulej sezone robi Valverde zostavy akoby vas vyslisal a furt je tu niekto nespokojny ta ja uz neviem koho by ste chceli v zostave

mazanyhrac

5
2019-11-02 22:40:28

No, tak ještě bych si přál Puiqa místo Vidala a taky Mousu na pravý lajně a taky na křídle Dembice a na hrotu od jedničky Grizze místo Luise. A ještě zkoušet v obraně někoho rychlyho, protože tam máme dva šneky.

footballister

8
2019-11-02 21:44:52

Mňa by len zaujímalo, čo sa vždy po takomto zápase deje v šatni. Celkovo mam pocit, že tá atmosféra tam nie je vpohode... Medzi hráčmi. Iné kluby mi prídu na tom kolektívne oveľa lepšie ako naša Barca... Vidím iba fotky na IG, ale sú dosť poskupinkovaní. Možno je to len povrchový dojem.

Shearer

2
2019-11-02 21:50:43

IG je virtualny svet, ktory je total mimo reality!!!

Marci538

7
2019-11-02 21:46:36

My stým neurobíme nič môžme sa len rozčulovať a kritizovať. Kiež by fans v barcelone začali bojkot a vynechavať zapasy alebo nejaké transparenty na odstupenie valverdeho lebo takto to pojde dookola doma vyhra, von prehra a zas doma vyhra a je zachranený .

marke7

3
2019-11-02 21:47:50

No jo, penízky cinkaji, netreba končit. Hnusak tvl. Fuj... Není normalne, že tě neukamenuju v té Barceloně..

Shearer

7
2019-11-02 21:48:33

Kde je teraz mexes a vsetci, co pochopili kontext clanku od Pepa? Ste v prdeli a cusite ako vsi pod chrastou. Hejteri, neprajnici a neviem ako nas nazyvate. Dajte si konecne dole tie svoje krasne ruzovucke okuliare a priznajte, ze Barca uz davno nie je Barca!!!

harry525

4
2019-11-02 22:32:01

Kde? Pozri na minuska.... Tam su xD

Samurajj

3
2019-11-02 22:33:57

smutne

harry525

-1
2019-11-03 08:18:43

fuuuha... vcera som mal 4 plusky...Zrazu uz len jeden.... Ale sa snazite, snazite xD... No podte! uz len 2 minusky a som v celkovom minuse xD... Este zoparkrat "refreshnite" stranku, alebo navstivte tento web cez proxy... A je to!

Cristianko

4
2019-11-02 23:02:12

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Iceman666

11
2019-11-02 21:56:00

Žiadna myšlienka v našej hre, úplne že nič. Kde je tá stará dobrá Barcelona ach ????????????

PETERKRIZAN

0
2019-11-02 22:36:33

Stara dobra barca uz nie je,a nova nestoji za nic,lebo nie kvalita hraca je dolezita ale bohvie co,vidal 5 kol nehra ani ninutu a sieste je v zakladnej zostave,ak toto je normalne....s hracni sa rovi jedno velke divadlo,myslim,ze je nacase vymenit kapitana,lebo medi prvy sklopi hlavu,ked hu treba pozdvihnúť

messI987

5
2019-11-02 22:45:55

Valverde nevidí už ani to, že hrajú zle. Už sám povie, že hrajú na výjazdoch lepšie a následne v tomto zápase vyhoria. To sú veľmi zlé výhovorky. Nech už láskavo pochopí, že Barce nemá čo dať.

PETERKRIZAN

-19
2019-11-02 22:53:41

Myslim ze je nacase navrat rakitica do zakladu,je to podla mna nevyhnutna podmienka zlepsenia herneho prejavu,si myslim,ze aj v tom poslednom sa ukaze ze som mal pravdu,myslim,ze je potrebne zosuladit zalohu rakitic,busquets,de jong,mesi bez rakitica je polovicny,hadam to uz aj valverde pochopi,ze zahodil to,co minuly rok skvelo fungovalo,tato spolupraca drzala barcu nad vodou ci sa niekomu paci alebo nie,

ValverdeTheBest

0
2019-11-02 22:55:14

A co keby hral zalohu rakitic aj so svojou casnickou? To by si skakal od radosti ze?

barcelonista29

0
2019-11-02 23:13:49

Zas ti dajú ban :D

ValverdeTheBest

0
2019-11-02 23:46:09

Porusujem clanok kodexu? Alebo dostanem ban za to ze neoslavujem tychto priemerakov?

barcelonista29

-2
2019-11-03 00:29:07

Keby to záležalo na mne, tak by si nemal žiadny ban :D ale za chvíľu sa začnú sťažovať, veď vieš ktorí :D

PETERKRIZAN

-3
2019-11-03 07:56:40

Mne je jedno,je to najtvorivejsi a najefektivnejsi stredopoliar z tych co mame,ja nemozem za to ze takych maju,ako si vybrali,tak maju,na tu komrdiu,co s nim hraju,doplaca cela barca

MiskoTM

-6
2019-11-02 23:05:50

Jednoznacne ale to sa nestane lebo ocividne sa ho chce vedenie zbavit, hrac ktory bol jasnou volbou do zakladu a zrazu dostava prednost aj taky drevak ako Vidal , tak nieco tam nie je v poriadku

Peter

10
2019-11-02 23:06:41

"Na výjazdoch už hráme lepšie zápasy." Akože wtf? On je fakt mental alebo nechápem.

Roman7

1
2019-11-02 23:51:30

wow tak toto je uz level ubohosti ala mourinho uz to moze klesnut len to ze este obvini hracov inde to uz klesnut nemoze vyhovorka za vyhovorkou a a na ihrisku nikto nebeha nikto nebojuje ziadna kondicka v celom tyme nie je v lige majstrov nas bude cvicit slavia co zasa nabeha o 10km viac ako my skoda reci je mi napicu z celeho tohto klubu

PETERKRIZAN

0
2019-11-03 08:23:39

Aku mourinhovu ubohost spominas,ved nebol napr.spokojny s pogbom,posadil ho na lavicku,mourinha vyhodili a pogba je o nicom nadalej,je to trener,ktory sa neboji posadit na lavicku kohokolvek,ma vyborne vysledky,avsak ak hraci nehraju,nezmoze nic,po jeho odchode,sa zvacsa nikto rapidne dlhodobo nezlepsil,ale kolkoo muzstiev podvihol,vsetky kde prisiel a boli v rozvrate

emiliano

5
2019-11-03 08:33:04

"neboli sme nebezpeční. Chýbala nám plynulosť v hre, keď sme mali správnu štruktúru na to, aby sme hrali organizovanejším spôsobom. Zápas bol kvôli tesnému výsledku nestabilný." A bla, bla po každom prehratom zápase. On je to teoretik, postaví zostavu a díva sa, ako to pôjde a potom zhodnotí tak, že povie pár nezrozumiteľných a všeobecných fráz, aby vyzeral múdro. Ale nevie, čo robiť. Ešte má výroky, že v posledných metroch sme si nevytvorili šancu, len nepovie, či sa to trénuje v tých posledných metroch, asi im len hovorí, aby si šancu vytvorili. Je to vždy to isté - rozostavenie okolo súperovej 16-ky a tam rozohrávanie naokolo. Mužstvo aj riadne zlenivelo, každé iné nabehá viac. Včera po rohu išiel súper dvaja na nášho jedného, lebo sa naši nevrátili, veď načo, oni sú Barca. Už ani neviem, akým štýlom hráme, lebo je to všetko na náhodu. Máme jednu stabilnú akciu - Alba prejde vľavo a dáva späť na Lea, ale súper to už vie a Lea obsadia. S jednou akciou to ďaleko nedotiahneme. V Dortmunde sme ťahali za kratší koniec, na Slávií to isté, ale on je spokojný, jeho to nevyruší, veď sme získali 4 body. A pozerá dopredu, ako hovorí, potom sa vyhrá doma a zasa sa zabudne. Dokonca začal klamať, vraj na Slávií sme mali viac šancí. Ako môže dopadnúť mužstvo, keď jeho tréner nevidí, čo sa deje?

Cizinkx

0
2019-11-03 11:59:09

Nebudu kritizovat trenéra, prootže evidetně hráči pod ním na to serou, nemá žádnou autoritu, a vsichni jsou pohodlní a spokojení se svým místečkem. O jeho debilních přeslapech a sestavách nemá ani cenu mluvit. Už jen to že namrdá Semeda na levo a tragika Roberta dá opět na pravo a první poločas jde přes něj vše nebezpečné od Levante je ukázkou jaký neschopný tréner pro VELKOKLUB to je. Tímto bych vsem co tu psali DOBRA PRACE ukázal palec :). Máte pravdu opravdu odvedl dobrou práci. Dobře to tu rozesral, že na hru sere 90% hráčů a totalné nezájem. Rozklad totalní rozklad. A jsem si jistý že příznivci budou namítat že jsme přece i nadále první a nadále vedeme zázrakem skupinu LM. To jsou přeci ta pozitiva. Co je na tom že hráči jsou chodí mrtvoly bez fyzicky a jediný kdo za něco stojí je griezman a je to zároven i náš asi nejlepší obránce. Ale co ted vyhrajeme a Valverdehohonici si zase na týden oddechnout a reknou si DOBRA PRACE. A tahle to pujde do doby nez vyletíme v LM coz bude nejspíš už v osmifinále, prootže tenhle tým na víc nemá. První vyřazovačka a letíme. Každý tým se na náš skvěle připravý, protože na náš stačí jenom běhat. Nic víc, ten gol tam prostě padne.. Jinak příspěvek TIME TO SAY gOODBye Valverde už má několik tisíc liků, a roste to, doufám že mu to napalí přímo do ksichtu co si o něm fanoušci PORAD JESTE V DOBRYM MYSLI. Ale sebekritiku on nema, jen prazdné tuctové napsané věty na tiskovku. Trenér bez duše.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.