Chorvátsky záložník po výhre nad Atléticom Madrid komentoval aj svoju situáciu v Barcelone. Kým predtým zvažoval odchod, po posledných zápasoch chce zostať na Camp Nou.

Zápas

"V zápase proti Atléticu Madrid je všetko ťažké, zvlášť na výjazde. Myslím, že sme zahrali pokojne, so sebadôverou a čakali sme na ten správny moment. V druhom polčase sme na tom boli lepšie, ale museli sme naďalej pracovať. Tieto zápasy poznáme, tri body sú neobyčajne dôležité."

Druhý zápas v rade v základnej zostave

"Predovšetkým sa chcem tešiť z hry a pokiaľ dostanem šancu, tak zo seba chcem dať všetko. Túžim po tom, aby som chytil rytmus a ukázal spoluhráčom, že sa na mňa môžu spoľahnúť. Oni to už vedia."

Získal si už svoju hračku?

"Dúfam, že mi tú hračku budú dávať aj naďalej. V rozhovore som jednoducho chcel povedať to, že mám rád loptu. Chcem si užívať hru, pretože si myslím, že môžem ešte veľa ponúknuť. Spoluhráči mi dôverujú."

A tréner?

"Ak ma nasadí, znamená to, že pravdepodobne aj on. Posledné týždne boli dobré."

Vieš vysvetliť, prečo sa tvoja pozícia tak veľmi zmenila?

"Nie, netreba tomu rozumieť, treba to len akceptovať. Ak by som vedel, prečo nemôžem hrať, musel by som nájsť nejaké riešenie. Ak môžem hrať, neexistuje lepšie miesto ako Barcelona. Posledné zápasy ukázali, že tu chcem byť."

Čo si myslíš o skandovaní voči Griezmannovi?

"Bolo ti silné, dúfam, že je po všetkom."

zdroj: as.com
foto: facebook

barcahendoy

-30
2019-12-02 09:04:04

Predĺžit zmluvu a zvýšiť plat, veď včera dal zo seba všetko.

MisoVasko

-21
2019-12-02 09:23:03

To jo. Jenze rakiticovo vsechno staci mozna na cinskou ligu

naqiria

28
2019-12-02 09:06:01

vcera prvy polcas to od neho bolo na uterak, otrasny vykon. druhy polcas sa trochu zlepsil, ale aj tak si myslim ze mal hrat od zaciatku vidal, a De Jong mal hrat ako CDM. Vidal aspon da do svojej hry vzdy maximum. Ked vidim ako ma super protiutok, a Rakitic si len vyklusava v pohodovom tempe tak ma ide rozdrapit. Takto novodoby stredopoliar hrat nemoze. Ked si predstavim, ako hraval rakitic pred 2 rokmi, az mi je smutno

Federer

10
2019-12-02 11:20:02

Rakitič nemá úlohu šprintovať do gólovky. On zabezpečuje chyby pri stratách lopty od Messiho a Suaréza. A tých je dosť aj od génia Messiho. Veď nie každá prihrávka sa dostane do cieľa. Každé mužstvo MUSÍ mať takého zberača lôpt.

mikimi122

-12
2019-12-02 09:06:24

Presne toho som sa obával, že keď Rakitič dostane viac šancí v základe, tak sa mu už nebude chcieť preč. Treba ho znovu posadiť na lavičku, aby pochopil, že ho chceme predať.

RastoD

9
2019-12-02 09:10:02

nebolo to včera zas také tragické, ale čakali by sme viac.

PETERKRIZAN

-36
2019-12-02 09:15:55

myslim ze artur je zrely na uterak v barce,nestoji za nič ani v defenzive,ani v ofenzive,vcerajsok to jasne ukazal,de jongovi to neslo,tak čakať že to sam rakitič na nezvyčajnom poste to zachrani,vela neukazal vcera ani vidal,atletico bolo ohromne silne vcera,busquets chybal naramne vcera,rakitic,busquets,dejong ,to by bola ina kava podla mna,pri slabulinkom firpovi,rakitic nemohol myslieť ani zdaleka na ine ulohy ako pomahať defenzive,co naramne aj robil,len tuto robotu až tak nevidno a tiez griezman bol vzaduskvely,bohuzial ani od firpa ani od artura snemohol dostať prihravku vpredu,to sa potom tazko hra

MessiGOAT

18
2019-12-02 09:23:17

Vzpamatuj se lopato
Arthur je tady druhou sezónu a je mu 23let
Rakitic je starý zoufalec, který si v brečel zpět místo do sestavy, žádný prvotřídní výkon nepodal ani proti BVB ani včera, ten chlap je pomalej a jeho hra nudná, přihrávky na jistotu a dozadu na Piqueho.
Ať si sbalí servírku zlatokopku a valí pryč z Barcy
Stokrát budu radši koukat na Arthura, Puiga, Aleňu, než na nej

MisoVasko

9
2019-12-02 09:24:05

Ranni prasky opet nebyli?

Jackopz

5
2019-12-02 10:37:26

To je neskutočne :D ja si fakt myslím že on je troll lebo ak nie tak toto je zrelé na psychiatriu.

momo9

8
2019-12-02 09:30:51

Erno dosiahol svoje :(

Peca12

18
2019-12-02 09:33:14

To ze je Rakitic velmi kvalitni hrac snad vime vsichni. Urcite jsou zapasy, ktere zvladne na jednicku..o tom nikdo nepochybuje. Nicmene, v Barelone potrebujeme aby nekdo odesel..nevidim jinou moznost nez prave on. De Jong, Arthur, Vidal, Puig, Bosquets si myslim ze to nebudou. Raketa nam vsem ukazuje, ze na to porad ma, ale jsou opravdu zapasy, kdy je az moc slaby. Kdyz ne zapasy, tak dokonce i treba dvacetiminutovky v zapasech co hraje. To tak v minulosti nebylo. Myslim ze by melo byt i v jeho zajmu, aby odesel..zuby nehty se tady drzet treba dalsi rok nejspis nikomu nepomuze. V jinem klubu bude urcite stale tahounem celeho tymu. Muj nazor...

PETERKRIZAN

-22
2019-12-02 10:21:44

alena ,vidal,puig,teraz pojdu a artur podla mna v lete,nech ma rokov kolko chce

LaBrie

2
2019-12-02 12:50:47

...a Rakitic pojde prec az nohami dopredu.....

jokerito

13
2019-12-02 09:35:10

Myslim, ze prave zomiera posledna sanca ze si Puig v tejto sezone zahra za acko... :(

barcelonista29

13
2019-12-02 09:39:36

Keď som si prečítal nadpis, potešil som sa, že sa rozhodol definitívne prestúpiť. Včera najslabší na trávniku spolu s Firpom. Chudák Puig a aj Alena...

ximpp

2
2019-12-02 09:43:25

V kolik je dnes to předávání zlatých míčů? A vysílá to někdo? Ronaldo už se asi prsí. Na hřišti mu to už sice nejde, ale perfektně zvládnutý marketing dělá divy. My Češi bychom o tom mohli mluvit.

naqiria

0
2019-12-02 09:45:23

18 30 DIGI 2 tusim, v CZ neviem

ximpp

0
2019-12-02 10:04:55

Díky.

GabrielSVK

0
2019-12-02 10:36:24

18:40 to dáva Digi Sport 2.

ximpp

0
2019-12-02 10:39:04

Díky.

Federer

1
2019-12-02 11:22:54

Aj Sport1 nemecký - voľne prístupná na Astre ale až od asi 19,30. Blbosti na úvod nedávajú.

mazanyhrac

19
2019-12-02 10:01:37

Rakitic ma extrémní sebereflexe. Když Xavi a Iniesta viděli, že jejich vliv na dobré výkonny týmu klesá, sami chtěli odejít. Raketa udělal pro Barcu hodně, ale prosím....prosím v lednu odejdi. Potřebujeme mladé, rychlé vlčáky, kteří tam nechají duši. Podobně je to u Busiho....sice si tam možná bude DeJong chvíli zvykat, ale po třech zápasech tam bude mnohem lepší. K němu do zálohy Puig a Arthur ... to by bylo, rázem bysme měli omlazený tým...my ty hráče máme (nepotřebujeme někoho kupovat) (potřebujeme koupi do obrany)...ale Valverde je natvrdlý

PETERKRIZAN

-16
2019-12-02 10:29:19

zaloha,dejong,arthur a puig,v zovote nrebude fungovať,kedby barcz trenovali vsetci treneri sveta dokopy,si pamataj,ked by to nejaky blazon niekedy skusil

caco

-5
2019-12-02 19:48:35

blázon si akurát ty

MisoVasko

-10
2019-12-02 10:42:38

Doufám že zde tento hlemýžď zůstane a bude hrát do konce roku základ aby si šašek na lavičce vyžral neúspěch až do dna.

Federer

4
2019-12-02 11:24:50

Nenávidíš Barcu ? Môžem v určitých veciach s Tebou súhlasiť ale takýmto tónom o "mojom, Tvojom ???, našom" mužstve ... ostuda.

MisoVasko

-1
2019-12-02 11:41:27

Nenavidím současný herní projev. Je mi z neho na blití. Takhle spatně sme hrali pred Rijkaardem. Mame nejdrahsi kadr na světe, je to špatné chtít dobrý fotbal?

MisoVasko

0
2019-12-02 12:00:56

Také flozofie barcelony je v pr... La masia zničená. Každou sezónu 100 milionova posila bez zamyslení se kde by měla hrát. Staří nepotrební hráči diktují trenérovi že chtějí hrát. Pravé legendy Xavi, Puyol a Iniesta odešli, protože viděli že už to není ono. Rakitič Busquets, Suarez a Piqué budou pod šaškem hrát do smrti. Barcelona je mrtvá a je mi z toho blivno

Lukas

5
2019-12-02 12:43:34

vidím, že na force máme ďalšie experta...

MisoVasko

-4
2019-12-02 12:51:37

Co tim chces rict? Kdyz tady smi psat jenom PETERKRIZAN tak muzu jit klidne pryc. Vymyvejte si tu navzajem mozgy

Lukas

3
2019-12-02 12:55:21

prezentuješ svoje domnienky ako fakty, pritom nemáš ani potuchy o tom ako to v Barcelone funguje.

MisoVasko

0
2019-12-02 13:01:59

Napiš mi tedy tvuj nazor. Takovyhle hejt, ze se mylim a nic k tomu je vo ničem

plcd

-1
2019-12-02 13:33:02

Lukaš môžeš napísať,kedy sa tento ďalší exot zaregistroval?

MisoVasko

-1
2019-12-02 13:34:36

plcd - kdo jsi a proc me urážíš?

PETERKRIZAN

-8
2019-12-02 13:03:22

a kto s tych mladych ma ich uroveň,uz konecne nech niekto napise,ved keby suarez vcera nehral tak nedame gol,pique bol najlepsi v obrane a este trafil tyčku,rakitic nebol o nič horsi ako dejong či artur a este sa dostal do sance,zatial čo on zachranil gol pri tej akoze spornej ruke,tak dejong nechal hraca napospas pri prvej obrovskej sanci atletica,kde caroval ter stegen,ti ktori vychvaluju tych mladych,čo dokazali artur s dejongom za cely zapas,pri gole,sergi roberto paradne odhadol smer lopty a vybojoval a mesi zo suarezom to spiskali,de jong akurat posunul loptu o 2 m dopredu mesimu,artur ten ma na hru taky vplyv ako ja na rozhodnutie putina

MisoVasko

4
2019-12-02 13:06:53

Máš pravdu. Nejlépe zjistíme, že na to mladý nemá tím, že do 30 let bude hrát v béčku a pak se uvidí. Aleňa na tribuně taky hodně poroste

Moraviano

1
2019-12-02 13:16:03

Rakitič má věk,kdy pirlo,nedved,makelele,lampard,xavi,matthaus dominovali středu pole, hra na nich stála, ovládali ho. Rakitič toho není absolutně schopen, zda to zvládnou jednou de jong nebo arthur se teprve dozvíme, v jejich věku to nedokázal skoro žádnej středopolař, ale náznaky tu jsou, arthur loni ovládl copu a de jong byl skvělý v PO Lm, rakitič v jejich věku nebyl na jejich úrovni ani omylem.

PETERKRIZAN

0
2019-12-02 13:20:13

rakitic nikdy nebol a nikdy nebude tvorca hry,miesaš pirla a makeleleho,ved to absolutne hrači ineho typu

MisoVasko

-1
2019-12-02 13:33:21

Ať už Rakitiče porovnáváme s Pirlem nebo Makelelem, kterí měli jiné role v týmu, Rakitic nezvládá ani útok ani obranu. Jak muže být dobrý defenzivní hráč, když hral na Anfield kde sme vyhořeli 4:0?

Moraviano

0
2019-12-02 17:52:54

Ti hráči v rakitičově věku byli navrcholu, táhli svoje týmy ať už v ofenzivě nebo defenzivě, na raketovi by to mělo stát,je v nejlepším věku,ale on je neschopnej v tomto směru, jenom paběrkuje...

TheTopTop

5
2019-12-02 13:18:38

Co to žvaníš, De Jong si tam hlídal vlastního hráče, a právě Rakitič tam nikoho neměl a nechal za sebou toho hráče... kde byl levý bek v tu dobu teda taky nevim..

PETERKRIZAN

-4
2019-12-02 13:20:51

tak si to pozri,od koho odbehol

PETERKRIZAN

-8
2019-12-02 13:25:32

ved de jong ostal stat ako drevo na sestnastke a siroko daleko nič,rakitic bol v pohybe,len na center nedociahol

PETERKRIZAN

-7
2019-12-02 13:36:18

kde bol firpo tiez by ma zaujimalo,ale v ten moment bol dejong jediny,ktory mohol toto braniť a vykašlal sa na to a ostal stať

LaBrie

5
2019-12-02 15:09:58

Ty uz musis mat z toho Rakitica mokre sny.....

PETERKRIZAN

-12
2019-12-02 12:52:51

xavi,puyol,iniesta skoncili 34-35 roční,nie 31-32 ako maju títo,tu trenera vymeniť,myslim,ze tito hrači sa nevedia v jeho systeme hry najsť

MisoVasko

-5
2019-12-02 13:04:21

Jo, takže když na to hráč nemá, musím ho držet do 35 let? Proč tedy Malcom odešel ve 22?

mazanyhrac

-1
2019-12-02 14:07:00

To je sice pravda, ale Iniesta měl i v tom pokročilém věku co dát, ale Raketa už nemá. Nemůžeš vlastně tyhle hráče vůbec srovnávat. Xavi a Iniesta jsou jedněmi z nejlepších hráčů historie (svýho času to přiznal i Zlatan), Raketa byla sice velmi dobrá, ale tohle je fakt míchání jablek s hruškama.

PETERKRIZAN

-4
2019-12-02 14:11:26

tieto kecy,kolko je iniestov na svete,ak by sme podla toho posudzovali,tak v barce nemoze hrať nikto po odchode iniestu a xaviho,lebo taki hraci sa mozno 50 rokov nenarodia,na svete takych niet,ci vari vieš o druhom iniestovi,skus napisať,nech sa zasmejem,teraz vyhodime vsetkych 30-rocnych zo svetoveho futbalu,lebo nehraju ako iniesta

MisoVasko

-6
2019-12-02 14:16:25

Krizane ja ti fandim. Doufam ze Rakitic odehraje odteď každý zápas v základu, a to proto aby Valverde co nejdřív odešel. Jsem si jist že s tím hlemýžďem v základu nevyhrajem nic

PETERKRIZAN

-2
2019-12-02 14:17:02

spanielsko vypadlo zahanbujuco v skupine ms po prehre myslim 7:1 s holandskom ,aj s iniestom,podla toho a Vaska iniesta bol cely zivot v spanielsej repre babrak,myslim,ze to mate dokladne vysvetlene ako to je

MisoVasko

0
2019-12-02 14:25:17

Krizane nevkladej mi slova do ust. Rakitic byl kvalitni hráč pred 3 lety. Ted je hlemýžď.

PETERKRIZAN

-5
2019-12-02 14:08:19

misovasko ,tak ako messi nemoze byť dobry ofenzivny hrac ked sme v liverpoole nedali ani gol,a prehrali 4:0

MisoVasko

-1
2019-12-02 14:14:53

My sme tam jeli davat goly? Jo tak ptoto ta utocne laděná záloha rakitic, busquets, vidal...

PETERKRIZAN

-4
2019-12-02 14:20:16

tak trebalo dat 10 obrancov a nie sa spolihať na rakitica,potom by si nadaval,ze sa nato neda pozerať

PETERKRIZAN

-6
2019-12-02 14:21:20

aj keby tam bolo 100 iniestov,po takom vybuch jordiho albu,by to aj tak skoncilo 4:0

MisoVasko

1
2019-12-02 14:27:04

Križane kdyby sme měli 100 Iniestu pak by sme Liverpool nevpustili na naši puli a Alba by nemohl udelat chybu. Dej si prasky a zkus si vzpomenout jak dominantne barcelona hrala pred šaškem

PETERKRIZAN

-3
2019-12-02 14:53:59

tak sme mali iniestu,spanielsko a holandsko nam dalo 7:1,a isli sme z hanbou z ms,a sme sa nedostali na ich polku

PETERKRIZAN

-4
2019-12-02 14:55:06

pardon 5:1 dali spanielsku

PETERKRIZAN

-1
2019-12-02 14:56:44

a nebudeš mi veriť aj xavi hral

LaBrie

3
2019-12-02 15:13:09

Toto tu vyzera na FORCA BARCA PETERKRIZAN.sk ..... ty sa fakt musis k uplne vsetkemu vyjadrovat?

barca87

-1
2019-12-02 16:25:27

akože nadávate tu na PetraKrizana, je veľa vecí v ktorých s ním nesúhlasím, ale ja sa mu nedivím, že tu toľko píše, pri týchto hejtoch na Rakitiča...je až neuveriteľné, ako zaslepene sa tu proti nemu píše, on keď spraví chybu, tak je neodpustiteľná, naopak de jong či arthur tí môžu všetko...čo ma ale najviac irituje, že tu si málo kto uvedomuje, akú dôležitú úlohu rakitič vykonáva pri preberaní priestoru pod messim a brzdení protiútokov...veď to bol doteraz náš najväčší problém popri katastrofálnych krídelných priestoroch...futbal to nie je len krásna kolmica a gól, ale aj čierna robota okolo toho, aby také situácie vôbec mohli vznikať...a keď sa tu vraciate k časom keď hrával iniesta či xavi...tak si treba uvedomiť, že títo hráči dokázali svoju ofenzívnu genialitu spojiť aj s istotou pre defenzívu, tempovanie hry, podržanie lopty...to nie je hrrrr za každú cenu...a pri takých hráčoch samozrejme aj busquets či rakitič vyzerali inak v systéme barcelony...mne to tu s Rakitičom príde ako so Suarezom, starý, drevený, vyhodiť...ale včera keby nebol na šestnástke, tak by to tomu messimu takto nenarazil nikto...a tak by nebol gól...

caco

-3
2019-12-02 19:56:52

a nemyslíš že keby tam nebolo to drevo suarez,že si toho hráča mohol Messi hodiť,takto si to narazil.pozri si kolko takýchto narážačiek na slepo pred týmto golom pokazil

PETERKRIZAN

0
2019-12-02 16:47:00

Ak sa valverde nevrati k ajtivnemu presingu nna superovej polovici cim bola barca svetoznama,tak xavi a iniesta keby hrali,tak tiez len pozeraju,ved to je vlastizrada na muzstve ustupenue od presingu,utocnici sa prechadzaju ako po namesti a super v pohode zaklada protiutoky,klop presne precital staru barcu a liverpool,city samozrejme,aj dalsi,presing na suoerovej polke je zaklad a my branime pred nasou sestnastkou a trapime sa treti rok ako male deti,a nadavame tu na kdekoho,toto je zaklad nepozeratelnej hry a toho ze nevieme vnutit nikomu nas styl,potom to zachranuje genialny messi,taky jednoduchy problem,a nie a nie na to prist

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.