FC Barcelona sa v Španielskom superpohári nedokázala prebojovať ani len do finále, keď skončila na Atléticu Madrid. Prehrala 2:3 a môže oddychovať. Zápas to bol zaujímavý, zo strany Barcelony veľmi dobrý, ale čo sa stalo v posledných 10 minútach... Známkovať výkony hráčov môžete aj dnes!

Hodnotenie je ukončené!

 

zdroj: forcabarca.sk
foto: facebook

mikimi122

18
2020-01-09 22:28:14

Sranda, a to som si ešte okolo 65 minúty hovoril, že nehráme vôbec zle a to sa aj dokonca Suarez sťahoval brániť. Toto je už na smiech, keď takto prestaneme na konci zápasu brániť. Pique je riadna katastrofa a to ešte vy tu kritizujete Škriniara. Pique zavinil minimálne 2 góly a to ešte mohol odpískať penaltu po jeho ruke. Ten Valverdeho výraz po 3. góle Atletika jasne ukazuje ako to nezvláda. To bolo jasne vidno kam to speje po tej 75 minúte a Valverde aj tak s tým nič nerobil a Busiho dával dole už keď bolo neskoro. Škoda reči.

rendydutson

4
2020-01-10 07:53:08

Mne sa dnesna hra pacila, konecne sme hrali nieco na co sa dalo pozerat. Rozhodca uplny blazon, ze neuznal Messiho gol, za stavu 3:1 by bolo vymalovane. Nesuhlasim s tebou, ze minimalne 2 goly zavinil Pique, podla mna to bol Umtiti a posledy gol zavinil Rakitic... striedania Valverdeho boli neskore a nespravne...

Pader

15
2020-01-09 22:28:26

Valverde sa každým zápasom prekonáva, mali by ste špciálne pre neho a Rakitiča pridať hodnotenie 0

Camp_Nou

10
2020-01-09 22:30:26

Tu sa mi dajú písať komentáre pod články a na fore mi ukazuje že som neprihlásený po odkliknutí komentára. Má niekto z Vás s týmto skúsenosť ?

Mascherano

2
2020-01-09 22:30:42

Podľa mňa v tomto zápase okrem posledných 15 minút je zbytočný hate na Valverdeho.. Zostavu dal fajn hrali sme dobre.. A Neto ten chytal celkom dobre pekne zákroky aj keď nám vyrobil penaltu a pri poslednom góle to bola smola že to šlo do brany

LaBrie

11
2020-01-09 22:40:24

Zostava bola ocakavana a co nazvladol, spravne momenty striedani a spravnych hracov. To mu vobec nevyslo a ukazalo sa to zase rozhodujuce.

Lapi

7
2020-01-09 22:43:27

V podstate máš pravdu, ale posledných 15 minút ide práve na vrub Valverdeho. Neskorá reakcia na priebeh zápasu. Brali sme tam široký káder a ja som sa pýtal sám seba v 78. minúte či tam je len jedenásť hráčov keď stále nestrieda aj keď očividne dochádzali sily a množili sa hrozby vyrovnania. Tie striedania potom boli už úplne zbytočné a hlavne dobrých 10 minút po funuse

mikimi122

8
2020-01-09 22:44:12

Tu nejde len o tento zápas. Za Valverdeho sa nám už stáva zvykom, že prestávame hrať na konci zápasoch. Tí hráči ako keby nevedia udržať pokoj a zloží ich aj jeden taký gól a potom nasledujú ďalšie. Rím, Liverpool, Valencia a od dnes si môžeme zapísať aj Atletiko. Z istého pohľadu sa zlepšujeme, už vieme stratiť náskok aj v jednom zápase a netreba nám na to dvojzápas ... asi príprava na finále LM (do ktorého sa ani asi nedostanú).

Malloy

7
2020-01-09 22:30:48

Ťažko hodnotit tento zápas ak by bol stav 3:1 či 4:1

Malloy

9
2020-01-09 22:31:16

Psychika hráčov by bola úplná iná

Valverdeee

7
2020-01-09 22:34:24

Takze uz sa psychicky zosypeme nielen po inkasovanych goloch ale aj po neuznanych goloch. Co bude dalej? Psychicky sa zosypeme ked na ihrisko vbehne macka?

RastoD

1
2020-01-09 22:42:28

To ani nespominaj, to by bol pre nich horor.

Malloy

0
2020-01-09 22:55:45

Myslel som to pre obe mužstvá atletico tým pádom malo stále o čo hrať 2 :1 2:2 stále je tu možnosť predĺženia... Takže myslel som to v tom zmysle

Nitram

11
2020-01-09 22:31:18

Neto 5, obrana- všetci 2, možno Alba 3, záloha 6 (dominovali sme väčšinu zápasu), Griezman-Suarez 5-6, Messi 9 - najaktívnejší, tvoril, zakončoval, dal 2 góly, pardon podľa VARu jeden.

RastoD

10
2020-01-09 22:35:23

Nadpriemerne hrali Messi a Vidal, podpriemerné hlavne Pique na konci. Neto nepôsobil veľmi isto, ale nehral výrazne zle. Mne strašne lezie na nervy Griezmann, hra veľmi zbrklo. Inak, Roberto mal často okolo seba neskutočne veľa miesta, hráči Atletika ho veľmi ako hrozbu nebrali.

Lusci

7
2020-01-09 22:42:53

Tak Roberto je hrozba jedine pre vlastnych spoluhracov. Dopredu trafi prihravkou prveho obrancu supera, a tak radsej vsetko hra dozadu. Pozicne je tiez totalne mimo a viac zavadzia, nez je na uzitok...

RastoD

8
2020-01-09 22:43:48

Ešte dodám, že prvých 20 minút sa neudialo vôbec nič, asi ako ja keď prídem ráno do roboty a polhodinu len kávu pijem a rozbieham sa. Akurát ma tak dobre neplatia.

barcelonista29

9
2020-01-09 22:45:30

Roberto na krídle/v krídelnom priestore je splnený sen pre obrancu. V zápase od neho neuvidíš ani náznak kľučky. Aj vďaka tomu sa krídelník alebo záložník nemusí veľmi sťahovať na zdvojenie a tým pádom zostávajú brániace línie viac kompaktné. A okrem toho ide 7/10 prihrávok na Piquého a súper sa môže ešte kľudne aj vyššie vysunúť. Najlepšia možnosť pre súpera...

Valverdeee

6
2020-01-09 22:54:57

Prirataj k tomu rakitica ktory neda mahravku dopredu a mas 2 hracov ktorych branit netreba, cize super ma o 2 hracov viac na branenie Messiho. Bravo ernesto

Ronaldolike

-4
2020-01-09 23:05:40

neviem čo tu trapošíte možete byt radi že sa nepiskala piqueho ruka tvl :D

Davidek252

3
2020-01-09 23:08:26

Neviem čo ti ty trapošíš, Rebsl na tomto turnaji ani nemal byť. Buďte radi, že bsi Vás tam, a aj Atlético pozvali.

Davidek252

1
2020-01-09 23:08:35

Real

el_dominiko

-1
2020-01-10 00:12:03

Za mňa Vidal 10

pmadar1

1
2020-01-10 06:07:32

nuž asi ma to bude mrzieť, ale ozvem sa. tak podľa vás hral Roberto zle? jazdil celý zápas, jediný poriadne kombinoval s Messim, ponúkal sa do krídelných priestorov, stíhal okamžite presovať. Rakitič hral 5 minút a idete ho zožrať? to ale nie je normálne predsa. ako takto môžete žiť? s toľkou nenávisťou v sebe?
a paradox? najlepším v našom drese bol bol Busquets. totálne dominoval.
otázka na záver: ospevujete trénera ATM? tešili by ste sa z výhry po tak trápnom výkone? keď 80 minút nie ste schopní vyliezť z pokutového územia a iba odkopávate lopty? ak máte trochu súdnosti a objektivity, spokojní by ste neboli. ak by tak hrala Barca, roztrhali by ste ju v zuboch.

sagradarambla

0
2020-01-10 06:54:16

Hm, len na koniec si mal dat namiesto zaverecnej otazky zaverecne zhodnotenie.
Lebo sa mi nechce verit, ze si po tom zapase šťastný pretože sme sice prehrali, ale boli sme lepsi.

chachacha

0
2020-01-10 08:25:02

Si to ani nevšimaj,to je tu štandard,roberto kombinuje,ukazuje sa,centruje,tak mal kľučkovať,rakitičje na ihrisku 5 sekund,padne gól,umtitiho nikde ale kto može za gol,hlupe striedanie valverdeho a prichod rakitiča,že vidal poslednych 25 minut je nulový to nevidi nik,aj ked dovtedy bol vyborny,nie busqets mal ist dole ale vidal,de jong tiež koniec zapasu len pobehoval,to je hlavna pričina zaverečneho vybuchu,slaby vykon vidala a jonga na konci,a umtitiho katastrofalny ,akcia pred penaltou a pri treťom gole,kde ten bol,boh nevie,logicky robero pri treťom gole sa to snažil zachraňovať,nechalsvojho hrača ale to nemohol stihnuť,myslim,že umtititiho anabaza v barce sa chyli ku koncu,si myslim,ze jeho mal vystriedať za lengleta a nie vyborne hrajuceho griezmana ,rozbil utok a neposilnil obranu,zalohu oslabil tiez striedanim busquetsa,ktory bol vyborny,no ale po boji je kazdy general ,videl slabeho jonga ku koncu,tak ho chcel stiahnuť za defenzivneho a dať ofenzivnejsieho rakitica miesto busquetsa,ansu herne bol nulovy,myslim ,že on na take zapasy ešte herne nedorastol,aj ked strelec je uz exkluzivny,bohuzial totalne vybuchy umtitiho vsetko zmanili,ale 80 minut skoro bol vykon na naše pomery exkluzivny,si myslim,ze messi by nemal byť kapitanom,on nedokaže pozdvihnuť hlavusvoju nie to prapor muzstva v takychto momentoch,ja si myslim ,ze pravym kapitanom ,by mal byť pique

Valverdeee

-3
2020-01-10 08:53:07

Akp sa ti dari SYN petrzlena? :)))

RastoD

2
2020-01-10 08:34:04

súhlas, aj Roberto aj Busquets hrali veľmi dobre. Pique a Umtiti su tí, čo ich treba kritizovať za včerajší výkon, a aj to len posledných 15min.

pmadar1

4
2020-01-10 08:44:21

Totálne atypický deň sa s totálne atypickým formátom španielskeho Superpohára v totálne atypickom prostredí nemohol skončiť inak, ako ATYPICKY. Pretože po takom vynikajúcom výkone je prehra nášho tímu jednoducho neférová. Šťastena si s nami zahrala krutú hru a rozhodla o víťazstve omnoho slabšieho tímu. Dominancia Barcelony bolo obrovská a stretnutie sa malo skončiť jednoznačným rozdielom v jej prospech. Nestalo sa. Lebo milimetrový ofsajd? Lebo neexistujúca ruka pri spracovaní? To je jedno. Hra potešila, nasadenie vynikajúce, vyčítať hráčom nemám čo. Toto je presne ten typ prehry, ktorá je vlastne víťazstvom. Od takejto prehry sa dá jednoznačne odraziť. Takáto hra je cestou k titulom, trofejam, výhram. Teda na záver len zopakujem, prehra mi tentoraz nevadí.

Valverdeee

-4
2020-01-10 08:51:22

Mozem si tvoj vyrok ulozit a potom ta nim zosmiesnovat na konci sezony bez trofeji? Lebo presne tak tato sezona dopadne.

pmadar1

2
2020-01-10 09:13:38

určite áno. nech sa páči. stopercentne ma zosmiešniš. máš na to. ale ak vyhráme nejakú trofej, ospravedlníš sa hráčom a trénerovi za tie nadávky? verejne? uznáš, aký si bol hejter? alebo budeš jednoducho pokračovať až dvtedy, kým sa Ti Tvoje predpovede splnia a potom s obrovskou pompou vyhlásiš: JA SOM TO HOVORIL? lebo tu sa už hejtuje tri roky, tri roky sa nadáva a tituly stále prichádzajú. ale raz, raz to predsa príde. však?

nič v zlom, chlape. len ma to večné nadávanie na všetko (nielen na barcu, aj na politiku, na hudbu, na jedlo, na hokej, na svet...) ubíja.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.