Barcelona v sobotu prohrála s Valencií o dva góly, přičemž sama nebyla schopna žádný vsítit. Okamžitě se tak začalo mluvit o potřebě koupi nového útočníka. Bývalý skvělý gólman a v současnosti komentátor Santiago Cañizares​ však poukázal na to, že Barcelona potřebuje spíše primárně nového sportovního ředitele. 

Po výhře Valencie nad Barcelonou se k utkání vyjádřil i legendární gólman Los Che a v současnosti komentátor Santiago Cañizares. Na svém Twitteru pak vysvětlovat, v čem podle něho tkví největší současný problém katalánského klubu. Podle jeho názoru by měli Blaugranas změnit hlavně svůj přístup co se týče nakupování hráčů, neboť i dokonce Valencie má mít lepší vedení sportovního ředitelství. 

„Dneska jsem završil komentování Barcelony v Tiempo de Juego určitou reflexi. Podle mého názoru nepotřebují útočníka, ale nového sportovního ředitele. Někoho s podobným talentem, jako máme poslední dobou ve Valencii my. Jen se podívejte na ta srovnání: Nélson Semedo €40​m - Daniel Wass €6m. Samuel Umtiti a Clément Lenglet €80​m - Gabriel Paulista €12​m. Frenkie de Jong €70​m a Arthur €35​m - Francis Coquelin pouze €12​m. Ousmane Dembélé a Philippe Coutinho €300​m - Maxi Gómez pouze €15m + Santi Mina,” uvedl dnes již 50letý bývalý brankář.

„Ve Valencii jsme měli špatná a dobrá období, přičemž to nedávné patří k těm nejlepším. Co jsem chtěl svým porovnáním ukázat je onen um sportovních ředitelství těchto dvou týmů, který je založen na potřebách týmů. Nicméně kvalita hráčů, rozpočet a cíle obou týmů jsou jistě nesrovnatelné. Krom toho je dělat byznys na trhu obtížné,” napsal Santi.

Připomeňme, že současný ředitel Éric Abidal a jeho pravá ruka Ramón Planes jsou ve vedení sportovního ředitelství od léta 2018. 

zdroj: tribuna.com
foto: tribuna.com

JURITO

top komentár
93
2020-01-26 17:19:03

Presne tak. Tie nase prestupy su na smiech,na obe stranu,dnu aj von

galibier

17
2020-01-26 19:24:08

Na skolenie do Dortmundu alebo do Fc Porto..tam vas naucia ako nakupivat a predavat a nie tato saskaren ktoru tu uz predvadzate...

JeseBOSS

-1
2020-01-27 14:14:38

pseudo fraska klub ..

myzuFCB

top komentár
42
2020-01-26 17:35:34

tak toto bol veľmi múdry a dobrý názor. Má pravdu. Obrovské nákupy v predných sezónach no Barcelona hrá oveľa horšie ako posledné roky...

Lukahimself

30
2020-01-26 17:59:11

Něco na tom bude. Abidal sympaťák a na pohled se zdá, že by tomu mohl rozumět, ale poslední dva roky jsou ty rozhodnutí naprosto skandální

Ruda

19
2020-01-26 18:03:40

Dembele a Cou jsou špatné přestupy o tom žádná. Ale ten zbytek (Frenkie, Nelson, Big Sam, Arthur) zas tak špatní nejsou dle mě.

dankos

25
2020-01-26 18:08:31

Abidal mi na postu sportovního ředitele bohužel nesedí a sportovní oddělení působí prostě amatérsky. Každopádně celý naše vedení je k smíchu, nebo spíš k pláči.

adriano

10
2020-01-26 18:19:36

To musí vidieť každý kto sa zaujíma o tento klub že fcbarcelona má spatne vedenie na čele z bartom.Zial v klube nevládne zdraví rozum a takto to vypadá a už kolky hráč alebo tréner to o Barcelone povedal že klub nejde správnym smerom.Barto nemá žiadny projekt ako sluboval lebo keby ho mal tak v klube nevládne panika a chaos.Uvidime kde to súčasne vedenie dotiahne.

sid1

8
2020-01-26 18:23:16

Otazne je ci je tam abidal kvoli schopnostiam alebo kvoli PR vedenia. Ked napr vidim co pique robi v davis cupe tak sa celkom desim, zeby naozaj bol prezident

mikimi122

2
2020-01-26 18:23:28

Ako za mňa to porovnávanie cenoviek hráčov Barci a Valencie je riadne od veci. Neviem, čo chcel tým porovnaním povedať, ale dúfam, že si nemyslel, že tí hráči z Valencie sú lepší. Áno nie všetky prestupy boli úplne vydarené, ale väčšina z nich áno. Arthur, Umtiti, de Jong, Lenglet, Semedo sú skvelé nákupy. U Coutinha bola chyba, že si kompetentný skoršie neuvedomili, že je to typická 10 a v zálohe bude mať problém hrať. Dembele ako samotný výber hráča nebol zlý, ale jemu hlavne uškodili zranenia, ktoré skôr nemal. Taktiež na tých dvoch mala aj vplyv vysoká kúpna cena kvôli predaju Neya. Hlavná vec ktorá ešte ovplyvňuje hráčov je tréner a všetci dobre vieme, že Valverde nevedel pracovať s hráčmi. Pánko sa chcel trochu zviditeľniť, predsa je to madridista a tak si chcel ďobnuť do Barci.

adriano

12
2020-01-26 18:30:23

Prečo by porovnávanie bolo od veci on chcel len poukázať za koľko vie kúpiť Valencia hráča ktorý má takú kvalitu ako hráč fcbarcelona ktorý stál ovela oveľa viac.Fcbarcelona minula astronomické sumy za hráčov ale výsledky sú aké sú a to nehovoriac o platoch.Canizarez chcel povedať jedno fcbarcelona má slabe vedenie a počnúc všetkými postami vo vedeni.Ich robota je zjavne viditeľná.

Teo07

-7
2020-01-26 18:46:43

:-))) Vedenie! :-) Tento mýtus o vedení. Ty si myslíš, že akéhokoľvek hráča kupuje vedenie? Bez konzultácie s trénerským tímom ma čele s hlavným trénerom? Akýmkoľvek hlavným trénerom? Kebyže hlavný tréner v mužstve tejto úrovne nechce, tak žiadny hráč nikdy nepríde, ani neodíde. Včera prehralo vedenie? Včera podalo mizerný smiešny výkon vedenie? V Liverpoole vypadlo vedenie? V Espanyole hanebne remízovalo vedenie? Vždy a stále v prvom aj poslednom rade rozhodujú hráči na ihrisku! V druhom rade tréner. Tým to končí. Abidal technicky zrealizuje prestup. Nič viac. Ešte že máme vedenie. Po Valverdeho odchode by nebolo na koho kydať. Vedenie.

adriano

6
2020-01-26 18:55:36

Vednie športový riaditeľ zodpovedný za prestupy v ktorých má posledné slovo barto.

adriano

1
2020-01-26 19:04:15

Sranda že to vidia iný a robia si stoho už srandu už odborníci väčší ako mi tu na fóre to rozprávali.Teo vedenie robí veľa rozhodnutí ktoré majú vplyv na klub.Keby bolo toto vedenie také super tak xavi by prišiel do štruktúr klubu ale nechce mať nič spoločné najmä z bartom.Mali prísť predčasné voľby v lete aby sa očistili mnohé veci v klube lebo očividne tam všetko nefunguje ako ma.

sid1

4
2020-01-26 19:10:47

toto je cista demagogia co rozpravas. Ako vies, ze Xavi neprisiel kvoli vedeniu. Co ak napr nechcel prist aby nemusel vyhodit ludi s ktorymi hraval? Alebo sa este neciti na to aby prevzal klub v pozicii trenera. Podsuvas nieco co vobec netusis ci je pravda

adriano

0
2020-01-26 19:17:04

Sám font sa vyjadril že xavi bude podporovať jeho a aj sám xavi to potvrdil.Hadam by nebol xavi hlúpi aby šiel pod krídla toho hada Barta.

Milan87

1
2020-01-26 20:49:13

Toho si nevsimaj on tu tvrdil ze ernesto posiela peniaze zo svojej mzdy bartovi aby ho nevyhodil.
Nie len tvrdil ale bol to FAKT podla neho

Teo07

0
2020-01-26 22:03:25

A hráči zasa platili Valverdemu, že môžu hrávať. Taký kolotoč. :-)

mikimi122

0
2020-01-26 19:14:05

Takže ty si myslíš, že ich hráči majú rovnakú kvalitu ako hráči Barci??? Čo ti .... To ani nemôžeš myslieť vážne. Ak si to zhrniem za tie necelé 3 roky, tak výsledky z nich nie sú až tak zlé (samotná hrá už ale áno). Áno stáli nás viac, ale zato dokázali aj viac ako hráči Valencie. S platmi súhlasím, tam im dávame ďaleko viac ako by sme mali.

2sjr

1
2020-01-26 18:46:17

Súhlasím a len poukážem na prístup našich milionových hráčov v zápasoch na porovnanie s lacnejšími hráčmi. Ako je možné že sa niekto s neporovnateľne nižším platom môže snažiť viac. Barcelona je asi strop lebo ak sa tam hráč dostane vyžšie už ísť nemôže. Tak sa nesnaží

FCBarcelona2018

10
2020-01-26 19:05:24

Ja som to písal už možno pred pol rokom, že nám netreba takého športového riaditeľ ako je Abidal, ale potrebujeme poriadne kvalitných hráčov, ktorí nie sú drahí ale majú svoju kvalitu. A čo robí Abidal? Nakupuje nehorázne predražených hráčov, ktorý po roku odchádzajú na hosťovania, pretože v Barci sa vôbec neuplatnili. Abidala je treba čím skôr vykopnúť, kým nenarodí ešte viac škody.

mikimi122

1
2020-01-26 19:17:15

Všetci nadávate na Abidala, ale za všetkým je Barto. To on je tam veľký šéf, ktorý o všetkom rozhoduje. Aj keď Abidal odíde, Barto si tam dá iného psíka, ktorý bude brechať kedy povie on.

PETERKRIZAN

-5
2020-01-26 19:18:02

Myslim ze barcelona potrebuje hlavne chladne hlavy,vedenia,trenerivi hracov,mam pocit ze vsetko sa robi horucou ihlou,vid teraz panika nahrady suareza,ved 2 roky vedia o tomto probleme,podcenili to,odchod valverdeho bol ten isty pripad,hostovanie coitinha bol cisty kseft v panike,pripad rakitic a psg a neymar,ztrapnili sa,nastrbili psychiku hraca a nic nevyriesili,semedo,jednoznacne hrac ,ktory je nanič,ale stale sa riesi ci ma ostat alebo predať a potom zachranuje situaciu roberto,dembele,nepochopitelne drzia zbytocne 3 roky hráča o ničom,si neviem predstaviť ak by ansu ako tak nezafungovak,tak pomaly niet koho postavit,alena a puig,niet toho ,kto by jasne povedak,ze tito dvaja nemaju perspektivu,zazrakom to aspoň alena pochopil sam a carlos perez podobne,drzime polku muzstva ktora takmer nehra,len hasime nimi ,ked uz niet koho postavit,todibo ,wague,fakt boli v a muzstve,ved hraji jeden zapas za sezonu,prichod bAtenga a murila,vacsiu srandu si tazko predstavit,malcolma trener nechce,my ho kupime,tak to aj dopadlo,zmysel ukazali v podstate iba nakupy griezmana,lengleta,umtitiho,artura,i ked vsetko je daleko od idealu,myslim,ze tolko chyb,tak lahko nenapravime,predtym omyly alcacer,delofeu,mina,vermaelen,takmer co pokus to omyl,lepsie povedane,tu a tam sa nieco zarobilo ale poväčšine tazka strata

Milan87

-4
2020-01-26 19:35:15

Mina prisiel na kšeft , delofeu bol odchovanec a že bude vermalen skleněný nikto vediet nemohol....

El_Guaje

9
2020-01-26 21:36:42

Že nikdo nemohl vědět, že je Vermalean skleněný? To jako vážně? Vermalean před příchodem do FCB odehrál v poslední sezóně za Arsenal 14 zápasů a k nám přicházel ZRANĚNÝ. Doteď nechápu, že podepsali hráče, který celou následují sezónu strávil pod doktory a odehrál až poslední zápas sezóny tuším. Takže vlastně se přivedl hráč, který rok a půl nehrál fotbal.
Druhá věc je, že hráč to je výborný, ale...

Vladis_46

8
2020-01-26 22:45:50

Vermaelen bol dobrá kúpa. Bolo to v čase, keď sme mali problém s obrancami a nikto nepredával, takisto, ako keď sme kupovali Mathieu. Mohli sme byť radi, že sme niečo zohnali, čo malo ako takú kvalitu. Verma, keď nebol zranený, tak vždy 100% výkon a bol na neho spolah. S ním som sa ani tak nebál, keď isli do brejku. Bol to stopér, ktorý aj za to minimum zápasov, čo tu odohral, splatil svoju cenu

El_Guaje

5
2020-01-26 23:12:33

V tom naprostý souhlas, hráč vynikající, sympaťák, ale ta zranění.
Já reagoval hlavně na to-nikdo nemohl vědět, že je skleněný. :)

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.