Eric Abidal ako športový riaditeľ FC Barcelona v rozhovore pre denník Sport vysvetlil proces, ktorý nakoniec viedol k odvolaniu trénera Ernesta Valverdeho. Takisto naznačil, že hráčom sa pod Valverdem veľmi nechcelo trénovať. Na slová športového riaditeľa zareagoval Lionel Messi na svojom konte na Instagrame.

"Naše oddelenie musí mať urobenú svoju domácu úlohu, pretože nikdy neviete, čo sa môže stať," uviedol Abidal. "Vo veci trénera sme začali pracovať počas môjho prvého leta v klube. Hľadali sme informácie a potom, prezident rozhodol, že sa s ním predĺži zmluva. Prijali sme to, pretože išlo o rozhodnutie klubu, ale už vtedy sme videli, že problém neleží vo výsledkoch, ale jednalo sa o interný problém. Prijať toto rozhodnutie nie je nikdy jednoduché, ale po Clásicu z 18. decembra sme začali riešiť jeho odchod," povedal Abidal.

Športový riaditeľ FC Barcelona objasnil, že Valverde by z klubu odišiel aj vtedy, ak by Barcelona dokázala vyhrať Španielsky superpohár: "Sledovali sme zápasy a nie výsledky, to ako sme hrali, taktiku, prácu hráčov, ktorí veľa nehrávali. Sústredím sa na tieto detaily. Mnohí hráči neboli spokojní s množstvom práce a takisto tam bol interný problém s komunikáciou. Vzťah šatne s trénerom bol vždy dobrý, ale sú tam veci, ktoré ako bývalý hráč dokážem vycítiť. Povedal som klubu, čo si myslím a dosiahli sme dohodu," uviedol Abidal.

Tieto slová sa však zjavne nepáčili Leovi Messimu a to až do takej miery, že na rozhovor Abidala zareagoval verejne príspevkom na svojom konte na Instagrame, keď napísal: "Úprimne, nerád robím takéto veci, ale myslím si, že každý by mal byť zodpovedný za svoje vlastné úlohy a rozhodnutia. Hráči vedia, čo sa deje na trávniku a sme prví, ktorí uznajú, ak sa dopustíme chyby. Osoby zodpovedné za športovú oblasť musia prijať svoju zodpovednosť a mať kontrolu nad vlastnými rozhodnutiami. Na záver si myslím, že keď sa hovorí o hráčoch, mali by sa uviesť mená, pretože to nakazí každého a šíri to lži."

zdroj: sport.es instagram
foto: facebook

denis_99

21
2020-02-04 21:10:19

Niekto z okruhu Pique, Messi, Suarez, Arthur, Alba, Busquets alebo rovno všetci

FORCAneymar

top komentár
138
2020-02-04 21:13:26

Hovorte si co chcete ale odkedy odisiel neymar tak v tomto druzstve nie je cosi v poriadku. Ci uz v satni alebo vo vedeni.

Joan

27
2020-02-04 21:47:07

sere sa to odkedy zvoliii Rossela ako prezindta. Odchod Pepa, Cruyffa z čestnej lóže ... a tak ďalej.

Cingi

-3
2020-02-05 08:48:35

Odkedy prišiel

Nalim

3
2020-02-05 11:50:32

Neymar je už minulosť, je viac zranený ako zdravý. PSG si od neho sľuboval najväčšie trofeje a zostali len nádeje a sklamania. Vrazené peniaze PSG, boli vyhodené !!!!

Samurajj

38
2020-02-04 21:13:40

toto co sa deje nie je dobre...

Nick

34
2020-02-04 21:15:25

Fakt zvlastne veci sa diali a deju v nasom milovanom klube. Je najvyssi cas sustredit sa na futbal a nie na osobne spory a kamaratstva. Ak maju problem, nech si to povedia ako chlapi. Komunikacia ocividne viazne na viacerych frontoch.

SKMarso

top komentár
93
2020-02-04 21:16:01

Myslím, že to je prvýkrát, čo sa takto Messi verejne vyjadril ohľadom internej záležitosti. Niečo nám v tom klube predsa len smrdí.

Nalim

11
2020-02-05 09:16:29

Prečo sa Messi nevyjadruje po prehrách, ktoré desia fanúšikov Barci. Valverde bol jeden totálny omyl!!! Vždy len dristy, musíme zhodnotiť, rozobrat naďalej pracovať !!!
Všetci to tu konštatovali, slabé fyzické tréningy, podradné udržiavanie výhry o gól, defenzívny ustráchaný peší futbal.
Setien chce zdvihnúť fyzické parametre, a už sú problémy.
Leo je citlivý, keď sa zatne do živého. Ale tým aj jeho futbalový život sa nepremieta do zisku LM atď.
Starej partii by sa zišlo zdvihnú šunky, lebo stagnovať je v Barci neprípustné.
Myslím si, že by sa mala Barca pretvárať na novú éru, ktorá bude bez Lea, Piqueho, Busquesa a Suareza.
Mám dojem že kult osobnosti Lea je pre Barcu pomaly škodlivý. Bojí sa ho vedenie, tréneri a aj mladá časť hráčov.
Konečne to povedal niekto, kto s Barcou dosiahol veľa. Každý tu vidí veľký úpadok Barci z pohladu hry a suverenity. Veta “sme viac ako muzstvo”, alebo “sme najlepsi na svete”, neplatí!!!

Nalim

-3
2020-02-05 09:17:59

viac ako klub

Jestper9

-10
2020-02-05 09:42:53

Súhlas. Už dávnejšie tvrdím, že Messi je už hlavne do budúcna pre team viac negatívom , ale individuálne zaslepi mnoho fans

Blackwater

3
2020-02-05 12:30:30

Velky suhlas... hovori sa, ze "trafena hus zagaga..." a v tomto pripade sa da predpokladat, na koho tie slova boli mierene. Valverde bol kamarat, s timom nemal problem, ale mal silu zmenit chod timu? Podla mojho nazoru tim neriadil, len sa prisposoboval "zdravemu" jadru na cele s Messim.. A ked hrac sa citi viac, ako trener, potom to nie je dobre... Abidalove slova su silne, nediplomaticke a medzi riadkami sa da najst jasny skryty vyznam...

PETERKRIZAN

-10
2020-02-04 21:19:17

Už nič barca nepotrebuje,len rozbroje vnútri,sposob a vyber trenera je skryta rozbuska,teraz chyby sportoveho oddelenia a nefungujúcu la masiu,treba hodit na niektorych hracov,myslim,ze o chvilu otazka na mesiho instagrane bude zniet,buď ja alebo setien a abidal,bojim sa ze už v stvrtok rano

2015treble

30
2020-02-04 21:19:42

No táto sezóna bude veľmi ťažká z každej strany a bojím sa toho,aby to neskončili katastroficky...Lebo od Neymara sa zmenil tento klub na nepoznanie...

jaklo_1

top komentár
41
2020-02-04 21:21:28

Toto sa nedeje od odchodu neymara ale už pri odchode Alvesa nebolo všetko v poriadku. Pritom sa vzdy vyjadroval aj po odchode, že klub miluje ale vedenie si ho nevážilo. A viac menej to odvtedy išlo dolu vodou. Tie príchody a odchody hráčov tomu len nasvedčujú.

cruyff

7
2020-02-04 21:22:05

Abidal podľahol tlaku socios, ktorým vadil aj krivý nos Valverdeho..Nečudoval som sa, ked Valverde pracoval pod takýmto tlakom...Abi sa rozhodol podla vlastných skúsenosti, ked pôsobil, ako hráč...nech sa na mňa ABI nehnevá, ale pri všetkej úcte je AMATÉR..ked bol on hráčom, tak si teraz asi neuvedomil, že vtedy bol káder TOP1 a teraz máme z toho všetkého len torzo...veď sa nám smeje celý futbalový svet...zachrániť to už len môžu samotný hráči, keď zo seba vyžmýkajú maximum....dokázať sa vyrovnať s tlakom mužstiev z hornej časti tabulky bude sakra ťažkéé..visca..

Robin

top komentár
62
2020-02-04 21:22:30

Valverdeho mali vyhodiť v lete, ale Abidal angažuje veľa hráčov z Francúzska. Jediný Francúz, o ktorého by mala mať Barça záujem, je Kylian Mbappé. Inak toto zimné prestupové obdobie hodnotím na 5. Odchody 3 mladých hráčov, nikto nedoplnil káder, zranenie Dembélého....Vyzerá to tak, že je po sezóne. Bez kondície, s úzkym kádrom 17 hráčov, nejednota v klube a najvyššie platy hráčov na mužstvo a nebude mať kto hrať?...Je toto vôbec možné?!?!?!?!?

adriano

27
2020-02-04 21:45:54

Presne ako píšeš valverde a podaktorí hráči tu už nemali byt.Toto dusno v klube nemuselo byť keby vedenie poriadne robilo svoju prácu.To že vyhodili valverdeho v polke sezóny je tiež nešťastne riešenie mali ho nechať dokončít to čo spiskal spolu z bartom ktorý ho držal aj po zlých výsledkoch.Myslim si že toto vedenie nevydrží dlhsie ako do leta.Pridu predčasné voľby aspoň dúfam že to spravía veď tam panuje bordel.Hraci si robia čo chcú poberajú najvyššie platy na ihrisku sú určite kamarátstva ktoré nerobia dobrú krv je toho veľa a pomaličky to začnú vynášať von zo šatne.Bartovi sa veci vymkli spod kontroly a teraz sa mu to rozpadá ako domček s karát.

Ortiz

-15
2020-02-04 21:24:07

Abidal ma pravdu

mikimi122

15
2020-02-04 22:06:45

Tiež si to myslím, aj keď asi o tom nemal hovoriť verejne, lebo z toho sú len ďalšie problémy.

Marco01

37
2020-02-04 21:28:12

Abidala som mal ako hraca samozrejme velmi rad, ale ako sportovy riaditel sa mi zda velmi slaby...

barcelonista29

22
2020-02-04 21:29:57

Ešte nech zo seba robia väčších klaunov... voľby, voľby, voľby!!!

Marian

15
2020-02-04 21:30:02

Z vyjadrení hráčov po zápasoch nemám dojem, že si uvedomujú, akých chýb sa dopustili. Skôr tam počuť, že sú spokojní s výkonom, aj keď nie je uspokojivý a potom výsledky chýbajú.

tunno

8
2020-02-04 21:31:59

Zaver je zaujmavy. Vyzera to ze asi realne par hracov prdelo na to

Pinochio

16
2020-02-04 21:36:06

Myslím že Abidal by mal myslieť na odchod zarovno z prezidentom!

stenly

35
2020-02-04 21:36:53

Tak ved bolo vidno, ze ti hraci nemali kondiciu ani, ved to je ubohe preboha, to su hraci FC Barcelona. Tak asi na tom daco bude pravdy, co povedal Abidal, akurat to nemusel povedat verejne.

PETERKRIZAN

4
2020-02-04 21:51:59

Kde bol abidal,ked jordiho,piqueho,lengleta,rakitica,busquetsa,suareza,mesihi i coutinha prakticky nemal kto vystriedať,vyštavili ich a potom tak koniec sezony aj vyzeral,kde bol,ked 2'5 sezony poloneschooneho semeda zachranoval sergi roberto,kde bol ked jordi musel hrat bez striedania sjoro celu sezonu a za neschopneho mirandu mu priniesol takeho isteho neschopneho firpa,kde bol,ked sa griezman vysmial klubu o o par mesiacov zanho vysolili 120 milionov,kde vol,ked suarez 2 roky nema alternativu,kde bol ked umtiti si urobil z lekarov barce šaškov a potom rok nehral,prakticky dodnes,myslim,ze tymto rozhovorom si abidal podpilil konar,nebude chyby seba a barta hádzať na hracov,ktori prakticky hrali unaveni aj zraneni pomaly bez striedania,aby ostatni vegetili,kde bol ked coitinho musel hrat na kridle aby ousmane lezal 2 roky pri playstatione,takto mu to messi mal napisat

leomessi1899

0
2020-02-04 22:06:56

OT: Todibo dneska po 1.poločase vystřídán...

luky166

-9
2020-02-04 22:09:56

abidal pál už do pič*

blauigrana

5
2020-02-04 22:12:47

krásné od fanúšíka :D

ladisf

top komentár
62
2020-02-04 22:20:40

Nezlobte se na mě ale Abidal potvrdil přesně to co jsme tu všichni poslední dobou říkali. Hra stala za nic, hráli hrací podle jména ne podle výkonu tak se nemuseli na tréninku ani v zápase pretrhnout. Všichni tady nadavali, ze nikdo nedokáže říct pravdu a všichni se tváři jako by se nic nedělo a teď abidal přesně potvrdil co jsme si všichni celou dobu mysleli a vy ho tady kritizujete? Jinak k Messiho slovům.... nezdá se mi ze by hrací byly první co poznají ze dělají chybu a přijali to.. to už by spousta hráčů v týmu nebyla jelikož výkonem na to nemají... ať se na mě nikdo nezlobí ale ja poslední dobou nevidím tým ale 11 individualit co hrají jen pro sebe a se svými kamarády a ostatní koho zrovna nemusí ignorují

Nick

8
2020-02-04 22:27:06

Dobre si to napisal

Jestper9

12
2020-02-04 22:26:23

Jasne. Nadčlovek Messi. On sa nepretrhne ale ani jeho kamosi už. Ale on chce aby jeho kamosi hrali aj keď seru na to a už sa mu nepáči keď dakto na to upozorni. Abidal hral za Barcu v iných časoch. Puyol Xavi by vtedy nakopali polku Teamu do zadku za to lákanie. Ale v klube vládnu hráči čo majú už len veľké mena a platy, ale výkony nikde

ladisf

-1
2020-02-04 22:32:02

Moje řec

Milan87

5
2020-02-04 23:15:56

Napriklad?? Busquets? (Naj záložník ) pique? (Naj stoper) suarez? (Naj útočník) alebo nebodaj messi???
Keby tu táto stará garda nebola hrali by sme v dolnej polovici tabulky tak už netrep prosím tě.
Ako mozu hráči co majú cez 30 za to že mladý ich nedokážu nahradit??? Ako??
Sa tu nadává na "staru" kostru týmu Ale je to jediné čo ako tak funguje aj keď čas nezastavis....

adriano

4
2020-02-04 23:55:55

Milan keby tu táto stará garda nebola nič by sa nebolo dialo keby by ich nahradili iný mladší a lepší hráči .Táto stará garda už žije len z minulosti ale poberajú kráľovské platy a ako abidal povedal nechce sa im trénovať lebo si myslia že sú nenahraditeľný pre klub.A túto sezónu vidíme že ani jeden nema výkonnosť pique ako ho ty vnímaš naj stopér si robí svoj biznis a uprednostňuje ho pred klubom a všetci mu to ticho akceptovali.Mali valverdeho ktorý im nalinajkovane slabšie tréningové jednotky a čerešnička na torte on na tlačovke povie že preňho nieje až taka podstatná kondička hracov.Kazdemu hráčovi stejto starej gardy prehodnotiť zmluvu a znížiť plat o polovicu zato čo predvádzajú.Zato sa hráči zastávali valverdeho mali komfortné tréningy robili si tam čo oni uznali za vhodné a peniaze sa im točili na účet.A aj suarez kamarát Messiho dal 11 gólov stoho 7 s penált a aj to mu messi prenechal aby sa držal štatistický v predu aby sa naňho nemohlo nič povedať že je zroka nárok slabší a hráči táto tvoja stará garda mala flek na každý zápas istý nemuseli sa ani veľmi namáhať a aj ty od telky si vedel aká bude zostava na daný zápas a nemusel si byť ani veštec.

Milan87

11
2020-02-05 00:49:26

A kto ich zatial dokazal nahradit? Arthur je mimo deJong o polovicu slabší ako vlani, umtiti kapitola sama o sebe,griezzy slabý jak čaj a dembele s couthinhom???
Tu nadavas na stálice že tu už nemali byť tak mi povec kto by na tie zapasy miesto nich nastupil???
Mlady sa im zatial rovnat nemozu a tie platy majú tiež vysoké a zatial nic ani nepredviedli.
Takže nehraju za zásluhy ale skor z nudze že tam nema koho dat.

Sudruh_Zincica

18
2020-02-05 07:31:15

Vsimam si tvoje komentare dlhsie, ale pises dookola otrepane frazy, nicim nepodlozene, s nulovou pridanou hodnotou, fabulujes a klames. Pises, ako keby si denno-denne zil s kabinou a poznal kazdeho ako svoje ponozky.
Aspon si zisti fakty predtym, nez splechnes dalsiu hlupost napriklad, ze Messiho kamarat Suarez dal 11 golov, z toho 7 z penalt. Asi si pozeral tie statistiky na Evysledky, ale P neznamena PENALTA ale prihravka ty truhlik. Suarez dal z tych 11 golov JEDNU z penalty. Proti Alavesu. Tuto sezonu hral 23 zapasov a dal 14 golov a mal 11 asistencii. Ale to jeho vecny hejter ako ty nemoze asi akceptovat.
Hovoris o tom, ze zostava bola jasna, no tak s tym kadrom co mal Valverde k dispozicii a co ma teraz Setien k dispozicii sa nejake zazraky robit nedaju. Polka muzstva z formy, vela zraneni, mladici co nemaju kvalitu.
Messi, Suarez, Busquets tahali "vedenie" zo sraciek tymi vitazstvami, ktorymi im zalepili oci a Abidal teraz robi svaly a snazi sa zakryt svoju neschopnost. Mohol byt dobry futbalista, ale ako manazer stoji za prd makovy a navyse rozmazava do medii veci, ktore sa maju vyriesit doma za zavretymi dverami.

adriano

-11
2020-02-05 12:57:39

No súdruh keby si netrepal a zistil som fakty ty.Mudrujes a ani nevieš o čom.Tak pre tvoje info suarez dal v lalige 11 gólov a stojí 7 z penált ty trápny frazostroj.Over si veci a potom tliachaj

Sudruh_Zincica

7
2020-02-05 14:32:37

Ak dal Suarez 7 golov z penalt v tejto sezone v La Lige, tak zjem kefu:)
7 golov z penalt nedal za celu minulu sezonu. Ako pisem, dal jednu penaltu.

Napoveda pre teba: https://footystats.org/... alebo https://www.transfermarkt.com/... asi mas ine zdroje, tak kludne ma oprav.

adriano

-8
2020-02-05 13:03:29

Aj keby abidal stal za prd ale asi vie dáco viac ako ty a ja...Asi v tomto klube dáco nefunguje dobre ale to by si mal vedieť súdruh keď máš také reči o hejteroch.Asi preto aj teraz píšu na športe že sa začína kríza a tá nevzniká pre nič za nič a len abidal na chybe nebude.

kov3

0
2020-02-05 13:33:11

Sorry, ale že by tá kríza začínala až teraz ?

adriano

-11
2020-02-05 13:07:12

A vsimaj si moje komentáre a neprekrucaj veci čo som napísal keď raz ti napíšem že suarez dal 11 gólov v lige a stoho má 7 z penált tak to je fakt súdruh.

Milan87

8
2020-02-05 14:42:06

Sedem penalt sme ani nekopali a luis už vobec že nie.

sid1

4
2020-02-05 17:10:41

Zjavne pozeraz zapasy, ze:-)

plcd

3
2020-02-05 18:21:20

Neviem či Luis kopal 7 penált odkedy je u nás(za 5 sezón).Už nepi toľko.

fofo112

13
2020-02-05 14:41:52

Daj tých mladších, to hovoríš o tých čo hrali v Ibize,ved ten treťoligista ich vycvičil a jasne dali najavo,že na to nemajú.Alebo hovoríš o tých priemerakoch čo Abidal nakúpil,to len hlupák nekúpi napr. Halanda za 20 mega,ktorý striela v Dortmunde goly ako na bežiacom páse alebo Eriksena za pár drobných,to isté Wernera.Ja ti poviem ako to je Barto kupuje brazílských priemerakov na kšefty a Abidal zase francúzov. Preto sa konečne Leo ozval a má pravdu ved on si nemá s kým kombinovať,naraziť,všetci sú všade inde len nie na svojich pozíciach jediný čo mu tam nabieha je 17 ročný Fati a 120 milionový Griezmam má teraz Suovu pozíciu tak má byť na hrote a nie sa motať na krídle alebo v zálohe. Zrazu Leo je za všetko zodpovedný, on môže za to, že 9 hráčov okolo neho hrá velke hov.. dovoliť si kritizovať hráča ktorý len vlani získal ZL, udelili mu ju naozaj svetoví experti na futbal ZK strelca laligy,je maximálny nevdak z vašej strany čo tu vypisujete nezmysly. Naopak Leo má právo otvoriť si ústa,len to nepovedal naplno, že to čo nakupuju je na barcu podpriemer.

Nalim

-4
2020-02-05 09:36:18

Kde je 2 roky víťazstvo v LM a tento rok tiež nebude a ani LL.
Čo teda ťahala stará garda? Nič, dolu vodou ....

Jestper9

1
2020-02-05 09:41:43

Milan kde ty žiješ? Pred 10 rokmi si si zafixoval niečo v hlave a doteraz tomu veríš? Busquets aj Pique sú katastrofa. Suarez sanácie góly, ale koľko na to potrebuje šancí? On maká nepoviem. Ale už to nie je ani zďaleka Suarez čo hral pod LE. Pique? Však toho už Guardiola chcel poslať preč a LE na tribúnu musel posadiť. Busquets?ked Barca drží loptu a darí sa , tak vypada že hra dobre, ale akonáhle príde team čo maká a záloha napáda a hra fyzicky a rýchlo, tak je ako dorastenec a už sa nevie skrývať za hru Xaviho a Iniestu čo lopty nestrácali a ak, tak presovali. Kým Rakitić bol mladší tak mu kryl prdel a premrhal tak kus svoj potenciál. Teraz aj on už nestíha a ono dvaja v zálohe je horor. Ale pre niekoho aj do 40ked budú hrať, tak asi budú mat status naj. Pique naj stopér a Busquets záložník.... no ty futbalu moc nerozumieš. Neber to ako urážku, ale fakt a ďalej ani nediskutujem

Jestper9

8
2020-02-05 09:48:44

A keby tu nebola stará garda? Všimni si koho Barca a ako kupuje!!!! Na stopéra priemerakov a polku hneď aj pošle preč. Úmrtiu Lenglet hite sa ale Pique musí hrať. Kúpime DenJonga, ale nehrá svoju primárnu pozíciu, lebo Busquets by sedel. Teraz obaja hrajú a zabijeme De Jonga a hrou ide dole. Hrot? Buď sa nekúpi nikto, alebo Griezmann čo by tam mohol hrať, tak ho na krídle utopické a keď sa Suarez zraní, tak chceme aby hral ako boh. Preto je Barca kde je, lebo totálne vidno, že prirodzený pohyb v teame je zabrzden a ohraničený.

sid1

5
2020-02-05 10:33:29

Leo hra takto cely zivot a ma to celkom rozumny dovod v tom ake ma svalstvo. Naraz kedze nevravi to co chces pocut (ze vsetci sa flakaju) tak z neho robis cloveka co chce skodit (nenapada ma ale dovod preco, peniaze nepotrebuje, hrat moze hocikde inde kde len sa pozrie). Preco automaticky predpokladas, ze Abidal je rovnako dobry manazer ako hrac? Casto to neplati a skor mam pocit, ze si prezident chcel nahnat politicke body tym, ze zamestna hraca zo zlatej generacie.
Ako co cakal Abidal po taktomto komente? Mozno Leo nie je jediny kto ma takyto nazor akurar je mozno jediny kto ma naozaj take postavenie, ze mu moze odpovedat takto. A pozname Lea, ten veci neriesi cez tlac, takze zjavne je dost vytoceny. Sledujuc to ako Abidal vyriesil odvolanie Valverdeho by som povedal, ze je nekompetentny a toto cele je len ublizenecka reakcia na kritiku toho ako to prebehlo.

mikimi122

22
2020-02-04 22:33:34

Tak typické, že sa všetci ako stále postavia na Messiho stranu, lebo je to proste Messi a všetko sa teraz hodí na Abidala, ktorý bol ešte donedávna pre vás klubová legenda. Mám Messiho rád, ale viem sa na tie vyjadrenia pozrieť s nadhľadom. Abidal na jednú stranu hovorí pravdu aj keď s tým nemal ísť na verejnosť, to bola chyba. Taktiež by som rád vedel, že keď už podľa Messiho si boli všetci hráči vedomý tých chýb, tak prečo s tým nič neurobili a ešte sa stoj, čo stoj držali Valverde len aby ho nevyhodili. Výsledkom toho všetkého je len to, že je len horšie. Neviem čo s Abidal myslel, že sa stane keď to povie na verejnosti? S tým, že sa do toho vložil aj Messi je vidieť, že to tam stále nie je v pohode.

Milan87

0
2020-02-04 23:07:09

Doteraz ste nadávali na abidala a keď proti němu niečo povie messi najednou má pravdu???
Sa to do Messiho obuvate čím ďalej tým viac, banda nevďačníkov ste nic viac. Nikto nevie ako to presne bolo ale messi určitě pravdu mať nemoze však???
Ten vyhazov valveho bol amatérský a podrazácky ťah

adriano

3
2020-02-04 23:18:00

Milan do kuchyne nevidíme ale to čo sa vynára na povrch je to že mužstvo-klub nefunguje tak ako ma.Ano valverdeho mali nechať dokončít sezónu a dopadla by tak ako dopadne aj teraz pod setienom ale aspoň by sme všetci videli aký je tréner aj valverde nevhodný pre klub akým je fc Barcelona.Tuto sezónu budeme radi keď klub skončí na druhom mieste v lige.Uz vo štvrtok to bude ťažké prejsť cez bilbao a pri momentálnej forme na ihrisku súpera to je skôr že príde sklamanie a vypadnutie.A o lige majstrov ani nevravím tam ak prejdú cez Neapol bude to úspech.Setien by mal skôr adaptovať do tímu mladších hráčov z rozumom.Drzim palce setienovi aby to dáko ukociroval do konca a dúfam že prídu voľby v lete a zmení sa vedenie ktoré absolútne nezvládlo posledné roky.

SKMarso

28
2020-02-04 23:15:23

Ak to nejakí hráči flákali, tak mali byť potrestaní a malo to byť riešené interne a nie to vypľuť do médií. Skôr je čudné, že sa to vytiahlo až po tejto tragikomédii v zimnom prestupovom období, ktoré vedenie Barcy pokašľalo na plnej čiare. Zbaviť sa Carlesa Peréza a posledných pár dní zmätkovať s nákupom útočníka ako amatéri. Viď príklad Bakambu, ktorý preletel tisíce kilometrov, aby mu oznámili, že si to rozmysleli. Veď sme na smiech celému futbalovému svetu, amaterizmus na plnej čiare. Na koho svoju neschopnosť zvalia, keď sa nedajbože zraní Messi alebo Griezmann? Kto bude hrať? .... Chceme vyhrať treble a v útoku máme dvoch hráčov áčka a 17 ročného chalana. Škoda slov. Messi sa ako správny kapitán zastal spoluhráčov.

fofo112

4
2020-02-05 14:55:05

Už tým, že,futbalovo porovnávaš Abidala s Messim čo priniesli pre klub je nepochopitelne ,Leo hrá v barce 16 rokov, kolkože bol u nás Abidal,nemám nič proti nemu patril medzi dobrých ale Leo zadarmo nezískal 6 ZL a prial by som tebe keby si bol na Messiho mieste hrať s tými hráčmi čo má monentálne okolo seba, však by ťa trafilo,barca má jedno šťastie,že Leo je pravý srdciar keby bol odišiel pred rokmi za Pepom,tak má okolo seba hráčov iného levelu a nie týchto motákov.

blauigrana

13
2020-02-04 22:59:50

po vyradení v LM s Rímom a Poolom mali nastať zmeny neexistuje aby tréner ktorý s*re na kondičku trénoval ešte roky + prestupová politika ala kúpime na tribúnu a predáme podcenu ja fakt výsmech a Ivan čo tu už dávno nemál čo robiť tu bere astronomický plat a nieje sám samozrejme ak nevyhovuješ Leovi môžeš pakovať kufre Barcelona už roky ničí hráčov a ak to pojde takto aj nadalej tak nás čaká AC Miláno môžno aj horšie

loptajegulata

13
2020-02-04 23:15:30

OT: Valencia už neobháji pohár, vypadla s Granadou.

FCB1933

0
2020-02-05 07:32:09

Pozor, Rodrigo dal s oj 3. Gól v sezóne :)

Otázka, ak viete: co je s Cillessenom, preco nechytá? Sezónu začal ako 1ka

harry525

32
2020-02-04 23:18:28

V šatni nášho milovaného klubu chýba pravý kapitán... Pri všetkej úcte k Messimu, on nim nikdy nebol, ani nikdy nebude... Samozrejme, Messi ma iste privilégia (pochopitelne), ale potom sa nečudujme, že si hráči robia čo sa im zachce... Si viete predstaviť takeho Puyola, Xaviho... čo by robili na ihrisku, v šatni počas zápasoch v Ríme, Liverpoole? Ved Carles by ich tam hneď do laty postavil a aj Messi by musel makať...
Teraz sme svedkami toho, ze Messi nepochopitelne ignoruje Griezmana a jeho kamoš Suarez, aj keby mal v sadre nohu, tak bude v zakl. 11ke, lebo Messi...

Ja som len zvedavý, ako sa s tým popasuje Setién, lebo mam taky pocit, ze Messi ako keby brnkal na nervy trenerovi s tym Griezmanom... Čo sa pánkom nepáči, že zrazu musia makať?...

blauigrana

5
2020-02-04 23:19:36

true

harry525

6
2020-02-04 23:20:37

....predtym, ako ma začnes kritizovať, tak je to moj subjektivny nazor... Messiho zboznujem :)

blauigrana

5
2020-02-04 23:22:09

? :D však true znamená že máš pravdu :D súhlasím stebou

harry525

2
2020-02-04 23:23:19

To je k mojmu komentu... Nie k tebe :)... Ja som to pisal este skor a nevsimol som si uz tvoj koment... :) Dik za support mojho nazoru.

Valky

6
2020-02-04 23:52:45

Odkiaľ ty vieš aký je v šatni? Aky je kapitán tam? Áno je introvert a na ihrisku není typ Puyol ale čo je za dverami nikto nevie, a darmo by na ihrisku po nich vrieskal každý hráč si urobí tak ako chce... Nechápem celé tieto debaty, musel prísť pád všetko sa vyvíja a tak isto aj futbal slabšie tými tréneri hráči.... nebude do nekonečná Barca mat také obdobie že sa bude len dariť... Nič nie je stratené ešte stále môže všetko dopadnúť dobre na konci sezóny!!!! Nikto nevie co bude, tak už konečne prestaňte stým ako keby bol koniec sezóny a skončili sme 10ty v lige... Aj tu nastane progres veci sa zmenia obmeni sa kader prídu výsledky len treba počkať... A nie dookola iniesta xavi Puyol to je minulosť sú to legendy tak ako budú hráči ktorý su tu teraz no oni sú už na iných miestach a neexistuju hráči ktorý sa im momentálne môžu rovnať, možno vo svojich kluboch no nie tu... Uvidíme ďalej, snáď o pár rokov budeme zažívať zas to čo už raz bolo :) žiaden hate len už nemôžem čítať tieto negatívne komentáre neustále...

MSN4ever

-2
2020-02-05 06:56:59

Prečítal som si tvoju prvu vetu a odpovedám ti. Vidno aký je Messi na ihrisku kapitán a to mi stačí. Nulový. Žiadne hecovanie a podobne. Taký je i v šatni. (Nulový)

jokerito

8
2020-02-05 08:11:06

A nie je to prave tak ze on kedze je kapitan, tak sa on vyjadril? Ze praveze urobil teraz vyjadrenie, ktore moze ak uz niekto z hracov robit , tak prave kapitan? Ospevujete vsetci Puyola , ano aj ja ho uznavam. ALe nesprava sa MEssi casto podobne? Puyol hraval zapasy aj so zranenim aby bol s muzstvom, to iste robi zda sa aj Messi. Puyol sprdol muzstvo ked bolo treba, teraz ked to robi aj Messi tak mu to mnohi vycitaju? Preco?

jokerito

25
2020-02-05 08:18:44

A to ze niekto vytkne Messimu zapasy s Rimom a Liverpoolom je podla mna vrchol. V roku hrame x zapasov. A ked si vezmem len posledne dve sezony. Tak tam bolo mnoho zlomovych, ktore sme vyhrali alebo postupil ked to bolo na vazkach a v 99% to bol Messi kto to potiahol/Chelsea, United a vela podobných/. Ale ano vytknime mu tie dva zo 100 ktore mu nevysli. A to ak si dobre pamatam, tak ked sme vypadli s Rimom, Messi hraval vyse mesiaca s natiahnutymi trieslami cez bolesti. A Liverpool? Ako k...a este ako viac mal potiahnut ten dvojzapas? Doma urobil cele vitazstvo len on a este tam urobil na konci 100% golovku Dembelemu. Ale ano vytknime mu zapas na Liverpoole ktory mu nevysiel. Ale to ze Livreppol zahral mega dobre a je to tpo muzstvo sveta nespomenieme. To ze tam urobil golovku Albovi ktory ju zazdil tiez nie a mohlo byt vsetko inak. Nie , my len vidime, ze ak muzstvo neuspeje a Messi skloni hlavu od smutku, pretoze je proste introvert, tak ho za to musime dodr..t

tunno

7
2020-02-05 08:26:14

Prvom rade proti as rim sme boli uplne mimo hry hraci si nevedeli dat 3 prihravky v rade a v takom zapase vytykat Messimu ze nic nespravil ked loptu dostal jedine na polke ihriska je smiesne. V liverpoole sme tiez hrali prd, na CN dal dva goly prihral dembelenu do cistej golovky a samozrejme za vypadnutie ma zodpovednost aj messi to je fakt smiesne hodnotenie

jokerito

15
2020-02-05 08:35:36

ano ,ma, cele muztvo za to moze ze sem vyleteli. S tym suhlasim. Len mi neprislo spravne hovorit o nom, ze nikdy nebude dobry kapitan pre Barcelonu. Podla mna je dobry kapitan. Ano je iny ako Puyol. Ale to neznamena ze je zly kapitan.

tunno

10
2020-02-05 08:55:04

Aj podla mna je dobry kapitan. Teraz to ukazal, rovnako sa mi paci zw kritizuje niektorich hracov za to ze jebu na to. Aj zabery z marcy kde bol nasrany na niektorich hracov som rad ze im to da najavo.

Adamos

3
2020-02-04 23:32:38

niektori tu nadavate na abidala ze to nebolo interne prediskutovane.. neviem, akoze teraz messi co robil? naco to dava na socialnu siet? nech ukaze na ihrisku ze je pravym kapitanom a nie cez IG.. Nie, on radsej na ihrisku trucuje a ako kapitan ignoruje spoluhraca..

Milan87

6
2020-02-04 23:39:26

Napisal to co si myslím aj ja. Abidal zvaluje svoju neschopnost na hračov. Věd tam messi jasné píše Osoby zodpovedné za športovú oblasť musia prijať svoju zodpovednosť a mať kontrolu nad vlastnými rozhodnutiami.

Milan87

4
2020-02-04 23:41:23

To je dobry truc 7 driblinkov a 6 velkých šancí to jo no...
Ale tu sa bude hanit lebo nedal pass tam kde by ho na fife dala vacsina

sid1

12
2020-02-05 08:58:54

prepac ale Abidal uz neni hrac ale manazer a vedenie tam neni od toho aby rozoberalo interne veci verejne. A navyse Leo ma pravdu v tomto. Bud to treba konkretne pomenovat alebo to neriesit takto. Ved nech ma napr gule a povie Leovi, ze nepaci sa mi tvoj pristup. Taketo odkazy cez tlac mi pridu, ze Abdidal citi kritiku za ktoru mozno nemoze a prve co ho napadne je to takto "vyriesit" To ale potom tam nema co hladat.

Adamos

-3
2020-02-05 12:39:20

A odkial vies ze uz to nebolo prediskutovane interne? Niesom zastupca abidala ale on len povedal to co si myslel a co si mysli velka cast fanusikov..ako je to mozne ze coutinho ked sem prisiel hral jak boh a po jednom roku ste ho posielali prec? Podla teba bol to pokles formy alebo sa praveze prisposobil k timu? Je mi to trosku cudne ze hraci ktori su mega talentovani pridu sem za nerealne peniaze a po troch styroch mesiacoch hraju nahovno. Co som s tým chcel povedat je to, ze pod valverdem vyzeralo tak ze niektori hraci sa vydrbali na vsetko a to bilo asi do oci aj abidalovi

vito11

21
2020-02-04 23:53:50

Za Valverdeho se hrála velice nekreativní defenzivní hra s 3 defenzivními záložníky a Griezmanem který nebyl schopen vytvořit jedinou šanci. Děkuji Abidalovi za to že dupl na plyn a udělal to ce je třeba. Valverde byl hodný člověk ale za jeho trénování nepřišla náhrada za Neymara, a ostatní hráči akorát zestárly a nevím jak vy mě se u zápasů zavíraly oči. Když to zhrnu co se za tři roky stalo ..Valverde vyhral nějaké trofeje s týmem co si vytvořily trenéři Pep a Lucho.....Nic nového kreativního nepředvedl. Setiénovi věřím. Je pravda že by mohl být více aktivní a komunikativnější u postraní čáry, ale hra se mi velice líbí (často riskantní přihrávky s cílem posunout se vpřed a kombinovat ne jak za valverdeho to vracení domů a chorobný syndrom méněcenosti a neustálé nahrávky pouze messimu). Vím že většina z Vás nemá Neymara zrovna v lásce a já to chápu, takémi vadí jakým stylem odešel. ALe pokud se doLéta už nezraní, myslím že jeho příchod je stěžejní ...Messi stárne a někdo musí po něm vzít ulohu lídra týmu, který bude tvořit akce. Dembelého mám velice rád a je mi ho velice líto ale newm jek dlouho tu ještě bude. Co se zálohy týče chybí ofenzivní hráč. Rád bych viděl jak by hrál Coutinho pod Setiénem a chtěl bych aby dostal šanci...První zápasy co přišl z Liverpoolu hrál fantasticky a pod Valverdem to šlo z kopce , setien by ho mohl znovu nakopnout s De jongem a buskecem v zádech by to nemuselo být špatné.

Adamos

4
2020-02-05 00:01:27

Pekne napisane!

PETERKRIZAN

2
2020-02-05 07:12:23

abidal vidi chybu všade,len nie v sebe,vysledok jeho prace je,že sice kritizuje hračov ale nedoniesol za nich zodpovedajucu náhradu ani na vystriedanie,nie to ešte aby prevzali lidersku poziciu,kritizuje valverdeho,ale setien este zatial hral len s podpriemernymi muzstvami a vysledky su polokatastrofa,jedina silnejsia valencia si z nas urobila pomaly terč a dnes to može byť podobne,messi dobre vidí,že to čo sa deje,nie jev poriadku,vnucovať styl hry hračom ,ktorí na to nemaju predpoklady,to nemože dobre dopadnuť,mylim,že xavi,iniesta,victor valdes su dosť na to aby pochopil aj abidal,ze takto to dalej nejde,zle ich rozhodnutia si odpykaju hráci,2-3 roky drzali hračov ktorí v barce nemali čo hladať a dnes ich rozpredali a idu kritizovať ze za tu situaciu mozu 33-34 ročni,lebo za nich niet nahrada,dokonca ani striedat niet koho,abidal je asi prekvapeny,ze niet koho postaviť miesto luisa suareza,to bude chyba hračov a valverdeho

PETERKRIZAN

11
2020-02-05 07:20:22

za trojicu coutinho,dembelle.griezman---sme dali 400 milionov,liverpool tolko nedal za alisona,van dijka,salaha,firminha,maneho,alexandra arnolda,origiho dokopy----vsetci su oporami muzstva,nech ich abidal porovna z nasimi vyhodenymi penizmi do luftu a to liverpool pri zdaleka nizsich prijmoch ma peniaze na mbapeho a my uz nekupime pomaly ani 20 milionoveho hrača lebo niet za čo,posielame hracov na hostovania,lebo niet na vyplaty

MessiGOAT

4
2020-02-05 08:12:19

To že se Cou, Grizi, Dembele nechytil na 100% bylo díky Valverdemu, jeho stylu hry.
Vsadím se že koupit tyto 2 hráče Liverpool pod Kloppem, tak jsou opory tam. Klopp je prostě PÁN trenér a Coutinho byl pod ním se Salahem nejlepší hráč poolu

jokerito

6
2020-02-05 08:20:56

súhlasím, že Klopp je topka, ale ako by ovplyvnil to, že Dembele ma práchnivé svaly?

MessiGOAT

3
2020-02-05 08:37:33

Tak to souhlasím, Dembele je prostě geneticky v pic*, je náchylný na zranění... S tím se nic neudělá... zařazuje se k typům jako je Rosický, Vermalen, Rafinha, Reus Bale apod...
A jak řekl Rosický je to prostě genetickými předpoklady... Co Koller by léčil 5-7 dní, já budu léčit 1-2 měsíce.
Ale Valverdeho........... "Fyzické přípravě jsem nikdy moc nedával váhu" tomu moc neprospělo

emiliano

10
2020-02-05 08:41:57

Abi povedal to, čo vieme všetci a ešte pred nejakým časom sa to tu prezentovalo. Podstata: Mužstvo nehralo dobre. To predsa vieme všetci, nie ? Tréningy, neviem, lebo som ich nevidel. Ale keď mužstvo sa na záver zápasov vždy trasie o výsledok, tak niečo nebude v poriadku s kondíciou, nie ? Prepustenie Valverdého: Je otázkou, či ho bolo potrebné nechať dokončiť sezónu alebo ho odvolať pred koncom. Zhodneme sa na tom, že mal byť odvolaný už pred rokom, aby nový tréner mal čas na prestavbu. Ale neudialo sa to a predlžili mu kontrakt, čo bola chyba. Ostalo tak riešenie, či ho nechať dokončiť sezónu alebo ho odvolať. Ak by dokončil sezónu, stratili by sme ďalší polrok, lebo on by nič nezmenil, poznáme jeho vyjadrenia po zlých výsledkoch - všetko bagatelizoval, treba vraj trpieť, stále vedieme ligu a mladého hráča zapracoval len vtedy, keď nebolo koho postaviť zo starších. Vieme aj to, že na otázku, čo bude, ak tí 30-níci skončia, odpovedal, že nevie. Takto si trénera veľkoklubu nepredstavujem. Tak ho odvolali. Ak to nedopadne dobre, tak podľa hesla "Každý je po boji generálom" tu budú komentáre, že to bola chyba. Nejako sa rozhodnúť bolo treba a ak to nedopadne a nič nevyhráme, tak nevyhráme, také časy sme už prežili, každý mega klub má také obdobia. Treba však budovať káder. Všetci vidíme, že končí jedna mega úspešná generácia hráčov, ktorú sa nepodarilo obmeniť postupným zapracovaním nových. Zlom nastal odchodom Xaviho a Iniestu a roky pribudli Busimu. Takých hráčov nemožno len tak nahradiť, pokusy neboli úspešné. Záloha u nás bola vždy nositeľom hry. Aj Messi a Suaréz stárnu a Ney odišiel, náhrady nie sú. Potrvá, kým sa nájde náhrada, ale začať treba, Valverde by to neurobil, on prežíval zo dňa na deň, to nie je moja myšlienka, to povedal ktosi, kto ho pozná.

emiliano

-2
2020-02-05 08:53:22

A ešte k vzťahu Leo - Suaréz. Suaréz je prefíkaný človek a vsadil na priateľstvo s Messim, sú rodinní priatelia, on vie, že Leo má veľké slovo a bude ho chrániť a dokonca, to tiež vidíme, na ihrisku mu vyložene pomáha. Potom štatistiky Suarźa sú oveľa lepšie, ako jeho hra - postráca plno lôpt, prehráva osobné súboje, simuluje, vidíme, že nespracuje lopty. Ale Leo ho vždy pošle do šance, on dá gól a dobrá štatistika je na svete . Takto Griezmannovi Leo nepomáha, neraz ho "nevidí" voľného. To sa mi nepáči, ale Leo je už taký, je verný kamarát a takého možno využiť, to poznáme zo života. Tak to vidím ja.

Milan87

12
2020-02-05 10:22:47

Suarez je kamarat a krstny otec Messiho deti aby mohol hrat základ??
Už viac sa snáď fabulovat ani nedá

sid1

8
2020-02-05 10:35:35

clovek ked toto cita tak sa ani necuduje, ze existuje anti vax hnutie, ze niekto voli Kotlebu a veri, ze zem je plocha. Smutne

RastoD

4
2020-02-05 12:35:38

tvoja teória vôbec nesedí, veď Suarez sa stal kamošom Messiho dávno, keď ešte hral vynikajúco.

bulldozer

-7
2020-02-05 09:22:59

Ja odmietam citat tieto vase kilometrove komenty. Navrhujem opat zaviest limity.

Messiah1018

12
2020-02-05 11:27:47

Však si to sám napsal, že to odmítáš číst, tak v tom pokračuj a nech se ostatní vyjádřit. Já si je třeba rád přečtu, když to má hlavu a patu. Nikdo tě to nenutí číst. Došlo ti třeba, že je i druhá polovička, které to nevadí a naopak je za to rádo?

bulldozer

0
2020-02-05 13:32:51

Ale da sa to preformulovat a skratit. Nechat to dolezite a oddelit jalove vylevy.

Anko63

3
2020-02-05 12:34:59

Bolo by vhodné, keby sa teraz vyjadril o svojom odchode Valdes. Vnieslo by to viac svetla do toho, kde je pravda.

Hviezda

11
2020-02-05 14:39:21

Uplne nechapem, preco vznikaju dva tabory Abidal a Messi, kedze ono si to vzajomne neodporuje, co hovoria, avsak plny suhlas s tym, ze taketo veci sa nehovoria do medii a po druhe aj ked Abidal hovori pravdu tak naschval vypusta alebo zamerne o nej nehovori, ze prave vedenie so sprtovym riaditelstvom schvalilo katastrofalny program pre predsezonu pripravu, voho nasledkom trpime celu sezonu, preto Messi verejne a uplne opravnene ma horkost vo svojom vyjadreni, ked citi ze vsetko chcu zhodit na Valverdeho a este verejne, pritom Valverde skoncil so vztycenou hlavou, tak toto sa proste nerobi ;)

SpiacaBarca

0
2020-02-05 15:48:10

Je zrejmé, že obaja majú pravdu. No na ihrisku behalo, teda chodilo 3 roky 11 hráčov. To že to vždy nejako vďaka Messiho genialite ukopali je tiež fakt. Pán Valverde to mal vidieť a jednoznačne mal zareagovať,mal na to dostatok času ale nespravil nič. Z času na čas bol dobrý futbal inak nuda, nuda, nuda. To že hrali hráči za to že v minulosti veľa vyhrali spôsobilo tieto sracky. Messi je najlepší futbalista histórie a zároveň dvojsečna zbraň. Veľakrát sú ostatní top hráči obmedzení, pretože to dajú radšej Messimu ako keby skúsili niečo sami. A štýl držme loptu je to naša filozofia nech si strčia. Našu filozofiu degradovali týto hráči a prispôsobili si ju po svojom,držme loptu aby sme sa moc nenabehli. Nech držia loptu,keď sa super zatiahne a pokúsia sa ho vytiahnuť, nech držia loptu na chvíľkovy oddych,ale nie 40 prihrávok v strede poľa dokola to isté. Žiadna prekvapujúca kolmica, žiadny rýchli brejk aj za cenu že stratia loptu. Nechajte Setiena nech tie baletky rozbeha a za cenu toho ze nič nevyhrame. Aspoň nech ich vidím behať ako to co som pozeral posledné roky.....sterilné držanie lopty aby sa čo najmenej trpelo.

Chleba123

12
2020-02-05 16:14:27

Vidím, že tedy polovina lidí brání abidala a nadává na messiho, že není správný kapitán. Uvědomte si, že pokud se messi fakt nasere a bude tohle poslouchat a klub se za něho nepostaví tak může odejít tohle léto zadarmo... Pokud to udělá tak Barcelona bude několik let v píči a tohle si Barcelona ani messi nezaslouží.. kurva uvědomte si kdo je messi a co pro klub udělal a kdo je abidal a co on udělal.. Abidal jako hráč dobrý ale co dělá ted? proc tohle taha vubec ven???? Co udělal jako sportvoní ředitel, jaký hráče přivedl? tahá si sem franzouze a jediný který za něco stojí je Lenglet... Abidal jako ředitel zklamal a pokud se messi nasere a odejde tak Barcelona na pár let končí.. protože fati nám ani za 3 roky nebude dávat 50 golu za sezonu.. Samozrejme hraci nehraji jak maji, ale furt je to messi ktery zachranuje 80% zapasu v sezone posledni roky.. v barcelone ted neni chyba v hracich, valverdeho, momentalne v setionovi, nebo v messim, ale vsechno to zkurvil Bartomeu ktery je jen podstrčený rossela kumpán

PETERKRIZAN

4
2020-02-05 19:21:13

Polovička ľudí na čele s abidalom stratila zdravý rozum,našťastie barto zajtra avidala odvola,lebo tento človek rozloži klub na padrț,na jeho mieste chodim po kanáloch

bulldozer

3
2020-02-05 19:29:55

Abidal nezvlada no.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.