Tréner FC Barcelona analyzoval remízu s Neapolom na pozápasovej tlačovej konferencii.

Prvý polčas bez strely na bránu

"Súper bránil v desiatich v blízkosti pokutového územia. Je pravda, že sme nemali príležitosti, ale bola to otázka trpezlivosti. Vytvárali sme tlak a nakoniec sme si našli voľný priestor."

Koncovka

"Busquets dostal žltú kartu a chýbať nám bude aj Vidal. Skúsime nájsť riešenia. Piqué má problém s členkom."

Arturo Vidal

"Musí sa správať inteligentne, otvárať hru, uzatvárať, dobre čítať pohyb Semeda... V ofenzíve sme mali problémy nájsť si miesto, predovšetkým v prvom polčase. Vidal nám musel pomáhať aj v obrane, pretože ľavý obranca sa dobre zapájal do útočnej hry."

Výsledok

"Považujem ho za dobrý, pretože sme to mali ťažké s vytváraním šancí. Zápas bol vyrovnaný a výsledok spravodlivý. Kontrolovali sme hru, ale súper v prvom polčase veľmi dobre bránil a využil jedinú šancu, ktorú mal. Chýbali nám nejaké detaily, aby sme sa dokázali prebiť cez organizovanú obranu súpera. Druhý polčas bol iný, súperovi sme viac ublížili."

Liga Majstrov

"Nesúhlasím s tým, čo sa hovorí. Hrali sme proti ťažkému súperovi. Niekedy je to otázka trpezlivosti. Kontrolovali sme takmer celý zápas, doma budeme mať väčšie šance. Neapol dobre bránil, ale bude ťažké, aby to dokázal aj na našom štadióne. Dnes som mal obavy z protiútokov, ale s tým sme si dobre poradili, rýchlo sme získavali loptu."

Absencie

"Ligu Majstrov je možné vyhrať aj napriek toľkým absenciám. Prišli sme o dôležitých hráčov, ale vráti sa Jordi Alba a Sergi Roberto. Musíme byť optimisti. Nie je sa na čo sťažovať."

Piqué

"Uvidíme, čo ho trápi. Ešte nevieme, aké je to zranenie vážne."

Vylúčenie

"Nevidel som dobre, čo sa stalo. Rozhodca sa trochu uponáhľal. Takých situácii sa stane veľa, druhá karta bola trochu prehnaná. Sú to vypäté chvíle, najmä pre temperamentných hráčov."

Ansu Fati

"Zvažovali sme, že ho pošleme do hry, ale Griezmann hral dobre a pomáhal v mnohých herných aspektoch. Predtým sme nenašli ten správny čas na jeho vystriedanie. Griezmann nám pomáhal v obrane."

zdroj: marca.com
foto: facebook

buldozer

3
2020-02-26 02:02:02

To bola zla taktika, tlacit to vsetko stredom. Ten nas gol padol z kridla a tak sme mali hrat castejsie. Grizi tiez nedostal loptu do nabehu.

Cizinkx

top komentár
51
2020-02-26 02:02:22

Jen taková statistika od posledního Titulu rok 14/15 je Griezmann první střelec co dal venku gol. Jediny kdo dal za Barcelonu ve venkovních zápasech LM je Messi . A pak vlastenci. Jinak nikdo. To je neskutečný.

Reekwon

29
2020-02-26 05:11:16

Neskutečný a hlavně nepravdivý.
Edit: Teď už vím, že je to tak, ale ve vyřazovací fázi, což jsi bohužel nenapsal, proto se mi to zdálo tak nepravděpodobný.

jokerito

2
2020-02-26 09:22:18

minulu sezonu dal Sarez gol na United.

MessiGOAT

10
2020-02-26 10:18:11

To se počítalo jako vlastní gól

BigEL

-11
2020-02-26 06:29:10

Levý obránca sa dobre zapájal do útočnej hry.Tak jestli tu sračku co hrál včera Firpo trenérovi stačí,tak nemám slov .Kam sme to dopracovali.

BigEL

4
2020-02-26 06:51:11

Prosím kolegu,,který mi dal mínusko,aby reagoval a napsal mi,čím byl Firpo včera přínosem pro Barcelonu a její útočnou hru.Nebo se ti včera jeho výkon líbil a chceš aby v tom pokračoval?

galibier

30
2020-02-26 07:25:44

Myslel laveho obrancu Neapola.

JanP

23
2020-02-26 06:52:16

Jsem si jistý, že myslel obránce Neapole

BigEL

35
2020-02-26 07:08:46

Jova já sem ocas :D .Mě včera ten Firpo tak hnul žlučí,jako dlouho žádný jiný hráč,že sem to prostě nějak nepochopil,přitom logicky musel Vidal bránit jejich levého obránce.Se omlouvám.

marke7

10
2020-02-26 10:22:35

Ani mi nemluv, Firpo mě neskutečně vytáčel celý zápas. Totální rezignace na fotbal.

LaBrie

8
2020-02-26 11:00:08

Firpo nema v Barcelone co hladat. V lete medzi prvymi OUT.....

LaBrie

10
2020-02-26 11:00:35

Digne bol oproti nemu hviezda....

zoltan

6
2020-02-26 06:29:22

Tréner nemal ani poňatie o tom, ako hráči by mali zbytočné držanie lopty premeniť na najmenší náznak útoku. Takouto hrou môžu hrať maximálne na to, aby mali v štatistike držanie lopty vždy navrch. Lenže to úsoech neprinesie, respektívne áno, ale na strane súpera bo zbytočných banálnych chybách, čo sme už párkrát videli.

harry525

19
2020-02-26 07:24:48

Tak na druhej strane, je nam drzanie lopty a tukesi na polovicke ihriska na velke H... Je to proste staticke, hraci pod Valverdem az prilis spohodlneli a nase utocne trio je permanentne otocene chrbtom k superovej brane...

Zjednodusene povedane, nikomu sa NECHCE NABEHOVAT za obranne linie... Mam niekedy pocit, ze ti hraci su ako naprogramovani roboti, ktorych tam niekto poslal, aby si to "odstali" 90m... Je potom jasne, ze takticky trosku vyspelejsie muzstvo postavi autobus a napriek tomu nam ten gol daju... Pretoze aj to branenie je take, ze aby "Som si dres nezaspinil"... Vidal tam ako jediny jazdi po prdeli... Ale to nestaci...

Krasnym prikladom je Suarez, ktory ako jediny tam behal a napadal rozohravku supera... Napriek tomu, ze som ho ja mnohokrat kritizoval, tak musim priznat, ze som sa mylil... jednoducho nam chyba.

Ja pevne verim a dufam, ze to Setien nejakym sposobom vyriesi... Lebo konecne sme ako tak hrali futbal na ihrisku supera... Tak je to snad male svetielko na konci tunela a cez letnu pripravu ich da do "laty"... Tuto sezonu, ked nebude uspesna, mu odpustim.

VISCA!

Milan87

-23
2020-02-26 07:28:01

Som zvedavy dokedy za to bude moct valverde. Taketo zbytocne bago sa nehralo ani pod ním.
Zase sa ukázalo že silnější super a sme bezradný. Valencia, bilbao a neapol su na nás moc kvalitny.

harry525

29
2020-02-26 07:31:31

Dokedy? Tak minimalne este zvysok tejto sezony... Od buducej, kedy Setien, zacne od nuly a bude mat k dispozicii letnu pripravu, uz Valverdeho ani len nespomeniem...
Preto mu tuto sezonu odpustim... (viac v poslednom odseku mojho prispevku vyssie)

tunno

32
2020-02-26 07:47:40

S Valverdem nas liverpool vonku prejel, a as rim doslova rozmackol. Vcera smw kontrolovali hru boli lepsi, super mal 2 sancw ktore vzisli po nasich individualnych hrubkach. A to Valverde mal k dispozicii cele muzstvo, uz len rozdiel medzi Albom ktory bol v top forme a Firpom - najhorsim futbalistom historie je markantny.

Milan87

-13
2020-02-26 08:03:59

A my sme mali iba jednu šancu

PETERKRIZAN

-9
2020-02-26 08:09:15

neapol s touto formou chceš porovnavať s liverpolom

tunno

30
2020-02-26 08:24:35

Vcera zahral neapol na hranici moznosti. Doma vypiekli aj liverpool. My sme pressovali dokonca aj ku koncu zapasu. Treba pochvalit mentalitu hracov, pod valverdem sme taketo zapasy zvladali ovela horsie. S triezvym rozumom ste nemohli ocakavat ze proti betonu budeme mat dostatok sanci s tym co v predu mame. Utok suplujeme hracmi z druhej vlny. Pozitivne je ze dal gol Griezmann ktory nie je hrac pre nas, ale do tej jednej sanci za zapas sa dostane, dolezite je ze si spravil sebavedomie a sancu premenil.

marke7

4
2020-02-26 10:24:57

:D tím Firpem jsi mě dostal. Pěkně výstižné .

LaBrie

3
2020-02-26 11:02:30

...o tom nabiehani....nabiehaju si pomerne dost, len v zalohe sa to vzdy zbrzdi a hra sa zbytocne do sirky a nabiehaci sa musia vratit naspat.....

NAMOR3101

3
2020-02-26 07:14:31

Barca hraje tedka hrozně, fandim ji,a le upřímně ted nemuze pomýšlet na zadný titul s tou rou co hraje.Aby komentátor na O2 sám od sebe řekne, že by si měli už konečně uvědomit, že se fotbal nehraje na držení balonu ale na goly a ty se daji, že se střílí...tak to už je moc a mel pravdu. Hrají fotbal pomalej jak pred 20 lety a nebyt Messiho, kterej to vždy nejak zachrání tak je to tým na urovni 10. mista v lize

mazanyhrac

31
2020-02-26 07:18:32

Nelíbila se Vám hra? Komentátorům taky ne (troubove jsou to-jeden tvrdil, že při golu byl offside). ALe na Neapol nikdo nenadává-přitom zalezli tak, že by se za to nestyděl ani José s tehdejší CHelsea-to byla jejich ostuda, že takhle hrají doma.

tunno

26
2020-02-26 07:31:28

Zahrali sme dobry zapas. Neapol je doma silny v poslednych niekolko zapasov porazili juve inter a predtym v skupine s prehladom aj liverpool. Vacsinu zapasu betonovali, vzhladom na stav kadra - Firpo plus absencia utocnika dobry zapas, Neapol mal le 2 sance a obe sme im darovali.

myzuFCB

13
2020-02-26 08:29:24

jedna vec sa mi nepáčila včera a nepáči sa mi už dlhšie. Tá hra niektorých našich hráčov bez lopty sa mi zdá niekedy strašne pasívna. Neraz tím si včera všimol, že iba sa prechádzali a v niektorých momentoch len zastali a sledovali hráča s loptou čo vymyslí alebo komu prihrá. Podľa mňa by to niekedy chcelo aby sa aktívnejšie snažili hľadať priestor na uvoľnenie a viac nabiehať do priestoru lebo takto mi to príde, že keď niektorí z hráčov má loptu často nemá komu ani nahrať dopredu lebo sú všetci obsadení a potom musí prihrávať spätne a tým sa príliš zbytočne spomalí ten postup a potom sa už ťažko útočí do plných keď sa stihne super sformovať a bráni v desiatich. Ten prechod do útoku mi príde príliš pomalý. Nehovorím, že je lepšie bezhlavo útočiť a valiť dopredu, ale podľa mňa ten prechod by mal byť podľa mňa plynulejší a rýchlejší.

emiliano

37
2020-02-26 08:45:37

Nech by nás trénoval aj nositeľ nobelovej ceny za trénerstvo, tak s týmto kádrom nič neurobí. Zoberte si útok - Vidal, Messi, Griezman - iba Messi vie prejsť cez hráča. A zoberte si zálohu - Raki, Busi, de Jong - iba de Jong vie prejsť cez hráča. Zo 6 hráčov vpredu teda iba dvaja vedia kľučku a prienik dopredu. Ostatní sú len na ťukanie z jednej a neustále rozohrávanie dookola. To je totálne zle zloženie kádra. Spomeňte na zloženie kádra vpredu v minulosti - Messi, Etoo, Villa, Henry, Pedro - každý bol schopný 1na1 urobiť hráča a vytvoriť šancu. A v zálohe Xavi a Iniesta vždy niečo vytvorili obídením súpera a došlo k prečísleniu. Tomuto kádru môžete hovoriť , čo chcete, ale oni na to proste nemajú. Na druhej strane v Neapoli Mertens, Insigne, Zielinski, Ruis - tí všetci idú 1na1, urobia nášho hráča, vytvorí sa priestor. U nás stačí obsadiť Lea, to Gatuso vedel a už pred stretnutím povedal, že obmedzia ho v držaní lopty, prišiel nato, ako už každý, že ostatní nič nevytvoria, len to budú si ťukať. A aj keď všetci hráči súpera bránili pred svojou bránou, po zisku lopty aj proti našej presile vedeli nám narobiť problémy. Firpo nespracoval loptu a obrana zabudla na Mertensa. A kde bol Raki ? Ako vždy ostal vpredu, lebo on to má rád tak, že stojí, dostane loptu a vráti niekomu dozadu, nestačí sa ani vracať a dopredu je impotentný tiež. Ten výsledok je dobrý, mohlo byť horšie. Správne to tu napísal harry525, naše útočné trio je permanentne otočené chrbtom k súperovej bráne, to charakterizuje našu hru. Ak sú útočníci takto otočení, tak je jasné, že môžu prihrať len späť. Pár krat tam nabehol dopredu Griezman, ale loptu nedostal, lebo naši hráči tam ani nepozerajú, oni to dajú dozadu. Opakujem, to nie je o taktike, tu chýba správna skladba tímu - chýbajú draví hráči schopní prejsť súpera a tým ho prečísliť. Bez kľučky sa futbal hrať nedá, bago je zbytočné a nikam nevedúce.

Martin77

13
2020-02-26 09:00:48

amen!

Milan87

-9
2020-02-26 09:12:20

DeJong vie prejst cez hráče???
Tak prečo to nerobí??? Jeho hra mi pride čím ďalej tým horsia. Ešte napiš že je kreatívny a mám dosť.

PETERKRIZAN

-16
2020-02-26 10:26:32

Mam pocit že dejong sa stava najslabsim clankom zalohy postupnemvsetci sa zlepsuju,on ide dolu vodou

Cizinkx

-1
2020-02-26 11:41:21

Mám pocit že ty a Milan jste jedna a tatáž osoba. Protože tady jedete neskutné vlastní šou, že si říkám. Vážně nějaká smyšlející osoba muže vždy něco takového vymyslet? A vypustit do Eteru. Neskutečné.

Milan87

1
2020-02-26 11:51:33

Tak mi ukaž kedy naposledy urobil deJong klucku nekomu, ale smerom dopredu nie dozadu.
A naozaj nie som peter, tu môže byť asi iba jeden názor a ostatne vsetko zle však???

kov3

0
2020-02-26 14:42:23

Nie je to jedna osoba, sú to dvaja samostatní ccti ....

tunno

12
2020-02-26 09:18:37

Henry etoo villa pedro boli utocnici, neslo prilis o ich schopnosti 1v1 ktore zas neboli u nich tak dominantne, urcite nie proti betonu. Oni vsak boli utocnici, teda robili nabehy do 16tky a vdaka tomu sme boli nebezpecni. Teraz utocnika nemame, griezmann aj leo su typologicky podhrotovi hraci. Mat vcera k dispizicii Brejwejta tak sme zrejme odost nebezpecnejsi, a to aj keby sance zahadzoval, mali by sme aspon koho v 16tke prihravkami hladat. Teraz suplujeme utocnikov cisto hracmi z druhej vlny a to je len zaplata.

cibicek

2
2020-02-26 10:53:45

Kde sa ti tu pod to môžem podpísať

ximpp

3
2020-02-26 12:09:14

Souhlas, snad jen, že Pedro byl spíš ten, který se nebál 1 na 1, ale že by se dalo říct, že by to byla jeho disciplína, tak to asi ne. V kontrole míče patřil k těm horším. A to jsem jej měl za jeho bojovnost a skromnost rád.

myzuFCB

0
2020-02-26 13:18:41

Tak v tom skutočne súhlasím.

vondeylen

7
2020-02-26 10:58:39

...ozaj škoda toho Braithwaita,že nemôže hrať...najviac ma vytáča,že hrajú,ako keby boli bránky naopak)

Peter_Z

6
2020-02-26 12:25:49

Súhlasím s viacerými názormi ktoré boli vyššie spomenuté a preto budem stále tvrdiť že hráča ako je Neymar je treba ako soľ hráč ktorý vymyslí niečo smerom dopredu neustále skúša 1na1 alebo aj viac proste niekoho kto je z čiary nebezpečný, pri ňom by sa vytvorilo mnoho šancí...

PETERKRIZAN

-1
2020-02-26 15:13:32

neymar sa vyzival v hre jeden na jedneho,to iste na druhej strane messi a v strede vynikajuci strelec suarez,to nemohlo nefungovať,dnes griezman takmer neurobi klučku,dembele ked hra tak takmer presne neprihra,fati ma zatial herne daleko k neymarovi,suarez uz nie je to co byval,aj ked stale je vyborny a myslim ze v dolezitych zapasoch uz ani messi nie je top

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.