Kapitán FC Barcelona po včerajšej ponižujúcej prehre s Bayernom Mníchov nedokázal ukryť svoje veľké sklamanie - svet obletela fotografia zobrazujúca zdrveného Messiho spolu s Ter Stegenom po zápase.

Fotografia, ktorá zobrazuje túto dvojicu v šatni po trpkej prehre vo štvrťfinále Ligy Majstrov, hovorí za všetko. Sklamanie je obrovské. Ide o prvú sezónu od 2006/2007, kedy Blaugranas nezískajú ani jednu trofej. Pocity po takomto vypadnutí sú zrejmé.

Médiá v každom prípade informujú, že šatňa úplne stratila dôveru vo vedenie FC Barcelona. Hráči sa domnievajú, že súčasné vedenie nie je schopné prebudovať mužstvo do takej miery, aby bolo opätovne úspešné. Lionel Messi ako kapitán mužstva má jasné podmienky, inak odíde. Hráči od klubu požadujú prepustenie trénera, predčasné voľby a prečistenie kádra prvého tímu.

Jasno má aj Messi - buď vedenie pristúpi po predložené požiadavky, alebo z klubu po sezóne odíde. Jasné je aj to, že pôjde o veľkú prestavbu kádra a čistky v šatni by mali byť rozsiahleho charakteru. Ale nielen v šatni. Tlač píše aj o odchode športového riaditeľa Erica Abidala či generálneho riaditeľa klubu Oscara Graua. Bartomeu v každom prípade odmieta odstúpiť, no situácia skĺzava k tomu, že buď odíde Bartomeu alebo Messi...

zdroj: marca.com barcauniversal.com
foto: facebook

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
barcelonista29 Premium
2020-08-15 12:58:35
Prestavbu kádra, ale "ťažké váhy" zostanú spolu 😀
stoickov8 2020-08-15 15:12:23
Cules/Katalánci riesili vzdy politiku a považujem ich za najslabších ale za to najnáročnejších fanusikov v Spanielsku... Úhlavného nepriateľa si zvolili Espanyol/Madrid a preto prehliadali vnútorne problemy. U mna su to len sraci a zbabelci pretoze uz 3 roky mal byt na chodníku mastný fľak pred Camp Nou po Bartovi. Za vsetko mozu leniví cules ktori nedokázali spravit protest, RIOT etc. a tolerovali toto vedenie!
2020-08-15 13:00:15
Hraci, ktori prehraju 2:8 nemaju pravo pozadovat nic.
Babuca 2020-08-15 13:16:40
Presne tak, predovšetkým na 1. mieste oni prehrali zápas, oni boli na ihrisku, oni musia ísť vo väčšine preč. Jasne že aj vedenie klubu a hráči sú len hráči, brali božské platy za HOVNO VÝKONY 👎👎👎
chara 2020-08-15 13:17:13
mozno nie vsetci, ale messi ma narok, ja byt messim robim to iste a v kutiku duse som dufal ze presne takuto podmienku si da, bud bartomeu alebo messi. ani by som sa mevudoval keby leo teraz odisiel do toho interu, slabe a stare muzstvo, ziadne peniaze v pokladnici a plno skandalov
chara 2020-08-15 13:18:50
pozri na bayern, muzstvo sa nezmenilo, zmenili len trenera a ake muzstvo z toho spravili, pritom boli stvrty v lige par mesiacov dozadu, barca vsak musi zmenit toho ovela viac
Babuca 2020-08-15 13:19:11
Messi ak vidí veci správne tak sa vzdá kapitánskeho C-čka a povie Suarezovi: brácho musíš ísť, na Barçu nemáš ani TY
Babuca 2020-08-15 13:21:29
Mužstvo sa skladá z 11 hráčov ktorí makajú nie z jedneho najlepšieho hráča sveta. Bayern ukázal že je to málo, vygumoval ho.
leonidas129 2020-08-15 13:40:40
messi to mal spravit uz po Ríme, alebo po minulorocnej tragedii v Liverpoole.
Suarez je jednym z mojich oblubenych hracov, ale uz na to proste nema a nie je jediny. Alba spravil hromadu hroznych chyb v poslednom case, Busquets ma sice prihravku a prehlad, ale proti silnym muzstvam pravidelne hori, lebo jeho fyzicka je uz slaba, roberta som v zivote nevidel odohrat dobry zapas, ked hral v strede zalohy od zaciatku, vidal je bojovnik, ale z lavicky, lebo na kombinacny styl barcelony sa nehodi a tychto starych panov dal vcera Setien hrat proti dravemu bayernu.
a mlade pusky ako Riqui Puig a Ansu Fati nastupili uz ked bolo po zapase.
a Leo ma tiez na tom svoju vinu podla mna, lebo keby nebol Suarez jeho kamos, tak bud uz nie je v barcelone, alebo hra z lavicky a nie kazdy zapas v zaklade, a Griezman nedostane ani sancu a casto ani nahravku ked uz ma to stastie a dostane sa na ihrisko
mikimi122 2020-08-15 14:41:49
Tá Messiho podmienka je správna a možno len tak sa zbavíme Bartomea. Buď on, alebo Messi. Nech sa tá banda prispatých socios rozhodne, či si chce nechať najhoršieho prezidenta futbalových klubov v histórii, alebo najlepšieho hráča všetkých čias. To je len mýtus fanúšikov, že Messi nedovolí hrať mladým v základe a že tam radšej chce Suareza, Busiho a spol. Celý tím je potrebne prekopať od základov a hlavne nám treba trénera s nejakou víziou a nikto lepší ako Xavi sa na to nehodí. Ale na to všetko je potrebné najprv vymeniť vedenie. Čo sa týka Suareza, tak ak by znížil platové požiadavky, tak ako náhradník na hrot by sa hodil.
fofo112 2020-08-15 20:03:24
Správny postreh, len hlupák môže napísať, že Messi rozhoduje o zostave,aj ked je najlepší hráč sveta a dokázal to čo žiadny iný hráč on s jeho povahou si to jednoducho nedovolí. Na to je tam predsa tréner,ale ten náš nemá absolutne gule na to aby zatlačil na vedenie a vyskladal mužstvo okolo futbalového genia,lenže to čakať od Setiena a jeho trenerských kvalít nemôžeme , nakolko on sa ešte doteraz neprebral s ošialu,že trenuje barcelonu na ktorú jednoducho nemá. Leo sa za posledne štyri roky doslova vyčerpal či psychicky alebo fyzicky pri tých neskutočných trenerských lúzroch a priemerakoch čo má okolo seba. Leo radšej odíd, načo sa ničíš v priemernej skorumpovanej vedením barcelone.
123456 2020-08-15 20:09:54
fofo112 - 100 % súhlasím
Blackwater 2020-08-15 21:56:55
Satna si diktuje, kto ju bude trenovat, ake posily maju prist, akeho maju mat prezidenta, kto ma byt v trenerskom stabe... kto je to ta satna? su to mladici z LaMassie? alebo DeJong, ktory sem prisiel? Griezmann? Ved si to len premenme za mena... su to najstarsi hraci a je to max 5 hracov... Pique, Messi, Suarez, Busi a Alba... Toto je jasny priklad toho, ze hraci prekrocili vsetky medze, v ktorych maju posobit. Jedina chyba vedenia je to, ze toto dovolili.. Hraci sa utrhli z retaze a nikto nie je viac, ako oni... lenze plati znama pravda: "ziadny hrac nie je viac ako klub"... Ani Messi
Federer 2020-08-16 08:54:41
Bartomeu musí skončiť aj s celým vedením. Ale : hráč aj keď je to Messi nemá čo dávať podmienky. Vždy v kolektívnych športoch keď hráči začali dávať podmienky bol koniec teamu. A starí v Barce dávajú podmienky až 2-3 roky. Tak to dopadlo. Starí zostali pospolu a nepustili mladých. A vedenie to podporovalo vr. trénerov. vrátane trénovania napr. kondičky.
fofo112 2020-08-16 15:01:29
Kto sa podla teba ma ozvať ak nie kapitán,podla teba a tvojej nezmyselnej fantasmagorie Messi , rozhoduje o zostave,o nezmyselných nákupoch priemerákov , o platoch,o tom aby v letnej príprave miesto toho aby naberali kondičku lietali tisíce km po svete,aby Bartovi naplnil vrecká.Nevedel som,že Messi je zrejme podla tvojich nezmyslou čo tu neustále na neho vypisuješ všetko v jednom prezident,športový riaditel, trener,len na to zabúdaš,že posledné dva tituly za týchto sračiek zariadil on sám.
Federer 2020-08-16 16:20:36
Nauč sa čítať stačí 1. vetu. Bartomeu s celým vedením je Messi ?
2020-08-15 13:05:31
,,Hráči od klubu požadujú prepustenie trénera, predčasné voľby a prečistenie kádra prvého tímu.” A kteří hráči? Mladí požadují pročištění? To asi těžko! Busquets, Suarez a spol by si měli uvědomit, že oni to táhnou dolů a nemají absolutně co nabídnout....
Alirael 2020-08-15 13:14:19
To je fakt na hlavu. Posledny nech zhasne
2020-08-15 13:06:14
Netvrdim ze vedenie je dobre,to ani nahodou.Ale lenivost a nechut behat na travniku nema nic spolocne a vedenim
2020-08-15 13:08:05
Messi je už frustrovaný od té doby co odešel Neymar, nemá chuť se vyšťavovat kdyz vidí že mu nikdo nepomuze. Barto je mi extrémně nesympatický. Doufam že už konečně odejde a s nim hodně hráčů. JInak asi uvidím přestup Messi - Manchester City a tam uvidíme Messiho zářit jak za mlada
vito11 2020-08-15 13:11:24
a rozhodně bych to dnes nesváděl na obranu- je to jednoznačně chyba trenára a nekonstruktivní zálohy, když postaví 4 DM (Busquets, Vidal, Roberto a de Jong je smrtící kombinace - to snad musí vidět každý, nevím kam na to chodí, to by snad nenapadlo ani děcko co si doma hraje FIFU)
frkmrk 2020-08-15 14:27:55
Neverim ze Messi odide, v inych muzstvach by musel makat 90min a ze to nedokaze, toho si je vedomy aj on sam.
Nick 2020-08-15 14:38:31
Praveze 4 DM by to mali ubranit. Dostali 8 golov. Kebyze je tam ofenzivnejsia zaloha, mozno by isli aj utocit, ale dostali by sme 10.
Jednoducho chcem povedat, ze 4 DM nie je dovod, preco by sme mali dostat 8 golov, ale dovod, preco by sme dali len 2.
Obranu by mali skor vystuzit. Ale oni svojou neschopnostou dostali 8
123456 2020-08-15 20:16:58
vito11 - teraz je už jedno kto urobil chybu . Výkon čo ale predviedol Semedo a Stegen bol katastrofálny. To ani v lige si nemôžu dovoliť .
2020-08-15 13:08:16
Tohle je fotka už o poločase. Bohužel už o poločase všichni věděli, že je konec.
Seguidor Premium
2020-08-15 13:31:28
Messi je posledny, ktory by sahal na svojich kamaratov. Hadam si niekto nemysli, ze bude pozadovat aby nehral v zaklade Suarez, Busc ci Alba?!
Reekwon Admin 2020-08-15 13:45:31
Hádám, že jsi trošku blázen, aby jsi věřil, že Messi diktuje, kdo bude hrát. Nemyslíš, že někdo z hráčů, kteří už v klubu nejsou, by už dávno někomu něco takového prozradili a ten by to zase prozradil někomu dalšímu a už dávno by se o tom vědělo?
Seguidor Premium 2020-08-15 14:34:12
blazon som o tom potom... ale k veci, reagoval som tym na clanok, kde sa pise, ze “satna pozaduje precistenie kadra” a ze “Messimu dosla trpezlivost”.
O tom kto ma hrat a kto nie ma rozhodnut trener, forma a realizacny team ale u nas hraju zjavne dlhodobo hraci za zasluhy a vysku platu v zmluve :(
Rivaldo11 2020-08-15 14:41:48
Messi rozhoduje o kadri tak ze novym hracom vobec nenahrava. Ked bol na zaciatku roka griezz na hrote tak mu nedal poriadnu prihravku a potom to vyzera tak ze griezz nevie dat gol.
sonetcz 2020-08-15 15:54:14
Messimu se přizpůsobuje vše. On třeba neukazuje prstem, ale skládá se tým tak, aby se cítil pohodlně. Font jasně řekl, že musí udělat vše proto, aby se cítil dobře na hřišti. Jak se to udělá? Hraje jeho nejlepší kamarád Sua např.
2020-08-15 13:31:38
Leo uz konecne odid z tejto potapajucej lode a ukonci karieru tak ako sa patri na najlepsieho hraca historie - TITULMI!
2020-08-15 13:46:58
Je potřeba si uvědomit, že sezóna není o jednom zápase a nelze dělat ukvapené závěry z jednoho matche. Hráči co makaj celou sezónu a nepovede se jim jeden nemusí hned odcházet, to je kravina. Z dlouho dobýho hlediska by aspoň za mě měli balit kufry ! Griezmann!, Suaréz,! Rakitič!, Roberto, Neto (je zbytečnej máme Peňu). Busiho i Piquého by si nechal, ale nehráli by už tolik, ale týmu v La Lize mají ještě hodně co dát. A nový hráči by neměli přesahovat 70-80 mega a věk 25-26. Dát 120 mega za 28 letýho hráče, který není ani v tom formě a do týmu se ani nehodí může jen úplný debil.
frkmrk 2020-08-15 14:33:45
Martin77, co pises,nemyslis vazne, ukvapeny zaver z jedneho zapasu v sezone?Ja to vidim tak, ze tych ukvapeni bolo takmer v kazdom zapase a nielen tuto sezonu,ale aj par rokov naspet.
123456 2020-08-15 20:34:17
Presne tak
123456 2020-08-15 20:45:45
Luis v Barce dokázal veľmi veľa . Problém je ale že človek je slepý a rýchlo zabúda , že ??????
2020-08-15 13:48:44
nechapem preco vsetci vyhadzujete suareza, je to zabijak v 16ke, ak by prijal rolu nahradnika a znizenie platu nech ostane, taky hrac ako on je na nezaplatenie...vzdy necha na ihrisku maximum, aj ked uz nema rychlost a v koncovke sa trapi, ale aj proti bayernu ukazal, ze je muz momentu, len skoda ze nemal viac takych momentov
mikimi122 2020-08-15 14:27:04
Presne, Suarez ako náhradník nech kľudne ostane. Takého ostrostrelca ako možnosť na striedanie by chcel každý tréner. Hlavne z útoku predať nepodareného Griezmanna a ešte Martina.
leonidas129 2020-08-15 14:37:09
Suarez mal nastupovat z lavicky uz tak dva-tri roky. Z lavicky nastupoval malokedy. Asi sa mu nechce sedavat. Nech radsej odide, ako by mal zaberat miesto hracovi, ktory ma na to nastupovat od zaciatku.
Nick 2020-08-15 14:41:23
Obavam sa, ze ak ostane ako nahradnik, bude to vyzerat ako so Semedom na RB, kde mal byt Roberto tiez len nahradnik, ale hraval viac, lebo meno, lebo La Masia a este neviem co
Rivaldo11 2020-08-15 14:44:21
Myslis ze ten traged by chcel sediet na lavicke? Vcera opat hral hovno a hned ako nastupil Fati tak ho zhulakal. On si mysli ze je sefom v time a s lavickou sa neuspokoji. A uz vobec nie so znizenim platu
mikimi122 2020-08-15 14:46:06
Je to možné. Preto by si s ním mal o tom pohovoriť nový tréner a nový športový riaditeľ, či by mu taká pozícia náhradníka vyhovovala rok, dva. Ak by bol tréner Xavi, tak pochybujem, že by aj naďalej nechával na hrote Suareza v základe ak by mal napr. Lautara.
Nick 2020-08-15 14:49:47
Dpc mne je zle normalne, ked si predstavim, ze bude Sua a dalsi v zaklade aj buducu sezonu 🤢😱
mikimi122 2020-08-15 15:05:30
No mne tiež, ale hlavne pri tom keby mal ostať Barto prezidentom aj ďalší rok. Busi ešte svoje teraz zahrá. Pique tiež ako tak, aj keď vo veľkých zápasoch robí priveľké chyby. Zo starej elity ma najviac trápi Suarez a Alba a trochu Pique. Ale ak by prišiel nejaký hrot, tak Suarez by ako náhradník hral lepšie. Všetci čo ho kritizujete, tak vám najviac vadí, že celý zápas nič nerobí až na pár striel. Podľa mňa keby sa jeho herný čas zúžil na dajme tomu posledných 20-15 minút v zápasoch, tak by bol efektívnejší a lepší, ale to by musel súhlasíť so znížením platu, lebo je privysoký na náhradníka.
leonidas129 2020-08-15 15:54:42
Busquets zahra dobre proti slabym timom z la ligy, kde ma cas na rozohravku, nie je pod tlakom a nemusi behat. proti silnym timom uz nestiha. nevidno ho v tej zalohe poriadne ani pri utoceni ani pri braneni.
zo starych panov by mali ostat len Messi a Pique

mikimi122 2020-08-15 16:37:44
Ale niekedy ak Busi nehrá, tak je cítiť jeho absenciu. Busi tam aj tak veľa škôd nenarobí. Hlavne aby sa predal Rakitič a možno aj Vidal. Dôležité je aby šance dostali mladý. Puig by mal hrať základ popri de Jongovi a Busim, ale asi mu bohužiaľ miesto zaberie Pjanič. Aj Pedri by mal zostať v Barce, žiadne hosťovanie. K Albovi treba niekoho kto ho prinúti hrať lepšie, alebo mu vezme základ.
leonidas129 2020-08-15 17:06:02
to je pravda, ale nemozeme si na DM dovolit hraca, ktory nenarobi vela skod. musi to byt motor obrany a pomahat aj v utoku.
mikimi122 2020-08-15 17:17:03
Tak v DM ide hlavne o kontrolu a nie až tak o obranu, ba dokonca útok. Ak ešte rok zahrá Busi základ s tým, že pomaly už bude len striedajúci hráč ako ku koncu bol aj Xavi, tak je to ok.
Nick 2020-08-15 17:29:30
No len aby ho aj niekto posadil.
Mne je uz jedno, kto bude trenovat, ked aj Pique bude hrajuci trener, len nech sa zacne menit kader. Prosim. Ja nechcem vidiet ukopane trofeje, ja chcem vidiet zmenu. Nove tvare.
Hrusky 2020-08-15 17:32:17
puuq suhlasim
123456 2020-08-15 20:41:01
Netreba zabúdať že keby Luis bol na striedačke tak máme v lige minimálne o 20 bodov menej !!! Nejako sa zabudlo na zápas Real - Barca 0:3 kde dal 3 https://www.youtube.com/...
123456 2020-08-15 20:43:16
Na toto sa už zabudlo ?
123456 2020-08-15 20:43:42
Je to PÁN strelec
Nick 2020-08-15 21:00:06
Keby tam nie je on, bol by tam iny utocnik, ktory by tieto goly dal a dal by ich este viac, pretoze to je praca utocnika. Luis je pritaz. To, ze sa mu obcas podari dat gol, co je mimochodom jeho uloha, nie je nic vzacne.
Teraz, ked streli gol ci dva, tak to tu ludia ako ty davaju do pozoru, ako by to malo byt nieco vynimocne. Nieco uzasne. Pritom je to jeho praca, za ktoru tyzdenne dostane tolko prachov, co ja zarobim za cely zivot. A to ani nemusi podat dobry vykon, ktory sa mu podari tak kazdy stvrty zapas.

Ja si vazim, co pre nas urobil, ale tiez si uvedomujem, ze v Barcelone by nemal byt priestor na upadavajucu formu starnuceho hraca.
Ak chceme dosahovat najvyssiu uroven rok co rok, musime mat kader nabity prvotriednymi utocnikmi stale
123456 2020-08-15 21:23:10
(Keby tam nie je on, bol by tam iny utocnik) si napísal. Kto dá toľko gólov ako on kto získa zlatú kopačku ako on ? Musíš uznať že je to strelec . Keby dával každý zápas 2 góly tak by si bol ticho , že ? To že je už starý a rýchlosť sa stráca je iná vec . No nehovor že máme niekoho lepšieho
123456 2020-08-15 21:25:49
Keď bude lepšia náhrada a strelec .Tak budem ticho. Ale nemáš nikoho.
Tak ako ty aj tu niektorí ste zaujatí.
123456 2020-08-15 21:29:49
Keď fungovalo MSN tak tu bolo ticho ako v hrobe.
Človek ale nie je stroj. A pokiaľ máš jebnuté vedenie čo sa nestará o nákup a ešte aj debilne predáva tak je zbytočne niekoho takto hejtovať. Ani Leo nie je stroj ani on nedáva toľko gólov ako dával. A to už vôbec nebehá.
Nick 2020-08-15 22:05:46
Jasne, ze keby dava 2 goly za zapas, tak by som bol ticho. Lebo tak by bol uzitocny. MSN bol vrchol Barcelony po Pepovi, ale to bolo ked mal okolo 30. Teraz je uz stary cap. A to je chyba. Ze taky stary cap ako on je este stale v Barcelonskej zakladnej 11. Ja "nehejtujem" jeho, ako si napisal. Ja kritizujem vedenie zato, ze si nechali pretiect cas pomedzi prsty a kvoli tomu, aj ak by prisiel novy utocnik, bude potrebovat sexonu na zohratie sa. Cize budeme stale zavisli na Luisovi. A s nim to pojde uz len dole vodou. Taktiez ale kritizujem aj Suareza, lebo jedine co urobil, ze parkrat povedal, ze by mu mali zacat hladat nahradu. Lenze to sa malo diat, ked mal 30, teraz uz mala byt ta nahrada zzita s tymom a mala ho posadit. On by mal mat dostatok sebareflexie a uznat si, ze uz nepatri do zakladu. Moze to vidiet zakazdym, ked si vramci pripravy pozera svoje zapasy. Jedine co na travniku robi pravidelne, ze sa trapne vala po zemi, drzi sa za rit a rozhadzuje rukami. Zacalo to, ked este u nas bol Neymar. Odvtedy je to len horsie. A v poslednej dobe k tomu pridava aj vrieskanie na spoluhracov. Hlavne na tych mladsich, ktory mnohokrat obidu v zapase hraca, nahraju mu krasnu loptu ale on ju nedobehne alebo ju nedokaze spracovat. Ale to je jeho chyba. Preco krici na mladeho chlapca, ktory nespravil nic zle? Posobi to na mna velmi zle. Hnusi sa mi, ked v rozhovoroch niekto pekne hovori, upokojuje vyjadreniami, ako je vsetko spravne a potom v zapase vyzera, akoby umieral z vycerpania.

A na zaver.
Ked v minulosti, aj v nedavnych zapasoch, urobil nieco dobre, pochvalil som ho. Podakoval som.
To iste spravim aj v buducnosti. Ked sa mu podari dobry kusok, asistencia ci gol, pochvalim ho. To sa na fanusika patri.

Ale nic to nemeni na mojom nazore, ze u nas uz nema co robit. Mozno este tak na lavicku.
2020-08-15 16:36:50
Moje nerrrrrrrrvvvvvvvvvvvvyyyyyyyyyyyyyyyy
Doteraz som bol v šoku.Ešteže som to nevidel v TV,lebo večer by som sa
bol obesil na čerešnu........,naštastie ešte nevyrastla
HANBA NA 100.-sto rokooooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvv
2020-08-16 18:58:36
Barto zachovej se jako chlap a podej demisy.