Katalánci v náročnom zápase na pôde Getafe mali šance na otvorenie skóre, no boli to práve oni, ktorí inkasovali ako prví. Pokutový kop v 56. minúte s istotou premenil Jaime Mata.

56' Jaime Mata (11m) 1:0

 

 

zdroj: youtube.com
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-10-17 22:23:37
ten Dyome už mal byť dávno v šatni
Lukas Admin 2020-10-17 22:26:28
tiež nerozumiem tomu, čo tento mentálny atlét ešte robí na ihrisku...
Beks 2020-10-17 22:34:01
Lukas... pekne si nazval traktor nasich předků... mentálný atlet👏
nasalame 2020-10-17 23:32:43
Ten rozdhodca bol asi skorumpovaný alebo čo. A aj penalta mala byť. Nie, on dá radšej žltú Robertovi za protesty.
2020-10-17 22:24:09
Mali sme radsej kupit šporara než toho urevaného francúza...
Kedysi mal aspoň vlasy celkom v poho, teraz už ani to...
Johny10 2020-10-17 22:55:31
Dembele do piče hned.. Poleno...
Teo07 2020-10-17 23:18:36
Dembele a po ňom Messi a po ňom De Jong.
nasalame 2020-10-17 23:33:48
Dembelé mal aspoň dva prieniky, Griezmann nič moc, on to nedokázal už 3 zápasy či koľko.
123456 2020-10-17 23:59:07
Zaslúžená prehra. Realita na seba nedala dlho čakať.
2020-10-17 22:33:58
Neviem načo čaká koeman či na znamenie zhora?
2020-10-17 22:34:01
No hosi... myslim ze s timhle koncim. Cely den se tesim na fotbal, ve 4 vstavam do prace, uz ted vim ze budu rozbity... a kvuli cemu? Abych se dival na nejhorsi rozhodci na svete, na to jak kazdy krivi ksich pri sebemensim dotyku, jak se 5 minut vali na zemi a pak jde borec 3 minuty stridat a 4x si pritom drepne. Tohle nema s vysledkem nic spolecneho ale ja uz na tomhle fotbale nevidim nic atraktivniho. Priste se vyspim, rano kouknu na vysledek a je to... Dobrou vsem.
leonidas129 2020-10-17 23:10:45
mas pravdu hrozne sa na to pozeralo.
ja nechapem toho kokota rozhodcu, ako mohol nechat getafe neustale zdrziavat a provokovat. minutu hadzali out, minutu kopali roh, minutu brankar rozohraval. pritom by stacila jedna, dva zlte, a hned by bol poriadok a hral by sa futbal.
o lakti na messiho hlavu a o penalte pre real ... sorry getafe je skoda pisat. kazdy videl
nasalame 2020-10-17 23:34:44
A ešte lakeť na Fatiho - vyzerá to na korupciu.
Teo07 2020-10-18 03:20:28
nasalame. Jasné, že je to korupcia. Real, UEFA, FIFA, Perez a rozhodcovia sa spolčili a odovzdali dnešnému rozhodcovi v kabíne peniaze, aby poškodil Barcelonu a tak sa aj stalo. Inak by Barcelona, na čele s Messim v Chetafe určite vyhrala
123456 2020-10-18 13:06:12
Tom91súhlasím -to je Laliga
2020-10-17 22:34:23
Ten Dyom čo robí ešte na ihrisku. V 40. minúte dostal prvu žltu a teraz druhu. Čo tam ešte robí???
Mejra 2020-10-17 22:41:12
Dyom tam ani nebyl😅 btw ve 40 dostal Roberto
nasalame 2020-10-17 23:35:19
Prvú žltú nedostal, rozhodca bol asi podplatený, určite to bolo neobjektívne.
Teo07 2020-10-18 03:21:36
Bol podplatený
2020-10-17 22:37:51
Ja to naozaj nechápem, prečo neskúsi Puiga, vždy našu hru pri striedaní oživil
2020-10-17 22:39:30
Chlapi...kde je Leo?
Teo07 2020-10-17 23:13:17
Výborná otázka. Ešte 9 gólov na Pelého a potom hajde hajde
123456 2020-10-18 00:05:19
Mládež sa nejako nepredviedla. Ale ako som už spomínal 5 alebo 6 miesto je isté a to bude úspech. Tréner jeden problém ,bojovnosť druhý problém.
Možno tak o 3 roky bude lepšie .
2020-10-17 22:39:50
Koeman out je to poloamatér
Tomass 2020-10-17 22:41:55
Z hovna zlato nespravíš....
tunno Premium 2020-10-17 22:59:55
Naopak, barca mohla byt tuto sezonu rolls royce. Lenze ked trener zoberie poziciu najlepsiemu hracovi historie a zaroven pcha do zostavy trotla grizmana hra je prirodzene znefunkcnena.
DembeleFan 2020-10-17 23:02:38
messi hraje tam kde chce za to nemůže koeman i když je na křídle tak se stejně stahuje do středu
tunno Premium 2020-10-17 23:04:08
Messi ma priestor v strede a nema tam byt dalsi hrac ktory mu berie prakticky loptu. A v predu potom zaroven chyba hrot ktory musi byt, breitwaite to ukazal za kratky cas. Lenze v barcelone musi byt vsetko postavene na hlavu.
Nalim 2020-10-17 23:07:22
Dnes sa zistilo, že Koeman je totálne slabučký.
Zostavu nevie urobiť a striedať tiež!!!
Osral sa sám, v momente, keď nechal Griezmana pri striedaní na pľaci.
Dembo mal ísť na práve krídlo, Fati na ľavé, Couthinho na svoje.
Šok, pred striedaním, keď jeho asistent hučal doňho, koho má meniť. Veď on nemá žiadny systém.
A inak Trincao nula bodov, bohužiaľ aj Fati v súbojoch ako papier.
Dirigovanie mužstva žiadne, ďalší mŕtvy muž na lavičke. A to ešte neboli silní súperi.
tunno Premium 2020-10-17 23:10:20
Trincao bol mozno najlepsi hrac pripravy. Cakst od neho dobry vykon ked nema zapasovu prax a na ihrisku bol asi 20 min je tiez čudne.
kluc 2020-10-17 23:28:12
Dembele mal ísť po polčase dole aj to preto lebo skôr by to bolo trápne, Griezmann klasika, Messi nemal ani nastúpiť, ako keby bol unavený celý zápas, aj on musí niekedy vypnúť...
tunno Premium 2020-10-17 23:31:34
Messi bude hrat takto uz do konca sezony, ine to nebude. Ak mu budu na poziciu davat Coutinha/Pedriho bude vzdy tak nejak mimo.
kluc 2020-10-17 23:39:50
Nie nebude, prvý polčas hral normálne na krídle, držal šírku a keď sa hralo na druhej strane tak oddychoval na svojej (kvôli tebe som si to všímal) a stred nechával Griezmannovi a Pedrimu...druhý polčas už začal trocha zbiehat do stredu lebo sme sa tam museli tlačiť a nemal som pocit že by si zavadzali, Coutinho si pekne chodil pre loptu a šetril km Messimu, ktorý už beztak nevládal ako som spomenul v prvom komente...A roberto bol dopredu nulový, to sa potom aj ťažko hra...
tunno Premium 2020-10-17 23:46:12
Ved to bola katastrofa. Prvy polcas absolutne 0 pressing a akcie sme mali len vdaka tomu ze getafe hralo otvorenu partiu. Aj to vsetky akcie spravil Pedri. Vobec to nefunguje a ani nebude. Treba hrot ktory bude bojovat so stopermi ako to ukazal Breitwaite. A na kridlach kridla.
kluc 2020-10-17 23:50:37
S Braithwaitom súhlasím miesto Griezmanna, to je tak všetko, a tie krídla by sme museli najprv nejaké mať aby sme ich tam mohli dať, a nie obetovať skvele hrajúceho Coutinha miesto Dembeleho čo sa potkynal o loptu
tunno Premium 2020-10-17 23:54:17
Trincao a Fati aktualne jasne kridla. Dembelemu treba davat po 30minutach a postupne moze chytit rytmus. Taktiez netreba zabudat na Konrada. Coutinho hral skvele proti vilarealu a celte, co su slabi superi. Vdaka nemu je Leo slaby a vdaka nemu nemame hrot.
kluc 2020-10-18 00:03:57
Fatiho beriem, Trincaa určite ale určite nie, pred týmto zápasom by si tam pchal Dembeleho ako jasné krídlo, teraz nepresvedčil a dávaš tam Trincaa ktorý si nemal čím zaslúžiť jasný základ...a ak si sledoval Pedriho alebo Coutinha aspoň trocha dnešný zápas tak si videl že nabehali na tom CAM toľko čo by Messi nabehal za 2 zápasy...
tunno Premium 2020-10-18 00:08:54
Po prve, chcel som v zaklade Trincaa nie Dembeleho. Po druhe, nenabehaju tam 2x viac ako Leo to ani nahodou. Max tak kilometer. Leovi beru vietor z plachiet a mysliet si, ze Coutinho je lepsi ako Messi je na hlavu. Messimu treba nechat robit si svoju pracu. Nie nahodou seriozni analytici upozornovali ze Coutinho nie je spravna volba pre Barcelonu este v lete 2018 pred jeho prichodom. Argumentovali prave tym, ze jeho pozicia a uloha zasahuje do Messiho. To iste som pisal aj ja ak chces najdi si to v clankoch v lete ked sa riesil prichod Verrattiho a Coutinho bol spajany ako alternativa.
tunno Premium 2020-10-18 00:11:02
+ Trincao bol najlepsi hrac pripravy, a aj ked naskocil obvykle priniesol nebezpecenstvo, s vynimkou dneskajska. Mal hrat zaklad hned prvy ligovy zapas, pretoze si to vykonnostne zasluzil. Je to paradox, ze jeden z najlepsich hracov pripravy, ak nie priamo najlepsi sancu v zaklade nedostal a miesto neho tam hraje hrac, ktory bol v celej priprave najhorsi a v nasadenom trende pokracuje.
123456 2020-10-18 00:12:11
Fati je talent to áno ale ešte musí makať aby bol top hráč. Má to vo svojich rukách. A pracovať na sebe.
Puig hral iba 4 minúty ale je jasné prečo nehráva . To hosťovanie mal zobrať.
:)
tunno Premium 2020-10-18 00:12:44
Je jasne preco nehrava? What ? 😀
kluc 2020-10-18 00:14:57
Dobre nie 2x to som prehnal, ale nabehaju kilometre zbytočne pre Messiho ako chodenie si pre loptu až na stredový kruh, to spomínal aj Koeman že chce odbremeniť Messiho od tohoto...pozícia a úloha čiastočne zasahujú do Messiho ale to neni problém ktorý sa nedá riešiť, keďže Messi má 33...
tunno Premium 2020-10-18 00:18:11
Messi si teraz chodi do zalohy este viac ako predtym 😀 aj je tazsie rozohrat ked súper si moze dovolit vyssie pressovat kedze im staci branit nasu lavu stranu, na hrote nie je nikto a na pravo defakto tiez nie :D. Coutinho mu tam skodi a je to okato vidiet v kazdom zapase.
kluc 2020-10-18 00:22:54
Tak dneska si asi nejaký zo záznamu videl...myslím že v Barcelone analyzujú zápasy veľmi veľa ale to čo píšeš že by si nevšimli sa mi nechce veriť 😂😂
tunno Premium 2020-10-18 07:25:50
Takze sa spoliehas na rozum klubu, ktory je rok co rok doslova ponizovany relevantnymi klubmi v klucovych zapasoch? 😂 vsak kazdy zapas hrame presne tak aka je zostava. Uz vopred vieme co bude nefungovat a on to aj tak tam dava zakazdym.
kluc 2020-10-18 09:29:10
Áno určite viac ako tebe, musíš byť bohatý keď toto všetko vieš...😂
2020-10-17 22:41:16
Čo ten Váš Braithwaite teraz?! 1. krát mal loptu a bolo z toho brvno pre Getafe!
tunno Premium 2020-10-17 23:00:45
2x pri lopte 2x nebezpecie. On by mal hrat zaklad.
Tomass 2020-10-17 23:12:42
Veď 1 krát, ked bol pri lopte dal zlu prihrávku, bol z toho protiútok Gérarda a následne brvno, ty o čom trepeš?!
Tomass 2020-10-17 23:12:51
*prvykrat
tunno Premium 2020-10-17 23:14:28
Neviem co ty trepes. Pri jeho suboji sme takmer dali gol ked to skoncilo na brvne, a predtym tiez mal dobry moment.
Tomass 2020-10-17 23:17:30
To bolo v 88 minúte, ja hovorím o 82. minúte, ked mal prvýkrát loptu, dal zlu prihrávku a bolo z toho brvno na našej branke
Tomass 2020-10-17 23:18:28
A pri tom brvne na bránke Getafe sa Braithwaite lopty ani nedotkol, centroval Dest, obranca Getafe hlabickoval loptu do brvna,
tunno Premium 2020-10-17 23:21:42
To je celkom jedno ze sa jej nedotkol, isiel do suboja tak ako hrotak ma. A toto Breiwaite zakazdym zvlada. Nie je world class to je jasne, ale utocnik okrem golov ma bojovat so stopermi a tym vytvara priestor pre hracov za nim ako je napr Leo. Ked tam hrot nie je, tak v strede pred 16tkou to obrana v pohode prehusti.
2020-10-17 22:41:37
ten cierny v Getafe mal byt uz aspon 2x vyluceny zato co tam robi
bulldozer Premium 2020-10-17 23:34:37
ja by som mu dal 4 zlte karty v zaapase
nasalame 2020-10-17 23:36:51
Rozhodca bol asi podplatený.
2020-10-17 22:42:02
30 percent?rovno 60 by som im zobral a to ešte môžu byť radi,že za tento hnoj čo hrajú aj berú nejaké peniaze!!!!!
Teo07 2020-10-17 23:14:25
Presne tak
123456 2020-10-18 00:15:42
Blbosť ,prachy iba za výhru aj to iba určitú sumu .
2020-10-17 22:42:25
Zabozrut griezman by mal už začínať len na lavičke nahradnikov.On je mimo úplne a neviem načo ho tam tréner pcha ked vidí človek pri telke že je jalovi.Aj systém ktorý hrá momentálne Barca je na nič stred poľa nefunguje najmä s dvomi defenzívny mi zaloznikmi.Neviem.co neprejde na systém 433 s coutinhom a puigom a busqetsom.alebo de jongom.
2020-10-17 22:44:40
Tím ktorý má vo svojom mužstve hráčov s hodnotou 1 miliardu si nevie vytvoriť 1. poriadnu gólovú príležitosť proti Getafé. . Ja mám dosť.
leonidas129 2020-10-17 23:15:53
griezman mal cistu sancu
JankoHrasko77 Premium
2020-10-17 22:46:48
Nemám rád, keď zápasy rozhoduje penalta, nech už hrá ktokoľvek
Tomass 2020-10-17 22:47:41
Tak to asi nerád pozeráš Juventus... :D
Pader 2020-10-17 22:48:28
a ešte horšie keď nespravodlivo odpískaná, možno si povieš, že ale šak on fandi Barce a penalta proti Barce, tak nasratý je, ale ta penalta bola prifilmovaná, ak by bola spravodlivo odpískaná, tak nepoviem ani a
JankoHrasko77 Premium 2020-10-17 22:53:49
Podľa sofascore sú najlepší hráči Pique & Messi, najhorší Dembelé a Dest
Tomass 2020-10-17 22:54:48
Messi mal loptu tak 3 krát za zápas....
Tom91 2020-10-17 22:55:04
kamo kazda penalta je prifilmovana... a tohle penalta byt mela
JankoHrasko77 Premium 2020-10-17 22:58:49
Pozerám, že dal Koeman Griezmannovi šancu na jeho pozícii ale nejak nevyšlo
JankoHrasko77 Premium 2020-10-17 23:00:19
pre toho čo tu písal narážky predpokladám na Ronaldove penalty. Fakty sú, že Messi má o 2,5 roka menej a v prepočte mal rovnaký počet penált. Akurát Ronaldo premenil cez 80%, Messi len cez 70%. Majú absolútne rovnaké čísla v prepočte na počet rokov, tak by som sa neozýval
JankoHrasko77 Premium 2020-10-17 23:01:29
Ale chápem, každý fanúšik ma pocit, že penalta sa píska iba proti ich tímom a všetko je nespravodlivé, ja to často beriem rovnako 😂 my fanúšikovia sme málokedy objetívny
nasalame 2020-10-17 23:38:05
Za lakeť na Fatiho ale tiež mala byť penalta, toto si už milosťpán rozhodca nevšimol, asi ho zaslepili groše.
2020-10-17 22:50:46
Akonáhle dostaneme gól už sme hotoví. Nedokážeme odpovedať na gól.
2020-10-17 22:53:48
neskutočné tempo!! minuta do konca, a tá snaha 😮😮
2020-10-17 22:55:05
A to som sa tak tešil na dnešný zápas po 2. týždňoch. Ale prišlo rýchle vytriezvenie po zápasoch s Villarealom a Celtou Vigo.
2020-10-17 22:56:35
MOTM mal byť určite Nyom alebo ten čo "vybojoval" penaltu
2020-10-17 22:57:04
ten ich čierny chlapec v obrane , to je masiar, v 40. tej minute mal sedie na lavičke s červenou kartou - ma nejako posunuty prah citu a rozhodca ?? nerozumiem Ten chlapec - ako masajsky bojovnik ano ale v Europe na ihrisku nema čo hladať !!!
leonidas129 2020-10-17 23:17:01
ale pri fatim sa mu ten meter hned vratil
nasalame 2020-10-17 23:40:20
Rozhodca mal meter na Barcelonu dobrý, na Getafe už nie ... peniažky? Nechutné. Ani by som už futbal nepozeral, nebyť talentov ako Fati, Araujo, Puig. Mnoho akcií je fuč, lebo stačí zastaviť hráča bez snahy ísť do lopty a nie je za to ani karta. Odpískne sa jedna penalta a je rozhodnuté, na druhú stranu sa už penalta nepíska.
2020-10-17 22:57:07
Fati za 30 minut čo hral mal 4 úspešne prihrávky, 1 úspešne 1 na 1, 0 striel..... KATASTROFA
Pader 2020-10-17 22:59:22
má 17, čo si čakal, že im tam trepne hattrick? a za mňa dnes užitočnejší než Dembele
maros1 2020-10-17 23:02:28
no Fatimu chyba 10 kilo to bude ešte rok roka apol trvať, tak zacinal Neymar
zuzana1112 2020-10-17 23:04:08
Presne to som predpokladal. Keď mu zápas vyjde, tak ho idete vyvysovat pomaly nad messiho. Keď je tragický, tak čo od neho chcete, ved ma len 17 rokov. Ste neskutočne trapni
Tomass 2020-10-17 23:16:04
Nikdy som ho “nevyvyšoval nad Messiho”, za mňa aj ked hral dobre, tak som absolútne nechápal ten hype okolo neho, veď je overhyped strašne, ale chápem má 17 a neskutočný talent, no to, že zahral dobre 2 zápasy neznamená tam hype čo má!
zuzana1112 2020-10-17 23:22:05
Výstižne napísané...s tým môžem len súhlasiť. Tomass, nemyslel som priamo teba...no sám vieš, že je tu x takých odborníkov. Som ešte zvedavý, kedy budú najbližšie pýtať Dembeleho do základu...jedna katastrofa. Busi...ďalšia katastrofa. Nechce sa mi menovať ďalej, lebo by to bolo strašne dlhé...no a griezman, to je osobitná kapitola. Ten ani za b-ečko
weqahgy 2020-10-17 23:27:14
V akom aspekte dnes nepodal Busquets dobrý výkon?
zuzana1112 2020-10-17 23:31:59
A v akom podal? Za prvý polčas 3/4 prihrávok zlých
weqahgy 2020-10-17 23:43:30
Busquets mal 93% presných prihrávok. A podľa mňa odohral veľmi dobrý zápas. Fakt neviem aký výkon by mal predviesť defenzívny záložník aby ste boli spokojný
zuzana1112 2020-10-17 23:48:51
Prihrávok smerom dozadu. Ale prienikovych za obranu?
weqahgy 2020-10-17 23:57:38
Ty asi moc nerozumieš slovu defenzívny záložník a jeho úlohám ktoré v zápase má. Od toho tam nikdy nebol, nie je a nebude
2020-10-17 22:57:19
tragicky vykon a Griezman nema co robit v zaklade,uplne zbytocny hrac kazdy jeden zapas....neviem co tam neskusi hocikoho ineho,horsi nikto byt uz nemoze
maros1 2020-10-17 23:03:22
zle, tragicky bol Dembele, Grizman škoda, mohol to rozhodnuť
leonidas129 2020-10-17 23:18:43
dohodnime sa, ze obidvaja boli tragicki
nasalame 2020-10-17 23:41:09
Dembelé aspoň niečo predribloval, Griezmann ani to nevie.
leonidas129 2020-10-17 23:49:08
hej 10 driblingov a 2 uspesne 8x strata lopty. zdaleka minusovy prinos pre tim. a na navrat po zraneni by som to nehadzal. dnesok nieje prvy pripad, kedy takto hral. ak neda gol, tak je u neho minusovy prinos pravidlom.
nasalame 2020-10-17 23:51:35
No keď sa pozrieme na futbal ako celok, tak na konci väčšiny akcií je strata lopty, iba tie gólové sa ňou nekončia. Preto podľa mňa nie je kľúčové rátať, koľkokrát hráč stratil loptu, ale či dokáže vytvoriť gólovú akciu a v tom je Dembelé, myslím, lepší.
leonidas129 2020-10-17 23:56:12
na konci hej, ale tym koncom by mala byt finalna prihravka alebo strela a nie, ze jeden hrac taha loptu az do tramtarie az kym ju nestrati.
a keby to bolo 2x, ale ono to fakt bolo asi 8x
aj ja som sa na neho tesil, ale dnesny vykon bol dnes fakt katastrofalny. som zvedavy na znamkove hodnotenia. tipujem ho tak na 4 - 5
nasalame 2020-10-17 23:58:23
No pred tou finálnou prihrávkou môže byť aj dribling alebo môže byť na konci iba dribling a z neho gól. Každopádne to musí byť niečo dosť dobré na prelomenie obrany. A keď sa o to hráč nepokúša alebo to moc nevie, tak darmo, že má malú chybovosť.
leonidas129 2020-10-17 23:58:29
ako griezman v sucasnej tragickej forme je lepsi, a hlavne vhodnejsi co sa tyka ulohy na pravom kridle. v tom urcite suhlasim. trincao dnes absolutne 0 bodov. dufam, ze sa zlepsi a ze sme nepreplatili dalsieho hraca.
nasalame 2020-10-17 23:59:39
Tak ja by som uvítal príchod Traoreho a dúfam, že slabučký Depay či Wijnaldum tu nezavítajú.
leonidas129 2020-10-18 00:02:50
ja by som traoreho privital, ale kraj obrany. v utoku je sice silny, ale technicky urcite nie dost dobry, aby tu hral kridlo. ale z lavej obrany si ho viem prestavit ako bura superovych utocnikov a je nebezpecny aj v utoku. depay tu tiez nechcem. dalsi hrac, ktory by bol prebytocny. - ani typicky hrot, ani kridlo. taky podhrot s volnou poziciou. len sa mi zda, ze takych uz mame. asi styroch :D
2020-10-17 23:00:46
Škoda téhle prohry když ztratil i Real.
leonidas129 2020-10-17 23:18:59
alebo stastie, ze aj real stratil
2020-10-17 23:01:27
"stara" barca je spat...ach opat len boleli oci
2020-10-17 23:01:48
To je tak, ked cely zapas hrame ako o jedneho menej....a Koeman to nevidi? Tono by mal dostat predpisanu lavicku.....
nasalame 2020-10-17 23:42:04
Ale najprv Koeman by mal dostať padáka. Najlepšieho záložníka nestavia kvôli svojmu trápnemu systému a tragéda stavia. Nekompetentný.
2020-10-17 23:03:49
Griezimu podľa mňa by najviac vyhovoval stopér... okrem bránenia nič iné nevie
2020-10-17 23:03:50
Ale ako vazne mohol chlapcom povedat, ze Cucurella uz nie je hracom FCB a ze mu nemusia cely zapas prihravat. A Busquets detto 9/10 prihravok islo superovi. Dnes strach a hroza. Ziadna snaha, ziadne chcenie...Okrem Desta, Piqueho a Neta zvysok maximalne 3/10 a o hracovi s ktorym ich je vzdy o jedneho menej ani nehovorim...
UnYsO 2020-10-17 23:26:45
Ešte Pedri dosť slušne lietal a napádal súpera, na ňom bolo vidno bojovnosť
2020-10-17 23:04:00
Mnohi z vas nadavaju ale.... Hrame urcite atraktivnejsie ako minule sezony. Team sa musi zohrat a mladici hraju vyborne, ale musia hrat proste a zohrat sa. Griezmanovi nejde. ok. to je pravda. A ze sa nehra na Messiho a je menej viditelny? Nevadi. On minule sezony hral tak ako aj teraz. presne tak. Sem tam zacaruje a zahra vzdy dobre, ale robi aj vela chyb a straca. Vek nezastavis. lentze minule sezony sa stale hralo na neho a daco mu predsa vzdy padlo, lebo to on vie. Ale praveze Dest, Fati, De Jong dnes tahali a ta ich strana. fati trosku este zmuznie a nebude mu somar ako ten tam dnes robit zle a zastrasovat ho. A kapitola o sebe je Coutinho. tuto sezonu zatial nas naj hrac. Najrychlejsie zo vsetkych hra. V tazkych situaciach posle dlhu loptu a do sance spoluhraca. Nestraca lahko. Treba tomu cas, ale ja som sa dnes pri tom zapase nenudil. Este aj Busquets pobehne ked treba
Vlasta 2020-10-17 23:06:50
A já viděl hru pár kluků co se snaží, ale nic neumí a pár kluku co by něco umělo ale nesnaží se.
2020-10-17 23:04:07
Stále budeme rozoberať Grezmana Fatiho
Dembeleho Messiho a neviem koho ešte ale jeden jediný kto je neschopný je KOEMAN!!!
2020-10-17 23:04:35
Ostuda, od minulého roku se staly jen dvě věci. Už se nehraje na Messiho, to znamená, že nemáme žádný šance. 2. odešel jeden ze dvou hráčů co umí dát góla třeba z pološance. Neběhá se více, nehraje se aktivněji, nepresuje se. Je to ostuda
alex123 2020-10-18 10:04:21
to ze sa nehra na messiho je len dobre aspon buducu sezonu budeme vedieť bez neho hrat... omnoho horsie je ze mame na 10ke messiho coutinha a griezmanna ktori inde hrat moc nevedia messi vie ist na pravo no tam nabera skusenosti pedri tu je problem tito traja ked hraju naraz sa furt tlacia na jedno miesto a potom si zavadzaju
2020-10-17 23:06:33
Grizi,dembele KATASTROFA.
Frenkie nepredvadi ani poloviční výkony jako v ajaxu.
Busquets netřeba slov.
Messi viditelně unavenej a znechucenej.
Alespoň pedri se snažil a lital jak motorová mys. Bylo by zajímavý videt vedle nej puiga.
nasalame 2020-10-17 23:43:20
Lenže to sa asi nestane kvôli blbému systému a hierarchii Koemana. Koeman OUT!
Maaca 2020-10-18 00:01:32
Bohužel. Hlavně ze busq s griezmanem hrají porad
2020-10-17 23:06:47
No horší futbal už hrá iba slovenská repre.
2020-10-17 23:07:37
Otřesný fotbal naprosto otřesný fotbal. Většinou se Grieze zastávám. Ale dneska tomu nasadil korunu. Frenkie to samé. Messi nevím já z něho nemám nějak pocit že ho to baví ano měl tutovku a pak na konci ale ten jeho pohyb to je fakt bída. Dembelé ok nemůže se hodnotit hral po roce snažil se něco mu nevyšlo, vytvořil golovku ok. Rychlost tam je. Zkouší 1 na 1 . Hodně mě ale zaujal Cucurella ten to odjezdil bravurně :). Šikovný hráč. My bohužel nemáme hrot!. Messi neustále utopený sám vlastní iniciativou u našich defenzivních záložníku. Chybí na křídle, kde se pak pohybuje griez. To je otřesný tohle. Pak není nikdo ve předu. Fati dneska taky bída ale to se dá chápat je mladý nemuže nás spasit každý zápas. Ale už mě ten volný pohyb Messiho vyloženě štve, kor když v tom případě Griez si zbíhá na jeho pravé křídlo. A není ve předu žádný hrot !. Já vím že tak Leo hraje roky, ale to měl v nejlepší formě Suaréze který byl na tom hrotu kovaný, měl tam Neymara v záloze mu běhal Iniesta. Teď si zběhne pro balon a Griez automaticky zbíha na pravé křídlo a v utoku je pak nikdo protože Messi je utopený někde u záložníků. !!!!! Cesta do pekel náš fotbal!
weqahgy 2020-10-17 23:23:36
Griezmann je totálne mimo. On nie je ani hrot ani krídlo. Úplne zbytočne aby hral v základe.
nasalame 2020-10-17 23:44:09
Braithwaithe dobre zahral ako hrot, mal by tam hrávať a nie ten overrated tragéd Griezmann.
2020-10-17 23:09:03
1. hovorte si co chcete oproti poslednym 3 rokom je tam zlepsenie timovosti, aspon nejaky SYSTEM dodrziavaju!!!!! + aspon behaju a hlavne po 75 minute este vladzu!!!!!! lol
2. prestante robit z fatiho zazracne dieta....je nadpriemer ale zatial nedosahuje a ani sa nepriblizuje talentu vo veku messiho hallanda mbape neyymar a pod.
3. chybaju este 1-2 rozdielovi hraci........dembele, roberto, griezman zrejme out
Tomass 2020-10-17 23:20:30
Súhlasím so všetkým čo si napísal :)
Out ešte Busquets
tunno Premium 2020-10-17 23:26:46
LOL praveze system je snad este horsi ako minule sezony. Najlepsi hrac historie znefunkcneny trenerom, bez hrota a so slabulilinkym griezmanom. Koaman muzstvo znici.
tunno Premium 2020-10-17 23:29:19
De Jong az na nestastny moment dobry vykon, najma prvy polcas. Buskecovi nejde vycitat nic, vpodstate ani robertovi ktory hral na pravo vacsinu zapasu sam.
nasalame 2020-10-17 23:44:39
Najprv ale Koeman out, je nekopetentný ohľadom vyhodnotenia kvality hráčov.
kimtaerang 2020-10-18 11:17:13
system urcite nieje horsi kedze posledne 3 roky sa hraci zasivali v chodzi teraz sa aspon jeden druhemu ukazuju nabehuju a po strate lopty okamzite sprintuju spat atd.......len analfabet by tvrdil ze toto nieje lepsia hra...........
2020-10-17 23:10:18
Vyrazili,Sua tu to majú,ten si s Leom narážal naslepo, kto tie goly bude teraz dávať,Lea vypájajú z hry, nič iné mu neostáva len odchod. Takto mu barca ničí karieru.
2020-10-17 23:17:31
Dnes som pozeral Everton Liverpool. Čo by tam títo preboha robili. Za mňa najlepší Pique a potom nič
2020-10-17 23:20:12
neviem na co koeman tolko cakal so striedaniami. vidi, ze je to o hovne a striedania robi dobre ze nie v nadstavenom case.
2020-10-17 23:22:34
Dembele a Griezmann by sa mali pobrať čo najskôr a miesto nich získať kvalitného hroťáka - bojovníka čo ide aj cez mŕtvoly ako Pistolero.
nasalame 2020-10-17 23:45:10
Braithwaithe zahral celkom dobre.
UnYsO 2020-10-17 23:47:44
Mal asi 2x loptu takže ťažko to nejak hodnotiť. I keď z jednej bolo brvno...
nasalame 2020-10-17 23:48:50
No veď to, bolo vidno prínos snaživého hroťáka.
2020-10-17 23:26:10
dnes busquets nemal vobec nastupit. to mala by sanca pre puiga alebo pjanica, aby sme boli nebezpecnejsi dopredu. a ak uz tak mal byt vystiedany v polcase.
nie koeman tohto hraca s mozno najslabsou kondickou a rychlostou necha hrat do konca.
2020-10-17 23:26:47
Ten najhorší, nechcený útočník Suaréz, ktorý bol za zenitom, ktorého vyhodili, neskutočne chýba. Veď tam nemá kto rozrážať obranu, kusať, hrýzť a dať gól... Je mi z toho smutno...
tunno Premium 2020-10-17 23:30:14
Ma tam byt Breitwaite, radsej vsak hrame s dvoma CAM ako idioti a s francuzskou princeznou ako bonus.
2020-10-17 23:31:48
Fati hroznej, strašně naivní výkon, Dembele lepší. Griezmann otřesnej, nevim co tam dělá. Messi bída, od té doby co nedává góly ze hry (už i minulou sezonu s tím měl velké problémy, ani trestnaky mu nejdou) se týmu nedaří. Chybí kvalitní hotoví hráči, něco jako De Bruyne, Sterling atd. Můj názor
tunno Premium 2020-10-17 23:36:42
kritizovat jednotlivcov pri nefunkcnom systeme nema cenu. Jedinym fakt kazicom je Griezmann nepouzitelny nikde.
nasalame 2020-10-17 23:46:05
A ultra kazič je teda Koeman, keďže tohto kaziča neustále protežuje.
2020-10-18 00:21:49
Najslabší hráč bol dnes Dembele. 7 strát lopty,jedna prihrávka dopredu,4 dozadu. A neskutočný sebec. Žiadna DNA FC Barcelona. Hneď za ním Grizman De Jong a Roberto. Najviac ma prekvapili ,v dobrom, Dest a Pedri. Trinicao ako vždy stratený.
záloha a stopéri s trénerom za celý zápas neprišli na to že obrana Getafe hrá vysoko a môžeme ich poraziť rýchlimi nábehmi. Nábehov bolo dosť ibaže alibisticky sa to tam báli dať aj keď Dembele si skorej nabiehal naspäť. A na tomto zápase som pochopil aká bola hovadina vyhodiť Suaréza. Jeho góly nám chýbajú a Messi hrá ako bez duše.
2020-10-18 10:01:29
chcelo by to predať jedneho z trojice coutinho griezmann messi, myslim ze ak sa nasa hra nezlepší tak posledny menovany neodohra uz ani pripravu o rok...chcelo by to klasicku 9ku napriklad kanea alebo lewandowskeho kludne sme mohli tento rok zobrat cavaniho a bolo by vybavené