Tréner FC Barcelona odpovedal na otázky novinárov po prehre s Realom Madrid. Holanďan je presvedčený, že pokutový kop zmenil vývoj El Clásica.

Priebeh zápasu

"Hrali sme dobre, vytvárali sme si šance. Aj v druhom polčase to nevyzeralo zle. Ťažko to pochopiť, nezaslúžili sme si prehrať. Niektoré rozhodnutia rozhodcu sa nedali vysvetliť. Nariadenie pokutového kopu ovplyvnilo výsledok zápasu, do tohto momentu sa nám darilo."

Pokutový kop

"Mal veľký vplyv. Nerozumiem systému VAR, mám dojem, že je využívaný len proti Barcelone. Odohrali sme už 5 zápasov a žiadne rozhodnutie neprišlo v náš prospech, napríklad absencia kariet pre hráčov Getafe. Nezaslúžili sme si prehrať týmto spôsobom."

Zostava

"Mladí hráči sú súčasťou mužstva a rozhodli sme o tom, že ich využijeme v pláne na dnešný zápas. Chceli sme mať kontrolu nad loptou, Leo Messi bol postavený trochu inak a väčšiu úlohu mali zohrávať hráči po stranách. Z tohto pohľadu môžeme byť spokojní, odohrali sme dobrý zápas."

Striedania

"Keď sme prehrávali, chceli sme vytvoriť šance vďaka hráčom, ktorí v tom čase boli na trávniku. Neskôr sme potrebovali sviežosť na krídlach, preto sa objavili Trincão a Dembélé. Vedeli sme, že musíme zareagovať. Je jedno, či by sme prehrali 1:2 alebo 1:3."

Slová rozhodcovi

"Pre mňa to nebol pokutový kop, to som povedal rozhodcovi. Chcel som, aby mi vysvetlili fungovanie VAR v Španielsku. V piatich zápasoch sme nemali žiadnu situáciu v náš prospech. Ani pokutový kop proti Seville, ani červené karty pre hráčov Getafe. Opýtal som sa, či sa VAR používa len proti Barcelone."

Lenglet

"Nehovoril som s ním o tej situácii. Podľa mňa Ramos najprv fauloval jeho. Prišlo potiahnutie za dres, ale nie natoľko silné, aby Ramos mohol spadnúť takýmto spôsobom. Ak vás potiahnu, potom spadnete nad opačnú stranu..."

VAR

"Je normálne, že hráči Realu vyvíjali tlak na rozhodcu, aby si overil túto situáciu. Nič proti tomu nemám. Rozhodca mal využiť VAR, na to tento systém slúži. Viac o tom nechcem hovoriť, ale bol to rozhodujúci moment zápasu."

zdroj: marca.com as.com
foto: marca.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-10-24 19:44:36
Pýtaj sa seba, prečo si nekoucoval a zobudil si sa v 80minute..
Nalim 2020-10-24 20:18:20
Neskôr som urobil zmenu. Ty dement, Ty chceš aby noví hráči rozhodli za 8-10 min.
Veď adaptácia hráča na pľaci trvá 5-10 min.
Videl som ako Real potom Barca na začiatku držali umelo loptu pre adaptáciu, cit na loptu, videnie priestoru, zahrievaciu teplotu, až potom začínali tvoriť, ofenzívu proti súperovi.
Nevieš si uvedomiť, že Fati, Pedri majú energiu na jeden polčas a potom je to pre nich nad normu, z čoho pramenia chyby, zníženie dynamiky a pomaly útlm výkonu.
Aj mladého koňa sa dá zničiť necitlivým prístupom.
Pre mňa tým koňom sa stal dnes Koeman, lebo si to nevie uvedomiť.
A ešte, to sa má Dembele po zranení dostať a rozohrať do pohody za 10 minút? Kedy dostane šancu na jeden polčas?
Sedíš celý červený a čakáš či Leo neurobí zázrak.
Nespomínaj WAR, že mu nerozumieš. Ja a možná aj iní, vôbec nerozumieme, ako vedieš zápas, o tom rozmýšľaj ako si zápas poškodil Ty...🙉
2020-10-24 19:45:05
uplne suhlasim co sa tyka vyjadreniam ku VAR...penaltu sme mali kopat aj my, po ramosovom rameno-ruke v 16, pre taky isty zakrok zobrali messimu gol proti atleticu v copa del rey
Pader 2020-10-24 21:11:00
taký detail.. to nebola Copa Del Rey ten Messiho gól proti Atletom, na ktorý myslíš, ale Španielsky Superpohár
puuq 2020-10-24 22:25:04
ano, moja chyba
2020-10-24 19:49:45
No chcelo to lepsie striedat a mozno viac namotivovat chalanov aby behali intenzivnejsie. Real nas prehral
Tom91 2020-10-24 19:56:20
Vyhral ale urcite nas neprehral.
Kubala01 2020-10-24 19:59:01
Hrál horší než my. Var zneužíváji hráči Reálu.
Nalim 2020-10-24 20:19:47
Tak nech ho aj naši zneužívajú, ale aj to treba vedieť!!!
Nick 2020-10-24 22:16:41
Hrali lepsie. Nepustili nas poriadne do sance, pricom oni ich mali kopec.
Kubala01 2020-10-24 23:03:17
Kok... od Reálu.
Nick 2020-10-24 23:09:54
Kubala ty si asi dobre obmedzeny clovek som prave zistil😅
Kubala01 2020-10-25 11:55:22
Spíš ty a velký.... No coment. Bez nasimulované penalty by to skončilo možná remízou.
Nick 2020-10-25 13:03:42
😄
Jasne ze zasimuloval. Ale len preto, lebo ho Lenglet tahal. Ocividne.
Rozhodca si taku penaltu uplne vpohode obhaji.
To neznamena, ze aj my sme nemali kopat minimalne 1 penclu. Ano mali.
Ale toto si neodporuje s tym, ze Real bol aktivnejsi v utoku a vytvoril si viac sanci. Nase utoky uspesne branil. Nie 100% samozrejme.
Ale ak by som mal povedat, ako to bolo na body, dal by som 53 ku 47 pre Real.
Mali viac sanci dat gol, viac sanci vyhrat
2020-10-24 19:54:10
Pan trener, VAR ti zakazal pripravit muzstvo na zapas a pocas zapasu striedat?
2020-10-24 19:55:02
Prehra v El Clásicu bolí o tom sa nemusí baviť. Ale dnešná prehra bolí s môjho pohľadu menej. Tím je v prestavbe. Budujeme nový tím s novými hráčmi a to chvíľku trvá. Plus je len začiatok sezónny a to je ten pravý čas na takéto zaváhania.

Dnes sa opäť ukázalo, že tím si prešiel zmenami všade len tam kde to najviac treba nie. Obrana je znova problém a myslím, že z duom Pique - Lenglet ako hlavými stopérmi by sme sa mali rozlúčiť a šancu by mal dostať Araujo. Je mladý, rýchly a presne toto Barcelona potrebuje.

Dnes oproti ostatným zápasom s Realom bolo vidno, že sme boli aktívny, rýchly a dokázali sme sa dostávať do šancí. Môže nás mrzieť, že sme nepremenili a tak to sa stáva. Nebolo to len obliehanie s minimom šancí.

Trošku by som mal výčitky k neskorým striedaniam a k tomu, že znova sme v situácii keď sme to potrebovali podržať tak sme tam poslali snáď 5 útočníkov a potom tam vznikalo množstvo šancí na brejk s ktorého aj dali gól. Je to skôr kontraproduktívne. Ako dnes tak aj pred týždňom proti Getafe.

A čo sa týka Braitwaita ja by som mu šancu hrať v základe dal. Ukazuje sa, že na tom hrote vie loptu podržať, zakryť a je nebezpečný. Myslím si , že oveľa väčší prínos než je momentálne Griezmann.

Sme len na začiatku cesty. Takže to bude chvíľu trvať. Prehry budú ale radšej prehať po atraktívnom výkone ako po statickom a bezmyšlienkovitom. Progres tam je.
nasalame 2020-10-24 20:27:32
Tiež by bolo dobré poučiť sa z Coutinhovej slabej minulej sezóny a teda nestavať Pedriho na krídlo, najmä, keď tam môže byť Trincao alebo Dembelé.
Martin77 2020-10-24 20:31:24
weqahgy jeden z nejrozumnějších příspěvků. Palec na hoře ...to by si měli přečíst všichni.
Patresinho10 2020-10-24 22:46:09
Skvelý komentár. Mám rád ľudí, ktorí proste vidia do toho a nefandia, len keď sa darí. Klobúčik down!
2020-10-24 20:03:11
Na zápas s Juve musí byt zostava: Neto
Dest Araujo Pique( ale ten má trest, takze asi) Lenglet. Alba
De Jong. Pjanic
Dembele. Coutinho. Fati
Messi

Ak nebude tato zostava, tak môžte ísť zbierať jablka, a nie trénovať Barcu, pán KOEAMAN
nasalame 2020-10-25 00:55:38
Ja by som uprednostnil Puiga pred Pjaničom.
Tomass 2020-10-25 10:35:36
Aj ja, ale buďme realisti, Koeman Puiga do základu nedá aj keby čo bolo, preto by som tam dal Pjaniča..
nasalame 2020-10-25 11:37:19
Aha, no dobre, tak ja som aspoň nejaký priestor venoval čestnej pripomienke Puiga.
2020-10-24 20:04:11
Aki ste vtipní všetci nakladate trénerovi, enriqueho ste hnali vidlami ku koncu jeho pôsobenia, ernieho ste hnali preč celý čas, rovnako setiena a teraz koemana..x trénerov po sebe a všetci sú hrozni hej? Nebude náhodou chýba inde?
Johann 2020-10-24 20:28:44
A kde bude tá chyba.V tebe vo mne alebo kde Kto stava zostavu? Ja alebo ty NIE. takže on je za to zodpovedný.Zaloha neexistovala Pedri nemôže hrať v zálohe na pravo budget de Jong poschodový hráči.coutino krídlo nebolo ho vidieť Fati hrot nemôže hrať. Žiadna myšlienka keď
všetci čakajú čo urobí Messi.To bol dnešný zápas
popo118 2020-10-24 23:19:27
Tu je každý jeden odborník. Ale nikto nemá skúsenosti s trenovanim takeho muzstva a co a ako takticky zvladnut. Ludia tu len pindaju ale nehladaju nic pozitivne
Johann 2020-10-24 23:21:51
Ty si čo našiel pozitívne?
2020-10-24 20:10:27
Vaše komenty podaktorí sú katastrofa
kov3 2020-10-24 23:01:59
aj tvoja slovenčina...
2020-10-24 20:13:32
Chcelo to lepšie striedať,VAR ti zakázal striedať,... Načo by mal v 60. minúte stahovať Fatiho,ktorý sa snažil alebo Pedriho, ktorý sa v 2.polčase zlepšil za Griezmanna. Nemal žiadne dôvody striedať už v 60. minúte ked Barca bola lepšia ako Real.
2020-10-24 20:15:11
VAR nás poškodil aj rozhodca,ale toto nie je prvýkrát. VAR je nato,aby pomáhal rozhodcovi pri situáciach a nie,aby kazil hru a ten rozhodca presne vedel, čo má robiť ,aby vyhral Real
2020-10-24 20:16:32
Boze moj, sakra neries teraz rozhodcov, ale svoje striedania a vykony hracov!!!! Za prehru si mozeme sami! Doprdele, Barca fakt ide ku dnu. Fuj...
Nalim 2020-10-24 20:24:02
Máš pravdu deva
Mateu 2020-10-24 20:44:11
footbalister ty si Bruno?
footballister 2020-10-24 21:12:34
Nie, som footballister
2020-10-24 20:18:05
Bič plieska na konci a ja tomuto tímu celkom verím. Tabuľkovo nevyzeráme dobre, ale pred nami je ešte 33 kôl.
K tomu VARu, v zápase sa vyskytla situácia, keď útok Realu bol pravdepodobne tesný (ale nie milimetrový) offside, ako bolo vidieť z opakovačky, ale rozhodca hru pustil a bol z toho rohový kop. Keby dal Real z toho rohu gól, tak by sa riešil VAR? Tomuto nerozumiem.
Marian Premium 2020-10-24 20:35:51
Ak by dal gól Real, tak by platil. Ak by dala Barca, tak by neplatil, lebo v Španielsku je to tak.
2020-10-24 20:21:40
fans na forcabarca.sk su ti najhorsi siroko-daleko a maju velmi kratku pamat...spominam si ked sme dotiahli umtitiho kazdy bol stastny rovnako ked prisiel dembele kazdy jasal dokonca ked prisiel griezmann tak vsetci tu boli z toho hotovi...teraz ste vsetci proti griezmannovi lebo sami ste si robili velke oci a teraz ho meznasate a posielate prec...umtitiho?detto, vadi vam ze je “skleneny” ze odmietol operaciu ze z nejo uz nic ved mame Lengleta(totalne neobratneho, spomaleneho, pozicne uplne mimo) obrancu...ale ze Dembeleho zivotosprava je uplne mimo a mozno aj vdaka tomu ma tolko zraneni tak jemu by ste dali xy sanci...vy tu jasate ze je rychle ze obide hraca no prosim pekne to ze dnes naskocil do zapasu zrychlil obisiel okolo jednejo hraca a potom nahral 10 metrov dozadu tak to je nam na PRD...dnes ste tu jasali aka super zostava a pocas zapasu?pedridole de jong dole lenglet dole pique dole...uz ani ten griezmann vam nevadil ze musel nastupit...neskutocne si seriete do huby a o tom ze vacsina z Vas ani nerozumie futbalu o tom ziadna pretoze ste futbal hrali max niekde na dedine za ziakov😂
GabrielSVK 2020-10-24 20:27:27
Byť na mne tak podľa tých výkonov hráči ako Lenglet, de Jong, Busquets, Roberto, Griezmann letia z Barcelony okamžite. A kľudne môžu ísť aj hráči typu Firpo a Umtiti.
Danny 2020-10-24 21:18:46
Roni si jeden z mala co to vidia tak isto ako ja :D uz pred zapasom kazdy vychvaluje aka super zostava ze konecne trener co posadil hracov a hraju podla formy ... nasledne prehrame a zrazu “on nemal hrat on tiez nie” :D ja dufam ze bude davat sancu mladym aj nadalej aj ked prehrame ... snad v dalsej sezonu budeme na vitaznej vlne :) v tejto netreba mat velke oci ..
nasalame 2020-10-25 00:58:49
Čo stihne za 10 minút Dembelé? Nie vždy to vyjde za krátky čas. Griezmann asi nemusel nastúpiť, bol neviditeľný ako obvykle. Dembelé mohol nastúpiť skôr. Jasali, že super zostava, lebo bol pokrok, že Griezmann nebol postavený, no ďalší stupeň by bol ešte postaviť Arauja, no to by už človek veľa chcel, tak pochváli aspoň, čo je, ako tu nejaké prototypy slušných ľudí požadovali.
nasalame 2020-10-25 01:00:08
A ešte ďalší stupeň by bol postaviť Puiga, no to už je asi veľmi ťažký intelektuálny výkon na Koemana, ktorý ho posielal preč. Teraz to môže zhodiť na VAR a ďalej prehliadať talenty.
2020-10-24 20:25:12
Ja len dúfam, že miesto Lengleta bude hrať Araujo a že posadí Busquetsa s de Jongom, ktorí sú na ihrisku neviditeľní. Messi by si tiež mohol občas posedieť. A ten jeho fail v podobe striedania v 80 minúte je škoda komentovať.
naqiria 2020-10-24 20:37:37
tebe ten de jong tak lezi v zaludke ze to nieje mozne. odkedy k nam prestupil kritika za kritikou... nehovorim, ze hra momentalne najlepsie ale to co ty nanho nakydas...
Johann 2020-10-24 20:41:50
Či mu leží v žalúdku alebo nie má pravdu. Koeman ho bude držať zubami nechtami len kvôli tomu že je holandan.Rigui Puig ho skova do zadku!
naqiria 2020-10-24 20:52:07
ja netvrdim ze hra skvelo, minulu sezonu bol o triedu lepsi. narazam na ten neustaly hejt od gabriela odkedy de jong nastupuje za barcu. ci hra dobre ci hra zle, nonstop nanho len nadava. pritom je de jong aj v momentalnej forme lepsim ako busquets.
Johann 2020-10-24 21:10:56
No veď práve preto by mal zmeniť stred poľa.Puig aj Pedri by boli správna dvojica.
GabrielSVK 2020-10-24 23:02:37
naqiria Hodnotím minulú a terajšiu sezónu najmä. Nič v zlom, ale toľko zahrá aj Aleňa či Puig, čo de Jong. De Jong hral celkom dobre polovicu minulej sezóny. Potom dosť upadol a túto sezónu a aj koniec minule je totálne neviditeľný. Ale nie len on, ale on je tiež relatívne nový hráč a za tie peniaze čo sme za neho dali, jednoducho nehrá dobre. Sám to priznal. A to zlepšenie tam jednoducho neprichádza. A na nedostatok času sa sťažovať nemôže.
2020-10-24 20:25:32
Ja taktiež nerozumiem tomu, prečo nedal Dembelého miesto nevýrazného Pedriho najlepšie hneď po polčase a tiež prečo mrhal hráčmi nasadením Griezmanna, ktorý bol neviditeľný, i keď 10 minút pred koncom to už bolo prakticky jedno.
2020-10-24 21:15:12
Čakám rok 2021 september potom sa budem vyjadrovať ak bude k čomu ak ne tak čakám da😷
2020-10-24 22:37:22
Nehrali jsme zle. Podle me i lip nez real. Bohuzel prisla penalta a pak uz se muselo riskovat.
2020-10-24 23:47:41
Podľa mňa Casemirov faul na Messiho bol penaltovy.I ked mu loptu vypichol,ale lopta bola stále pred messim a keby nebol faulovany pokračoval by v akcii. Iba že rozhodca i VAR boli proti.Ak by odpiskal penaltu musel by Casemirovi dať žltu kartu a kedže jednu už mal musel by mu dať červenú.A taký luxus BARCE žiaden rozhodca v La Lige nedopraje.
emiliano Premium
2020-10-25 07:18:28
Môj názor: Koeman urobil v obmene mnoho, ale nie všetko. Už som tu písal, že Lenglet je futbalový tupec, minule hlúpo fauloval lakťom v strede pri lajne a dostal druhú žltú. Je tam Araujo. Očarenie Busim pokračuje - pritom je nemotorný, pomalý, včera bol pred Valverdem, ale nezachytil jeho pohyb a poklusával, ten dal gól .Busi je často pri lopte a mnohí aj tu ho pokladajú za hlavnú postavu, hoci loptu má len preto, že mu ju často dávajú. Leo dával v každom zápase gól, teraz nedáva, je už o zlomok sekundy pomalší a loptu mu vypichnú, jeho góly nám chýbajú . Fati nás nemôže vždy zachraňovať. Dembele mal ísť skôr. Netovi treba vysvetliť, že chytá sa nielen na čiare, včera 2x mal vybehnúť na dlhú loptu a ostal stáť v bráne, skoro padli góly, Stegen by vybehol..Áno, faul na Lea bol penaltový, Casemiro sa síce najprv dotkol lopty, ale potom Lea fauloval a loptu mal Leo pred sebou, nepochopím to pískanie, keď ide najprv lopta a potom čo? Môže Vám zlomiť nohu?
nasalame 2020-10-25 11:41:15
No ja som to odjakživa bral tak, že áno, je možné zobrať najprv loptu a potom zlomiť nohu a nie je to faul. Od detstva som to mal tak zafixované a zdá sa mi, že tak sa rozhodovalo aj na zápasoch, len teraz v poslednej dobe sa niekedy odpíska faul, aj keď je najprv lopta, ale nie vždy sa to tak robí. Keď už sme pri tom rozhodovaní, tak ako tu už niekto písal, ja by som bol najradšej, keby sa za držanie dala rovno červená, ako aj za každý faul, kde obranca nejde po lopte a ani nechcel ísť.