Josep Maria Bartomeu už nie je na čele FC Barcelona, čo znamená, že čoskoro sa uskutočnia voľby. Kandidáti na prezidenta Blaugranas majú pred sebou niekoľko mesačnú kampaň a už teraz je jasné, že o hlasy socios sa budú uchádzať aj prostredníctvom veľkých mien. Víctor Font sa pritom pokúsi takmer o nemožné.

Víctor Font v rozhovore pre Sky Sports prezradil, že sa ako prezident FC Barcelona pokúsi do klubu stiahnuť zopár tých najväčších legiend Blaugranas: "Našim zámerom je vybudovať veľmi silný a konkurencieschopný projekt a máme veľké šťastie, že sme zdedili štýl hry, ktorý do tejto organizácie vniesol Johan Cruyff. A väčšina najlepších profesionálov, ktorí vyznávajú tento štýl, sú zároveň fanúšikovia a tento klub milujú - ako Pep Guardiola, Xavi, Iniesta, Puyol," vyhlásil Font.

"Všetci sú legendami, ktoré milujú Barcelonu, ale v súčasnosti pre klub nepracujú - musíme ich stiahnuť späť, aby sme zabezpečili veľmi konkurencieschopný projekt," dodal Font. Zdroje blízke Fontovi pritom potvrdili, že kandidát na prezidenta chce, aby Barcelonu trénoval Pep Guardiola a Xavi Hernández bol jeho asistentom. Tieto správy hovoria o tom, že športovým riaditeľom v tomto projekte by sa stal Carles Puyol.

A čo s Messim? Ako sa Font popasuje s neľahkou úlohou udržať najlepšieho hráča sveta na Camp Nou? "Jediné, čo Messi potrebuje, je vedieť, že je súčasťou konkurencieschopného projektu, ktorý ašpiruje na výhru v budúcej Lige Majstrov. Vôbec nepochybujeme o tom, že ak budeme mať tú česť prevziať kormidlo FC Barcelona, sme schopní to dosiahnuť," dodal.

zdroj: livesoccertv.com
foto: facebook

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-10-29 21:21:53
Mám obavy, že Guardiola jak je dobrý trenér, tak je špatný manažer. Je až moc megalomanský a jeho nákupy kolikrát jsou přehmaty, které jednoduše nahradí dalším drahým hráčem. Obrana City 300+ mil a možná je hotová, možná ne. Jde o pozici, kterou bude vykonávat, jestli dříve zmíněný ředitel mládeže? Může být, ale není mladý na takovou funkci? Aby měl chuť, přece jen stále počítám s PSG ještě. Puyol narozdíl od něj do vedení musí, to je jasnej kandidát. Iniesta nevím, jak si vede se svým vínem v Japonsku a jestli je možnost návratu, každopádně ho rád uvidím. Xavi je jasný taky,otázka kdy. Barca není štace, kde se máš učit a dělat první své kroky, ale rád ho uvidím a věřím mu. Uvidíme, co je reálné a co správné volby.
galibier 2020-10-29 21:28:45
Viem si predstavit Pepa trebars vo funkcii riaditela La Masie ale uz nie ako trenera Barcelony.A som za to aby Xavi nastupoval
s cistym stolom,az sa situacia klubu trosku stabilizuje a klub sa rozluci s poslednymi mohykanmi zlatej ery Messim,Piquem,Albom a Busqetsom.
leonidas129 2020-10-30 00:08:34
ja by som puyola najradsej videl na lavicke. tym casto potrebuje motivaciu a na to je puyol ako stvoreny.
JORDAN 2020-10-30 09:55:59
tak Pep v City sice kupuje drahých hráčov ale napríklad v takom Bayerne ich tak moc drahých nekupoval. Keď mu je klub ochotný dať toľko veľa peňazí tak nevyužil by ich len málokto + si myslím že v Barcelone by sa určite pozrel aj do La Masie a odtiaľ vytiahol pár hráčov.
sonetcz 2020-10-30 10:47:44
Pep měl průsery i u Barcy, kdy si vysloveně vybral Ibrahimovice a Churginskyho, kdy v té době to byli extra drahé nákupy a Barca nebyla tak bohatá. Bayern je specifický na tohle, ale i tam si přinesl průsery Gotze, Vidal (v bayernu mu to fakt nešlo) Costa a Benatia. To máš 4 hráče, co už tam nejsou a stáli 30+. Ano, City ho dotuje, ale on už utratil takových prachů a to, že šejk mu to bere, tak to ho neomlouvá, že mu to nejde. On potřebuje pevnou ruku momentálně nad sebou, aby se nedělo to, co v City. Pep není dobrej manažer, je dobrej trenér.
Cizinkx 2020-10-30 13:34:03
Pep hlavně kupuje dos vého systému On nemá špatné nákupy ano nějaké faily tam jsou, ale mnohem hůře u něj nesu že je takový perfekcionalista a tvrdá hlava, že mu tohle někdy dokáže totálně zkazit zápas. Už x krát jak vyletěl z LM kdy totálně bez myšlenkovitě poslal na trávník uplně absurdní sestavu a to se mu stalo osudným. Někdy mi přijde že to tak přehání a chce být až takový revolucionář že na to tvrdě doplácí :). Jeho posily mi nevadí protože si je právě do toho svého fotbalu vybíra.
sonetcz 2020-10-30 13:55:18
To co si napsal, s tím naprosto souhlasím a napsal jsem již několikrát 1ku1. Ale nesouhlasím, že kupuje do svého stylu. V city je rozežranej, kdy si nakoupil 22 hráčů do Ačka. Do obrany koupil hráče za cca 420 mil za 4 roky působení a to je jen obrana. Převzal tým, co byl mistrem své ligy. Tohle není normální a není to známka dobrého manažera.
2020-10-29 22:38:38
Guardiola síce vyhral s Barcelonou všetko, ale treba povedať, že mal jedno z najkvalitnejších mužstiev v histórii futbalu. Je možné, že Klopp by s takým mužstvom vyhral LM 5 krát alebo 6 krát. Už ku koncu Guardiolovej éry začínala Barcelona stagnovať a tam sú aj korene toho neplodného hádzanárskeho obliehania brány.
S Bayernom nevyhral LM hoci mal hráčov ako Robben, Ribery, Alaba, Lewandowski, Neuer, Hummels atd. V Manchestri si mohol vyberať hráčov, ktorých chcel a medzinárodný úspech neprišiel. Aj v lige je teraz lepší Liverpool. Nie som za jeho návrat ako trénera, hoci nespochybňujem jeho kvalitu. Ale toto je už minulosť. Teraz treba dať šancu ešte Koemanovi.
Johann 2020-10-29 22:57:49
Koeman nemá DNA Barcy ako to hovorí Font. My musíme ísť v myšlienkach Johanna Cruyffa!!!
Zubizareta 2020-10-29 23:18:24
Amen.
Zubizareta 2020-10-29 23:19:57
Bolo by treba Koemanovi odobrať vzorku a poslať do laboratória, aby genetici zistili, či má barcelonské DNA.
nasalame 2020-10-29 23:23:10
Vzorkou je zápas a laboratóriom sú diváci, najmä pamätníci.
Mateu 2020-10-29 23:26:55
Mohol by niekto z pritomnych definovat co je barcelonska DNA? V ere pred Messim neboli vysledky ako 4 miesto v lige nicim vynimocnym, tuto DNA dufam nikto nechce. A v Messiho ere ide len o to ze mame v zostave najlepsieho hraca v historii. Takeho uz pravdepodobne mat nebudeme.
nasalame 2020-10-29 23:52:18
Teraz pozerám a za Kruyffa hral aj Koeman, on by mal vedieť, ako sa hralo. Ja som subjektívne vnímal barcelonské DNA ako tiki-taku Messiho a spol., čo je, ako pozerám, odlišný štýl od čias Kruyfa, asi to Guardiola prepracoval odvtedy, ale je zvláštne, ako tiki-taku v jednom rozhovore zhodil, možno napokon boli hlavnými tvorcami tiki-taky vtedajší geniálni hráči. Vidím takéto záblesky aj v terajších mladíkoch, možno by stálo za to, aby to rozvinuli.
nasalame 2020-10-29 23:57:47
Ak to tak bolo, tak Xavi bol jedným z tvorcov toho štýlu, preto mi príde ako najvhodnejší kandidát na trénera, najlepśie by bolo mať trénera Iniestu a asistenta Xaviho, ako to bolo niekedy na ihrisku.
leonidas129 2020-10-30 00:33:45
my sme hrali 2 druhy tiki taka.
ked boli xavi, iniesta, busquets v najlepsich rokoch, tak lopta medzi nimi a utocnikmi lietala, bol tam pohyb a velka ponuka. iniesta si vedel v strede lahko spravit hraca a hlavne sa to vsetko odohravalo pri sestnastke supera a ked sme stratili loptu, tak nasledoval pressing, ktoreho sa obavali vsetky timy sveta. a bol to najkrajsi futbal aky som videl.
ako zaloha starla , a pomaly odchadzali xavi s iniestom tak ponuka nebola, slabol pressing, ale aby sa nepovedalo, ze sme neostali verni barcelonskej dna, tak sme si nezmyselne posuvali loptu niekde okolo stredoveho kruhu k brankarovi do stredu a k brankarovi. az ma trasie, ked si spomeniem na ten futbal.
neni zle vela nahravok ani velke drzanie lopty, ale treba sa prisposobit tomu, co mame na ihrisku, hrat ako sa najlepsie da a neviazat sa na zbytocnosti.
Johann 2020-10-30 08:17:00
Lepšie si im to nemohol vysvetliť. A ty ktorý to nepochopili nech si prečítajú Cruyffovu knihu. Moja filozofia futbalu!
plcd 2020-10-30 14:11:17
leonidas129 👍👍👍👍👍👍👍👍
mito669 Premium
2020-10-29 22:50:54
Pri všetkej úcte k Pepovi si nemyslím že on je správna voľba na post trénera. Ukázalo sa to časom v bayerne a teraz sa to začína ukazovať v City že ten jeho herný štýl je už mŕtvy a ani slabšie tímy nemajú problém sa naň pripraviť. Áno všetci menovaní su legendami klubu ale to niekedy nestačí
fantomas 2020-10-30 00:23:44
V Bayerne vyhral všetko čo sa dalo okrem LM. 3x vypadol v semifinále, 3x veľmi nešťastne.
fantomas 2020-10-30 00:24:14
Teda 2x určite nešťastne, už si to presne nepamätám :P
Oleguer23Legend 2020-10-30 12:12:54
raz vypadol proti tridente, to je odpustitelné... navyše Neuer vtedy namotivoval Messiho pred zápasom vyjadrením: "treba ukázať Messimu, kto je tu šéf" :D
2020-10-30 07:49:54
Hmmm..A ja si myslim úplný opak. Sorry kluci, ale Cruyffuv projekt nemá s moderním a současným pojetím fotbalu de facto nic společného. Je precteny. Byl skvělý před 20 lety, ale teď je doba “Bayernu” a celá Evropa i svět se mu divá na zadá. Jejich fotbal je plny dynamiky, primocarosti, sily na každým postu, skvele technicky vymakany atd. Konkrétní příklad hovořící za všechny - jeden z nejlepších současných hráčů Barcy je nyní Coutinho. Odcházel na hostování jako zpraskany pes, demotivovany, frustrivany, bez energie atd. Vysledek v Bayernu? Musel tam začít OPRAVDU makat. Nabral svalovou hmotu a i přesto nebyl trvalým členem základní 11ky!!!

Za mě jednoznačně Barca potrebuje čerstvý vítr, zkvalitnit a zintenzivnit pripravu, myslet i na zázemí a kondici, odpoutat se víc od minulosti. “Upgradovat” všechny “genius Barca loci”. A nezlobtecse ns mě, při vsi úctě k legendám - Xavi, Iniesta, Guardiola, Puyol - nenechte je moc mluvit do moderního fotbalu 21. století. Nerozumi tomu. Ani nemuzou. S nimi se Varca dopředu nepohne. Naopak nostalgicky, melancholicky, romanticky budou vzpomínat, rizumbradovat, jak “za jejich éry” to bylo super a zpomalí vývoj a upgrade na moderní fotbal. Jako poradci s menším vlivem možná. Ale hlavní inspiraci bych teď hledal v Mnichově...
Johann 2020-10-30 08:20:04
Takúto debilinu som ešte v živote nečítal. Ty nevieš čo píšeš, alebo vôbec nerozumieš futbalu
jokerito 2020-10-30 10:35:20
Jeremy, vobec si nemyslim, ze by sme s barcelonskym stylom hry nemohli znova uspiet. Len treba si pozriet na akej urovni v akej rychlosti a ako dokonale sme to vtedy hrali.
Gylfi23 2020-10-30 10:50:20
Jeremy, nesúhlasím. Píšeš, že najsilnejšou stránkou Bayernu je dynamickosť a fyzickosť. Veď presne taká bola aj Barcelona 2008-11. Ponuková činnosť, dynamika a výdrž. Nebol by som si istý, či by dnešný Bayern porazil vtedajšiu Barcelonu. Z hľadiska týchto aspektov tie tímy nie sú až tak rozdielne. Ale jedno je isté, vtedy aj teraz je kľúčom k úspechu pohyb, ten bol vždy najdôležitejší. A so všetkou úctou, ako môžeš napísať, že Xavi, Iniesta, Guardiola a Puyol nerozumejú dnešnému futbalu? Rozprával si sa s nimi o tom? Prečo si názoru, že sú to všetci typy ľudí, ktorí začínajú veto slovami: „Za mojich čias...”? Podľa mňa, keby niekto z nich viedol Barcelonu, tak by nezanevrel na systém futbalu z minulosti, ale ani by sa ho slepo nedržal. Základ je prispôsobiť sa, prispôsobiť systém, priniesť aj nové črty a myšlienky a spojiť ich s metódami, ktoré sa osvedčili v minulosti. Vtedy by sme mohli hovoriť o kombinácií DNA Barcelony a moderného futbalu.
Toky 2020-10-30 11:21:25
Tak hrať vtedajšiu Barcu s jej štýlom proti dnešnému Bayernu by som chcel vidieť aj ja. Nemožné. Každopádne mám pocit, že všeobecne dnešný futbal je viac do tela plus náročnejší na kondíciu a výbušnosť, útočníci sú natesno dostupovaní a majú menej priestoru a treba povedať že pri osobných súbojoch málokto stiahne nohu či veľakrát sa hráči zrazia hlavami pri hlavičkových súbojoch - každý je nejako akoby viac premotivovaný. Ten rozdiel je vidieť vo futbale medzi zápasmi teraz a pred desiatimi rokmi. A to nevravím o porovnávaní dnešnej hry a hry z čias Maradonu či Pelého. Nevraviac o tom ako sa zrýchlila už len tým, že sú za postrannými čiarami chlapci čo vhadzujú lopty do hry keď tie skončia v aute. Futbalisti nemajú čas trošku si vydýchnuť. Kedysi niekto zakopol loptu do hľadiska a čakalo sa kým ju diváci nevrátili. V dnešnej dobe pôsobí Leo so svojimi troma kilometrami nachodenými počas zápasu ako dinosaurus :-) Keď dával aj napriek tomu góly, nikomu to nevadilo. Teraz keď mu to nejako extra neide tak si to diváci začínajú viac všímať.
Gylfi23 2020-10-30 11:44:30
Toky, samozrejme futbal napreduje a vyvíja sa, tak ako všetko ostatné. Môžeme len polemizovať o tom či správnou alebo nesprávnou cestou. Každopádne tou fyzickosťou som poukazoval najmä na tú výdrž a ponuková činnosť. Vidíš to aj v našej hre, keď sa hráč rozbehne resp. sa posúva s loptou do predu tak nemá s kým kombinovať, lebo všetci stoja. Aspoň teda tak to bolo v posledných rokoch. Uvidíme ako pod Koemanom. Ale áno máš pravdu, fyzický kontakt a tempo hry je na inej úrovni ako predtým. To je práve jeden z tých aspektov, na ktoré sa musí v novom systéme prihliadať a zostaviť ho tak aby sa prispôsobil aktuálnym podmienkam (viz. posledná veta v mojom predošlom komente) :-)
plcd 2020-10-30 13:51:12
Toky Píšeš hlúposti,daj link kde si nato prišiel,že " Leo so svojimi troma kilometrami nachodenými počas zápasu ako dinosaurus "Koľko zápasov má Leo,kde nachodí 3 kilometre?Niekedy pozeráš aj futbal kde hraje Barca?Ak pozeráš tak daj,že kto behá okolo neho,prihráva mu a on to trestuhodne zahodí.
Gylfi23 2020-10-30 14:21:34
Myslím si, že tie 3 km boli myslené s nadsázkou. V posledných zápasoch proti Realu a Juventusu Leo nabehal podľa mna dokonca viac než býva zvykom. Okrem toho Leo je veľký profesionál a nechápem ľuďom, ktorí píšu, že zápasy v tejto sezóne vypúšťa.
Toky 2020-10-30 16:26:13
Presne tak, myslel som to s nadsázkou. Skrátka štandardne nabehá výrazne menej ako ostatní hráči na ihrisku. Ale áno, posledných pár zápasov pôsobí behavejšie, hlavne teraz proti Juve bol ako vymenený.
plcd 2020-10-30 17:36:11
Toky Keď napíšeš klamstvo,tak sa to po novom volá,"myslenie s nadsádzkou?"Podľa mňa je to po novom hejt(po starom klamstvo).No daj ten link ako Leo "Skrátka štandardne nabehá výrazne menej ako ostatní hráči na ihrisku".
123456 2020-10-30 19:45:23
plcd - presne tak
Toky - píšeš blbosti
emiliano Premium
2020-10-30 08:46:26
Leonidas, súhlas a niet čo dodať, presne vysvetlené. Hra za čias Peps a hra neskôr, keď odišli Xavi a Iniesta, zostarla záloha a išlo o statické bago, kde sa čakalo na nápad od Lea. Niečo sa pokúsil zmeniť Enrique, ale ostatní už sa len viezli a stále hovorili o DŇA Barci, ovšem išlo o Barcu bez pohybu a so stovkami prihrávok bez účelu, dozadu a do strán.
MessiGOAT 2020-10-30 10:32:18
Však bychom mohli mít mladou dynamickou zálohu...
Jen kdyby už šel do prdele topbuskec a nekupoval se starej Pjanic což je takovej Rakitic 2.0 který hraje na jistotu dozadu, hlavně aby nezkazil.
Zaloha měl byt De Jong, Puig, Alena, Pedri a Arthur a byl by klid.
2020-10-30 09:42:54
Leonidas.nikto z nás fanušikov Barce by to nenapísal lepšie,a ,kto rozumie futbalu
pochopí na prvý krát. Klobúk dole. Forza Barca!!!! Po vymene vedenia ideme dalej
leonidas129 2020-10-31 00:53:40
dik