Tréner FC Barcelona po víťazstve nad Granadou priznal, že je hrdý na postoj svojich zverencov v dnešnom štvrťfinále Copa del Rey.

[Ricard Torquemada, Catalunya Radio] Ako hodnotíš dnešný zápas, v ktorom ste vyhrali za neobvyklých okolností?

"Bolo to veľmi emotívne stretnutie. Začali sme výborne, ale chýbal nám gól. Urobili sme 2 chyby, po ktorých sme inkasovali góly. Je však potrebné zdôrazniť charakter mužstva. Hráči sa nevzdali a bojovali do poslednej minúty, aj napriek smole v druhom polčase. Víťazstvo sme si zaslúžili."

[Marta Ramón, RAC1] Môže byť tento zápas v tejto sezóne prelomový?

"Áno, takéto stretnutia a víťazstvá nepochybne pomáhajú. Dnes sme preukázali náš charakter, chceme naďalej víťaziť. Takéto momenty v sezóne sú veľmi dôležité."

[Adria Albets, Cadena SER] Naposledy si povedal, že tento tím bude mať v tejto sezóne problémy s vyhrávaním titulov. Zmeníš po tomto zápase názor?

"Povedal som, že bude ťažké vyhrať všetky tri trofeje. Musíme byť realisti, ale v mužstvo vždy verím, najmä v poslednom čase, kde sme zlepšili množstvo vecí. Je to veľký krok vpred, pretože v Copa del Rey nám zostalo málo zápasov a túto súťaž chceme vyhrať."

[Helena Condis, Cadena COPE] O 13 dní hráte s PSG v Lige Majstrov. Ángel di Maria povedal, že Messi má veľkú šancu, aby prestúpil do PSG. Nie je to prejav neúcty voči Barcelone?

"Pre mňa áno. Toto nie je vhodné správanie, chýba tam rešpekt. Hovoriť toľko o Leovi, ktorý je hráčom Barcelony, nie je pred takýmto zápasom správne."

[Alfredo Martínez, Onda Cero] Cítiš sa po posledných dobrých zápasoch a výsledkoch šťastný, že vedieš tento tím?

"Áno, som hrdý na charakter mužstva a hru, ktorú hráči prezentujú. Atmosféra v šatni je veľmi dobrá, sme na dobrej ceste. V kontexte ďalšej časti sezóny je to veľmi dôležité."

[Jordi Gil, Sport] Ako vyzerá situácia Sergiho Roberta, je zranenie vážne? A druhá otázka - zaslúži si Jordi Alba vďaka svojej dobrej hre povolanie do reprezentácie?

"Jordi dokazuje, že je veľmi dôležitým prvkom našej hry, zaznamenáva veľa asistencií, dnes strelil dva góly. Dúfam, že sa vráti do reprezentácie, hoci to nie je v mojej kompetencii. Pokiaľ ide o Sergiho, musíme počkať na zajtrajšie vyšetrenia. Taktiež je to veľmi dôležitým článkom tímu."

[Mundo Deportivo] Aký vplyv na mužstvo budú mať 4 predĺženia v tak krátkom čase? Veril si v 87. minúte, že dokážete vyhrať?

"Vždy mám dôveru v tím. Dnes sme si vytvorili veľa šancí, nakoniec sme strelili prvý gól a podarilo sa nám vyrovnať. Je to zásluha charakteru mužstva. Čo sa týka predĺžení, je to skutočne problematická vec. Cez víkend náš čaká zápas s Betisom a pred ním si musíme oddýchnuť a adekvátne sa pripraviť."

[Bruno Balleste, Barça TV] Čo bolo kľúčom k úspechu, ako sa vám podarilo zvrátiť vývoj tohto zápasu?

"Bol to šialený zápas, veľmi vzrušujúci. Bojovali sme do samého konca, mali sme príležitosti. Hráči sa nevzdali a dokázali vyrovnať v nadstavenom čase. Mužstvo je jednotné, verí si. Dnešný zápas ukázal charakter hráčov a ich ambície. Som na nich hrdý."

zdroj: BarçaTV
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-02-04 01:06:40
Infarktovy zapas, ktory mohol kludne skoncit 7:0 po riadnom hracom case. Rohy 18:0, strely na branu 20:4. Granada si ani nezasluzila tie tri goly co dali. Umtitiho 2 chyby a velmi prisna penalta. Az na niektorych hracov ktori boli do poctu sme hrali celkom dobre.Pacilo sa mi ze hraci po dvojgolovom manku a par min pred koncom nezvesili hlavy a bojovali az do sameho zaveru. Nepamatam sa ze by som taky obrat videl za Valverdeho alebo Setiena. Koeman je urcite lepsi motivator ako jeho dvaja predchodcovia. Bravo chalani, bravo Koeman!
jirkam 2021-02-04 03:00:37
Úplně stejný názor!
Troglo 2021-02-04 07:03:55
Amen.
Oleguer23Legend 2021-02-04 09:04:06
to nie je len o motivácii ale aj o zlepšenej fyzickej kondícii, ktorú predtým mali slabú - preto by v predlžení už iba trpeli alebo skor by sa do neho ani nedostali
2021-02-04 01:43:17
Zapas musel bavit aj nezaujateho divaka. Vela golov, zapletka, napatie, stastny koniec. Tolko k pozitivam.

Ked si vsak uvedomim ze sme hrali 1/4 finale tretotriedneho pohara s priemernym muzstvom ligy, tak vidim obrovske rezervy v nasej kvalite.
A co je najhorsie, taka euforia po takomto bezvyznamnom zapase znamena len jedno... uz sme len priemerny klub urovne bilbaa ci betisu. Pretoze v takych kluboch sa tymto sposobom oslavuju vitazstva v zapasoch so slabymi supermi.
Alek 2021-02-04 02:08:52
Tu sa ani tak neoslavovalo to vitaztvo ako ten sposob ktorym sme ho dosiahli samozrejme ze tam su rezervy ale boli sme jednoznacne lepsi 3 goly dostat je vela ale mohli sme dat kludne 7-8 boli tam konstrukcie brakar zachytal paradne no bol to divny zapas som zvedavy na PSG tam jasne uvidime ako na tom sme len dufam ze ked vyhrame nenapises ze PSG nehralo nic a ze nemali den alebo take daco
Martin77 2021-02-04 06:02:24
Blaugranes10. Co vidím já, tak třeba neuvěřitelný rezervy v "kvalitě" našich fanoušků viz ty. PSG nedávno prohrálo s týmem někde ze 17 místa. United prohráli doma s naprosto posledním Sheffieldem. Neznamená, když má klub miliardové zisky, že vždy musí kosit soupeře, který není tak fin. silný 5:0. vyhraje se a stejně zase hejt. Hnus to tady číst. (od některých)
L0G1K4 2021-02-04 08:13:08
Ty aby sis tu zase nekopnul. Vylezeš jen když se nedaří, ale jakmile přijdou góly a vítězství, tak zalezeš do kanálu.
Minule jsi tu psal, jak doufáš, že Leo půjde do City, aby ses každej týden mohl spokojeně dívat na hezkej fotbal...tak táhni, jsi jen odpad co tu šíři negativní energii, věčně nadává před zápasem, během zápasu a po zápase, ale že bys něco ocenil nebo pochválil...to je pod tvojí úroveň viď:)))
Busque5x5 2021-02-04 08:28:22
Blaugrana10 tak pre teba je to 3triedny bezvýznamný pohár?! Hovoríme o španielskom kráľovskom poháry....pozri si históriu tejto súťaže....ešte k tomu týmu zo stredu/konci tabulky...real a atletico boli (podotknem v silnej zostave) vyradené týmami z 3. Ligy....včera tak isto prekvapilo Levante ktoré vyradilo villareal...nieje všetko o UCL a LaLige....nie každú sezónu sa dá vyhrať liga, ucl, cdr, nieto ešte treble...troška potešenia by si mohol mať po takom výkone, obrate našich!!!
paliboy17 2021-02-04 09:21:45
Neviem preco ho tu vsetci hejtujete, ale Blaugranes10 ma pravdu. Skutocne Barca tento rok nevyhrala pomaly ziaden "dolezity" zapas a vela zapasov s priemernymi supermi sa trapi (kde minule sezony vysledky boli jasne). Je super, ze to vcera otocili, ukazali mentalny charakter, a je aj super, ze vyhrali n zapasov po sebe. Ale to ci su na spravnej vlne sa uvidi az s PSG. Barcelona je klub, kde sa automaticky musi ocakavat hra o vsetky trofeje. Ti hraci tak musia byt nastaveni, inak ako pise Blaugranes10, bude to iba priemerny klub. A este jedna vec je dolezita. Barca hrala vcera skoro v plnej sile. Treba si uvedomit, ze pohar byva sutaz aj pre rezervnych hracov, kde maju sancu ukazat svoje kvality. Tento rok bohuzial tie sance nedostavaju a rotuju sa plus minus stale ti isti hraci. Dufam len, ze na nich nepride unava.
mentor 2021-02-04 10:01:49
paliboy17, v tejto fáze sa už nezvyklo veľmi rotovať ani po minulé roky - bolo to štvrťfinále, nie zápas s treťoligistom. Ale ak je to bezvýznamná súťaž, v poriadku, nechápem, prečo to pozeráte a prečo to ešte aj komentujete? A povedz mi, ktorý normálny fanúšik bude hejtovať klub po zaslúžene vyhratom zápase? To robia jedine gloryhunteri, ktorí budú spokojní len vtedy, keď Barca vyhrá všetko a ešte aj pekným spôsobom. Každú sezónu hrozí, že sa tak nestane, a tak prirodzenou obrannou reakciou každého gloryhuntera je negativizmus. Ak nakoniec vyhráme všetko, tak bude dokonale uspokojený, a ak náhodou niečo nevyhráme, tak bude uspokojený aspoň z toho, že tu na fóre bude môcť napísať, ako nám to všetkým vravel.
paliboy17 2021-02-04 10:12:57
Nie je to bezvyznamna sutaz, to nikto nepovedal. Je vyznamovo nizsia oproti lige a samozrejme lige majstrov. Preto by mali dostat viac sanci hraci ako Puig, Konrad, Neto a ini. Co ked sa zrani De Jong, Messi alebo MATS? A mentor, neviem o com to pises? To, ze niekto chce aby Barca stale vyhravala, ho nerobi horsim. To ze clovek vyjadri kritiku neznamena, ze ich automaticky nepodporuje. Akurat mozno chce vyjadrit frustraciu a poukazat na to, ze by jeho oblubeny tim mohol a mal pracovat lepsie. A este raz ako som pisal, ocakavania na Barcelonu by mali byt take, ze musi bojovat o popredne miesta, pokial tak nie je, tak kdesi je chyba. A posledne roky sa v Barcelone prehliadala koncepcna chyba (hlavne nakupy a odchody hracov a integracia odchovancov) na ukor vysledkov. Tie boli relativne dobre, az na tie zakopnutia v LM. Tak asi tolko drahy mentor. Po mojom komentari chlieb lacnejsi nebude a ani barcelone sa nebude viac darit. Akurat som mal potrebu sa vyjadrit k tomu, co sa deje v mojom oblubenom klube.
mentor 2021-02-04 10:34:47
Práve preto, že Barca musí vždy vyhrávať, sú takéto vyraďovačky s outsidermi veľmi, veľmi ťažké. A teraz sa navyše hralo stále vonku, čo tiež nie je úplná pohodička. A ešte jedno navyše, pochybujem, že Granada odohrala toľko zápasov čo Barca, určite boli oddýchnutejší. Takže ak sa nám napriek všetkému podarilo vyhrať a ešte aj po krásnom bojovnom výkone, tak je to pre mňa dôvod na radosť. Ty možno potrebuješ práve teraz vyjadriť frustráciu, ok, pre mňa je to teraz, v tejto súvislosti, nepochopiteľné. (Mimochodom, dal si za pravdu tvrdeniu, že išlo o "bezvýznamný zápas", a teraz zas tvrdíš, že nikto tú súťaž nepokladá za bezvýznamnú. Lenže ak niekomu nezáleží na tom, že sme vyhrali, tak jedine preto, lebo mu nezáleží na tej súťaži, nie?)
Blaugranes10 2021-02-04 10:44:56
paliboy17 dakujem za tvoje vyjadrenia. Konecne jeden fanusik ktory nie je naivny a vidi veci realne.
paliboy17 2021-02-04 10:48:50
Ok, este jeden komentar. Nemusis chytat za slovicka. Kazdy kto hodnoti sezonu barcelony ju hodnoti v poradi UCL, Liga a pohar. Z pohladu samotneho timu je to najmenej dolezita sutaz. Ked vyhra Barcelona len pohar, sezona nemoze byt povazovana za uspesnu - vzhladom na kvalitu kadra ktorou disponuju posledne roky (nemyslim tento). Ano, Granada odohrala menej zapasov, a Barcelonu ich stale caka relativne dost a prave preto by Koeman mal viac rotovat a davat sancu aj inym. Ja som nenapisal, ze som frustrovany zo vcerajska, bol som super spokojny s bojovnostou a celkovym vysledkom. S cim ale nie som spokojny a predpokladam aj blaugranes10, ktoreho som komentoval je priebeh aktualnej sezony (celkovo) a hlavne rozdavanie sanci mladym odchovancom, ked je jasne, ze peniaze na nakup nie su. A s tym suvisi, ze kopec zapasov je tesnych az do konca, alebo su tam zbytocne straty bodov. Novy rok je zatial vysledkovo super, ale vsetko zalezi az od porovnania s PSG, lebo posledne zapasy boli so slabymi / slabsimi supermi. Pozri sa ako hrali s Atletikom, Realom, Juventusom. Proste posledne zapasy proti silnym superom sme vsetky prehrali. Teraz sa dostali na vitaznu vlnu, je len dufam, ze to zvladnu.
Blaugranes10 2021-02-04 10:55:57
Paliboy doplnim ta - mame odohranych vyrazne viac minut ako granada z viny Kumana. Hovoril som tu aby sme vypustili superpohar lebo to je uz naozaj smiesna sutaz. Kuman namiesto toho nasadil plnu palbu ktora sa 240 minut vystavila a vysledok ziadny. Mimochodom, vcera sa Roberto dufam Kumanovi podakoval za to ze mu ukoncil sezonu... Nasadit hraca po 4 mesacnej pauze hned v 2 zapase do zakladu moze naozaj len odbornik...

A zvysni co tu komentuju - vcerajsi zapas bol z kratkodobeho hladiska zabavny a mal stastny koniec. Ale z dlhodobeho hladiska treba konstatovat ze to bolo opat trapenie priemernym klubom, ktore by navyse v ligovom formate skoncilo stratou 2 bodov, kedze po 90 min bola remiza. S takymito vysledkami mozme na ligu dlhodobo zabudnut
mentor 2021-02-04 11:26:48
Paliboy, o tom, že je CDR v hierarchii nižšie ako liga či LM nikto nepochybuje. Čisto štatisticky máme ale najväčšiu šancu získať práve pohár CDR. Nečudujem sa preto Koemanovi, že nerotoval bezhlavo, ale nechal oddýchnuť len Dembelého. Jednoducho chce ten pohár vyhrať. Aj ja dúfam, že to zvládnu... smoly už mali dosť (včera trikrát žrď, vymyslená penalta, ďalšie zranenie).
Blaugranes10 2021-02-04 11:28:27
A do statistickeho pasma nizkej pravdepodobnosti zisku ligy a LM nas dostal kto? Nie nahodou Kuman?
mentor 2021-02-04 11:50:15
Nie. Ale ty si si vzal do hlavy, že Koeman, tak už nie je možné ťa presvedčiť. O tunelovom myslení viem svoje. Ale pre ostatných napíšem: Koeman nie je len Koeman, ale je to tím trénerov, ktorí robia, čo môžu, s hráčmi, ktorých majú. Prečo sme doposiaľ strácali body? Spomínam si na Lengletove chyby (ale prihodili sa aj Stegenovi či Araujovi a ďalším), na kontroverzné rozhodnutia rozhodcov, na Messiho, ktorý bol na začiatku sezóny strelecky dosť mimo, a hlavne na zranenia, ktoré Fati s Piquém utrpeli po hlúpych zákrokoch súperov. Každopádne nízka pravdepodobnosť, že vyhráme tento rok treble, vyplýva hlavne z toho, že došlo k skokovej obmene kádra. Vidno ale, že sa zohrávajú a hlavne stmeľujú ako tím. Toto práve môže ovplyvniť tréner a aj to robí. Tak ako to spravil Klopp v Liverpoole, aj keď teraz im tiež nejde, prehrali dokonca aj s "priemerákmi" z Brightonu, ktorí sú až na 15. mieste tabuľky PL. Len pre zaujímavosť, glory hunteri v Liverpoole už spustili kampaň #KloppOUT! :)
Blaugranes10 2021-02-04 12:05:11
Je mi jasne ze Kuman nie je jediny trener v barce. Naopak s pracou najma kondicnych trenerov som spokojny, kedze po krutovlade sasa valverdeho sa tim dostava do fyzickej kondicie, co je vidno najma na dembelem.

Spat ku Kumanovi - ano hraci robili chyby, to sa stane su to tiez ludia. Ale ten kto ich stavia na ihrisko nie je santa claus ale trener. Ja sa pyzam preco Lenglet po 2 hrubkach ktore nas stali zapas bol v dalsom zapase v zaklade a zase chyboval? Toto ide len a len na triko Kumana.
A to co predviedol tento tyzden - nasadil 4 mesiace zranenho hraca do 2 zapasov za 4 dni z toho jeden do zakladu. Sorry ale to je trenerska uroven okresneho preboru. Aj saso valverde vedel pri nasadzovani dembeleho ze prve 3 -4 zapasy po zraneni moze max striedat
Pozri sa na Simeoneho. Z Griezza urobil hraca za 120 mega, zo Suareza najlepsieho strelca ligy. Z h... menom Kuman bic neupletieme s tym sa proste treba zmierit a hladat alternativu. Alebo skoncime na urovni bilbaa.

A na zaver jedna myslienka. Vies co je na tom celom najtragickejsie? Ze trener ktoremu ty a tebe podobni chcete dat prilezitost sa ukazat este aj celu dalsiu sezonu, nedokaze dat Puigovi sancu ukazat sa aspon 2 zapasy za sebou...
paliboy17 2021-02-04 12:09:48
Mozno predsa este jeden koment. Preco Koeman nedava rovnaku sancu viacerym hracom? Preco odohral napr. Puig len zlomok toho co Trincao alebo Braithwaite (pricom si myslim, ze ten chalan ma brutal perspektivu a boli casy, ked aj barcelona hrala bez klasickeho utocnika)? Aky je prinos Braithwaita? Ten chlap by mohol obliekat dres maximalne becka. Trincao ma potencial, ale zatial az na par svetlych okamihov sklamal. Preco ked Koeman moze dat viac sanci aj Pjanicovi ho nechava vkuse sediet?
Ako chce dopriat jednak vytazenym oddych a jednak nevytazenym nejaky cas? Toto su podla mna jeho strasne nedostatky, ktore musi odstranit. Na druhej strane vsetka cest za to, ako zaintegroval Pedriho, aj Minguezu a hlavne ako dokazal vyzmykat De Jonga a prebrat k vacsej produktivite Griezmanna.
Koeman robi slabym jeho interny boj ci postoj voci jednotlivcom a tym padom nema koho rotovat a oni na to doplatia (kiez by som sa mylil). Tu je ukazkovy priklad toho, ako vystriedal Puiga v polcase zapasu proti tym tretoligistom, ved to je chore. Osobne konflikty tam nemaju co robit.
mentor 2021-02-04 12:17:12
Paliboy, včera Puigovi prejavil Koeman prejavil veľkú dôveru. Mohol tam dať Pjanica, nedal. Puig sa zrejme cez neho prebil v hierarchii, uvidíme. Ale to, o čom píšeš, nie je o sympatiách, ale o konkurencii na jednotlivých postoch. Ak Trincao nebude hrať, bude hrať iný krídelník, nie Pjanic.
paliboy17 2021-02-04 12:28:03
Velku doveru? Sorry, velka dovera by bola, ze ho da do zakladu a opakovane. Realne sa mi nepacil ani raz co hral v zaklade - tie dva razy (to je paradox), ale ked prisiel ako striedajuci hrac, vzdy to bolo poznat v pozitivnom zmysle. Ano suhlasim, ze su posty a posty. Ale vedel by som si predstavit aj inych hracov na kridle nie len dembeleho ci trincaa. A hlavne #9 na hrote. Ved to je vysmech. Ten typek len blokuje miesto pre mladsich.
mentor 2021-02-04 12:43:08
Ty riešiš stále minulosť, ja nie, preto si nerozumieme. Puigovi Koeman nedôveroval, ja s tebou súhlasím. Len sa zamýšľam, či sa to nezačína lámať. Veď včera mohol kľudne dať hrať Pjanica, nie Puiga. A Koeman chcel veľmi postúpiť, preto to nasadenie Puiga vyhodnocujem ako znak veľkej dôvery.
paliboy17 2021-02-04 13:31:10
Noo, kiez by si mal pravdu. :) Tak len dufajme, ze to pojde uz len k lepsiemu.
2021-02-04 02:15:00
Poďmeee. Barca! Ľudia veď si uvedomujete, že sme v riadnom hracom čase neprehrali už koľko 13, 14 zápasov. Jasné, že nie sme dokonalí, ale bojovať. A teraz nech im Ronald dá oddych, sú vyšťavení. Potlesk, naši chlapci.
2021-02-04 08:19:05
To co tu ludia trepete to snad ani neni mozne...pocas zapasu..po zapase.no proste hrdinovia...poslat vas na ihrisko tak to by bola tragikomedia...pisal som to tu uz davnejsie..zijem dlhe roky v zahranici som v kontakte s cules od Brazilie az po Japonsko a take primitivne bullshity to mozu pustat len a len cechoslovaci...myslim,ze to bude asi mentalitou za ktoru nemozete, ale zase pouzivat zdravy rozum to by mohol vediet kazdy. Pozdravujem. Nic v zlom
2021-02-04 08:34:14
V dnešnom svete bez fanúšikov je každý súper vyrovnaný takže ja osobne som spokojný s hrou a výsledkami týmu a včerajšok len ukázal že aj keď sa nedarí netreba sa hneď opúšťať ale bojovať do posledných minút. Chalani sa už zlepšujú, je jasné že na treblle to nie, ale už sa na to dá pozerať a verím že ešte stále môže tento tým do konca sezóny prekvapiť.
2021-02-04 09:14:26
Áno,možno kvalita mužstva nie je na vysokej úrovni,je v prestavbe,mnoho nových hráčov,nemali čas sa zohrať,množstvo zranení,ale tá bojovnosť...to som nevidel dlhé mesiace....a to cením nanajvýš !!!Ďakujem chalanom aj trénerovi za ten zážitok,aj keď "infaktový"