Tréner FC Barcelona odpovedal na otázky novinárov na tlačovej konferencii pred zajtrajším ligovým zápasom s Osasunou.

[Marc Brau, Barça TV] Vynaložili ste veľa úsilia v zápase proti Seville, ale tento víkend máte šancu stiahnuť z náskoku Atlética alebo Realu Madrid, ktorých čaká vzájomné stretnutie. Môže to byť kľúčový zápas tejto ligovej sezóny?

"Je pravda, že ide o veľmi dôležitý zápas. V nedeľu buď jeden súper alebo obaja stratia body. Osasuna sa nám doma určite vzoprie, takže musíme byť pripravení."

[Ramon Salmurri, Catalunya Radio] Naposledy si zmenil rozostavenie na troch obrancov, ale teraz máš dostupných len troch stopérov. Je túto taktiku možné zopakovať?

"Myslím si, že je to možné. Máme iných obrancov a hráčov, ale nemali by sme byť posadnutí systémom. Podstatnejší je prístup, s loptou aj bez lopty, čo sme zlepšili, pretože hráme presingom a na polovici súpera získavame množstvo lôpt."

[Damia López, RAC1] Bez ohľadu na to ako sa skončí táto sezóna, cítiš, že si zaslúžiť zostať v klube aspoň v nasledujúcom ročníku?

"Neviem, to nezávisí odo mňa. Viem len to, že mám ešte rok platnú zmluvu. O 2-3 dni sa dozvieme, kto sa stane prezidentom. Vtedy sa porozprávame, on ukáže cestu. Ja sa sústredím na zápasy a na vyhrávanie. Je to najlepšie pre všetkých. Môžeme získať dôležitý titul, musíme sa na to sústrediť."

[Santi Ovalle, Cadena SER] Aký výsledok derby preferuješ?

"Na prvom mieste je náš zápas. Nemôžeme zabudnúť na to, že aj my musíme vyhrať. Okrem toho je najlepšie, aby body strácal líder. Nemôžeme však byť posadnutí týmto derby. Musíme myslieť na seba."

[Víctor Navarro, Cadena COPE] Dnes sa končí volebná kampaň, v ktorej sa neraz hovorilo o Xavim. Čo si myslíš o tom, že tvoja práca je v tejto súvislosti trochu spochybnená?

"Sú to normálne veci. Ľudí zaujímajú mená a polemika. Mne to neprekáža, sústredím sa na svoju prácu. Nemám čas na to, aby som premýšľal o iných veciach. Rozhodovať bude nový prezident. Už ma trochu unavuje odpovedať na takéto otázky."

[Alfredo Martínez, Onda Cero] Myslíš si, že Barcelona je v poslednom čase v lepšej forme ako Real a Atlético?

"Neviem, sezóna je dlhá a každé mužstvo má svoje lepšie aj horšie obdobie. Je pravda, že sa nám darí a do každého zápasu vkladáme veľa energie. Hráme dobre s loptou a vytvárame si šance. Snáď to tak bude aj naďalej. Musíme sa sústrediť na seba. Do konca je ešte ďaleko."

[Raúl Fuentes, Radio Marca] V posledných štyroch zápasoch ste inkasovali len jeden gól a to z pokutového kopu. Súperi zároveň nemali veľa šancí. Čo ste zmenili v obrane, okrem rozostavenia?

"Myslím si, že sme neurobili veľa individuálnych chýb, boli sme schopní dobre vytvárať tlak na súpera. Trojica stopérov nám dodala trochu sebavedomia, taktiež sme sa viac sústredili pri štandardných situáciách. Ide o množstvo vecí, nielen o samotné rozostavenie."

[German García, Radio Nacional] Je súčasná forma a aktuálna nálada v tíme vrcholom možností? Mohla by vám táto morálka pomôcť v zápase s PSG?

"Je pravda, že posledné výsledky, najmä so Sevillou, nám dodali veľa morálky. V stredu hráme v Lige Majstrov, teraz musíme myslieť na zajtrajšok. Počas celej sezóny ideme zápas za zápasom. Od nedele budeme myslieť na stredu."

[David Figueiras, TVE] Ilaix Moriba zaznamenal výrazný pokrok. Pripomína ti z tohto pohľadu iných mladých hráčov ako Ansu a Pedri? Čo vnáša do mužstva, že v poslednom čase hrá častejšie ako Puig?

"Je to jeden z našich mladých hráčov. Hral v Barcelone B a trénoval s nami. Niekoľkokrát nastúpil z lavičky a poradil si veľmi dobre. V záložnej rade existuje konkurencia, on nám môže dať veľa, tak ako Riqui svojho času. Puig dobre trénuje, máme veľa mladých hráčov, ktorí klopú na dvere prvého tímu."

[Jenny Fernández, Gol] V zápase so Sevillou sa objavilo veľa napätia, vyskytli sa sťažnosti na rozhodcov a situáciu komentovali aj Monchi a Lopetegui. Nevie Sevilla prehrávať?

"Nie, takéto veci sa stávajú všetkým, aj nám. Spomínam si, že v prvom zápase so Sevillou sa mala pískať penalta po zákroku na Albu a rozhodca to neodpískal. Niekedy sa stane niečo vo váš prospech, inokedy naopak. Obidve stretnutia boli dôležité a na vysokej úrovni. Myslím si, že sme si zaslúžili postúpiť. Nebolo by dobré, ak by počas takýchto zápasov chýbali emócie. Potom každý odíde domov, analyzuje to a akceptuje."

[Sergi Sole, Mundo Deportivo] Čo ti hovoria ľudia, keď ťa stretnú na ulici?

"Na ulici je vidno spokojnosť, fanúšikovia po prežití zlých chvíľ opäť žijú s mužstvom. Je vidieť, že nás opäť podporujú. Tvrdo sme pracovali, aby sme okrem iného dosiahli aj toto. Dúfam, že tribúny budú onedlho plné, potrebujeme to, aby sme si mohli vychutnať také večery, ako bol ten so Sevillou."

[Sport] Chceš už hovoriť s novým prezidentom na tému športových plánov a transferov?

"Samozrejme, že mať prezidenta v takom klube je veľmi dôležité. Musíme poznať možnosti v budúcnosti v mnohých otázkach."

[Carles Ruiperez, La Vanguardia] Neprehrali ste už v 15. kolách, Messi medzičasom strelil 15 gólov. V Copa del Rey zas strieľali iní. Ako je dôležité, aby sa na streleckú listinu zapisovali aj ostatní, keď Leo nestrieľa góly?

"Je to veľmi dôležité, nie vždy môžeme byť závislí od Lea. Od neho závisí veľa, pretože je veľmi dobrý, ale musíme mať viac gólových hráčov. Je to dobré znamenie. Dúfam, že góly budú strieľať všetci."

[Jordi Quixano, El País] Na čo si doteraz najviac hrdý? Aký je tvoj krátkodobý cieľ zlepšenia?

"Na takúto otázku odpoviem radšej po skončení sezóny, pred nami je ešte veľa zápasov v rôznych súťažiach. Som však hrdý na atmosféru v mužstve, hráči si teraz veria. Po zápase so Sevillou oslavovali všetci spolu, dokonca aj náhradníci, ktorí boli určite nahnevaní, že nehrali. Je to veľmi dôležité, šatňa musí byť jednotná v dobrých aj komplikovaných chvíľach."

[Jordi Blanco, ESPN] Myslíš si, že tvoje osobné aj profesionálne vzťahy s novým prezidentom sa môžu líšiť od toho, kto vyhrá?

"Nie, nemusí to tak byť. Všetci traja viedli dobrú kampaň. Slová však slúžia na získavanie hlasov, je to normálne. Nemám žiadne preferencie, kandidátov nepoznám osobne. Hovoril som s nimi len na stretnutí s Tusquetsom. Socios zahlasujú a prijmú rozhodnutie."

[Jamie Easton, BeIN Sports USA] Fanúšikovia po obrate so Sevillou snívajú o double. Ak berieme do úvahy to všetko, čo sa v tejto sezóne stalo, bude to zázrak?

"Musíme byť realisti, nemôžeme neustále meniť náš názor. Sme vo finále Kráľovského pohára, túto trofej máme na dosah. V závislosti od výsledkov možno zabojujeme aj o titul v lige. Musíme vyhrávať a to je najťažšie. Sme pozadu a nemôžeme stratiť žiadne body. Pred nami je veľa zápasov, 8-9 hráčov hrá viac minút, než ostatní hráči v Európe. Je úžasné, čo robíme. Dúfam, že na konci sezóny povieme, že sme mali problémy, ale urobili sme všetko a získali sme trofej."

zdroj: BarçaTV+
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-03-05 17:05:26
Máme veľa mladých hráčov, ale Puig je výnimočný.
Zemblo 2021-03-05 17:06:37
A je to aj veľký srdciar. Taký hráč musí hrať.
Tomo10 2021-03-05 17:13:49
To znamená, že aj Roberto by mal hrať keď sa vráti zo zranenia, lebo je srdciar?
Zemblo 2021-03-05 17:15:15
Ja píšem, že je super a je srdciar.
Tomo10 2021-03-05 17:59:10
Je super? Keď v tých zápaspch čo hral, tak nevynikal, nebol dôležitý hráč.
Zemblo 2021-03-05 18:05:42
Keď nehráva.. Sledoval si ho minulú sezónu? Aj v tejto vynikal napr. s Juventusom nastúpil a hneď sme mali rozhýbanú zálohu. (Juve bol iba príklad, je tam viac klubov)
SKMarso Admin 2021-03-05 18:13:51
Tomo skoro vždy keď Puig nastúpil, tak úplne oživil našu hru. Už len pri sledovaní jeho pohybu s loptou proste vidno, že je to špeciálny hráč.
Zemblo 2021-03-05 18:48:15
Podľa likov vidím, že proti Puigovi je nepochopiteľne veľa ľudí.
kluc 2021-03-05 18:51:35
To sú len realisti, že behá neznamena že vyniká...
Lukas Admin 2021-03-05 19:41:45
Ja zas vidím podľa komentárov to, že niekto tu má obľúbených hráčov a dookola tu vertlikuje, prečo jeho obľúbenec nehrá. Mne sa hra Puiga tiež ľúbi, ale Koeman (Setién, Valverde) má dôvod, prečo Puig nehrá. A ten dôvod musí byť sakra dobrý, keď ho nedáva hrať aj napriek tomu, že si je veľmi dobrý nevôle fanúšikov a aj novinári do neho tlačovku za tlačovkou rýpali, prečo Puig nehrá. A Puig napriek tomu všetkému tlaku na trénera stále sedí na lavičke a v posledných zápasoch ho predskočil aj Moriba. Čiže niekde je pes zakopaný, Puig na tréningoch robí niečo zle, ale tréner to samozrejme nevytrúbi na tlačovke do celého sveta, na druhej strane som presvedčený, že Koeman Puigovi určite povedal, čo musí zlepšiť a kým to chalan nevycibrí, dovtedy bude hrať druhé husle..
Suarez_FCB_9 2021-03-05 19:47:22
Lukas Puig pod Setienom hraval
Tomo10 2021-03-05 19:49:23
Áno, pod Setiénom hrával, ale, kde by teraz hral? Pedri je oveľa lepší ako on a nemôžu spolu hrať Pedri s Puigom, pretože De Jong nebude tak vynikať. Momentálne nevidím pre neho miesto v základnej zostave.
Suarez_FCB_9 2021-03-05 19:54:02
To je problem buducnosti, najblizsie 2 3 roky mozeme vyuzit to ze budeme mat minimalne jedneho kvalitneho zaloznika na lavicke.
Tomo10 2021-03-05 19:58:58
Áno, pre klub to bude úžasné, otázka je, či Riqui bude chcieť stále sedieť na lavičke
kluc 2021-03-05 20:01:07
Mal ísť na hosťovanie ako mu Koeman odporúčal a časom sa ukazuje že by to bolo najlepšie riešenie preňho, ale niektorí tu mali názor že Puig by sa "pomstil" Koemanovi ako keby bol Puig nejaký záchranca Barcelony..
Suarez_FCB_9 2021-03-05 20:11:59
Tomo10 preto som povedal ze je to problem buducnosti. Teraz Puig nemoze cakat vzhladom na svoj vek, skusenosti a konkurenciu ze odohra kazdy zapas ale trener by ho mal vyuzivat castejsie ako doteraz.
Zemblo 2021-03-05 20:15:36
Mne nevadí, že nehrá v základe, ale keď ho predskočil už aj Moriba? To mi už príde divné. Nemyslím si, že by bol problém v tréningoch. Vidno na ňom snahu hrať, tak prečo by mal niečo robiť zle? Ja budem rád keď bude využívaný aspoň ako u Setiena. Inak ďakujem, že sa tu niektorí rozpísali. Zaujímali ma názory iných.
Johann 2021-03-05 20:20:56
Lukáš.Tu vôbec nejde o Puiga ale o celú akadémiu. Napíš mi v čom preskočil Moriba Puiga, keď odohral necelý zápas. Koeman pred dvomi mesiacmi ani nevedel že nejaký Moriba existuje. Stále budem tvrdiť že Koeman je voči Puigovi zaujatí.
MalyJanko 2021-03-05 20:26:49
proti Alavesu hrali obaja vedla seba a Moriba bol urcite lepsi, navyse mal asistenciu a mohol mat gol, proti Seville naskocil a hned asistoval a pomohol rozhodnut zapas. Puig po naskoceni do zapasu nema taky vplyv bohuzial
BezPrehladu 2021-03-05 20:33:25
Tomo10: argument, že DeJong tak nebude vynikať určite nie je adekvátnym na to aby Puig nedostal príležitosť 🤣 práveže to trio (Pedri, DeJong, Puig) by väčšina z nás raz chcela vidieť spoločne a myslím si, že naopak by to bola radosť ako by SPOLOČNE vynikali. Nikto nepretláča Puiga hneď do základnej zostavy avšak ako dostal šancu Araujo, Mingueza skrz zranení Piquého, resp. Lengleta. Ako dostal svoju šancu Pedri po Coutinhovom zranení a menovaní hráči ju vyuzili , zaslúži si ju aj Puig. Hráme veľké množstvo zápasov a pre hráčov to je náročné. Obmena je dôležitá a žmýkať maximum z tých hráčov, ak je adekvátna náhrada na lavičke je viac zmysluplnejšia ako riskovať zranenia.
Zemblo 2021-03-05 20:40:39
Puig má ten potenciál a aj hrával dobre, ale to musel hrávať. Aj Pedrimu sa často nevydaril zápas, ale hral, išlo to a teraz hrá na úrovni furt. Moriba mal prax v Bčku.
Lukas Admin 2021-03-05 20:41:44
Johann - na tvoju otázku neviem odpovedať, pretože nechodievam na tréningy Barcelony. Či je Koeman voči Puigovi zaujatý, na to dá odpoveď čas.
Zemblo 2021-03-05 20:43:14
Pedri Puig De Jong by mohlo byť niečo ako Xavi Iniesta Busquets a ešte aj pohyblivejšie. Každý má ale svoj názor, takže rozumiem.
BezPrehladu 2021-03-05 20:45:15
Lukáš, robíš kvalitnú robotu a ďakujeme spoločne s tvojim tímom za preklad a aktuality ohľadom Barcelony. Ja si myslím, že sám keď publikuješ niečo vieš, že sa tu takéto názory stretnú a o tom to na portáloch je. Veľa kvalitnej práce !
Johann 2021-03-05 20:49:01
Ďakujem ti za odpoveď. Ja som presvedčený že je proti nemu zaujatí,a ten čas stratí ako aj Puig tak aj Barca. Dnešná tlačovka.. Citujem Koemana. Po zápase so Sevillov oslavovali všetci spolu, dokonca aj náhradníci, ktorý boli určite nahnevaný že nehrali. Koniec citátu. Toto môže napísať tréner???
kluc 2021-03-05 20:50:03
no a? ty by si nebol nahnevaný? :D
Tomo10 2021-03-05 20:53:37
Ako to hovorí naša vláda: skutok sa stal, no a?
Johann 2021-03-05 20:55:00
Keď je kabína spolu tak nemôže byť nikto nahnevaný,a keď je ten do kabíny nepatrí. A ešte si pozri, že najväčšiu radosť mal Puig!!
Jackopz 2021-03-05 21:08:02
Za mňa záloha Puig, Pedri, Jong nie je najlepšie riešenie. V tomto rozostavení by musel hrať Jong na DM, na ktorom je jeho prínos pre hru polovičný. Teraz hrá CM kde bráni, vyváža loptu cez línie a ešte si nabieha do útoku. Navyše Puig s Pedrim majú dokopy 50kíl, v LM by ich záloha Bayernu alebo nejakého tímu z PL zožrala. Ideálne by bolo mať nejaké moderné DM typu Rodri, Kimmich ktoré by dopĺňali Jong a Pedri. Moriba s Puigom by sa mohli točiť podľa pozície a situácií v zápase ale vôbec sa nedivím že Moriba má prednosť pre Puigom.
kluc 2021-03-05 21:09:51
Johann ja nechápem čo tým chceš povedať :D za mužstvo mali určite radosť to by som mal aj ja ale zároveň by som bol nahnevaný že som nemohol hrať... to je myslím normálne
Johann 2021-03-05 21:09:52
Spýtam sa aj teba. Kedy si videl hrať Moribu??
Suarez_FCB_9 2021-03-05 21:10:43
Spomen si na zapas s Atleticom minulu sezony pred tym ako zapotis taku sprostost ze by ho niekto zozral.
Johann 2021-03-05 21:13:11
Kľúč keď som kolektívny hráč tak mi je jedno či som práve hral ale radosť mám rovnakú. Predtým som hral ja teraz ty tak sa musíme tešiť spolu.
MalyJanko 2021-03-05 21:13:42
Johann kedy ty si ho videl hrat? vzdy ked nastupil, pomohol dokonca aj 2 asistenciami. Kluc ho urcite videl hrat proti Alavesu aj Seville 2 krat kde podal velmi dobre vykony,momentalne na ihrisku robi viac ako Riqui
Suarez_FCB_9 2021-03-05 21:14:47
Jasne ze toho robi viac ked hrava
Johann 2021-03-05 21:15:23
Janko nerozumieš tak netrep hlúposti.
MalyJanko 2021-03-05 21:17:53
nerozumiem tak ma pouc
Zemblo 2021-03-05 21:19:41
Ešte sme to ani neskúsili a už vravíte, že je to hlúposť. De Jong má aj schopnosť brániť, takže aj to treba využiť. Preto máme akože zabrániť Puigovi vo vývoji?
Johann 2021-03-05 21:19:59
Pýtam sa kedy si videl hrať Moribu vlani?
Suarez_FCB_9 2021-03-05 21:20:00
V com bol akoze Moriba v stredu taky uzasny ved bolo vidno ze je zalaknuty a roztraseny z tych situacii.
Jackopz 2021-03-05 21:20:08
Suarez, pozri sa na fyzickú stránku Bayernu. Či chceš alebo nie tak v modernom futbale musíš mať hráčov v dobrej fyzickej stavbe. Nevravím že každý musí mať 1,8m a horu svalov ale napr aj Iniesta so Xavim mali cca 70kg. V zápase s PSG bolo pekne vidieť ako Pedri nezvládol viackrát čistý súboj s Paredesom alebo Verrattim lebo sú fyzicky silnejší. Každý kto hral futbal vie že fyzická sila ti na ihrisku pomôže.
kluc 2021-03-05 21:21:59
Johann vôbec nie keď nemáš túžbu hrať nemáš čo v Barcelone robiť, či ako Song ktorému bolo jedno či hrá alebo nie hlavne že mu peniaze idú...
Z toho zápasu s Atleticom bude Puig žiť celú kariéru mám pocit :D https://www.youtube.com/... len mi niekto vysvetlite čo bolo také úžasné na tom výkone? posúvanie lopty do strán, pobehovanie, miestami zavadzanie, súboje nič moc...
Jackopz 2021-03-05 21:22:11
Zemblo, prečo máme zabíjať Jonga na DM keď na CM je lepší a očividne sa tam aj sám lepšie cíti? Taká istá otázka. Nik tu Puiga nezabíja, ja súhlasim že by mal hrávať ale nesúhlasím so zálohou Puig, Pedri, Jong.
Suarez_FCB_9 2021-03-05 21:24:16
Pomoze ale hrac s hlavou je lepsi, to nieje americky futbal. Opakujem pozri si zapas s Atletmi minulu sezonu kde si s nimi Puig robil co chcel.
Johann 2021-03-05 21:25:21
Kluc stále nechápeš. Keď hral Puig a kopal rozhodujúcu penaltu,tak ostatný hráči sa museli hnevať lebo nehrali. To už bez komentára.
Zemblo 2021-03-05 21:25:39
Vážne iba pre De Jonga? Už som to párkrát hocikomu vysvetľoval ako by to mohlo byť a v kľude môžme hrať aj dve CM + CAM. A o tej fyzickej sile. Keď je hráč výnimočný nepotrebuje fyzickú silu.
kluc 2021-03-05 21:26:46
Johann už chápem, všetko sa točí okolo Puiga :D
Suarez_FCB_9 2021-03-05 21:27:45
David Silva jeden z najlepsich hracov PL za posledne roky nemal ani 70kg
Zemblo 2021-03-05 21:28:38
Ťažko o tomto vravieť. Nejdem tu už radšej písať nič.
Jackopz 2021-03-05 21:30:55
Čo to má spoločné či niekto videl hrávať Moribu predtým? Momentálne ho vidíme hrávať a v hre je aktuálne platnejší ako Puig. Moriba je presne typ hráča ako Wijnaldum alebo Pogba ktorý tej zálohe dodá väčšiu rovnováhu a stabilitu. Pozične je o úroveň nad Puigom, technicky za Puigom tiež nezaostáva a do Koemanovho systému sa hodí viac. Ja nevravím že Puig je zlý alebo že by nemal hrávať, len vravím že v momentálnej hre ktorá funguje nemá Puig vedľa Pedriho a Jonga miesto. Ak má hrávať, tak by sa mal točiť s Pedrim ktorý je ale minimálne o úroveň lepší ako Puig. Puig to v nohe aj v hlave má len často behá ako splašený a keď túto sezónu hral tak okrem gólu toho veľa neukázal. Moriba aj keď hral málo tak z jeho hry bol určite lepší dojem ako z Puigovej.
Johann 2021-03-05 21:32:08
Jasné s tebou sa nedá. Opakujem sto krát že som rád za Moribu, lebo je z akadémie. Len stále nepochopím že pred pol rokom nikto nevedel že nejaký Moriba existuje a dnes ho už všetci ospevujete,a to len kvôli tomu že vám vadí mali srdciar Riqui Puig!
MalyJanko 2021-03-05 21:39:50
ale co na tom ze pred rokom sme o nom nevedeli? teraz hra lepsie tak bude viac hrat on. a Puig nikomu nevadi, jeho prehnani fanusikovia ktory z neho robia druhy prichod Mesiasa vacsine vadia.
Suarez_FCB_9 2021-03-05 21:40:49
Nehra lepsie
Jackopz 2021-03-05 21:42:39
Suarez.. David Silva má 67kg, Puig 56 a Pedri 60. 7kg svalovej hmoty na ich výšku urobí veľmi veľa. A ak tu idete písať že hráč nepotrebuje fyzickú silu tak prečo Bayern ktorý vyhral LM s prehľadom, nám naložil 8:2 si tak veľmi potrpí na fyzickú prípravu hráčov? To isté napr Slávia, ktorá má v Európe super výsledky na svoj pomer. Liverpool predtým to isté, v ich zálohe nebol hráč ktorý by bol slabý po fyzickej stránke. City hrá momentálne tiež so zálohou ktorá je fyzicky silná. Ja už nechápem ako to mám vysvetliť.
MalyJanko 2021-03-05 21:45:15
Moriba nehra lepsie?
Johann 2021-03-05 21:47:24
Možno basketbal?
MalyJanko 2021-03-05 21:48:53
ked nepozeras futbal tak s tebou skoda johannko
Johann 2021-03-05 21:53:58
Janko nemám chuť ti niečo vysvetľovať je to ťažké.
Suarez_FCB_9 2021-03-05 21:54:51
A to podla coho meras tu fyzicku silu. Puig vzdy toho nabehal dost, behal ako hyperaktivna motorova mys co otravovala kazdeho hraca. Ale tak ak chceme zapasenie tak dobre nech teda Puig nehra.
MalyJanko 2021-03-05 21:59:41
paneboze ste analfabeti? Moriba nastupil a sancu vyuzil tak teraz bude hrat on
Johann 2021-03-05 22:15:22
Janko akú šancu? Analfabet si jedine ty!!!!
tunno Premium 2021-03-05 22:19:25
V ligovom zapase so sevillou sa ako striedajuci hrac typologicky hodil viac Moriba, teraz v pohari zas Puig. Je vsak tazke nasadit do zlomovych momentov sezony hraca bez praxe ktory zaroven naposledy bol dost neistu. Puig a aj tim doplaca na Koamanovu nepripravenost v uvode sezony. Nebyt notoricky zlych rozhodnuti stavat tim na Coutsovi a Grizmanovi, ako i šaškovanie s 4231 boli by sme v lige prvy.
kluc 2021-03-05 22:27:51
:D :D :D zlatý klinec programu
Jackopz 2021-03-05 22:37:06
Ja už neviem ako to mám vysvetliť Suarez. Pozri sa ako Pedri horel v súbojoch s Paredesom a Verrattim keď Barca hrala s PSG, neustal jediný súboj telom. Teraz si predstav dvojku Puig, Pedri proti zálohe Bayernu alebo City. Možno pochopíš, ak nie tak už nemám energiu ti to vysvetľovať.
tunno Premium 2021-03-05 22:42:03
Hej no Verratti 60kg tazkotonaznik. Futbalu nerozumiete ani trosku. Porovnaj si dve zapasy so sevillou v pohari a pochopis v com je rozdiel. Nie v kilach. Tym nevravim ze Puig ma hrat zaklad - nie nema.
sid1 2021-03-06 06:33:15
S jeho kg nema sancu na spickovy futbal dlhodobo. Nie herne ale neverim, ze z pohladu zdravia a zraneni by to dal. Potrebuje aspon 4-5kg svalovej hmoty.
Johann 2021-03-06 07:56:40
On už špičkový futbal hrá aj teraz, lenže Koeman a vy máte klapky na očiach.
sid1 2021-03-06 10:40:07
Johann nic v zlom ale ak to bola reakcia na mna chapes tomu co pisem?
Johann 2021-03-06 11:43:34
Menoval som len Koemana, ale kto sa v tom vidí----
Jackopz 2021-03-06 12:50:34
tunno, lenže Veratti má od Pedriho o 9cm menej a majú rovnakú váhu ;) to je tiež podstatný rozdiel.
Jackopz 2021-03-06 13:00:13
Napr. Insigne má toľko kíl čo Pedri ale má o 11cm menej, takže je to rozdiel. Môžete tu zahovárať koľko chcete, proste tú svalovú hmotu v tom futbale potrebujete. Minimálne do nôh by mali obaja chalani nabrať, lebo futbal je "prekvapivo" kontaktný šport a nie každý rozhodca bude ochotne pískať každý prehratý súboj ktorý skončí pádom.
tunno Premium 2021-03-06 13:01:22
Porovnaj si dve zapasy proti seville v pohari. 2 diametralne odlisne zapasy, aj v ramci toho ako vyzneli Pedriho vykon (ako aj ostatntch). potom pochopis preco sme zhoreli proti PSG. Barca nemoze hrat bez pressingu a s kazicmi. Plati to v Barcelone odjakziva.
Jackopz 2021-03-06 13:29:40
Ja nevravím že v tom nehralo viac faktorov, len poukazujem na to že Pedri a Puig spolu hrať základ nemôžu. Jeden z dôvodov je, že by sme stratili najlepšiu verziu de Jonga ktorý je aktuálne náš najlepší záložník. Druhý dôvod je ten že fyzicky na to nemajú, aj Iniesta alebo Messi tú svalovú hmotu a stabilitu v nohách majú. Keby nemali tak neprejdu pomedzi 3-4 hráčov ale odtlačil by ich každý druhý obranca alebo záložník. Na toto poukazujem. Hlavne v LM kde je tá kvalita súperov vyššia je toto vidieť pretože hráča môžeš odstaviť čisto aj telom. Stačí sa pozrieť na tímy čo aktuálne hrajú top futbal v Európe a je vidieť akú váhu dávajú fyzickej pripravenosti a ako tí hráči vyzerajú. Foden, jeden z najväčších talentov City má o 14kg viac ako Puig a trénuje pod Guardiolom, najúspešnejším trénerom Barcelony. Takže to nie sú len moje výmysly alebo dohady. V žiadnej zostave aktuálnych top tímov nenájdeš hráčov s takými fyzickými parametrami ako majú títo dvaja, nie to ešte čisto v zálohe. Tú svalovú hmotu jednoducho potrebujú, to je fakt ktorý tu nik z vás nevyvráti.
tunno Premium 2021-03-06 13:54:09
Puig je hrac na Pedriho poziciu. Takze aby hrali naraz nie je prilis vhodne duplom ked Puig nema prax. Vyskusat by sa to postupne dalo ale za inych podmienok. Pedri nema problem s fyzickou. D.Silva ma nejak 65kg, v PL su priemerne odost urastenejsi hraci ako v spanielsku a bol to najlepsi hrac dekady v PL. Vo vikendovom zapase so Sevillou Kounde prehral takmer kazdy tazsi suboj. Je fyzicky slaby? Nie. Ak jeden tim ma totalny tlak tak ten druhy prirodzene trpi a hraci to nedavaju. To su vsetky pripady nasich vyhoreni v LM. Potrebujeme funkcny pressing a hrat s adekvatnymi hracmi. Ziaden grizman.
tunno Premium 2021-03-06 13:57:53
Pedri vie hrat aj defenzivnejsiu rolu. Vo velkych zapasoch vsak teraz nie je cas nad cimkolvek spekulovat. Buskec dejong pedri zaklad.
2021-03-05 17:50:53
Ach Ronald Ronald... Mas muj obrovsky obdiv. Se zdravotnimi problemy jsi prisel do techto sracek ve kterych jsme (nebo byli?) a vedes si velice dobre. Ani nemluvim o tom jak ti kazdy novinar pripomina ze novy president te mozna vykopne. Presto delas a maximum a jde to videt. I kdyby to bylo bez trofeje a jen na ten jeden rok tak si myslim ze si zaslouzis sileny respekt a to aby se na tebe s usmevem vzpominalo.
conquistador 2021-03-05 18:36:18
To, čo robí, bude docenené až po rokoch. Ja Koemana obdivujem neskutočne.
Johann 2021-03-05 21:01:06
Aj v Evertone a Valencii si aj po rokoch naňho spomínajú.😭
Jackopz 2021-03-05 21:08:51
Aj v Southamptone a repre Holandska johannko ;)
Johann 2021-03-05 21:17:29
Repre Holandska môžeš aj ty koučovať 🤣🤣
Jackopz 2021-03-05 21:45:14
Ja si radšej ten futbal zahrám ale to ty asi nepoznáš, súdiac z tvojich názorov.
Johann 2021-03-05 22:02:40
Ty si ešte káčera ťahal po piesku keď som ja hral futbal.
Eli_vantha 2021-03-06 00:19:32
Ja Puigovi fandim a myslim si ze by mal dostavat viac minut, ale sorry nic v zlom ale uz sa niektori neposerte z toho Puiga.
2021-03-05 21:20:41
Je možno výborný, ale určite tvrdohlavý a podľa mňa aj ješitný. Zabudli sme na jeho začiatky a tvdošijnúé presadzovanie nového rozostavenia? Koľko bodov odišlo? Spomeňme na jeho /ne/striedania. Súvisia s vyčerpaním aj zranenia? Pedri je iste o niečo lepší ako Puig ale aj keď jasne vidieť že Pedri ťahá nohy, nedá Puiga ani za boha. Lebo prečo? Aby mu dokázal to, čo mu povedal na začiatku sezóny? Moriba je fajn ale tiež už sme zabudli na tú jeho neskutočnú chybu /Puig takú ešte neurobil/. Som presvedčený že 90% z nás by ho vtedy za to poslalo minimálne do p... ak nie ukameňovalo. A ako sme trénera"milovali" po PSG? A verte mi, že by stačilo keby Sevilla premenila penaltu a vypadli by sme, ako Vás tu poznám, komentáre by boli úplne odlišné. Napriek tomu prajem Koemanovi zdravie, úspechy, výdrž a nech všetko rieši len z odborného hľadiska a bude dobre.
Johann 2021-03-05 22:00:54
Veľmi dobre si to napísal. Ale tu je málo ľudí ktorí to pochopia.
AndreasGerardi Premium 2021-03-06 08:17:11
Dôležité nieje to, že mal nejaký koncept v hlave na začiatku sezóny. Dôležité je, že sa rozhodol pre zmenu, že pochopil situáciu. Dôležitá je evolúcia. Toto nevedel pochopiť skoro žiaden tréner ktorý Barcu trénoval. Dokonca aj Guardiolovi trvalo dosť dlho pokiaľ zmenil svoj koncept futbalu. To sú skúsenosti. Či už zle alebo dobre. Aj tie Koemanove nezdari ktoré mal ho posunuli a dnes z toho Barca môže profitovať.
2021-03-05 22:27:27
Suhlas Anko 63
2021-03-06 09:51:03
Už som to písal inde. Dnešný šport je o sile a fyzickej zdatnosti. Dakedy futbalistu po fyzickej stránke ledva trénovali. Dnes by si taký Maradona s jeho prístupom ani v doraste neškrtol
sid1 2021-03-06 10:43:44
Nemyslim, diegove stehno je vacsie ako priemerny futbalista v pase:-). V doraste by si robil kuzele z obrancov.