Sobotňajšie El Clásico na Estadio Alfredo Di Stéfano bolo veľmi horúce. Olej do ohňa prilial aj hlavný arbiter Jesús Gil Manzano. Stalo sa tak najmä v závere, keď sa rozhodol neodpískať pokutový kop po zákroku Mendyho na Braithwaitea. Mal pravdu?

"V tej situácii sa mal pískať pokutový kop. Pre mňa je to jasné. Videli to všetci. Nerozumiem, ako si to čiarový rozhodca stojaci 10 metrov od zákroku nevšimol. Braithwaite bol rozhodený z rovnováhy. Hlavný rozhodca to nemohol vidieť, ale na tu je tu VAR, aby takéto situácie vyriešil. Tento systém by mal pomáhať rozhodcom," hneval sa Koeman na tlačovej konferencii po zápase. Experti však na danú situáciu nemajú jednoznačný názor.

Andujar Oliver, expert rádia Marca, je názoru, že Gil Manzano prijal správne rozhodnutie: "Rozhodca mal pravdu. Mendy jemne zatiahol Braithwaitea, ale to nestačí na to, aby bol nariadený pokutový kop," uviedol Andujar Oliver.

Iný názor má uznávaný športový novinár Julio Maldonado, ktorý analyzoval sobotňajšie El Clásico pre denník Marca: "Ak by rozhodca odpískal pokutový kop, nebol by z toho škandál. Mendy sa dotkol Braithwaitea, ten kontakt veľmi zvýraznil, ale je to otázka interpretácie. Ja by som však penaltu neodpískal," povedal.

Za zmienku stojí situácia z 37. minúty, keď Ousmane Dembélé vbehol do pokutového územia, Mendy ho zozadu mierne zachytil a Francúz spadol. Ani v tomto prípade sa pokutový kop nepískal.

Mundo Deportivo analyzuje situáciu z 26. minúty, keď Araujo fauloval Viniciusa tesne pred pokutovým územím. Gil Manzano v tomto prípade neváhal, faul odpískal a Uruguajčanovi ukázal žltú kartu. Z následného priameho kopu Toni Kroos zvyšoval na 2:0 pre Real. Mundo Deportivo v každom prípade tvrdí, že faul Arauja na Viniciusa bol veľmi pochybný a vôbec sa nemusel pískať.

Katalánsky denník okrem toho uvádza, že rozhodca mal na konci zápasu nadstaviť viac minút. Nakoniec sa rozhodol predĺžiť zápas o 4 minúty, ale mal určite o viac, nakoľko len rozhodca potreboval 2 minúty na to, aby vyriešil problémy s telekomunikačným zariadením, vďaka ktorému je v kontakte s čiarovými rozhodcami, VAR a technickým rozhodcom.

Aký pohľad na výkon rozhodcu máte vy?

zdroj: marca.com radio marca mundodeportivo.es
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-04-11 09:41:52
Zápas som síce hodnotiť nechcel, ale toto má veľmi rozčulilo. Za mňa jasná pencla!! Stačí malý kontakt, aby hráč stratil rovnováhu a stiahol ho za ruku. V 1.polčase si myslím, že bolo pískateľné aj faul na Dembeleho. Ani jeden z týchto zákrokov sa neriešilo cez VAR, je to smutné. Keby to bolo na druhej strane, tak už uteká k tomu monitoru. Na tento VAR mám neskutočné nervy. Fakt mám pocit, že za tým monitorom sedí automechanik alebo čašník alebo proste ľudia, ktorí úplne nemajú šajnu o futbale, alebo sú poriadne v balíku! Majú to proste z každej strany, z každého uhla a úplne na to kašlú... Nemám slov
T0mIO Premium 2021-04-11 09:47:49
No ono to na druhej strane bolo a nepiskala sa penalta. A to viniciusa jeden náš obranca posotil, ale na penaltu málo rovnako ako aj pri situáciách v ich šestnástke. Manzano pískal dobre co som prekvapený.
Patresinho10 2021-04-11 10:13:27
Penalta na Viniho? V živote!! Mierne posotenie tam bolo, ale na penaltu málo. S Dembeleho zákrokom alebo s tým Braithwaitovym neviem, či sa to dá porovnať.
rudinho 2021-04-11 11:16:19
ak piskal faul na Viniciusa pred 2 golom realu tak mal piskat aj penaltu na Braithwaitea.ja osobne by som ani jedno neodpiskal
T0mIO Premium 2021-04-11 11:51:25
Zakopol o araujove nohy? Áno. Spôsobilo to jeho pád? Celkom jednoznačne. To ze si na to pekne počkal je jeho šikovnosť. Stále je to ale to ale faul. Nemyslím si ale ze obrancovia realu spôsobili pad dembeleho a Braithwaita. Hrávam futbal aj ked nie sutazne a neviem si predstaviť že by som sa pri zákroku ako na Braithwaita hodil o zem. Skôr by som si to uvedomil až po par sekundách a loptu by som udržal. Nie, on zvolil jednoduchšiu cestu, tak mu treba. Co mam na to iné povedať?
T0mIO Premium 2021-04-11 11:52:27
Patresinho, súhlasím, penalta na viniciusa v živote, ale tak isto by som v živote nepiskol penalty ako na dembeleho a Braithwaita.
galibier 2021-04-11 15:25:08
faul na Vibciusa bol ci sa nam to paci alebo nie,samozrejme s vydatnou pimocpy Vinciusa ktory isiel jasne na faul a vyuzil zabudnutu nohu Arauja,nemal snahu hrat,jasne ze mal snahu padnut.Faul na Dembeleho ani omylom,plece na plece suboj,neviem preco sa Dembo sklatil z k zemi.Faul na Martina bol,ved on padal opacnym smerom ako bezal..co to sposobilo tuto anomaliu?potiahnutie za rameno ktore zabranilo prirodzenemu pohybu vpred.
Patresinho10 2021-04-11 15:41:54
Chlapci, Vinicius si išiel jasne na penaltu, na penaltu to bolo málo... Závažnejší priestupok som videl v prípade Dembeleho a Braithwaita. V prípade Dembeleho to nebolo plece na plece ale kontakt o nohu, asi preto sa "sklatil" k zemi. Pozrite si opakovačky. Keby si to išiel pozrieť, tak by ukázal na biely bod, ale smutné, že sa na ten posratý monitor ani nešiel pozrieť, že mu nedali pokyn. V prípade Braithwaita mu siahol na ruku, tým pádom strata rovnováhy a faul. Inak by normálne pokračoval v akcií. Hovorím, na druhej strane by sa to riešilo cez VAR. Názorná ukážka bola v prvom El Clasicu a penalta na Ramosa. Vtedy ani neváhal rozhodca. Toľko k tomu páni
galibier 2021-04-11 15:52:07
V priapade Braithwaita suhlasim,uplne ho to pootocilo o 45 stupnov,fyzika nepusti.
2021-04-11 09:42:18
Ten zápas jsme si prohráli v prvním poločase. Vymlouvat se na rozhodčí je ubohost, nicméně nepopírám, že to rozhodčí realu docela usnadnil. Ten gól z toho přímáku byla vážně smůla, dvakrát tečovany od Desta a Alby a do brány... Samozřejmě mají na tom taky podíl viny.
hoyer11 2021-04-11 10:06:23
Já si taky myslím že Manzano pískal dobře .... tedy až na jednu situaci a to byl právě faul-nefaul od Arauja, po kterém si dal Dest vlastní gól .... bohužel 🤷‍♀️
hoyer11 2021-04-11 10:08:08
Sporné situce tam samozřejmě byly, na obou stranách - ale asi bych se rozhodl stejně jako on. Navíc pošetřil nám Sergia, za ten skluz do Nacha nebo kdo to byl a pak musel střídat - mohla klidně přijít i červená karta ....
2021-04-11 09:45:07
Penalta nepenalta Zidane odstavil Messiho a Dembelého nemohli sme nič
Jergus1 2021-04-12 09:19:27
ja si myslím, že hráči Realu odstavili väčšinu hráčov Barci, či pohybom, rýchlosťou a aj taktikou. Skúsme uznať, že v tomto zápase sme nepodali dobrý výkon!
8JK8 Premium
2021-04-11 09:46:23
Myslím že Manzano mal tak ako vždy veľmi čudne nastavený meter no na to sa vyhovárať nemôžme zápas sme si prehrali sami v prvom polčase s tým rozhodca nič nemá to že sa nechal Araujo predskočiť Benzemom a Dest sa otočí strele ktorá letí na neho to sú mladícke chyby za ktoré sme pikali a dalo sa im vyhnúť
DonBalon 2021-04-11 10:26:50
Pravdu máš. 👍👍👍
Jergus1 2021-04-12 09:20:30
súhlasím, aj keď v 2. polčase sa hra vyrovnala, no nestačilo to.
2021-04-11 09:46:50
Měli sme dát víc gólů. Rozhodčí v této lize sou tragičtí všeci, remíza by byla fajn ale na výhru sme neměli
2021-04-11 09:49:03
Na Braithwaita to nebolo na penaltu, ale faul na Dembélého sa podľa mňa dal pískať. Ale nedali sme dosť gólov, nevyhrali sme. Netreba sa vyhovárať na rozhodcu.
Patresinho10 2021-04-11 09:59:36
Osobne si myslím, že faul na Dembeleho bol jasnejší ako faul na Braithwaita. Samozrejme, nemôžme sa vyhovárať na rozhodcov, Real dal viac gólov a vyhral a hlavne sme si to samí prehrali v 1.polčase, ale tie rozhodnutia rozhodcu dosť ovplyvnili zápas.
Johann 2021-04-11 10:00:04
Pískal zle. Ale zápas prehral Koeman.
Malloy 2021-04-11 10:01:19
To je tak busi si myslí stále ze hra ešte s iniestom a xavim ale už nemá takých záložníkov pri sebe potom vyzerá aj jeho hra tak 😂
Pelinho 2021-04-11 10:02:53
Tolko odbornikov na zakroky v 16-tke.. 3/4 z vas ani len netusi presny vyklad pravidiel.. Keby nebol kontakt na Braithwaita tak neviem na co vsetko este zvalite vinu.. Ako fanusik madridu priznam ze v poslednich minutach som mal tlak 300 na 200..
Patresinho10 2021-04-11 10:11:43
Pelinho Mne hlavne ide o to, že keby sa toto odohralo na druhej strane, tak v momente neváha a uteká si pozrieť cez monitor.
Pelinho 2021-04-11 10:18:33
Pokial mu rozhodca pri VAR povie ze to nebola penalta tak si to nepozrie.. Kazdy jeden zapas Barcelony pozeram a sporne situacie idu vacsinou v prospech Barcelony.. Neviem ako casto sledujes Real ale ak poviem ze minimalne v polovici zapasov im rozhodca uskodil tak urcite neklamem.. Mozno keby sa tak teatralne nehodil celu situaciu by vyhodnotil inak.. toto je moj nazor.
Patresinho10 2021-04-11 10:26:00
3/4 populácie videla, že to sa dalo v kľude pískať. Ale keby to bolo na druhej strane, tak už dostáva pokyn do ucha. Mne hlavne o to ide! A nie je pravda, že sporné situácie idú väčšinou v prospech Barcy. Pozerám každý víkend španielsku ligu a aj Real si pozriem a nehovorím, že im viac pomáhajú rozhodcovia ako Barce, ale tých sporných situácii v ich prospech je tiež veľa. Samozrejme, každý budeme hovoriť niečo iné, 100 ľudí 100 chutí, každý má na to iný uhol pohľadu.
Iniesta345 2021-04-11 10:27:33
Pelinho, ved som povedal že zákrok na Braithwaita sa mi nezdal ako faul na penaltu. Musíš však uznať, že na Mendyho zákrok na Dembélého bol minimálne sporný...
DonBalon 2021-04-11 10:34:24
Pelinho - Realu k výhře gratulujeme, zvolili jste účelnou taktiku, která slavila úspěch. Za mě penalta ani jedna, ale přesně o tom to je. Kdyby to bylo na opačné straně a třeba za stavu 0:1 nebo 1:1 tak by se penalta kopala a rozhodčí by si ji snadno obhájil. Celý svět ví, že rozhodčí straní Realu, závěr minulé sezóny a jedna penalta za druhou, které znamenaly výhry 1:0 jsou do nebe volající. Nicméně minimálně ve včerejším utkání se na rozhodčího vymlouvat nemůžeme.
A ano i Barca, stejně jako spousta jiných velkoklubů těží z přízně rozhodčích. Ale v konfrontaci s Realem ať už přímou nebo na dálku je to někdy až směšně ve prospěch Los Blancos. Nic ve zlém. Hezkou neděli všem fanouškům obou táborů.
Toooommmas 2021-04-11 10:55:38
Barcelona aje veľký klub, tak isto Real a myslím si ze keď niekto s nim hr a proti Elche aebo valladolidu tak rozhodca sa dosť často v takýchto situáciách rozhodne prosipiet veľkému klubu
Pelinho 2021-04-11 11:04:50
Len to nakoniec zhrniem.. Real vs Barcelona
Odpiskane pokutove kopy v el clasicu real 4 barcelona 8
Červene karty v el clasicu real 14 barcelona 5
Statistika za cca 10 rokov. Peknu nedelu prajem
zdrojprijmov 2021-04-11 15:19:37
@peloinho - nikto nemoze za to, ze mate na stoperskom poste vacsinou gumy typu ramos a pepe, ktori si mylia futbal s mma, tolko cervenych by ste nemuseli mat, vcera to bol hrozny vykon na oboch stranach, tak ako pisl niekto vyssie, rozhodli mladicke chyby, takze nevyplakavaj ako to v klasikach je, hrali ste vcera rovnake hovno ako nasi len v bledomodrom, toto malo od poriadneho klasika liet minulych tak daleko jak z ciernej nad tisou do londyna a spat a stale nechapem tvoju uchylku a nutkanie tu chodit mudrovat jak radio jerevan a hrotit tu vztahy... teste sa z vyhry
Patresinho10 2021-04-11 15:52:23
@pelinho To si teda zhrnul 🤦‍♂️Štatistiky vhodné fanúšika Realu. Ja napríklad ako fanúšik Barcy rešpektujem Real, ale toto, čo si vytiahol, tak neviem, čo si chceš dokázať. Už keď si vytiahol tie červené karty, tak si uvedom, že akým spôsobom ste ich dostali. Od takých hráčov ako Pepe, Ramos, Casemiro a pri ich štýle hry a keď je zápas vyšpikovaný sa to aj dá čakať.
Pelinho 2021-04-11 16:34:01
Len som chcel poukazat na to ako je nam nadrziavane... to je cele.. a prvy polcas bol hodny clasica len bohuzial super bol asi z tretej ligy..
sid1 2021-04-11 16:48:34
Pelinho skus nam dat statistiku minuleho roka po telefonate pereza. Vytahovat cervene karty ked mate v druzstve ludi ako ramos, pepe a casemiro je smiesne.
zdrojprijmov 2021-04-11 18:04:38
paneboze ty si nepodareny troll...uvidime, kto sa bude smiat na konci sezony, inak robit si srandu z teamov z tretej ligy, najme ked vas takyto team vydrbal v cope je troaku mimo, resp. take vase...
Pelinho 2021-04-11 20:27:29
Radsej premie za 1/4 finale LM( uz asi za semi-finale) ako za vitaztvo cdr.
2021-04-11 09:59:46
Tak to malo byt kross keby kope druhýkrát už taký odraz nebude mať zial bohu a benzenama toto iste druhý krát mu taka peticka nemusela vyjsť Madrid presne zahral toto co mal aby vyhral takto sme dostli góly aj od iných klubov keď bránili na 16 a potom rýchli proti útok žiaľ bohu
2021-04-11 10:00:10
Keď si človek pozrie štatistiky, Real si nezaslúžil vyhrať. A je úplne jedno či hrali lepšie od 10ej do 30ej minúty. Remíza by bola bývala spravodlivá. No život/futbal nemá nič so spravodlivosťou. Len efektivita a góly sa počítajú, nič iné. Bohužiaľ. Čo sa týka tej jedenástky, podľa mňa tam bol aj úmysel aj kontakt/potiahnutie, a je úplne jedno, či to Braithwaite spravil teatrálne alebo nie. Keď sa Ramos hodil zlým smerom keď ho potiahli za dres, hneď to skúmal VAR a bola z toho jedenástka. Tak prečo sa na tento zákrok nikto nepozrel? To ako len Madrid má vkuse nárok na jedenástky? A potom že prečo tam bolo Metzelderovi tak dobre... ;)
Toooommmas 2021-04-11 10:56:31
Máš kopu takých výsledkov ktoré niesu spravodlivé... Aj Barca už tak určite vyhrala, nespravodlivo
RoAd 2021-04-11 11:17:00
Určite, aj keď sa mne osobne zdá, že častejšie prehrávame nespravodlivo...
2021-04-11 10:03:14
Penalta hlavně měla bejt po Faulu Casemira na Lengleta a taky po faulu Nacha na Messiho.
2021-04-11 10:28:16
Keby hentaké fauly v 16ke ako bol na Demba či na konci na Breithweita bol urobil Lenglet na niektorého z madridských hráčov, tak by bohužiaľ nad písknutím penaulty rozhodca nezaváhal. Tomu chudákovi sa nič v tomto roku neprepieklo. :-)
Toooommmas 2021-04-11 10:57:28
Aj real tam mal podobne situácia a nič sa nepiskallo
2021-04-11 10:29:51
Ide o to,že 10rokov sa už bavíme o zavedení VAR,3 toky už je v prevádzke a stále nemáme jasne pravidla ,kedy a ako ho použiť,každý si to vykladá po svojom.MNE VÔBEC NEVADÍ,ŽE NAM NEODPISKAL PENALTU,ALE VADÍ MI ŽE PRI SPORNEJ SITUÁCII SI TO ANI NEPOZRIE.tak na čo to tam je?
A tie reči,že by to kúskovali hru😂😂😂😂,veď hráči ju dôkazu čakaním sa,odkopavanim lôpt ,hádkami oveľa efektívnejšie.tých 30sec prežijeme,hlavne keď rozhodca si náprava mundúrov 3min
DonBalon 2021-04-11 11:01:25
To je jednoduché. I VAR obsluhují jen lidé ( rozhodčí).
Respect10 2021-04-11 11:11:41
No v tom prípade ak narážaš na ľudskú omylnost,tak ok beriem,ale to by tam musel ísť a potom sa rozhodnúť správne či nesprávne.ale on tam ani neide
DonBalon 2021-04-11 11:24:06
Kdepak, jen prostě poukazuji na fakt, že i VAR řídi jen lidé a tudíž jej používají tak jak se jím to hodí. Sporný zákrok odpiskas a obhajis nebo neodpiskas a také si to obhajis. A to je celý VAR.
2021-04-11 10:45:06
Je jedno či zápas by bol pískal Lahoz alebo nakoniec ho pískal Manzano. Dalo sa na 100% predpokladať, že v sporných okamihoch, kedy by Realu hrozila penalta ani jeden z týchto rozhodcov by ju proti Realu neodpískal....a to sa potvrdilo. Mnohí novinári kritizovali Piqueho za vyjadrenie, že 80% rozhodcov v španielskej LaLige pomáha Realu a veru mal pravdu. Je až neuveriteľné a na hanbu Španielska, že takýto rozhodcovia rozhodujú dokonca na medzištátnej úrovni a zápasy v kvalifikácii na MS. Keby takto pískali na dedine tak by ich fanúšikovia hnali svinským krokom. Na druhej strane musím povedať, že takýto dôležitý zápas sa nehrá na jeden polčas. V prvom polčase sme boli absolútne jaloví. Tak ako hrali druhý polčas, keby boli hrali celý zápas výsledok by bol iný. K výkonom hráčov sa vyjadrím pri hodnoteniach, keď uvidím známky za výkony.
Toooommmas 2021-04-11 11:00:03
Je až neuveriteľné ako sa tento klub stazuje na rozhodcov... Ako keby vám nikdy nepomohli, napríklad ja si hne dlamatam jak ste hrali proti chelsea v lige majstrov kde mal Drogba kopať min 3 penalty, ale rozhodca nepískal a PotOM ste vyhrali united finále :D
DonBalon 2021-04-11 11:03:35
Kdybych měl popsat, v kolika situacích sudí pomohl Realu, tak by na rok spadl Internet. Tohle je zbytečná diskuse.
Toooommmas 2021-04-11 11:04:43
Real aj Barcelona sú veľké kluby a pri obidvoch sa rozhodcovia rozhodnú pískať im ako elchcelebo valladolidu
Vlasta 2021-04-11 11:06:28
Hmmmm máš pravdu před 15 rokama jsme neměli postoupit. A kolikrát Real neměl postoupit? Já vím že velkým týmům se nadrzuje ale když hraje Barca s Realem tak musí Barcelona jednoznačně přehrát Real aby mohli vyhrát, všechny sporný situace jsou totiž pro Real. Oba zápasy tento rok to jasné dokazují. Penalta pro Real ale stejný zákroky pro Barcu neodpískany ani nereseny varem. Rozhodčí je ale strašně moc fér protože otočil tři zákroky na půlce pro Barcu.
Toooommmas 2021-04-11 11:12:51
El clasico posledných 10 rokov
Penalty :
Real 4-8 Barca
Červené karty :
Real 14- 5 Barc@+a
Vlasta 2021-04-11 11:29:54
? A teď napis o sporných penaltách a červených kartách? A nebo zkus vytáhnout statistiky za posledních 70 let to je tak asi stejně vypovídající
Toooommmas 2021-04-11 11:31:03
Ja len hovorím ze je dosť trápne jak sa tu furt všetci vyhovára ju na rozhodcov
DonBalon 2021-04-11 11:31:39
No taková statistika nemá žádnou vypovídající hodnotu. Za mě se po včerejším zápase na rozhodčí absolutně vymlouvat nemůžeme. Real zvolil správnou taktiku. Všichni jsme viděli, že to v obraně v křídelních prostorech hoří, bohužel kromě trenéra. Nejpozději po prvním gólu měl to rozestavení změnit. Myslím, že i on už to ví. K čemu je držení míče 70%, když nedáš gól a v každé akci se trepes, že přijde ztráta, brejk a inkasovaná branka. To je kámen úrazu včerejší porážky a ne rozhodčí.
Vlasta 2021-04-11 11:41:01
O tom se nikdo nebaví že jsme včera hráli blbě minimálně první poločas dost tragicky, s tím všichni souhlasí, ale fotbal rozhodují sporný situace a v těch my jsme neuspěli a jsem na 100% přesvědčen že Real by v takových situacích uspěl, rozhodčí jim pomáhají, však minulý zápas místo faulu na lengleta se kopala penalta, ale to si přece žádný fanoušek Realu nepřizná, pořád se nám budou smát že brecime. Mají pravdu že konkrétně já brečím ale myslím si že na to máme právo. Klasická sezona pro Real, x sporných situaci v důležitých zápasech Real titul, jejich fanoušci se nám smějí a hlavně nikdo si přece nepamatuje jak se Real k titulům dostal. Hlavně že je maji
DonBalon 2021-04-11 11:54:52
Ale jo, pamatuje. Vždyť minulá sezona končila jednou penaltou za druhou a skóre 1:0 pro Real. Lengletuv faul na Ramose byl původně Ramosuv faul na Lengleta, což říkal i videorozhodčí a přesto sudí penaltu nařídil. Fanoušek Realu nemá žádný důvod si stěžovat nebo dokonce brečet. Je to tak historicky a nikdy se to nezmění. Přece kvůli tomu nezačneme fandit VARealu Madrid. Je to vládní mančaft. Nástroj pokoření Katalánska. Politika. Ale včera prostě Real 2 góly, Barca 1. Real výborná taktika, Barca špatná taktika. Jen to těžké přijmout, ale na sudího se za včerejší zápas vymlouvat nemůžeme. ( můj názor).
Vlasta 2021-04-11 11:57:57
Souhlas, ale pobrecet si můžu :)
T0mIO Premium 2021-04-11 11:58:04
Toooommmas, chelsea tu nevytahuj, v tom dvojzápase sme boli viac poškodení ako oni. A zaslúžene sme postúpili.
DonBalon 2021-04-11 13:17:27
Jasně, pobreč si. Však to je ještě zadarmo. :-)))))
Toooommmas 2021-04-11 14:27:43
Boli ste viac poškodení jak oni? Dostali ste jendu červenú za nič ale mali dostať min 3 + min 3 penalty
T0mIO Premium 2021-04-11 14:50:11
Ked myslíš... v celom dvojzápase nás poškodili viac. Očividne si z toho nič nepamätáš takže sa darmo o tom s tebou baviť.
Toooommmas 2021-04-11 14:52:01
Ja si to pamätám dosť dobré narozdiel od teba... Pozri si záznamy a potom tu toto trep
T0mIO Premium 2021-04-11 14:57:23
Ved práveže som si ich pozrel. Aši tebe by sa zišlo.
MalyJanko 2021-04-11 14:58:23
Tomasko teba ten smiech prejde :)
Toooommmas 2021-04-11 15:56:15
:D
2021-04-11 10:47:36
no ťažko nechcieť aspon jednu z tych dvoch penalt pri pomyslení akú mal real v poslednom clasicu..ja proste na to zabudnúť nemôžem..slabší real ako nastupil včera už nemohol byť (myslím tým zostavu), no brcelona trpí na svoju umelu prevahu, lopta síce beha po ihrisku až kým ju nedostane súper a obrana barcy je v tom momente 70m od svojeje bránky..neviem všetci to vidia len trenery nie..nefunguje to..ešte aj ten štadion včera pripomínal zapas s napr. Eibaro, 10 pred branou a čakaju..dembele vpredu to bol snaď žart, on potrebuje loptu dobredu nech beží, to jedine čo vie a z 10 jednu da..no lopta ide vždy na messiho..a zapas mohli rozhodnuť aj priame kopy ktore barcelona mala, no messi by už niekedy mohol prekvapiť a nechať to niekomu inemu, lebo su žalostne..rohy 0bodov, a potom pridu 2 lpty pred branu a su dve sance...hraje sa dalej, ale tento zapas mala barca vyhrat, nikoho nikto nepretaktizoval, real cakal a dal 2 goly z ničoho, a z toho čo mal dať nedal..a barca si davala načas a taktiež ten gol prišiel len tak..inak to bolo bez iskry akurat tie penalty/nepenalty to tu trochu rozhadzali..a ten nadstavený čas by sa mal zrušiť, brankar realu 1min rozhraval..
LaBrie 2021-04-11 11:01:49
Na Dembeleho sme mali hrat ako Real na Viniciusa....Dembele potrebuje loptu do behu do prazdneho priestoru nie sa motat v sestnastke supera preplnenej hracmi.....a ten nas postupny utok je tragedia....
DJnanukar 2021-04-11 18:01:09
Barcelona nemôže hrať na "ako na Viniciusa". Hra zo zabezpečenej obrany na protiútoky odporuje systému založenom na držaní lopty. Ak by aj Barcelona chcela takto hrať, nemôže, čo dokazuje aj neuveriteľné percento "ball possession" (69%!) Skôr sa (nie prvýkrát) núka otázka, prečo sú kvality Sergiñha Desta tak málo využívané a prečo bol opäť vypojený z hry. Ak by boli útoky proporcionálne, zrejme by sa zvýšila aj Dembélého zapojenie do hry.
2021-04-11 10:47:57
Real vyhral zasluzene. Dal viac golov.
Jedine comu nerozumiem je VAR. Naco je? Ved je uplne v pohode ked sa ide pozriet a posudi ze penalta nemala byt. Ale preco sa nejde pozriet?
Ked minuly rok potiahol Lengleta Ramos, rozhodca to taktiez nevidel ale kricalo sa na neho, isiel sa pozriet a odpiskal to.
Teraz?
h4luzka 2021-04-11 10:48:44
Samozrejme Lenglet potiahol Ramosa 😀
DonBalon 2021-04-11 11:05:16
Ale až po té, co Ramos potáhl Lengleta. V tom je totiž ten vtip. Dokonce unikla i diskuse mezi VARem a hlavním sudím. Rozhodčí od videa mu říkal: Je to Ramosuv faul, je to Ramosuv faul. A výsledek jsme pak viděli, ne?
RoAd 2021-04-11 15:22:08
DonBalon, mas aj zdroj, prosim ta? Kde potvrdzuju unik toho rozhovoru medzi nimi? Diky.
2021-04-11 11:02:24
Vsetci budete vyplakavat za penaltu. Ja by som ani jednu nezapiskal, bolo to penalty slabe, ale mohol si ten zakrok na Martina aspon overit. Nikto z vas uz nenapise, ako Zidane pripravil tim takticky a ako nas prehrali prvy polcas a mohli ho vyhravat 3:0 a to hrali s nahradnou obranou. Nasa ofenziva nic neukazala a taktika 3-5-2 nebol dobry napad na Real, ked vyuzivali presne ten priestor, kde chybali krajni obrancovia a Mingueza pri Viniciusovi horel kazdy suboj. Tiez pri 3-clenej obrane musel casto vyvazat loptu prave Lenglet, ktory bohuzial nema ziadnu presnost ani kreativne myslenie a takto to hraci Realu velmi dobre vytlacali. Stred pola skoro uplne ovladli. Treba sa na to pozriet s triezvou hlavou a ocenit aj takticku pripravenost a kvalitu supera. Mali sme malo sanci a surne potrebujeme, aby sa uzdravil Fati a kupili sme strelca, ked 2. najlepsieho darovali konkurencii. Je dobre, ze Koeman dava priestor mladikom, ale mal by to viac rotovat, lebo Pedri sa mi zda v poslednych zapasoch vyhoreny. Naopak Moriba to vzdy super ozivi. Destovi, tiez, niektore zapasy vobec nevyjdu a vcera mohol z velkej casti za druhy gol. Stale to nie je idealne, ale pokroky je vidiet a pri troche stastia ta mohla byt aspin remiza..tak ci tak by museli bojovat este o kazdy bod do konca sezony. Dufam, ze o tyzden to zvladnu a trocha sa nakopnu psychicky pred koncom sezony. Visca Barça!
LaBrie 2021-04-11 11:04:37
Inac to co spominas, o volnych priestoroch kde chybali krajni obrancovian presne to rozoberali v predzapasovom studiu...skoda ze to nepozeral Koemann...presne tam nas najviac prehravali....
2021-04-11 11:03:21
Stačí si spomenúť na posledná EC na NC , Zákrok pri ktorom bol simulant podvodnik Ramos, vtedy sa všetko preverovalo, preference Realu bolo konštatovanie však si to obháji. Výsledok obidvoch Classic v tejto sezóne a výrazne ovplyvnil rozhodca v prospech Realu, nehovorím že by sme vyhrali, oba zápasy by skončili asi remizou a určite by sme ani jeden neprehrali. Pokiaľ nevyhrávame ligu o 15 bodov, S čím ich riťolezi už nemôžem nič urobiť, nič iné sa nedá čakať, táto pokrytecká politika Realu Madrid sa ťahať celou ich históriou, je to prosté fakt. Real ma na to veľmi výstižné vetu: história si nepamätá ako…
2021-04-11 11:53:46
tu netreba ziadnu analyzu...
1. prvy dolezity gol bola albova chyba ked naivne na urovni ZŠ isiel na valverdeho....
2. real hral to co potreboval!!!!!!.....to znamena ze koeman nechapem preco barca nevie hrat na remizu ked jej "staci" remiza!!!!!! (toto co hral real na protiutoky sme mali hrat my kedze nam remiza vyhovovala)
3. aj keby bol dembele na kraji nebolo by to ovela lepsie.........ja suhlasim snim podpisat zmluvu ale nebrat ho ako HVIEZDU lebo jednoducho nieje!!!! to on by mal byt rad ze sa bude moct vyhrievat dalsich 5 rokov v barcelone nie naopak
4. vcera nase kraje alba dest = 0 bodov
5. vzdy ked sa barca zlepsuje a caka ju dolezity zapas hlavne proti realu media zacnu uverejnovat prispevky typu "mame vsetko vo vlastnych rukach " "ideme si po titul" "coho by sa mal real bat" a pod nezmysli......dost mi to pripomina casy ked sme hrali hokej proti cesku a mali sme este celkom dobrych hracov ......vzdy pred zapasom uverejnovanie ako sme lepsi ako cesi, mame lepsie muzstvo atd......a na 95 % vzdy sme prehrali :D
2021-04-11 13:34:16
Mne to tu pripada,ze podla nikolkych tu prispievajucich ma span LL najlepsich rozhodcov v europskych ligach a prispevok Toooommmasa za posl 10 rokov nema chybu,nestranny fanda trebars z Talianska by si mohol mysliet,ze za tych 10 rokov sme vyhrali LL zasluhou rozhodcov ze nas v tych sezonach podrzali v hre o titul a ze pravom bol pskodeny RM, aj ked vieme, kolko a ako tituli ziskali,este by som dodal,komentatori na Digi mali zrejme v noci pokoj od manzeliek,ved sa stihli odbavovat pocas zapasu. Neda mi este o zopar tu chlapcov napisat, v Pondelok sa tu tesia n EC ktore bude v Nedelu,dalej, dajte mi niekto dobry Link,neviem co je to za fanuskov ked si to nedokazu zistit,predsa vylosovanie zapasov je na zaciatku sezony a niektori zas pristupuju k zapasm tak, dajme im aspon 3 goly atd,zrejme zabudaju, ze kazdy super nastupuje do zapasu s 11hracmi a kazdy chce ziskat co najl. vysledok.
2021-04-11 17:25:11
Veľkým problémom nielen včerajšieho El Clásica je nejednoznačnosť a subjektívnosť rozhodovania arbitrov. Busquets žltú kartu za faul na Vásqueza nedostal, Pedri nepochopiteľne áno hneď pri prvej príležitosti. (Nebol to jeden z faktorov, ktorý ovplyvnil Pedriho výkon?) Postrčenie Viniciusa v 16-tke od Busquetsa ani Mendyho záchranná brzda na Brathwaita faul nebol, lebo rozhodca usúdil, že obaja útočníci to prikrášlili. Pískali by sa tieto fauly mimo šestnástky? Je rozdiel medzi faulom v pokutovom území a mimo neho? Pískala by sa v zápase s Valladolidom Albova ruka mimo šestnástky? Pravdepodobne áno. Je veľkým problémom, ak situácia musí byť dostatočne viditeľná, aby faulom bola. Kedysi sa nepískala penalta na Messiho, lebo protihráč ho "len" oboma rukami zadržal, no on nespadol. Messi sa pýtal rozhodcu, či musí spadnúť, aby to bola penalta.