Barcelone sa nakoniec podarilo poraziť Valenciu, ale súper je opäť narobil množstvo problémov, keď jej strelil až dva góly. Sú to ďalšie inkasované góly Barcelony v poslednom období. Médiá poukazujú na to, že je ich priveľa a práve zníženie počtu inkasovaných gólov musí byť pre mužstvo prioritou v koncovke sezóny.

"Musíme to preanalyzovať. Súperi strieľajú menej, ale všetky ich strely končia v sieti," povedal Piqué po zápase na Mestalle. V posledných piatich kolách na bránku Barcelony smerovalo 14 presných striel a z tohto množstva padlo až 9 gólov. V zápase s Valenciou Barcelona inkasovala 2 góly zo štyroch presných striel. V zápase proti Granade to bolo ešte horšie, pretože Katalánci inkasovali 2 góly z dvoch striel. Villarreal to skúšal 4-krát a strelil jeden gól. Getafe strelilo dva góly z jednej strely, pretože Lenglet si vsietil vlastný gól. V El Clásicu zas Real premenil 3 strely v 2 góly.

Je jasné, že ide o alarmujúce štatistiky, ktoré poukazujú na slabú obranu Blaugranas. Ter Stegen v súčasnom ročníku odchytal 28 zápasov, inkasoval 27 gólov, no až 1/3 z toho v posledných piatich zápasoch. Pre porovnanie - Real za ten istý čas dostal 1 gól a Atlético 3. Zlepšenie obrany je v koncovke sezóny z pohľadu Barcelony nevyhnutné, najmä keď už v sobotu na Camp Nou privíta madridské Atlético v priamom súboji o titul.

"S Granadou sme nebránili dobre v 2-3 akciách a to nás stálo prehru," povedal Alfred Schreuder. Barcelona mala neraz smolu, ako v prípade nechytateľnej strely Solera na Mestalle či Kroosa v El Clásicu, ktorý netuší ako ten gól z priameho kopu vlastne strelil. Aj napriek tomu si Katalánci už v sobotu musia dať veľký pozor na to, aby v obrane boli ostražitejší, inak sa s titulom môžu rozlúčiť.

zdroj: mundodeportivo.es sport.es
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
8JK8 Premium
2021-05-03 18:04:05
Getafe strelilo dva góly z jednej strely🤦🤦🤦


Táto veta dokonalo vystihuje posledné obdobie je to veľmi zlé hlavne keď sa blíži Atletiko ktoré naozaj nemusí vystreliť viac ako jednu či dve strely no streliť gól Atlétom bude oveľa ťažšie než Villarealu, Valencii či Getafe
2021-05-03 18:11:41
A pan lenglet ma 50% podiel na tých goloch
stockey 2021-05-04 08:47:55
vacsiu hlupost sa ti dnes nepodarilo vymysliet?
rebelius 2021-05-04 09:44:03
Si magor ked to nevidíš
stockey 2021-05-04 11:13:49
nevidim ze nie je pravda ze Lenglet nemoze za 4-5 poslednych golov? nie naozaj nemoze. Nepokryl hraca v poslednom zapase a hned moze za polovicu golov :) super, objektivita level 3000
rebelius 2021-05-04 11:36:56
Magor ja to pisem o celej sezone a posledných par rokov v lm nema kvalitu a ked to nevidis alebo nechces tak sa daj vysetrit
stockey 2021-05-04 12:04:37
dakujem za pekne pocastovanie od cloveka ktory ani nevie co pise a na co reaguje. Nazov clanku je 14 striel a 9 golov. Ty pises ze "pan Lenglet ma 50% podiel na tych goloch". Nie nepisal si o celej sezone a ak by aj, ani v celej sezone nema podiel na 50% golov. Proste len falosne obvinujes
rebelius 2021-05-04 12:11:47
Stockey ty si provokatér len hádať sa sem chodíš ale lenglet nemá úroveň taký puyol urobil aj nemožné aby gol nepadol bolo tam odhodlanie motivácia a srdce ale lenglet nato nemá a hádať sa stebov cez net ako decko nejdem
stockey 2021-05-04 12:21:53
nie som provokater, ale ked niekedy vidim ake hluposti tu su ludia schopni napisat tak reagujem. Zbytocne sa uz budes vykrucat a provnavat Lengleta s Puyolom. O to tu absolutne neslo. Slo o tvoj vyrok ktory nie je pravdivy a nie si schopny to ani priznat.
Marian Premium 2021-05-04 18:16:43
rebelius použil určitú mieru nadsádzky vo svojom výroku, tzv. hyperbolu , ale v podstate je ten výrok pravdivý
rebelius 2021-05-04 19:39:14
Ospravedlnujem sa za emociu ale fakt ma to štve čo ten lenglet stvára
stockey 2021-05-05 10:36:20
Lenglet bol kupovany ako nahradnik na lavicku, to si myslim ze je ok. Ale nikto nepocital s tym zranenim Umtitiho, dovtedy bol top. A k tomu hrame na 3 stoperov, pricom problem s lavonohym stoperom je velky. Preto hra Lenglet. Este vacsi problem ale ostava, lebo Lenglet moze byt aj v dalsej sezone nas jediny lavonohy stoper, kedze Mingueza, Araujo i Garcia su pravaci
2021-05-03 18:15:45
Vobec si nemyslim,ze za vsetko moze obrana minimalne 3-4 goly mal chytit Ter Stegen,zda sa,ze aj jemu by sa hodila pauza, predsa nieco musi aj chytit brankar jeho rangu.Uz dlhsie sa mi zda,ze je z formy.
Rasto Premium 2021-05-03 20:40:47
Ja si to myslím tiež. Chytí tutovku, ale aj pustí, čo
by nemusel. Napr. aj Solerovu, síce krásnu strelu, by mal brankár jeho rangu chytiť.
maryann 2021-05-03 21:47:39
Presne!!
Alek 2021-05-04 02:40:01
Tiez si myslim ze solerovu mal mat bola skoro z 30 metrov a nesla uplne do rohu, gol to bol pekny ale brankar z top 5 by ju mal mat tak isto aj prvy gol bola jeho chyba nemyslim ze bol faulovamy a aj prvy gol granady inokedy tieto najazdy mal .. isla mu dole forma ale ma to tazke lebo cely zapas nic len tam stoji a potom zrazu najazd alebo tak ...
FCBarcelona2018 2021-05-04 06:52:55
maryann, súhlasím, že Ter Stegen mal niektoré z tých gólov chytiť. Napríklad posledný vo Valencii, mne sa zdalo akoby neskoro zareagoval, alebo nečakal strelu z takej diaľky. Z pohľadu priamo na bránku v televízii bolo vidieť, že tá strela nešla tesne k tyči, ale minimálne meter od tyče a v takej výške, že keby Ter Stegen bol včas zareagoval tak ju buď vyrazí alebo chytí. Aj v rozohrávkach nohou robí v poslednom čase veľa chýb. Už asi tiež potrebuje oddych.
Marian Premium 2021-05-04 07:12:39
Prvý gól prroti Valencii nie je jeho. Bol zablokovaný hráčom súpera, za faul to neposúdili zrejme správne, ale keď nemôžeš vyskočiť a boxovať center, lebo ťa súper zablokoval, nie je to chyba. Stopér mal loptu odhlavičkovať a nie nechať hlavičkovať súpera. Druhý gól by chytil jeden brankár z desiatich, to bola ťažká strela. Marc aktuálne nie je v top forme, ale väčšina inkasovaných gólov ide na vrub hráčov v poli.
2021-05-03 18:22:56
A to príde "drevo" Suarez.
2021-05-03 18:23:20
Góly padajú predovšetkým po školáckych chybách obrany. Je až zarážajúce aké nedostatky v bránení majú naši obrancovia. Vôbec neobsadzujú útočníkov súpera, ktorí majú potom dostatok času na strelu alebo prihrávku. Piqué, Lenglet a Umtity sú navyše veľmi ale veľmi pomalí .O to tesnejšie by mali brániť súpera čo vôbec nerobia. Chyby obrany sú skutočne katastrofálne a podľa mňa z hľadiska bránenia máme pravdepodobne najhoršiu obranu v La Lige. Nechápem prečo tréneri s tým niečo nerobia. Mám taký dojem ako keby bolo z hľadiska obrany najdôležitejšie to ako krajní obrancovia podporujú útok to je síce pekné ale výsledkom toho je veľké množstvo zbytočných gólov v našej sieti.
snapshot 2021-05-03 21:12:56
Pique vcera mal nieco s kolenom po jednom suboji, aj tak ho tam trener nechal.
miropeler 2021-05-04 15:04:25
za posledné tri roky prisahám že minimalne v 30 percentach zapasov ma pike nejake problemy (najma s kolenom) a aj tak dohra :D
JankoHrasko77 Premium
2021-05-03 18:24:10
Keby mala Barcelona poriadnu obranu tak by vyhrala LM a La Ligu každý jeden rok. Tu nie je o čom debatovať.

Stále sa rieši len útok, pritom Barca strelila v tomto roku bezkonkurenčne najviac gólov zo Španielskej ligy. Útok Barcelony je zrejme najsilnejší na svete.

Zakaždým vás body stoja hrubé individuálne chyby obrancov, hlúpe penalty a karty.

JankoHrasko77 Premium 2021-05-03 18:25:52
Strelené góly: Barcelona: 80
Real Madrid: 58

Počet bodov:74 oba tímy
energy1010 2021-05-03 22:57:50
Super článok
Pendergast 2021-05-04 07:20:58
Každý tým by měl nejsilnější útok na světě když by měl v týmu Messiho. Messi se podílí tak na 90% všech golu Barci.
vladimir10 2021-05-04 08:27:05
Hlavný problém je presing. Obrana síce nie je hviezdna, ALE nedostupovanie k útočiacim hráčom na hranici 16ky a v pokutovom území je základ. A to nie je chyba stopérov, ale hlavne zálohy ...a celého mužstva. Včera som pozeral Sevila - Atletic a to bol presing, aký chýba Barce. Útočiaci hráč, ktorý dostane loptu, nesmie mať žiadny priestor.
Nechcem tým ale ospravedlňovať našich stopérov.
2021-05-03 18:25:35
ter stegen bez formy - plus obrana ktora každy zapas niekto z nej urobi brutalnu chybu či pique či minqueaza či araujo či lenglet každy čo zapas sa striedaju nejaku hrubku a ešte to že branakr ich vobec nepodrži čiže neviem či tento rok je obrana schopna uhrat zapas proti silnejšim superom derava ako emental a myslim že kupit do buducej sezony iba garciu nestači !! lebo tato obrana nema momentalne na LM win možno tak za 3 roky
galibier 2021-05-03 18:47:44
Hoci sa opticky zda ze system 3-5-2 nam vyhovuje,z hladiska branenia maju na starosti vsetko v podstate len traja stoperi,Busi FdJ a Pedri..myslim ze klasicka stvorclenna obrana je kompaktnejsia hlavne ked hrame do plnych a super hra len na protiutoky.Ved sa pozrite kde su Alba s Destom(Robertom) ak prepadneme,ak si Busiho vyradia narazackou a Pedri prehra
osobny suboj,tak v podstate uz ide utocnik(utocnici) vzdy 1/1,vid gol na Reale, Villareale alebo obrovska sanca Valencie vcera,pozicne Pique ok,ale ak ma branit v plnom behu vidime co sa deje,to iste Lenglet.Krajni beci nemaju sancu pomoct a vsimam si ze pri strate lopty nedokazeme prepnut system na 4-4-2.Tolko moj pohlad na vec.
sid1 2021-05-03 19:17:39
Lenze v 4 obrane mame problem s rychlostou sergia, piquieho nehovoriac o umtitim. Predsa len sa mi zda, ze v 3-5-2 je prepojenie zaloha obrana lepsie (momentalne).
galibier 2021-05-03 20:17:05
Plus velmi zle branenie standardiek,vcera nam da gol Valencia v podstate do prazdnej brany,pritom som napocital v sestnastke osem nasich plus brankar.Nam chyba hlavne to co zdobilo Guardiolovu Barcelonu..oni zacali branit systemom troch sekund,cize do troch sekund po strate lopty muselo muzstvo ako celok prepnut do presingu..opakujem do presingu,nie do naznaku presingu,ak raz zacnes supera okamzite dostupovat a nenechas mu cas aby mohol kotrautok rozvinut,dostanes ho pod casovy tlak,to je zaklad obrannej hry,vsetko ostatne ,cely system branenia je uz potom ovela jedoduchsi a hlavne obrana sa ma cas skonsolidovat.
FCB1933 2021-05-03 20:49:41
Galibier: súhlasím s tvrdením, že veľa gólov dostávame zo štandardných situácii. Tu vidím problém komunikáciu a zle bránenie/preberanie hráčov. Ale nesúhlasím s tým, že 3-5-2 je pre nás horšie ako 4-3-3.
Aj pri 433 hrajú naši krajný obrancovia vždy vysoko. Najčastejšie na ľavo Jordi a v minulosti i Semedo. Ak hral na pravo Roberto, nezvykol tak výrazne utocit, bolo to vidieť aj v zápase s Granadou. On proste nemôže hrať v systéme 352. Dest je na toto vhodný, má útočné chúťky.
Pri 433 sa na pozíciu 3 stopéra vždy sťahoval jeden z dvojice Busi/DeJong. Avšak Busi je na toto pomaly a DeJong sa v tomto systéme zbytočne vybíja. Preto mi príde 352 lepšie, v zadu to vždy istia 3 čistokrvný obrancovia. Avšak problém je ich rýchlosť. Pique ju často dokáže nahradiť postavením a čítaním hry, ale Umtiti a Lenglet nie. Najrýchlejší sa mi javí Oscar, ten však občas urobí nevynutenu chybu. Na Atletico by som stopérsku trojicu dal Oscar, Pique, Araujo.
miropeler 2021-05-04 15:08:33
FCB1933 so všetkým suhlasim az na poslednu vetu. Aj ked ma tu skoro všetci ukamenuju tak za mna by mal byt nalavo lenglet. To ze je lavak v stoperskej trojici dáva tímu strasnu vyhodu. A dovolím si tvrdit ze posledné obdobie hra dobre. Proti valencii to bol jeho gol uznávam ale dajte ruku na srdce keby to bol Araujo tak to nema taky ohlas ako pri Lengletovi. Kazdopadne hádam ten zápas zvladneme:)))
2021-05-03 18:57:00
Souhlasím, že Stegen teď bohužel nepřispěl ničím navíc.
2021-05-03 19:16:04
Každý chvíľku ťahá pilku. Dúfam, že proti Atleticu Madrid ju budeme ťahať my. Ostáva nám len držať palce a veriť. Ja budem do poslednej sekundy zápasu. Obrana je jedna vec, ale psychika druhá. To by si mali uvedomiť, lebo tam je tiež naša Achillova päta.
2021-05-03 19:43:39
Mne nevadí keď doataneme aj dva góly ak my strelíme 3 a viac.
2021-05-03 19:57:51
to je to o com Koeman hovoril - chyba nam agresivita a koncentracia v obrane. Loptu mame vo svojej moci velmi casto , kontrolujeme zapasy a vytvarame si sance. Mame najlepsi utok la ligy. Len ta obrana....
2021-05-03 22:55:58
Sevilla prohrala doma 0:1
Simon16 2021-05-03 23:04:30
Už len aby takto postracal RM a my musíme poraziť Atletico a aj všetky zvyšné zápasy
2021-05-03 23:05:57
A bylo to v 5 minutě nastaveni a konec
2021-05-04 18:55:56
Myslím, že o titule je rozhodnuté pre Real. Všetko to pohnojila Barca s Granadou, lebo ich podcenili za Copa del Rey. Nič sa nezopakovalo. Aj keď vyhráme s Atletikom, nepomôže to, lebo Real už všetko vyhrá a naše vzájomné zápasy nás pochovajú. Stačilo premeniť všetky jedenástky a súperi by nám pozerali na chrbát a mali by sme isto titul.
DJnanukar 2021-05-04 19:45:08
Eibar nešťastne prehral s Atléticom, Sevilla nezvládla povinné víťazstvo, Barcelona dala tri góly nevyspytateľnej Valencii - o titule určite nie je rozhodnuté, zakopnutí je toľko, až je to divné. Áno, Real vyhráva komplikované zápasy, ale zamotané to bude do konca. Platí, že nakoniec Baskovia z Bilbaa môžu rozhodnúť o titule pre Barcelonu.
DJnanukar 2021-05-04 19:46:21
Oprava: Elche nešťastne prehralo nepremenenou penaltou.