Francúzsky útočník poskytol rozhovor pre L'Equipe, v ktorom porozprával nielen o Barcelone, ale vyjadril sa aj k spolupráci s Messim či k svojim úlohám na ihrisku.

Uznanie

"Vo Francúzsku sa nemám na čo sťažovať, získal som si rešpekt. Ľudia, ktorí sledujú futbal, si uvedomujú, že sa mi darí na všetkých miestach, kde som bol. V reprezentácii cezo mňa prechádzajú všetky lopty, cítim sa slobodnejšie ako v Atléticu. V Barcelone boli začiatky ťažké a stretol som sa s kritikou, ktorá bola niekedy prehnaná. Ale v roku 2021 cítim, že veci sa po všetkých stránkach zlepšujú."

Smola v Barcelone

"Áno, ak napríklad prehráte titul, tak ma to mrzí. Aj na začiatku sezóny som bol smutný, pretože som nehral a necítil som sa dôležitý. Som zvyknutý na to, že hrám všetko, veľké zápasy, no v zápase s Realom Madrid som sa ocitol na lavičke. Je nepríjemné vidieť spoluhráčov, ako hrajú na trávniku a vy ste mimo. Ale je to rozhodnutie trénera, treba to akceptovať a urobiť všetko, čo je možné, aby ste jeho názor zmenili."

Vzťahy s Messim

"Dobre si rozumieme. Niekedy si napíšeme správu, veľa komunikujeme počas tréningov. Na ihrisku je samozrejme veľmi ľahké s ním hrať. Pošlete mu melón a on z neho urobí kaviár. Necítime tlak z toho, že mu prihráme zle. V hre sa všetko zlepšuje. Táto sezóna bola trochu komplikovaná, pretože sme mali veľa zranení a hrali sme v rozostavení, v ktorom nie všetci boli vo svojej najlepšej dispozícii. Teraz sa však začína nový ročník s novými posilami."

Úlohy v reprezentácii a v Barcelone

"Cítim sa slobodnejšie, než v Barcelone, či už idem do lopty alebo zakončujem v pokutovom území. Pokiaľ ide o obranu, pohybujem sa v súlade s potrebami tímu. Niekedy bránim ako záložník, niekedy ako krajný obranca. Od momentu, kedy mám v útoku slobodu, sa cítim dobre. Ak ma žiadajú, aby som útočil ako krídelník, nemám ani dribling, ani rýchlosť v súboji jeden na jedného. Zároveň nie som ani vysunutý útočník."

Fyzická forma

"Aj napriek tomu, že som zo začiatku sezóny nehral veľa, myslím si, že v posledných mesiacoch som končil súťaž veľmi silný. Som menej unavený ako v roku 2018 či 2016. Z môjho pohľadu som spokojný. Pripravili sme sa dobre. Fyzicky sa cítim lepšie ako v predchádzajúcich rokoch."

zdroj: marca.com mundodeportivo.es