Tréner FC Barcelona na tlačovej konferencii po zápase s Getafe priznal, že je spokojný s víťazstvom, ale nie úplne s výkonom tímu.

Dôležitosť víťazstva

"Som rád, že sme vyhrali. Vyhrať doma bolo veľmi dôležité. Prvý polčas bol lepší ako druhý. V druhom polčase sme si nevedeli poradiť dobre s loptou. Neočakávali sme takýto scenár a kvôli tomu sme zaznamenali veľa strát. Musíme však oceniť prístup a prácu tímu, čo pomohlo vyhrať zápas. V uplynulej sezóne sme takéto zápasy ako dnes len remizovali. Spomínam si na tri či štyri takéto zápasy, v ktorých bol druhý polčas v našom prevedení rovnaký ako dnes. Pred koncom sme poslali do hry sviežich, veľmi mladých hráčov. Nie je možné hrať vždy na najvyššej úrovni. Som veľmi spokojný s prácou tímu. Z psychologického hľadiska bolo víťazstvo v tomto zápase veľmi dôležité."

Hodnota Memphisa Depaya pre mužstvo

"Existuje veľa hráčov, ktorí sú lídrami tohto tímu. Máme aj veľa mladých hráčov. Memphis je hráčom, ktorý môže urobiť rozdiel v ofenzíve. Po tejto ceste musíme pokračovať. Mať v tíme takého hráča je veľmi dôležité."

Hra v defenzíve

"Na začiatku druhého polčasu sme stratili niekoľko lôpt a začali sme hrať nervózne. Súper nás pritlačil. Z pohľadu defenzívy sme sa však predstavili v dobrom svetle. Niekedy sa nám nedarí v útoku tak ako by sme chceli, ale doma je potrebné vyhrávať. V uplynulej sezóne sme stratili na Camp Nou veľa bodov. Teraz už máme dve víťazstvá."

Zmena taktiky

"Na začiatku druhého polčasu sme stratili 4-5 lôpt v priebehu pár minút a necítili sme sa komfortne. Hráči, ktorí nemohli strácať lopty, to však robili. Po príchode Nica a Gaviho sme hrali viac pozične a dlhšie sme sa držali pri lopte."

Trpeli ste?

"Je normálne, že niekedy trpíme. Nebol to taký dobrý zápas ako proti Realu Sociedad. Súper na nás tlačil, kvôli čomu sme stratili kvalitu. Po celý čas si však pripomínam zápasy z uplynulej sezóny, ktoré sme nedokázali vyhrať. Tentoraz sa nám to podarilo s inými hráčmi a s mladými."

Griezmanna nahradil Mingueza

"Sergiño Dest hráva ako pravý obranca, aj keď po celý život bol krídelníkom. S ním sme boli nebezpeční. Zmenili sme herný systém, Minguezu sme poslali do obrany. Dest mohol vďaka tomu hroziť súperovi s protiútokov."

Piskot na Griezmanna

"Nepáči sa mi piskot na hráčov Barcelony. Niekto, kto pracuje toľko ako Griezmann, by nemal byť kritizovaný. Na tak usilovného hráča netreba pískať. Viem, že nemal šťastie, ale je to len jeden zápas. Každý z útočníkov môže trafiť formu v niektorom zo zápasov, ale niekedy je ťažké si nájsť miesto. Zároveň sme mu nevytvorili šance."

Debut Gaviho

"Od prvého dňa sme veľmi spokojní s tým, ako trénuje Gavi a tiež Nico. Ukazujú kvalitu. Do zápasu sa dostali v ťažkom momente. Podstatné je, aby si verili. Vôbec o nich nepochybujem. Budú to skvelí hráči."

Očakávania od koncovky prestupového obdobia

"Áno, ako som povedal včera, klub vie, čo chceme, ale neviem, či to bude možné. Treba odlíšiť silu od úmyslov."

Puig nehrá

"Pokiaľ ide o budúcnosť, k jednotlivým hráčom by sa nemalo pristupovať individuálne. Hráči vedia, čo tým myslím."

Konflikt termínov s CONMEBOL

"Prísť o hráčov je veľký problém, takže by som preferoval, ak by sa zápas so Sevillou odohral v pôvodnom termíne. Chápem však požiadavkám, aby bol zápas preložený."

zdroj: BarçaTV
foto: twitter/fcbarcelona.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-08-29 22:10:33
To je pravda (nadpis). Ale jinak .... Lenglet, Roberto, Puig celý zápas na lavce .... no jsem zvědav, jak se to vyvine.
2021-08-29 22:12:59
To je pravda. A preto si mal letiet uz minulu sezonu
rominho 2021-08-29 22:42:33
Zatiaľ bodujeme, takže si tieto dristy obhaji.. Pracujú na tréningoch.. Puig asi nepracuje...dodrbe každé striedanie a hovorí, že minulú sezóny by sme remizovali.. Ronie, Ronie...
SpectraLab 2021-08-30 09:07:13
Bože, len furt nadávate... Vy očakávate s týmto kádrom nejaké úspechy? Máme z troch zápasov dve výhry a remízu proti náročnému bilbau. Okej hra nie je až taká oku lahodiaca, ale výsledky zatiaľ prináša, čo je nakoniec hlavné. Koeman to síce nevie so striedaniami, ale celkove odvádza dobrú prácu. Chcelo by to aj troška podpory, nie len kydanie.

A povedzte mi, ktorý iný tréner by bol lepší v tejto dobe (a aj dostupný). Lebo nemám dojem že by klopp či guardiola a pod. chceli tu prísť. Je odvaha od koemana že napriek takejo situácii sa snaží dať klub dokopy...
A nehovorte prosím, že xavi by bol skvelý, lebo to je až trápne si myslieť, že niekto kto trénoval tím z katarskej ligy, ktorý tam aj tak nemá takú konkurenciu bude schopný hneď vyhrať so zdecimovaným klubom ligu majstrov...
Navyše xavi by aj tak mohol prísť až keď odídu z tímu jeho kamaráti.
rominho 2021-08-30 17:42:49
Už aby tu bol xavi, vždy lepšie ako koeman. Necíti hru, ak sa odhodlá striedať, bránime výsledok aj s majcichovom.
MalyJanko 2021-08-30 17:53:28
rominho - co myslis ze Xavi bude robit s tymito drevami v muzstve? a kto ti vlastne povedal ze Xavi bude uspesny? co ak dopadne ako Arteta? co ak bude robit to iste ako Koeman? Potom to bude v pohode?
rominho 2021-08-30 19:20:37
Maly Janko, myslím, že by to mohlo za fungovať podobne ako u pepa. Nečakám ze urobí 6 titulov za sezónu.Samozrejme, že by to chcelo pomeniť hráčov, ale taky puig by dostával šancu napríklad. Barce teraz veľmi želám, po leovom odchode je však treba silný koucing, ale koeman na to proste nemá..
SpectraLab 2021-08-30 19:34:26
Realne ja stale nechapem, preco sa arsenalu tak nedari, ved kader maju dost dobry
MalyJanko 2021-08-30 19:41:46
rominho - Ocakavas podobne ako u Pepa a to je presne ten problem, Pep bol jedna jedina vynimka, dovolim si tvrdit, v novodobej historii. Cize bude potrebovat zo 2-3 roky kym si vysklada muzstvo a vyladi system, naberie zakladne skusenosti. Myslis ze fanusikovia budu mat trpezlivost cakat? A to pravdepodobne bude mat k dispozicii znacny rozpocet, Koeman nema nic.Bol by som rad ak by to tak bolo ale naroky v Barcelone su u fanusikov obrovske a vyhadzuje sa tu trener po kazdom zapase
2021-08-29 22:15:54
Jaaaj Ronald, keby platila futbalova spravodlivost, uz davno by si bol na pracaku...
2021-08-29 22:21:42
Tak on je spokojný, tak to ma podrž.Dufam že vypadneš čím skor.
2021-08-29 22:27:29
Akože dnes naozaj nič moc ale aj keby ho vedenie vyhodilo, tak mám na vás ktorý ho tu už nestrpíte otázku: Kto ho akože má vymeniť, nikto do takto zničenej Barcelony nepríde. Ak má zmluvu len do konca tejto sezóny tak tomu rozumiem ale vážne kto ho nahradí alebo kto by mal ho nahradiť ?
MalyJanko 2021-08-29 22:34:54
jedine co budes pocut je ze Xavi, potom budes pocut ze je to praca vedenia - nech oni najdu , a potom budes pocut uplne nerealne hluposti typu: Ten Hag, Pimienta, Guardiola, Flick
Normalnej odpovede sa nedockas
Rhwayez 2021-08-29 22:38:44
Tak hlavne kto by šiel trénovať klub kde si nemôžeš vyberať hráčov ktorých chces a ktorých nechceš ale musíš pracovať s tým čo máš. Žiadny kvalitný tréner do takého týmu nepríde. Jedine nejaký srdciar.
MalyJanko 2021-08-29 22:41:45
a hlavne kto by prisiel do timu kde niesu ziadne peniaze
paliboy17 2021-08-29 22:48:50
Preco znicena barcelona? Stale je to Fc Barcelona...Jeden z najlepsich a najslavnejsich klubov sveta a klub, ktori by vela trenerov chcelo mat vo svojom CV. Mne je tazko povedat ine meno ako Xavi, ale skor mi pride, ze mat teraz slabeho trenera este rok, je dalsi zabity rok. Koeman nema ani koncepciu, ani ideu co vlastne robit. Ako nastartovat novu etapu v chode tohoto klubu a preto by som ho stopol, a nech tuto etapu zacne niekto fundovany.
paliboy17 2021-08-29 22:49:24
A MalyJanko, podla teba Koeman je vyhra?
Eli_vantha 2021-08-29 23:03:05
ano barca je momentalne znicena a v troskach. Za posl. 2 roky nas odmietli vsetci opytani treneri (nagelsmann, gallardo, xavi, pep, wenger, pochettino, flick) a len koeman to zobral. Uz ani top hraci sa sem nehrnu tak ako kedysi a to preto ze niesme v europe konkurencieschopni. Koeman mal minulu sezonu svetle momenty a ciastocny uspech, takze si zasluzil druhu sezonu. Ma platnu zmluvu a vzhladom na doterajsie vysledky, na to ze klub nema peniaze na odstupne a nikto lepsi by zrejme neprisiel je momentalnou najlepsou moznostou koemana ponechat. Pokial tato sezona bude zla ci uz vysledkovo alebo herne, nebude mu predlzena zmluva.
Eli_vantha 2021-08-29 23:11:09
A neviem co mate niektori s tym Xavim. Hrat a trenovat je obrovsky rozdiel. Xavi je hracska legenda tak ako je koeman az na to ze xavi nema oproti koemanovi ziadne trenerske skusenosti na top urovni. Xavi je macka vo vreci.
rebelius 2021-08-29 23:11:55
Múdre slová si napísal a mna by zničilo aby teraz prišiel Xavi a zhorel kvôli týmto hráčom ako je griezman lenglet busi a môžem len písať mená niekdo tu pisal že nám netreba veľké mená kupovať omyl take 3alebo 4 mena by sa zišli ako sol a plus stále dávať šancu mladým a hlavne sa zbaviť starej svorky vlkov ktora už nevládze byt konkurencie schopná
MalyJanko 2021-08-29 23:20:49
Paliboy - To som nepovedal, samozrejme ze nie je. Nema na to dotiahnut nas na vrchol. Lenze ukazal ze z hracov ktorych on chce a ktorych pozna (De Jong, zatial Depay, Mingueza, Araujo...) vie dostat to najlepsie. Priviedli sme mu dalsich ktorych chcel? Nie. Preco? Lebo nemame ani fuka. Druha vec je kvalita niektorych hracov v kadri, s tym on nic neurobi
paliboy17 2021-08-29 23:27:33
Klub ma fin ťažkosti, ale nie je v troskách. Stale ma dostatočne široký a kvalitny kader, len s nim tréner musi vedieť pracovat. Koeman to nevie. Ma sice skúseností, ale ked ani s jeho bohatymi skusenostami nevie reagovat na priebeh zapasu, tak xavi urcite nebude horsia volba. Za rok nepresvedčil, ani teraz nepresvedci. Z frenkieho nemusel nic tahat, on to v sebe mal uz ako prisiel, len mu dal slobodu. Suhlasim, ze niektori na to nemaju. Ako je mozne ze braith hra v zakl zostave? Fin situácia je zla, musime hrat s tym co mame, len koeman z toho nevie vytazit dany potenciál. Aj z pedriho dostal to dobre a na konci sezony aj to zle. Ustval ho ako kona, lebo nema cit. Opakujem, je to jeden z najslavsich trenerov za posl. 20rokov.
MalyJanko 2021-08-29 23:49:22
Je pravda ze niektorych hracov by mal posadit, no s tou sirkou kadra nesuhlasim. Do utoku mame len Demira (ten ukazal proti Bilbau ze este nie je pripraveny na taky velky zapas) a do zalohy su len mladici + Pjanic. Mladici naskocili aj dnes aj minule. Postupne dostanu aj plne zapasy. Pjanic odchadza. Obrana sa rotuje dostatocne (hlavne vinou zraneni). Aj s Pedrim mas pravdu, mal na lavicke Puiga no z neznameho dovodu ho nevyuziva ( o tom sa nemusime bavit) A nemozes povedat ze je jeden z najslabsich za poslednych 20 rokov ked tych ostatnych zachranoval vyborny kader vcetne Messiho + mali kopu penazi na prestupy
Eli_vantha 2021-08-29 23:49:39
paliboy - koeman ma chyby, pobabral niektore veci ale na druhej strane sa mu vela veci podarilo. Nieje top class ale ani velmi velmi slaby trener ako ho prezentujes ty. Pravda je niekde uprostred. Dalsia vec ze nie za vsetko moze on. Za sucasny stav a predvadzanu hru mozu aj byvale a terajsie vedenie a tiez hraci. Ze koeman ma cudne striedania a ze nevie reagovat na priebeh zapasu s tym suhlasim ale na jeho obranu poviem ze minulu sezonu nedostal co od klubu ziadal,akurat mu zobrali suareza, tuto sezonu dostal len depaya. Neodisli hraci s ktorymi nerata a odisiel najlepsi strelec, nahravac, tvorca hry. Koeman to ma tazke a verim ze by sa mohol ukazat v ovela lepsom svetle ak by nemusel vela krat varit z vody a improvizovat. Musi pracovat s hracmi ktori nemaju potrebnu kvalitu a mozno preto tie divne kroky od neho. Ja si koemana vazim za to ze ma barcu v srdci a ze chce pomoct. Prvy si znizil plat a navyse povedal ze mu mozu zaplatit ked budu moct. Odisiel po porazke z pohodlia holandskej repre do klubu pred bankrotom a vedel ze tento tim na velke trofeje zatial nema. Tuto sezonu pocitime odchod Messiho vo velkom. Nas utok je viac o kvantite ako kvalitite. Nieje fer zo vsetkeho obvinovat len koemana ako to tu niektori robia po kazdom zapase.
paliboy17 2021-08-30 00:13:49
Ale on si sam vela veci komplikuje. Ma supertalent puiga, neda mu prakticky sancu, hoci pomaly zabijal pedriho. Braithovi a trincaovi kopec minut, hoci boli jalovi. Roberto to iste. Ked je utok slaby, nebudem hrat 433. Ked hra aj griez slabo, dam sancu inym. Sorry, bud to vie a ma v sebe, alebo to v sebe nema. A koeman viac ukazal, ze to v sebe nema. Je pekne ze ma barcu v srdci a znizil si plat, ale to z barcy lepsi tim neurobi. A ked uz tak nechce puiga, mal mu dat sancu zdvihnut svoju cenu pre buduci predaj, ale on aj na finale pohara zoberie radsej 2nahr brankarov a kopec obrancov ako kreativneho zaloznika. A tym je slaby + to jeho ego degraduje jeho kvalitu.
paliboy17 2021-08-30 00:23:34
MalyJanko a braith je pripravený do utoku? Naco ho tam pcha, ked nema kvalitu? Nech hra 442 napr...
Eli_vantha 2021-08-30 00:32:35
puiga brat ako supertalent? trochu prehnane. Nemyslim ze puig by nas spasil alebo ze nestavanie puiga je nejaky velky problem pre tim. Nam to nejde v utoku. koeman minulu sezonu zmenil na 352 a tahali sme tusim vyse 20 zapasovu snuru bez prehry. Za to mu treba dat nejaky kredit. Tiez si myslim ze by nemal trvat na 433 a ze mu trkne v hlave. Lenze si zober ze ked sa vratia vsetci zraneni hraci tak budeme mat: dembele,fati,aguero,depay,brait,griz. Som velmi zvedavy ako to posklada - ci uz formaciu alebo kto bude hrat a kto sediet. Dobry pocit z toho ale nemam.
Eli_vantha 2021-08-30 00:34:00
k tomu finale pohara - tam nam puig vobec nechybal a zahrali sme asi nas najlepsi zapas pod koemanom.
GR7je 2021-08-30 06:29:55
Zničená Barcelona? Jáj, nie je tu Messi 😢
tunno Premium 2021-08-30 07:08:39
Najtrapnejsie je ze trener vidi ze ten utok nema sancu uz xty zapas napriek tomu sa neodhodla k zmene personalnej ani taktickej. Taky Breit sa na hrote citi odost lepsie ako na kridle preco ho tam neskusit a Depaya preradit na lavo? Aj tak by tam mal svoju volnost a na pravo to uz mal skusit Demir pripadne Dest.
paliboy17 2021-08-30 14:19:03
Vidis Eli a to je tvoj problem. Ty moc nemyslis a ani Ronald nie. Puig je supertalent, ci sa ti to paci alebo nie. Nemusi ho koeman stavat do zakladu, ale mohol zabit dve muchy jednou ranou, keby ho striedal s Pedrim. Pedri by si oddychol a Puig by nabral prax. Namiesto toho tam siel Moriba, ktory nie je zly, ale potom cela nasa zaloha je uplne bezmyslienkova. Aj vcera tak. Este ze tam mame toho Frenkieho. A k finale pohara, mas pravdu, nechybal tam Puig, bol to kvalitny vykon od Barcy. Ale aj to bol zapas, kde mohol dat oddychnut klucovym hracom o dost skor ako im dal. A unava sa dostavila coskoro a zaverecnu fazu sme absolutne posrali - ale to uz asi vies.
2021-08-29 22:28:02
Komedie :D . Vlastně všechno v pořádku . Protože dřív bychom remizovali, ted jsme vyhráli díky bohu za to že to Martin tou patou neštrejchl, a mužem tak tu sračku předvést další zápas. Proč se nepoučit okecat to kliše věcma co už jsme slyšeli. A další zapas to uvidíme zas :)
2021-08-29 22:31:36
Dnešný zápas ala Valverde
rebelius 2021-08-29 23:12:45
Trpeli sme:D
2021-08-29 22:44:31
takto vypadá hra bez křídel, griezman tu od prvního zápasu nemá co dělat
8JK8 Premium
2021-08-29 22:47:22
Trpeli ste? Áno trpeli 😂
jirkam Premium
2021-08-29 22:47:44
Alibista!!!
2021-08-29 22:49:17
Mozno Griezman toho dnes vela napracoval, ale co z toho ked ho nie je vidiet... :) hlavne tam kde ma byt....
Barco10 Premium
2021-08-29 23:03:31
Toľko kritiky po vyhranom zápase ved niekedy to ide samo všetko vychádza a niekedy treba 3 body vybojovať ako dneska keď sa nedarí... Takéto zápasy rozhodujú o titule nie vtedy keď to ide samo.... Mame 3 body to je zaklad
Cizinkx 2021-08-29 23:10:09
Ale tenhle fotbal praktikujeme víc jak rok. Tohle není omluva!. Zadný posun prostě, tohle lidi sere. Všichni víme že v sezoně budou zápasy kdy to nepůjde, logicky. Ale my se nikam neposouváme. Všechny ty problémy co byli loni jsou tu pořád. A přitom hrají stále dokola ti stejný hráči a stále dokola hrajeme tu stejnou taktiku a u kormidla je stále ten stejný trenér, divné.. Tohle není o jednou dvou zápase, ale o šnůře ;). Důležití jsou tři body ano, ale já se nespokojím s argumentem že si to musí sednout a dejme tomu čas. To je naprostá kravina.
Jergus1 2021-08-30 07:23:47
Cizinkx, trochu si ma predbehol, ale lepšie by som to ja nenapísal ako si to napísal ty! A nie je to len o včerajšom zápase..........súhlasím! A pre Barco10 odkaz, ak sú pre teba dôležité len body, tak nemáš ani trochu barcelonskej DNA, ktorou sa tu niektorí tak oháňajú!❤
sonetcz 2021-08-30 08:57:06
No, teďka nebudu obhajovat, je to žumpa. Ale reálně kam se měl tým posunout? Chtěl záložníka, nedostal ho. Neudržel se mu Messi. Chce ať odejdou hráči, co mají velké platy, taky nic. Však kam se to mělo posunout, když se tým spíš "zhoršil"? S tím útokem a zraněním, prostě kouzla neudělaš. Záloha bez Pedriho bude vždy jalová. Jak by se hodil nezískaný Gini, co je bojovej typ a rozhýbe komplet hru. Máme nové hráče na pozice, co nějak se vždy dali dohromady, potřebuji čas a útok momentálně je rozbitej. Koeman není Babica, ten z hovna neudělá pomazánku a když vedení místo prodeje, zvolí prodloužení, pak neudělá ani on nic. Koeman může za spoustu věcí, ale ty podmínky jsou labůžo.
Barco10 Premium 2021-08-30 10:32:35
Ja mam DNA barcelony viac ako si myslíš len viem prijať realitu..... Nečakám že každá generácia hráčov bude nový iniesta xavi Messi dokedy budeme od všetkých očakávať že budú hrať magický ako oni tak budeme sklamany
GR7je 2021-08-30 14:25:06
Liga iba začala. Čo ste čakali? Aký tím hrá teraz podľa vašich predstáv 😢
2021-08-29 23:09:33
Chlapci klud ,ved nema tam koho dat . Dost hracov je mimo plus nemal 200milion aby mohol vyberat koho tam chce kupit a fans napisu ze ma ist von ?Plus ine nepodstatne komentare.
To akoze vazne???? Prestante vytvarat agresiu a skuste trosku aj podporu.
Vyhrava sa je zle ,prehrava sa ,to sa dalo cakat .To sa tu neda citat.
Situacia je hrozna ,ved ale to sme vedeli uz na zaciarku,hladajme co bolo fajn a nie opak .
Dakujem za priestor.
2021-08-29 23:20:04
Ak by som bol trénerom a videl by som ako sa Griezmann v útoku trápi a aká je jeho hra jalová ( a to nielen v tomto zápase) a ako nie je schopný nič vymyslieť striedal by som ho už v prvom polčase. Tentoraz spolu s Breitom hrali tak ako by tam ani neboli. No neviem asi má tréner niečo s očami a nielen s očami.
Assassin11 2021-08-29 23:31:16
hneď by som tam dal demira, potrebujeme kreatívnych hráčov a oni vysedávajú na lavičke, hlavne že hrá griezmann s robertkom :)
2021-08-30 06:37:44
Ak je Griezmann hráč ktorý pokazil najviac akcií v útoku tak súhlasím. Ale myslím, že nie😁
2021-08-30 07:51:51
"Škoda" že barca nezahrala ako atletiko.Mohli ste sa rozpísať ešte viac😭
2021-08-30 14:26:24
Liga iba začala. Čo ste čakali? Aký tím hrá teraz podľa vašich predstáv 😢