Katalánci prehrali zápas proti Realu pre predĺžení a nepostúpili do finále Španielskeho superpohára, no napriek tomu môžu do Španielska cestovať so vztýčenou hlavou, pretože podali výborný tímový výkon a v konfrontácii s Los Blancos dominovali. Naďalej je však na čom pracovať a niektorí hráči musia začať hrať lepšie, na čo poukazuje aj dnešné hodnotenie.

Hodnotenie hráčov bolo zostavené podľa nasledovného kľúča -> do úvahy sme brali 2 subjektívne zdroje: hodnotenie portálu 90min.com a hodnotenie katalánskeho denníka Sport a potom hodnotenie štatistického portálu sofascore.com. Whoscored.com tento zápas nehodnotil. Pri každom hráčovi je priemer známok z týchto troch zdrojov s komentárom portálu 90min.com. Kompletné čísla nájdete v tabuľke na konci článku.

Ter Stegen - 5,6

Pri góle Viniciusa toho veľa neurobil. Zlé postavený. Opäť.

Alves - 4,8

Proti Viniciusovi sa mu v súbojoch jeden na jedného darilo, ale keď sa Vinicius rozbehol, problém bol na svete. Bol najstarším hráčom v histórii El Clásico a na ihrisku tak aj vyzeral.

Araujo - 6,2

Keď sa už ocitol v nejakej situácii, vedel ju vyriešiť, ale problém bol v tom, že bol kvôli zlej pozičnej hre často mimo diania.

Piqué - 5,6

V obranných zákrokoch je dobrý, že už nemá kondičku na to, aby mohol hrať v tak vysoko vysunutej obrannej línii. Postupom času nemal sily na to, aby dokázal splniť svoje úlohy na ihrisku.

Alba - 5,5

Na začiatku zápasu schytal nepríjemnú ranu do ramena a po zvyšok zápasu nehral dobre, no na druhej strane prihral Fatimu na vyrovnávajúci gól.

Gavi - 6,3

Z ofenzívy bol vypojený, ale odviedol si dobrú prácu, keď neutralizoval Toniho Kroosa.

Busquets - 5,7

Jednoducho je tak pomalý. Vyrovnávajúci gól ide na jeho triko, keď hlúpo stratil loptu a nemal dostatočnú rýchlosť na to, aby sa vrátil dozadu.

Frenkie de Jong - 4,9

Je z formy a je to vidieť, chýba mu sebavedomie, hrá tak, aby neurobil nič zlé. Výkon veľmi na istotu, Xaviho ho vystriedal po prvom polčase.

Ferran Torres - 5,5

Absolvoval debut v drese Barcelony, ale na ihrisku neukázal nič, čo by stálo za zmienku.

Luuk de Jong - 7,1

Skvelý vo vzduchu, strelil aj šťastný gól, ale zaslúžený.

Dembélé - 8,2

Na ľavej strane bol mimoriadne nebezpečný. S prehľadom najlepší hráč Barcelony. Niet divu, že klub chce, aby zostal.

Náhradníci

46' Ez Abde - 5,9

Sršala z neho energia, ale často sa zdalo, že toho chce urobiť až priveľa naraz. Niekedy však stačila jednoduchá prihrávka.

46' Pedri - 7,3

Už len svojou prítomnosť na ihrisku mal na dianie okamžitý vplyv. Zmenil zápas.

66' Fati - 6,7

Pred gólom bol vypojený z hry, no skvelou hlavičkou poslal zápas do predĺženia.

78' Depay - 5,9

V zápase pôsobil strateným dojmom.

78' Nico - 6,2

Nico je jednoducho skvelý stredopoliar.

110' Jutglà - 5,7

bez hodnotenia

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com 90min.com forcabarca.sk
foto: twitter/fcbarcelona.com forcabarca.sk

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2022-01-13 10:21:13
Kým sa nevyrieši minimálne 8 ročný problém v obrane, nikdy Barca nebude dominovať...známky adekvátne
sumo77 2022-01-13 10:33:45
Ešte stále chce Barca predať Desta?Hádam nechcú hrať s Alvesom co nestíha a Minguezom ktorý je úplne mimo. Nechápem toto odstavenie Desta ktorý má podľa mňa stále perspektívu ved je mladý....
tominno9 2022-01-13 12:41:48
je mladá, rychly, vpredu skvele kombinoval minulún sezónu, sme boli z neho unesení a teraz po zopar zapasoch kedy mu nešlo tak ho ideme predavať? Alves má byť spása? Nonsens!
Babuca 2022-01-13 13:27:56
Vždy sa dobre pobavím ta tých subjektívnych hodnoteniach. Podľa celkových známok by som povedal že Real prevalcoval Barçu / znánky Realu som nevidel. Pravda je taká že Barça z môjho pohľadu bola vyrovnaným súperom a miestami lepšia ! TStegen aj dačo chytil až taký zlý nebol, Pique odohral veľmi dobrý zápas, Dani Alves perfektne nacentroval na gól, najlepší opäť z mojho pohľadu Pedri a výborný aj Gavi / hráči Realu mu často nestíhali / škoda len že často pri jeho zákrokoch padajú karty, Dembele najlepší hráč zápasu ani náhodou. S ostatným by som aj súhlasil
MSOTSAMVJ 2022-01-13 14:36:34
Dani Alves na nieco nacentroval?
Jergus1 2022-01-13 15:31:45
Dembeleho hodnotenie nie je reálne! Neviem akým spôsobom si ho zaslúžil.........hahaha
2022-01-13 10:31:18
xdiko, fcb, to sa vam bude citat tazko:) dembo najlepsi:):)
maryann 2022-01-13 10:35:53
😀😀🙈
Petros 2022-01-13 10:39:27
je to ale pravda ,jediný hráč,který dokáže projit přes jednoho nebo dva protihráče a vytváří tlak na obranu .To že to v mnoha případech končí špatně je jiná věc.Na vině je sám Dembele svou zbrklostí a i hráči Barcelony,kteří si ve větším pořtu nenabíhají
rominho 2022-01-13 12:59:52
jasne, ze pravda, patrim k jeho obhajcom. hrad aliby fotbal a mat 90% uspesnych prihravok je zavadzajuce. ustavicne ist 1:1, skusat tvorit a burat obranu je iny level. tu vsak miestny odbornici nechapu ten rozdiel. dembo zavinil 3. gol, lebo urobil klucku na 16..to, ze de jong lajbavy mal dat cistu hlavu, co mu dembo nacentroval, o tom sa tu cudne mlci:):)
xdiko Premium 2022-01-14 00:52:10
Sry páni, ale kedy bol Dembo nebezpečný? Vinicius bol nebezpečný, hlavne po tom, čo išiel Dani dolu, ale Dembo reálne neohrozil bránu, neprihral nikomu a pri každej akcii prišiel o loptu. Jeho efektivita je nulová a nepomáha tomu ani tá jeho blbá kľučka, po ktorej už nevie, čo ďalej. Už aj Luuk je efektívnejší ako on. Tribúna bude pre neho to pravé miesto.
2022-01-13 10:31:46
Rychlost je v dnešním fotbale téměř nejdůležitější aspekt hry. Včera se to opět ukázalo. Realu stačilo pár rychlých protiútoků do nestíhající obrany a bylo vymalováno.
123456 2022-01-13 17:39:31
Milanko niečo pre teba .

FC BARCELONA.CZ
Web oficiálního fanklubu

Granada CF vs. FC Barcelona - hodnotenie zápasu

Dembélé - Krídlo párkrát potiahlo loptu, urobilo dve zasekávačky, tri šprinty a štyrikrát koplo silno do lopty. Koplo len tak, pretože to určite nemôžem nazvať strelami. Neukázalo vôbec nič zo svojho talentu. Vôbec nič.

známka : 2 !!!!!!
2022-01-13 10:35:01
Niektorí tzv. odborníci, kibici a futbaloví dementi, prečítajte si hodnotenia hráčov, keď ste slepí, utrite si tie krvilačné papule…
Včera najlepší nejaký Dembo.
A teraz sa zosmiešnujte svojimi výrokmi dalej.
joker222 2022-01-13 11:05:30
Aha znamka 8,2 pre niekoho, kto ani nevystrelil na branu, a po ktoreho zbytocnej strate (ktorych v zapase zavinil niekolko) padol vitazny gol, je podla teba v pohode hej? 😂
Jackopz 2022-01-13 11:07:43
Furt je to slabý hráč na Barcu a v hlave ma vietor, predviesť takýto výkon v PL alebo LM tak či Barca alebo Real prehrávajú o 3 góly do polčasu.
Rasto Premium 2022-01-13 11:15:44
Ak to, čo predviedol Dembelé, stačí u niekoho na to, označiť ho za najlepšieho hráča, tak to sa nikam nepohneme. Darmo sa na jeho zasekávačky dobre pozerá, keď 9,9 z 10 akcií pokazí koncovke. A ešte po jeho strate, ktorú považujem za rovnako závažnú, ako tú Busiho, dostaneme gól. Za také prachy určite nestojí.
Teo07 Premium 2022-01-13 11:51:57
Ale Milan. Tu predsa nikto nespochybňuje Dembeleho futbalové kvality, Už dlho hovorím, že je najlepší hráč Barcelony. S náskokom. Akurát osobnostne a, najmä, intelektuálne nato nemá. A to je problém. Ten chlapec sa zjavne pohybuje v pásme ľahkej debility a to sa natrénovať nedá.
FCBarcelona2018 2022-01-13 12:09:01
joker222 absolútny súhlas. Práve tí tiež fanúšikovia, ktorí neustále vychvaľujú Dembeleho sú zaslepení. Čo včera ukázal? Len to že ak dostal loptu tak sa s ňou rýchlejšie pohyboval, ale poväčšine hneď o ňu prišiel alebo nepresne prihral. Trafiť bránku v jeho prípade to je nad jeho schopnosti. Pri treťom góle je 100%-ná chyba na jeho strane. Stratil loptu nezmyselným kľučkovaním medzi štyrmi hráčmi Realu a s protiútoku štyroch na dvoch sme dostali rozhodujúci gól. Ak toto je najlepší hráč vo včerajšom zápase, tak potom neviem???
Catalonia 2022-01-13 12:15:09
Včera, Dembele náš najlepší hráč, či sa to niekomu páči alebo nie. Na tom hodnotení je krásne vidieť aký sú tu zaslepenci, od ráno tu človek číta aký výborný výkon podal miestny miláčik Pique pritom podľa hodnotenia jeden z najslabších, to isté Alves ako parádne ubránil Viniciusa, opäť vedľa. A tie komentáre milovníkov Frenkieho o tom ako zahral dobre ten polčas to nemá cenu ani rozoberať.. .tak dobre, že ho radšej stiahol no aj tak ho budú obhajovať...to je v pi...
Nalim 2022-01-13 12:23:49
Ferran a LDJ si ani nekopli
Rasto Premium 2022-01-13 12:44:29
Áno, Luuk si nekopol. 3 strely na bránu, 1 gól. Zato tvoj Dembelé prihrávka na rozhodujúci gól zápasu (a nedala ho Barca), jedna strela, ktorá by preletela cez 5-ku, ostatné akcie škoda komentovať. Krásne zasekávačky, ktoré pomýlila aj jeho samého, strely do neba. Čiže rovnaká chyba, ako keď útočník ujde obrancovi.
rominho 2022-01-13 13:03:59
keby tam mal lepsiu 9-nu, tak ma 2 asistencie a bol by kral. kto ukazal viac?? daj meno.
FCBarcelona2018 2022-01-13 13:48:52
romino kto ukázal viac, okrem Busquetsa, Abdeho, FDJ a Depaya všetci ostatní !!!
rominho 2022-01-13 14:12:29
fcb..este hral aj tores v utoku, ja viem, okrem toho, ze tam niekomu z realu skoro dres roztrhal, nebolo ho vidiet, takze si na neho zabudol. to ze hral1. zapas je pravda, ale takto hrubo nepripraveneho fotbalistu som uz davno nevidel. ale pre teba lepsi ako dembo, nieje o com:)
123456 2022-01-13 14:44:32
Milan hodnotíš iba čo chceš a kedy chceš. Po Granade si bol ticho. Tam si ho ako zhodnotil ??? Áno ono sa hodnotiť ani nedá keď 90% je PN.
Dembo hraje hovno od kedy prišiel. Očakávania nesplnil. A nikdy nesplní. Reálne sa na to pozri a zistíš že Dembo je naozaj drevo. Nikdy si to nepripustíš ale to je iba tvoj problém. Slepota . A potom tu pri čítaní kopeš ako malé decko.
123456 2022-01-13 14:51:14
Nech ťa zaujíma výsledok to je priorita nie hodnotenie hráča. A kedy a koľko gólov dal.
2022-01-13 10:40:54
Som tu jediný komu sa náš včerajší výkon páčil? Je tam vidieť zlepšenie, Xavi z toho za 2 mesiace urobil tím, ktorý funguje. Ešte sa to musí vypilovať, ale ja vidím svetlo na konci tunela.
emiliano 2022-01-13 10:47:32
Stále opakujem: Po tých radikálnych zmenách v kádri, najmä omladení, a po tých hrozných absenciach je treba trpezlivosť, nie hejty. Ale jednoducho mnohí žijú v dobách slávy a nie a nie si uvedomiť, že je tu nový káder a po návrate zranených a po covide sa potrebuje zohrať a získať sebavedomie. Ja som milo prekvapený, že v lige dominantný Real s ustáleným kádrom a v ideálnom zložení, mal problémy, nebola to pre neho prechádzka.
Martin77 2022-01-13 10:50:47
PatrikFCB:
Jako určitě o proti těm zápasům ze začátku sezóny jako s Cadizem apod. je tam brutální zlepšení. Je teda pravda, že pomohlo taky, že vrací dlouhodobě zranění hráči. Ale Real patři k týmům v Evropě a mají jeden z nejlepších útoků a my jsme jim byli více než vyrovnaným soupeřem. Stačí si vzpomenout, co jsme hráli třeba i proti Bayernu :-/. Bohužel spousta fanoušků tohle si nepamatuje. Za to jen vzpomíná jaký to bylo, když tu bylo MSN nebo Ronaldinho a spol. a jak se tehdy vyhrávalo. To se pak porovnává jinak.
PatrikFCB 2022-01-13 11:06:34
Za doby MSN a Ronaldinha sme boli na vrchole. Beriem to tak, že tento tím sa na vrchol ešte len dostane. Som si istý, že Gavi, Pedri, Fati, Araujo budú určite lepší ako teraz. Sme len na začiatku.
Teo07 Premium 2022-01-13 11:53:10
Fungovať to bude vtedy, keď v Barce budú hrať hráči najvyššej kvality. Inak to bude len boj o štvrté miesto.
123456 2022-01-13 14:45:29
Teo07 súhlasím s tebou
2022-01-13 10:44:51
Tak co frňalové. :-) po zápase tu všude, jak Dembélé byl otřesnej v zápase s Realem a tady zase čtu nejlepší hráč :-). No musím říct, že po těch jeho prohlášeních a jeho nesoudnost, co chce za novou nehoráznou smlouvu, tak ho taky už moc nemusím. Ale je třeba být objektivní. Včera hrál velmi dobře a bez něho by jsme byli v útoku dost bezzubí. Že kazil taky? No oni taky kazili Suarez nebo Messi atd. To se prostě stává. To je fotbal, ale makal dobře na to, že je už nejspíš jednou nohou pryč.
Rasto Premium 2022-01-13 11:21:05
Áno Messi kazil tiež, lenže on to vždy 100-násobne vykompenzoval. A Sua? Keď dá Dembo 20 gólov za sezónu, tak sa tu verejne ospravedlním za jeho kritiku.
Martin77 2022-01-13 11:40:52
20 gólů? To by nesměl chybět půlku sezóny. I tak by měl, co dělat, kdyby mu drželo zdraví. Ale on zase není hráč na koho by se hrálo, aby dával, co nejvíc gólů. On je spíš ten, co je připravuje.
Rasto Premium 2022-01-13 12:20:59
No bodaj by ich pripravoval. Zatiaľ len búcha na nebeskú bránu.
2022-01-13 10:46:28
Mal tam proste nechať toho Luuka🐐
Jjuraj366 2022-01-13 11:26:55
Môže mať hodnotenie aj 10x 9b a aj tak ho budem považovať za otrasneho hráča ja si nepamätám, že by sa dostal 1 na 1 ci už cez mendyho alebo carvajala a tie jeho strely a centre sú ako u dorastenca, prihrávky sú laxne, pohyb zbrkly.. Treba sa jednoducho zmieriť s faktom, že je to nepodarený prestup, to sa stáva a je to bust.. Možno v inom time sa dostane na nejakú úroveň, ale pochybujem
2022-01-13 10:49:20
S hodnotením viac menej súhlasím akurát si myslím že Pique bol včera o niečo lepšie ako Araujo + nemyslím že Ez a Depay by mali mať rovnaké hodnotenie kedze o Depayovi som ani nevedel že hrá. Dembele si za včera najvyššiu známku zaslúži za svoju aktivitu avšak po jeho aktivite veľa krát prichádza jeho center niekde na obežnú dráhu poprípade strela niekam ešte vyššie a tým pádom tú svoju aktivitu často "anuluje". Každopádne uz v prvom polčase bol oveľa lepší ako Ferran na ktorom bol vidno herný výpadok.
Martin77 2022-01-13 10:51:46
Co si pamatuju, tak Depay připravil min. 2 dobré šance spoluhráčům.
FCBarcelona2018 2022-01-13 13:53:20
Martin77 to nemyslíš vážne. A v ktorom zápase?
123456 2022-01-13 15:10:20
🤣
2022-01-13 10:49:28
Depay zase vůbec nic... To už tam mohl toho Luuka nechat a třeba by si našel nějakej centr. Busquets na to jak byl v předchozích zápasech dobrej, měl dneska jít ze hřiště dřív a rozhodně ne hrát 120 minut.
rebelius 2022-01-13 12:05:41
Depay bol neviditeľný s frenkieim najhorší hráči vceray
2022-01-13 11:03:24
Ter Stegen 5.6? Vazne? Tak s tym golom sa vela robit nedalo. Po dalsie Busquets zavinil vyrovnavajici gol? Ved sme vyrovnavali len my. Dembele 8.2? Tak to je snad vtip. To, ze bol jediny hrac, ktory vyzeral nebezpecne este neznamena, ze nebezpecny aj bol. A asi sa zabudlo aj na to, ze po jeho strate Real strelil vytazny gol. Dembelemu dali znamky ako Messimu v najlepsich casoch a popri tom mal na zaciatku polcasu par sanci, z ktorych aspon raz mohol trafit branu. S jeho znamkou by som suhlasil, keby sa hral Americky futbal 🤦🏻‍♂️
Rasto Premium 2022-01-13 11:23:43
Naprosto súhlasím.
FCBarcelona2018 2022-01-13 13:54:28
joker222👌
Vajce94 Premium
2022-01-13 11:17:12
Pique 5,6 to naozaj ?
To robíte hodnotenie podľa prečítania diskutujúcich na tomto fóre alebo čo ?
Sorry za kritiku ale toto hodnotenie mi príde absolútne scestné ...
Rasto Premium 2022-01-13 11:27:31
Presne, tu napíše niekto, že nemá kondíciu a v predĺžení niekoľkokrát v pohode vygumoval Benzemu. S tým, že je pomalší, súhlasím, má svoje roky, ale určite patril včera k tomu lepšiemu.
sid1 2022-01-13 12:22:13
Ano, ja ho sice posledne dva roky uz moc nemusim ale vcera podal viac ako slusny vykon.
FCBarcelona2018 2022-01-13 13:55:11
A bol určite lepší ako Araujo.
2022-01-13 11:31:36
Ja veľmi dúfam, že v priebehu sezóny budeme skúšať ci už fdj alebo nica na DM, či v kádri mame túto alternatívu, Desta na rb a baldeho na lb, treba zistiť ci tam môžu hrať.. Krídla sú vyriešené, útok by som Haalandom vôbec nesilil ldj, či braithwait alebo depay to odohrajú ale s albom, alvesom a busquetsom nebudeme konkurencieschopné a treba nájsť náhradu aj za Piqueho, nie Garcia nie je top stopér a nebude a Umtiti po tom zranení tiež nie
Rasto Premium
2022-01-13 11:34:22
Pique-5,6, Depay-5,9, Jutglá-5,7, EzAbde-5,9?
Rasto Premium 2022-01-13 11:36:57
Tým trom keby som známku zrátal, tak sa nevyrovnajú Piquému.
2022-01-13 11:37:29
Piqué bol veľmi dobrý (ako takmer celú túto sezónu)... Frenkie de Jong vyhral kľúčový súboj v šestnástke po ktorom padol gól na 1-1 a Depay zas skvelým nábehom získal roh, po ktorom padol gól na 2-2... zato Ez Abde dosť mimo, ale teším sa naňho nabudúce
2022-01-13 11:43:59
kader sme sice omladili, ale v zaklade - Alves, Pique, Alba, Sergio, Luuk vysoko cez 30...v strednom veku Stegen, De Jong, Dembele... Mladí vlastne len Ferran, Gavi a Araujo
Jjuraj366 2022-01-13 11:52:50
Pedro, Fati boli po zranení budú hrať základ
momo9 2022-01-13 14:17:01
hej, na úkor Gaviho a Dembeleho :) takže to sa moc vekovo stale neposunieme
2022-01-13 11:45:07
Dembele ma privela, tolko predsa dostava hrac, ktory ma aj nejaky pozitivny vplyv na hru a vysledok.
FCB1933 2022-01-13 12:09:00
Ak má Dembele 8.2 tak hráči Realu musia mať všetci minimálne 11
2022-01-13 11:58:11
Toto hodnotenie je podľa mňa úplne mimo
pavol_jonek 2022-01-13 14:50:31
a ter stegen mal mat podla mna viac
2022-01-13 11:59:48
dembele ma znamku na urovni messiho ked dal 2-3 goly,tieto portaly,na smiech niekedy,utocnik ktory neviem ci vystrelil na branku,postracal polovicku lopt,pokazil polovicu prihravok,z jeho hodnotenia akurat tak vyplyva,aky slaby vykon real podal,aj tak mu to stacilo
bulldozer Premium
2022-01-13 12:19:58
Hodnotenie sa odvija hlavne od tohto:

Key passes, Dribbles, Tackles, Interceptions:
Dembele 5, 7, 6, 0
Abde 0, 2, 1, 1
Ferran 1, 1, 0, 0
Luuk 0, 0, 0, 0
Fati 0, 1, 0, 0
Depay 1, 1, 0, 0
Busquets 0, 0, 5, 5
Gavi 2, 3, 0, 1
Pedri 1, 1, 1, 0
DeJong 0, 0, 1, 0
Nico 1, 1, 0, 0
Alba 3, 1, 1, 3
Pique 2, 0, 2, 3
Araujo 0, 0, 4, 0
Alves 0, 1, 3, 1
Catalonia 2022-01-13 12:28:43
Aj tak sa nájdu borci čo napíšu, že Frenkie hral dobre...Ako málo stačí na to hrať za barcu, jednoducho nerobiť nič aj tak budeš ospevovaný + 300 000 na týždeň či koľko. Krásne
bulldozer Premium 2022-01-13 12:30:15
Pre porovnanie najlepsi hraci Realu:
Vinicius 2, 2, 2, 0
Benzema 3, 0, 2, 0
Kroos 1, 0, 3, 1
Mendy 1, 5, 3, 0
Lapi 2022-01-13 14:30:42
Podľa tohto by mal mať Pedri skoro rovnaké hodnotenie ako Ferran napríklad. Takže si môžeš urobiť sám dojem ako to naozaj vystihuje dianie na ihrisku....
bulldozer Premium 2022-01-13 14:52:14
Toto su cisla zo sofascore kde ma Pedri 6.9 a Ferran 6.5 bodov. 😀 Kvoli jednoduchosti som nezapocital ani goly, asistencie a vytvorene sance, takze niektori hraci su znevyhodneni, ako Fati, alebo Luuk, ale i Dembelemu som nedal vytvorenu sancu, lebo by to nafuklo tabulku a bolo by to neprehladne. Tieto cisla ukazuju ako boli konzistentni, kolko krat ich bolo vidiet pocas zapasu.
2022-01-13 12:20:08
zdravím....moc nekomentujem nakoľko sa tu najde ako aj všade inde xxx mudrcov čo buď ani futbal nehrali alebo sa v ňom nevyznajú..ja som hrával aj robil tréner....hráč vs tréner majú odlišné pohľady na stav stretnutia.... čo sa týka hodnotenia si myslím že nebyť stegena góly by padli jednoduchšie ale žaťko sa pracuje keď obrana moc nepomáha aspoň nie tak ako by mala....zas na druhej strane je na ňom istý čas vidieť takú neistotu, spomínam si ako hrával skvelo na jeden dotyk a vklude aj klučkou obohral napádajúceho protihráča teraz je hrozne nervózny v tomto aspekte.......alvés je pravda bránil dobre ale kondične bohužial na rýchleho V.juniora nestíhal......araujo si myslím najlepší stoper aktuálne a nebojí sa hlavne ísť do súbojov i keď niekedy dosť na hrane...ale je rýchli a veľmi bojovný....pique je vidno tenstrom času na ňom v súbojoch je dobrý stále aj rozohrávka super akurát tiež nejako miestami zaostáva z dýchom....alba je podľa mňa najslabší obránca len behá ako srnka a aj tie jeho prihávky pokulhávajú.....nebyť jeho rýchlosti tak by 8 z 10 obraných zákrokov ani nedokázal urobiť respektíve výjsť z nich úspešne.....busquets už dávno nemá na základ...pomalý v rozohrávke ...dosť často nepresné prihrávky , no je pravda že často sú jeho prihrávky prekvapivé a vedia zaskočiť súpera no bohužial aj vlastných spoluhráčov, v súboji s benzemom odletel ako vrece zemiakov ...má katastrofálnu fyzičku........de jong veľmi polavil a trvá to už hodne vela zápasov newie sa dostať do svojej top formy...žiadne okúzlujúce prihrávky,nepredvídateľne pre súperov,nábejhy do vápna /16stku nič moc,....i keď sa domnievam žedostal možno aj iné úlohy od xaviho ako od predchádzajúcich trénerov no aj tak má slabšie výkony.....gavi a nico sú velmi skvelý hráči mladý a talentovaný obaja vedia dobre predriblovať cez súperov a dobre nahrať a majú prehlad v hre.......ale skúsenosti chýbajú.......L.de Jong podceňovaný a možno sa nehodí vela ludom doštýlu hry barci ale prispieva inými prvkami ako sila, výšková prevaha, zakončenie a snaha...kondične asi nie na celý zápas ale inak sa snaží presadiť......abde má skvelý dribling ale niekedy to preháňa nad rámec svojích možností inak moc neukázal......dembele okrem rýchlosti a jednej dvoch troch klučiek nič nevimyslí....pár centrov prihrávky dozadu keď sa zaženie do rohu ihriska a nezmyselné strely mimo.....strelba je jeho slabá stránka (viacmenej zakončenie, presné zakončenie ....strelbu ma dobru ale presnosť nie) ..výhodou je obojnohosť .....ťažko opísať taký typ ktorý ma velky talent ale zle sa s ním pracuje ...meškania blbé naroky atď ťažko povedať čo je pravda......torres zatial nemal čo ukúzať treba čas....depay hodne stratený..newiem kde stratil zápal do hry ako na začiatku keď prišiel.....
fati je jednoducho talent a budúcnosť, jeho talent prieniky snaha aj šťastie v hre je super....len má smolu na zranenia....má skvelé priebojnosť na to že je oproti iným hráčom fyzicky slabší......jutgla potrebuje ešte čas ....pedri je podľa mna najlepší najtvorivejši a najviac priebojný stredopoliar aktuálne aj keď marodoval....jeho hra je viac než dobrá....celkovo snaha týmu bola skvelá nesklonili zbrane a napádali pomerne vysoko celý zápas.....mentálne silný tým ma vždy väčšiu šancu uspieť na tom treba stavať...kvalitu hráči majú len to doklepať dokopy
Paligy91 2022-01-13 12:41:05
👏👏👏
Nič len potlesk. Zhrnul si to perfektne, klobúčik dole.
Triezvy, múdry a dospelý názor.
PODPISUJEM sa pod tvoj koment. Dá sa povedať ze vo všetkom súhlasím, resp mam taky istý názor.
RastoD 2022-01-13 14:57:22
To je ale dosť škoda, že moc nekomentuješ. Komenty ako je tento by možno trochu vyvážili tie komenty nízkej urovne, ktoré spomínaš.
momo 2022-01-14 06:58:51
nerád sa zaťahujem do slovných bitiek ikeď si viem povedať svoje :D bohužial na komenty ani nieje moc čas, sťahovanie a iné veci...som rád že vôbec kuknem nejako zápas. Ale každopádne ďakujem aj keď nieje začo 👏 ;)
Barca si len musí prejsť ťažkým obdobím! Spomínam si keď som išiel trénovať U15 tky mužstvo rozhádzané, málo detí (ale to je iný problém), vzťahy slabé atď.....tým ktorý pravidelne obsadil stred tabulky a nižšie sme spolu s kamošom dokázali dostat na prvú priečku a vyhrať všetko čo sa dá. Nie žeby som sa chcel chváliť , chcem tým povedať že pokial sa tým dá dokopy morálne psychicky a vytvoria sa určité putá a vzťahy medzi celým týmom tak každý tým je schopny konkurovať hocikomu. Viem že sa nedá porovnávať kvalita žiakov a barci ale je to rovnaký princíp. Psychika a morálka, vzťahy hrajú veľkú úlohu v kvalitách týmov, ato je vidno ešte doteraz na niektorých hráčoch barci že stratili čo to zo svojej psychickej vyrovnanosti a za ďalšie niektorý mladý a nový hráči ju ešte ani nezískali ale to je len nedostatkom praxe v Á-čku.....ale je vidno určitý progres v tomto aspekte odkedy prebral kormidlo Xavi.
Asi toľko z môjho pohladu na situáciu.
2022-01-13 13:05:30
Za mňa najslabší bol Busquests, neviem ako od sofascore mohol dostať známku 8 proste nepochopiteľné
Joker94 2022-01-13 17:45:01
Busquets má skvelú techniku a prihrávku, to je proste fakt. Na druhej strane potrebujeme na DM hráča, ktorý ak nezastaví protiútok tak ho musí minimálne spomaliť aby sa stihli vrátiť ostatní hráči do obrany. Tu presne je ten kameň úrazu. Real včera dokázal dvomi prihrávkami vyšachovať celú našu zálohu. Potom sa dostávame do nepríjemných situácií kde naši obrancovia čelia prečísleniu. S výnimkou Arauja a možno občas Piquého nemáme šancu uspieť v takýchto situáciách. Proste Frenkie alebo Nico musia byť v takýchto zápasoch na DM inak sa ďalej nepohneme.
2022-01-13 13:34:33
Mit top 9 a nekoho fyzicky naslapleho na busiho pozici s dobrym ctenim hry tak jsme vcera neprohrali neverim v to. Kazdopadne na tomhle se da stavět. Leto bude rozhodujici. Odchod Busiho a Alby je prakticky nutnosti. Oba uz nemaji barce co dat.
davidak66 2022-01-13 15:25:25
Ja naprikalad nerozumiem preco neskusi trosku viac siloveho treningu a trosku viac jedla. Aspon by zosilel zmohutnel a nabral troska energie do tej spomalenej hry co predvadza takto sa v dnesnom futbalr neda hrat a uz vobec nie s jeho postavou ved nema este 40 stale sa da troska tej sily do prdele nabrat neda sa na to divat ako ho kazdy silovo odstavi
jano_1987 2022-01-13 16:27:07
Všetci záložníci nabrali, Kroos, tiež nabral 10kg za posledné roky, celý Bayern nabral, všetky tímy Priemere League nabrali. Aj Tiago Silva povedal, že stráca, lebo má menší silový fond, ale aj on naberá. Busquets chudne pomaly každým rokom.
barca87 Premium 2022-01-13 17:51:02
ale je to celkom sranda, pozriet si porovnanie busquets vs casemiro zo vcerajsieho zapasu...v podstate vo vsetkych ukazovateloch busquets lepsi...ale tu je z neho traged desatrocia...spravil chybu, ktoru urobit nesmie, ktora sa neda ospravedlnit, ale tento hon na neho je neuveritelny...
jano_1987 2022-01-13 19:08:04
V ktorých ukazateľoch bol Busquets lepší?
barca87 Premium 2022-01-13 21:05:07
https://www.sofascore.com/... si vyklikat hracov...najvacsim minusom busquetsa bola strata lopty veduca ku golu...
jano_1987 2022-01-13 22:00:11
Sorry, ale takéto štatistiky poznám. Žiaľ nehovoria nič o reálnom prínose hráča. 140 dotykov s loptou? 0 hodnota. Úspešnosť prihrávok? 2/3 išli dozadu nakrátko. To je niečo ako vo Fife, keď človek hrá kariéru a musí niečo splniť, aby bol tréner spokojný? Potrebujete 85% úspešnosť prihrávok? Pokazíte v zápase 3 prihrávky? Tak dáte 15 prihrávok nakrátko úplne zbytočne, len aby ste mali prihrávky, ale máte úspešnosť 85% a ste splnili úlohu.
MalyJanko 2022-01-13 22:11:03
Neverim ze este v roku 2022 sa najde tak strasne vela ludi co su slepi a nevidia ze Busquets je stale nas najlepsi zaloznik. Jeho pozicna hra a pressing sposobili to ze sme mali moznost vcera Real zatlacit. Presne ako pise barca87, kvoli jednej chybe veducej ku golu v kombinacii s obsesiou o rychlosti a ohromnou muskulaturou kazdeho hraca na ihrisku tu vraj zrazu nema miesto. Na zasmiatie
jano_1987 2022-01-13 22:17:23
Busquets pressoval? Kedy? Však všetci ho obiehali ako kužeľ. Real len čakal kúsok za stredom, celú čas to bola jeho taktika, od začiatku zápasu.
snapshot 2022-01-13 22:43:32
Pre mňa bol Pedrinsklamanim. Áno dlho nehral a bolo to na ňom vidieť.
barca87 Premium 2022-01-14 05:45:10
zaujimave, ze ty si si vybral nic nehovoriacu statistiku s prihravkami ...preco nie tu o uspesnych subojoch ci ziskanych loptach? lebo aj tam bol busquets lepsi...
michal_ 2022-01-14 07:34:28
Niektori beru tie hodotenia zo stranok ako sofascore ako svete obrazky. Tie hodnotenia pokryvju len cast toho, co sa deje na ihrisku, ale na posudenie mnohych veci potrebujete skratka vidiet cely zapas. Tam je vidiet napr., ako Busquets kruto nestiha navrat do obrany a brzdi rychly prechod do utoku, alebo ako Alba kasle na hracov. To vam ziadna statistika neodhali.
jano_1987 2022-01-14 09:43:23
Pamätám si z 3. slovenskej ligy jedného útočníka. Reálne bol asi najpomalší človek vždy na ihrisku, nevracal sa, nevedel brániť, dribling bol pre neho neznámy pojem, nevedel kopať do lopty a bežať zároveň, večne stál na hranici ofsajdu, 99% zápasu ste o ňom nevedeli. V zvyšnom 1% dal 2-3 góly. V momente, keď dostal loptu v priestore 16tky, alebo 5-6m od 16tky, smrdelo to gólom. Kopli ste center do 16tky? Ten človek sa tam zjavil a dal gól. Za 2 sezóny čo hral mal priemer 2,31 gólu na zápas a nikdy nemal viac ako 20 dotykov s loptou na zápas. Tím o tom vedel, bola tomu prispôsobená taktika. Mal svoj limit, väčšinu zápasu hralo len 10 hráčov, ale všetci súperi vedeli, že si ho nemôžu dovoliť ignorovať. Iný tím mal zase dlhodobo obrancu ktorý snáď nikdy nevyhral osobný súboj. Ale vedel hrať tak nátlakovo a zachytávať prihrávku či rozohrávky, že osobné súboje väčšinou končili tak, že súper prihral dozadu, lebo sa nevedel cez neho dostať, alebo ho vytlačil na také miesto, že nehrozilo ohrozenie, spomalil útok a spoluhráči sa stihli vrátiť. Cez jeho stranu padlo za sezónu tak 5 gólov v priemere za 8 rokov. Áno bola to 3. liga, tam také veci mohli prechádzať, štatisticky tí hráči boli bremeno a dali by sa označiť za mizerných hráčov, ale reálne vo svojej dobe to boli najlepší útočník 3. ligy a najlepší obranca 3. ligy.

Odporúčam pozrieť si film Moneyball, je tam presne to, o čom hovorím.
michal_ 2022-01-14 10:25:39
A v com bol zakopany pes, ze z vyssich lig nemal nikto zaujem o najlepsieho obrancu a utocnika?

Moneyball zobrazuje predstavu, ze kalkulacka vam zariadi uspech dost romanticky. Oakland vypadol hned v prvom kole playtoff.
tunno Premium 2022-01-14 11:26:15
Co tak pripomenut si ligove clasico, co bol daleko dolezitejsi zapas hrany v odost lepsom tempe kde bol Buskec nas suverenne najlepsi hrac? Alebo dalsi zapas s Benficou, co bol zapas pre obe kluby urcujuci z pohladu sezony a tam opat spolu s Araujom najlepsi?
jano_1987 2022-01-14 11:47:06
Pes bol zakopaný v tom, že na vyššej úrovni už by s tým bol problém s ich nedostatkami. Kvalitnejší hráči v lige, teda kvalitnejší súperi, aj kvalitnejšie tréningy aj kvalitnejší tréneri. Obaja hráči boli na skúške v predsezónnej príprave, ale žiaľ ako sa ukázalo, ich prednosti nedokázali prevážiť ich nedostatky.

Moneyball ukázal že aj tá kalkulačka má niečo do seba. Bejzbal je o niečom inom ako futbal. Oakland s touto filozofiou dokázal 2x vyhrať Americkú ligu. Držia aj niekoľko rekordov v počte výhier v rade, za sezónu atď. V dlhodobej súťaži proste daná štatistika nepustí, aspoň v bejzbale. Pri play off, je to už aj o kvalite tímov a jednotlivých hráčov. Keby nebolo Ronalda (CR7) tak Simeone minimálne 2x mohol vyhral Ligu majstrov s Atleticom Madrid. Alebo napríklad teraz Euro čo bolo. Chiellini s Bonuccim už nie sú to čo bývali. Keby sa to hralo na 38 zápasov ako liga, tak sa to prejaví. Ale tým že sa hrá len pár zápasov, dokázali sa hecnúť a pretavili aj svoje skúsenosti a presne vedeli, kedy zapnúť v tých dôležitých momentoch. Alebo keď neviem v ktorej sezóne Ronaldo dal v základnej skupine Ligy majstrov dal 0-3 góly, všetci sa mu smiali, že je bezzubý. Vo vyraďovacej fáze tam nasúkal 10+ gólov a vyhral Ligu majstrov a stal sa najlepším strelcom vtedy. V tom je aj problém a tou štatistikou. V dlhodobej súťaži sa to proste prejaví (samozrejme zvyčajne kvalita vyhrá), ale keď sa hrá KO, tak vy nepotrebujete hráča, čo dá každý druhý zápas gól (máte dajme tomu 3 hráčov, čo dajú v lige 20 gólov za sezónu dlhodobo, čo štatisticky znamená, že ste dali 60 gólov, čo by mohlo stačiť na titul), ale v KO potrebujete, aby tie góly dal presne vtedy, v tých 2 zápasoch, či práve v tom 1 zápase.

Stále sa tu opakuje to 1 El Clasico. Super, v 1 zápase bol najlepší, v ďalších 9 horel. Keby nehorel v tých 9, tak to mohlo vyzerať úplne inak.
tunno Premium 2022-01-14 11:49:37
Hovno horel. Tuto sezonu mal tak 4 slabe zapasy. Spolocne s Araujom na CB nas suverenne najlepsi hrac v sezone.
2022-01-14 13:51:27
To s tým Dembelém je snáď vtip. Určite nebol najlepší hráč, hral dobre ale nie najlepšie. Postrácal veľa lôpt pre ktoré sa ani nevracal. Strely úplne mimo, zbytočné odovzdávanie lopty. A to že sa mu vydaril jeden zápas po dvadsiatich nevydarených zápasoch a idete z neho robiť boha, tak to je najväčší úlet. Pre mňa to bude stále hráč nehodný Barcelony či už technicky alebo mentálne. Aj keby dal proti realu hatrick. Už nech ťahá preč.