Tréner FC Barcelona odpovedal na otázky novinárov na tlačovej konferencii po prehre 3:0 s Bayernom Mníchov. Xavi neraz priznal, že Bayern bol lepším tímom v porovnaní s jeho tímom.

[Catalunya Radio] Prečo sa vám opäť nepodarilo konkurovať Bayernu? Ako vysvetlíš, že bolo opäť vidieť pocit menejcennosti v porovnaní s Bayernom?

"Povedal by som, aby sme sa pokúsili, aby sa nestalo, aby na nás malo priveľký vplyv vyradenie z Ligy Majstrov. Bayern bol lepší ako my, hral intenzívnejšie. V tejto sezóne mám po prvýkrát pocit, že sme nesúperili dobre. V doterajších zápasoch Ligy Majstrov sme súperili veľmi dobre. Myslím si, že futbalovo sme boli lepší ako Bayern a Inter, ale dnes nie. Vypadnutie náš určite ovplyvnilo z psychologického hľadiska. V šatni sme mali rozhovor, že je to otázka cti a hrdosti. Bayern stále o niečo hral a my prakticky o nič. Ako som povedal, táto súťaž je voči nám krutá. Mám pocit, že z Ligy Majstrov nás vyradili naše chyby. V predchádzajúcej sezóne za to mohol čisto športový pohľad, ale teraz sme mali všetko vo vlastných rukách a nechali sme si to ujsť. Je potrebné zareagovať tak, ako sme to urobili po El Clásicu. Je len október."

[Marta Ramon, RAC1] Ukázal tento zápas, že Bayern a Barcelonu delí ešte dlhá cesta?

"Nie, myslím si, že by bolo nespravodlivé vynášať takéto všeobecné súdy. Môžeme sa vrátiť k zápasu proti Bayernu, v ktorom sme boli lepší ako oni. Keď sme však lepší, tak to nevyužijeme. Je to sklamanie. Zostávajú nám iné súťaže. Musíme sa povzniesť. Už som povedal, že mužstvo vo výstavbe sa musí rozvíjať na základe takýchto prehier."

[Adria Albets, Cadena SER] Niektorí fanúšikovia po zápase priznali, že je to bolestivá rana, no možno sa vytvorilo až priveľa nadšenia a požiadavky boli priveľké. Súhlasíš s tým?

"Myslím si, že nadšenie z výhry titulov v tejto sezóne je stále prítomné. Úprimne si myslím, že môžeme vyhrať tituly. Nechcem klamať ľudí. Rozhodli naše chyby, neboli sme schopní dostatočne konkurovať v tejto súťaži. V predchádzajúcej sezóne sme nedokázali súperiť. V domácom zápase proti Benfike sme trpeli a v Mníchove sme mohli prehrať veľmi vysoko. Myslím si, že berúc do úvahy fakt, že sme vypadli už dnes večer, a aj tak sme súperili, no nič z toho nevyšlo z rôznych príčin, predovšetkým kvôli vlastným chybám. Ja som hlavným zodpovedným, ale musí to mať pokračovanie. Nezostáva nám nič iné, ako fanúšikom povedať, že vo zvyšných súťažiach urobíme maximum."

[Alfredo Martínez, Onda Cero] Prezident po zápase povedal, že plne dôveruje tvojej práci. Cítiš sa ty po tomto stretnutí dotknutý?

"Nie, cítim sa dobre. Celkom úprimne, cítim sa dobre. Cítil som sa dotknutý po zápase v Miláne, kde som videl tie rôzne rozhodnutia a ten negatívny výsledok. Vtedy som bol nahnevaný. Ešte môžeme odohrať veľkú sezónu a som presvedčený, že to môžeme urobiť. Je len október a zatiaľ sme zlyhali len v jednej súťaži - veľmi dôležitej, pretože je to Liga Majstrov, ale budeme hrať v Európskej lige, kde budeme bojovať a vyhrávať. Tú ligu môžeme vyhrať, ale aj Copa del Rey či Španielsky superpohár. Ak to po tejto sezóne nebude, uvidím to ako prvý. Naďalej musíme byť pozitívne nastavení."

[COPE] Považuješ to za katastrofu?

"Katastrofa je to pre tých, ktorí sa o tom nepokúsia, ktorí túto výzvu nesplnia. Ja si myslím, že sme to zvládli v zápase v Mníchove, ale neprinieslo to očakávaný výsledok. Viete, čo sa stalo v Miláne. Musíme byť sebakritickí a zlepšovať sa."

[Josep Capel, Radio Nacional] Myslíš si, že mužstvu chýbala taká tá hrdosť, česť?

"Nie, myslím si, že na nás malo vplyv to, že sme vypadli a Bayern bol lepší. Taký je futbal. Bayern má špičkový tím, je to favorit na víťazstvo v tejto súťaži. Dnes bol oveľa lepší ako my. Nie je to pre mňa ťažké priznať, musím byť úprimný."

[Edu Polo, Mundo Deportivo] Čo si myslíš o fanúšikoch počas tohto zápasu?

"Som veľmi vďačný fanúšikom za podporu do samého konca napriek výsledku a slabej hre. Sú s mužstvom po celý čas."

[David Bernabéu, Sport] Myslíš si, že tento tím je skutočne na úrovni Ligy Majstrov? Alebo sa vám v La Lige jednoducho môže dariť, ale na Ligu Majstrov to stále nestačí?

"Pri analýze toho, čo sa stalo v Lige Majstrov, zisťujem, že sme mali všetko vo vlastných rukách. Myslím si, že v Mníchove sme súperili dobre, rovnako v Miláne, aj doma proti Interu - prvý polčas bol vtedy výborný. Utieklo nám to kvôli vlastným chybám. V predchádzajúcej sezóne sme mali pocit, že sú lepší ako my. Tento pocit sa teraz možno vrátil - ale to je už iný scenár: boli sme vyradení a psychicky nás to ovplyvnilo. Ak je to skutočne fiasko, tak sa z toho môžeme vždy poučiť. Vždy si myslím, že ten, kto bojuje a dáva zo seba všetko, nezlyhá. Je to proces."

Dnes z Ligy Majstrov vypadla Barcelona, ale aj Atlético Madrid a včera Sevilla. Po prvýkrát za posledných 20 rokov postúpi do vyraďovacej fázy len jeden španielsky klub. Je to podľa teba nejaký hlbší problém v španielskom futbale?

"Nemyslím si. V uplynulej sezóne sa Villarreal dostal do semifinále, súťaž vyhral Real. Sú to rôzne okolnosti, ktoré je potrebné preanalyzovať. Vypadol aj Juventus. Myslím si, že La Liga je na úrovni Premier League."

[Toni Juanmarti, Relevo] Je naozaj tak ťažké dostať sa do rytmu, ktorý sa v Európe vyžaduje?

 

"To si nemyslím. Dnes bol Bayern lepší z hľadiska intenzity, agresivity, vyhrávania súbojov... ja tu ešte vidím psychologický aspekt. Je ťažké pristúpiť k zápasu, kde viete, že nemáte čo získať."

[Tuttosport] Myslíš si, že Inter postúpil nezaslúžene? Alebo si Barcelona zaslúžila viac?

Vo futbale ten, kto vyhráva, si to zaslúži. Nejde tu o zásluhy z hľadiska toho, kto má postúpiť, ale o naše chyby.

[Deutsche Zeitung] Povedal si, že z tohto zlyhania sa musíte poučiť. O čo presne ide?

"Ako súťažiť, vyhrávať súboje, takticky faulovať, zastavovať brejky... Ide o veľa detailov, ktoré je potrebné kontrolovať. V zápasoch proti takým súperom sa im musíte v týchto aspektoch vyrovnať."

[Dominik Piechota, Kanał Sportowy] Ako môže Barcelona túto intenzitu a fyzické možnosti zlepšiť?

"Prostredníctvom intenzity, agresivity, rozhodnosti. V mnohých prípadoch je víťazstvo otázka viery a dnes to bolo ťažké, najmä preto, lebo už o nič nehráte."

[Mari Carmen Torres, Radio Marca] Je pre teba teraz najdôležitejšie motivovať hráčov, a nie rozostavenie tímu či taktika?

"Áno, treba ich povzbudzovať. O to ide. Môžeme vyhrať 4 tituly. Prehrali sme najdôležitejší, ale pred nami je ešte veľká časť sezóny."

[Laura Brugues, TV3] Čo teraz odkážeš fanúšikom?

"Že urobíme maximum. Samozrejme, že sme chceli postúpiť do osemfinále, ale nepodarilo sa. Budeme tvrdo bojovať, aby sa fanúšikovia cítili hrdí. Myslím si, že môžeme bojovať o zostávajúce tituly."

zdroj: BarçaTV+
foto: twitter/fcbarcelona.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
8JK8 Premium
2022-10-27 08:46:20
Najdôležitejšia bude psychická stránka veci pokiaľ sa Barce darí vypadáme ako najlepší tím na svete no pokiaľ príde ťažší súper vypadáme ako druholigista ako hovoril strýco Ernesto musíme sa naučiť trpieť ? lebo pokiaľ súper chytí nejaké to momentum máme obrovský problém sa s tým vyrovnať....
LaBrie 2022-10-27 09:37:26
Presne, este zabudol povedat ze sme trpeli :)
lojzo 2022-10-27 12:10:18
Jasné, že zle postavená zostava, Busi von(už nemôže hrať na tejto vysokej úrovni LM) a Pedri nemôže hrať ako tretí útočník. FDJ suverejne najlepší, aj keď robil aj on chyby. Bellerín a Kessie to nie sú posily, strašne pomalí a ťažkopádni obidvaja. Desta je veľká škoda.
2022-10-27 08:47:30
Jasne ze nas6vyradili vlastne chyby individuálne chyby
LaBrie 2022-10-27 09:45:48
+ zla taktika a posty hracov, nasadenie, presnost prihravok, strely na branu...a v podstate vsetko.....tento archaicky styl k nicomu nevedie, akurat vzdy o stupienok nizsie....Bayern sa tromi prihravkami dostal bleskovo k nasej brane a gol....a my 100 prihravok, kym sa dostaneme po branu supera a potom jalova hadzana nepresna prihravka a uz sa to zase vali bleskovo na nasu branu....
Serunato 2022-10-27 11:56:01
Proboha už by jste mohli pochopit, že s naším stylem se nevylučuje ani rychlost běhání ani agresivita a ani rychlost přechodu do útoku. To, že provedení pokulhává není problém stylu hry. Chybí nám hlavně hráči v nejlepších letech, máme buď mladíky, kteří ještě na top úroveň musí dozrát nebo máme hráče 30 plus, kteří mají nejlepší léta za sebou(kromě Lewiho). V tom týmu je velký potenciál, ale chce to víc času,pokud změníme styl budeme se babrat minimálně dalších 10 let a dopadneme jako United nebo Sparta
maryann 2022-10-27 16:57:36
???
2022-10-27 08:47:38
Xavi, Xavi, nie psychika, ale systém, ktorý produkujeme rozhodol. Uvedom si to, posledne to proti nám hral Real - stačí nás nechať utopiť sa a unaviť v prihrávkach, presing na vlastnej polovici a potom protiútoky a sme nahratí.
sid1 2022-10-27 08:51:45
Mas pravdu. Nasa obrana je po zraneniach uplne mimo.
2022-10-27 08:48:45
Priveľké požiadavky? 250 finančných pak, 150m vyhodených na posily a ideme hrať Európsku ligu?? S takým investovaním to malo byť minimálne štvrťfinále LM...Xavi, pýtam ťa, zmeň ten štýl, nebuď tvrdohlavý a nechaj sedieť hráčov ako busi, nepohneme sa ináč ďalej...
Martin77 2022-10-27 09:17:17
kvůli to mu, že jsme investovali 150m, tak jsme museli mít !min.! na čtvrtfinále?? :D Zajímavé počty. Nechápu, jak tohle dá spočítat :D. Jinak s tím Busim a stylem souhlas.
puxo333 2022-10-27 09:30:22
Chápeme sa, ako je to myslené že za tie peniaze sa čakalo štvrťfinále ? v skratke - Sme klub veľkého mena, vyhodili sme veľké peniaze na hviezdy (lewa, raphinha, kounde), posilnili sme tím, aby sme konkurovali či už v lige majstrov alebo v la lige, každý od nás čakal úspech po fiasku vypadnutia zo skupiny minulý rok a kde sme? Na tom istom - vypadnutie zo skupiny lm a smer EL a rovnako sme na druhom mieste v domácej lige
Martin77 2022-10-27 09:42:17
hmm...no ale přiznejme si, že jsme měli fakt těžký soupeře. Mít skupinu jako třeba Real...já postě bych nepochyboval o postupu. A kdyby jsme postoupili ze skupiny a vypadli třeba v osmifinále se silným soupeřem, tak by z toho nedělalo takový zle jako je teď tady.
escuchame 2022-10-27 10:52:24
Nikto necakal stvrtfinale a keby Laporta az tak moc netrepal kade chodil, tak by si vsetci o to viac uvedomovali, ze sme v prechodnom obdobi a v stave budovania noveho projektu.

Financne paky sa v prvom rade uzatvorili preto, aby sme sa vysekali z problemov a nemuseli mat prechodne obdobie 10 rocne ako napr. AC Milan. Prisli nejake financne injekcie, ktore nam umoznili kupit par hracov do zakladu, lebo inak by sme hrali s mladikmi a bojovali snad o top 4. A to nikto nechcel. Sme Barcelona a patrime do boja minimalne o vyhru v domacej lige. Vsetci vedeli, ze prisiel Xavi, aby nastolil smer, postupne sklada tim (aj z pohladu obmedzenych financii). Zvysok penazi za aktiva, ktore sa predali siel na splatky uverov a dlhov. Okrem toho sme stale asi 100-200M (podla roznych zdrojov) nad platovym stropom a tak sa dalsi rok musia riesit platove obmedzenia a musime sa zbavit hracov uz v zime/najneskor v lete.

Ak niekomu po tychto problemoch, kam sme sa po dekade uspechov dostali, pride, ze ideme bojovat o stvrtfinale LM, tak sme asi na dobrej ceste. Ano, budeme o LM bojovat, najskor tak o 2-3 sezony. Este minimalne dalsiu sezonu budeme pracovat s roznymi obmedzeniami a odhadzovat dalsie polena, ktore tu minule vedenie zanechalo (+ sa pridal covid a inflacia) a budeme sa vyhrabavat a povstavat ako fenix z popola. Sme Barca a patrime na vrchol, no ta cesta nie je vzdy len prudko hore... treba prekonavat aj priepasti a obdobia smutku a padov. A po dekade, kedy sme dominovali (posledne roky najma vdaka Messimu) tu mame teraz obdobie, ked sa musime postavit a vybudovat projekt pre dalsiu dekadu. Toto obdobie prichadza vzdy, vo fungovani kazdeho velkoklubu.
2022-10-27 08:58:43
Myslim si ze La Liga sa vyrovna anglickej lige...( to nebolo najlepsie prirovnanie)
Cafu 2022-10-27 09:30:02
Xavi keď táraš tak táraj rozumné. LA liga sa PL nevyrovná ani náhodou a to už niekoľko rokov. V PL s našou DNA hrou by sme hrali o stred tabuľky. Včerajšia prehra ide aj na vrub trénera,hrali sme bez ľavého krídla,za celý zápas sme si nevytvorili žiadnu šancu ani jedná strela na bránu.Pri tých minutych miliónov na prestupy je riadna bieda. Neviem v čom je lepší Bellerin ako Dest ktorého poslal preč a Kessie je najzbytočnejši hráč v mužstve, neviem či v prvom polčase hral v zálohe, alebo alternoval Lewu na hrote. Namiesto neho by mal dostávať minúty Torre tam je aspoň perspektíva v zlepšovanie a o Busim je škoda hovoriť.
2022-10-27 08:58:54
S takouto hrou? O EL mozme iba snivat narazime na hocijaky nemecky tim tak vyradia nas uz v osemfinale , kym nezacneme hrat rychly fyzicky utocni futbal. Lebo toto bago mi fakt zacina liezt na nervy. Iba posuvame loptu a cakame kym sa super vrati na vlastnu polovicu a brania 11ti a z protiutoku dostaneme goly
2022-10-27 09:04:27
cítim sa dobre :) taký tu už jeden bol a práve ho Xavi nahrádzal..
2022-10-27 09:10:19
Kvalitu na LM ma iba Stegen Kounde FdJ Pedri Lewa....a to je malo
2022-10-27 09:11:24
Gavi Balde potrebuju skusenosti
Araujo casto zraneny
Ostatne zial nema na najsilnejsiu sutaz LM
2022-10-27 09:12:15
Busi,Pique,Alba pa pa uz v zime
Zvysok je priemer LaLigy
escuchame 2022-10-27 11:07:59
Hracov sa mozes zbavit, ked ich niekto chce kupit. Pri nasioch veteranoch tomu tak nie je a jedine co mozeme je ich nechat sediet s platom 30M. Alba a Pique aj sedia, mozeme akurat verit, ze na konci rocnika pojdu prec. Neocakavam, ze v zime by ich niekto kupil, snad len, ze Alba by chcel odist, kedze nehra. Pique myslim, ze uz nikam nepojde a ukonci tu karieru. Busquets asi bude koncit na konci sezony tiez.

Je to proste tak, su za zenitom a maju platy 2x vacsie ako hraci v produktivnom veku v top kluboch... vizitka byvaleho vedenia. Da sa uvazovat o paralele ako Guardiola poslal prec Deca ci Ronaldinha, no obaja boli vtedy hraci, ktori sa dali predat a bol o nich zaujem (Chelsea a AC) a obaja boli stale mladsi ako nasi veterani (30, 28). Proste je to tak ako to je.
2022-10-27 09:16:56
Ten Xavi sa odstaví sám..Len Barca stratí čas.. Ked si clovek precita to z postzapasovej tlacovky, tak je tam par vecí, ktoré slepo obhajuje, zial vyzera to, ze nevidí chyby, ktore urobil..To sa moze zdat, ze o. K. Kazdy trener si presadzuje svoju ideu a treba si za nou stat. Ale zial Barcu toto neprivedie k titulom.
2022-10-27 10:06:53
No po tomto rozhovore som a len utvrdil v tom, že asi sa veľa na našej hre nezmení keď náš spôsob hry je úplne dávno "po funuse". S naším štýlom hry na milión prihrávok ďaleko od bránky súpera a super pomalým prechodom z obrany do útoku len ťažko budeme zdolávať top súperov ako Bayern,MC či PSG.
2022-10-27 10:25:19
Keby si sa nevolal Xavi tak letis už teraz, takto stratíme čas do leta, kedy by sme už mohli meniť štýl hry na moderný systém v neustálom pohybe a po strate lopty súpera okamžite nábeh 3,4 hráčov a nekompromisne trestať..ze uvidím nábehy a kolmé prihrávky, že hráči budú mať sebavedomie ísť 1 na 1 bez rizika straty lopty, že dostaneme gól z každého útoku, že budeme kopať roh, standardku a ja budem dúfať aspoň v šancu, že uvidím krídlo ktoré si zbehne do stredu otvorí krídelny priestor a príde presný prudký adresny center, že chudák Lewi nebude medzi 3 súpermi sám, že Dembele zo 6 prihrávok kopne 5 súperovi, že z 5 centrov 4 bud prekopne sestnastku alebo trafí prvého obrancu, že z 8 pokusov o dribling si to hodí 7krat do stredu a stroskota na prvom obrancovi
escuchame 2022-10-27 11:03:39
Moderny styl je prosim co? ?

Klopp aj Guardiola hraju filozofiu vychadzajucu z totalneho futbalu. U nas polozil zaklady vychadzajuce z totalneho futbalu Johann Cruyff a vytvoril svetozname cruyffismo. Je to hra technicky vyspelych hracov, ktori si menia pozicie, pohybuju sa v automatizmoch a trojuholnikoch, ide o rychlu cirkulaciu lopty, atd.

Vsetko z toho sme v doterajsom priebehu sezony hrali, zial, ten tim ma viacero problemovych miest, pricom sme zatial v stave (technicke nedostatky, neobsadenost pozicii, zranenia), ze nedokazeme hrat tento system stale a 90min. Platonicke drzanie lopty je dobre, ked vyhravame 4:0 a mozeme drzat loptu, aby super nemal ziadny priestor sa zdvihnut. Kazdopadne stale mame nedostatky, kvoli ktorym sklzneme k platonickemu drzaniu lopty a posuvaniu lopty aj vo fazach zapasu, kedy by sme mali busit do plnych (bud prehravame alebo je nrozhodny stav). No problemom toho je neobsadenost pozicii a zranenia. Sme v procese prestavby a nemoze to cele prist za mesiac alebo polroka. Xavi tu je na 2-3 sezony (minimalne), aby vybudoval projekt, jeho kontury pomaly zacinaju byt vidiet a treba mu nechat len priestor.

Tento tim este nema na to, aby superil o Ligu majstrov, mozeme bojovat o Ligu a umiestnit sa v pohode do TOP 4, je tu vela veci, ktore zostava doriesit (platovy strop, veterani, ktori musia odist, neobsadene kraje obrany, zaloha, ktoru tahaju 2 mladici, lavy kridelnik).
Jjuraj366 2022-10-27 11:54:26
No ja ten progres vôbec nevidím..minulo sa plno peňazí, prezident fantáziruje o Superlige lebo vie ze sme vo finančnom bordeli a už ďalšie páky nebudú od budúceho roka bude aj pokles príjmov kvôli prestavbe stadiona
Jackopz 2022-10-27 12:44:23
Z totálneho futbalu vychádza aj Flickov futbal alebo ako píšeš Kloppov a nemám pocit že by hrali štýl na 800 nahrávok s pomalým prechodom do útoku, bez protiútokov, nonstop jedno rozostavenie. Taktiež nemajú v time len technických hráčov, Klopp vyhral LM so zálohou Fabinho, Wijnaldum, Henderson a Milner.
Jackopz 2022-10-27 12:45:42
Futbal je momentálne viac atleticky, silový, rýchlostný, hra sa vysoké tempo, často v šprintoch.
DeeTeeCee 2022-10-27 18:10:05
@escuchame.. super napisane , konecne niekto s rozumnym nazorom podlozenym realitou nielen emociami
2022-10-27 10:41:52
La Liga že je na úrovni PL to nemůže myslet vážně ne? Real i Barca by měli problém udělat top4
escuchame 2022-10-27 10:56:51
a co ma povedat? Xavi je diplomat, nie kritik... vzdy bol diplomat, aj ako hrac. Nech si tebas spytuje svoje svedomie sam. La Liga a jej stav je jeho vizitka.
Messinator 2022-10-27 17:55:46
Počkať, nevyradil minuly rok Real v LM Chelsea, City a aj Liverpool? ?? Ako mozes povedat ze by mali problem na top 4? Ked kazdeho z top 3 posadili na zadok? Ale no tak... Kludne by sme boli konkurencie schopny!
Ugyd 2022-10-27 21:24:21
Něco jiného je LM a dlouhodobá soutěž
2022-10-27 10:44:34
Toto je katastrofálna vizitka pre španielov zo štyroch postupuje iba jeden, boli časy keď Španielsko valcovalo, posledné roky La Liga padá
2022-10-27 10:47:19
Hlavní je se z toho nepo..at. Po takovým direktu bude těžký se na Valencii zvednout,ale po EC se to podařilo. V lize máme šanci+CDR.

Pokuď jde o LM,tak tam potřebujeme nutně RB a DM, zdravého Arauja a Gaviho a celej rok makat-pak i tam může bejt šance.

Jinak ale Balde je obrovskej příslib do budoucna. Včera velmi dobrej výkon.
2022-10-27 11:18:38
Ej ale pozrime sa kolko je tu trenérov???‍♂️ všetci aký múdri rozostavenie posti zle hráči zlý chlapci pošlite si rovno životopisi do FCB na post trenera.Xavi potrebuje čas ja neviem to naozaj niekdo myslel že teraz prídu hráči (za mna 2 dobre nákupi Kunde a Lewa)a príde Xavi a vyhrá sa LM?na začiatku a predsezonné zápasi tu všetci ospevovali Xaviho a teraz by ste ho vyhodili??‍♂️?.Samozrejme malo sa postúpiť v LM ale vypadli sme ide sa dalej je tu dosť nových hráčov potrebuje to čas aby sa zohrali to nejde len tak a hlavne sa musia zohrať a pochopiť Xaviho ak túto sezónu vyhráme aspon Laligu tak je to ok ak to bude uplne bez trofeje je to problém ale nevyhadzoval by som Xaviho dal by som mu ešte šancu (podla toho ako budeme na konci sezony) dobrý príklad je Arsenal a Arteta 1 sezona katastrofa a dali mu priestor a šancu a pozrite zatial su 1 v lige!aj keď neskončia 1 ale určite v top 5 áno čo je pre arsenal posledne roky ako hrali úspech každy tréner potrebuje čas Xavi nie je až tak mimo ako bol Setien toho mali vyhodiť po 2 dnoch ale Xavi je inde
Banana35 Premium 2022-10-27 15:17:40
Hej, ale pozrime sa kolko je tu slovencinarov, ze sa nehanbis verejne pisat ?
kov3 2022-10-27 18:45:51
Banana:..si ma predbehol s príspevkom. Ja keď nájdem v príspevku druhú "hrubku", tak ani ďalej nečítam....
Banana35 Premium 2022-10-27 18:59:49
Kov Tak to si cital presne 13 slov ? ale kukaj aka je analyza dlha...
2022-10-27 11:18:49
je to zvláštní že hráči pod Xavim dokáží hrát skvěle pokud se vyhrává ale jak přišla první prohra s Bayernem tak šlo hned sebevědomí do kopru. Nemůžeme se stále vymlouvat na repre a zranění. Výkon některých hráčů šel rapidně dolu např. Pedri.
escuchame 2022-10-27 11:28:13
prisli zranenia v klucovom obdobi a z toho pramenili vypadky formy, zapasy s Interom sme hrali prakticky bez poriadnej obrany a aj v zalohe sme mali zranenych hracov... psychicky sa potom prehra v Intere podpisala pod cely mancaft. A okrem toho davat 18-19 rocnym chlapcom ako je Pedri ci Gavi takuto zodpovednost je az prehnane, su to velke talenty, ale vyzreti hraci, ktori budu mat konzistentne serie zapasov budu z nich tak o 3-4 roky. Iniesta do nejakych 22-23 napr. iba bojoval o svoje miesto v zostave. Myslim, ze mladici maju pravo na chyby a vykyvy formy.
maryann 2022-10-27 17:07:38
Tvoje prispevky su tu jeden lepsi ako druhy????
Peter92 2022-10-27 22:04:25
pro maryann : každý má na to jiný pohled o tom je diskuze ale tobě stačí jen naložit bez argumentů :D
maryann 2022-10-28 10:50:50
asi Ti nerozumiem Peter92- myslím,že má escuchame tu veľmi dobré príspevky,aj s argumentami !
Banana35 Premium
2022-10-27 12:12:40
Jeden ma loptu, ostatni stoja...a vy sa Xavi citite dobre? Posledne nieco hovoriace tlacovky mal LE
2022-10-27 12:27:51
Chlapci,trochu vychladnite a pozrite sa nato z vacsej dialky... Zlepsenie je znacne,oproti minulej sezone,to je bez debaty. Co sa tyka LM,tak naozaj sme nehrali zle na Bayerne a do polcasu mohlo byt 0:3 pre nas.
Ano,nehra sa na mohlo(chcel tam dat Lewa gol? )... Vcera opat poznacil zapas aj sudí,ta penalta tam mala byt,po kontakte DeLighta ,kolenom zozadu do Lewu (akoby posudzovali len prvy moment,to samotne vypichnutie)a asi by nabral iny smer zapas.
V com vidim ja naivacsi problem je,priliz velka cirkulacia hracov v obrane (kedy sa maju zohrat,ak ich neustale meni?)
O stredovej formacii ani nevravim. To je ako srať za pochodu a naozaj je prekazkou Busi,tam suhlasim,ze uz davno mal pisat pohladnice z USA a FDJ mal ovladat svoju poziciu,kde je najlepsi.
Pque mi pride,ze trucuje a el Clasico odflkol natruc,ze ho nedava hrat a ma so Xavim nastrbene vztahy.
Najlepsi v obrane nam chybal (Araujo).

A posledna vec: ozaj je len oktober. real ma teraz formu a ide ako pila,ale co bude na jar? Podla mna treba byt trpezlivi a na jar sa ukaze.
martinjr 2022-10-27 18:51:13
sorry ale myslim ze pravom neposudil penaltu, dotkol sa prv lopty ( de ligt), no 1zapas proti bayernu a interu var akosi nefungoval poskodili nas velmi