Barcelona včerajší zápas 1/16finále Copa del Rey zvládla, keď porazila Intercity a postúpila do ďalšieho kola. No treťoligista narobil Kataláncom toľko problémov...

Najlepšie: Postup, ktorý zabránil totálnemu fiasku

Po takomto zápase sa ťažko hľadajú nejaké pozitíva. Barcelona sa na ihrisku súpera z tretej španielskej ligy prezentovala jednoducho zle. Nakoniec sa jej po predĺžení podarilo zvíťaziť a postúpiť. Najväčšiu zásluhu na tom má Raphinha, ktorý hnal ofenzívu Blaugranas. Ak by Barcelona vypadla už v tomto kole Kráľovského pohára, bola by to naozajstná hanba.

Najhoršie: Toto nie je Barcelona, ktorú chceme sledovať

Barcelona do zápasu poslal naozaj silnú zostavu. Koundé s Araujom v obrane, Alba na ľavej strane, Dembélé s Ferranom Torresom v útoku. Xavi v tomto stretnutí nechcel naozaj nič podceniť. Aspoň to tak vyzeralo. No výkon hráčov zaostal za očakávaniami. Barcelona sa dopustila množstva chýb ako v obrane, tak aj v útoku. Memphis ukázal otrasnú formu a môžeme povedať, že je jednou nohou z Camp Nou. Menšie či väčšie výhrady však môžeme mať voči každému hráčovi, ktorý sa dnes objavil na ihrisku. Dembélé bol neefektívny, Kessíe a Sergio mali problém udržať rytmus, Ferran sa častokrát vytratil zo zápasu a ani obrancovia sa nevyhli chybám. Dokonca aj Pablo Torre hral miestami výborne a miestami vyrobil školácku chybu. Hra tejto Barcelony sa sleduje ťažko a Xaviho výraz tváre po zápase hovoril za všetko.

zdroj: fcbarca.com
foto: twitter/fcbarcelona.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
MINH0 Premium
2023-01-05 08:20:45
Nebuďte smiešny veď Xavi je spokojný
stockey 2023-01-05 11:33:29
tak si precitaj este raz jeho vyjadrenia
2023-01-05 08:27:52
Myslim, ze s tymto sa da len suhlasit. ?
2023-01-05 08:44:19
Nebola to taka nuda ako som cakal. Mna to slusne pobavilo. :)
profilip 2023-01-05 10:15:12
Presne aspon padali gole
2023-01-05 08:53:33
Kritizovať Kessieho, ktorý prakticky nehráva mi príde už trocha moc, aj spolu s Depayom. Jediné pozitívum, že sa vyhralo. Negatívum, klub ktorý má rozpočet ma úrovni okolo 2 miliónov € drží krok s Barcelonou, dokonca bol v niektorých fázach hry lepší a to Barcelona hrala s minimálne 8 hráčmi základu je na zamyslenie sa.
RoAd 2023-01-05 08:59:17
Jano, mas pravdu. No v pripade Kessieho si myslim, ze ani pravidelny zaklad nepomoze. A Memphis potrebuje pravidelnu zapasovu prax. Medzi nami, neviem kolko ludi sa tu dokaze skutocne zamysliet nad nasou situaciou.
jano_1987 2023-01-05 09:42:50
Za mňa, pokiaľ sa nezmení herný systém, tak Kessie sa tu bude trápiť. Ak sa to nemieni meniť, tak ho predať, ale vyjsť mu čiastočne v ústrety a nesprávať sa k nemu ako k handre, čo sa v poslednom čase deje vo veľkom.

Zvyšok je na vedení... Je evidentné, že systém nefunguje. Takže sú len 2 možnosti, nájsť systém, čo funguje, alebo vymeniť hráčov aby zapadli do systému. Len otázkou je, kde na nich zobrať peniaze.
RoAd 2023-01-05 12:15:29
Presne v tom je cely problem. Xavi ma svoj herny system, ktory si netreba mylit s taktikou (lebo ta Xavimu vela nehovori), a casto potom ocakava, ze sa hraci prisposobia hernemu systemu, namiesto toho, aby prispobil herny system hracom a menil taktiku podla supera a diania na ihrisku. Presne preto by mal odist, ak nema na to. Co zrejme nema.
jano_1987 2023-01-05 13:34:46
Každý tréner je iný. Taký Guardiola má systém a taktiku aj na to, keď ide hráč na WC, Mourinho má taktiku len na bránenie, útočenie necháva na kreativite samotných hráčov. Ancelotti má svoj systém, ale je to pragmatik. Naordinuje skoro vždy to, čo treba. Taký Pochettino je dobrý tréner na výstavbu mužstva, ale zrejme nedokáže byť ten tréner, čo vyhrá. Zidane nedokáže budovať tím, ale ak mu dajú hráčov, vyžmýka z nich maximum.

Xaviho herný systém ubíja schopnosti hráčov ako Kessie, FDJ, Raphina, Dembélé. Načo sú mi rýchly a silný hráči, keď každý útok musia prihrať dozadu? Áno, Xavi tvrdil, že miloval maznanie sa z loptou a teraz to požaduje od všetkých. Stačí sa pozrieť ma Casemira ci Tchouameniho. Obaja DM a keď vidia priestor, majú problém strieľať spoza 16tky. V Barcelone sa bojí aj útočník vystreliť spoza 16tku. Taký Raphina v Leedsi, keď hral, tak rýchly prechod do útoku a a ním sa hýbal celý tím. Áno, nie je gólový, ale prihrávky do 16tky, strieľané centre, vždy tam mal aspoň 2 hráčov, kam mohol posunúť loptu. V Barcelone tam nikto nie je a musí prihrávať dozadu. Tu sa stále plače, že hráči nevedia 1v1. Ok nevedia. Ale dá sa a tým pracovať. Kroos tiež nevie veľmi 1v1. Ale nemá problém dať 50m pass na nohu bežiacemu spoluhráčovi. Ale dá sa a tým pracovať. Ronaldo na začiatku kariéry bol tiež také to krídlo, fintičky a podobne. Prestal to robiť, začal hrať viac účelovo a išlo sa. Osobne čo neznášam, keď ukazujú, že aha, Messi spravil kľučku cez 3 hráčov, že to Ronaldo nevie. Ale vie to spraviť, dobre teraz v 38 už horšie, ale kedysi to vedel. Len načo, keď tam môže vystreliť spoza 16 a dať gól? Načo prechádza cez 3 protihráčov? Alebo si stačí pozrieť Conteho tímy. O väčšinu hráčov by špičkové tímy ani nezakopli. Vyberá si hráčov, čo mu sedia do systému. Taký Lukaku je tragéd pri hre s loptou. Ale pod Contem to bolo zviera. Prečo? Lebo od neho Conte nechcel hru s loptou. Mal si nabiehať do pozícií a strieľať góly, sklepávať lopty atď. Lukaku to robil výsledok bolo vidno. Vždy sa dá nájsť riešenie, len musí byť ochota ho nájsť. Žiaľ v Barcelone žiadna ochota nie je v tomto smere.
kov3 2023-01-05 13:48:33
Dobrý príspevok ....
RoAd 2023-01-05 14:37:32
Jano, vsetko beriem az na to porovnavanie Messiho a CR7. Ronaldo nikdy nedokazal prejst cez viacerych hracov tak, ako Leo. Nie ze by bol zly v tom, len urcite nie na takej urovni, ako Messi. Inak sa mi tvoje slova zdaju rozumne.
tunno Premium 2023-01-05 16:02:40
No tak jano ukaz mi nejaky podklad toho ze pri kazdom utoku maju ti hraci pokyn od Xaviho prihrat dozadu. Niekedy sa predbiehate kto zadrie vacsiu kravinu.
tunno Premium 2023-01-05 16:09:57
Dalsia vec - strely z spoza sestnastky. Vobec nerozlisujete ako hraje súper. Ine veci si vies dovolit ked hraje súper beton na protiutoky a iné ked hra otvorenejsiu partiu. Dat gol alebo vobec mat dobru strelecku poziciu proti timu co hraje beton je neporovnatelne tazsie v porovnani s timami co hraju otvorenejsiu partiu. Staci sa pozriet na MS a to ako sa timy trapili proti betonu.
jano_1987 2023-01-05 16:13:01
Kľudne si nájdi staršie videá, nájdeš tam, že aj Ronaldo si robil fintičky, prechádzal cez hráčov. Ale časom to obmedzil, začal hrať inak. Samozrejme, Ronaldo má 187cm na výšku, Messi 169cm, čo má tiež negatívny vplyv na dribling, keďže fyzika nepustí.
RoAd 2023-01-05 16:22:50
Jano, este raz: CR7 ma super dribling. No nie je to ani Maradona, ani Ronaldinho, ani Messi. Tito hraci maju/ mali urcitu genialitu, ktora CR7 chyba. Co neznamena, ze nie je jeden z najlepsich. Len nie az taky dobry, ako spominani hraci. Ako strelec golov je v top 3 urcite.
jano_1987 2023-01-06 09:44:47
RoAd ja som predsa nikdy nehovoril, že je najlepší dribler na svete. Len som spomenul, že kedysi tie parádičky robil viac a že to vie robiť, len to robí už v menšej miere, lebo zmenil svoj herný štýl.
RoAd 2023-01-06 10:58:13
Tak potom je vsetko jasne. ?
Masterkoo Premium
2023-01-05 08:59:04
Ja si myslím, že keby Xavi nasadil kompletne zostavu z béčka plus napríklad Fati a Gavi tak by sme s kľudom vyhrali 2-3:0. Pretože tí by tam lietali a mali motiváciu ukázať sa. Keď som videl ako sa tam Depay a spol prechádzajú mi bolo zle.
TheLucas 2023-01-05 09:58:12
Fati motiváciu? ?. Šak ten chlapec bol mimo ako. A ak by tu jeho strelu obranca nestečoval, tak ani gól nedá
2023-01-05 09:01:06
Espanyol 3.1. s Celtou Vigo našťastie vypadol, takže už nás nemá kto zastaviť.
Vlastne ešte je tu nebezpečné kvarteto mrzkých arbitrov.
Del Posero Grande, Hernandes na druhú, Chil Má Namazáno a náš najväčší obľúbenec Maťko Laos Kambodža.
btw v takomto zápase vidno ktorí z hráčov sú ozajstný feil.
LaBrie 2023-01-05 10:22:38
Espanyol postupil s Celtou...
MrCrowley 2023-01-05 10:52:10
Sory, volá sa to spomienkový optimizmus.....
2023-01-05 10:00:44
Zopakujem sa: Keď sa súper dostane na 20m od našej brány 4x za zápas a my z toho dostaneme 3x gól tak je niekde chyba v našej obrannej činnosti.
Veľmi podobný priebeh malo za posledné dva roky strašne veľa našich zápasov. Súper má proti nám brutálnu efektivitu útokov.
Ešte v jednom sa zopakujem: VŽDY po repre pauze máme rozhasenú spoluprácu hráčov a pokles výkonnosti jednotlivcov. Plus zvakneme mať po repre pauze pomerne veľa hráčov na maródke - to teraz našťastie nieje.
Torresa by som sa zbavil čím skôr. Má výborný pohyb, výber miesta, je rýchly... Ale v koncovke zlyháva takmer vždy plus sedí mu viac hrať z pravej strany kde sú lepší aj Dembo aj Raphina.
Fati sa včera konečne chytal. To je pre mňa druhé pozitívum včerajšieho zápasu. Prvé je že sme vyhrali.
RoAd 2023-01-05 12:19:04
S prvymi 3 odsekmi suhlasim. Torres nema na Barçu, a podla mna ani Dembele. A plno dalsich. Fati by nebol dal gol vcera, keby sme nehrali proti 3.ligistovi a keby to obranca nebol tecoval. Bohuzial.
Jergus1 2023-01-05 13:29:21
už ma to unavuje ako sa na tejto stránke venujeme o výkonnosti mužstva po repre prestávke........že iné mužstvá takúto výhovorku nemajú, to znamená len to, že niekde v trénerskom zoskupení Barcelony sa tomuto problému nevenujú! Veď tá repre prestávka je dopredu oznámená na celý rok!
Mondeo07 2023-01-05 13:37:19
Torres bol včera neviditeľný, zbytočná kúpa, vždy vraví,že sa zlepšuje, ale v čom??? Dembelé má rýchle nohy,ale rozmýšľanie, presnosť a góly nemá... Busquets vždy všetko spomaľuje... Kessie nehrá to,čo hral v AC Miláno, ale prečo?lebo málo hrá a keď hrá,tak musí hrať uspávanku na tisíc prihrávok.... Depay tiež málo hrá v poslednom čase... stavím sa, že keby tam bol FDJ Kessie Gavi (Torre) a Raphinha Depay Fati,tak by bol lepší výsledok
Toky 2023-01-05 14:11:08
RoAd: Že sa Fati chytal nieje len v tom, že dal gól. I keď s tečom obrancu. Bol aj pri treťom našom góle, pri ktorom posunul parádne loptu po krídle zbiehajúcemu Albovi, ktorý parádne cez celú 16ku prihral Raphinovi na gól. Nie je to ani zďaleka jeho najlepší výkon ale ako som povedal - už sa konečne chytal.
RoAd 2023-01-05 14:40:56
Toky, ja nehovorim, ze Fati nehral trochu lepsie. Je to ale strasne malo pre hraca, ktory nosi c.10 v Barçe, a hlavne po Messim. Celkovo to nie je hodne Barcelony.
Toky 2023-01-05 16:07:08
Zatiaľ veru nie je hodný nosiť tú desiatku po Leovi. Uvidíme ako dopadne sezóna a aký vzostup Ansu ukáže.