FC Barcelona ešte oficiálne nepredstavila svoju prvú sadu dresov na sezónu 2024/2025, keď tak urobila 15. júna minulého roka. V súčasnosti nie sú známe žiadne plánované termíny, hoci sa zdá, že sa tak nestane tento mesiac. Klub stále pracuje na novej zmluve so spoločnosťou Nike. Ale to nie je jediný dôvod odkladu.

Ako uvádza Alex Pintanel z Relevo, problém spočíva aj v zmene typografie loga Spotify. Spoločnosť Nike pred niekoľkými mesiacmi vyrobila dresy so starou typografiou loga švédskej spoločnosti namiesto novej, ktorá bola nedávno zmenená. Pravdou je, že na komerčnej úrovni spoločnosť Spotify túto typografickú zmenu zatiaľ neuplatnila, ale je možné ju stiahnuť z tlačového centra a samotná značka ju oznámila v tlačovej správe koncom mája.

Zmena je viditeľná v typografii písmen, najmä písmen "t", "f" a "y".

Zdroje blízke spoločnosti Nike pre Relevo potvrdili, že odklad predstavenia novej súpravy by sa mohol predĺžiť až do júla, čo je od uzavretia dohody so spoločnosťou bezprecedentné. Pred koncom sezóny sa hráči nemohli zúčastniť na obvyklom fotení s novým dresom. Hráči odišli na dovolenku bez toho, aby videli nový dizajn. "Fotenie", ktoré sa uskutočnilo po ligovom zápase so Sevillou v Ciutat Esportiva, sa netýkalo dresov na sezónu 2024/2025. Propagačným materiálom k novému dresu tak s najväčšou pravdepodobnosťou bude fotomontáž.

zdroj: relevo
foto: twitter/fcbarcelona.com

Diskusia

Zatiaľ žiadne komentáre. Pridaj komentár ako prvý.