Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť alebo registrovať.
9
Josefinho
2024-04-17 10:17:18
Chalani je to škoda že sme to nezvládli... Nevadí pred sezónou nikto z nás neveril že by sme v tejto fáze LM hrali... Skúsenosti sa zbierajú to je hlavné máme tam mladíkov ktorí nedávno skončili povinnú školskú dochádzku.. Teším sa na letné posily a na další ročník LM..
1
Barco10
2024-04-17 15:15:31
Na letne co?
6
Cule90
2024-04-17 10:25:36
Suhlasim s Xavim skoro so vsetkym, az na tu nespravodlivu cervenu pre Arauja:D to bola jasna cervena, ako povedal MAtS, ak to rozhodca odpiska ako faul, musi v tom pripade dat cervenu. Ak by sa to stalo obratene, Xavi by rozhodcu zakilloval, ze im za to nevylucil hraca:D Ze to zapas ovplyvni to je jasne a je to skoda, ale je na nas aby sme sa tomu dobuducna vyvarovali a nie na rozhodcoch, aby taketo zakroky podhodnocovali na zltu, toboz nepiskali vobec.
4
kluc
Premium
2024-04-17 10:34:13
Tak on to myslel v kontexte tom, že v prvom zápase bol odlišný meter ale žiaľ tak to je, každý zápas zacina v očiach rozhodcu od 0:0...
4
Cule90
2024-04-17 10:45:19
neviem no, nepiskal prvy zapas iny rozhodca? tazko potom hovorit o dvojitom metri. Araujo proste dostal redku opravnene, ak som skutocny fanusik radsej chcem pocut drsnu pravdu do oci ze sme tam a tam urobili chybu, ako sa umelo nechat presvedcovat, ze nam vlastne bolo ublizene, lebo vitinha nedostal druhu zltu v prvom zapase atd atd. Mam pocit, ze to je tiez trochu sucastou mentality klubu minimalne v komunikacii smerom von do medii. Nepochybujem, ze vo vnutri klubu a na treningoch pracuju tvrdo bez akychkolvek vyhovoriek.
1
kluc
Premium
2024-04-17 10:52:20
no veď pískal, keby píska rovnaký tak má rovnaký meter a vie že Vitinhovi dám žltú a v prípade že sa naskytne taká situácia na strane Barcelony tak sa zachovám rovnako... jeden rozhodca ti povie že nechcem narušiť priebeh zápasu a druhý ti povie že nemá s tým problém...Araujovu kartu neobhajujem, až na tú penaltu na gundogana si myslím že pískal dobre
8
Cule90
2024-04-17 10:59:07
No ved to, ked ty budes piskat jeden zapas a ja druhy ako nastavime rovnaky meter? moj hlavny point je ten, ze od hlavneho trenera by som chcel pocut nieco podobne ako od Gundogana. Z Gunda citit cistu sebareflexiu, Xavi na moj vkus mina vela energie pokusmi ciastocne presvedcit fans, ze nam bolo ublizene. Mozno bolo, ale to moze poukazovat iba pripade, ze my si svoju pracu urobime dokonale a rozhodca to posere. Toto je neni ten pripad.
3
FCBCN
2024-04-17 12:03:17
Tak Xavi je v tomto úplne mimo. Rozčuľuje sa nad vecami, ktoré neovplyvní. Vitinov faula a Araujov neboli úplne rovnaké, toto sa nedalo nepísknuť. Žiaľ ostať v 10tich bez Arauja bola ťažká situácia a jednoducho sa tam kopili chyby a to nám prehralo zápas. Mali dva góly navyše, mohli to udržať ale neudržali, porobili chyby a dokonca zbytočné. Penaltu na Gundogana mohol písknuť, ale nemyslím si že by to dopadlo inak. Veď keď Lewandovski má nízku úspešnosť, Cancelo robí školácke chyby, tak to jednoducho nemôžeš vyhrať.
0
Cule90
2024-04-17 12:20:25
Akoze ked sa nad tym zamyslim nestava sa v takych dolezitych zapasoch casto, ze by slabsi tim vyhral nad silnejsim pokial ide len o predvedenu hru a nikto neurobi zavazne chyby. Ale relativne casto sa stava, ze pod takym tlakom si to slabsie i silnejsie timy prehraju hlavne svojimi chybami. Nase posledne roky v LM nebola nasa predvedena hra vobec zla, prave naopak casto sme herne boli lepsi ako super (ci uz Rim, Liverpool, PSG), co nas stalo postup boli vzdy nase zavazne chyby, po ktorych uz bol problem vratit sa do zapasu a naopak super ich urobil minimum alebo ziadne.
0
DeeTeeCee
Premium
2024-04-17 14:52:48
Suhlasim ze technicky si rozhodca tu cervenu kedykolvek obhaji ale.. rozhodca ma v prvom rade rozhodovat v kontexte hry. Neviem Ko teraz ale kedysi to bolo normalne aj v pisanych pravidlach. A to nam jednoducho aj LM dlhodobo nicia. Pre mna nepochopitelne umyselne zakroky a udery do hlavy rukami bez kariet?? Ak rozhodca vitinhu v kontexte hry nevyluci v prvom zapase mohol aj tu dat zltu a obhajil by si to. Takisto mohol pisknut penaltu na gunda a obhaji si to. Ale neurobil to a podla mna v kontexte vyvoja hry a dvojzapasu mal. Otazka pre mna je aj ci by to pri takomto vyvoji piskol v oboch pripadoch realu alebo man city alebo naopak psg? O tom xavi hovoril a deje sa to uz par rokov. Kedy naposledy vznikli taketo polemiky o poskodeni realu..? Cudne rozhodovanie je presns spravny vyraz. Penalta ale bola v prospech psg jasna aspon teda pre mna
4
Cule90
2024-04-17 15:02:43
Jj bolo tam vela spornych situacii pri jeho rozhodovani. Ale stale si myslim, ze takto militantne na to poukazovat ako Xavi mozeme az vtedy, ked my ako tim si urobime nasu pracu perfektne. Ale ked urobime tolko chyb tak poukazovat na zly vykon rozhodcu posobi navonok slabossky. Preferujem skor Gundoganov pristup - pravda boli, ale z dlhodobeho hladiska lieci:D
2
FCBCN
2024-04-17 15:04:20
Presne tak, a Xavi je hlupák ak si myslí že si niečo vyháda. Demoralizuje len tím...