Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť alebo registrovať.
22
AlonsoIsJoke
2026-06-09 20:08:31
ved uz oficialne place aj u Infantina s tym, ze nam ma oodobrat tituly za poslednych 20 rokov...totalne diskredituje sam seba a vsetko, co pre real spravil. Na konci dna ostava uz len nad nim prejavit lutost, sam nechape, ze ten klub taha do vacsich a vacsich sr@ciek, skoda ze mu nebolo nastavene zrkadlo pocas volieb, ale pre nas je len dobre, ze tam ostane, a ze bude bojovat s vetetnymi mlynmi miesto toho, aby budoval silnejsi klub
8
LaBrie
Premium
2026-06-09 23:52:29
Perez ťahá Real ku dnu...aj minulé prestupové obdobie minuli vyše 100 miliónov a výsledok nikde...perspektívneho trénera si vyhodili a zostali mu primadony a herci v dresoch čo že bijú na tréningu...len tak ďalej....🤞
11
Cule90
Premium
2026-06-09 20:26:41
Toto uplne meni situaciu a zo vsetkeho najviac by som Alvarezovi prial prestup do realu. Len z cirej skodoradostnej zvedavosti jak to v utoku poskladaju. U Pereza sa potvrdzuje len to, co u vacsiny postarsich ludi v jeho veku, ze na nich treba zacat dohliadat ako na male deti. Stvarat taketo haluze na stare kolena uz ani neni smutny humor, ale diagnosticke okienko pre odbornikov z praxe.
3
Nick01
2026-06-09 20:56:29
Kde je blázinec u Madridu? Máme místo v Opavě.
1
Cule90
Premium
2026-06-09 21:19:00
Nick01 viem o com hovoris, v opavskom špitáli som pracoval 7 rokov:))
2
leonidas129
Premium
2026-06-09 22:04:26
podla mna oni ho ani nechcu len zvysuju cenu pre barcu
1
Puding
2026-06-10 07:36:31
Leonidas-hovoríš asi dobre. asi len hlupák by si myslel že ak Real ponúkne 150m a Barca 120 tak ATM by ho poslalo do Barci keď má ponuku o 30vacsiu .A oháňať sa tým že kam hráč chce,osobne si nemyslím že je vyslovene zaťažený na Barcu on chce do top klubu čo ATM neni.
4
Cule90
Premium
2026-06-10 07:53:45
Puding, ak Alvarez nakoniec prestupi do Barci za menej ako 150mil, chcem aby si tu bol prvy a sypal si popol na hlavu:) Navyse si odporujes, ak tvrdis, ze hracovi primarne nejde o Barcu, ale o top klub (ktory ponukne najviac), v tom pripade pojde do realu. Chcem to vidiet.
1
Puding
2026-06-10 09:42:47
Ok a keď neprestúpi tak dúfam že si ho budeš sypat ty? Ok? Do Realu by sa zabil ,kde by hral? Na jeho pozícii 10 hral dobre rok predtým Bellingham keď vybuchol ,útok je Mbappe a je tam Vinicius ,má prísť naspäť Endrick a hovorí sa o Paz, po zranení príde Rodrygo,Brahim a je tam aj Mastantuono.. v Reale by mali najprv riešiť odchody a nie príchody lebo kým niekto nepojde prec nedáva to zmysel . Nejde o Alvareza ale o ATM ak im raz dá niekto ponuku 150 tak od Barci budú čakať dorovnanie a nie o 30menej,hráč tam má dlhodobo kontrakt a keď ATM povie že ho nepustí tak tam stvrdne .Dalej by má zaujimalo odkial Barca chce zobrať dalších 120-150mil keď kupovala Gordona? Keď sa píše že došli peniaze na štadión a Laporta prosí o navýšenie úveru na rekonštrukciu ? ako s Plat rozpočtom? Lebo odchody nejak moc nevidím okrem Lewu a došiel Gordon za slusne peniaze a chcú Alvareza tiež za dosť veľké peniaze . Ale skúsim ti položiť otázku - stavil by si svoj majetok na to že Alvarez príde či nepríde? A skús sa nevyhnut odpovedi.😉
0
Cule90
Premium
2026-06-10 10:47:40
Puding, vyrokova logika, ja netvrdim, ze Alvarez prestupi do Barci, len reagujem na tvoj vyrok, ze Alvarez pojde do toho top klubu, ktory preplati vsetkych ostatnych a ze hracove slovo nehra rolu. Podla tejto definicie by to asi mal byt real, ktory ponuka najviac a je to top klub. A do realu urcite neprestupi, ak ano, budem si sypat na hlavu co len chces. PSG ponuka udajne takisto 150 ale co si budeme hovorit, stale nema take zvucne meno ako real a ligu na urovni.
0
Puding
2026-06-10 11:14:06
Opravím ta ja som tvrdil že ATM pokial bude klub čo dá 150m a Barca dá 120 tak určite ho nepredá pod cenu,má dlhodobú zmluvu kludne si povie že ho predá o rok či 2. Ja som nepovedal že pojde so Realu za mna to ani zmysel nedáva ,tvrdím len že ak dojde klub čo dá o 30mega viac tak ATM vlastni jeho práva a neni hlúpe aby ho dalo 30m pod cenu. Celkovo pohľad hráča každého je že chce ist do top klubov či už City,Barca,Lpool,PSG,Real atd kde má každý rok šancu na získanie trofeji a majú silnejší rozpocet ,ATM sa tam neradi a každý hráč chce do Top klubu.Bolo strasne veľa prípadov príklad Aubemeyang či Lewa ktorých údajný sen bol Real a išli do Barci a tak isto sa vyjadrilo viac hráčov čo v Barce bolo ci niekedy bolo spojené ,skratka sa chcú posunúť niekam tak idu do väčšieho klubu,nie každý tu nevraživosť berie osobne. povedal si že keď prestúpi za 120 do Barci budem sa tu kajať ,tak ja tvrdím presne opak ak teda neprestúpi (v tom prípade aom mal pravdu ja) tak sa budeš tu kajať ty.. súhlas?
1
Puding
2026-06-10 11:15:57
A do Realu nepojde išlo skôr o zdvihnutie ceny ako sa píše , nedáva moc ten prestup do Realu zmysel kým by nejaká hviezda neodišla . Perez splnil slub pred voľbami že ponúkne 150m a zvýšil cenu pre Barcu za mna,to je bussines
0
Cule90
Premium
2026-06-10 11:34:41
Puding, problem je, ze trhova cena Alvareza neni 150. Ked uz teda hovoris o tom, ze ATM ho neda "pod cenu", co to znamena? Hodnotu hraca neurcuje klub, ktory zanho ponukne najviac, inak by hodnotu hracov urcovali arabáši zo Saudi leage a inych Benzinistanov. Samozrejme, ze ATM chce z predaja co najviac vytrieskat, ale vraciam sa k tvojmu povodnemu vyroku, ze ATM ho preda tomu top klubu, ktory ponukne najviac a hracova preferenia nehra velku rolu. Real zanho dal oficialnu t.j. verejnu ponuku (i ked hracov agent tvrdi, ze nie, tak tazko povedat), ponuka najviac a je to top klub a ty tvrdis, ze do realu nepojde, lebo co by tam robil. Do Barci nepojde, lebo ponuka menej ako real. PSG dalo oficialnu ponuku za 150 mega uz pocas sezony a ATM to odmietlo. Tak ake su tie kriteria teda??? Preto s tebou nesuhlasim, lebo to neodpoveda realite. Perez samozrejme navysil cenu (ale ked dal verejnu ponuku za hraca, tak asi treba pracovat aj s moznostou, ze o hraca maju realny zaujem nie), ale to predsa neznamena, ze Alvarez nakoniec neodide do ineho klubu za menej ako 150, nie? Podla mna su vsetky moznosti otvorene, okrem realu:)
0
Dorzer
2026-06-10 14:20:31
Ano Cule podla teba najhodnotnejsich hracov mame my aj ked skutocna hodnota je mensia a Real neni o nic lepsi lebo robi to iste
1
Simao
Premium
2026-06-10 14:24:34
Do BarcY, z BarcY, k BarcE.. 🤦🏻♂️
0
sylarko
2026-06-10 15:08:22
ja by som sa smial, keby to atletico prijalo a alvarez by prestupil. to by bol perez este za vecsieho hlupaka 🤣🤣🤣
0
Puding
2026-06-10 16:58:27
Sylarko- furt by nebolo iste že by prestúpil ,prestup môže stroskotať aj po prijatí čiastky a tam by to mohol Perez “stopnúť”
1
Nick01
2026-06-10 17:26:59
Za mě do Barcelony zřejmě nedorazí. Měla by se Barcelona snažit najít někoho jiného a levnějšího. Statistiky měl navíc špatné. To už raději Rashforda.
0
sylarko
2026-06-10 19:20:45
puding: ak da ponuku a tym to prijme a hrac suhlasi, tak keby to stopol...nech sa na to pozries z akehokolvek uhlu pohladu. perez zrobil zo seba hlupaka. lebo miesto toho aby riesil real a posili, ktore potrebuje, tak riesi barcelonu....
0
sylarko
2026-06-10 19:20:59
sak uz aj vas atletico vysmialo....
1
Ejdyy
2026-06-09 20:29:53
Ehm... a kde by jako hrál? Perezovi už fakt doslova jebe na hlavu pardon 😅😅
0
Dorzer
2026-06-10 14:22:02
A u nas by kde hral kto by isiel sediet? Yamal? Ten by sa o zem hodil alebo Raphinha alebo Gordon?
0
Ejdyy
2026-06-10 15:08:51
U nás by hrál na hrotu? Kde je Ferran. Jsem nějak nepochopil tento tvůj komentář.
0
Dorzer
2026-06-10 17:47:42
A nekupoval sa tam nahodou Gordon aby on hral na hrote?
0
Ejdyy
2026-06-10 18:14:04
Ne? Gordon je "náhrada" za Marcuse na LK. Může hrát i hrot, ale nemyslím že ho tam bude Hansi využívat.
8
peterkrcmar
2026-06-09 20:29:56
Děla to schválně … Barca potřebuje útočníka a Perez pouze touží po tom aby nezískala prave Alvareza … asi jeste nezkousnul Neymara
3
Ladinho10
2026-06-09 20:41:59
takže R. Madrid není mezi „určité elitné kluby z Ligy majstrov“ ?
2
Azure
2026-06-09 21:47:36
Tak Alvarez je argentinec a už od dětství sledoval Lea, k Barce má tak mnohem blíže než k Realu a nedivil bych se, kdyby ho do té klauzule úmyslně nezahrnul
4
sylarko
2026-06-09 22:56:18
toto je len cista posedlost barcou. a to je vcsinou narativ fanusikov realu, ze fans barcy sa posadnutí realom. toto je len cisto ponuka na to, aby nesiel alvarez do barcelony