Problém? za 10 mega ? a 2 ročnej zmluve? Neviem teda aký má plat ale to je najmenej ho dať na tribúnu ak by aj problémový bol. Ale myslím si že to bude fajn kúpa
Jenom menší dotaz a kdyžtak mě vyveďte z omylu, je to brazilec, takže výslovnost jeho jména by měla být "Žesus" a ne "Chesus" jako např. španěl Jesus Navas?
Kamoš Brazílčan, vyslovuje jeho meno skor ako žesyys.. viem to vocalne napodobniť, ale neviem to napísať. Ale nie je čisto žesus, tak ako by sme to vyslovili my..
Nie som odborník na portugalsky jazyk, opakujem len to čo počujem od človeka z Brazílie. Zase neviem ako to počuješ ty, možno hovoríme o tom istom, lebo nepočujeme sa.
K tej vyslovnosti mien malý bonus. Včera v zápase s Rayom na Sport 4 moderátor celý prvý polčas neustále vyslovoval nie Christensen ale Christiansen. Už mi to tak liezlo na nervy, že som bol rád keď skončil prvý polčas. Cez prestávku pravdepodobne dostal "kvapky" od režiséra prenosu, lebo v druhom ho už vyslovoval správne, ale nepochopím, že profesionálny športový komentátor si nenaštuduje ako sa správne vyslovujú mená jednotlivých hráčov v zápase. Bol to jednak trapas a po druhé fanúšikovia pri obrazovkách asi boli zmetení alebo pobavení, že Barca má nového stopéra!!!
Ja si myslím, že je ešte veľmi skoro hovoriť čo bude a ako bude...zatiaľ sú to len konšpirácie...osud Fatiho nemusí vôbec nasledovať...ja nerád hodnotím popredu...
Gabriel je prověřený útočník Premier league a góly umí dávat velmi dobře .. zvlášť v etapě City .. ano zranění mu nepomohla ale odepsat jej je předčasné .. v 29 může restartovat kariéru tech 10 míčů je v kontrastu vemen typu Woltemade za 85 úplný budizpeniz
Dobre, nie som ziadny youtuber ani nic take, ale dve veci do buducna:
1. pozadie. Prosim ta nechaj si spravit velky vlasku FCB a zaves si ju za seba. Alebo si sprav digitalne pozadie a daj ho za seba. Daj si ciernu plachtu kludne. Daj sa do kresla. Nech to nevyzera ako moj byvaly sef na MS Teams.