Kapitán FC Barcelona po prehre s Realom priznal, že nevyužité šance sa na Bernabeu veľmi draho trestajú.

Zápas

"V žiadnom momente sme nestratili kontrolu, ale keď vyrovnali, cítili sa oveľa istejšie."

Nevyužité príležitosti

"Za stavu 0-1 sme mali byť viac na lopte. Zlomilo sa to v momente šance na 2-0. Ak na Bernabeu nevyužije príležitosti, draho za to zaplatíte."

Druhý polčas

"Každý mal tú svoju polovicu. Po druhom góle sa stiahli a hľadali možnosti na protiútoky."

zdroj: fcbarcelona.com
foto: sport.es

tunno

14
2014-10-26 10:25:59

nemyslis vazne

nepalko

4
2014-10-26 13:43:18

Podľa Xaviho asi aj španielsko na MS. nestratilo kontrolu nad zápasom s tým HOLANDSKOM....

slupka

-1
2014-10-26 10:28:56

http://www.trollfootball.me/... na požiadavku xaviho a aj tak bol real lepší.

sid1

14
2014-10-26 10:30:03

Chcelo by to opravit prvu vetu

Riso

16
2014-10-26 10:31:33

"V žiadnom momente sme nestratili kontrolu, ale keď vyrovnali, cítili sme oveľa istejšie." WTF? Trocha to nedáva zmysel.

emiliano

9
2014-10-26 10:56:58

Tieto slová Xaviho svedčia o tom, že stratil zmysel pre realitu pokiaľ ide o hodnotenie seba tímu. Tam kde hral Xavi bol najväčší problém - nestíhali, sám Xavi bol jedným z najpomalších, Sergio vyzeral, akoby šľapal vodu a Iniesta ten je mimo už dlhšie.Túto zálohu treba poslať preč, keď sa hrá so silnými.Nebolo to o nepremieňaní šancí, veď oni ich mali viac.Je to o kvalite zálohy, kde chýba dôraz a rýchlosť a je to o nespoľahlivej obrane - Alves, Pique, Masch (ten patrí na DM).

Mourinhov_Prst

20
2014-10-26 10:33:58

to co trepe?ved sme stratili stred pola vo viac ako polovici zapasu.Kondicne ani silou nestihali

johan

19
2014-10-26 10:52:03

1. stratit nemozes to, co nemas
2. toto nie je clanok, ale ubohy shit... radsej ho zmaz, ako sa strapnovat (tri vety, ktore nedavaju ani zmysel, hlavne je, ze mas clanok... fck it)

PutaMadrid

-4
2014-10-26 10:58:59

Treba prehrať, ale nie s takým súperom ako je Madrid... :/

Roman7

4
2014-10-26 11:10:16

toto je dovod preco si z nas s prepacenim robia picu v tom zapase sme boli o triedu horsim muzstvom a nie sme schopny si to ani priznat xavi radsej drz hubu ak mas trept taketo kraviny

johny.walker

5
2014-10-26 11:22:23

Som si istý, že hneď, ako si Xavi prečíta tvoj príspevok, zvolá tlačovku, kde svoje výroky opraví.

Kokosnik

8
2014-10-26 11:27:21

Ludia, trochu respektu! Urcite mas pravo so Xavim nesuhlasit, ale vyhlasit nech drzi hubu a netrepe kraviny je uz vela.

Roman7

-1
2014-10-26 12:34:19

mozno by to bolo vela keby to spravil prvy alebo druhy raz ale uz ani neviek ktory raz vypotil takuto kravinu

Matej5115

13
2014-10-26 11:11:24

"Kontrolu sme nestratili v žiadnom momente"... Už po góle na 0:1 sa Real chytil lopty a začal tlačiť. Sa čudujem, že nevyrovnali ešte do 10-tej minúty.

REALLmadrid

1
2014-10-26 11:11:32

musite to brat tak...real je momentalne najlepsie muzstvo v Europe,je o tiredu lepsi ako ine velke muzstva v EU...takze az taky zly vykon to zo strany Barce nebol

sid1

8
2014-10-26 11:27:14

no je cas zlozit si ruzove okuliare. Ak je podla teba Real lepsi ako ine druzstva o triedu tak asi nesledujeme to iste druzstvo. Real mal velky tlak chvilami ale celkom kludne mohol dostat na 2:0 plus sance boli v prvom polcase aj ine. Ak si odratam Piqeho super zakrok a Iniestovu asistenciu tak zas moc toho uzasneho nebolo. Ak pravda neratas brejky do obrany co je vysunuta za stavu 3:1 ale v tomto bol real vzdy skvely.

PS: Real vyhral zasluzene

isco

13
2014-10-26 11:41:11

tiež nesúhlasím s tým, že REAL je momentálne naj v Europe-to sa zistí na jar, ale tvrdiť že nič nepredviedol Real včera je trošku scestné, dalej sa ohánaš že mohla dať Barcelona na 2:0-ano mohla, bola to jasna tutovka, ale real mal predtym asi 3 čiste šance

isco

5
2014-10-26 11:43:21

(Benzema 2x brvno z jednej akcie) na to nemožeš zabúdať, druhý polčas bola Barcelona trošku mimo, záloha im to prehrala, absolútne nestíhali tí hráči a samozrejme školácke chyby(myslím Iniestovu, k Piquého ruke-každý kto hral futbal vie že ruka ide reflexívne na zem, bola smola že presne tam šla lopta)

Jhonys

1
2014-10-26 12:34:27

smůla to nebyla, tam jiná možnost než dát ten míč do ohne nebyla, takže když se rozhodl, že si lehne (a jelikož je to fotbalista profesionál) tak musel předvídat, že ta ruka půjde reflexně k zemi a bude z toho jasná 11. Takže v podstatě to byl od něho promyšlený tah, že? :D

sid1

2
2014-10-26 11:55:32

ja netvrdim, ze real nic nepredviedol ale kym sa hralo vyrovnane tak som nebadal, ze by Real bol uzasny. Pod slovom uzasny si predstavujem, ze napriek tomu ze branis tak to druhe druzstvo je od teba daleko lepsie.

adel

5
2014-10-26 12:29:46

počuj isco to si ty na tej fotke????

R.E.A.L.

2
2014-10-26 17:34:04

Inak to by aj mňa zaujímalo :D

isco

2
2014-10-26 19:08:31

to je priatelka v drese Bale-a :)

tunno

0
2014-10-26 11:28:23

PS: gejko bol najslabsi hrac madridu, objektivne

TikiTaka

9
2014-10-26 11:19:19

Pique už by do el clasica nikdy neměl nastoupit!

tunno

0
2014-10-26 11:27:43

ze zapricinil gol? ok, a zaloha potom co? hrala pomaly nebehala dopredu ani dozadu

adel

4
2014-10-26 12:32:39

myslim že najviac ma prekvapilo nenasadenie rakitiča.....nie som trener, asi vedel prečo ale mne tam chybal

nepalko

2
2014-10-26 13:39:11

Presne,aj mne tam chýbal Rakitič a som sa čudoval,ked dal Xaviho do základu.Potom to pochopil,ale to už bolo neskoro... Na takéhoto kvalitného súpera,ako je Real treba troška viac pohybu,behať a pomáhať aj obrane a to Xavi nezvláda...Xavi môže hrať,ked budú slabší súperi,aby si Rakitič vtedy oddýchol,ale na takéto zápasy Xaviho,treba nechať na lavičke.

Tom10

-2
2014-10-26 13:43:22

skôr by som povedal že v žiadnom momente sme tu kontrolu neziskali

cruyff

1
2014-10-26 16:41:30

keď to všetko čítam, aký pohľad na zápas tu majú niektorí ,,diváci,, tak som pozeral asi iný zápas. Už zo zvyku, takéto zápasy si rád pozriem aj tri krát, ale keď som dnes doobedu videl tento zápas po druhý krát, tak Xavi sa nemýlil v ničom a patril k jedným z najužitočnejších hráčov. Jednoducho Luis nezvladol taktiku a na to sme doplatili. Kvôli jednému hráčovi meniť taktiku hry a potom sa čudovať, že to, alebo ono nefunguje, je trapas. A tie striedania nemali chybu. Xaviho striedanie ovplyvnilo celý spôsob hry a Rakitič nepriniesol nič výnimočného na to, aby sa hra zlepšila. V takýchto zápasoch sa ukáže veľkosť trénera, ktorý nepodľahne tlakom, aby postavil po prvý krát hráča, ktorý 4 mesiace bol odstavený od futbalu. visca barca

nepalko

2
2014-10-26 18:31:05

V ničom s tebou nesúhlasím.Tlak na trénera nebol,lebo aj Zubi sa vyjadril,že to či bude hrať Suarez,záleží len od trénera.A to že hral od začiatku nebola chyba.Ved práve on prihral na náš jediný gol a nehral vôbec zle.Ty by si tam dal Pedra???čo sa nevie presadiť,proti priemerným a podpriemerným mužstvám,tak pochybujem,že by aj včera zahral lepšie proti TOP mužstvu,akým Real 100% je.Alebo by si tam dal tých 19 ročných chlapcov s B-éčka,ako LUISA???

nepalko

1
2014-10-27 12:55:29

Luis Suarez je taký dobrý,že keby aj rok nehrá stále je lepší,ako Pedro,alebo ako mladíci s B-ečka... Možno nie je ešte taký zohratý s mužstvom,ale aj tak je viac platný,ako Pedro!Napríklad,ako Messi predminulú sezonu bol zrnení a prehrávali sme s PSG. Tito dal na ihrisko Messiho a hned sa celá hra mužstva o 100% zlepšila,aj zranený Messi bol lepší,ako ktorýkoľvek náš zdravý hráč!

nepalko

1
2014-10-27 13:00:51

Aký spôsob hry ovplyvnilo Xaviho striedanie?? Akurát tak,že Rakitič do hry priniesol intenzitu,behal snažil sa.Xavi už na takéto zápasy proste nemá! Tu nejde ani tak že Luis nezvládol taktiku,ale o to,že naši boli pomalý,Real bol daleko rýchlejší,hlavne záloha...

nepalko

1
2014-10-27 13:06:26

Striedania nemali chybu ??? Iniesta sa zranil,nechal by si hrať zraneného hráča??? Xavi nestíhal,je už starší a záloha prehrávala skoro všetky súboje.Potom len každý nadáva na obranu,Piquého,jasné že on je ten,čo spravil tú poslednú chybu,tak je zlý iba on.Ale málo kto vidí,že chyby robíme už skôr v strede ihriska,ako napríklad pri tom treťom gole...

nepalko

1
2014-10-27 13:16:06

Jérémy Mathieu: "Real nás zatlačil do hlbokej defenzívy v prvom polčase a v tlaku pokračoval aj ďalej. Každý z nich je vždy pripravený a pracuje veľmi tvrdo. Jednoducho, robí všetko pre tím a odvádzka kvalitnú prácu," dodal na koniec Mathieu. Luis Suarez: "Po tom čo Real vyrovnal na 1-1 mali sme niekoľko dobrých šancí,no vždy to je ťažké,keď ich nepremieňate. V druhom polčase nás prekvapili veľmi rýchlou hrou a ovládli duel. Musíme ísť ďalej,zabudnúť na Clásico,koncentrovať sa len na nasledujúce zápasy.

nepalko

1
2014-10-27 13:19:45

Mathieu,aj Suarez čo boli priamo na ihrisku uznajú,že ich Real zatlačil do hlbokej defenzívy,alebo že Real ovládol duel,len Xavi a cruyff si to nechcú priznať...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.