Eric Abidal komentoval posledné témy týkajúce sa Barcelony. Vyjadril sa k možnému prestupu Paula Pogbu na Camp Nou a zároveň si nie je úplne istý tým, či príchod Ardu Turana z Atlética Madrid je správny ťah.

"Mať Pogbu by bolo skvelé," povedal. "Už niekoľko rokov spolu máme dobrý vzťah, poslal som mu správy, pracujeme na projektoch a nových myšlienkach," priznal Abidal.

"Ak Laporta vyhrá, sprostredkujeme prestup. Neviem, či je problém to, že do roku 2016 nemôže hrať, no dúfam, že príde," pokračoval. "Tie správy nie sú len o futbale, ale aj o tom ako sa má. Všetci hráči chcú vyhrávať a Barca práve vyhrala treble," dodal.

Bývalý hráč Blaugrana sa v krátkosti pristavil aj pri novej posile FCB - Arda Turan podľa španielskych médií prestupuje na Camp Nou. Hoci správa nie je oficiálna, tlač v Španielsku berie prestup ako hotovú vec. Abidal však varuje: "Arda je dobrý hráč, dôležitý pre tím, ale neviem či sa v Barcelone adaptuje," dodal.

zdroj: goal.com
foto: goal.com

Aministrator

top komentár
44
2015-07-02 09:23:23

Dúfam že Laporta nevyhrá lebo dvojka Abidal - Cruyff ako sport. riaditelia zodpovedný za prestupy by bol fail storočia. Cruyff už nemá odhad na hráča ani omylom a Abidal má skúseností s prestupmi asi tolko ako hocikto z nás.

sid1

-1
2015-07-02 12:04:23

tak tohoto sa desim aj ja. Laporta je podla mna cisto populista (co tiez cakat od politika) ktory chape co znamena mat v teame zname tvare. Clovek co ukradne (ale nie nezakonne) 10m eur nema v cele Barcy co robit. A ze sa zrovna on ohana sudmi a je pre mna viac ako usmevne. Unicef ani nehovorim, ten clovek vsetko hra na prvu signalnu.

TomiMessi

6
2015-07-02 12:17:12

ano lebo Bartomeu s Rosselom nie su vobec zlodeji vsak? lebo Bartomeuovi nehrozi basa a stadial neviem ako bude prezidentovat ved tyto ludia sa neboli schopny zastat sa ani Messiho koli udajnym danovym podvodom tyto ludia mozu za to ze nam najvatsie klenoty la masie odchadzaju koli banu fifa naopak pozri sa co dokazal Laporta od roku 2003 do 2010 odkial Barcu vytiahol

sid1

-1
2015-07-02 12:38:28

nevravim ze nie su, vyjadrujem sa konkretne k Laportovi. A ktore klenoty podla teba odchadzaju? To, ze z teba robia boha v juniorke neznamena ze sa presadis v A aj ked zjavne ty kladies medzi to rovnatko. Neviem preco si tu kazdy mysli, ze kazdy rocnik akademie vyprodukuje noveho Iniestu, Xaviho atd.

sid1

2
2015-07-02 12:39:26

A Laporta vytiahol? Ked nieco Barcu vytiahlo tak to, ze sa tu naraz stretla vyrazna skupina fenomenalnych hracov Messi, Iniesta, Xavi. Na tomto podla mna velku zasluhu nema kedze kazdy z nich tu prisiel davno pred nim.

TomiMessi

4
2015-07-02 13:00:22

ano ja netvrdim ze La Masia musi kazdu rok vyprodukovat iniestu ani xaviho takych hraci sa rodia raz za 100 rokov ale v poslednej dobe sa radsej kupuje ako sa dava sanca mladikom priklad Bartra podla mna ma na to aby hral zaklad Montoya tak isto len potrebuju hrat radsej sa kupi Vermelen ktory je zraneny alebo mathieu rovnako si myslim ze by mal v zalohe dostat sancu Sampera Rafinha o tomto hovorim

TomiMessi

2
2015-07-02 13:04:55

a ano mas pravdu stretla sa tu neuveritelna generacia hracov ale dakto to cele riadit musi niekto tam musel priniest trenera ktorí sa neboji dat sancu mladym odchovancom a to boli presne vtej dobe Rajkard a potom Guardiola len tolko a za Laportovej ery som nevidel ze bu Barca mala dake sudne spory ze bu bolo podozrenie spretupov nejakych hracov ale teraz pomali kazda tretia sprava je Barca je zalovana Bartomeu pojde pred sud Neymar tiez tak ze toto mi vadi na tychto ludoch co tu boli do teraz

fofo112

2
2015-07-02 12:58:14

Aministrátor, už si trapný s tými kecami Cruyff a Abidal na rozdiel od teba niečo dokázali a vieš čo ty dokážeš jedine tu vypisovať tie tvoje blbé kecy a osočovať jedného hráča za druhým.

Alialigador54

4
2015-07-02 09:30:47

To tréner má vždy posledné slovo nie športový riaditeľ

Aministrator

15
2015-07-02 09:35:39

ale tréner nevyjednáva prestup :) to musí byť niekto skúsený a nie Cruyff ktorý ešte žije v minulom tisícročí alebo Abidal, čo to v živote nerobil

Macko7

15
2015-07-02 09:42:33

Abidal sa stane sportovym riaditelom, by kupil kazdeho francuza....

flegmatik

6
2015-07-02 09:44:32

Teraz Abi prislúbil, že bude s Laportom, tak začne hejtovať všetky kroky minulého vedenia? Abi toto nie si ty! Takisto sem nemusí zapadnúť ani Pogba, ani Vidal, ani hockto iný.

Federer

6
2015-07-02 11:11:41

Odkedy Abi nesmie povedať svoj názor ? Ešte že nečíta tento portál. Sú tu samí jedineční proroci.

flegmatik

1
2015-07-02 12:43:25

Ale čo by nemohol povedať svoj názor. Len toto on nikdy nehovoril a nikdy sa tohto nezúčastňoval. Teraz ale už je súčasťou Laportovcov, tak vedie tento boj s ním a to sa mi nepáči.

TomiMessi

-1
2015-07-02 13:16:13

a cudujes sa mu?

flegmatik

0
2015-07-02 14:25:48

Áno čudujem, lebo to nemá za potreby, ak vyhrá Laporta bude tak či tak športovým riaditeľom. Ak nie tak mu to k ničomu nepomôže ... Abi je veľký a silný človek a takéto hry hrať nemusí.

dardel

5
2015-07-02 13:34:14

tomu sa netreba cudovat, par mesiacov dozadu si Charly Rexach dovolil povedat svoj nazor na temu Messi a to ste mali vidiet ako mu ludia nalozili na tejto stranke. to iste cruyff pred par dnami, teraz Abidal. proste ludia, co hrali za klub, trenovali, boli/su v strukture klubu nesmu vyjadrovat nazor, ktory sa nezhoduje s barto fanboys, inak mu nalozia.

dardel

7
2015-07-02 13:36:30

je az smutne aku degradaciu zazivame na tejto stranke voci barcelonskym legendam, ktorym vdacime za to, ze nas klub je na tom tak ako je teraz. a to vsetko, kvoli volbam kde 99,9% ludi volit nebude lebo nie su socios, a 3/4 z nich nema ani paru o volebnych programoch kandidatov, lebo vedia o nic iba to co sa pise tu.

dardel

7
2015-07-02 13:37:33

kto ma nastudovane vsetky volebne programy prekandidatov? kolko ludi vobec vie kolko prekandidatov je? a preco su prekandidati a nie kandidati? nikto nema o nicom ponatie, ale zanadavat si pridu tak ci tak. akoby sme zabudali, ze nas klub ma 116 rocnu historiu a nie 5-10 rokov...

petrarcha

2
2015-07-02 15:53:36

Vsetko su len reci do vetra. Nikto absolutne netusi ako to v klube naozaj funguje, ale na fore maju velmi mudre reci. Zial tak to bude vzdy.

dardel

6
2015-07-02 13:40:35

keby si clovek dal namaju by vedel v pohode vyhrabat komentare zo zaciatku roka, po zapase v donostie, ako 3/4 ludi tu vyhadzovali bartomeua a teraz ho brania zubami nechtami. barto a laporta si mozu v tomto ruky podat, jeden rovnaky ako druhy, vo vsetkom. obaja spravili vyrazne chyby, vdaka ktorym trpi klub doteraz

TomiMessi

2
2015-07-02 13:47:54

absolutne suhlasim ale rovnako smutne je aj to ako sa zacal aj samotny club chovat ku legendam alebo odchovancom a preto treba navratit hodnoty clubu preto si myslim ze by mal byť prezident Laporta lebo uz vie ako to ma robit a vie co si moze a co si nemoze dovolit

TomiMessi

1
2015-07-02 13:50:08

ku tomu ako sa tu hnusne vyjadruju na Barcelonske legendy sa radsej nebudem vyjadrovat iba tolko ze toto si dovoli iba clovek ktory mu nesiaha ani po clenky a v zivote nic nedokazal bohuzial hol Slovensko

fofo112

2
2015-07-02 17:54:13

Tomi Messi,super coment,.vdaka,že sa tu nájdu ľudia ktorí futbalu rozumia a majú v úcte hráčov ktorí pre barcu tak veľa spravili.

DavidP

2
2015-07-02 14:01:37

Toto vyjádření ale platí pro kohokoliv

TomiMessi

2
2015-07-02 14:15:19

samozrejme kazdy ma pravo vyjadrit sa ale pre boha slusne sa to neda? ja sa nechcem hrat na moralistu a nikdy nim ani nebudem tiez som mal 16 ale ked niekto povie na Cruiffa alebo Abidala k...t tak to mi pripada ako znevazovanie hracov ktori pre club tolko toho urobili a to sa nerobí

DavidP

0
2015-07-02 15:51:13

A já jsem o někom řekl že je kok*t? A co na mém příspěvku vypovídá o tom že je mi 16 proboha :-D

fredca

1
2015-07-02 15:32:49

Tak isto ako nemusel Neymar a ani Suárez

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.