I druhý zápas Barcy v roku 2017 sa udial na ihrisku súpera. Madrigal zostal verný svojej povesti a domáci tím Villarreal poriadne potrápil hostí. Po bezgólovom prvom dejstve sme sa dočkali dynamického druhého polčasu, ktorý priniesol 2 góly na oboch stranách.

Prvého presného zásahu sme sa dočkali až v druhom polčase. Skóre síce otváral Sansone, no bod pre Barcu zariadil takýmto neuveriteľným spôsobom Messi. Gólové momenty si môžete pozrieť tu, pod videom vás potom už čaká Semafor.


Červená: Efektivita je základ

Kým Barca sa prakticky na každý gól nadrie, súper dáva Kataláncom góly s jednoduchosťou, proti presile, rýchlo a neľútostne. Villarreal je ďalší súper Barcy, ktorý jej predviedol, ako sa to robí jednoducho a efektívne. Tento aspekt Barcelone chýba extrémne v útoku i obrane. Defenzíva Blaugrana musí byť zvyknutá na to, že počas zápasu rieši len niekoľko situácií a musí byť neomylná a úspešná, extrémne sa pri tom spolieha aj na svoje kraje defenzívy, ktoré v tomto zápase totálne sklamali. V útoku je príležitostí dostatok, no dookola opakujeme, že snáď najväčším problémom aktuálnej Barcy je fakt, že na jeden presný zásah potrebuje hneď niekoľko tutoviek. Ak k tomuto prirátame ešte fakt, že máme zálohu, ktorá nedokáže zabrzdiť protiútoky súpera, no zároveň ani nič kreatívne pre MSN vymyslieť, tak to nevyzerá vôbec dobre. Čitateľnosť Barcy v tomto momente je už naozaj príliš veľká a jediný, kto s tým dokáže niečo spraviť, je Leo Messi.

Oranžová: André Gomes

Ak ste si pozorne všímali pozičnú hru Andrého Gomesa, tak ste si museli všimnúť, že to bolo v jeho prípade miestami veľmi zmätočné. Kombinácie v zóne ihriska, skadiaľ mala prísť predfinálna prihrávka, patrili výhradne spolupráci Messiho, Neymara, Iniestu a Busquetsa, poprípade dvojice Digne a Roberto. Gomes bol z hry vypojený a nebol priveľkým prínosom, kvôli čomu bol prvý, koho tréner vystriedal. Jeho prínos pre útočnú hru nebol dostatočný, i keď v obrane častokrát fungoval ako záplata na mieste, kde niektorý z obrancov FCB chýbal. Je možné, že Lucho nevyužíva Portugalčana správne???

Zelená: Všetko má svoj koniec

Raz to všetko skončí. Barca nezažíva dobré týždne či mesiace, nedokáže porážať tímy, ktoré to takticky zvládnu na jednotku, no a najmä tím Luisa Enriquho stratil schopnosť vyhrať aj vtedy, keď nehral dobre. Jedného dňa sa však začnú strely od tyče odrážať do brány, ruky hráčov súpera vo svojej 16-tke budú pískané a Barcelone tam padne možno aj náhodnejší gól. Kataláncom momentálne chýba veľa, no najmä aj trocha šťastia. Treba sa pozviechať a myslieť na to, že s momentálnym kádrom FCB tu je veľký priestor na zmenu k lepšiemu. Zápas to bol ale koniec koncov skvelý a kto vie, možno práve neuveriteľný Messiho priamy kop je začiatkom opätovného valcovania súperov katalánskou mašinériou.

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

Mates19

1
2017-01-08 22:59:28

Troška sa vykecam v tomto bezvýznamnon komentovani....väčšinou rozhodcou neriešim beriem to s nadhľadom veľa krát nám pomohli ale túto sezonu??? To je maximálny zámer o poškodenie Barcelony či v CDR alebo Lige spomeniem si na tri matche v ktorých nás evidentne poškodil rozhodca v lige...nejdem ale hovoriť o tom Enrique je čoraz viac na picu a tie jeho ťahy na smiech dávať hrať s prepáčením a už fakt s nervami kokota Busquetsa čo jr tak slabý že by za daných okolností nehral v základe ani keby hrá Palarikove Roberto čo je tak stratený že normálne by som ho nepostavil ani v Béčku Neymar ten je od zlatá v riu ešte asi stále na dovolenke kde je boží Alves kde je starý Bus kde je neymar? A tie striedania? To akože načo tam dal Denisa? Veď nespravil nič prečo tam nedal hrať behaveho Rafinhu ?? Po vojne je každý general ale dúfam že si v prvom rade vstúpi do svedomia konečne enrique lebo stavať Busquetsa kvôli ktorému sme túto sezónu stratili toľko bodov že je to až na zamyslenie a treba si uvedomiť že Messi tu nebude večne a ked skončí som strašne zvedavý kto to bude ťahať lebo pod Neymarom za zápas ani nevystrelime...

Mates19

top komentár
45
2017-01-08 22:59:35

ešte by som doplnil...že Real aj ked nehrá nič moc dokáže vyhrat a s chabým výkonom...ďalej je až smiešne ako všetci 3/4 zápasu stoja a zobudia sa až vtedy keď tečie do topánok...Messi je boh o tom žiadna ale sám všetko nespraví

bruno1

-9
2017-01-08 23:01:49

S busquetsom s tebou nemozem suhlasit. Dnes jeden z lepsich. Tragedia dnes Suarez, Neymar, Roberto a Pique, ktory si robi paticky a ked ma ist do suboja tak radsej ustupuje az kym dostaneme gol

Mates19

18
2017-01-08 23:03:47

to že odohrá jeden zápas dobrý z 10 z neho nerobí nič keby to neni odchovanec tak je už 2 roky preč z mužstva

bruno1

2
2017-01-08 23:05:00

Celu sezonu bol zrely na tribunu ale vravim o dnesku. Dnes bol obstojny. To uz Iniesta ma viac sklamal

Jestper9

0
2017-01-09 00:13:02

jednoznačne

Tom10

-3
2017-01-08 23:28:33

busquets je zakladny stavebny kamen našej hry. ked to nefunguje s nim, ako to može fungovat bez neho? bez neho by sme boli o miest v tabulke nižšie. chyba je že cely tim je priliš vzadu. žiadny vysunuty pressing s celym timom, ale len suarez, to je uplne zbytočne, potom nevladze ked treba. stoperi supera si možu prihravat. to nesmie byt. busquets toto sam nespravi. cely tim treba posunut vyššie.

bruno1

3
2017-01-08 23:32:03

Busqets hra v reale? Odkedy?

alabaj84

-6
2017-01-08 23:33:53

miesto neho by ste kupily xxx lepsich ale vam staci a mna to tesi :)) premna nikdy nebol extra hrac..ma 29 toho roku rychlejsi a lepsi nebude ale nechajte si ho to je super :)

Tom10

-7
2017-01-08 23:38:56

je najlepši DM na svete. kto si mysliš že by tam sede viac? vaš casemiro? vy si toho nechajte, my budeme radi.

alabaj84

-5
2017-01-08 23:43:18

pre barca fans je naljepsi na svete,,,ale ja som zato rad :)

Jhonys

1
2017-01-08 23:49:00

myslím, že už dost expertů se o něm vyjádřilo jako o nejlepším :) nás těší, že jsi za to rád :)

alabaj84

-4
2017-01-08 23:54:31

som ti dal plus :) premna nikdy nebol nic extra.. a som rad ze ho mate lebo brani prichodu niekomu lepsiemu :)

Jhonys

1
2017-01-09 01:09:23

nikdo lepší pro nás neexistuje :)

emiliano

0
2017-01-09 07:52:48

Tie reči ,že Busi je naj DM,to je totálny blud,on nie je naj ani v našom tíme. DM má len rozohrávať? DM je na bránenie vpredu a musí byť rýchly,obratný. Včera sme dostali gól z rýchleho protiútoku v Bilbao tiež vráti sa Ney, Iniesta ,ale DM dobehne až na druhý deň. Ale pri pomalých rozohrávkach on je a z toho nejaký truľo usúdi,že je naj.

Jhonys

-1
2017-01-09 10:32:51

pro tebe nikdy dobrý nebyl, ani nikdy nebude. Ani Lucho. To už o tobě víme, tak to nemusíš cpát všude :) Busi je pro nás klíčový, nejlepší možné DMko pro nás. Jen teď nemá formu, jako většina hráčů..

Tom10

-4
2017-01-08 23:32:37

*o 5 miest

bruno1

16
2017-01-08 22:59:37

Cervena - liga je v riti

GabrielSVK

15
2017-01-08 23:02:41

Žltá - Copa Del Rey
Zelená - Messi

123456

5
2017-01-08 23:06:07

Červená nie ale liga v riti na 100%. Nevadí , treba sa sústrediť na LM. Stále je o čo hrať. Aj tie biele hovná budú mať krízu .

bruno1

8
2017-01-08 23:09:17

A co v LM? Keby sme mali superov typu wolfsbur, shalke co rim tak nieco mozno uhrame. Len my mame PSG, ak nahodou postupime v dalsom kole dostaneme Atletico alebo bayern

123456

3
2017-01-08 23:22:02

A tam potom vyhráme. Stav sa . LM nie je La liga. Ja chcem čím skôr Atletico alebo REAL !!!

123456

4
2017-01-08 23:25:53

bruno1 - nevešaj hlavu ešte sa veľa vecí otočí. Už to bolo veľa krát.Nie je normálne hrať bez prehry. Budú zranenia,karty a forma ide preč .A skoro som zabudol hádky v kabíne . Tie sú stále len o tom je ticho. Tak ako u nás v Barce. Bohužiaľ.

bruno1

5
2017-01-08 23:28:12

Preco chces tazkych superov? Pozri na real a portugalsko. K titulom prisli ako slepe kura k zrnu zatial co my bayern a atletico sme sa bili navzajom.

123456

0
2017-01-08 23:32:05

Lebo po výhre príde úspech a kľud. Potrebuješ počúvať biele hovná a tie sprosté rečí ? Najradšej chcem Real a po výhre sa pôjdem normálne ožrať . A to ti hovorím že nepijem

123456

5
2017-01-08 23:34:36

To šťastie naozaj raz príde. Prehra je potrebná tak ako výhra. Samozrejme je rozdiel aká ta prehra je.

123456

3
2017-01-08 23:37:28

bruno1 - konečne máš normálne logo, je to o.k.

Puke

-2
2017-01-09 09:15:28

Ty si pekny potrat, takze jediny problem, ze ste tych slabsich superov nedostali vy, len preto si sa z nich smial. Ubohy pokrytec.

Kico

8
2017-01-08 22:59:51

Stále to tu píšem, aj som to tu písal po Bilbau, že v nedeľu bude základ byt efektívny, jednoznačne sme ich prehrávali, hovorím stále nejde ani tak o výkon ako o tu našu neskutočne slabú efektivitu a nech si hovorí kto chce, čo chce...

bruno1

15
2017-01-08 23:04:00

Efektivita z coho? Ved nemame sance. Neymar ten strati alebo padne, Suarez je v ofsajde, Iniesta vystreli dva pluvance a zysok timu je posraty urobit nieco smerom dopredu

Kico

1
2017-01-08 23:08:47

takže mi chceš povedat že vobec sme dnes nemali šance aby sme v druhom polčase dali minimálne 3 goly hej? trpeli sme na efektivitu s realom aj atleticom, ano s realom tích šanci až tak nebolo ale čo by zmenila 100% šanca neymara keby ju premenil? áno presne, real by mal o 1 bod menej ako teraz a my o 2 viac, dobre ja viem že výkonnostne tuto sezonu zaostávame, ked to porovnám s minulými sezonami, ale aj slepý by videl že my strácame body hlavne kvôli efektivite,

bruno1

6
2017-01-08 23:10:10

V minulych sezonach sme mali 20 sanci za zapas. Teraz mame 3

Kico

0
2017-01-08 23:14:12

máme ich dostatok na to aby sme dokázali dat každý zápas minimálne 3 goly, dobre zápas so sociedadom bol výnimka lebo tam sme fakt šance nemali a uplne nás prehrávali, lenže rozumieš ked my sa na ten prvý gol natrápime tak jasne že sa nám bude tažko dostávat cez obranny blok, ale ked dáš 1 gol hned sa ti hra lepšie musíš to brat aj tak, dnes sme dali ten 1. gol neskoro, keby ho dáme skôr tak si myslím že by sme vyhrali, ale na keby sa nehrá no

bruno1

6
2017-01-08 23:17:54

Zaklad je goly nedostavat. Villareal mal jednu sancu ktora sa mala skoncit uz na polke nebyt nasej rozmaznanej obrany

Kico

0
2017-01-08 23:20:59

v tomto s tebou suhlasím, protiutoky by sa mali zastavovat ešte v zárodku, len škoda že zase to prišlo po našej uplne zbytočnej chybnej prihrávke, + dost golov dostaneme po chybách v obrane kde sa snažíme hrat všetko konštruktívne ale niekedy je lepšie len tak odkopnut loptu, ako sa zbytočne zahrávať s ohňom...

bruno1

4
2017-01-08 23:26:35

Chybna prihravka tam bola, to je fakt. Ale Pato isiel 40 metrov sam. Kazde muzstvo straca lopty a omnoho viac ako my ale pomer strat ku golom je 1:20, zatial co u nas tak 1:4

Tom10

-1
2017-01-08 23:42:36

nie, zaklad nie je goly nedostavat. zaklad je ich dat viac ako jeden ked mame udajne najlepši utok sveta.

123456

5
2017-01-08 23:44:52

Áno aj to je rozdiel a práve preto je potrebná poriadna taktika a hra na 120% lebo každému ide iba o skalp Barcy. A prečo ? to je jednoduché sme najlepší aj keď skončíme posledný.

123456

1
2017-01-08 23:39:17

Ney je náš to áno ale dnes bol na hovno. A to mu trvá už dlho.

Bramir

8
2017-01-08 23:01:23

treba sa pozret na to kolko mame my titulov za posl. 10 rokov a kolko Real proste tu si vsetci myslia ze kazdu sezonu bude treble a ked nie je tak su vsetci hraci a trener na vine.

bruno1

11
2017-01-08 23:11:56

Mame najdrahsi tim v historii a mame sa uspokojit s 3 miestom v lige hej?

123456

-1
2017-01-08 23:02:38

Červená - Ney - jednoznačne všetko pokazil čo mohol.
Zelená - súhlasím na 100%

Visca el Barca

BarcaFan4502

6
2017-01-08 23:03:44

Bože môj nechcem akože vyvolavat paniku ale strata na real sa zväčšila, ak real výhra tak je to vriti pochybujem že real len tak stratí formu, prečo máme jednu z najhorších prestupovych politik šak záloha hra cely polrok hovno (pol biedy iniesta) neymar a suarez mimo formy jediný messi si zaslúži pochvalu keby jeho nebolo tak sme v strede tabuľky, enriqueho by som poslal doriti takto Barcelona hrať nemôže treba určite nového trénera a konečne chytiť dobrú formu ,ja viem že neuspech netreba riešiť hneď vyhadzovom tréneraale enrique jednoducho nie je tréner ktorý by mal viesť barcu lebo takto tragédie hrať to je hruza treba konečne zrýchliť hru ubrať zbytočne nic neriešiace prihrávky na brankára pridať návrhy centre kolmice a nie prihrávat si medzi brankárom a stopérom a naopak, treba aby záloha začala hrať poriadne a nie jak okresní prebor,takto to nejde, dobre prestupy boli umtiti a digne( celkom ok) inak Paco je totálne neschopný , gomes ma sklamal, inak trebalo by kúpiť v prípade odchodu vidala pravého Belá na striedačku keby sa cancelo zranil lebo roberto na pravej obrane moc nevyniká(lepší je v strede poľa)

ombre

-1
2017-01-08 23:08:38

V prvom rade niekoho za Buskeca a Neymara..

bruno1

12
2017-01-08 23:06:40

Vyzera to ze budeme musiet zmenit trenera lebo na toto sa uz neda pozerat. Nas styl sa zmenil z tiki-taka na sebci-sebci

weqahgy

6
2017-01-08 23:14:40

Nechcem byt zlí ale pripadá mi to ako keby nevieme čo máme robiť. Zápas od zápasu stáleto isté. Chýba nám lepší pohyb hlavne v zálohe, máme skvelého Iniestu ale vaic nič. Gomes, Suarez, Rakitic sú strašne s formy. Ďalej mi pride smiešne že máme na pravom kraji obrany Vidala a vôbec ho nevyužívame,.tak načo sme ho kupovali. Roberto hrá zápas od zápasu a to sa odráža aj na jeho hre. Enrique musí začať niečo.robiť lebo mi pripadá že už Barcelone nemá čo ponúknuť. Btw.: Neymar je úplne z formy ale ide sa ďalej, nevzdávajme sa Forca Barca

alabaj84

-3
2017-01-08 23:15:54

a to si zoberte ze iniesta amessi maju blizsie ako dalej... ja som fest zvedavy na barcu bez nich... to uz vela hracou nebude tak 3 sezony davam max... proste msn vsetko neurobi slo im to a teraz kazdy vie co na nich plati :))

123456

1
2017-01-09 00:04:37

No lebo v Reale má Penaldo 14 , že ??? Spočítaj si to. Neboj sa u vás je to veľmi blízko.

alabaj84

2
2017-01-09 00:08:32

nema ale real vie hrat aj bez eho doonca lepsie.. co sa o barce povedat neda..a si zober lavicku barcy a realu...

123456

-3
2017-01-09 00:19:52

alabaj84 - o čom to stále meleš ty lavička. Pokiaľ bude Penaldo napr. na vozíčku tak sa s tej tvojej lavičky tam nikto nedostane. A keď náhodou nevieš a na vašej stránke sa to nebere tak futbal hrá 11 hráčov. A keď máš problém že ti preskakuje LP tak buchni po stole potom to skočí dalej. Už to chápeš ? Lavička ?

123456

-3
2017-01-09 00:21:47

alabaj84 - počúvaj lavička vieš ty vôbec koľko má Penaldo rokov ?????????????

alabaj84

0
2017-01-09 00:27:07

viem kolko ma..ale real vie aj bez neho co o barce sa bez messiho povedat neda :)

123456

1
2017-01-09 00:35:22

Tak rýchlo pozri a napíš

alabaj84

-2
2017-01-09 00:26:04

ty si mimo prepac.. porovnaj si lavicku realu a barcy a mi povec hmm.. a kto dostal volno a nehral... pohar yo sevillou.. cr konci pomaly uz ale real vie aj bez neho a otvor oci a si zober barcu bez messiho kde budete? kto vam zachranil body posledne zapasy? trosku sa preber.. nic v zlom :) a lavicka realu oproti barce je daleko preeed a to je fakt :)

123456

0
2017-01-09 00:37:43

Mimo je tvoj tatko lebo nevie čo splodil debilko

alabaj84

1
2017-01-09 00:40:02

hahha urazky len super dakujem za konverzaciu :)

123456

1
2017-01-09 00:45:07

Počúvaj jebala84 ročník kašlem aj na tvoju lavičku ty si sadni a môžeš ju pomaly ale iste začať fajčiť po jednom. A teraz ti poviem ja , na čo sem chodíš prosím ťa ? Ja som nikdy v živote na tej vašej teplej stránke nebol a ty sem stále chodíš otravovať a kecať o lavičke . Si na práškoch alebo na hlavu alebo čo ti je.

alabaj84

0
2017-01-09 00:51:19

chodim lebo je tu lepsi web a stale sa riesi real :) len preto :) a nikomu nenadavam ani nic :) a to nebolo o veku ked nevies co je alabaj v pohode nevie kazdy kto sa nevenuje :) ale kde so ja ndaval na barcu na teba alebo co..hm?? pisem svoj nazor nic viac :)

alabaj84

-1
2017-01-09 00:51:29

chodim lebo je tu lepsi web a stale sa riesi real :) len preto :) a nikomu nenadavam ani nic :) a to nebolo o veku ked nevies co je alabaj v pohode nevie kazdy kto sa nevenuje :) ale kde so ja ndaval na barcu na teba alebo co..hm?? pisem svoj nazor nic viac :)

123456

-1
2017-01-09 01:02:18

Nehvoríš pravdu - na Real stránke sa určite o Barce všeličo preberá ako tu o vás. Tak netrep. Pokial tvrdí iba svoj názor budem rešpektovať . Ale neprovokuj . A ty si provokoval už bruna1 ,len si to prečítaj. Keď si chceš férovo písať o futbale tak to je len a len dobre . No bohužiaľ nepoznám nikoho z Realu čo to myslí úprimne. A to je tiež fakt

thdesign

3
2017-01-09 10:01:28

123456 - ani nemozes lebo si obmedzeny a jednoduchy.... a vyjadrujes sa ako buran. tak ako vacsina tanak pritomnych individui

123456

0
2017-01-09 10:47:57

thdesigh - Sí cariño
A burana máš v nohaviciach. Máš tam vôbec niečo? Mierda blanca

123456

0
2017-01-09 12:04:26

thdesign - Ty, ako "inteligent"
Predsa musíš vedieť, že v jednoduchosti je krása.Ďakujem za uznanie. Ďalšia otázka ?

123456

-1
2017-01-09 12:04:40

thdesign - Ty, ako "inteligent"
Predsa musíš vedieť, že v jednoduchosti je krása.Ďakujem za uznanie. Ďalšia otázka ?

123456

0
2017-01-09 12:17:28

thdesign - a to tvoje ( tanak ) znamená čo ? Kde si chodil do školy ? Možno na základnú ? Tak buran ? Chlapče ty si na totálku. Venuj sa svojim ovečkám. Tam ti to ide.

123456

-1
2017-01-09 12:17:28

thdesign - a to tvoje ( tanak ) znamená čo ? Kde si chodil do školy ? Možno na základnú ? Tak buran ? Chlapče ty si na totálku. Venuj sa svojim ovečkám. Tam ti to ide.

frkmrk

5
2017-01-08 23:17:09

Bramir, ale sa rozmyslaj aj o tom,ze kolko hracov sme nakupili,ake maju platy MSN ale aj dalsi hraci, tak je namieste, ze fenusik Barci pozaduje aj adekvatne vykony od muzstva a samozrejme aj tituli a pohare a ked sa vysledky nedostavuju, treba s tym nieco robit,ako napr. v Reale, lebo mi hrame mnohokrat antifutbal,prideme po 16tku a prihravky idu niekedy dozadu, az k pol ihriska a mnohokrat sa nevieme presadit jeden na jedneho aked sa to podari, tak je nepresna prihravka, s nasim stylom hry konecne nieco treba robit a trener sa moc nezastavaj, on je vzdy spokojny

alabaj84

-8
2017-01-08 23:17:32

barca lavicka a realu sa neda ani porovnat kazdy o triedu lepsi a to je fakt... ja sa tesim na barcu bez messiho suareza iniestu atd... som zvedavy kde budete :)

bruno1

2
2017-01-08 23:19:19

Messi ti ne spat co? ubohy zavistlivy madridiotko

alabaj84

-4
2017-01-08 23:24:46

tebe neda madrid spavat..si zober lavicku realu a barcy... uplne ina liga.. a to je fakt :)

ma2lo

-4
2017-01-09 07:48:21

Haha, bruno niekomu napise ze mu neda messi spat ???? Bruno, si ty kus blba, jedine vo vies je urazat, ale vyplakavat....

123456

4
2017-01-08 23:53:43

alabaj84 - Tam kde sme boli keď sme vyhrali 5 pohárov. A vy ste boli kde ??? Áno v p... A tam si teraz ty.

alabaj84

0
2017-01-08 23:56:12

ja viem :)) ale dam teraz vasu frazu z minulosti sa nezije :) to su vase slova nie moje :)

123456

1
2017-01-09 00:30:42

Počúvaj ty fráza meleš a stále sa snažíš o niečo . Tak ja ti dám dôvod. To tvoje meno ,máš tam chybu. Keď dám preč ten rok tvojho narodenia. A prečítam to odzadu ,tak hneď za písmeno (j) treba dať (e) . A potom je to správne. Jebala. Si zabil chlapče len čo je pravda.

alabaj84

-3
2017-01-09 00:38:55

ani nevies co to meno znemena :) tak sa nehraj na nic.. pytam sa odpoved ziadna len cches urazat ale mne je to jedno.. mam kamaratou co su fan barci a si nenadavame a vzdy hovorim ze barca starne a ta kostra sa rozleti a budete taky ako pred ronaldinhom.. kupovat hracou a 3 4 v lige a nic nevyhrate :) davam este tomu 2 3 roky a das na moje slove ja si pametam barcu ako nakupovala a nic az ked prisiel deco ronaldinho ste sa posunuli v pred :)

123456

1
2017-01-09 00:54:54

Tak ty si iný tréner ty tomu dávaš ,dobréé ? Chcem ti pomôcť lebo to potrebuješ ako soľ. (Blázninec)
A len takú drobnosť. Ty si tu začal provokovať nie ja . Ja som reagoval. A nadávať ti nebudem keď pôjdeš tam kam patríš.Čiže keby si nechápal choď preč a budeš mať svojich kamarátov. Je to fér nie ?

123456

1
2017-01-09 01:09:56

Středoasijský pastevecký pes
a teraz ty koľko rokov má Penaldo ?

alabaj84

-2
2017-01-09 11:13:25

to je SAO ne Alabaj :) ale to jedno :) a penaldo neviem kolko ma nepoznam takeho hraca co sa tak vola :)

123456

0
2017-01-09 12:20:35

Nepoznáš Penaldo,Buznaldo,Ronaldo ?

123456

0
2017-01-09 12:21:50

Dobre dostal si ma tak teda Ronaldo , tak koľko ?

MiskoTM

2
2017-01-08 23:18:08

hanba takym "fanusikom" jako ste vy, pre vas plati: hrdi ked sa vyhrava , kriticki ked sa prehrava...nezabudnite ze aj super vie behat a ze niesu to ziadne kuzelky, neviete si ani predstavit ake tazke je presadit sa na takom malom priestore na takom malom ihrisku ake je na el madrigal, co sa tyka ligy nic nieje stratene verim ze pridu zakopnutia Realu a naopak Barca dostane dobru formu, nehovorim ze ju vyhrame , Real je obrovskym favoritom ale rozhodne nic nie je stratene

bruno1

3
2017-01-08 23:22:19

Co je narocne na tom nestat v ofsajde? Co je narocne na tom urobit takticky faul aby sme z jedineho protiutoku za polcas nedostali gol? Co je narocne na tom neodpisat hraca (Vidal) ked zanho nemame pol roka nahradu? Alebo si myslis ze vsetko funguje tak ako ma?

BarcaFan4502

8
2017-01-08 23:27:11

Ty iqvac ako mám byť spokojný s uspavankovym futbalom ktorý barca predvádza, akože máme byť spokojní s týmto herným prejavom sak keď sa nedarí tak predsa sa nemôžeme tváriť že všetko je ok

123456

5
2017-01-08 23:19:32

Enrigue už niečo dosiahol ale nemá už čo ponúknuť. Možno je na čase odísť,neviem. Možno ešte jeden zápas bez bodu a bude to realita. Ale viem že góly nepadajú tak ľahko ako kedysi. Všade kde príde Barca tak každý hraje o život a bude brániť (betónovať). Stále hrať do plných to ani ináč nemôže dopadnúť. Je na čase zmeniť štýl hry ,lebo takto to nepôjde. Tu nám chýba veľmi Xavi. A zlaté Tiki Taka . A preto tvrdím problém je skôr záloha a až potom obrana , nie je to vyvážené.

bruno1

5
2017-01-08 23:24:39

Probelm je v tom ze za Guardiolu sme mali 5 zaloznikov lebo Henry, Pedro, Villa, Giully ci dalsi kridelnici sa vracali pomahat. Teraz nikto z MSN nebrani a ked k tomu pripocitame pomaleho Busquetsa, starnuceho Iniestu tak je to uplne fiasko

123456

3
2017-01-08 23:28:43

bruno1 - ja s tebou súhlasím a teším sa že máš tento názor. Pred časom keď som toto písal nestačil som počítať (-). Teraz to mám v p...

Jestper9

0
2017-01-09 00:23:53

Tak tak. Dakedy Barca utocnici pomahali so zalohou obrane a obrana so zalohou utoku. Teraz je to total nezohrate a individualna slabost sa ukazuje. Gomes a Alcacer som vel akrat spominal totalne zla investicia. Za tie prachy mohol prist skvelý záložník. Dynamický a mladý. + Polovica základnej zostavy je nedotknutelna, tak trener ani moc menit nemoze. Ked zmení a nahodou sa nevyhrá, tak ho ukamenujú.

Jestper9

1
2017-01-09 00:26:15

Útok za tie prachy a zmluvy co majú, tak sakra inak by to malo vypadat. Oni lopty maju, ale ako lemry su v predu. Nemajú dravost prvej sezony. Ani z daleka. Hrajkanie sa. Prihrávocky finticky. Ale strelit ako keby nevedeli. NIKTO z teamu. Suarez dnes chrbtom k brane na 11 a namiesto strely z otocky prihrava zase do prdele von zo 16. Neymar Iniesta v 16 na dostrel, ale klucky aj tak a pinkanie. Okrem Messiho tyčky a Turanovej hlavičky neviem či sme ohrozili riadnou strelou branu.

Jestper9

1
2017-01-09 00:28:11

Tie pluvance za strely nepovazujem. Aj to... Ako taku strelu Neymar moze dat? To sú jeho schopnosti za tie prachy? Zase mu o efektnost slo viac ako efektivnost. Pogulat popri brankarovej nohy to chcel. Čarodej. A potom sa plieska o zem ked 20 min do konca a nevei ani 1vs1 spravit

alabaj84

-3
2017-01-09 00:28:56

nerozculuj sa to aj tak nikto nevidi :)

emiliano

5
2017-01-08 23:22:32

Ešte treba trochu počkať,ale ak stratíme ďalšie body,Lucha vykopnúť už teraz

tunno

2
2017-01-08 23:31:24

Moja analýza asi takto: terstegenov gól, slabý roberto, Neymar, Suarez a gomes. Potrebujeme lepšieho pravého obrancu a na pravo záložníka čo by sa dokázal usadiť stabilne v zaklade.

bruno1

1
2017-01-08 23:32:53

Messi je pravy zaloznik :D Potom by bol na lavicke?

tunno

-1
2017-01-08 23:35:47

Vieš dobre ako som to myslel. Post Rakitica

Jestper9

0
2017-01-09 00:30:58

Praveho obrancu jednoznacne treba. Roberto moze byt top nahradnik na ten post, ale nie zakalad. A Rakitica mi je luto. Neviem co sa s nim stalo. Ale bez neho ( vo forme) je to zle. kym hraval a dobre, tak vsetko slo. Lebo on maká.

tunno

1
2017-01-08 23:35:18

Máme zbytočne veľa záložníkov, mohli by sme ich mať kľudne o dvoch menej zato kvalitnejsich

frkmrk

0
2017-01-08 23:39:25

Misko TM ,od prveho kola sa pise, nic nani stratene, chcel by som byt taky optimista ako ty,ale podle teba male ihrisko, minule, super betonuje a ked hra super otvorene,tak dostavam goly a spemetame sa az ked prehravame.

Jestper9

3
2017-01-09 00:29:28

Stále výhovorky. Hráme zle. To je problém.

Tuxedo

1
2017-01-09 01:12:26

Držte sa!!! odborníci na futbal a pesimisti prichádzajú!!

Ortiz

-2
2017-01-09 01:29:27

Tak hlavne udelejme prestavbu stadionu aby nebyli penize na posily !

Ortiz

4
2017-01-09 01:29:37

Tak hlavne udelejme prestavbu stadionu aby nebyli penize na posily !

krejca_M

1
2017-01-09 11:10:28

OMG, co plašíte? před půlkou sezóny ztrácíme na 1. místo 5 bodů, dobře, Real má zápas k dobru, ale nechápu komenty tipu liga je ztracená... máme před sebou půlku sezony, a na soupeře může přijít krize kdykoliv, stejně jako my můžeme mít formu... miluju takový poraženecký kecy...

cantres

-1
2017-01-09 12:56:02

kurzové sázení, velmi spolehlivé informace http://ventese.blogspot.cz

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.