FC Barcelona včera zažila šok, keď po otrasnom výkone dokázala na Olimpico prehrať 3:0 a hoci v prvom zápase vyhrala 4:1, pohárová matematika nepustí - Blaugranas v Lige Majstrov končia. Hodnotenie hráčov z dielne denníka Sport tak dobre vyzerať ani nemôže.

ter Stegen - 7

Defenzíva mu v zápase absolútne nepomohla. Spoluhráči ho nechali napospas útočníkom Ríma. Za inkasované tri góly nemohol. Naopak, mužstvo viackrát podržal. Najlepší z hráčov Barcelony.

Semedo - 2

Valverde mu v zápase veril, no Portugalčan výkonom absolútne sklamal. Odohral veľmi zlý zápas. Vo všetkých smeroch.

Piqué - 4

Bol najlepším obrancom FC Barcelona, no známku si pokazil úplne hlúpym faulom v pokutovom území. Barca následne inkasovala gól na 2:0.

Umtiti - 3

Džeko ho pri prvom góle nachytal na hruškách. Francúz v poslednej dobe nie je vo svojej koži a v zápase proti Rimanom podal opäť veľmi slabý výkon.

Alba - 4

Takisto má veľký podiel na prvom góle, kedy mal byť ďaleko rýchlejší. Ani počas zvyšku zápasu svoj tieň neprekročil.

Sergi Roberto - 4

Platí to isté, čo pri Umtitim. V poslednom období je úplne bez života. V Ríme k tomu pridal aj nepresné prihrávky. Pôsobil unavene.

Busquets - 4

Pivot FC Barcelona hral aj napriek tomu, že zdravotne nie je úplne fit a na jeho výkone to bolo badať. Snažil sa mužstvu zabezpečiť herný rytmus, ale stred poľa AS Rím ho prevalcoval.

Rakitič - 5

V poslednej dobe bol vo veľmi dobrej forme, no na Olimpico vyhorel spoločne s tímom. Vplyv Chorváta na zápas bol nulový.

Iniesta - 4

Kapitán bol počas celého pobytu na trávniku úplne neviditeľný. Sila Rimanov bola pre neho priveľká. Valverde ho neskôr stiahol.

Messi - 5

Takisto mu zápas nevyšiel. Niekoľko priamych kopov napálil nad bránu súpera, neskôr dostal žltú kartu za cynický faul, keď sa snažil zastaviť protiútok Ríma.

Suarez - 4

Uruguajčan bol načisto vypojený zo zápasu. Ku gólu bol na kilometre ďaleko.

Náhradníci

Gomés - 3

Valverde ho do zápasu nasadil, aby pre mužstvo získal viac pôdy v strede poľa. Pri chcení to aj zostalo.

Alcácer - 3

Do hry mužstva nepriniesol nič pozitívne. Po vstupe na trávnik sa sotva dotkol lopty.

Dembélé - 3

Chýbala mu viera. V podstate v tom čase v Barcelone neveril nikto.

zdroj: sport.es
foto: sport.es

jamalgaucho1

top komentár
46
2018-04-11 07:44:14

Semedo 2 ? to ako s kym mal hrat napravo ? s Robertom? a nechat branit Semeda stoperov Rima je jeho chby? kde boli nasi stoperi?
napiste mi prosim vas niekto ci hral tak naozaj zle? Suarez 4 za co? vsak ten mal 10 dotykov a z toho 10 zlych a 10 filmovani...do kombinacie 0 bodov..... a ze toho Griezmana netreba?

Vendeta

21
2018-04-11 08:01:24

Sihlasim az na Suareza. To neni kretivny zakoncovatel ale predator pokutoveho uzemia ktory je na zakoncovanie, nie na ztahovanie sa do zalohy ako Messi s tym ze si vytvori sancu a aj ju sam zakonci.

Je uplne jasne ze Suarez je bez podpori zalohy skoro nulovy pretoze tvorit sance zo zalohy neni jeho praca a ma uplne ine prednosti.

Ako mal nieco zakoncovat ked jedine co sme celi zpas robili bolo odkopavanie lopty nasimi stopermi.

Kraje zalohy uplne nulove. Ziadne tvorenie sanci ci pomahanie Defenzive

jamalgaucho1

7
2018-04-11 08:08:04

Mas pravdu,ze nie je tvorivy hrac, ale spracovat a nahrat presne musi vediet hocijake poleno a nie sa valat po zemi....Suarez je vynikajuci utocnik, ale minulu sezonu strielal goly a vedel aj nahrat a spracovat , teraz su to "len" goly ..

FCBarcelona2018

-7
2018-04-11 10:34:17

Semedo podľa mňa aj dvojka je vysoké hodnotenie. Hral naozaj katastrofálne. Pozične vôbec nevedel kde je jeho miesto a neustále sa tlačil do stredu obrany k stopérom a pritom im tam vôbec nepomohol. Jeho strana tým zostala úplne voľná a z nej hrozilo najväčšie nebezpečenstvo a odtiaľ a j lietali do pokutové územia centre, ktoré naši stopéri absolútne nezvládali. Takže dvojka zaslúžená.

jamalgaucho1

8
2018-04-11 11:12:13

no len je zaujimave ze vsetky 3 goly zisli z lavej strany (z pohladu FCB)

rominho

5
2018-04-11 12:10:57

semedo vobec nehral tak zle, chybu treba hladat u inych, ktory mali do hry dat klud a rozvahu. bussy, iniesta, messi..suarez je hrac, ktory toho daleko viac pokazi ako vytvori a tak hra uz 2-hu sezonu. moze byt 100x najlepsi strelec, stale je to lomidrevo.

David97

4
2018-04-11 07:56:12

Na Suaréza sa nedá spoľahnúť v ťažkých zápasoch, jeho výkony sú nevyrovnané, nevie kombinovať, všetko robí zbrklo. Dáva síce aj také góly, že nikto nechápe, ako to dal, ale v kombináciách často kazi. Už zopár nesiacov som toho názoru, že Paco by mal dostávať viac príležitostí a možno by aj Suaréza vytlačiť zo zostavy. Ak príde Griezmann, Dembele si zvykne konečne, tak Suaréza bude sedieť, bohužiaľ.

David97

10
2018-04-11 08:00:36

A ešte k trénerovi. Zo začiatku sa mi páčilo, že vyhrávame, ale malo rotuje, hráčov do základu nasadzuje podľa mena a nie podľa formy. Prestáva sa mi páčiť a ak to nezmení ani v budúcej sezone, tak ho tu nechcem.

Vendeta

17
2018-04-11 07:56:54

Ziadny Semedo ale Roberto mu vobec nepomahal. Ved uz v 15 minute behal ako keby mame za sebou 90 minutu.
Jedine co vedel Roberto spravit bolo ustupovat do 16 ky a zo Semedom tam tym padom zametali dvaja hraci AS. Kludne si pozrite ten zapas este raz a zamerajte sa na to co pisem a pochopite...

Aj Dembele na kraji zalohy pomahal Semedovi v zapasoch viac ako Roberto a to je demebele ofenzivny typ hraca a Sergi defenzivny.

Najlepsi hrac bol podla mna Suarez a Rakitic. Az na Suarezovo trapne padanie, ale ako jediny bojoval ako Lev.

Medzi utokom a Zalohou bola ziavne 30 mezrova priepast.

Vendeta

3
2018-04-11 08:03:39

Zabudol som na Ter Stegena. Ten si vcera ako jediny podla mna zasluzil postup dalej

sid1

8
2018-04-11 07:57:49

Messi cynicky faul? Ako rakitic mu z dvoch metrov zle prihra a aby zastavil break tak fauloval. Co mal ako urobit podla sport.es? Pozerat ako idu do rozhodenej obrany? Podla mna:
semedo 2
Alba 4
Pique 3
Umtity 2
Roberto 3
Rakitic 6
Sergio 4
Iniesta 3
Suarez 3
Leo 6
ter Stegen 7

1.FC.ST.PAULI

7
2018-04-11 09:37:31

S messim s tebou úplne súhlasím. Ten faul musel spraviť inak to mohlo dopadnúť omnoho horšie, ale známku si lepsiu urcite nezaslužil, podla mňa možno aj horšiu. Zápas mu vobec nevyšiel, v situaciách keď mohol spraviť kľučku alebo vystreliť prihrával a keď mohol prihrať kľučkoval a na konci chcel všetko zobrať na seba čo mu tiež nešlo.

galibier1

25
2018-04-11 08:02:55

myslim si ze po takomto zapase je akekolvek hodnotenie jednotlivych hracov uplne zbytocne.Ako muzstvo ako celok si zasluzime tu klasicku petku,tu petku aku sme dostavali niekedy v zakladnej skole,ked sme nic nevedeli ci vsetko posrali....ako vcera nase muzstvo.Zlyhalo po stranke nasadenia,techniky,taktiky,proste uplne vsetkeho.A ked pisem petku tak do muzstva patri aj trener.Cele zle...prehrali sme aj na PSG,aj na Juve,aj tam to boli hrozne vykony ale vcerajsok zaklincoval vsetko.Som sklamany a neche sa mi verit ze to co som vcera videl bola pravda.

Dr-QQ

-1
2018-04-11 09:31:41

Petka neexistuje, keď už nechceš používať diakritiku, tak patka.
Tiež celé zle.

marekve

4
2018-04-11 08:05:51

Hrali sme bez srdca, akoby to bol tréningový zápas v pondelok o 7.h. Dlho predlho som upozorňoval, že mužstvu zásadne chyba víťazná mentalita, buldoček chcenie a túžba po triumfoch. Máme v kabíne najviac kumulované ho talentu na svete, ale hráči sa viac hrajú, ako idú cieľavedome za triumfom.

MiskoTM

18
2018-04-11 08:08:17

Namiesto kritizovania vsetkych hracov a hlavne trenera by sme radsej mohli dat klobuk dole pred AS a pred ich trenerom ktory vymyslel genialnu taktiku, opät sa potvrdilo ze Barca hra vzdy len to co jej super dovoli a vcera nam AS nedovolilo nic a jednoznacne zasluzene postupuje, v druhom zapase nas prevalcoval a v 1. tiez hrali velmi dobre, neberme to tak tragicky , taky je futbal , neda sa len vzdy tesit z vitazstiev,v zivote sa stavaju aj horsie veci, je to "len" futbal ktori sice vacsina najviac milujeme ale nie je to to najdôlezitejsie

Marian

7
2018-04-11 08:12:04

Nezvládli sme to, lebo sme si mysleli, že 3 góly nám určite nedajú a my 1 gól isto dáme. Výkon Ríma bol skvelý. Toto je ukážkový príklad zápasov, keď mužstvo po domácej vysokej výhre odohrá lážo-plážo zápas, lebo verí, že súper, ktorý dostal kefu ich nezdolá podobne vysoko. Toto sa stáva v pohárových zápasoch každú sezónu. Treba pogratulovať Rímu, ako gratulovali nám, keď sme dali PSG 6:1.

jamalgaucho1

9
2018-04-11 08:14:32

na takyto zapas by potreboval ma Valverde povahu ako Conte nech sa hraci spamataju...treba ich poriadne zvozit...a samozrejme chyba osobnost ako Puyol

LaBrie

3
2018-04-11 08:24:36

Mna vcera najviac vytacali stoperi + Roberto. Pique uplne dezorientovany. Ide odkopnut loptu v sestnastke a namiesto do autu odkopne za brankovu ciaru na roh, Umtiti mi pripadal ako keby dosiel z pripravky, nevedel vobec co s loptou. Roberto ako keby tam ani nebol. Najlepsie znamky podla mna maximalne 2 az 3 pre vsetkych mimo TS. Najhorsi vykon (neviem ci vykon vystihuje to co predvadzali) co som videl...som strasne sklamany a znechuteny.

Paulie1

11
2018-04-11 08:51:13

rovnaka chyba ako spravilo PSG minuly rok proti nam. Proste doma vyhrali 4:1 tak si to prisli odchodit do Rima. Ziadna snaha ziadna bojovnost. Vobec neboli pripraveny ze Rim este takto zabojuje cely zapas boli vsetci totalne mimo.
Proste ratali , ze pri tak velkom nadskoku su vlastne v semifinale a tento zapas je len formalita lebo sa druhy zapas musi odohrat. S takym pristupom si nic ine nezasluzili.

Babco

-1
2018-04-11 08:54:21

mal im nafackat cez polcasovu prestavku, ale AS zasluzene vyhrali, aspon vieme ako sa citil PSG pred rokom, mame dar podcenovat talianov.AS JUVE. Aj nas domaci zapas sme vyhrali so stastim ved hraci AS dali 5 golov sice najprv nevedeli do kotrej brany maju kopat ale nakoniec to ukopali

blauigrana

-9
2018-04-11 08:58:21

toto muselo byt predané iné vysvetlenie nato nemám proste

Rasto

4
2018-04-11 09:38:03

Predaný zápas vo štvrťfinále? Už nefetuj! Aký by na to bol dôvod? Športoval si niekedy? Asi nie, lebo takú blbosť by si nenapísal.

blauigrana

-5
2018-04-11 09:42:25

čo to ma čo spoločné stým či som ja niekedy športoval? korupcia je bežná vec degeško sa preber

Pravda

4
2018-04-11 10:47:19

:DDDDD jasne Barcelona nema uz peniaze tak musi predavat zapasy ..jezis maria to snad nemyslis vazne toto ..

blauigrana

-6
2018-04-11 10:54:19

boli už aj vacsie kluby kamosko a odkial ty uz mozes vediet aka je penazna situacia klubu? moze to tak byt a nemusi

caco

4
2018-04-11 10:50:27

predané??? ved aj prvý zápas bol lepší AS a len kus šťastia nám dopomohol k víťastvu. ako som už dávnejšie napísal,Valverde nemá na Barcu,hráči pobehuj/ kráčajú/ po ihrisku bez logiky,prihrávky totálne naprd a víťazíme s dosť velkým šťastím.Semedo si nezaslúži ani známku 2 a sergi r. to isté , čisté telce na ihrisku. Umtitimu stúpla sláva do hlavy a posledných cca. 5 zápasov ledva pobehne. obráncovia zašívajú brankára lebo si nevedia poradiť jeden na jedného na dosť velkom priestore. biedny výkon a jediné čo mi je lúto že Iniesta si nezahrá finále a ten zmetok z realu má zas šancu na trofej a tým pádom ho poniektorý budu pokladať za naj......chce sa mi blejt velebnosti....

blauigrana

-1
2018-04-11 10:55:59

dobre velebnosti

MiskoTM

1
2018-04-11 11:23:23

A Iniestove slzy v ociach boli co? tiez predane?

blauigrana

-2
2018-04-11 11:25:26

argument si zajeb*l :D :D :D

Ludo98

4
2018-04-11 13:28:22

ja sa tak bavím na takých konšpirátoroch ako ty :) len pokračuj... Inak okrem predaju môže to byť otrava jedlom, nie? Veď hrali horšie ako AS, tak inak si to neviem vysvetliť. Alebo Valverde bol dosadený z Realu - ukázalo sa to už v superpohári v lete a určite sa to ukáže aj v el clásicu :D :D :D

Dr-QQ

-8
2018-04-11 09:22:17

Moje hodnotenie:
ter Stegen=5
Semedo=5
Piqué=4
Umtiti=4
Alba=5
Roberto=5
Rakitič=5
Busquets=5
Iniesta=5
Messi=6
Suárez=5
Gomes=5
Dembélé=5
Paco=5

JanyR111

19
2018-04-11 09:25:20

Mužstvo ktore nevie brániť ide brániť výsledok prvého zápasu od cias rivalda si nepamätám tak slabu barcelonu ako včera...bezradnu bez držania lopty proste zle zle zle ...som nahnevaný sklamaný a smutný ako to dopadlo..včera to začalo trénerom počnúc výkonom každého hráča na ihrisku!!! Predsa nie je možné žeby mužstvo vypustilo tak jeden zápas !!! Včera jednoznačne denis paulinho a dembele mali ísť hore na polčas...oživiť to tam ale nič v 80 min prvé striedania a ešte toho portugalského tragéda čo tam nemá byť už dávno!! Umtiti úplne SKLAMANIE keď nechce hrať a nesustredi za na zápas nech ide kade ľahšie!!! Lebo potrebuje viac peňazí...Podľa mňa už teraz je zahojeny na 2 zivoty !!! Za včerajšok by som im strhol všetkým mesačne výplaty...fandiť im NEPRESTANEM nikdy ...ale prehrať sa dá aj zo cťou nie ako včera!!! Visca barca!!!

ladisf

6
2018-04-11 09:27:00

Semedo si takové hodnocení rozhodně nezaslouží. Neměl si to na pravo s kym dát, a Sergi mu v defenzivě taky zrovna nepomahal. V obraně zahrali jiní hráči daleko hůř.

Invencible

5
2018-04-11 09:33:01

Včera stačilo aby po polčase nastúpil Paulinho a Thomas, dnes by sme toto neriešili ...

Dzurdzi

5
2018-04-11 09:42:08

Dnes to bylo celé špatně. Výkon, nasazení, taktika, střídání spíš teda nestřídání. V sezóně je pořád o co hrát ale ta LM... Jasné se ukazuje, že už ne jen ty nej tymy, ale uz ,,kde kdo,, se na nas umi připravit a totálně nás vymazat, opravdu nemáme čím překvapit. Hráči bohužel nemladnou, ale naopak...To čekání co udělá Messi je děsně okaté. Snad se vrátí lepší časy a budeme zase x krat za sebou v semifinále a dál, ale moc tomu nevěřím....

Lolzer

6
2018-04-11 09:47:25

Semedo 2 :D Tým chcete naznačiť, že nebyť Semeda tak tých Rimanov zdoláme? :D Že vás hanba nefackuje zhadzovať zlyhanie celého tímu na jedného hráča...

andros23

19
2018-04-11 10:10:21

Len pravý Culés vie ako táto prehra bolí ....

mikimi122

3
2018-04-11 10:21:51

Pravda. Zaspal som len s pomocou tabletky. Dnes je fakt ťažký deň.

Grent

5
2018-04-11 10:22:25

lol .. ved semedo bol jeden z tych lepsih vcera, samozrejme ani jeho vykon nebol naistejsi ale keby hral cely tym dobre tak semeda nikto neriesi, praveze to vyzeralo ze sa snazi, behal, pomahal

kloso

2
2018-04-11 10:30:52

Takto, podla mojho skromneho nazoru ten hrozny vykon zo strany viacerych hracov bol sposobeny tym, ze ich Valverde takmer vobec nerotuje a proste ako sa blizi koniec sezony, hracom dochadzaju fyzicke sily. Nie je mozne aby proti Leganes neposetril napr. Roberta (ktory pri zraneni Semeda hral v podstate zapas v zaklade kazde 3-4 dni) , Rakitica, a niekoho z dvojice Messi/Suarez. Valverde ma proste velmi cudny system striedani, takmer nikdy nestrieda pred 70/75 minutou, vsetky jeho striedania mi pridu ako len kozmeticke zmeny, kde nevie vcas zareagovat na negativny vyvoj zapasu. Proste ak vcera po prvom polcase videl, ze zaloha je tragicka, stracame lopty, nefunguje nam pressing a fyzicka hracov, preco tam nedal skor Paulinha, Denisa alebo do utoku Dembeleho? V lete sa bude musiet nieco spravit so zalohou, lebo barce uz ocividne nestaci ze ma hracov do kombinacie, ked pride tym, ktory ma v strede zalohy bulldogov a ti vybehaju barcelonsku zalohu aj keby kombinovali neviem ako. Iniesta mozno koniec ? Pride arthur, busquets a raki uz mladsi nebudu, gomes je nemastny neslany...chcelo by to este jedno velke meno do zalohy, niekto kto dokaze behat v tempe 90 minut, ist do subojov, napadat, vyhecovat muzstvo ked sa nedari. Lebo inak to mozno bude stacit v lige na Leganes a Getafe, ale europska spicka nam bude utekat.

FCBarcelona2018

4
2018-04-11 10:39:58

Podľa mňa hodnotenie hráčov za včerajšiu katastrófu: Ter Stegen - 7, všetci ostatní maximálne 2. Umtiti by som povedal, že posledné zápasy sabotuje (žeby reakcia na to, že vedenie klubu mu nechce navýšiť plat na takú výšku ako si on predstavuje?). Ináč už posledné minimálne 6 zápasov nehráme absolútne nič a len sme mali v týchto zápasoch šťastie viď. Sevilla.

fantomasko

10
2018-04-11 12:07:30

Umtiti tak rýchlo ako sa dostal na vrchol, tak rýchlo z neho aj padá.... horel ako fakľa.

Andres1337

1
2018-04-11 16:52:13

tak to sme asi pozerali iný zápas keď ma Semedo 2...Ved ten chalan sa skoro ako jediný snažil...behal hore-dole, ...Roberto mu vobec nepomahal..Doteraz nechápem ako sme toto mohli prehrať...a už vôbec nechapem ten včerajší výkon..Valverde zaspal na Vavrínoch či čo ???? a načo tam je potom ten asistent trénera a ďalších 30 ludí ? Neviem včera si Valverde niečo pred zápasom musel dať. Fakt mi bolo včera veľmi ťažko na srdci keď som videl toho Andresa na lavičke skoro plakať...No nič treba sa z toho ponaučiť..

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.