Na tlačovej konferencii po odvete štvrťfinále Copa del Rey sa objavil aj tréner FC Sevilla Pablo Machin. Ten sa snažil vysvetliť prehru s Barcelonou 6:1.

6:1

"Podľa môjho názoru udalosti na trávniku neodzrkadľujú stav 6:1 a myslím si, že je to objektívna analýza toho, čo sa stalo. Zaslúžili sme si viac, než jeden gól. Kľúčové boli chyby v jednotlivých momentoch. Do zápasu sme vstúpili dobre, ale Barcelona potom dostala 'jemný' pokutový kop. Pri odchode na polčas sme boli frustrovaní a súper nám potom strelil dva góly s veľkou ľahkosťou. Nezložili sme zbrane, znížili sme a súpera sme vystavili do ťažkej situácie, ale ten zápas ukončil po akciách po štandardných situáciách."

Prečo vyšlo mužstvo na druhý polčas s tak zlým postojom?

"Nemyslím si, že to tak bolo. Som názoru, že súper z mála šanci strelil 4 góly. Budeme to analyzovať, ale mužstvo nikdy neprestalo bojovať a to aj napriek nepriaznivému výsledku. Neboli sme efektívni, no musím priznať, že moji hráči dali zo seba všetko."

Veril si v postup?

"V takýchto zápasoch sa platí za nevyužité šance. Barcelona mala svoje príležitosti, ktoré nevyužila a mysleli sme si, že môže za to zaplatiť, no druhý gól sme nestrelili a súper to potom dokázal z protiútoku."

Ako sú na tom hráči?

"Posnažíme sa, aby nás to nezlomilo. Sklamanie je obrovské, všetci sme si boli vedomí toho, že tento dvojzápas je ťažký, no bol som názoru, že budeme schopní dosiahnuť dobrý výsledok, no všetko bolo proti nám. Chýbala nám efektivita, ktorá je potrebná na to, aby sme vyradili taký supertím ako Barcelona."

KLIKNI SEM a využi akciu vo fanshope!

zdroj: marca.com
foto: facebook

mito669

top komentár
77
2019-01-31 13:52:33

Z mala sanci strelil super 4 goly ???? Asi som teda pozeral iny zapas... Kludne este mohli 3 pridat

FCBarcelona2018

18
2019-01-31 15:32:13

Len Messi mohol sám dať 3 góly, tak neviem kde on pozeral. Asi ten druhý zápas Betisu so Sevilou či aký sa hral ten druhý aj s predĺžením.

Ladislavvs

top komentár
41
2019-01-31 13:54:20

Trošku odveci rozpráva.. Asi som pozeral iný zápas.. Kľudne to mohlo skonciť 8:2 ak nie viac...

maros1

22
2019-01-31 13:55:16

Nestačím sa čudovať nad takýmto hodnotením. Ano súper bojoval a doslova dokonca.
Ale zápas mohol kludne skončit aj 8 či 9 : 2 a nemohol by nikto nič namietať no mohol skončit aj plichtou 2 .: 2 ale tvrdiť, že z málo šancí sme dali tie góly je čudné.

Teo07

-52
2019-01-31 14:14:30

S tou penaltou má úplnú pravdu. Celá vymyslená. Keby bolo VAR, tak ju neodpíska. Ale aj tak nemala Sevilla nárok. Ani náhodou. Luxusný výkon od Barcelony. A tradične od Messiho. Radosť včera pozerať.

puuq

top komentár
44
2019-01-31 14:21:17

ty VAR...pozri si opakovacku, messi isiel strielat a hrac sevilly mu tam vopkach nohu...a VAR tam je, ved sa radil na dialku...

inac paci sa mi ze penalta na messiho bola "jemna", ale piqueho naozaj jemne postrcenie a teatralny pad uz jemny nebol (to ani nespominam, preco nezapiskal ofsajd predtym)

ximpp

23
2019-01-31 14:25:58

To už nevzpomněl, protože na Messiho byla sice jemná, ale na sňatkového podvodníka Mesu byla nesprávně nařízená.

Teo07

-30
2019-01-31 14:27:15

O VAR som nevedel. Pardon.
Skús byť objektívny, prosím Ťa. https://sportky.zoznam.sk/...

puuq

23
2019-01-31 14:36:19

ty skus necitat topky s jednym https://www.youtube.com/... tam bol kontakt a preto nasledne zakopol do zemi

Teo07

-31
2019-01-31 15:38:52

No. Ja som urcite ten, kto cita Topky! :-)) To je postnute z Twiteru. A je tam jasne vidno, ako sam zakopol do zeme a potom sa slahol na zem. Uplne jasne a neoddiskutovatelne to vidno. Ibaze na tejto stranke je totalna neobjektivita a nedaj Boh nieco napisat proti Messimu. To video je uplne jasne. Iba slepy to nechce vidiet. Fandim Barce 26 rokov, Messiho som videl na vlastne oci asi 70 krat. Je to pre mna genius. Da Vinci futbalu. Ale nie som neobjektivny zaslepenec. Tvrdit, ze sneh je modry a dva krat dva je pat je uz sila.

RastoD

22
2019-01-31 16:02:28

to video je naozaj úplne jasné a jasne aj dokazuje, že nemáš pravdu. bol tam kontakt, ktorý spôsobil, že Messi zakopol/kopol si do nohy. pád potom spôsobila strata rovnováhy. nikdy si nezažil, že ťa niekto zozadu vlastne dosť jemným dotykom, ktorý len zmenil dráhu tvoje nohy, potkol? tj. potkol si sa vlastne ty sám o svoje nohy, dôvod bol ale v dotyku niekoho iného.

Teo07

-31
2019-01-31 16:10:06

Mylis sa, Rasto. Messi zakopol o travnik a potom ho prehlo, ako Neymara, ci Ronalda v casoch najvacsej slavy. To je naozaj taky strasny problem si to priznat, ked sa jedna o Messiho?? :-) To video mi preposlal kamos, fanusik Realu, s dovetkom - pozri sa na toho Tvojho Messiho, co nikdy nesimuluje! Lebo ja stale tvrdim, ze Messi nesimuluje. A aj to budem tvrdit dalej. A ja som to video pouzil ako dokaz, ze sa penalta nemala kopat. Samozrejme, tu to vyvolalo pozdvizeni, ako si toto mozem dovolit povedat na Messiho!!! :-)

RastoD

10
2019-01-31 16:23:20

mne je jedno, či to bol Messi, aj keby to bol protihráč, na princípe to nič nemení, ja fakt nemám sklony to takto brať.
proste ho zozadu potkol (vyzerá, že nie úplne úmyselne). prekvapuje ma, že to vidíš inak. skôr je podľa mňa problém, že inokedy sa to nepíska, ale to už je subjektivita u rozhodcov, ktorú na futbale nemám rád.

BayernMunchen

13
2019-01-31 16:33:50

Stevko zase ti dobre drbka na hlavicku. Vedel som ze spravy z minula ktore davali zmysel boli len nahoda. Pozri si to video aj 100 krat. Uvidis ze protihrac zasiahol Messiho nohu v naprahu. Ak by sa toto nepiskalo tak by hraci nemali ako kopat do lopty lebo zblokovanie nohy v pohybe by bolo v sulade s pravidlami. A vies aky je rozdiel medzi messim a penaldom? Ze Messi kopne do zeme ked mu predtym kopnu do nohy a penaldo kopne do zeme ked najblizsi hrac je od neho 2 metre.

Teo07

-26
2019-01-31 16:34:41

Ty fakt nevidis, ako zakopol do zeme a az potom ho celeho zlomilo? :-) Tak to asi kazdy pozerame ine video. :-)

BayernMunchen

22
2019-01-31 16:38:31

Ty naozaj nevidis ze mu najprv hrac sevilly kopol do nohy? Stevko daj si snickers lebo ked si hladny nie si to ty

TheTopTop

12
2019-01-31 16:54:09

Teo, znovu si rozklikni tady to video na youtube, dej si čas 0:10, rychlost 0,25...
Je tam vidět úplně jasně kontakt protihráče s Messiho nohou při kopu.
Messi se napřáhl, kopnul a při tom mu protihráč ze strany do nohy strčil, proto následoval kop do země... Messi by těžko sám od sebe bez zapříčinění kopl do země...
Následný pád již byl nafilmovaný, aneb padat nemusel, ale bohužel bez toho by to rozhodčí nepísknul...

piqe73

5
2019-01-31 18:20:59

teo 7 to mas 7rokov??

Alek

3
2019-01-31 20:49:31

Veru teo mal by si si to video pozriet riadne messi siel kopnut do lopty obranca mu tam dal nohu o ktoru sa messi potkol a tym padom zakopol o zem plus trosku teatralne padol ale vysledok je jasna penalta koniec koncov rozhodca sa radil s videorozhodcom na dialku takze vsetko v poriadku .. odkaz kamosovi ze messi nefilmuje nefilmoval a ani nebude filmovat

Teo07

-21
2019-01-31 15:50:55

Keby si take iste video videl s Ronaldom, tak by sa Ti hned vsetko jasne ukazalo. :-) A hned by bolo uplne, uplne jasne, ze to Ronaldo nasimuloval. :-) Len od fanusika Barci na tejto stranke tazko cakat aspon naznak objektivity.

BayernMunchen

16
2019-01-31 16:40:24

STevko a preco nic nenapises k prenalte sevilly, kde "zakrok" na padajuceho hraca bol rovnakej intenzity ako na Messiho a predchadzal jej zrejme ofsajd. Alebo k tej jasnej ruke hraca sevilly v 16 po ktorej sme z protiutoku dostali gol. Vysvetli uz konecne preco sa stale zastavas superov ale na barcelonu stale kydas?

piqe73

1
2019-01-31 18:18:47

ty mas kolko rokov?....prosim ta....podla tvojho pisania 15_?

Milan87

2
2019-02-01 11:41:55

"Len od fanusika Barci na tejto stranke tazko cakat aspon naznak objektivity." Koho by si tu cakal?ved si na Forcabarca.sk. To uz ani neni možné taketo aj mysliet vážně!!!

FCBfan2106

25
2019-01-31 15:21:14

Messi nikdy nesimuloval, je to jediny hrac ktoreho som nikdy v zivote nevidel simulovat to si zapamataj ze on jednoducho nesimuluje. Nikdy... A dalsia vec, dokazal si nemozne naozaj. Ohanat sa objektivitou a pripojit k tomu link zo SPORTIEK...

Teo07

-23
2019-01-31 15:59:17

A to, ze to video bolo postnute sportkami z Twiteru, nieco znizuje z jeho objektivity? Alebo ho v sportkach preobili? Upravili? Na prikaz Sorosa? Ci Illuminatov? Alebo sedem zidovskych rodin im kazalo upravit video s Messim na objednavku Realu Madrid? :-)

Mecik

9
2019-01-31 18:25:36

Ono, ve finále jako zaslepenec působíš ty, Teo, nic ve zlém, jen, že tak toužiš po té objektivitě....
Ale co ta demagogie, soudruhu? Vždyť o nic nejde, jen nemáš pravdu. xD

FCBfan2106

5
2019-01-31 18:41:38

Práve to, že ty si zapneš prave športy ako zdroj informácií znižuje tvoju objektivitu. Robil som to aj ja dosť dlho kým mi došla trpezlivosť. Ale asi im ten článok vyšiel pretože žijú z našich kliknutí a kto by predsa nechcel vidieť messiho prvýkrát v živote simulovať. A možno slabších jedincov aj nachytali nato ze tam ozaj kontakt nebol. Tými iluminatmi a prehnanou snahou "vysvetliť" nám to len ukazujes svoju frustráciu z výsledku

gula123

6
2019-01-31 20:10:25

Nečudujem sa, kto futbal nikdy nehral, tomu spomalený záznam iba popletie realitu.Faul to bol, rozhodca si to potvrdil s VAR, tam nie e o čom! Rovnako aj na druhej strane Gerard pristupil kopačku útočníka, takisto OK. Pravda je, že predtým bol malý ofside

Milan87

1
2019-02-01 11:43:49

Ukončil by som zo tak ze stále to bola viac penalta ako ta co piskol na piqueho a este po ofsajdu

messidonna

15
2019-01-31 16:47:44

Keby si nebol len povrchný čitateľ bulváru tak by si si rozklikol ten twiter(áno aj to sa dá ) a videl by si ako mu tam v momentoch nakladajú že tam postol video urezané tak aby to vyzeralo že zakopol. A je tam v komentoch aj priložený celé video z iného uhla kde je jasné vidieť faul pri tom ako chcel Messi vystreliť po ktorom zakopol a spadol na zem.

Kubo11

-2
2019-01-31 14:34:40

Veď Pique mu pristupil pravú nohu. Tam nešlo o postrčenie...

puuq

0
2019-01-31 14:39:09

to som nezaregistroval, ale je to tak, teraz som to pozrel

LaBrie

13
2019-01-31 15:04:48

Dajme tomu, ze ho teda fauloval. Ale to je irelevantne, pretoze faulovany hrac pri vybiehani bol o polovicku tela v ofsajde. Prirovnaval som si polohu hraca pri vybehnuti podla ciary sestnastky a v momente prihravky bol pred Piquem o pol tela. To mal rozhodca posudzovat v prvom rade s VAR a nie nasledny faul.

Jhonys

16
2019-01-31 14:22:14

frajer to neunesl no, to se občas stává, byť zrovna od Machína jsem čekal, že otevřeně přizná zaslouženou porážku - a ne tohleto trapné vymlouvání, to nemá zapotřebí. Člověk, co zápas neviděl a jen by poslouchal/četl jeho tiskovou konferenci, by mohl mít dojem, že to byl vyrovnaný zápas a rozhodla vlastně jen náhoda :D

myzuFCB

21
2019-01-31 14:38:21

chceli za súpera Barcelonu takže sa nemôžu sťažovať, že top bol ťažký žreb...

ximpp

4
2019-01-31 14:51:34

Sevilla s námi má problém dlouhodobě, často jsme na ni naráželi v superpoháru i třeba ve finále poháru a prakticky vždy jsme si s nimi poradili, často takhle jednoznačně. Že ale bude vidět ten včerejší zápas jen jako nešťastný pro Sevillu a šťastný pro Barcu jsem nečekal. Oni už jsou zřejmě celkově frustrovaní z pravidelných neúspěchů s Barcou a nepomáhají ani výhružná videa. Mimochodem, nemáte to jejich video, které posílali do Barcelony před nějakým finále někdo k dispozici, nemůžu je už najít.

kacejik

12
2019-01-31 15:09:01

Trapko ten Machin , jednoducho nevie stráviť do že ho Barca aj z celou jeho Sevillou rozobrala na súčiastky a mohlo skončiť aj 8,9 :1 takže tak , vyplakal sa novinárom na plece trapko jeden.

maryann

14
2019-01-31 15:17:59

Zabudol,ze aj oni mali penaltu a ny sme mali mat dalsiu za jasnu roku v 16-tke,ktora jasne znenila sner lopty a z protiutoku sne dostali gol,lebo mnohi nasi hraci prakticky nehrali.

FCBfan2106

9
2019-01-31 15:29:30

to nieje pravda ze nasi hraci nehrali, a takisto ta ruka bola proste pri tele..ale neviem no nikdy som nevedel ci sa taketo ruky piskaju alebo nie..ale kazdopadne ako trener hodnoti tento zapas je prinajmensom smiesne..boli sme minimalne o 2 leveli vyssie ako sevilla to videl kazdy

blauigrana

8
2019-01-31 16:20:59

Konečne futbal na ktorý sa dalo pozerať a dúfam že si to Valverde uvedomil že futbal v Barcelone sa hrá takto...mna už len bavia ludia typu kde sú hejteri Valverdeho a komentár od fanušíkov realu sk/cz...ludia tá kritika na Valverdeho bola na mieste pretože ten futbal bol otrasný no včera to bolo niečo iné...penalta na Lea bola jasná...Cille,Arthur,Messi zamna 20z10...

Ortiz

3
2019-01-31 18:41:50

Same kdyby .. Oni si sanci moc nevytvorili oproti nam, zaslouzene jsme vyhrali a postoupili

Ortiz

5
2019-01-31 18:43:06

Mozna tak Messi kdyby byl efektivni jako ve vetsine zapasech, tak da minimalne hattrick a ten vyprask je jedsste vetsi

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.