Nesmierne ťažko a s trpkou príchuťou sklamania sa písalo dnešné hodnotenie hráčov po vypadnutí z Ligy Majstrov. Nečakanom vypadnutí. Prehra 4:0 nie je niečo, čo culés očakávali. Známky budú s výkonom korešpondovať.

Po prvom zápase sa v diskusiách zjavilo neraz, že Barca má postup vo vrecku, zas objavilo sa dostatok názorov, ktoré krotili eufóriu. Vedeli prečo. Ja som sa mal takisto na pozore - výsledok prvého zápasu podstatne skresľoval dianie na trávniku. Niektorí to pripisovali šťastiu, ďalší zas bohovskej taktike od Valverdeho a že Barca takto hrala schválne. No schválne - kto má pravdu? Nie som expert na taktiku, a hoci sa to v diskusiách len hemží odborníkmi na futbal - popravde, všetci do jedného nemajú o taktike vo vrcholovom futbale ani páru.

Napriek tejto neznalosti som ako laik nesmierne prekvapený z toho, čo sa včera udialo v zápase na Anfield Road. Pri pohľade na priebeh zápasu s odstupom nejakých tých hodín je viac menej zbytočné hodnotiť výkon hráčov ako jednotlivcov, pretože zlyhal tím ako celok. V zápase sa ocitli hráči, ktorí žrali trávnik a za postupom do finále išli cez mŕtvoly, na dno síl a potom sme videli hráčov, ktorí sa omylom ocitli na trávniku akoby si pomýlili šport. Škoda že zablúdilci mali na sebe dres Blaugranas...

Áno, Jordi Alba stál pri zrode dvoch gólov Liverpoolu a gól po rohovom kope bol.. VAU, skutočne sa to stalo? Dobre som videl? Na tejto úrovni padne takýto gól? V podstate to však odzrkadľovalo psychickú nepohodu v hlavách našich hráčov. Veril som, že po zápase v Ríme si chalani dajú pozor a do odvety vybehnú ako šialení. Veď stačil jeden gól. Každý na svete vedel, čo Liverpool musí hrať, aby mohol vôbec pomýšľať na postup a predsa sa stalo, že z našej strany sme videli Rím. Od prvej do poslednej minúty. Celé mužstvo sa zosypalo.

Pri pohľade na známky z dielne denníka Sport sa blyští NULA pre Coutinha či Ivana Rakitiča. Samozrejme, je to prehnané, ale na druhej strane skutočne patrili k tým najhorším na trávniku. Obrana či stred poľa v zápase nestíhali. Komentári na BT Sport neveriacky krútili hlavami nad tým, ako si nás hráči Liverpoolu postavili ako kolky - skutočne ten rozdiel vo fyzickej pripravenosti medzi The Reds a Blaugranas bol priepastný. Pritom všetci dobre vieme, že Liverpool cez víkend hral, kým naši si škrabali pupok.

Pristavím sa ešte pri Messim, keď kritika sa objavila aj pri jeho mene. Osobne si myslím, že z našich bol na trávniku najlepší, ale čo vymyslí proti superhrajúcemu súperovi? Pripomenulo mi to Argentínu na minuloročnom šampionáte - prihrám loptu Messimu, ostanem stáť a čakám čo Leo vymyslí. Sklamanie je obrovské. V klube môžu analyzovať opäť, čo domrvili na celej čiare. Kritika je rozhodne na mieste. No dvakrát to isté po sebe a na takejto úrovni...

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com
foto: facebook

 

 

Invencible

21
2019-05-08 14:10:19

Priemer 3,0 je az az ....

Babuca

14
2019-05-08 15:46:11

Pre mňa boli Messi s Vidalom naši ďaleko najlepší hráči, ale ani najlepší hráč nezmôže toho veľa proti skvele hrajúcemu tímu / tím je 11 makajúcich chlapov do konca / . FCB žiaľ nie je tím / nemyslel som si že to napíšem niekedy / ! HAKUNA MATATA = nastal čas , ako pre Real tak aj pre Barçu úplne alebo značne prebudovať mužstvo / možno sa mýlim ale netreba tak forsírovať barcelonskú DNA , lebo je už zastaralá. Asi bude musieť prísť niekto úplne zvonka / trebárs tréner Ajaxu ... neberte ma doslovne / aby nakričal na hráčov, aby už nebol s nimi kamarát / ale určite nie typ ako Mourinho !,!! /. Mužstvo hraje nudnú a pomalú ,, hádzanú’’ , nedá sa na to pozerať akí sme POMALÍÍÍÍ. Ja by som poďakoval niektorým hráčom za odmakané roky ale už viac nemôžu pokračovať / Rakitič Busquets jednoznačne preč ! ☹️ V základe asi väčšinou pre svoju pomalosť nemá čo hľadať ani Roberto , žiaľ. Coutinho priznajme si za tie peniaze je OBROVSKÝ PREPADÁK a Dembelé je veľmi často zranený / zle investovaných 250 Mega /. Kúpiť mladých a rýchlych hráčov / nie hviezdy typu Mbappe a spol ktoré prídu zarobiť, kúpiť hráčov ktorí budu ŽRAŤ TRÁVU. alo včera Liverpool alebo Ajax vo väčšine zápasov. Prepáčte ak som Vás unavil ale moja frustrácia musela von / nezabudnem Roma 0:3, Liverpool 0:4, Bayern 0:3 a 0:4, PSG 0:4, Juve 0:3 ........ je toho veľa čo ?

barcelonista29

4
2019-05-08 15:47:55

Už fungujú emoji? ????

barcelonista29

3
2019-05-08 15:48:24

Tak nie :D

Babuca

12
2019-05-08 15:48:37

Ja som radšej za krásnu hru nie za škaredé výsledky. Ono výsledky s krásnou hrou prídu tak či tak len treba čas / hoci obetovat as 2-3 roky. FORCA BARÇA

BayernMunchen

11
2019-05-08 15:51:03

Okrem bayernu, na ktory sme nemali, tak s Psg, Juve, rimom a live to boli ciste trenerske faily enriqueho a valverdeho. Enruque za to nastastie dostal padaka, uvidime co nosaty

Babuca

2
2019-05-08 20:34:27

Sorry ale nesúhlasím s tebou, Enrique bol výborný tréner a hrali sme pohľadný futbal, samozrejme nie všetko vyšlo ako malo. Mne osobne ľudsky nevadí ani Valverde ale pod ním sa krása hry úplne vytratila a to sa mi nepáči vôbec. V týchto spomenutých zápasoch sme prehrali bezducho. Liverpool pred týždňom alebo Real v posledných zápasoch s nami síce prehrali ale boli rovnocennými súpermi a to je tá podstata

Babuca

2
2019-05-08 20:38:09

Tie zápasy sme vyhrali tak nezaslúžene ako Real získal 3 výhry v Champ.League

Pedagog

-15
2019-05-08 14:10:45

Paušálna nula pre všetkých. Bohužiaľ aj pre môjho miláčika, Kinga Messiho.

BayernMunchen

37
2019-05-08 14:11:48

Iba debil nevidel ze v prvom zapase boli coutinho a rakitic tragicki, spolu s robertom pokial hral obranu. Skoda ze ten debil zaroven sedi na lavicke barcelony a vedenie ho za taketo vykony este chvali

Majkl10

31
2019-05-08 14:12:24

Bohužel to bude tak že při vzpomínkách na tuhle sezonu si fanoušci nevzpomenou na obhajení ligy a možná i CDR, ale na včerejší zápas. Podobně jako na Řím v minulé sezóně. Co ale bolí snad úplně nejvíc je, že týhle blamáži předcházeli kecy typu "Řím se nebude opakovat", "Minulý rok nám dal lekci", "Zápas s říma máme furt na mysli a poučili sme se z něj". Když jsem včera viděl s jakou mentalitou přijela Barcelona "bojovat" o finále LM do liverpoolu bylo mi z toho smutno. Vlastně sem nevědel jestli se smát, brečet nebo blejt.

BayernMunchen

10
2019-05-08 14:14:08

Amen

Jhonys

22
2019-05-08 14:16:24

naprostá pravda. Přesně tak - ono totiž by normálně by liga + CdR byla úspěšná sezona, ale už dva ročníky po sobě tomu tak nebude díky těmto debilním vysokým prohrám, kdy s námi evropští soupeři vymetají zem... klub by se měl co nejrychleji probrat, tohle už dál nemůžeme trpět.

sid1

12
2019-05-08 14:32:42

Ako nechapem ich tiez, pri vsetkej ucte k ajaxu alebo totenhamu to bolo finale kde sa dalo pomyslat na trofej. Bohate by stacilo ist hrat a nemysliet si, ze sme majstri sveta a kazdy sa posere.

JURITO

3
2019-05-08 14:15:35

To prve hodnotenie ocividne recesia ale smutna je ze su k tomu najblizsie....ale ked coutinhovi dali 0 tak to musi mat aj alba pretoze coutinho toho vela nepokazil a zaroven ani nic nevymyslel zato alba im daroval prvy gol a bol namoceny aj v druhom (i ked tam to pokazil aj ten co mu th prihravku dal,pritom vobec nemal priestor)

sid1

6
2019-05-08 14:24:48

To bol rakitic. Inac ironicke je, ze kazdy sa bal skor strany kde bol roberto a vcera zhorela do tla strana alby.

BayernMunchen

4
2019-05-08 14:29:52

To je dalsia otazka pre nasho trenera, ze preco ked hrame na 3 defenzivnych zaloznikov a zjavne ideme branit vysledok je nas lavy obranca vecne na vylete v utoku

sid1

1
2019-05-08 14:35:53

Zase musim sa ho zastat v tomto, alba nabieha dobre to vieme lenze ked sa obranca rozbieha a zaloha si na 10m nevie prihrat tak jasne, ze prepadne. Vcera vid vidal, pique, sergio

mikimi122

10
2019-05-08 14:15:43

Najlepšie je si teraz prečítať tie všetky komentáre pred včerajším zápasom s Liverpoolom. Skoro všetci ste tu už boli vo finále a pokora sa tu ťažko hľadala. Som veľmi zvedavý ako sa teraz tí dotyčný cítia, lebo včera im ešte pred zápasom bolo až veľmi dobre.

JURITO

6
2019-05-08 14:24:15

Sorry ale aka pokora?podla mna je uplne normalne si byt isty postupom pri naskoku 3:0 pri FC BARCELONA a dvaja najlepsi hraci supera zraneni....ludom neni co vycitat

mikimi122

3
2019-05-08 14:30:55

Ale Barca je v tomto špeciálna, pri nej si nemôžeš byť istý, že jej taký výsledok z prvého zápasu bude stačiť. Keď si boli všetci taký istý, tak prečo nevsadili na Barcu, že vyhraje všetko čo majú? Istý si môžu byť až keď skončí zápas, lebo vo futbale je možné všetko.

Vladinko

1
2019-05-08 15:40:21

Prečo nevsadili? Lebo to majú zakázané uefou také ľahké nevieš
A možno vsadili na pool, to máš ľahšie vadiť na vlastnú prehru ako na výhru, vidíš nikto sa nesnazil znak fcb pre nich asi nebol dosť dôležitý na to aby sa snažili, suarex, coitino out, poriadni hráči in

Don8Andres

1
2019-05-08 14:52:34

Tiež si myslím jedine komu odišla víťazná mentalita sú samotný hráči :)

mikimi122

5
2019-05-08 14:18:33

Dnes sa aj tak tí milionári zašili do svojich palácov a môže im byť to s včerajškom jedno, lebo aj tak dostanú ďalšie milióny. Oni pre to nebojujú, lebo aj tak už zarábajú neskutočné peniaze a bonusy sú pre nich už nič.

BayernMunchen

6
2019-05-08 14:19:08

A kde je milanko? Snad neskoncil ako donutil na konci peliskov.

barcelonista29

4
2019-05-08 14:20:56

Veď už som sa ťa pýtal, či ti ešte niečo nenapísal, lebo som si nikde nevšimol jeho pozitívne komenty o tom, ako je všetko na čele s Valverdem geniálne :D

messidonna

3
2019-05-08 14:23:53

Ako som písal po druhom hole sim to prestal sledovať lebo boli básní... čakali že sa LFC porazí sami . Fakt som trpel a musel to vypnúť... dúfal som že keď sa po hodine pozriem na výsledok a bude tam u nás aspoň jeden šťastný gól. ... nestalo sa tak ale A úprimne nebol som prekvapený. .. ta hra bola OTRASNÁ ... keby som videl že zabojovali tak nepoviem ani mäkké F . Ale za včerajšok aspoň to čo som sledoval si taký hráči finále hrať absolútne nezaslúžia

2015treble

22
2019-05-08 14:25:09

Po tomto verím, že sa všetkým otvoria oči a Vakverde odíde a spolu s ním Rakitič, Busquets, Suarez. Vždy som bol s Barcou, či sme vyhrali alebo prehrali, ale toto je moc. Dva roky po sebe... U nás sá hrá asi už iba za zásluhy, za nič iné. A chceme im ešte predĺžiť zmluvy a zvýšiť plat. Ale Bartomeu si asi neuvedomuje, že dnes nemôžete vkuse obnovovať zmluvu hráča, ktorý niečo dosiahol. Suarez keby nie je Messiho najlepší kamarát, tak by nehral už druhú sezónu, Busquets z akadémie, ale však musíme ukázať aká je naša akadémia skvelá, že my si ich budeme vážiť do 40-ky. Valverde nie je tréner už pre nás, on si tam bude dávať svoje kone a nikoho iného. Oddrbať Semeda, Malcoma, Arthura, Coutinha, Cillesena je moc. Ak ostane pamätajte, že Busquets bude hrať budúcu sezónu namiesto De Jonga a nie naopak. A samozrejme Roberto za Semeda... Polovicu sezónu mať v základnej zostave 3 defenzívnych stredopoliarov je na smiech. To sa nerobí ani u nás vo Fortuna lige... Pre tých, ktorý si myslia, že keď sme vyhrali som mu ruky bozkával, tak sa mýlite. Od polovice jeho prvej sezóny som videl, že pomaly zabíja Barcelonu, ale Messi s Marcom mu kryli riť. Bohužiaľ dvaja sú málo oproti jedenástim, ktorím horela riť 180 minút, aby išli do finále a idú tam zaslúžene. A ešte to čo predvádzajú v Premier League je úžasné. My by sme nevydržali ani 5 zápasov po sebe v ich lige.

mexes

-2
2019-05-08 15:16:20

jasne, vsetkych treba odvolat, nakopat, vymenit, predat. ved obhajoba titulu v LaLige, semifinale LM, mozno aj pohar je iba hovno, to vyhra hocikto iny. nech sa paci: http://www.lfcway.co a zbohom.

BayernMunchen

9
2019-05-08 15:28:12

Hovorit v tejto tragickej lige ako o uspechu je trochu silne slovo. Spanielske timy su v krize a my sme boli len jednooky kral. Mame v lige o 8 bodov menej ako liverpool a tiny zo dna spanuelskej ligy sa s tymu anglickymi nedaju porovnavat. Ak ak pre teba nie je presratie naskoku 3:0 dostatocny moment na to aby sa urobili zmeny, tak presne kvoli takym ako ty dufam,ze valverde ostane a vyzeriete si tie sracky az do dna. Real bude v lete posilovat takze ti nasi chodci si buduci rok nesiahnu ani na ligu. Tento rok sme mali v LM stastie na slabucky Lyon a manutd. Nabuduce ked dostaneme silneho supera skor tak sa budeme pakovat

Vladinko

-7
2019-05-08 15:28:30

Presne tak, k postupu chýbal iba jeden gól a celkove skóre je 4:3, to nie je proti poolu zle + sme blízko k double, dobrá sezona

barcelonista29

5
2019-05-08 15:29:29

:D tak predsa sa nájdu aj tí zaslepení Valverdeho stúpenci :D

Vladinko

-5
2019-05-08 15:36:13

4:3 + double to je všetko čo k tomu poviem
Takí ako ty ho vyhadzovali už minulu sezónu a vidíš pravda sa ukázala, vyhrá double s brutálnym náskokom pred realom+SF LM
Ak by to bolo také hrozne ako tu internetoví pisalci píšete tak by už dávno nebol tréner

barcelonista29

5
2019-05-08 15:40:52

Aké double, uniklo mi niečo? ;) Pozri koľko ľudí čakalo ľahký postup pred odvetou a ty už básniš o double? :D Upresním ti zásadnú info. Nie len minulú sezónu, ja ho nechcem od začiatku. A zatiaľ sa mi to len potvrdzuje.
Spomínaš Real? Nesranduj :D veď ten je vo veľkých sračkach v lige už druhú sezónu. Ja ti neviem, ale vyhrať dva najslabšie ročníky za posledné roky, keď na titul nepotrebuješ viac ako 80 bodov. Hmm wau... To je v tom prípade mega úspech.

Vladinko

-6
2019-05-08 15:38:20

+ nebyť tých ohňostrojov pred zápasom tak by Barca isto postúpila chalani vyzerali byť takí nevyspsti najmä kutýño a Messi bolo to vidno vis maior nič nenarobis
UEFA by mala kontumovat jednoznačne v prospech FCB to by sa potom uvedomili takí fans polu

barcelonista29

3
2019-05-08 15:42:00

No konečne rozumná reč ;)

mexes

4
2019-05-08 15:44:31

nie som jeho stupenec, 2x po sebe prehajdakat v LM takyto naskok dokazuje, ze nedokaze pripravit tim na takyto typ zapasov a uz mu neverim, ze to buduci rok bude ine. je treba zmenu, ale neverim, ze sa tak stane.

barcelonista29

2
2019-05-08 15:46:50

S tým záverom plne súhlasím. Tiež si myslím, že sa nič nezmení :)

BayernMunchen

3
2019-05-08 15:47:43

Mas odo mna +

BayernMunchen

16
2019-05-08 14:26:05

Ako ceresnicka na torte horkosti je to ze madridioti budu mat z tejto sezony lepsie pocity ako cules. Dakujeme pan valverde

Messiking10

-4
2019-05-08 14:39:15

Najhorší hráči na ihrisku vsetci

Messiking10

1
2019-05-08 14:39:25

Okrem Vidala

Messiking10

-1
2019-05-08 14:45:20

Messi to isté hodnotenie ako Vidal:d. Véd vidal sa najviac snažil a Messi zase najmenej absolútne bez duše hral celý zapas

kacejik

5
2019-05-08 14:49:00

Ja nechcem aby Barca kúpila hráčov typu - Willian,Griezmann, a hráčov ktorý už majú alebo im ťahá na 30. A verím že to neurobí. Vedel by som si predstaviť že v lete prídu tieto posilu - De Ligt,De Jong,Rushford,Chilwell,+ nejaký náhradný brankár a úplne TOP by bolo keby prišiel aj a to je len môj názor aj Sterling. VISCA EL BARCA.

palo79

4
2019-05-08 14:51:07

Nie je možné sa neustále spoliehať na Messiho...Aj ked je to najlepší hráč v histórií.....Nie je to Boh, ktorý rozhodne každý zápas...žiaden veľkoklub nie je tak závislý na jednom hráčovi ako je Barcelona...Ostatní stále čakajú, že ked to nejde, tak to Messi vybaví...Nikto iný nevie prevzať zodpovednosť a súper to vie......Nezvládli to ako tím v hlavách...Už druhý rok po sebe...je to aj chyba Valverdeho, že nevie mužstvo pripraviť mentálne....Takí skúsení hráči by sa nemali posr.ať.... Mali by prísť do tímu mladí a rýchli hráči, ktorí majú drive.

Sheva7

4
2019-05-08 14:57:26

Tak ako Messi v 1 polcase makal ,ale v 2 on to odchodil nemal snahu a po gole na 4:0 on rezignoval neburcoval len to odchodil

Vladinko

-1
2019-05-08 15:31:13

Presne, chcelo by to nejakého ráznejšieho kapitána a Messi nech sa sústredí na futbal

Vladinko

2
2019-05-08 15:33:46

Kto má byť v tomto tíme hráčom čo ostatnych zdrbe keď sa hrá zle? Fakt mi dajte meno..
Kto v tomto nahradil puyola?
Real ma ramosa ten keď dačo povie isto su všetci v pozore ale čo my????
Tréner vyzerá byť taký nemastny neslany mlkvy, Messi to isté a pike sa vyjadrí iba na twitteri

barcelonista29

3
2019-05-08 15:36:17

Taký hráč v mužstve chýba už dlhšiu dobu. Piqué má občas podobný záblesk, ale to už musí byť :D

2sjr

3
2019-05-08 15:25:27

Je svätá pravda že hrali ako Argentína. Som úplne zdrvený čo sa to stalo a súhlasím s hodnotením denníka šport. Messi si po Camp Ňou zastal Coutinha ale myslim že po včerajšku toho ľutuje ako keby tam ani nebol a to som myslel že sa vyhecuje k heroickemu výkonu

Vladinko

0
2019-05-08 15:30:32

Jj, určite ľutuje že sa zastal kamaráta -_-

Pader

0
2019-05-08 15:51:22

Každému maximálne 1 a jedine Vidal si zaslúži tak 6,5

Ortiz

3
2019-05-08 16:06:43

Messi ma problem, kdyz je stadion proti nemu? Me to tak prijde, ze je vzdycky frustrovany, psychicky to neunese

FCBarcelona2018

-1
2019-05-08 16:46:38

Toto hodnotenie je prehnané. Každý jeden mal dostať 0. Dokonca aj Ter Stegen. Ten sa len pozeral za všetkými loptami, ktoré šli do siete. Tisícročná hanba pre Barcu. Za včerajšok si absolútne nezaslúžili postúpiť, vlastne sa až čudujem, že sa dostali tak ďaleko.

BayernMunchen

2
2019-05-08 16:51:41

Nie je sa co cudovat. Hrali sme s lyonom a manutd, timami urovne europskej ligy. Tento rok sme nemali supera, real v srackach, atleti sa nas boja, a tottenham, inter, lyon ci manutd su superi druhej kategorie. Len skoda ze my do tej prvej tiez nepatrime

sid1

2
2019-05-08 16:52:56

Nezartuj vcera brankar nemal narok hocico chytit

FcbMun10

5
2019-05-08 19:02:04

Nechápem kritizovanie Messiho, v tej 15. či ktorej minúte mal Alba strieľať na bránu a nie prihrávať do zadu. A nebyť Messiho tak v prvom zápase vyhráme najviac 1:0 a v druhom neviem či by sme vystrelili na bránu.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.