El Clásico je na programe už o týždeň, no generálka na tento zápas nevyšla ako Realu Madrid, tak ani Barcelone. Real prehral doma s Cadizom 1:0, Barcelona rovnakým výsledkom v Getafe. Kto z dvojice španielskych gigantov podal horší výkon...? Ťažko povedať.

Poďme k Barcelone a hodnoteniu hráčov. Blaugranas majú po reprezentačnej prestávke dlhodobo problémy dostať sa do hernej pohody a rytmu. Platí to odpradávna, potvrdilo sa to aj teraz. Getafe je pritom veľmi nepríjemný súper, ktorý v posledných rokoch pod vedením Josého Bordalasa išiel výkonnostne hore a včera si na madridskom klube vylámali zuby aj hráči Barcelony. Tí predviedli nemastný-neslaný výkon. Zlepšenie je nevyhnutné, na čo poukazuje aj hodnotenie.

Hodnotenie hráčov bolo tentokrát zostavené podľa nasledovného kľúča -> do úvahy sme brali 2 subjektívne zdroje: hodnotenie portálu ESPN a hodnotenie katalánskeho denníka Sport a potom hodnotenie dvoch štatistických portálov Whoscored.com a sofascore.com. Pri každom hráčovi je priemer známok z týchto 4 zdrojov s komentárom portálu ESPN. Kompletné čísla nájdete v tabuľke na konci článku.

Neto - 6,7

V zápase mal viac práce ako jeho kolega v drese súpera. Za inkasovaný gól ho nemôžeme obviniť, no počas celého zápasu pôsobil isto a vychytal iné šance Getafe.

Sergi Roberto - 5,6

Prispatý výkon odchovanca Barcelony. Mal problémy s Marcom Cucurellom, ktorý patril k tým lepším hráčom v zápase.

Piqué - 6,5

Jediný gól Getafe prišiel z penalty. Problém Barcelony nebol v obrane, ale v útočnej tretine.

Lenglet - 6,2

Podobne ako v prípade Piquého - veľa toho nepokazil. Odohral dobrý zápas proti agresívnemu hernému štýlu madridského celku.

Dest - 6,5

Pravý bek zahral naľavo vo svojom prvom zápase v základe a predviedol veľmi dobrý výkon. Zaskočil za zraneného Albu a ukázal viac než dosť. Zdá sa, že v Barcelone sa udomácni veľmi rýchlo.

Busquets - 6,4

Po odchode De Jonga bol veľmi zraniteľný, ale vo všeobecnosti si viedol dobre.

De Jong - 6,4

Stále sa hľadá a k veľmi dobrej forme má ešte ďaleko. Po jeho nešťastnom zákroku sa kopala penalta, z ktorej padol rozhodujúci gól stretnutia.

Pedri - 6,8

Nemá ani 18 rokov a jeho hra pôsobí ďaleko skúsenejším dojmom. Veľmi rád posúva loptu, tam kde je treba, sťahuje sa medzi línie a má cit pre prihrávku - čo potvrdil aj pri akcii, keď Griezmanna vyslal do tutovky.

Messi – 6,7

Taktiež nehviezdil, no napriek tomu sa takmer strelecky presadil, keď trafil žrď. Tento zápas mu v každom prípade nevyšiel podľa očakávaní.

Dembélé - 5,4

V prvom polčase stratil priveľa lôpt. Predviedol niekoľko energických nábehov aj po prestávke, ale Koeman ho veľmi rýchlo stiahol z trávnika, keď sa Getafe ujalo vedenia.

Griezmann - 5,2

V čistej šanci poslal loptu na tribúnu a v tejto sezóne je stále bez gólu. To sumarizuje aj jeho výkon v tomto zápase.

Náhradníci

62' Coutinho - 5,9

Do zápasu naskočil z lavičky, no nepodarilo sa mu nájsť si priestor proti kompaktnej obrane súpera.

62' Fati - 6,1

Na ľavý kraj vniesol trochu života a mohol si nárokovať na pokutový kop, keď ho prevalcoval Nyom.

80' Trincão - 5,8

Na trávnik prišiel spolu s Braithwaitom, no väčší vplyv na zápas nemal.

80' Braithwaite - 5,8

Nemal veľa času na to, aby mohol s výsledkom zápasu niečo urobiť. Napriek tomu sa mohol postarať o vyrovnanie, keď donútil Djeneho k riskantnému obrannému zákroku - lopta skončila na brvne.

87' Puig - 5,9

Vystriedal Sergiho Roberta na pár posledných minút.

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com ESPN
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
Reekwon Admin
2020-10-18 09:51:52
Ještě, že toho Antonína máme, včera mu to nesedlo, tak v úterý mu musíme najít jinou pozici, kde se bude cítit lépe.
fofo112 2020-10-18 09:55:44
Dosť bolo Griezmana , tomu už sedí len jediná pozícia a to okamžitý odchod.
AndreasGerardi 2020-10-18 10:00:52
Reekwon, dovolím si na teba reagovať. Väčšina ľudí odcudzuje Griezmanna . No podľa môjho názoru, by momentálne bolo lepšie , ak by Messi nehral. Od začiatku ligovej sezóny nepredviedol nič, zbytočne predrzuje hru a neprispieva ani obrane. Verím tomu, že ak by Messi nehral a hral by Griezmann na pozícii falošnej 9, a mal by útočné krídla zahral by omnoho lepšie. Popravde, Messi by už mal fakt opustiť Barcelonu alebo minimálne začať hrať ako kreatívny záložník hlbšie v poli. Lebo na Griza je hejt jedna radosť ale na Messiho slabú hru ani ňu. A to nieje len túto sezónu, už väčšiu časť po koronapauze hral Messi vyslovene zle, volil katastrofálne riešenia situácii a zlý výber miesta.
Carlos88 2020-10-18 10:03:32
Měl by se ostříhat, s krátkými vlasy mu to v Atleticu i za Francii šlapalo :DDDD
kluc 2020-10-18 10:10:11
Messi potrebuje oddych, aj on musí pochopiť že sa nedá odohrať každý zápas 90 minút keďže má už 33...
tunno Premium 2020-10-18 10:11:54
Griezmann s Coutinhom znefunkcnili muzstvo.
fofo112 2020-10-18 10:18:54
správny postreh tunno.
tunno Premium 2020-10-18 10:19:55
To bolo jasne uz pred sezonou.
Tomass 2020-10-18 10:57:19
Znefunkčnili mužstvo, ktoré do teraz krásne fungovalo, že tunno.....:d
FCBarcelona2018 2020-10-18 10:58:34
Griezmanna a Dembelého treba v najbližšom prestupovom období predať, hoci aj pod cenu a Mesii môže hrať tak akurát každý druhý zápas. Na každý už nestačí.
tunno Premium 2020-10-18 11:06:24
Znefunkcnili muzstvo ktore mohlo fungovat vyborne. Dembele je nerozohrany a bez sebavedomia, ak by bol predany tak nam ostanu len tri kridla Ansu, Konrad Trincao.
kluc 2020-10-18 11:10:44
Posadíme najlepšieho hráča Coutinha a dáme tam Dembeleho nech sa rozohrá 😂😂
8JK8 Premium 2020-10-18 11:12:48
Reekwon ale predsa vieš že ísť sám na bránu nieje jeho pozícia 😀a k tomu Messimu ktorý tu podľa príspevkov akože nevládze. Messi nikdy toho nenabehal veľa v defenzívnej práci bol vždy nulový podľa mňa on môže hrať aj tri takéto zápasy za sebou a bude mať suchý dres.
Jestper9 2020-10-18 13:09:10
Coutinho ke v každom zápase nás naj hráč, ale znefunkčnil mužstvo 😀😀😀včera po jeho príchode hneď sa zvýšil tlak a aj prihrávky a vyšívanie na dlhšiu vzdialenosť sa objavili plus zrýchlila sa hra. Tvrdím to už dávno. Messi znefunkčnenie mužstvo už pekne dlho. On je ten čo má výsostne postavenie a odpisuje tak dalších hráčov, lebo Noe len že nehrajú na svojich postoch, ale tým, že on sa nevravia naburava to chod celého Teamu a to hlavne, keď už aj v predu nám dáva malo. Akurát straty lôpt a držanie a vodenie lopty
tunno Premium 2020-10-18 13:15:17
Coutinho berie Leovi poziciu, vdaka tomu sa Leo tula po ihrisku a vdaka nemu nemame v zostave utocnika. Skus si pozriet Leov vykon za argentinu, bol vyborny, ked mu konecne nepchali na jeho poziciu ineho hraca. Taktiez to ukazal proti Girone v priprave a x sezon v rade. Minulu mal sice poslabsiu, ale to nal aj Coutinho ktory bol vyhodnoteny ako najvacsie sklamanie sezony v Bayerne.
kluc 2020-10-18 13:36:15
Na základe čoho mu "berie" pozíciu, ešte toto mi vysvetli, lebo okrem Messiho je tam niekto kto dokáže dať tiež finálnu prihrávku?
tunno Premium 2020-10-18 13:47:59
Zober si akukolvek akciu Coutinha. To su miesta a priestor v ktorich to robieval Leo. Je tam miesto pre jedneho. To je rovnaka sprostost ako ked by sme mali dvoch pravych kridelnikov naraz na ihrisku. Jeden by sa tam motal a nebol vyuzity, tlacil by sa tam krajny bek a dve kridla na miestach kde je prirodzene miesto pre dvoch a chybal by hrac inde. Tak ako teraz chyba hrot bojujuci so stopermi.
kluc 2020-10-18 14:35:21
Absolútne nie, porovnávas neporovnateľne, v strede máš oveľa viac priestoru. Preto sme minulý rok hrali s 3 zaloznikmi + Messi a nikto nekomu nezavadzal....
tunno Premium 2020-10-18 14:37:17
3 zaloznikmi nie dvoma zaloznikmi a 1 mediapunta.
kluc 2020-10-18 14:41:51
No a ani jeden záložník si nezavadzal aj keď si niekedy Messi chodil pre loptu až na DM...zamysli sa prečo a daj nejaký rozumný výstup...
tunno Premium 2020-10-18 14:48:08
Je rozdiel mat 3 zaloznikov a mediapunta, kde ma kazdy svoju ulohu. A rozdiel mat 2 zaloznikov a 2 mediapunta, kde si lezu do kapusty, okrem toho bez hrotu ktory viaze na seba stoperov takze sa mozu viac venovat prave im. Leo chodil hlboko zakazdym, ked sme mali nekvalitnu nekonstruktivnu zalohu. Ked siel hore Puig, Leo mohol robit to co je jeho naplnou prace. Nie nahodou najlepsie zapasy sme mali ked hral Puig alebo sezonu predtym Arthur.
Suarez_FCB_9 2020-10-18 14:49:06
Predstav si 4 3 3 kde priblizne stoja zaloznici, tam Messi mohol hrat 10tku ale tu ju hrat nemoze lebo je obsadena Coutinhom
tunno Premium 2020-10-18 14:52:49
dobre pises. kazdy z tych zaloznikov ma rozdelenu cast ihriska a nad nim Leo. Teraz maju vzadu rozdelenu cast ihriska dvaja a pred nim Coutinho a Leo. typovo sa tam hodi len 1 hrac a pred nim este jeden hrot bojujuci so stopermi. moznosti na kridlach kde sa da roztiahnut hru. Lenze momentalne Leo aj Coutinho mozu prihravat len do lava. Nezmysel aky inde nenajdes, len v Barcelone.
kluc 2020-10-18 14:59:32
To sme hrali tým pádom 4312, tak ako majú vzadu 2 DM rozdelenú časť ihriska tak isto to majú Messi s Coutinhom, stačí sa pozrieť v jakych miestach sa pohyboval Coutinho a v jakych Messi, a to neoklames keď to vidíš...a ti traja zaloznici čo hrávali minulý rok za Messim mali toho dosť na bránenie, nie to teraz keď by sme prepadávali ešte viac v strede...
Suarez_FCB_9 2020-10-18 15:02:25
Mali toho dost na branenie lebo sme nemali pressing lebo na kridle bol/nebol Messi a stary Suarez ktory uz nevladal a na lavo Griezmann ktory ani nevedel kde je.
tunno Premium 2020-10-18 15:03:55
Mali by na branenie menej ako minulu sezonu, nakolko s dvoma kridlami je lepsi pressing. A sice o zaloznika menej tak viac o kridlo. Rakitic/vidal alebo ktokolvek tam bol musel branit vypady súperovych krajnych obrancov miesto Lea.
Suarez_FCB_9 2020-10-18 15:05:01
My sa musime spoliehat na pressing, nie na co najviac hracov vzadu,niesme predsa Atletico.
tunno Premium 2020-10-18 15:05:47
Heat maps mas kazdy zapas ine, a keby si si porovnal ich heat maps ked bol Coutinho v bayerne na pozicii CAM a Lea ked hraje sam CAM tak to bude cca to iste. Cou troska viac odtienov z lava Leo viac z prava ale v zasade stred.
kluc 2020-10-18 15:16:59
Ale oni hrajú teraz v Barcelone spolu, v iných kluboch mali iné úlohy čiže porovnávať pozície v rôznych kluboch je bezpredmetné..pravdepodobnost väčšieho nebezpečenstva ide zo stredu, a ďalšia vec Griezmanna tiez nechcete na krídle a pritom presuje a vracia sa viac ako ktorýkoľvek iný hráč z útoku..
Suarez_FCB_9 2020-10-18 15:18:34
Okrem pressovania (a aj to je diskutabilne ci vobec spravne pressuje) treba ale mat aj ofenzivne kvality. Tak ako Villa Pedro.
kluc 2020-10-18 15:23:58
Villa a Pedro sú tiež neporovnateľne veci, možno dobre pressovali ale aj tak sme hrali s 3 zaloznikmi vtedy...
Suarez_FCB_9 2020-10-18 15:31:25
Dobre ale to sa zas da povedat ze Busquets/Xavi musel byt viac zatiahnuty a pomahat lebo Alves hral kridlo.
tunno Premium 2020-10-18 15:32:13
V tomto rozostaveni Griezman na kridle je urcite lepsie ako na kridle Cou alebo Leo, to je jasne. Lenze na pravom kridle ho s prehladom tromfne Trincao, Pedri a ak by bol Dembele v psychicky v poriadku tak aj on.
tunno Premium 2020-10-18 15:33:41
Je celkom bezpredmetne tu tahat Barcu 2011 najlepsi tim historie. To je ina liga.
tunno Premium 2020-10-18 15:34:48
2011 tim nemal slabinu. Vsetci na poziciach ktore im maximalne sedeli, zaroven formu mal kazdy neskutocnu.
kluc 2020-10-18 15:46:15
Ja to len poviem tak ze spoliehat na to že nám vyjde pressing a súper nás nezatlaci je samovražda, Messi sa ti vracať nebude, na to tam je aj Coutinho aby zaplnil stred, krídlo či už Messi alebo Fati to je jedno sa stihne vrátiť do nejakého bloku, pri protiútoku ti nepomôžu ani 3 krídla keby máš...
tunno Premium 2020-10-18 15:55:26
Coutinho tiez vela nebrani, ved ked bol na kridle, vyzeralo to presne rovnako zufalo ako ked bol na kridle 20 min Leo. To rozostavenie je 4231 aj rata s free role toho CAM prave preto sa to rozostavenie hraje odlisuje od 433. Pritom Leo ak vie co ma hrat nema problem zapressovat. Nerobme z neho dochodcu,je to pozicia prenho.
kluc 2020-10-18 15:58:22
Ale bráni viac ako Messi...a ako som už písal a Komean hovoril, chce Messiho odbremeniť čo najviac od bránenia takže zbytočne ho dávať na pozíciu kde by musel brániť ešte viac ako keby hral hocikde inde
tunno Premium 2020-10-18 16:05:03
Nebrani nic dokopy a ani nemusi, preto sa to rozostavenie hraje. Pri sucasnych problemoch problemoch Barcy riesit to, ci mediapunta najlepsi rhac sveta brani dost, je smiesne.
Suarez_FCB_9 2020-10-18 16:09:36
Praveze na kridle by sa zbytocne nabehal najviac a na hrote by musel napadat ako prvy, na tej ofenzivnej zalohe je z hladiska pressingu az v druhej linii.
kluc 2020-10-18 16:13:22
Na krídle je krajný obranca keď sme uložený v útoku a stratíme loptu jedna vec...a samozrejme že nič nemusí brániť, na to tam je Coutinho v strede a na kraji Roberto ktorý nemal včera problém v obrane...
Suarez_FCB_9 2020-10-18 16:18:22
Takze Roberto ma sam branit pravu stranu? A prave kridlo si moze vtedy sadnut na zem a cakat? Ved pri tejto formacii praveze kridla musia pomahat aj dozadu ak pressing nevyjde.
tunno Premium 2020-10-18 16:18:33
Central attacking midfielder is a midfield player who is positioned in an advanced midfield position, usually between central midfield and the team's forwards, and who has a primarily offensive role. A good attacking midfielder needs good passing abilities, vision, the ability to make long shots, and solid dribbling skills.

Neviem co viac k tomu dodat.
tunno Premium 2020-10-18 16:21:35
Kridelnikov co makanj potrebujeme, ci tam bol Cou alebo vcera 20 min Leo bola to pohroma.
kluc 2020-10-18 16:31:40
Áno a demebele nám to ukázal ako sa bráni...poučky z wikipedie to je už zufalost...hrali sme minulý rok 4-4-2 za Valverdeho s Messim a Suarezom v útoku, s podporou krajných záložníkov...a bolo to hrozne...
Suarez_FCB_9 2020-10-18 16:38:55
Minuly rok Dembele ledva nastupil na zapas
tunno Premium 2020-10-18 16:43:05
Spominat a akokolvek kritizovat Dembeleho vzhladom na situaciu, v ktorej je je hlupe. Osobne ho nevidim do zakladu, ale v standardnej forme ma timu co ponuknut. Minuly rok sme obvykle hrali bez jedineho realneho kridla. Fati odohral odhadujem ani nie tretinu minutaze sezony.
tunno Premium 2020-10-18 16:46:02
1277 minut vratane LM. Mimo to sme kridlo nemali, akurat Semedo jeden polcas :D
kluc 2020-10-18 16:55:11
Stavili sme na krajných záložníkov aby útočili aj bránili, ofenzívne krídla ti tak či tak nebudú brániť tak ako si predstavuješ
tunno Premium 2020-10-18 17:10:44
Ty si fakt spadol z jahody. Kazdy normalny tim ma moderne kridla co robia co aj utocia an brania, a my tiez.
kluc 2020-10-18 18:28:05
Ale nehrajú 4231...
tunno Premium 2020-10-18 18:36:53
Bayern napriklad ano. Ani nepametam, ze by nejaky klub hral 4231 bez normalnych kridelnikov. Teda az na Barcu, a Bayern tam niekedy dal Coutinha, ale obvykle len ked uz naskakoval pocas zapasu nie zaklad.
kluc 2020-10-18 19:28:21
Áno inak Muller je čistý Messi, a úplne zodpovedá tvojej poučke z Wikipédii 😂😂
tunno Premium 2020-10-18 19:45:29
Este pred par dnami si chcel Lea na kridlo, a dnes mas obavy o defenzivnu stranku timu 🤡.
kluc 2020-10-18 19:53:13
Áno to všetko s tým súvisí...
kluc 2020-10-18 19:59:20
V Brazílii sú myslím spokojny ako to funguje medzi Coutinhom a Neymarom...prečo nie aj v Barcelone
tunno Premium 2020-10-18 20:06:10
Preco by to malo nefungovat. Cou mediapunta a Neymar kridlo. K tomu je to repre, organizacne o 1-2 triedy slabsi futbal. Tam moze kludne Coutinho hrat v 433 a neublizi to.
kluc 2020-10-18 20:11:15
Neymar hrá to čo Messi..., a keď je to taký slabý futbal tak Messi si tiež môže robiť čo chce preto hrá výborne (ako si napísal) a neublíži mu to...
tunno Premium 2020-10-18 20:23:36
Nebudem riesit repre, kde sa obvykle beha hore dole. Futbal o 2 triedy menej kvalitny ako bezne ligove zapasy. Zaroven by som hernym stylom Lea a Neymara nezrovnaval. Leo je ovela viac "zaloznikovejsi". Neymar Coutinho aj u nas by fungovalo lepsie.
kluc 2020-10-18 20:24:21
:D :D :D jasné chápem :D :D :D
tunno Premium 2020-10-18 20:25:52
Navyse Neymar je momentalne odost univerzalnejsi ako Leo.
kluc 2020-10-18 20:32:24
Dobre, podľa mňa neexistuje nič čo by ulahodilo tvojim predstavám, možno tak vo Fife...v reále proste nenájdeš príklad mužstva ktoré by hralo tak ako si predstavuješ, z toho mi to vychádza...
tunno Premium 2020-10-18 20:39:14
Co to zas trepes 😂 Barca je jediny klub, ktory ma na ofenzivnych poziciach gulas.
kluc 2020-10-18 20:40:36
tak čo ty tu trepeš, má guláš ale okrem Griezmanna to postaviť lepšie nevieš...
tunno Premium 2020-10-18 20:44:47
Akoze nie. Ak by sa predal coutinho a griezmann mohol sa kupit elitny hrotak. Vzhladom na vykonnost ostatnych hracov sme mali sezonu zacat s Frenkiem Puigom na pivotoch, Trincao Leo Fati a na hrote kupeny hrot. To mal byt odrazovy mostik a dost mozne aj konecna zakladna zostava. Na kazdej pozicii najlepsi hrac pre danu poziciu vzhladom na vykonnost v priprave ale i z pohladu predchadzajucej sezony.
tunno Premium 2020-10-18 20:45:56
Dal by som to tak proti madarom a na hrot Breitwaita. Vcera ukazal ze si sancu zasluzi.
kluc 2020-10-18 21:06:12
To neni odrazový mostík, to je zostava možno stredu sezóny, to že sme vymenili 5 hráčov (a o 5 rokov omladili mužstvo) je dostatočný odraz k lepšiemu...Coutinho si svoju pozíciu zastal, nebolo treba ho predať, Koeman má sním plány a zatiaľ mu vychádzajú, nový hrot by musel tiež presvedčiť podľa tvojej logiky...a Messi moc zápasov v 4231 nehral, čo si pamatám valverde to raz skúšal a nebolo to bohviečo, preto sa asi k tomu ani nevrátil potom, takže to tiež ťažko povedať či je messi na tej pozícii najlepší, pretože v takom rozostavení ešte ani nehral, a z dôvodov ktoré som písal vyššie...
Reekwon Admin 2020-10-18 21:10:07
AndreasGerardi: Messi hraje momentálně taky dost pod úroveň. Ztrácí míče, nedává góly, skoro ani nestřílí. Ale asi to jde ruku v ruce s tím rozestavením, pokud tam totiž není Fati, tak neexistuje žádné křídlo a Messi to nemá za obranu komu dát. Taky by si asi zasloužil si na pár zápasů sednout.
tunno Premium 2020-10-18 21:10:43
Najdi si finale CDR proti Seville, co sme vyhrali 5:0. Neviem jak to bolo napisane v grafike. ale hrali sme 4231. Coutinho bol prave kridlo, Leo stred a Iniesta v Lavo. Hrot Suarez. Leo hral fantasticky. Je to jeho prirodzena pozicia ktoru hraje vacsinu zivota, tak preco by ju nevedel hrat :D
tunno Premium 2020-10-18 21:13:46
Ak si pozries goly Sevilla hrala hore dole, nie prilis takticky. Dost golov sme dali po protiutokoch. Aj tak vsak pekny zapas.
tunno Premium 2020-10-18 21:15:15
messi 1 plus 2 a dalsie kvalitne akcie.
kluc 2020-10-18 21:24:03
to bolo čisté 4-4-2 a Messi ako second striker....Iniesta s Coutinhom na kraji ako keby si tam dal Puiga a Pedriho čo sú neni krídla...
a k tvojej "základnej" zostave Trincao sa musí adaptovať, pred pol rokom sa tu sťažovali čo to za hráča za 30m. to naše vedenie kúpilo a po 3 zápasoch má istotu v základe (?), Fati odohrá každý druhý zápas dobre ale to je v poriadku, nedá sa spoliehať na 18 ročného chlapca že bude každý zápas hrať jak Neymar, Dembele chytí formu tak v polovici sezóny až sa dovtedy nezraní a Conrad s tým vôbec nepočítam (1 zápas stačí tak na 1-2 kolo CdR), takže s takými krídlami by sme moc múky nenamútili...
tunno Premium 2020-10-18 21:28:01
Ty nemas ziadnu logiku. Ako som povedal, je to zostava v ktorej kazdy hrac je aktualne najlepsi vzhladom tak na pripravaky tak aj na minulu sezonu. Tak napriklad Trincao, posledny polrok v Brage takmer kazdy zapas gol, v pripravaku vseobecne asi najlepsi hrac. Na proti tomu neisty Dembele a Griezmann, ktory bol tak najhorsi hrac pripravy ako aj jeden z najhorsich hracov minulej sezony. Logika 0,000 tu koncim :D
tunno Premium 2020-10-18 21:39:28
To by som si vypocul ako by si to zlozil ty. Lebo vidim ze Fati a Trincao nic, Dembeleho si vysmial takze asi tiez nic. Takze nakoniec aky mas nazor? :D To mi vychadza, ze Griezmann je pre teba stale vlastne zaklad, Leo asi to nemozne co hraje teraz, Cou stred, a v lavo kto? lebo vylucil si vsetkych ostatnych.
kluc 2020-10-18 21:49:26
Veď v poriadku dobrá zostava na 2 zápasy, ja len že čo potom...logiku mám len ty si nechápavy...a logicky by mal byť na každom poste hráč ktorý tam zahrá najlepšie ale zostaviť to ako celok nie individuálne (mám ti to vysvetliť?) ...ja som za zdvojené kvalitné krídla Fati/Dembele a Messi/Trincao pretože u Messiho máš vždy istotu že zahrá minimálne rovnako dobre a hlavne konštantne celú sezónu ako jeden z tých troch...prečo nemôžu hrať 2 z tých troch naraz som ti vysvetlil vyššie, teda môžu ale nie dlhodobo
kluc 2020-10-18 22:05:12
A musíš sa s tým proste zmieriť že CAM bude hrávať Coutinho pokým bude dobre hrať, a že nebudeme všetko hrať cez Messiho ako minulé sezóny. A nejak vyriešiť tie komplexy lebo ja v due Coutinho Messi problém vidím minimálny ktorý sa súhrou napraví, to len ty si si vsugeroval a pozrel si Coutinha na papieri
kde je písaný a Messiho na ihrisku (kde sa pohybuje a jakych má okolo seba hráčov resp. za sebou a ešte aj hral asi 2x v živote to rozostavenie) a si presvedčený že si neskutočne zavadzaju
tunno Premium 2020-10-18 22:23:17
Obaja su stredovi hraci s free role, obaja nedokazu inde zahrat. bud bude chybat kridlo co je game over v tomto rozostaveni, alebo bude kridlo a bude chybat hrot co je tiez chujovina. Jeho prichod som si preto neprial, a aj mnohi analytici to v lete 2017 hodnotili prave takto, ze tu nema poziciu a jeho pozicia zasahuje do Leovej. Zatial sa to plne potvrdzuje a potvrdzovalo sa to aj pocas jeho predchadzajuceho angazma. Najlepsie zapasy Coutinha pod Valverdem mal pocas dvoch mesiacov, ked bol Leo zraneny.
kluc 2020-10-18 22:32:01
Predchodzi angažmán potvrdzuje to že Mullera neposadia na úkor Coutinha, a dokazuje aj to že Messi je pravý opak Mullera ktorý tu pozíciu hrava pravidelne a prečo ju hrava si sa zamyslel? (Básnička otázka, odpovede nájdeš v mojich komentároch) Messi sa na krídle pohyboval a aj sa bude tak isto ako Neymar vždy bude pracovať na jednej strane a Coutinho na druhej tak ako to bolo v posledných zápasoch...Coutinho prišiel ako AM miesto Iniestu čo bola dobrá a post za post, pol roka hral dobre a potom výpadok lebo neustál trocha tlak...
kluc 2020-10-18 22:36:53
Coutinho co dal gól Seville kde bol Fati ako krídlo všimol si si? Taká istá akcia mohla byť aj z druhej strany kde by Coutinho dával loptu a Messi by dorážal, akurát že Roberto by sa musel zo žuvačky odlepiť
tunno Premium 2020-10-18 22:40:54
Na Iniestovej poziciii hral par zapasov, a nebolo to vobec dobre, co sa dalo vidiet behom 10 min. Pozicne absolutne nie je klasicky zaloznik ani subojovo, citanim hry atd. Aj preto mu tu poziciu velmi rychlo zrusili. Leo bude aj tak v strede kridlo hrat nebude a bez kridla nie je pressing. Messi hraje mediapunta vacsinu kariery takze riesit ci by tam mohol hrat je smiesne. Spominat gol proti seville, kde to bolo hlavne o nahode a odrazu lopty je tiez trochu odveci. Navyse v tom zapase nam stred fungoval asi 10 minut, to nebol vilareal. Vcera si mohol vidiet 20 minut Leovho "kridlovania". Ani Koaman sa na to nevedel divat a preradil Griezmana s5 na kridlo.
kluc 2020-10-18 22:56:14
Kraje pokryté a stred bude prepadávať ok...a Messi hra polovičnú mediapuntu a ešte aj v inom rozostavení, videl som len ten jeden zápas s Leganes kde hral originál CAM a to že to bol jeden zápas aj o niečom svedčí, smiešne je že to nevieš pochopiť. Náhody neexistujú Coutinho tam bol a prihrávka isla pôvodne naňho, čiže to doplnil presne tak ako mal a Fati ako Krídlo bol niekde v strede...Skôr sa Koeman nemohol dívať na Griezmanna ako aj všetci čo ten zápas pozerali...
tunno Premium 2020-10-18 23:07:01
Barcelona nikdy nemala problem s obranou ak jej fungoval pressing. Ak bude Leo alebo Coutinho na kridle, pressing nebude fungovat. Mohol si to vidiet tak proti Girone tak vcera. A dalsich X zapasov pod Valverdem. Od pressingu odvija Barca svoju organizovanost. A to by sa este pressing zlepsil, keby sme mali hrot. Leo hraje takmer celu karieru mediapuntu, takze spytovat ci moze hrat CAM je ako pytat sa Iniestu ci zahra zaloznika :D.
kluc 2020-10-19 00:01:24
Nie neni to to isté, busquets hrava ako DM celý život a teraz hrá aj de Jong hlbšie a musia si zvyknúť na seba (príklad), celú kariéru ťažko, inak by sa tie posty volali rovnako a nie false 9, second striker a mediapunta a pod....a ako si predstavuješ pressing? Messi stratí loptu (čo sa stáva často a Coutinho neni na vine) v strede a čo teraz?
tunno Premium 2020-10-19 00:13:14
Messi straca lopty ked nie je v pohode. A v pohode nebude ak bude hrat dalej toto neprirodzene v tomto antisysteme. Doplacaju na to vsetci, muzstvo ktore nevie efektivne utocit sa prirodzene dostava do krču. Potom vyzeraju ako banda neschopakov. Zo styroch ofenzivnych pozicii su 2 pozicie ofenzivne dokur*ene a to je potom fakt ako boxer, ktory moze udierat len jednou rukou.
kluc 2020-10-19 09:08:47
tak tomuto tvojmu pressingu som nepochopil, iba výhovorku si napísal...
tunno Premium 2020-10-19 09:14:19
S fungujucim systemom je Leo vzdy najlepsi hrac. Vzdy to tak bolo a vzdy aj bude. Ked to je na hlavu postavene bud sa ani vobec nesnazi alebo snazi zo zaciatku a potom prepadne do frustracie. to vystihuje celu jeho karieru. On rozumie kde ma normalne byt a co ma robit, a co ma robit jeho spoluhraci. Preto vzdy hral dobre len ked bola zostava dobra. A to sa da rozlisit uz pred zapasom.
tunno Premium 2020-10-19 09:16:11
Tlaci sa sa jednym hracom v rovnakom priestore a moze prihrat len do ľava, ani dopredu ani do prava. Kazdy trosku lepsi tim si to ustrazi.
kluc 2020-10-19 09:17:50
dobre čiže keď budeme chceť presovať tak sa opýtame messiho či sa cíti dobre :D
tunno Premium 2020-10-19 09:24:08
Messi na CAM pressovat bude.
kluc 2020-10-19 09:25:13
tak to je super, klasických 442 ako sme hrali pod valveredem...
tunno Premium 2020-10-19 09:27:29
Bez realnych kridiel, ani nahodou.
tunno Premium 2020-10-19 09:28:39
Ak nastupime od zakladu s Martinom na hrote a Leom CAM uvidis ze nasa organizacia a hra bude iny level. Ak nahodou na kridlo nenatrepu coutinha.
kluc 2020-10-19 09:57:32
na to potrebuješ mať hráčov a do 4-4-2 ti krídla nepasujú, a prajem veľa šťastia Busquetsovi a de Jongovi v strede a keď sa krídla budú cítiť unavené z útočenia a bránenia...
tunno Premium 2020-10-19 10:21:03
:D moderne kridla odmakaju co maju, bodka.
kluc 2020-10-19 10:27:13
a normálne CAM v systéme 4231 pressuje, a to messi nebude pretože to nerobil ani doteraz...
kluc 2020-10-19 10:28:19
a systém a organizácia je tomu prispôsobená aby messi nemusel pressovať ak si si nevšimol
tunno Premium 2020-10-19 10:43:49
Pressuje aj Messi ak hraje sam CAM a ma pred sebou hrot. Ked nie je hrot nie je tam prva vlna pressingu takze ani nema co doplnat. Messi si to osefuje vzdy ak to co hrame ma hlavu a patu.
kluc 2020-10-19 10:59:03
najprv by v ej formácii musel niekedy hrať ako CAM... ale ok
tunno Premium 2020-10-19 11:05:33
V zapase s Gironou to hral a hral vyborne, co vobec nie je prekvapive pretoze len hral to co vie hrat a dokazuje to roky.
kluc 2020-10-19 11:41:44
druholigová Girona + priateľský zápas....keď neberieš do úvahy repre zápasy tak prečo tento áno...Coutinho sa vtedy tiež sťahoval do stredu a nezavadzali si a Griezmann sa bránil za Messiho ktorý ostával na hrote, ale na papieri hral CAM máš pravdu... :) ty len vidíš že messi rozdáva lopty a to ti stačí...
tunno Premium 2020-10-19 11:45:15
Nie, Coutinho bol kridlo a sral na to. Nezavadzali si. Ty mi nehovor co vidim, ked ty nevidis nic. Spochybnovat Lea po jeho kariere je smiesne este sa tvarit, ze CAM je defenzivne pomaly stoper :D
kluc 2020-10-19 11:49:06
Ja ho nespochybňujem to len ty máš skreslené predstavy a vidíš len jednotlivca a nevidíš hráčov okolo :D jak vo Fife...ale ževraj Coutinho nevie hrať krídlo tak ako to je? lebo odohral minimálne tak dobrý zápas ako Messi...
tunno Premium 2020-10-19 11:51:48
4231 s Leom na CAM rozhodne nie je defenzivne slabsia formacia v porovnani s minulorocnymi. Naopak vdaka behavym hracom v prvej linii je to zostava s lepsim pressingom. A ak nas zatlacia tak sme boli predtym o cosi zranitelnejsi na pravo, teraz o cosi viac v strede, je to to iste ale lepsi pressing dava podstatnu vyhodu.
tunno Premium 2020-10-19 11:56:28
Naopak, proti Girone podal coutinho slaby vykon a to bol aj impulz pre koamana dat ho na CAM. Na kridle absolutne nerobi co kridlo ma robit a vdaka nemu sme mali nulovy pressing. To len niektori fanusici tvojho druhu si povedali, ze hral dobre lebo raz spravil dvoch hracov a dal tapin gol ktory by dal ktokolvek . Ja vidim vsetkych tych hracov komplexne zvladajuc svoje ulohy, mame kvalitne DMka, Fati a Trincao tiez vedia plnit presne co maju a Leo je na CAM doma. Breitwaite sa zatial javil takticky vzdy dobre, vzdy robil co mal akurat v zakoncovani nie je world class. Na bojovanie so stopermi a pressovanie vsak vyborny.
kluc 2020-10-19 11:59:44
Namiesto Messiho pressuje aj tak Griezmann ench už hral kdekoľvek...aj v zápase s gironou
tunno Premium 2020-10-19 12:10:00
Messi v tom zapase pressoval.
kluc 2020-10-19 12:12:02
dobre nemáme rovnaký názor, bol to priateľský nedôležitý zápas...a uvedomuješ si že tu dobre spamujeme a niektorým hore v rohu stále svieti zvonček :D :D
tunno Premium 2020-10-19 12:21:05
Ja mam home office, beriem to ako rozptylenie
kluc 2020-10-19 12:21:49
ja tiež
sylarko 2020-10-19 17:36:46
TUNNO: MESSI HRAL VECSINU KARIERY KRIDLO. minimalne do roku 2015. az po odchode xaviho a iniestu sa zacal stahovat do stredu, kedze sme nemali zalohu. ako tvrdit ze vecsinu kariery hral CaM je blbost.
tunno Premium 2020-10-19 17:41:05
co? :DDD kridlo hral do sezony 09/10, potom falosnu 9 (mediapunta) az do 2015, nasledne 2 roky kridlo, a odvtedy uz opat klasicky mediapunta.
Suarez_FCB_9 2020-10-19 17:48:17
Uz v sezone 08/09 zacal nastupovat na falosnu 9 ak sa nemylim. Ved aj ked prichadzal Suarez si pametam ze sa planovalo ze Barca zmeni rozostavanie a Messi zacne hrat este hlbsie a na hrote zlava Neymar zprava Suarez. Aj prve El Classico v 2014/15 nastupil Suarez napravo odkial aj dal tusim svoju prvu asistenciu v nasom drese Neymarovi. Az potom sa to zmenilo a Messi zacal nastupovat na pravo a Suarez hrot. To trvalo priblizne do odchodu Neymara odkedy znova hrava coraz visc v strede aj ked to oficialne nieje napisane.
sylarko 2020-10-19 17:48:20
mediapunta CaM je to iste ako falosna 9?? srsly? ako mohol hrat vecsinu casu na CAM ked 4231 sme doteraz po vecsinu rokov vobec nehrali. az teraz to hrame naplno s koemanom. tych 1-3 zapasov za sezonu ked to ostatni treneri mohli skusat nic nemeni.
Suarez_FCB_9 2020-10-19 17:49:24
sylarko lenze nejde o to kde bol oficialne pisany ale ze kde realne hraval a kridlo to teda ani nahodou nebolo.
tunno Premium 2020-10-19 17:49:38
mediapunta je sirsi pojem zahrnujuci cam aj falosnu 9. Prilis velky rozdiel tam nie je, akurat falosna 9 sa hodi rychlejsiemu hracovi.
tunno Premium 2020-10-19 17:51:23
este v sezone 09/10 hral stred Ibra, nasledne ho vytlacil Bojan. Nasledujucu sezonu siel do stredu Leo a hral falosnu 9. Ale ano falosnu 9 hraval uz aj predtym ako spominas.
sylarko 2020-10-19 17:51:30
pod rijkardom hral kridlo. potom prisiel guardiola a dal ho na falosnu 9tku. a pod enriquem hral zas kridlo. az po odchode neymara sa zacal stahovat do stredu na to CAM ked uz tak.
sylarko 2020-10-19 17:52:40
a falosnu 9tku hrat v systeme 4231 nemozes. tu sa da hraat len v 433
tunno Premium 2020-10-19 17:56:07
Je to jeho realna pozicia a vzdy sa vnej citil dobre, uz za Guardiolu.Riesit, ci Leo zahraje dobre CAM v 4231 je asi take ako riesit, ci Neymar dokaze zahrat kridlo v 4231, ak v takom rozostaveni nikdy nehral :D
kluc 2020-10-19 17:57:19
Za Brazíliu tak hrali veľa krát...
sylarko 2020-10-19 17:57:42
messiho main post je a vzdy bude kridlo. to ze zahra super aj na inych poziciach to nezmeni. a neymar nezacal nahodou v PSG hrat 10tku?
tunno Premium 2020-10-19 17:58:35
Nezda sa mi, ze by brazilia hrala 4231 dakedy. ale ak ano, nemeni to nic na veci. Predstavme si ze by Neymar v zivote nenastupil v rozostaveni 4231, spochybnovat ci by tam dokazal hrat kridlo je hlupost.
tunno Premium 2020-10-19 18:01:29
To ani nahodou nie je jeho main post, a v sucasnosti vobec. Podciarkol to aj predvcerom, hral tam 20 minut a Koaman ho vratil do stredu, z pochopitelnych dovodov.
Suarez_FCB_9 2020-10-19 18:03:20
Neymar s Mbappem maju v PSG obaja volnost a niekedy ani nevies ktory hra 10 a ktory kridlo pretoze si casto menia miesto. Ale to je uplne jedno lebo na tom kridle hrat vie a kondicne je na tom tiez dobre co ukazal aj v LM.
kluc 2020-10-19 18:07:04
A spochybňovať že najlepší hrác sveta nevie zahrať na krídle čo mu neni cudzie a darilo sa mu tam nie je hlúposť?...Coutinha ale nepresunul na krídlo z pochopiteľných dôvodov taktiež... :)
kluc 2020-10-19 18:07:37
Respektíve pedriho
tunno Premium 2020-10-19 18:18:43
Messiho by som na kridlo nedal ani keby mal 20 rokov. Nie v tomto rozostaveni. To je minanie jeho potencialu. Nesedi mu tam uz ani hra na lopte, nie to bez lopty. Za tych 20minut to bolo absolutne jasne, to i Coutinho na kridle dava vacsi zmysel.
Koaman si mozno myslel ze s tou nasou trojicou pripadne aj Depayom skusi hrat nieco podobne ako hra utok Psg (mbape, neymar, di maria). Akurat oni su neporovnatelne behavejsi, neporovnatelne univerzalnejsi a ak sa to zrata tak aj vyrazne kvalitnejsi.
kluc 2020-10-19 18:27:38
Zaujímalo by ma že keďže hral tu tvoju mediapuntu ako prebiehal pressing keď chýbal na krídle? Kto zaňho bránil, hrali sme 433....toto mi vysvetli...
tunno Premium 2020-10-19 18:29:29
Kedy myslis? Posledne roky Leo pressoval ked sa mu chcelo. Ked bol znechuteny tak to nerobil.
tunno Premium 2020-10-19 18:31:18
A to bolo vacsinou.
kluc 2020-10-19 18:33:15
Diplomaticka odpoveď. Len chcem vedieť ten rozdiel keď hrá na krídle a hral by niekedy na CAM tak ako je vidieť ten rozdiel či Pressure alebo nie, v poslednom zápase som si nevšimol že by sme s tým mali problém...
tunno Premium 2020-10-19 18:35:18
Coutinho na kridle nezvlada pressing a work rate, v strede na mediapunta s tym nema vobec problem. S Messim je to to iste.
kluc 2020-10-19 18:52:51
Stále neviem čo si predstavuješ pod pojmom pressing...Messi nezvláda pressing v strede preto tam hrava a vždy aj hral s 3 zaloznikmi, to sa nedá vyvrátiť...
tunno Premium 2020-10-19 18:53:39
Opat nelogickost.
kluc 2020-10-19 19:07:39
No dobre uvidíme čo prinesú ďalšie zápasy...Messi s Coutinhom si nezavadzaju, dokazujú to aj mapy pohybov, v pressingu ktorý ani nevies vysvetliť problém pravdepodobne neni, keďže gólov sme moc nedostali...
tunno Premium 2020-10-19 19:19:32
Mapy pohybov a co si cakal ze si budu stupat po patach ked su uz tam dvaja? Realne su vsak blizko a je to sprostost. Je v podstate uplne jedno ktory z nich dvoch je pri lopte, pretoze moze prihrat len do lava. Pri močení si tiez nedrzis penis dvoma rukami, je to zbytocne staci jedna ruka.
kluc 2020-10-19 19:23:03
no ty to tak prezentuješ že si stúpajú, pritom je krásne vidieť ktorý má ktoré územie...a tá jedna ruka je jedno krídlo a druhá druhé?
sylarko 2020-10-19 19:32:27
kluc: tunno tomu nerozimie. nema zmysel sa snim bavit. on je jak pokazene radio.
tunno Premium 2020-10-19 19:35:00
Kridla vzdialene od seba na 5 m? 😂 podstata futbalu je rychlo cirkulovat loptu a tranzit lopty, aby si tym rozpohyboval obranu a nasiel priestor. Takto ale prichadzame o jedneho hraca v predu a dvaja hraci v podstate rovnakom priestore su blizko pri sebe, co nema vobec zmysel. Nie nahodou nenajdes na svete tim taktk vyskladany :D
tunno Premium 2020-10-19 19:35:46
Takze nerozumiem, preto tak skvelo funguje ze ano? A preco takto nehra ziaden iny tim na svete?
kluc 2020-10-19 19:41:37
A koľko chceš aby boli na čiarach zapichnutý a Messi v strede a dával 30 metrové pasy a otáčal hru na druhého hráča zapichnutého na čiare? ach bože...čím viac sa blíži mužstvo k 16-ke tým viac idú krídla do vnútra a otvára sa priestor pre krajných obrancov...Futbal sa hrá aj trénuje na malom priestore (hádam ti nemusím vysvetlovať prečo) a keď dokážeme prehustiť priestor a zahrať si "bago" tým lepšie, Messi si sám bago nezahrá...
sylarko 2020-10-19 19:43:28
tunno: ono by to mozno uplne inak vyzeralo, kebyze mame klasicky hrot.(stym ze nam chyba s tebou suhlasim) coutinho v strede a vpravo messi a pred nimi dajme tomu lautaro, tak by cela hra mozno vyzerala inak.
tunno Premium 2020-10-19 19:51:06
Tuto sezonu aj s pripravakmi zakazdym ked na kridle bol Leo alebo Coutinho bola to pohroma pre organizaciu a pressing. Na to nemaju fyzicky.
sylarko 2020-10-19 19:55:41
velakrat krat mame problem prave v tom, ze nam chyba hrac v predu. s hrotakom to bude o dost lepsie.
tunno Premium 2020-10-19 20:02:28
Grizman na hrote bol prot girone a aj predvcerom tych 20 min ked Leo hral z kridla.
sylarko 2020-10-19 20:42:28
no lenze griezmann nieje klasiky hrot. s lautarom by hra vyzerala o dost lepsie
tunno Premium 2020-10-19 20:51:06
Pressing a organizacia slaba aj tak, muzstvo v krči. Proti priemernym timom sance na jednej aj druhej strane, proti silnym timom pod tlakom cely zapas. Nase najlepsie a najkompaktnejsie vykony tuto sezonu boli polcas proti valadolidu a zapas s alavesom v poslednom kole la ligy. Preco? Lebo boli dobre zostavy v oboch pripadoch iba s jednym kazicom, ktory to v zapase aj potvrdili.
tunno Premium 2020-10-19 20:51:44
*tento rok, nie tuto sezonu.
tunno Premium 2020-10-19 20:53:09
V oboch pripadoch kazicom utocnik, takze organizacne nevadil.
sylarko 2020-10-19 21:27:36
ja to tak cierno nevidim. zapas po repre pauze vzdy je tazky. mame skore 8:2 ak sa nemylim. sezona je este dlha. el classico ukaze jak sme na tom
tunno Premium 2020-10-19 21:50:25
Proti dvom lepsim súperom len 1 gol aj to po stastnom odraze lopty. S utocenim su a budu problemy, to je vidiet, goly proti trpaslikom po brejkoch - nie po tlaku, nie su prilis relevantne. Vidiet to uz zo pred zapasovych zostav ze to si zbytocne vyrabame problemy, ltore v konecnom dosledku dostavaju tim do krcu.
sylarko 2020-10-19 22:48:22
ako villareal je druhy, tak nejaky trpaslik to nebude. na celte sme nevyhrali 5 rokov, taze to daco znamena. a getafe je klasicky zapas po repre pauze, tam stracame skoro kazdy rok. a sevilla je momentalne top 10 ak nie aj top 5 tym europy. taze tam sa bod rata.
tunno Premium 2020-10-20 06:59:28
Uzavriem to tym, ze to okato nefunguje. Znamka toho ze to funguje bude, ked si budeme vediet vytvarat tlak a v ramci neho vytvarat sance. To sa v pripravakoch darilo vtedy, ked prvu zostavu vystriedali mladí, Breitwaite utok, Pedri CAM, Konrad LW, Trincao/Dembele RW. Proste konecne normalny tim, s hracmi na svojom poste.
tunno Premium 2020-10-20 10:08:18
Toto je 153. reakcia na povodny koment :😂😂
2020-10-18 10:35:56
Messi odíde do City už v januári a tam vám všetkým jeho hejterom ukáže kto je ešte stále Leo Messi konečne si tu nebudete o neho obtierať ústa. Tam sú hráči s ktorými bude Leo excelovať. Povedzte mi s kým má hrať momentálne v barcelone,prihrá v šestnástke na dva metre Griezmanovi nabehne si je sám pred brankárom čaká narážačku spät a 120 milionový hráč si spracuje jeho prihrávku metrovým odskokom od nohy,ved to je úplná tragédia. Z celého srdca mu prajem aby čím skôr z tohto pseudo klubu odišiel.
sonetcz 2020-10-18 10:44:24
City chce Messiho jen zadarmo, proto ani nic nenabídlo. V lednu to bude stejné, takže když už, tak v létě odejde. Griezman je o ničem, ale Messi zatím nepředvádí žádnou show a to že si neumí narazit s Griezmanem, mu nebrání hrát s někým jiným. Bohužel ani tam to nejde. Snad se chytí a rozeběhne, zatím je poloviční.
tunno Premium 2020-10-18 11:09:48
Leo uz zrejme nezahraje dobre nikdy, nie z vlastnej viny.
sonetcz 2020-10-18 11:14:13
Bohužel, hraje se jiné rozestavení, protože v 4-3-3 překáží a tady zase nemá hráče, kde by mohl hrát. Na jeho postě hraje momentálně lépe Couts a tak on je dobrý jen na lavičku. Dokud Couts nebude hrát hůře a on ho vystrnadí ze sestavy. Leda že by se lépe hrající Couts posadil, což mi přijde nefér, jen protože Messi. To už takto máme s Busq/Puig atd. Holt pro všechny lepší, když ten Messi odejde.
Johann 2020-10-18 11:15:05
Máš pravdu. Najväčší problém je že si nemá s kým prihrať.On potrebujeme ku sebe kreatívnych hráčov.a taký sedia pri debilnom Koemanovi na lavičke
tunno Premium 2020-10-18 11:19:17
Nie, on potrebuje aby si mohol plnit svoju ulohu a dalsi hraci si plnili tu svoju. Hrot pred nim, co je samozrejmost v kazdom time a kridla na kridlach, ako v kazdom time.
sonetcz 2020-10-18 11:20:40
Ano, však to píšu, ale tam hraje Couts a hraje tam momentálně lépe. Tím pádem pro Messiho není prostor.
tunno Premium 2020-10-18 11:22:50
Messi tam hraje lepsie ak tam moze normalne hrat. Ak bude stred rieseny tak ako doteraz nezmeni sa to.
Johann 2020-10-18 11:24:42
Stále ospevujete coutina.ale ako odišiel z Liverpoolu ešte neukázal nič.ani u nás ani Bayerne.on nie je vodca.
sonetcz 2020-10-18 11:27:34
Messi tam může hrát lépe, ale momentálně nehraje lépe. Dle formy je Couts jednička na ten post a Messi náhradník. Dokud Couts nebude mít vyloženě špatný zápas, není důvod tam cpát Messiho. Ten je mimo tuto pozici poměrně dost mimo (na jeho poměry) a tím vyplývá, že aby to fungovalo, tak Messi lavička dokud neudělá Couts chybu a on bude moct hrát. Druhá věc je, že Couts z minulosti víme, jakej je a tak se třeba stane, že ten zápas přijde brzo.
tunno Premium 2020-10-18 11:37:18
Sonetcz to nemyslis vazne. Coutinhovu vysli zapasy proti trpaslikom vilareal a celta. Uz proti seville bol nijaky aj ked dal gol. Messi odohral tuto sezonu ako samostatne CAM 2 zapasy, proti Girone ked bol najlepsi na travniku a dal aj 2 goly, a za Argentinu teraz ked rovnako hral vyborne.
sonetcz 2020-10-18 11:52:12
Dle formy je jednička Couts. Měl průměrný 1 zápas a 3 dobrý (liga + repre). Není důvod to měnit. Přece neposadíš hráče,co má formu. To stačí takto sundavat Puige. Messi nevím, jak hrál v Argentině, četl jsem jen, že celá hra byla hrůza a nedalo se na to dívat. Podívej se na to vůči formě posledních zápasů. 1 post pro oba. Zmíněná Sevilla, tak Couts dal gól a Messi rozdílový nebyl. Hraje na špatně pozici? To už hrál minulou sezonu, kdy kazil taktiku týmu na křídle. Messi momentálně vychází lavička. Může se to změnit, ale bohužel. Navíc Messi si odpočine a třeba se zlepší s tím, že Coutsovi forma brzo dojde.
tunno Premium 2020-10-18 12:03:39
vzhladom na ich kariery a ich vykonnost v akomkolvek trochu relevantnom casovom obdobi by malo byt jasne, ze minimalne z uvodu sezony mal byy v zaklade Leo a Cou na lavicke. Samozrejme na hrote hrotovy utocnik a na kridlach kridla. Ak by nasledne Leo nepodaval dobre vykony potom by sa mohlo hovorit o jeho nahradenie Coutinhom. Takto to fungovalo v kazdom normalnom time, respektive ziaden normalny tim by nekupoval hraca za 140m na poziciu, na ktorej hraje najlepsi hrac historie. V tom momente este len 30 rocny.
sonetcz 2020-10-18 12:16:45
To je otázka. Couts se kupoval v době, kdy proti bylo tak 1/10 lidí, co ho mělo nasledováno. Jinak to byl hráč, který měl sednout do Barcy, on přišel na post CAM a Messi byl křídlo v té době. (ano, hraje to, co Messi, ale jak píšu 1/10 lidí). Stalo se a očividně přesvědčil Koemana, aby zůstal (spíš ho nikdo nekoupil), když už tu byl a Koeman měl kecy jakože hráč a jejich pravej post (Couts stojí všude jinde za bídu), tak šel na na post CAM. Chytil se a momentálně má formu a Messi ne. Ale když to má fungovat, křídla a vše a bereme momentální formu, tak Messi lavička. Pokud se má vykašlat na nějakou formu, trénink atd, tak Messi základ. Ale to kdyby se bralo takto, tak je Messi v City a Couts taky pryč. Hraje se 4-3-3 a hraje se týmově a zábavně. Což taková situace nenastane a jsme zpět u formy.
tunno Premium 2020-10-18 12:21:57
Coutinho sa kupoval v januari, ked vedenie bolo pri peniazoch a nevedeli co od rozkose. Predtym v lete serioznejsi analytici hodnotili Coutinha jasne ako rizikovy krok, nakolko je to CAM s volnostou a ta pozicia zasahuje do Leovej samozrejme. Preto bol preferovany Verratti.
Je to tak ako pisem, hraci mali hrat na prislusnych postoch a u Lea je to CAM. Az ked by potom podaval poslabsie vykony potom by sa mohlo uvazovat o Coutinhovi. Nezabudajme, ze Coutinho bol po hroznej sezone v Bayerne kde bol oznaceny za najvacsie sklamanie sezony. A ako si vsimli nemci vsimnut, darilo sa mu len v zapasoch proti slabym superom.
tunno Premium 2020-10-18 12:23:36
Daj Coutinha na kridlo a obaja vieme ze to bude na hovno. To ba margo toho ako momentalne hraje Leo ktoremu Coutinho berie loptu.
sonetcz 2020-10-18 12:40:36
Leo měl hrát CAM zhruba 4 roky, nehrál je. Nebude ho hrát ani teď očividně. Couts byl koupený kvůli Neymarovi, kdy se nevědělo, ale on byl reálný cíl již to léto předtím, jen nebyly prachy. Ano, Dle sezóny tam Messi měl hrát, ale mluvím o formě. Kdy Coutsovi to jde, tak ho nemůžeš stáhnout jen, protože mu to předtím nešlo. Těch chyb v sestavě je tolik, že je zbytečné řešit, kdo měl začít jako první. Začal Couts a je lepší (momentálně). Jak zmiňuji ideální sestava do budoucna i na zábavu hry, taktiku atd, je hra bez obou hráčů a jsou na lavičce/prodání.
tunno Premium 2020-10-18 12:42:29
Ked Leo nevie kde ma behat a moze prihrat akurat do lava, tak aku formu moze mat?
sonetcz 2020-10-18 12:46:05
Hele jako ok, nehraje na své pozici, ale nedělejme z něj retarda. Snad si může poradit i jinak, když je tam jen od útoku. Každý jiný hráč má úkoly navíc, on jen útok.
sonetcz 2020-10-18 12:48:03
Navíc za pár zápasů se může stát, že Messi již bude hrát CAM, jen zmiňuji, že Couts nemůže být jako lepší momentálně hráč stažen.
tunno Premium 2020-10-18 12:50:47
Tvoja logika je asi taka, akoby Ter Stegen zkiksoval 1 zapas, a nasledne by dalsie zapasy hral v zaklade uz Neto. A to Leo "kiksuje" mimo svojej pozicii, a je to GOAT. Az ked by tam hral a hral dve tri zapasy zle potom moze prist na rad Coutinho, Pedri atd.
sonetcz 2020-10-18 12:55:38
Tak zrovna toto, co jsi napsal je naprosto normální. Když např v Seville se zranil Vaclík, tak hrál myslím že Rico asi 10 zápasů, protože měl formu a Sevilla měla 5x nulu v zápase. Jednoduše lepší Vaclík seděl, protože měl druhý formu. Já to beru, že měl začít tam Messi, ale začal Couts a má formu, nemůžeš ho prostě posadit, protože Messi.
tunno Premium 2020-10-18 12:57:27
Esteze Vaclik je kvalitou na svojom poste to cim je Leo.
sonetcz 2020-10-18 13:00:49
To je jedno, furt byl jednička. Myšlenka je jinde. Když Puig bude hrát místo Busq a bude mít formu, tak ty tam pošleš Busq, protože on byl lepší dřív a má dobré zápasy i teď? Patřil k nejlepším DM na světě. Puige posadíš s formou jen protože Busq. Takto teďka podáváš. Já neříkám, že Couts má být základ a brát místo Messimu, ale momentálně on je ten, který hraje lépe a zaslouží si hrát. V jiný čas to bude jinak.
tunno Premium 2020-10-18 13:04:49
Dost zly priklad. Puig prakticky kazdy zapas co za nas odohral, priblizne 7-8 patril k najlepsim hracom. Coutinho mal 1 dobry zapas v priprave a 2 v sezone. A Messi je Messi, je o level nad Coutinhom a ak mu to nechceme umoznit ukazat, tak sme ho mali rovno predat.
sonetcz 2020-10-18 13:12:39
Příklad je schválně takový, protože to odpovídá. Couts hrál 4 zápasy, kdy 3x měl dobré a patřil k nejlepším na hřišti a 1 průměrný, kdy ale dal gól a rozhodl o remíze. Takže hrál 4 zápasy a 4 byl platný k tomu příprava 2x, forma na základ. Přesně to, co Puig, kterého posadili nezaslouženě. Messi je lepší ve všem, ale Coutinho si zaslouží základ. Umí hrát jen na CAM, Messi je přece GOAT a zvládne i jiný post, kor křídlo, kde hraje pár let. Nesoudim podle jména, ale aktuální formy, kdy je naprosto normální, že hraje ten, kdo má formu. Jelikož hrajou jen jména a nesmysly,tak je jedno to řešit. Messi a Couts jsou maličkost,nefunguje to jako celek. Stále si myslím, že posun Barcy přijde až po Messim. Pozice/nepozice.
tunno Premium 2020-10-18 13:18:54
Zhodneme sa ze sa nezhodneme. A specialne v kontexte toho, ze vcera Coutinho nehral a aj tak mu na jeho poziciu napchali pre zmenu Pedriho. Ak sa pozrieme vseobecne na vykony nasich ofenzivnych hracov, dospejeme k tomu, ze sa dari tym, ktori hraju na svojej prirodzenej pozicii. Ak hral Pedri na kridle, bol polovicny, na CAM vyborny. A takto to plati u kazdeho.
sonetcz 2020-10-18 13:25:20
Ano, takto to je. Ale jen pro zajímavost Messi měl 17 ztrát míče, Demba 16. Beru, že to aspoň zkouší, ale i mimo svůj post, tohle je nějak moc ne? Byl tam Pedri, jen mi přijde, že to je i o Messim, když má takovej vliv, mi neříkej, že si nedupne tam hrat. Kor po jeho dupani u blbostí jako kondiční trénink atd. Jestli on nechce hrát jeho pseudo křídlo. Tohle jsou spekulace, ale... no nic, přejdeme l dalšímu článku. Toto je vyřešené =D
kluc 2020-10-18 13:33:57
Messi na krídle či na hrote nie je vôbec polovičný, Messi keď tvorí hru tak či tak nenachádza krídlo ale obrancu+ je mu prirodzenejšie na ľavú stranu dávať lopty za obranu, keby hra CAM tak by bolo prave krídlo vypojene tiež...
tunno Premium 2020-10-18 13:44:00
Hrot nevie hrat a nikdy ho ani nehral. Ze sa tam par krat v tychto zapasoch objavil aj to neuspesne neznamena ze hral hrot. Leo na kridle znamena neexistujuci pressing a teda game over, to bolo vidiet prvych cca 20min vcera ked hral na kridle. Nasledne ho tam vystriedal Griezmann.
sonetcz 2020-10-18 13:48:53
Do toho nejdu. Je to tvé Tunno :D
Johann 2020-10-18 13:55:33
Počítate kto koľko pokazil.Ale prečo? Lebo ostatný čakajú čo urobia. Nie je podstatné koľko krát mal loptu.a koľkokrát ju prihral.Ale nie alibistické prihrávky. Koľko konštruktívnych dal za tri zápasy Coutino s tých 70_80?
Seguidor Premium 2020-10-18 16:15:52
sonetcz, mas moj obdiv za vytrvalost 😀
sylarko 2020-10-19 18:40:37
sonetcz presne. a klobuk dolu, ze vladzes tu diskutovat s tunnom, ktory je jak pokazene radio. stale dookola to iste bude opakovat. mam pocit, jak keby on vsetko vedel a vsade bol a my ostatní sme len hlupí fans.
tunno Premium 2020-10-19 18:50:57
Ak by si akykolvek trener mal vybrat do timu medzi Leom a Coutinhom ba poziciu cam v 4231 tak si vyberie Lea. Akurat Koaman neriesi ze Leovi sa nedari, berie to ako samozrejmost ze sa mu zacne aj na tom pseudoposte.
sonetcz 2020-10-19 18:53:29
Dík, ale nemám problém si vyměnit názor. Tunno je paličák (sorry), ale jsou názory, které přijme a dokáže pochopit a uznat. Mezitím,co je tu spousta lidí,co jede prostě názor typu: Messi bůh a tečka a názor neberou.
sylarko 2020-10-19 18:58:21
lenze co sa tyka coutinha, tak je to presny opak. vsetko je u nho zle a bla bla. a iny nazor ako moj je zly.
Seguidor Premium 2020-10-19 19:07:34
ten paličák na neho celkom sedí :)
jasne, tunno je mega tvrdohlavy ale zase v mnohom sa s nim da suhlasit
tunno Premium 2020-10-19 19:08:27
Sylarko, este nedavno si tvrdil ze Griezmann je dobry hrot len mu neprihravaju. Coutinha si vyzdvihoval ked hral na kridle, o Leovi tvrdis ze skoro celu karieru hra kridlo. Nepricetne blbosti 😀
sonetcz 2020-10-19 19:08:39
Hele já bych se nebál říct, že jsem byl ten 1/10 (sleduji pravidelně liverpool), co tu Coutse nechtěl a dá se říct,že nechci dále. Jeho kondice z Bayernu dost možná brzo skončí a jeho výkyvy nálady a vše můžou také přijít. Ale neberu mu momentální formu a zaslouží si základ a jestli to pomůže v tuto chvilku, aby Messi zůstal na lavičce a hrál lépe hrající Couts, nemám s tím problém.
tunno Premium 2020-10-19 19:11:52
Ja tam nechcem oboch naraz, chcem aby miesto jedneho z nich hral Breitwait. A ak si mam vybrat Leo vs Coutinho tak rozhodne Leo. A ak by mu neslo tak mozme sa bavit o Coutinhovi.
tunno Premium 2020-10-19 19:14:02
Ja na Coutinha mam rovnaky nazor od leta 2017 ked sa spekulovalo o jeho prichode. Napozeral som si jeho celozapasove vykony na yt a urobil som si o nom nazor ktory mam doteraz. Mna absolutne nicim neprekvapil ani v pozitivnon ani v negativnom zmysle.
sonetcz 2020-10-19 19:15:45
Ja tam nechci ani jednoho,chci klasické 4-3-3 a tam místo nemá ani jeden,taky neuděláš nic a tak prostě musíme oba přijmout, že Couts hraje dobře a zaslouží si hrát. Jelikož neumí nic jiného než CAM, tak tam hraje. Nechci to zase rozjíždět, dle mého jsme to vyřešili a je to.
sonetcz 2020-10-19 19:19:39
Já sledoval Coutse v Espanyolu už. Dle mého tu nikdo neřeší ani žádnou rivalitu a zradu, ale je pravda, že to byl 1 rok, ale minulost už má pokaženou =D
sylarko 2020-10-19 19:38:01
tunno: zas si prekrucas veci, tak aby ti vyhovovali. spominal som, ze nech na tom hrote hra griezz, kedze normalny hrot nemame , respektive lepsi. to, ze mu nenahravali je pravda. este ked tu bol suarez. 90% lopt od messiho sla prave na nho. a to ze si griezzman nabehoval velakrat dost dobre, ale nedostal loptu. to ze teraz zahadzuje sance je vec druha. a napis mi prosimta, kde som vyzdvihoval coutinha na kridle??? vzdy som bol zastanca aby hral v zalohe alebo na CaM.
tunno Premium 2020-10-19 19:42:27
Po zapase s gironou ked si ho tvrdohlavo chvalil, ze hral dobre a nemozem mu to uznat. 😀 nebudem hladat tie komenty ku grizmanovi ale mam dobru pamat.
sylarko 2020-10-19 19:44:45
tunno: ale v zapase s gironou nehral klasicke kridlo, ale skor nieco ako laveho zaloznika. a medzi tym je dost rozdiel
tunno Premium 2020-10-19 21:55:37
To si skade vymyslel, a okrem ineho co je na tom relevantne? Hral v 4231 a herne uskodil timu na pozicii, na ktorej hrat nevie. Tebe sa vsak jeho vykon pacil.
sylarko 2020-10-19 23:53:09
lebo lavy zaloznik je kus nieco ine ako lave kridlo.
2020-10-18 10:51:10
Nabúduce jednoznačne Puig do základu!
simmanko 2020-10-18 10:56:46
Asi tak
simmanko 2020-10-18 10:57:24
Ale Koeman tam radšej dá slimáka Busquetsa alebo Pjanica
2020-10-18 10:54:57
Messiho by bolo fakt dobré dať dole na pár zápasov. Pôsobí unavene, rýchly je len pri akcelerácii - prvé 2-3 metre potom už ho dobehnú. Aj moje deti sa pýtali prečo nebehá 🥴. Samozrejme Griezman a Dembele čo najskôr opustiť Barcelonu, za tie peniaze ani na lavičku by som ich nedal. Mohli by sme pár zápasov dať šancu mladým / Puig Fati Trincao Aleňa Araujo , myslím že horšie hrať nebudú
bulldozer Premium
2020-10-18 11:01:58
Tu su detailne statistiky bezzubeho utoku:
minuty, dotyky, straty, klucove prihravky, driblingy, strely
Messi 90, 60, 17, 1, 4, 2
Pedri 62, 41, 7, 1, 1, 0, vytvorena velka sanca
Fati 28, 23, 11, 0, 1, 1
Dembele 62, 48, 16, 0, 3, 0
Antoan 80, 39, 8, 0, 1, 1, zahodena velka sanca
2020-10-18 11:39:48
zaco ma to drevo griezman znamku 5,2 to je znamka priemerneho vykonu to co griezman predvadza nema s priemernym vykonom nic spolocne ked sa utocnik dostane za zapas do jednej jedinej sance a tu zajebe niekde na tribunu a cely zapas nic neuroby tak to nie je premerny vykon a odpad znamka 3,5 je pre neho este odmenou
2020-10-18 12:38:33
Dembele nehral dobre, bolo vidno, že mu chýba sebavedomie. Ako keby nevedel, na čo si môže trúfnuť, prihrávky boli len tak tak. Ale ešte by som ho nezatracoval. Stále verím, že keby mal takú dôveru od trénera ako Griezmann, tak sa chytí a môže byť pre mužstvo užitočný.
Treba ale dodať, že včera herne nevynikol nikto, ani Messi. Pre mňa sympatický výkon Pedri a Dest.
bulldozer Premium 2020-10-18 12:51:02
Tak len jemne povedane hlupak si dovoli vyhadzovat z timu hraca, ktory rok nehral, po jednom zapase.
2020-10-18 13:04:34
Fati viac ako Coutinho????? A celkovo Coutinho tak malo? Ukázal viac ako zvysok za cely zápas. Keby mame v útoku chladnokrvnych strelcov, tak pár krát tak vysunul, že on sám spravil svojimi prihrávkami viac rozruchu ako zvysok. Nestrácal lopty a ťahal dopredu. Rýchlo dával loptu od nohy. Ja neviem, ale tato stránka je asi čím ďalej tým viac plna ľudí, čo moc tomu futbalu asi nerozumejú a idu podľa obľúbenosti. Messi nástreli tyčku a už naj hodnotenie 😀😀😀 Coutinho napríklad ho včera totálne zatienil. Dest tiež výborný výkon. Od odchodu Alvesa má prejav najbližšie i nemu
sylarko 2020-10-19 18:48:26
tu je to cisto o oblubenosti, kde si kazdy taha svoje kone. napriklad taky tunno nema rad coutinha, tak ho tu bude dehonestovat aj keby dal hatrick za zapas. proste nema zmysel sa tu s takymi ludmi bavit
2020-10-18 14:03:45
Může mi tu někdo vysvětlit proč má Fati 6,1 a Dembelé 5,4? . Když Fati byl po příchodu do konce zápasu uplně marný a výkonem zdaleka horší jak Dembouz? . Jako trochu objektivity by neuškodilo Fati je poklad. Ale ne za každou cenu.
2020-10-18 14:22:25
Mě třeba levá strana přišla živější s Dembelém než s Fatim. Sice ztratil několik balonů,ale jeden z mála se snažil něco vymyslet,nebo obejít protihráče. Takže moc nechápu tak nízký hodnocení,byla tam spousta horších hráčů. Pokud bude zdravej a bude dostávat šance,tak s jeho rychlostí může být klíčovým hráčem. Obzvlášť pokud by hrál na pravo s Destem.
2020-10-18 14:51:40
Cizinkx,v tom hodnoteni takmer vsade chybaju -sky