Tréner FC Barcelona bol na tlačovej konferencii veľmi spokojný s víťazstvom nad Bilbaom na San Mamés.

[Ricard Torquemada, Catalunya Radio] Podarilo sa vám vyhrať ťažký výjazdový zápas nad Athletic. Ako hodnotíš priebeh zápasu?

"Súper nám rýchlo strelil gól. Musíme to zlepšiť. Musíme to preanalyzovať, v defenzíve musíme byť v momente straty lopty organizovanejší. Potom sme dominovali a zápas kontrolovali. Mali sme veľa možností na hru, Leo, Antoine a Ousmane nám v útoku vytvárali možnosti. Strelili sme ukážkové góly a pri kúsku šťastia sme v druhom polčase mohli výsledok aj navýšiť. S týmto zápasom som spokojný."

[Marta Ramón, RAC1] Pedri dnes opäť raz ukázal svoje mimoriadne schopnosti, skóroval aj asistoval. Ako dôležitý bol jeho prestup? Aký je vrchol schopností tohto hráča?

"V strede poľa je vždy dobré mať kvalitných hráčov, pretože práve tam sa dominuje v zápase. Dnes sme urobili rozdiel vďaka Busquetsovi, De Jongovi, Pedrimu a Messimu. Títo hráči kontrolovali priebehu zápasu, vytvárali nebezpečenstvo, asistovali, strieľali góly. Pedri pre mňa už nie je prekvapením, dostal sa na veľmi vysokú úroveň."

[Adria Albets, Cadena SER] Dnes sme videli inú verziu Lea Messiho. Strelil dva góly, nastrelil žrď. Čo cítiš, keď sleduješ Argentínčana v takejto forme?

"Leo zo seba dával všetko od môjho prvého tréningu. Jeho hra neprekvapuje, ukazuje ju mnoho rokov. Možnože teraz je to viac vidieť, pretože s dobrými výsledkami idú ruka v ruke aj góly. Leo sa cíti komfortne, má veľkú túžbu. Tak sa mi zdá, on sám to vie najlepšie."

[Helena Condis, Cadena COPE] Vyhrali ste tretí zápas v rade na ihrisku súpera. Je liga naďalej reálna?

"Vždy je reálna, pretože sezóna je veľmi dlhá. Odohrať zostáva množstvo zápasov. Prídu však aj zranenia, úpadky formy, preto je možné všetko. Je tu obrovská konkurencia, ale aj naši súperi majú ťažký kalendár, takže bude ťažké vyhnúť sa výkyvom formy."

[Alfredo Martínez, Onda Cero] Mužstvo je v čoraz lepšej forme. Môže to byť moment, v ktorom sa vám podarí hrať vyrovnane, čo všetci očakávajú?

"Mužstvo pracuje dobre už nejaký ten čas. V niektorých zápasoch sme si zaslúžili viac. Dnes sme ukázali adekvátnu efektivitu, na výjazde sme strelili 3 góly. Naša úroveň sebadôvery narastá. Musíme pokračovať v tejto koncentrácii a intenzite aj v nasledujúcich zápasoch."

[Xavi Lemus, TV3] Čoraz lepšie hrá aj Dembélé. Čo si myslíš o jeho hre, najmä v prvom polčase tohto zápasu?

"Všetko závisí od samotného hráča. Ak sa cíti komfortne a verí si, nachádza sa v dobrej fyzickej forme, vtedy je to vidieť. V prípade Dembélého to nikdy nebolo o nedostatku schopností. Najdôležitejšie je jeho dobré zdravie. Musíme si pozrieť kalendár a rozhodnúť sa, kedy si bude môcť odpočinúť. Dembélé nám v útoku dáva veľmi veľa, je nebezpečný, dokáže hrať jeden na jedného a je veľmi rýchly. Jeho prítomnosť je pre nás rozhodne posilou."

[Bruno Ballesté, Barça TV] Na výjazde ste vyhrali už tretí zápas v rade, ukázali ste dobrý štýl. Budete ho podľa teba schopní udržať aj v nasledujúcich mesiacoch?

"Mužstvo získava na sile, hráči si veria čoraz viac. Niekedy je rozdiel medzi dobrým a zlým obdobím malý. Dokonca aj počas nášho najhoršieho momentu som si myslel, že počas zápasov sme si zaslúžili viac. Ale výhra na výjazde nad tak ťažkým súperom nám určite pomôže."

zdroj: BarçaTV
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-01-07 00:27:24
Doteraz som si mysle, že Busquetsa dáva hrávať za zásluhy z minulých sezón, ale očividne si Koeman fakt myslí, že Busquets je pravidelne jeden z najlepších hráčov na ihrisku....😂😂😂
T0mIO Premium 2021-01-07 02:22:28
Tak lebo je, hlavne v posledných zápasoch.
strip 2021-01-07 08:03:56
Busquets je první kritizovanej, když se nedaří. A poslední chválenej, když se daří.
FrankSherean 2021-01-07 09:59:07
Busquets je ako počasie momentálne nevyspytateľný hráč... v posledných zápasoch ? Však horí ako horčík nebyť frenkieho ktorý zaňho nabeha zbytočne kilometre a taktiež aj pedri zachraňuju mu prdel inak by sme mali zálohu otvorenú ako mocstrannu knihu prečo si zakrývate oči pred realitou ? Kolísavé výkony od zápasu k zápasu na LM buďte pripravený ! Pjanic ktorý odohrá 3 zápasy s prehľadom komfortom a ryhchlostou z priamočiarymi loptami sedí na lavičke. Chlapci futbal je teraz impozantný intenzívny a rýchly priamočiary a busquets hra stále tiki taká z roku 2010 preto je naša záloha tak spomalená . Staticky postavení hráči nám nepomôžu bez rýchlosti možno pred 5rokmi sa to dalo teraz už nie , je tam puig Pjanic treba ich využívať . Busquets nám toho dal veľa ale nemôžme vkuse stavať na "istotu" tým zápas nevyhráme tým sa ukazuje sebavedomie a sila trénera ktorý sa boji riskovať. A pri tom aj keby sme prehrali to by ma netrápilo len nech hraju správny hráči z správnou hrou a busquets ten správny hráč už nie je
T0mIO Premium 2021-01-07 10:25:26
Pjanic 🤣🤣🤣
FrankSherean 2021-01-07 10:28:04
Busquets 🤣🤣🤣🤣
T0mIO Premium 2021-01-07 10:59:37
Si totálny futbalový analfabet
FrankSherean 2021-01-07 11:05:18
A ty si analfabet bez futbalu ty mizérak čo tu čítam tvoje názory ty patríš medzi tých fanúšikov čo sa zasekli v sláve 2010
T0mIO Premium 2021-01-07 11:26:14
Nie, len sa od toho nechcem za každú cenu odklanat. Vcera sme videli dobrý zápas a aj busquets výkon bol taky aký mal byť. Neviem čo ešte od neho čakáš.
FrankSherean 2021-01-07 11:46:59
Čakám len na to aby prenechal miesto
FrankSherean 2021-01-07 11:48:49
No hlavne čakám moderný rýchly futbal a nie statické postavenie s výklusom cely zápas a robiť chyby za chybou a potom to De jong a pedri musía hasiť. Si zaseknutý dosť to vidieť
T0mIO Premium 2021-01-07 12:44:43
Premier league je toho plná, skús. Ale barca je barca.
FrankSherean 2021-01-07 12:50:11
Barca je barca ? Pre to na nás každý jeden tím už ma taktiku aj podpriemerný eibar lebo je to už viditeľne opotrebovatelne nemá to efext a hra vyzerá strašne pomaly a týmto sa dokáže super vždy sformovať do pôvodných pozícii. Prosím ta ty sa už dnes k ničomu nevyjadruj
T0mIO Premium 2021-01-07 13:14:14
No dobre tak hrajme na tri prihrávky od brankára k messimu do šance. Úžasný futbal.
FrankSherean 2021-01-07 13:16:29
Ty máš koľko rokov prosím ta ?
2021-01-07 00:28:27
Busquec najlepši= Koeman si blazon
2021-01-07 00:31:56
Nechápem prečo sa ide koeman posrat z busiho keď nehral nič. Celý zápas skoro strávil v zadu pri Stegenovi
tunno Premium 2021-01-07 00:36:52
Haló, je to defenzivny zaloznik. Slaby bol len Lenglet a stálica Griezmann.
leonidas129 2021-01-07 02:19:12
na to tam je. dneska naozaj nehral zle, ale v lige majstrov nema sancu stihat proti top utocnikom a zasa dostaneme na p1cu ak nastupi. ved to uz nie prvy rok, co to tak bolo
tunno Premium 2021-01-07 07:13:45
Prvy krat to bolo proti bayernu, a v prvomrade sme dostali kvoli robertovi ktory dezorganizuje zalohu zakazdym ked tam je.
Samci80 2021-01-07 11:19:45
Áno je viem ze to je defenzivny záložník ale väčšinu v našich akciách bol veru za Araujom. Busi ma skvelé crossy s messim. Keby si pobehnul trosku dopredu už by tam jedna letela a už by tam bol ďalší gol
FrankSherean 2021-01-07 12:31:16
Oni to nevedia pretože sú zaseknutý busiho genialitou z roku 2010 týchto fanúšikov treba brat z rezervou , podľa mna vo vedení boli ľudia s podobným názorom ako naši fanúšikovia na busquetsa to je hra na slepých preto sme dopadli tak ako sme dopadli
2021-01-07 00:32:04
Týmto len dal odpoveď tým ktorí ho už odpisujú
fofo112 2021-01-07 13:47:43
Odborníci ako lietadlo,doteraz vyhadzovali Messiho, teraz našli Busiho.
123456 2021-01-07 18:29:04
Presne tak 😁. Tu sa to nezmení
2021-01-07 00:50:51
Dneska můžu s Koemanem jenom souhlasit a přát si aby to dobré vydrželo a dobře analyzoval tu obranu ..... A taky si myslim, že Sergio Busquets hrál dneska dobře.
mazanyhrac 2021-01-07 01:53:14
Vyfič...s hovadinama...busi by mel dostat metal a jít do penze:D...všem by se ulevilo...hlavně mně
strip 2021-01-07 08:04:51
A proč? Však poslední 2 zápasy hrál dost dobře
popo118 2021-01-07 10:03:27
Ako nechapem co mate proti busimu on bol def de jong pedri ofenziva ako busi brani ovela lepsie ako taky pjanic pjanic jeden na jedneho nic plus vobec nebeha do zadu ako busi
strip 2021-01-07 11:25:15
Popo118
To některým lidem proste nevysvetlis. Oni by klidně na defenzivního záložníka dali Puiga, protože nemají rádi Sergia...
FrankSherean 2021-01-07 12:14:03
Nie cdm by hral frenkie vedľa neho puig a pedri a sme vybavený čo je na tom ťažké rozostavenie 4-3-3 kludne aj 4-2-3-1 tým že by puig hral cam a pedri s De Jongom centrálnych zaloznikov buuum a wauuuu a ktomu nepotrebuješ trénerskú licenciu a hodiny analyzovania zápasu len logicky rozmýšľať čo by bolo dobre pre mužstvo lebo v LM to budeme mat ťažké s busquetsom to vie hádam každý
Suarez_FCB_9 2021-01-07 18:21:51
Ty trenerska licencia a kde by hral Messi v tej 4-2-3-1?
FrankSherean 2021-01-07 18:38:50
Na pravo? A sťahoval by sa na falošnú 10 ako robí doteraz ?
Suarez_FCB_9 2021-01-07 18:49:41
Na pravo? Hrac co sa nevracia ma hrat v 4231 na kridle??? A nezda sa ti ze si bude na tej falosnej 10(sice neviem co to je :D) zavadziat s Puigom?
FrankSherean 2021-01-07 18:53:12
Nie nemyslím si ;)
Suarez_FCB_9 2021-01-07 18:53:43
Zle myslis.
FrankSherean 2021-01-07 18:55:39
Ale ty ani nemyslíš ...
2021-01-07 00:58:09
Tak a čo mal novinárom povedať že Busquets je slabý? 😂 Musí ho podržať pokiaľ chce mať mužstvo v psychicky dobrej nálade...
kluc 2021-01-07 01:14:07
A mimochodom minimálne polovica z vás čo poukazujete na Busquetsov dobrý vykon ho tu pred pár týždňami posielali kade ľahšie kvôli tomu že je pomaly a posúva loptu do strán alebo dozadu...
leonidas129 2021-01-07 02:21:04
dneska hral dobre, ale stale tvrdim, ze by mal ist kade lahsie, lebo nechcem vidiet dalsiu katastrofu v LM
2021-01-07 01:06:23
Takže Busquetsa stavia kvôli kontrole zápasu, no alebo si to aspoň tak Koeman myslí. Stále ako vidím Busquetsa tak tŕpnem v posledných zápasoch. Aj keď dnes gól nezavinil, tak to neznamená, že odohral vynikajúci zápas. Stále tam pár lôpt stratil a mali sme šťastie, že to súper nevyužil.
Jazva2 2021-01-07 01:14:34
Nebuď taký negatívny :) ,dnes sme vyhrali treba byť spokojný, áno Busi nemal dobré zápasy dnes to uhral bez chýb není to čo by sme chceli ale lepšieho def. založ. zatiaľ nemame Pjanič potrebuje čas aby prišiel do systému
mikimi122 2021-01-07 01:17:54
Pjanič už hral dobre, lepšie ako Busi, ale hneď ho zase odsunul na lavičku presne ako Aleňu.
Blaugranes10 2021-01-07 01:59:42
O akom systeme tu hovorime? Ja v tom co hrame ziadny system nevidim. Defenziva uplne rozhasena a ofenziva klasicky "pockame co urobi Messi"
T0mIO Premium
2021-01-07 02:13:54
Mne je vas normálne ľúto ze pozeráte a neviete čo. Jediná busqetsova chyba je ze je len jeden. Väčšina z vás hra asi dedinský futbal. Ja nehrám, ani som nehral ani ten. A som za to rád. Lebo najprimitivnejsie futbalové znalosti majú hráči z najnižších líg, ktorí poznajú len tie sprostosti co ich tam učia. Obmedzenci. Busquets odohra bezchybný zapas a aj tak bol pre vás najhorsi. Messi prihra súperovi na gól, ale nevadí. Keby to spravil busquets co by tu bolo? Mne v tíme vadí viac messi ako Busquets uz dlhší čas. A viem prečo. A ako vždy, JA mám pravdu.
leonidas129 2021-01-07 02:31:24
Messiho a Busquetsa by som ani neporovnaval. Messimu by sa tu za dnesny zapas mali skladat oslavne priesne. ale fanusici su uz na jeho uzasne vykony tak zvyknuti, ze si ich prestali vazit.
dal klucovu nahravku na prvy gol, aku dokaze dat na svete snad len on, dalsie dva goly a k tomu dva ticky. hlavne, ze vsetci tu vychvaluju dembeleho. uz vidim ako sa nepodari zapas a zasa tu budu Lea vyhadzovat s barcelony.
navyse pises, ze kazdy vravi, ze busquets bol pre kazdeho najhorsi. to nieje pravda, takych postov je tu malo, ale vacsine uz vadi tento hrac v zaklade, lebo za tuto sezonu odohral vacsinou tazko podpriemerne zapasy a dlhodobo obrana na cele s nim doslova hori proti silnym superom.
T0mIO Premium 2021-01-07 02:41:48
Obrana na cele s nim? Co je on obranca? Ano, nemal dobrú fázu, ale to uz je preč. Vadí v základe obmedzencom co nerozoznaju futbal od amerického futbalu. Prečo si myslíš ze fdj dal v minulom zápase gol a v tomto prihrával z bránkovej čiary pedrimu? Lebo ma za sebou busquetsa, tak sa môže dostávať do takých pozícií. Bez busqetsa by sme hrali úplný chaos tak ako vzdy ked ho vystrieda pjanic ktorý ked hra tak nevie kde je. Ale to asi fakt vidia len vyvolení.
T0mIO Premium 2021-01-07 02:45:35
A ešte jednu vec si pri messim zabudol, ktorú by si určite nezabudol zdôrazniť červenou pri busquetsovi, PRIHRAL SÚPEROVI NA GÓL.
leonidas129 2021-01-07 03:07:46
no hej DM ma hlavne obranne povinnosti. ved to snad nie je nic nove.
frankie nedal tie goly, pretoze mal za sebou menovite busquetsa, ale defenzivneho zaloznika, co mi vobec neprekaza. prekaza mi na tom poste busquets, ktory podla mna uz na to nema, lebo nestiha. to, ze jeho zla hra je prec sa neukaze v dvoch zapasoch, ale ukaze sa to proti silnym superom ako atletico, real, psg atd. a tam ten hrac pravidelne hori uz dlhodobo.
nebudem zdoraznovat cervenou messiho zlu nahravku ked sme hlavne vdaka nemu vyhrali zapas. a uz si to predtym zdoraznil ty.
T0mIO Premium 2021-01-07 03:34:15
Práveže ťažké zapasy dlhodobo zvláda. Prave dneska ukázal prečo je pre nás ešte dôležitý. Neviem si tam predstaviť lepšieho hráča.
FrankSherean 2021-01-07 18:54:28
Prečo ti vadí Messi dávaj
T0mIO Premium 2021-01-07 18:59:34
Neviem ci by som povedal rovno ze vadí ale s nim sme predvidatleni, všetko ide cez neho, ostatní sami nic neskúsia, alebo len málo. Bez neho by sme mohli byť nebezpečnejší. Ked ma loptu na osi ihriska každý vie ze pôjde na albu a ten bude hľadal len jeho ako keby nikto iný v šestnástke nebol. A keď nejde jemu nikto nic neskusi. Ale vcera zahral dobre. Ja sa teším na barcu bez messiho, ak zostane nebude mi to vadiť, ale bude muset hrat menej.
FrankSherean 2021-01-07 19:56:07
Videli sme pri huesce aký sme nebezpečný bez Messiho 😃 Messi dodáva našim spoluhráčom istý komfort a pokoj to si nevsimas ? Preto sa im hra tak ľahko keď Leo hra však živý príklad bol proti Huesce
2021-01-07 07:43:18
Za prvy polcas by som tam zaradil aj Dembeleho, kazda jeho akcia bola priamociara a posunula nas vpred, casto z toho bolo nebezpecie...
strip 2021-01-07 08:34:25
Přesně Dembele hrál taky hodně dobře. Busquetse mám rád, ale neřekl bych, že ovlivnil zápas víc než Dembele. Spíš si odehrál to co měl
2021-01-07 08:07:32
To fakt chcete kritizovat Busquetse za to, že posouvá balón dozadu a do strany? Haló, ten hráč to dělá už 10 let. Nikdy to nebyl a nebude hráč co naběhá 12km kazdej zápas. Poziční hru a kombinaci má pořád dobrou, kazdej zápas 2/3 přihrávky do jasné šance. Neříkám, že má hrát kazdej zápas základ, ale posílat do penze hráče, kterej hraje základ španělské reprezentace je trochu mimo.
BGSK 2021-01-07 08:37:42
Absolútny súhlas. Vyhrali sme na San Mames kde sa nevyhráva a kritizuje sa hráč ktorý určite najslabší nebol. Taky Griezmann bol úplný čaj lipový na porovnanie. No ja som rad za celkový vynikajúci výkon mužstva. A ak tréner chváli stredových hráčov tak ich chváli. Ma dôvod. Sergio stále bude posúvať loptu z ľava do prava na jeden dotyk tak ako to robil už za Guardiolu. A ze by všetci tréneri, vrátane Aragonesa, Lucha, Valverdeho, Guardiolu boli slepí a iba na tomto fóre megatreneri vedeli ze Sergio hrávať nemá sa mi nezda. Tešme sa z výhry a prajeme si nech to pokračuje takto ďalej.
tunno Premium 2021-01-07 08:41:55
👍
FrankSherean 2021-01-07 10:26:24
Nemá hrať uvidis proti silným superom preukazal sa keď hrali proti liverpoole či bayernu . Keď vam stačí toto pomalé slimackovske statické prihrávanie do strán bez finálnej priamociarovej prihrávky okej takto sa ale nebudeme posúvať ďalej treba rýchlych hráčov na ten post lebo sa viackrát stáva v zápase už aj v la lige proti slabším súperom že ho pedri alebo frenkie zachraňuje
tunno Premium 2021-01-07 10:37:02
Na Camp nou proti Liverpoolu podal spickovy vykon. Po Leovi najlepsi na travniku. Za Anfield mozes vynit X dalsich hracov. V prvomrade nas nicila typologicky katastrofalna zaloha. Buskec Rakitic Vidal jednoducho nemoze fungovat ani vo FIFE nie to v realite.
FrankSherean 2021-01-07 10:42:26
Na anfielde nám vypadla záloha kvôli nemu lebo bol pomal a nestíhal kontrolovať a tým sa otvárali aj krajne strany a z tých sme dostali gól . Pozeral si pravdepodobne iný zápas , prvý gól ktorý na anfielde nám kopol z dorazky origi ale z čoho vznikla táto situácia ? Že busquets prihral na nohy alibisticky hendersonovi
tunno Premium 2021-01-07 10:45:02
Obrana Barcelony zacina pressingom, a tam nebol v predu nikto. Nedokazali sme podrzat loptu kvoli typologicky katastrofalnej zalohe. Arthur ktory bol vo forme strasne chybal. V nefunkncom systeme je tazke zahrat dobre.
FrankSherean 2021-01-07 10:50:53
Čože ? Veď hral vtedy cdm centrálneho defenzívneho záložníka mal len rozdávať lopty do strán a zneskodnovat protiútoky strede hru otvárať a ísť do ponuky keďže bola záloha prehustena . V nefunkčnom systéme je ťažké zahrať ? Takze asi nebude taký dobrý ako si spomínal "busquets je priorita"
tunno Premium 2021-01-07 10:56:25
Nerozumies tomu bohuzial. Okrem toho nezda sa mi, ze by som pisal niekde ze je buskec priorita.
FrankSherean 2021-01-07 11:18:08
O čo sa snažíš prosím ta ? Ja nerozumiem futbalu ? Ty si nedal ani jediný rozumný argument na danú vec všetko som to dokázal vyvrátiť a odpovedať a ty tu dookola miešaš jednu hlúposť za druhou ten komentár si napísal kde sa koeman vyjadroval na busiho. Zjavne ty tomu futbalu nerozumieš že tu máš názory ako zaseknutý culer v roku 2010 hanbi sa za seba a vyber si hlavu už konečne z riti
tunno Premium 2021-01-07 11:21:17
Nesnazim sa o nic. Dnes sa mi s debilom pisat nechce.
strip 2021-01-07 11:29:44
Bez finální přímočaré přihrávky? Busquets není Xavi ani Iniesta. Kdo z defenzivních záložníků dává kazdej zápas finální přihrávky? Rodri? Fabinho? Casemiro? Ne, to fakt není Busquetsova úloha. Je tam hlavně od bránění a od zakládání rozehrávky zezadu, proto se stahuje mezi stopery. Přijde mi, že tady by od něj kazdej chtěl 15 asistencí za sezónu.
FrankSherean 2021-01-07 11:38:06
Nie nie chceme len aby behal a nebol staticky to je všetko . No jo jeho úloha je bránenie ale posledne zápasy to robia zaňho mladý pedri a De jong takze to že mu niekto zachraňuje prdel posledné zápasy neznamená že je pre nás dôležitý to vôbec toto len preukazuje sebavedomie nášho trénera ktorý sa boji riskovať a postaviť tam slubnejsieho a intezivnejsieho hráča , a tých hráčov ktorých si vymenoval majú aspoň za niečo odbehane a nehrajú alibisticky pomaly , vy si to ani nevšímate ale toto je jedna z faktorov prečo nám záloha niekedy horí pretože to čo busquets nedokaze dostúpiť musia pedri a De jong a potom sú v zálohe medzeri.
2021-01-07 08:35:11
V poriadku pán tréner. Len by trebalo aj striedať v určitých momentoch zápasu aby mužstvo stihlo držať úroveň a tempo a zareagovať na dej . Busquetsko dneska 90min na pána tomu sa ani nebudem vyjadrovať fakt škoda slov , Puig Pjanic to bola povinnosť aspoň jedno z týchto mien poslať na ihrisko lebo takto nám hnijú hráči na lavičke. Načo sme dali 50m Arthura za pjanica keď sedí na lavičke ? Pjanic ma momentálne 28 kedy ho začneme využívať keď bude mat 30 ? Je síce úchvatne že sa niečo konečne deje v mužstve ale koeman je 3 tréner Barcelony ktorý nevie striedať alebo nechce striedať. V Barcelone je asi pravidlo že legendy sa striedať nemôžu bez ohľadu na ich výkony áno myslím busquetska. Pjanic 2 zápasy excelentne výkony šup dole na lavičku hra busquets. Možno som zainteresovaný na busiho ale jedine čo mi vadí v Barcelone je Busquets a naše striedania a pristup k hracom
tunno Premium 2021-01-07 08:43:48
Pjanic sa v lete spenazi.
FrankSherean 2021-01-07 08:44:50
A bude hrať busquets ?
FrankSherean 2021-01-07 08:45:35
Nedal si mi odpoved na otázku dal si mi hlúpu odpoved s ktorou nie si ani ty sám presvedčení
tunno Premium 2021-01-07 08:52:08
Vymenou Arthur-Pjanic si Bartomeu zachranoval rit, inak by musel z vlastnych penazi dorovnavat stratu. Uvidime co bude dalsiu sezonu k dispozicii. V sucasnosti by mali hrat prioritne tí traja co vcera plus Puig.
FrankSherean 2021-01-07 09:23:39
Busquets by určite nemal byt prioritou . Ďalšiu sezónu bude k dispozícii Busquets veď dobre hovoríš :D a ešte wijnaldum další 30-nik ppci Busquets by už nemal hrať základ max 30 min naskočiť , vy ale nevidíte že sa momentálne vo futbale behá a veľa ? Frenkie busimu veľakrát musí zachraňovať zadok staticky postavení defenzívni záložník bez rýchlosti v momentálnom futbale je ako hrať bez zálohy vieš to ? To že rozdá na kraj pár prihrávok to je to najmenej čo by mal pri takom plate odvádzať na ihrisku vzhľadom na jeho vek. Busquetsovi teraz vyšiel zápas po dlhom čase a bude základ ako hrom každý zápas už to vidím . Počkaj si ale v LM keď bude hrať základ proti PSG napríklad potom sem môžeš znova prísť a rozdávať mi tvoje nostalgické myšlienky
tunno Premium 2021-01-07 09:31:49
Buskec siel posledny rok o cosi fyzicky dole, este 18/19 bol top. V 4231 horel jak fakla a v 433 sa vracia do slusnej formy. V idealnom svete by sme v lete kupili Rodriho z City ktory by Buskeca nahradil, Upamecana, nejakeho slusneho LB a Mbappeho. Realita je ze pracujeme s tym co mame. Vacsina fanusikov nechape co ma DM robit preto je Buskec kritizovany vzdy, aj roky ked bol este na vrchole.
FrankSherean 2021-01-07 09:42:21
MBAPPE :D rodri Upamecano Slušný ĽB kamoo to čo si teraz vypustil :D Nepotrebujeme mbappeho mame fatiho nepotrebujeme rodriho mame puiga nepotrebujeme Upamecana mame Arauja LB treba trocha sledovať aj la masiu je tam špičkový ľavý obranca menom balde v lete sa pripojí k tímu aleix Moriba to je reinkarnacia yaya toureho ako som spomínal. Neviem čo ty sleduješ ale my mame na čom stavať mame hráčov nepotrebujeme nikoho kupovať v takejto zlej finančnej situácii. Rozmýšľaj trocha .... "bol dobrý" tam to začína aj konci. Dm defenzívny záložník on ktomu ani nehrá centrálneho lebo by nestíhal . Samozrejme že je kritizovaný týmto futbal chodí hádam nepreberajú peniaze len pre sladké rečičky. Hádam nebudeme schovávať realitu preto že je to legenda
kluc 2021-01-07 09:43:43
Horel lebo je pomalý a robil chyby....a nemôžme sa prispôsobovať najhorším hráčom, tak ako sa neprisposobujeme Geiezmannovi každý zápas...
tunno Premium 2021-01-07 10:04:46
Treba mat styroch kvalitnych zaloznikov. Rodri, Dejong, Puig a Pedri by bol ideal, potom uz len niekto do poctu. V monentalnej situacii je to Dejong Buskec, Pedri a Puig. Bcko nesledujem, od doveryhodneho zdroja som cital, ze v Bcku dvaja zaloznici vynikaju viac ako Moriba. Rovnako som hovoril o idealnej (nerealistickej) situacii s Mbappem - ked by sme mali lea, mbapeho, fatiho a dembeleho. O Buskecovi sa hadat nebudem, vidim ako to je a ak to ty nevidis tak nevadi. Presne toto sa tu pisalo o nom aj v dobe, ked bol s prehladom naj DM na svete a to nebolo davno. Z tych zaloh ktore sme odskusali v tejto sezone je buskec dejong pedri najlepsia s prehladom. Mal by hravat aj Puig samozrejme, tato stvorica by mali byt nosni zaloznici momentalne. A Upamecano strci do vacku s velkou rezervou Lengleta, minguezu, garciu.
kluc 2021-01-07 10:13:07
Rodri je novinka od teba 😂 to som dávno nepočul, zasa si mal sen 😂
FrankSherean 2021-01-07 10:14:47
No daj sem ten dôveryhodný zdroj čo si ty čítal 😃😃😃😃 treba sledovať a nie citát novinárov co ta kŕmia dezinformaciami to je ich robota toto nebol argument. Pozri si zápasy Moribu kludne ale ty si čítal to je dôležité.
FrankSherean 2021-01-07 10:20:17
Ale veď Busquets pomaly 33 ročný je priorita
tunno Premium 2021-01-07 10:25:17
Si asi prilis jednoduchy na to ak nepochopis, ze poviem "doveryhodny zdroj" a ty zacnes mliet o plytkych novinaroch. Cital som to od "singlepivot" na instagrame, sledujem ho par mesiacov a z toho co zbezne sledujem je to s prehladom najlepsi zdroj.
FrankSherean 2021-01-07 10:35:29
Dôveryhodný zdroj ako pre teba ? Na instagrame ty sleduješ hráčov a podľa toho hodnotíš či by mali hrať alebo nie ? 😃 takze takto si sa dostal k výroku "busquets je priorita " neexistuje momentálne žiadny dôveryhodný zdroj momentálny svet pozostáva z nátlaku stresu a vyvolávania informácií ktoré nie sú ani 100percetne pravdivé takze si kludne čítaj svoje zdroje o hráčov a talentov Barcelony . Ja ti zasa hovorím že pozerám mladých hráčov a Moriba a Balde sú jediný z la masie ktorý by nám mohli doplniť káder zo zdravou konkurenciou a bez zbytočných výdavkov a nebudú potrebovať ani adaptáciu . A ty mi sem začneš rozprávať že jeden dôveryhodný zdroj na instagrame povedal ...
tunno Premium 2021-01-07 10:47:15
Niesi ty klucov spoluziak? Je tazke citat s porozumenim a mat dôvtip na akej takej zakladnej urovni?
kluc 2021-01-07 10:52:26
neútoč zbytočne :), ale hryzie ťa to riadne :D ....keď si tu viacerí myslia že trepeš sprostosti neznamená že sa na tom spoločne dohadujeme
FrankSherean 2021-01-07 10:55:55
Nie som kľúčov spolužiak ale dokážem rozmýšľať a uvažovať predtým ako niečo napíšem. Možno neviem citát s porozumením , ale ty nemáš ani tie najmenšie poznatky s futbalom tvrdím to z tvojich vyjadrení trocha sebareflexie a cit k tomu futbalu kamosko , lebo napísať že je busquets prioritou je ťažký mentálny kotrmelec.
tunno Premium 2021-01-07 11:04:57
Nedokazes uvazovat predtym ako nieco napises. Bez pochopenia precitaneho textu a elementarnej urovni dovtipu bude s vami vzdy diskusia ako s blaznami bohuzial.
FrankSherean 2021-01-07 11:09:04
Pokial máš hlúpy neobjektívny zaostalý názor čakaj aj takú odpoved hádam sa ty teraz nechceš dávať do pozície dôležitého :D totálne si sa znemožnil nic mi nevysvetľuj lebo človek čo napíše že busquets je prioritou ma IQ a inteligenciu húpacieho koníka .
tunno Premium 2021-01-07 11:18:47
Fakticka poznamka pre zaostaleho debila: 1. Nenapisal som ze Buskec je priorita, napisal som ze aktualne by prioritne mala hravat stvorica zaloznikov, medzi ktorich patri aj on spolu s dejongom, pedrim a puigom.
Fakticka poznamka pre zaostaleho debila c.2: Ak by mi niekto povedal, ze ma informaciu z doveryhodneho zdroja dovtipil by som sa, ze ide o zdroj s ktorym dany clovek zdiela velmi podobne nazory na jednotlive nazory, tipy nazory na vykony hracov atd. Takze prirodzene prikladam vacsiu vahu (nie absolutnu - podpoznamka pre debila )nazoru z takeho zdroja ako nazoru nejakeho zaostaleho debila, co je len priblizne gramotny.
FrankSherean 2021-01-07 11:23:32
Čo ? 😃😃😃
tunno Premium 2021-01-07 11:24:48
😂😂
kluc 2021-01-07 11:29:28
FrankSheeran...inak povedané keď máš novinára s podobným názorom tak máš pravdu :D
strip 2021-01-07 11:31:05
Pjanic nemá 28 let. 30 mu už bylo
BGSK 2021-01-07 11:36:57
Šarana ci ako sa vola nechajte tak. Ved zoderie klávesnicu. Serte na neho. Včera sa mu aj tak nepodarilo zlomiť nohy Sergiovi. Bude to musieť prežiť...
FrankSherean 2021-01-07 11:42:58
BGSK ty si iný vtipálek standup komik
tunno Premium 2021-01-07 11:48:31
Kluc ako inak nepochopil 😃
2021-01-07 08:40:15
Busquets je dobry na La ligu ale v LM proti rychlejsim superom absolutne nestiha. Vcera hral dobre
2021-01-07 08:55:36
Busquets hral dobre ..., lebo nemusel behať. LM určite nie a zápasy La ligy asi tak 70 percent nie. Už na to nemá. Bohužiaľ. Ale klobúk dole pred ním čo dokázal v Barce. A čo sa týka Mesiho T0m10 tomu nesiaha ani po päty
Dodes 2021-01-07 08:56:27
A nie len Busquets
2021-01-07 09:55:47
Za mě nejlepší jednoznačně Leo, jako za mlada, škoda, že to nebyly 4 goly, přál sem mu je. Dembele dobrej jen první poločas, pak už to přeháněl. De Jong s Pedrim naše budoucnost opět prokázala své kvality. Nejhorší bohužel standardně Griez a bohužel i Dest, ten se dneska hodně trápil a bojim se, že až se uzdraví Roberto, že si přes něj nezahraje...
Toky 2021-01-07 10:02:59
Pozor na jednu vec, dôvodom výhry je otvorená hra súpera. Nebetónoval. Keby po góle dali štýl hry 10 obrancov tak sme v prdeli.
FrankSherean 2021-01-07 11:52:18
Neboj sa ten amík vie čo robí ,,, nenechá len tak aby ho Roberto vytlačil Roberto naňho proste nemá aj keď Dest zahrá slabší zápas aj tak naňho nemá