FC Barcelona vo včerajšom finále Španielskeho superpohára prehrala s Athletic Club po predĺžení 2:3. Za prehru si Katalánci môžu sami, keď inkasovali góly po hlúpych chybách v obrane. Poďme na hodnotenie.

Hodnotenie hráčov bolo zostavené podľa nasledovného kľúča -> do úvahy sme brali 2 subjektívne zdroje: hodnotenie portálu ESPN a hodnotenie katalánskeho denníka Sport a potom hodnotenie dvoch štatistických portálov Whoscored.com a sofascore.com. Pri každom hráčovi je priemer známok z týchto 4 zdrojov s komentárom portálu ESPN. Kompletné čísla nájdete v tabuľke na konci článku.

Ter Stegen - 5,7

Ter Stegen s inkasovanými gólmi veľa urobiť nemohol.

Sergiño Dest - 6

Nepodarilo sa mu úplne zotaviť zo svalového zranenia a tak v zápase vydržal len jeden polčas.

Ronald Araujo - 6,5

Dobrý vo vzduchu, rýchly na zemi, vedel si dobre poradiť s nebezpečenstvom zo strany Williamsa po celý zápas.

Clement Lenglet - 5,6

Dostal žltú kartu veľmi skoro v zápase a od tohto momentu už chodil po tenkom ľade. Pri Villalibreho góle bolo jeho pozičné postavenie vyslovene zlé.

Jordi Alba - 6,2

Pomohol Barcelone streliť obidva góly, ale na druhej strane výrazne prispel k tomu, že Barcelona 2 góly aj inkasovala. Pri prvom góle nechal voľného De Marcosa a pri druhom sa zas uhol pred centrom.

Frenkie de Jong - 7,4

Snažil sa nabiehať dopredu aj s loptou, ale vo finálnej tretine mu chýbala podpora.

Sergio Busquets - 6,4

Zahral dobre. Opäť mu pomohla skvelá pozičná hra a prerušil niekoľko útočných akcií súpera.

Pedri - 6,1

Athletic sa o neho postaral oveľa lepšie, než v predchádzajúcom ligovom zápase na San Mamés.

Ousmane Dembélé - 5,9

Dostal sa do niekoľkých veľmi sľubných pozícií a vďaka svojmu zrýchleniu bol vždy nebezpečný, no vo finále neurobil nič.

Lionel Messi - 5,9

Snažil sa na tento zápas zotaviť, čo sa mu aj podarilo, ale v zápase nepôsobil dojmom, že je úplne v poriadku. Jeho frustrácia, ktorá pramenila z jeho výkonu aj z výkonu mužstva sa tesne pred koncom prejavila v situácii, po ktorej videl prvú červenú kartu v drese Barcelony.

Antoine Griezmann - 8,4

Strelil dva góly a okrem toho veľmi pomáhal v defenzíve.

Náhradníci

46' Mingueza - 6

Nahradil Desta už počas prestávky, ale mal ťažký večer kvôli Muniainovi, ktorý bol všade.

88' Pjanić - 6

Nakoniec odohral viac minút, než si myslel, keďže Athletic vyrovnal a predlžovalo sa.

88' Braithwaite - 5,8

Platí, čo v prípade Pjanića, ale keď Barcelona naháňala víťazný gól, pre súpera nepredstavoval žiadnu hrozbu.

97' Puig - 6,5

Odohral nejakú časť predĺženia, často si pýtal loptu, ale nepredviedol nič, čo by stálo za zmienku.

106' Trincão - 5,5

Odohral pár minút, ale neukázal vôbec nič.

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com ESPN
foto: facebook forcabarca.sk

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-01-18 11:19:32
No myslím že "zaslúžené" známky...
2021-01-18 11:23:22
Včera mě mile překvapil Sergio, kdy (myslím, že to bylo před koncem hrací doby) dal sprint, opravdu sprint a zastavil brejk soupeře.
Taky jsem si všimnul (už je to několikatýdenní zápas), zle Grizzi jde stále nahoru. Jeho hra už nejí jen na jeden dotek a přihrávky na nejbližšího, ale snaží se míč podržet, popoběhne s ním, aby našel spoluhráče, zkouší i lehce 1v1 a celkově se dost zlepšuje. Hráč s tou cenou by to měl umět a nikdy jsem tu o něj nestál, ale dělá mi radost, protože si uvědomuje svoje nedostatky a je vidět, že na nich pracuje. Tohle jsou pro mě asi největší plusy večera, bohužel jen tyhle...
Dodes 2021-01-18 12:16:35
Sergio jeden šprint a to je všetko za celý zápas. Bránenie pod tlakom 0 bodov. Keď má čas a priestor ok, ale tak sa už nehrá. Keď hrá celé mužstvo ok tak je v pohode. Sergio žiadne zrýchlenie ako napríklad De Jong.
Blaugranes10 2021-01-18 12:27:58
Zalozenie utoku bilbaa z ktoreho sme dostali gol si zabudol?
Jergus1 2021-01-18 16:30:47
Busquets je platný, ak súper hrá pomaly. Ak musí reagovať na rýchlosť pohybu a myšlienky súpera, tak Sergio nestíha.........v takom pomalom tempe by mohol vydržať aj dva za sebou idúce zápasy. Naopak forma Grizzmana ide stále hore, čomu sa ja teším! Ale napriek zlepšeniu je Grizzi stále kandidátom u prispievateľov na predaj........
2021-01-18 11:31:11
ťažko sa hodnotí včerajší zápas, podľa mňa to bol náš najhorší zápas v sezóne. Prehrali sme aj iné zápasy, ale v nich sme mali aspoň nejaké šance, včera sme okrem tých dvoch gólov nepredviedli absolútne nič. So známkovaním sa dá len a len súhlasiť, pozitívom zápasu bol len dobrý výkon de Jonga a dva góly Grizzyho.
Ja osobne dosť podporujem Koemana, myslím si, že prišiel vo veľmi ťažkých časoch a podľa mňa sa hra pod ním zlepšila, ale včera to nezvládol ani on. Určite mali prísť skôr striedania, okrem Minguezu mal ísť na ihrisko aj Puig miesto Pedriho a kľudne aj Umtiti miesto Lengleta.
Nerád hodnotím rozhodcov, ale páčil sa mi jeden výrok tu na fóre - síce neurobil žiadnu veľkú chybu, avšak urobil viacero malých. Minimálne Dani Garcia mal v zápase vidieť 3 žlté karty (a to hovorím o 100% kartách) + tam bolo viac situácii kedy nám Bilbao zastavilo protiútok držaním a podobne, za čo tiež mohol dávať karty. Na druhej strane taký Lenglet dostal žltú hneď pri prvej možnosti (aj keď bola udelená správne).
Počas zápasu som si hovoril, že ak Bilbao vyhrá, tak to bude plne zaslúžene a aj im to doprajem, ale po tom, čo predviedli v predĺžení od toho tretieho gólu, to bol jedným slovom grc. Vždy som bral Bilbao za sympatický tím ale po včerajšku som z nich znechutený, najmä z toho bradatého pajtaša s číslom 20. Ja byť na ihrisku, tak ho v 120. minúte tak prebrúsim cez kotníky, že by si nabudúce rozmyslel, či sa bude správať tak, ako sa správal. Bohužiaľ, u nás v tíme to nemá kto urobiť a to je niekedy škoda.
piqe73 Premium 2021-01-18 11:54:03
Taký Carles Puyol
Tak ten by narobil poriadky a aj so svojimi spoluhráčmi
Sety 2021-01-18 13:25:07
Keby si videl Bilbao v 80. rokoch tak by ti ako fanúšikovi Barcy veľmi sympatický neboli. Hlavne keď u nás hral Maradona, tak sa hralo riadne tvrdo.
RoAd 2021-01-18 16:18:07
Presne, Sety. Dnes by za take fauly bol neskutocny trest. Vcera hralo Bilbao rovnako spinavo, len nenapadnejsie.
2021-01-18 11:37:23
I když mám Dembélého ve velké oblibě, tak včera aspoň ten první poločas nepředvedl absolutně nic. Jinak celkově tým hrál velmi slabě. Bilbao bylo fyzicky mnohem dál než Barca. Ter Stegena bych nehodnotil (není moc co). Kdo se mi líbil, tak byl Araujo a pak Messi (krom čer. karty). Zbytek týmu vypadal bez formy, bez šťávy. Člověk by řekl, že to měl Koeman víc protočit. Ale otázkou je jak? Někteří zraněný, někteří bez formy - Trincao, Pjanič, Martin...Aleňa před nedávnem odešel na hostování. Nebyl to ideální čas pro nás na tento zápas. Jinak Gratulace Bilbau bili se srdnatě.
Martin77 2021-01-18 11:38:20
Jo zapomněl jsem na Griezzmana, včera velmi podařené utkání z jeho strany.
Samci80 2021-01-18 12:02:49
Griezmann dobre hral no
ARTURMELO 2021-01-18 12:13:34
Martin77 suhlas
2021-01-18 11:40:16
Mingueza 6? Viem neni to jeho pozicia ale bol proste slaby. Puig a 6.5 je cisto za usmev asi. Lenglet 5 6? to je konecna v boji o trofeje. Hrac co klucove veci doserie lebo je pomaly a pozicne zufalo hrajuci. Naopak pridal by som de jongovi podla mna velmi dobry vykon.
2021-01-18 11:44:57
Skoda ze nedostava znamku aj trener. Striedat 2 minuty pred koncom 2 hracov naraz, namiesto 2 samostatnych striedani, to je naozaj trenersky majsterstuck ako by povedal laco borbely. Na lavicke mame odbornika ktory nema ani na horne oresany
BigBoiGleb 2021-01-18 13:35:26
Čo ti jebe ze horne oresany xddddddddddd
galibier 2021-01-18 13:52:44
Bejvavali casy ze Horne Oresany( dedina pocitajuca cca 1500 dusi) hrala tretiu ligu( s domacimi chalanmi z dediny,ziadny zoldnieri)s Holicom,beckom Senice ci Myjavou.Hraval sa tam na dedinske pomery nadstandardne pekny futbal.A trenoval tam chalan co to mal vyslovene ako konicka,inak robil sustruznika v Trnavskej firme.
Blaugranes10 2021-01-18 13:54:25
Nevolal sa nahodou Ronald? : D
2021-01-18 11:47:18
Nebol to zlý finálový zápas, sledovať Bilbao, ako hrajú presne to, čo treba proti Barce, bolo zaujímavé.
Pripadalo mi to ako výukové video "Ako hrať proti Barcelone" ktoré by si mohli púšťať tréneri na svojich odborných konferenciách.
De Jong, Araujo, Griezmann veľmi dobrý vykon, aj Busquets a tér Stegen hrali dobre.
Alba, Lenglet zahrali slabo, najhorší mi prišiel Dembele.
tunno Premium
2021-01-18 11:55:25
Chyba nam kvalitny utocnik a stoper.
Blaugranes10 2021-01-18 11:59:40
Aby ich trenersky mag ignoroval ako Puiga?
galibier 2021-01-18 14:06:50
Bojim sa ze nam to potencionalna posila z City nevyriesi.
tunno Premium 2021-01-18 14:11:17
Viac sa obavam, ze do utoku pride Depay a s Griezmanom budu tvorit tandem juzlesakov.
FCB1933 2021-01-18 17:30:33
Chýba nám útočník, to súhlasím, ale viac ako stopér nám chýba krajný obranca. Niekto poriadny, čo by posadil Jordiho. Ja ho mám veľmi rád, ale je to flakac bez motivácie.
tunno Premium 2021-01-18 17:36:10
Postav pred neho Fatiho a garantujem ze to bude ine. Kazdy tu vychvaluje Grizmana za 2 goly a vraj defenzivnu pracu, nikoho vsak nevyrusuje ze zavinil 2 goly. Na strane na ktorej Grizman nastupi neutocime, nevytvarame si tlak naopak vytvara si ho súper. Treba nam poriadneho utocnika ktory da stoperom zabrat nie hraca co zavadza vlastnym obrancom miesto toho aby zamestnával tých súperovych.
FCB1933 2021-01-18 20:58:03
Súhlasím. Ale zároveň tvrdím, že viac ako na stopérovi nás tlačí topánka na kraj(och)i obrany.
Máme Emersona v Betise, treba ho stiahnuť. Asap
tunno Premium 2021-01-18 21:06:13
Emerson je na urovni firpa.
FCB1933 2021-01-18 22:56:35
Ani náhodou. Ten je minimálne rovnako dobrý ako Dest. Smerom dopredu urcite
sylarko 2021-01-19 04:02:24
tunno: obohrata platna. za oba goly mohol alba s busquetsom+ za druhy aj lenglet ked hlupo fauloval. ani za jeden griezmann nemoze.
tunno Premium 2021-01-19 07:42:53
Buskec? 😃 pri druhom gole Griezman zluftoval pri standardke a pri tretom ako to je uz typicke zavadzal vlastnym obrancom branil williamsa aj ked vzadu sme mali dostatok obrancov. Ak by tam neobsmrdal tak by williama dostupoval Araujo. Na strane na ktorej hraje sa neutoci, to plati cele dve sezony zasiva tym vlastny tim a pri inkasovanych goloch a lapsusoch je podobne casto ako lenglet.
sylarko 2021-01-19 08:02:20
ty si fakt idiot :D ta standartka by ani nebola, keby lenglet hlupo nefauloval hraca potom jak busquets mu nestihal. niesom si isty ci prvy gol nahodou nepadol po tom jak buskec stratil loptu na utocnej polovici a zalozik tak protiutok bilbaa???? a ten treti gol proste to trafil. s takymi strelami nezrobis nic. keby tam je aurajo a dopadne to takisto tak co potom? budes aj jeho hatovat tak jak griezmanna? samozrejme ze ne. si len zaujaty zaslepeny KOKOT nic viac. az mi rupli nervy. griezmann nech robi cokolvek bude zle. keby nepomahal obrane. tak budes zas pisat, ze nehra nic ale ani nepomaha obrane. proste vzdy si vezmes ztoho zapasu to aby si mohol danych hracov hatovat..preco nepises nic na albu???? on moze za tie goly 1000x viac. prvy keby si postrazil hraca jak mal tak nepadne. druhy keby sa tomu centru neuhol tak asi tiez nepadne a treti by ani nebol kedze by sme vyhrali.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tunno Premium 2021-01-19 08:14:45
Nepadol po jeho strate. Je jedno, ci Williamsa dostupuje Araujo alebo Griezmann dobre 😃 Ked je utocnik skoro furt vzadu Bilbao moze hrat o to agresivnejsi pressing, ale tomu nepochopis ty kokot😁
sylarko 2021-01-19 09:34:46
dobre tak ked nas tlacia, nechajme utocnikov v utoku ze? a zalohu v zalohe ...to je tvoja logika? taze ked z toho nebol gol, tak ta skolacka strata buskeca bola v pohode ze? keby toto zrobi griezmann tak tu to vyspevujes dalsich 10 dni s capslockom. a co teda ten alba? nevidim ziadnu kritiku na nho. lenglet??? nic??? ahaaa zabudol som za vsetko moze griezmann :D :D sasko
tunno Premium 2021-01-19 09:49:57
Preco musis pochopit vsetko tak primitivne, rozmyslas v binarnej sustave. Ak si si nevsimol aj Fati, Dembele a ktokolvek kto nastupi na kridle brani. Griezmann sa tam vyslovene zašiva ked vobec nemusi. U Albu si nepametam zly zapas, v ktorom by mal pred sebou normalneho kridelnika. Pri tych jeho zlych zapasov tam ma vzdy hracov s ktorymi nemoze spolupracovat bud kridlo Cou, Pedri, Griezmann alebo dokonca proti Bayernu Vidal. To je jak strelenie si do kolena uz pred zapasom. Rozumiem, ze tam nema trener teraz poriadne koho postavit, to je vsak vina zleho predsezonneho planovania kedze sme si nechali zbytocnych hracov miesto toho aby prisla posila do utoku.
sylarko 2021-01-19 10:52:52
co maju kridla s tym ako brani alba??? tie kridla mozu zato, ze si alba nevie pokrit hraca???????
tunno Premium 2021-01-19 11:03:53
Ma to vela spolocneho. Ak mas dobre fungujucu stranu tak mozes utocit, vytvarat tlak prospieva to psychike a naopak ked ju mas ofenzivne nefunkcnu tak proti dobremu timu si prirodzene pod tlakom. Pozri si nejake analyzy zapasu z Bayernom oni tazili prave z toho ze vedeli ze mozu hrat extremne vysoko, kedze v predu bol len Suarez a aj ten sa nepocita kedze je pomaly a obrane neujde.
sylarko 2021-01-19 11:04:48
aha taze keby tam mal alba normalne kridlo, tak si toho hraca pokryje chapem ta dobre??
tunno Premium 2021-01-19 11:07:49
Keby mal hraca s ktorym vie utocit neboli by sme tolko pod tlakom naopak tlacit sme ich mohli my, nie sterilne si loptu posuvat. Okrem toho ten prvy gol nebol jednoduchy na branenie athletic to previedlo na vysokej urovni.
sylarko 2021-01-19 11:21:01
takto podtlak sme sa dostavali aj ked sme tam mali normalne kridlo fatiho.
tunno Premium 2021-01-19 11:27:30
Alba vzdy patril k vitalnym hracom ak tam mal Fatiho alebo Dembeleho. Chapem ze teraz nie je na vyber ak si vsak grizmana nechame aj dalsiu sezonu tak sa na to mozeme rovno vysrat.
sylarko 2021-01-19 11:43:20
griezmann nieje ten hlavny problem toho co sa deje!! chyba nam hrotak a stoper. mame najhorsiu obranu za niekolko rokov. a griezmann sa dostava do formy.
tunno Premium 2021-01-19 11:48:45
Chyba nam utocnik, a miesto koho podla teba ma hrat? Miesto Griezmana to je logicke. Ci uz by sme mali 2kridla hrot alebo kridlo hrot Leo prave on je nadbytocny.
sylarko 2021-01-19 11:50:42
chyba nam hrotak. kridla by boli. griezmann nadbytocny byt nemusi. leo je tu pravdepodobne poslednu sezonu. taze moze hrat na jeho mieste. ale stale plati to ze prehravame kvoli individualnym chybam v obrane.
tunno Premium 2021-01-19 11:53:09
Ved grizman dopredu nerobi nic. Max si par krat za zapas dobre nabehne. Absolutne nema na Barcu.
sylarko 2021-01-19 11:59:25
aha teraz da 2 goly a nerobi nic.... co viac od utocnika chces?
tunno Premium 2021-01-19 12:04:32
Golov dava malo, a keby ich daval viac futbal sa hraje 90 minut. Pre tim ktoreho taktika je utocit a vytvarat si tlak je hrac ktory je cely zapas neviditelny prekazka v dobrej hre.
kluc 2021-01-19 12:11:17
Sylarko nepoučil si sa z mojich diskusií s ním? :D :D normálne sa smejem jak ti chce silou mocou oponovať vaic a viac :D
tunno Premium 2021-01-19 12:21:04
Kluc prestan zavidiet a ziarlit ze rozumiem futbalu 😂
kluc 2021-01-19 12:31:47
Ešte že si sa zasmial, inak by som si myslel že to vážne myslíš...
sylarko 2021-01-19 12:43:54
kluc: obcas ma to aj bavi. ked mam naladu :D
tunnko: griezmann bol jedinny z utocnikov, ktoreho pocas zapasu bolo najviac vidiet, a ze neviditelny :D :D takeho messiho som do 20 minuty ani nezaregistroval, ze hraje...dembeleho som videl prvykrat pri lopte pred druhym griezmannovym golom. achjaj ja sa normalne stavim aj keby griezmann daval kazdy zapas hatrick, tak ty si aj tak nieco najdes aby si ho mohol zkritizovat....
tunno Premium 2021-01-19 14:11:31
videl si ho dvakrat pri gole, inak tam robil len kokociny v zadu kde ani nemal byt. Griezmann je systemovy problem, bolo to okate uz minulu sezonu. Podobne ako ked hraje Cou, ci Roberto v zalohe, kedysi Fabregas a podobne. To su hraci, ktorý svojou charakteristikou skodia timu, a to aj v zapasoch ked im nejake veci vyjdu. S vynimkou Coutsa na CAM, tam jedine zapada akurat hovno z toho lebo 433 nam sedi viac a Pedri aj Puig su lepsi.
sylarko 2021-01-19 18:32:02
ty mas svoju periodicku tabulku hracov a ides si svoje stale. vobec nekukas kto ma aku formu a podobne. mas svoje vzorce a naslepo si ich ides. a+b=c jak daky robot. to ze puig tiez posledne 2 zapasy ide s formou dole ta ale uz nezaujima. a momentalne lepsi jak couts urcite nieje. pedri zacina byt tiez celkom vystaveny z tych minut co mu koeman dava.
tunno Premium 2021-01-19 18:50:36
Tomu neporozumies ak to nevidis. Su hraci co skodia systemu a znemoznuju tym vyniknut spoluhracom. Kazdemu hracovi moze nevyjst zapas drzat vsak v time hraca ktory kazi hru aj vtedy ked sa mu dari je sprostost. Fabregas mal velmi dobre statistiky, co z toho ze mal 1+1 v zapase ak zvysnych 90 min nechapal pozicnost, nevedel pressovat a nezrychloval hru, potom nefungovalo vsetko na okolo. Griezman je nieco podobne, je to vidno hned.
kluc 2021-01-19 19:17:00
Tunno len pre zaujímavosť, hrávaš futbal alebo trénuješ alebo pracuješ niekde vo futbale? (nehľadaj nič ofenzívne, verím že mi dokážeš aspoň na túto otázku normálne odpovedať)
sylarko 2021-01-19 19:27:11
toto milujem "tomu nerozumies ak to nevidis" :D :D tunno skoda je ta tu. mal by si ist dade trenovat, uz vidim jak hrate s nejakou hornou dolnou tiki taka a tunno za ciarou to tam diriguje :D :D :D taze podla teba je lepsie prehrat 0:2 ale hlavne ze mame system ako vyhrat 3:0 s hracom co kazi hru :D no ja neviem co si skor vybrat :D :D :D
tunno Premium 2021-01-19 20:04:06
Ja vas uprimne lutujem ze to nevidite, podobne tych co tu roky pluvaju na Buskeca, tí nemaju nielen paru ale ani zazitok z futbalu. S disfunkcnymi hracmi sme nikdy nic poriadne nevyhrali, vzdy sme s snimi hrali hovno a vypravas tu o vyhravani 3:0 s juzlesakmi. Kym tu budeme mat Griezmanna toto je nas strop a to sa nezmeni ani keby zacal efektivne premienat sance. Pozri sa na Fatiho, ci Dembeleho ked je vo forme. To je uroven ktoru na kridle mame mat a ta prevysuje Grizmana o triedu.
kluc 2021-01-19 20:10:24
čiže nie, dik... :D
tunno Premium 2021-01-19 20:12:07
A? Ja ti mozem osrat ze hrajes za nejaku dedinu. Su tu aj ludia co si robia trenerske licencie a mame prakticky totozne nazory.
kluc 2021-01-19 20:27:58
ale ja som sa pýtal na teba nie na seba, a keby trénuješ aj prvú ligu môj postoj na tvoje somariny to nezmení...mimochodom aj ja mám licenciu...
kluc 2021-01-19 20:28:47
akurát sa mi potvrdilo že nevieš normálne odpovedať bez toho aby ťa niečo urazilo...
tunno Premium 2021-01-19 20:47:50
Ja sa neurazam, mna nebavia tie tupé klišé pripomienky "kde hrajes, co si vo futbale dokazal atd" tvoje nazory ma nevyrusuju.
Okrem ineho teraz kazdy, kto je co i len trochu pricetny suhlasi somnou so vsetkymi vecmi co sme "debatovali", o zlepseni so zmenou formacie, o tom ze cou a griz by mali byt predani a miesto nich mal prist utocnik, ze pedri nema hrat kridlo a pod. To ani niesu veci nazoru to su proste jasne veci.
kluc 2021-01-19 20:57:28
a kto nesúhlasí je nepríčetný, to je tvoj záver :D ...ja som neni tiež proti predaju tých dvoch ale nebudem teraz celý rok za to vyplakávať a urážať tých hráčov...no hej keď začnú premieňať šance a nerobiť chyby v obrane môžu hrať akúkoľvek formáciu, povedal to aj tvoj Busquets ale ten je asi tiež nepríčetný...
tunno Premium 2021-01-19 21:13:08
Prikladas vahu hlupostiam, Buskec povedal dost nesurode suvetie a prakticky nepovedal nic, co je typicke pre predzapasove tlacovky. Koaman si tvrdo branil 4231 pred zapasom so sociedad a v zapase dal 433. Prave v ten tyzden pred sociedadom Alfredo Martinez informoval ze hraci presviedcaju Koamana s tym, ze 4231 je prilis rigid a chcu hrat 433. Vies si predstavit ze by mohol na tlacovke povedat nieco na styl: 4231 je brak je dobre ze konecne hrame 433? To by bolo totalny atak na trenera. Taku priamo kritiku do vlastnych radov si dovolia len idioti, ako napriklad Depay ktory veselo povie ze s lepsimi hracmi by hral 10x lepsie. To hovori za vsetko co je zac.
kluc 2021-01-19 21:19:58
veď koemanove tlačovky nečítaš :D a keď už chcel by som vidieť kde to tvrdo bránil :D áno Koemana presviedčajú hráči :D bože, čo veta to somarina...a to o tom Depayovi si si zase len domyslel a nepochopil... ach
tunno Premium 2021-01-19 21:30:30
Koamanove tlacovky som v celistvosti cital v predsezone a a prvych par zapasov sezony aby som si o nom urobil obraz. Potom som zvykol preletiet otazky obvykle tam nie je nic k veci a to byva obvykle aj u inych trenerov. Vtedy pred zapasom so sociedad bolo rozostavenie rozoberanou temou takze ked to bolo v otazkach tak si reakciu precitam ked ma to zaujimalo. Od tej doby ma tlacovky nezaujimaju neda sa tam uz nic dozviet. Bolo jasne ze nadviaze na to co funguje - kvalitnu zalohu nejaku dalsiu kvalitativnu zmenu od Koamana neocakavam
kluc 2021-01-19 21:45:03
pekný príbeh, ale to tvrdé obhajovanie som nepostrehol, zase nejaký z tvojich výmyslov čo čím viac rozprávaš tým viac tomu veríš :D to že sme vyhrali zápasy neznamená že to bolo bolo len kvôli 433, mne sa potvrdzuje čo hovorím ja- všetko je to o forme- paradox nedeľného zápasu bol ten že hráč ktorému systém ževraj nevyhovoje mal lepšiu formu ako Dembelé ktorý tam hrá dlhšie a Messi čo krídlo ani nehráva ale nazývame to 433...
kluc 2021-01-19 21:47:07
prepáč..aby si ma nechytal za slovíčka- keď hráme s iným hrotom ako Messim, ale pointa je rovnaká aj keď hrá Messi false9
tunno Premium 2021-01-19 21:59:53
Ja ta nepresviedcam. Ale grizman okrem tych dvoch izolovanych momentov bol slaby ako obvykle. Aj Gomes za nas dal raz 2 goly pritom hral rovnake hovno ako vzdy. U fabregasa to bol standard, bezne mal zapasy s napr svoma kanadskymi bodmi realne vsak narusal cely system. Dembele je hrac ktory ma strasne nevyrovnanu formu, aj tak vsak s nim súperova obrana musi ratat pre svoju rychlost. U Grizmana je to opak, ten dobrovolne sedi vzadu a umozni súperovi hrat vyssie a este spoluzavini zbytocne goly.
kluc 2021-01-19 22:04:50
no vidíš a Gomesovi ani Fabregasovi nepomohlo ani 433...všetko o forme...
tunno Premium 2021-01-19 22:06:14
Gomes ani fabregas na barcu nemali, rovnako grizman.
kluc 2021-01-19 22:11:30
veď áno ani systém ktorý hrali stále im nepomohol a fabregas ho dokonca vedel hrať z la masie...
tunno Premium 2021-01-19 22:14:48
Aj roberto hral v la masii a v trojclennej zalohe hrat nemoze. To je o talente.
kluc 2021-01-19 22:22:25
veď o tom celý čas hovorím, žiadny systém ti nenahradí individuálne chyby alebo formu...a talent je hovno, nemerateľná jednotka...
tunno Premium 2021-01-19 22:32:20
System ma barca jasny dany a najviac tomu vyhovuje 433. To ze hrac nema na Barcu je vec druha a nema s tym nic spolocne.
kluc 2021-01-19 22:37:07
jasne daný, hlavne že pol zostavy to môže byť jedno čo Barcelone vyhovuje...systém sa prispôsobuje hráčom nie hráči systému...to je základ ...forma, individualita > systém
tunno Premium 2021-01-19 22:48:03
Hrame sto rokov to iste, s uspesnostou v zavislosti na kvalite hracov. Aktualna zaloha nam sedi, nesedi nam utok.
kluc 2021-01-19 22:53:49
ale tí hráči to nehrajú 100 rokov... Pedrimu môže byť jedno či hrá CAM alebo AM, de Jongovi môže byť jedno či hrá CM alebo dvojité DM, Messimu je jedno či hrá false9 alebo RW, ide o to ako tam zahrá, či bude vo forme, či strelí gól, či bude viac behať...a určite by jeho výkon nemalo ovplyvniť nejaké rozostavenie...
2021-01-18 12:01:54
Lengletovi by som ubral na 4 aj. Griezmann s Araujom najlepsi od nas. Ale zial najlepsi celkovo v zapase bo Inaki Williams ale zasluzene
2021-01-18 12:03:31
Včera Pedri neviditeľný. Ak bude hrať zápas čo zápas tak vyhori jak fakla. Už teraz ťahá nohy po 60 min. Pjanič žiadne oživenie. Trincao ten nemá ani na Barca B. Škoda ho posielať na hrisko
2021-01-18 12:07:57
Trincao do Becka a treba nominivat Collada uz konecne
2021-01-18 12:08:38
Alba, Lenglet totálne sračky pri bránení. Alba bol kupovaný v časoch keď sme mali najlepšiu zálohu sveta a vtedy brániť veľa nemusel.
Vpredu ako tak, ale bránenie 0
tunno Premium 2021-01-18 12:12:32
Alba potrebuje pred sebou hraca s ktorym moze kombinovat, utocit a vytvarat si tlak. Potom je v pohode obrana nie je pretazovana.
Dodes 2021-01-18 12:19:45
To vieme, ale bránenie má na ho..o a on je v prvom rade obranca.
2021-01-18 12:28:57
Pride mi, ze Pedriho vykon sa vytraca s kazdym nasledujucim zapasom. Ja mu strasne fandim, ale on ma 18 rokov, podla mna je rozumne jeho starty davkovat s rozvahou, jeho kariera je na zaciatku nieje kam sa hnat.
Blaugranes10 2021-01-18 13:39:42
Lenze on je oblubenec rysaveho maga takze bude hrat,az kym sa nezrani
2021-01-18 12:45:35
Trincao potřebuje nutně psychiatra. Tohle už není normální, ten kluk je hlavou úplně mimo.
Lengleta bych po první žluté nakopal do prdele a stáhl ze hřiště. Na co nám je stoper, který po zbytek zápasu musí chodit kolem hráčů po špičkách? A to není poprvé a ani naposled.
Pedri potřebuje oddech.
Braithwaite již pomalu ukazuje, že tohle není jeho level a musí odejít.
Nispero 2021-01-18 20:55:27
Trincao urcite potrebuje pomoct, inak sa bude pakovat za par drobnych ako zbity pes a z toho nebude profitovat nikto.
2021-01-18 12:56:00
griezzman hodnotenie ma 8,7 nie 8,4 chyba či ?
2021-01-18 16:44:47
Všechna čest Grizzimu že se nevzdává a maká. Začalo mu to tam i padat. Snad se dostane ještě do větší pohody a bude to tam sypat. Zatímco Lenglet je momentálně náš nejhorší hráč o parník. To je šílenost s ním ta obrana je uplně o 5 lvl někde na urovni okresu. A Sergio opět ukazuje že proti bojovnému týmu nemá co hledat v základu.
sylarko 2021-01-19 04:17:14
kludne dat dozadu aurajo+umtiti alebo aj araujo+mingueza horsie ako s lengletom to byt nemoze