FC Barcelona vo včerajšom zápase predviedla brilantný výkon, keď porazila Granadu vo štvrťfinále pohára 3:5, ale až po predĺžení. Pred futbalových nadšencov bol tento zápas naozaj lahôdkou, a lahôdkou boli aj výkony niektorých hráčov Barcelony. Takéto sú známky.

Hodnotenie hráčov bolo zostavené podľa nasledovného kľúča -> do úvahy sme brali 2 subjektívne zdroje: hodnotenie portálu ESPN a hodnotenie katalánskeho denníka Sport a potom hodnotenie jedného štatistického portálu - sofascore.com. Whoscored.com tento zápas nehodnotil. Pri každom hráčovi je priemer známok z týchto 3 zdrojov s komentárom portálu ESPN. Kompletné čísla nájdete v tabuľke na konci článku.

Ter Stegen - 6

S gólmi toho veľa urobiť nemohol, no stál na začiatku akcie, ktorá viedla k prvého Albovmu gólu v zápase.

Roberto - 6,6

Návrat do základnej zostave po zranení veľmi neoslávil, pretože sa zranil opäť a musel z trávnika predčasne pod sprchy.

Araujo - 6,9

V prvom polčase urobil niekoľko pre neho nezvyčajných chýb, ale neskôr ukázal fenomenálny výkon, pretože v čase, keď sa mužstvo hnalo za vyrovnaním, bránil prakticky sám.

Umtiti - 4,7

Pri prvom góle sa dostal do nepríjemnej situácie, ale mal si poradiť lepšie. V prvom rade nemal stratiť loptu vo vlastnej šestnástke. Pri druhom góle bol nachytaný na hruškách a potom už nestačil rýchlemu Soldadovi.

Alba - 9

Ukázal úžasnú energiu a veľmi často sa zapájal do útokov. Bol aj ocenený, keď strelil 2 góly a na jeden ďalší prihral.

De Jong - 8,1

Neúnavný výkon zo strany Holanďana. V zápase sa ujal viacerých úloh v závislosti od toho, čo mužstvo potrebovalo. Vyhrával lopty v obrane, strelil svoj 6. gól v sezóne.

Busquets - 6,7

Dobre čítal hru, ale Koeman ho nahradil Puigom, pretože potreboval ofenzívnejšieho hráča.

Pedri - 7,7

Podobne ako De Jong, mal veľmi dobré momenty. Loptu mal nalepenú na kopačke a veľmi dobre si počínal aj pri návrate do obrany.

Trincão - 6,7

Stále čaká na svoj prvý gól v drese Blaugranas. Aj v tomto zápase sa dostal do dobrých príležitostí, ale šťastie opäť nestálo na jeho strane. Po hodine hry ho Koeman vystriedal.

Messi - 9

Síce nestrelil gól, ale jeho pasy viedli k prvým dvom gólom mužstva, jeho strelu doklepol do siete De Jong. Sám nastrelil žrď, ďalší pokus mu vyškriabal Aaron. Odohral veľmi dobrý zápas.

Griezmann - 9,3

Možno si pomyslel, že pôjde o zápas blbec, keď brankár súpera mu chytil aj výborné zakončenie po nožničkách. Ale potom to rozbalil naplno, keď strelil prvý gól Barcelony, vytvoril 2 góly pre Albu a pridal ešte jeden gól. V tejto sezóne nastrieľal už 12 gólov.

Náhradníci

56' Dest - 6,5

Rozhodca po jeho súboji v šestnástke odpískal veľmi prísnu penaltu pre Granadu.

63' Dembélé - 7,1

Nastrelil brvno, poslal do šestnástky niekoľko nebezpečných centrov a súperovi robil problémy vďaka rýchlosti.

63' Braithwaite - 6,3

Bol stále k dispozícii v okolí pokutového územia, v nadstavenom času mu brankár chytil pokus hlavičkou.

77' Puig - 7

Nemal priamy podiel na žiadnom z gólov, ale jeho prítomnosť na ihrisku zohrala v zlepšení výkonu Barcelony dôležitú úlohu.

106' Lenglet - 5,8

Do zápasu sa dostal v polovici predĺženia, aby vystužil obranu. Veľa práce nemal.

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com ESPN
foto: facebook forcabarca.sk

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-02-04 09:40:09
To bol zápas priatelia ! Kto išiel spať v 80. minúte, môže si búchať hlavu o stôl... Pre mňa po Paríži (6:1) jeden z najlepších zápasov, aký som videl. a Hejteri, čo ste vo fóre písali za stavu 2:0, že čo u nás ešte robí Griezmann... presne toto :))))
zajo6991 2021-02-04 09:44:24
Hah, ja som to zrovna v 80. min začal pozerať :D oplatilo sa
2021-02-04 09:43:13
Piaty gól založil Dest a za jeho čas na ihrisku omnoho viacej podporoval útok ako Sergi. Samozrejme spravil nespravodlivú penaltu tak známku nižšiu trošku chápem, ale dať Robertovi vyššiu známku- no neviem, neviem.
chiefkeef3hunna 2021-02-04 10:01:55
Roberto dostal vyššiu známku lebo je kapitan a "univerzal" vo všetkých góloch mal Dest prsty , z tou penaltu súhlasím , Dest z Demebelem zobrali pozornosť obrancov na seba preto bola hra viac otvorenejšia. Hodnotíme podľa zásluh nie podľa herného prejavu
maryann 2021-02-04 10:11:28
Nie ,preto že neubránil strelca gólu !!....
chiefkeef3hunna 2021-02-04 10:17:34
Don Cafu Sergi Roberto Arnold univerzalos kapitánom :DDDDDDD
2021-02-04 09:44:32
fakt by ma zaujimalo kto hovoril mne ked som povedal ze potrebuje čas grizi ale vy ze predajme ho
Nech sa paci
marke7 2021-02-04 09:52:11
A kdyby tenkrát Puig neproměnil penaltu a my vyletěli už v semifinále superpoháru kvůli trapné penalty od Griezze, to bys říkal zase co?
xdiko 2021-02-04 10:05:00
Jedna lastovicka leto nerobi, na to nezabudaj, az bude Griez pravidelne strielat goly, mozeme sa o jeho prebudeni bavit, ale zatial nieje schopny sam vypracovat nic a ked nieco streli, jedna sa vacsinou o doklepnutie. Pre porovnanie si zober napr. posledny Albov gol, presne to cakam od Grieza, ale zatial nic.
tunno Premium 2021-02-04 10:08:12
treba ho predat jednoznacne. chemia v utoku je slaba a Griz vie hrat len z prvej.
Chleba123 2021-02-04 10:19:13
Griezmann v lednu - 6 golu a 5 asistenci (nejproduktivnější hráč za leden v la lize)
lovefootball 2021-02-04 10:20:58
Tak Griezmann z dneškem za sezonu a půl 27 golů za Barcu.
tunno Premium 2021-02-04 10:38:31
Je len dobre ze sa mu statisticky dari.
kluc 2021-02-04 10:44:51
Griezmann nie je taký veľký problém keď pozriem aké majú v Reale problémy s Hazardom, cca rovnaká cena, rovnaký vek, zmluvy majú do 2024, plat cca rovnaký....už len to že je zdravý a pripravený odmakať každý zápas nám dosť pomáha...
tunno Premium 2021-02-04 10:50:14
problem je pretoze chemia je slaba a ma obmedzeny arzenal schopnosti. Vcera bol tiez 80 minut mimo co je unho standard. Vo vacsine zapasov si nebudeme moct dovolit hrat s 5timi utocnikmi ako vcera v zavere.
kluc 2021-02-04 10:55:04
ja len hovorím že Hazard je ešte väčší flop a pred 2 rokmi bol medzi top 5 hráčmi sveta, teraz neni hádam ani v 100-ke....suma za Griezmanna nebola adekvátna, neskutočne prestrelená ale je väčší úžitok z hráča čo hrá ako čo nehrá...
pavol_jonek 2021-02-04 11:02:45
no štasticky sa mu dari a v poslednom obdobi co zapas to gol a chlapci to je jedno ako gol date ci je to aj nepekny z dorazky ale je to toto je grizi vie kde ma stat keby nedal ktoby dorazal a potom by ste sa stazovali ze nedoraza strely hovorim proste stoji na spravnom mieste v spravnom case
lovefootball 2021-02-04 11:04:12
Je tazke podavat dobre vykony, ked tim nefunguje ako celok. Ked zaloha spomaluje akcie, atd.. Teraz sme sa zlepsili a Griezmann ukazuje svoje kvality.
lovefootball 2021-02-04 11:14:39
No, to som vlastne zopakoval cast toho, co povedal tunno.
Federer 2021-02-04 11:53:09
Vy ste poniektorí schopní nadávať aj keby sme vyhrali 10-0 + LM + ja neviem čo ešte. Prečo ste tak negatívni ? Toto bol úžasný comeback, typický pohárový zápas a síce to bola "len" Granada no pozrite sa kto a s kým už vypadol + kto vypadol v DFB-Pokal v Nemecku + Anglicku aj 3-eťo ligový postúpi + L´pool prehrá doma s predposledným + ManU s posledným atď. Vo futbale už nie sú slabí sú len výborní + dobrí + obetaví. To všetko sme my boli včera. Po takom desastri akým skončila minulá a ako zneistene začala táto sezóna : Koeman dokázal chalanov vybičovať, majú kondičku, dokonca boli dobré striedania. Krok za krokom ale smer je určite veľmi dobrý či už postäpime v LM alebo nie. Nehovorili sme že 1-2 roky nebudú tituly ? Krátka pamäť...
tunno Premium 2021-02-04 11:55:05
Kto co nadava?
Nispero 2021-02-04 13:11:43
Ja myslim, ze Griezmann vo forme je pozitivom z kazdeho uhlu pohladu. Ci uz ho chce niekto predat, pre vysledky klubu alebo len pre potesenie ludi, co mu praju. Urcite by som netvrdil, ze je v plnej sile, ale uz je pouzitelny. Teraz je treba zvysit prinos Dembeleho a Braithwaitea, ak pre nic ine, aspon vzbudit zaujem o nich.
harry525 Premium
2021-02-04 09:47:03
Griezman 9,9... to uz mu fakt mohli dat 10ku :D
2021-02-04 10:02:36
Já bych to tak ruzove neviděl. Hrajeme proti obycejnymu týmu a po 60 minutách po vlažným výkonu prohráváme 2:0. Pokud bychom takto nastoupili proti TOP týmům dostaneme zase 8.

Co bylo ale supr je výkon posledních 15-30min, takto bychom ale měli hravat celých 90 min. TOP týmy prostě vydrží hrát celej zápas totální fotbal. My ho vidíme od Barcelony po dlouhé době max 30 min a jsme zase mistři světa.

Byl to krásnej zápas ale s tím optimismem bych byl opatrnej.
bulldozer Premium 2021-02-04 10:10:01
Vidim to podobne. Tlacili sme, ale na velke sance to bolo 5:5 podla sofascore. Snaha bola, ale este stale sme v hernej krize.
mentor 2021-02-04 10:16:13
To nie je optimizmus, ale fanúšikovská eufória. V každom prípade neplatí, že s takým výkonom by sme proti TOP tímom dostali 8. TOP tímy hrajú otvorený futbal, nechávajú viac miesta na útočenie a hlavne ľahšie sa proti nim každý namotivuje. Netvrdím, že s PSG vyhráme, nemáme skrátka druhého dobrého stopéra a to je problém. Ale určite nie je nezmysel dúfať, že vyhráme. Kľúčová bude podľa mňa forma Desta a nasadeného druhého stopéra.
Oleguer23Legend 2021-02-04 15:52:46
bohužial, pravdepodobnejšie je, že klúčová bude forma Roberta
2021-02-04 10:04:26
56' Dest - 6,5
Rozhodca po jeho súboji v šestnástke odpískal veľmi prísnu penaltu pre Granadu.

to je hodnotenie toto .... keby som nevidel zápas, tak si poviem, že Dest ani nebol na ihrisku, len zrobil penaltu a nič viac .... ste mohli k nemu napísať aj viac a trocha ho pochváliť :D

RoAd 2021-02-04 10:09:39
Súhlas.
chiefkeef3hunna 2021-02-04 10:15:31
Nemôžu ho pochváliť lebo nedal gól a asistenciu , ale to že mal vo všetkých góloch prsty je nepodstatne
ThisIsMySen 2021-02-04 10:58:47
Fandím Destovi, ale napísať, že mal prsty vo všetkých góloch chce riadnu dávku fantázie 😁S určitosťou však môžeme napísať, že mal prsty alebo skôr nohy pri 3. góle Granady.
Tomo10 2021-02-04 11:02:07
aký mal podiel na prvý, druhý gól Barcy? aj tretí gól bol po jeho centry, aj tá De Jongova dorážka bola jeho zásluhou? A ten gól od Alby, to bol majstrovský poslaný balón očami že?
leonidas129 2021-02-04 11:57:18
dest ozivil hru vyraznym sposobom. prava strana po jeho prichode bola velmi nebezpecna. ta penalta nemala byt a duplom ked si spomenieme ako pred par dnami zrubal muniain dembeleho a rozhodca si to ani nepozrel na var
piqe73 Premium 2021-02-04 12:36:36
Poviem to takto nato čo sa očakáva od Demba a koľko je už v barce tak mohol zahrať aj lepšie,stále tie isté zasekavačky a nahrávka dozadu,boli zápasy kde sa nebál ísť medzi 3,4 no včera to nebolo .Na druhej stránke Trincao potrebuje viacej hrávať,potenciál má určite je mladý,po nejakom čase sa vytráca ale myslím si že potrebuje ešte väčšiu sebadôveru.
2021-02-04 10:05:41
Neviem, či sa mi to len marilo, ale podľa mňa Araujo ku koncu druhého polčasu nebránil sám, skôr som mal miestami pocit, že to tam vzadu diriguje Pedri. Podľa mňa odohral Pedri ďalší skvelý zápas a výrazne pomohol mužstvu.
Rasto Premium 2021-02-04 11:15:11
Pedri podľa mňa vyslovene nepokazil ešte ani jeden zápas. Možno bol niekedy menej výrazný, ale kazí minimálne.
leonidas129 2021-02-04 11:58:21
pedri s frankiem sa striedali na poste obrancu, ked sme nemali loptu, alebo ked sme rozohravali
2021-02-04 10:10:36
po prichode puiga sme dali 5 golov, zaujimave, ze to nikto nespomenie:) pacilo sa mi, ze sme do nich busili , az kym nepovolili. v 2 zapasoch Cdr sme nastrelili 6 tyciek..skoda tych hrubych chyb v obrane, to sa musi zmenit.
sid1 2021-02-04 15:02:19
Asi preto, ze vsetko co malo ruky nohy utocilo? A tych x golov mohli dat aj predtym. Puig hral vcera dobre ale na goloch ziadnu velku zasluhu nemal
2021-02-04 10:14:07
Vidím lepšie hodnotenie Dembeleho oproti Trincaovi,ale v hre tak tak vôbec nevyzeralo,Dembo má lepšiu známku pre jeho meno,nič viac ako Trincao neurobil
bulldozer Premium 2021-02-04 10:20:02
Dembo mal 4 klucove prihravky, Trincao mal 3 a nepremenil velku sancu co je minus.
maryann 2021-02-04 10:29:50
Dembu sa opakovane nevie dostať do 16-stky a napodiv Trincaovi to ide podstatne lepšie,opakovane
leonidas129 2021-02-04 12:01:34
s trincaom na ihrisku sme dali 0 golov, s dembelem 5. osmane vobec nehral zle.
piqe73 Premium 2021-02-04 12:37:47
Poviem to takto nato čo sa očakáva od Demba a koľko je už v barce tak mohol zahrať aj lepšie,stále tie isté zasekavačky a nahrávka dozadu,boli zápasy kde sa nebál ísť medzi 3,4 no včera to nebolo .Na druhej stránke Trincao potrebuje viacej hrávať,potenciál má určite je mladý,po nejakom čase sa vytráca ale myslím si že potrebuje ešte väčšiu sebadôveru.
leonidas129 2021-02-04 13:09:03
praveze dobre to robi teraz. radsej nech nahra dozadu ked nema priestor a pocka si na tu spravnu prilezitost na dribling, ako ked ma stratit loptu.
Suarez_FCB_9 2021-02-04 14:43:44
Dembele ma jedine stastie ze sme to otocili lebo ku koncu zapasu uz som mal na neho nervy ako furt zpomaloval svojimi zasekavackami akcie ked sme sa potrebovali hnat do utoku. Nebol lepsi od Trincaa.
piqe73 Premium 2021-02-04 15:00:13
Suarez
Ja súhlasím a som rád že to ešte niekto iný videl tak isto

No za toto ťa miestny odborníci ukamenuju 🤣🤣
A aj mňa
leonidas129 2021-02-04 15:11:57
kto tu koho kamenuje? nebud precitliveny. kazdy si tu povie akurat svoj nazor a vacsina vramci slusnosti. ja tiez niesom z dembeleho nejak ohromeny, vie byt nebezpecny a verim, ze ked mu vydrzi zdravie moze byt velmi platny.
2021-02-04 10:44:42
Čo ten Dembele okrem toho brvna predviedol ,hodnotenie jeho rychlosť robila superovi problem dakujem za pobavenie .On a jeho rychlosť robila problem hlavne jemu behal tam jak splašena kura ,centre tie kopal naslepo on nema formu poslednu dobu len tam pobehuje
Vlasta 2021-02-04 12:27:23
Dembele se ale snaží něco vytvořit, vystřelit, přejit jeden na jednoho. Jedinej po Messim kdo to zkouší. Včera jsme to otočili právě díky němu, Destovi, Puigovi, kteří přišli do hry. Trincao až na spálení šance nepředvedl vůbec nic, ale šanci bude dostávat pořád.
Blaugranes10 2021-02-04 14:02:54
Vlasta suhlas. Kuman vcera absolutne zle postavil zaklad. Az tebou menovani hraci + odchod nestastnika Umtitiho priniesol zlepsenie
2021-02-04 10:53:24
Ja som včera pozeral zápas do 78 minúty, keď sme prehrávali 0:2. Nemohol som sa pozerať na tú nemohúcnosť a neschopnosť dať gól, tak som išiel spať. Ráno keď som si pozrel konečný výsledok neveril som vlastným očiam. Naozaj sa tak od 78 minúty zlepšili, alebo len mali šťastie? Do 78 minúty som sa však ubezpečil, že Trincao nemá čo v Barci robiť. Ak od uvedenej minúty hrali tak výborne tak mi to potvrďte alebo ma usmernite, lebo podľa konečného výsledku sa mi zdá že od tej minúty kedy som vypol telku tak to bol šialený zápas. Alebo čakali kým ja vypnem telku???????
maryann 2021-02-04 11:10:41
Prosím ťa,buď taký dobrý a nepozeraj zápas s PSG...
FCBarcelona2018 2021-02-04 13:08:03
Alebo ak budem pozerať nevypnem telku, ale dopozerám dokonca???
maryann 2021-02-04 14:47:22
Nie!!!!!!😊
FCBarcelona2018 2021-02-05 07:08:04
Tak dobre, nebudem "pozerať", iba počúvať!!!
2021-02-04 11:00:09
Lidi co rikaji veci typu "byla to jen Granada", " proti top tymum by jsme dostali naklep". Podivejte se taky nekdy na vysledky tech top tymu. PSG, Juventus, Liverpool, City... Taky nekdy klopitaji se slabsimi muzstvy nebo se se slabymi muzstvy na vyhru nadrou... A ano i takovy Bayern
villagesb 2021-02-04 11:51:13
Vid vcera Liverpool :-)
JORDAN 2021-02-04 14:56:45
Tom91 chápem point ale Juventus teda fakt top tím neni :D. Sú v ešte väčších sračkách ako my.
2021-02-04 11:04:54
Vidím velké zlepšení ve hře oproti posledním rokům, za což jsem hlavně rád. Doufám i v lepší vedení a stabilizaci po ekonomické stránce. Strašně mě letos překvapil Pedri a Araujo. Rozehrál se de Jong a snad se bude takhle dařit i Destovi, Puigovi, Trincaovi a Fatimu. Griezmann když bude takhle pokračovat, neřeknu ani popel. Je tu prostě spousta pozitiv a ten tým má podle mě dobrou budoucnost. Dobře prodat "nepotřebné" (Neto, Firpo, Lenglet, Umtiti, Todibo, Pjanič, Fernandes, Coutinho, Dembele?), vhodně doplnit z rezervy, potažmo z trhu volných hráčů a příští sezóna bude snad zase lepší :)
bulldozer Premium 2021-02-04 11:13:23
Chces predavat 3 dni po skonceni prestupaku podla momentalnej formy. To mi nepride ako rozumne riesenie. :P
Rasto Premium 2021-02-04 11:21:57
Kde povedal, že chce predávať podľa momentálnej formy? Tí, ktorých menoval, sú veľa dlžní svojej povesti dlhodobo. Snáď okrem Neta.
Edgar 2021-02-04 11:23:10
Chci prodávat v létě samozřejmě a ty hráče, kteří nejsou do základu, mají velké platy a jsou náchylní na zranění. Neto tu být nechce, nezachytá si, máme Peňu. Firpo tu možná být chce, ale upřímně, má na to? Lengleta asi zmiňovat nemusím. Umtiti - drahý, skleněný, nekonzistentní výkony. Plus tu jsou Araujo, Pique, Garcia?, Mingueza. Coutinho a Dembele prodat hlavně z finančních důvodů. To samé Pjanič.
Martin77 2021-02-04 11:37:12
Ty rozsudky prodat Umtitiho nebo Dembélého, protože jsou "skleněný" bych počkal. Přeci jenom je tu nový trenér, který více dbá na fyzickou připravenost. To by mělo oběma pomoct. Osobně doufám, že do léta ukážou, že jsou schopný Barce být ku prospěchu.
bulldozer Premium 2021-02-04 11:54:39
S Grizim by som tiez pockal do konca sezony.
Martin77 2021-02-04 12:34:32
Grizzi a jeho prodej... No hraje teď výborně, ale už mu bude 30. A díky jeho prodeji získat hroťaka typu např: Haaland, Malen (20let, 22 let) by bylo hodně lákaví, ale hnusný vůči Griezmannovi, když se tak zlepšil.
bulldozer Premium 2021-02-04 12:47:28
Ja by som bol rad keby dal este 20 golov, aby ho v lete niekto chcel kupit. Xavi s nim nemusi pocitat ak bude trenerom.
rominho 2021-02-04 14:30:32
griez je pre barcu viac potrebny, ako si vieme priznat..aky obetavy fotbal on hraje, to sa len tak nevidi. a okrem toho zacal davat goly.
sylarko 2021-02-05 17:36:08
aky je zmysel predavat utocnika, ktory zacal davat goly?
bulldozer Premium 2021-02-05 18:15:28
Grizi je i tak 2 triedy za Suarezom v jeho top forme. Navyse ten hrac ma extremne vysoky plat, je vyhodne ho predat a kupit nieco ine.
sylarko 2021-02-05 18:33:30
jak ja tieto porovnania nemam rad. suarez je v atletiku a griezmann v barce. keby suhlasil so znizenim platu, tak si myslim, zeby nebol problem. ani pedri nikdy nebude iniesta v top forme. ani de jong nebude xavi v top forme.
Martin77 2021-02-05 18:37:15
sylarko: koukám jasno vědec ;-)
tunno Premium 2021-02-05 18:45:33
v posledny zapas bol Pedri Iniestom. Mohli mu dat priamo zlatu loptu do ruky za ten vykon. Grizman na Barcu nema, berie jej prilis vela. To by musel mat tak 1,5 golu na zapas aby sa oplatilo ho drzat.
sylarko 2021-02-05 18:45:37
martin: pri vsetkej ucte k pedrim a de jongovi, nech su super akokolvek, tak xavi a iniesta boli iba jedni. rovnako ako to bude s messim.
sylarko 2021-02-05 18:54:55
tunno: od iniestu, to je este daleko. ale je na dobrej ceste. ale nikdy nim nebude. a kolko ma teraz griezmann na zapas?? minimalne 1,+ to bude. dakto to tu pisal niekde, griezmann je za tento mesiac januar najproduktivnejsi hrac la ligy ak sa nemylim? proste ho nemas rad tak si to priznaj. vdaka nemu sme v semifinale copy, tak aspon male uznanie od teba by sa hodilo....
Martin77 2021-02-05 19:02:42
sylarko: Osobně si myslí, že já se toho už nedožiju, abych v Barce viděl lepšího hráče, jak Messi. Ale určitě by se mohli Pedri s De Jongem se aspoň vyrovnat dvojici Iniesta, Xavi. Řekl bych, že je to možné. Ale u Pedriho je to hodně brzo hodnotit po půl roce v Barce ;-)
tunno Premium 2021-02-05 19:09:38
Nemam ho rad a ani nerad. Ak by tam nebol on, ale poriadny hrac tak su tie zapasy uplne ine. Herne je velmi slaby, vyslovene nas obera o moznost utocit z lava co je jak okliestit si utok o 33%. Preto sa trapime. I Leo a Dembo na to trpia pretoze im tam nik z lava neprihra. V granade to dokazoval suverenne najslabsi 80 minut napriek skvelej zalohe. Z problemov nas dostala hra na vabank s 5 timi utocnikmi. To nie je bohvieco.
sylarko 2021-02-05 20:23:15
tunno: taze problem ze messi straca a dembele je ok hej? to LEN griezmann kazi vsetko. ze ja sa s tebou vobec bavim. som v zivote nevidel tak zaujateho cloveka ako si ty. dembele pokazi kazdy utok z jeho strany, kazdu druhu prihravku posle na obrancu, ALE ANI ZMIENKA O NOM. hlavne ze griezmann.
sylarko 2021-02-05 20:25:34
martin: tiez si myslim, ze sa toho nedozijem. ako de jong uz si myslim je na najvyssej urovni a i pedri tam casom bude verim tomu, ale rovnat sa s iniestom a xavim ani nejde. to je podla mna presne to iste jak v utoku s messim, lepsi tam tak skoro asi nebude
tunno Premium 2021-02-05 20:35:02
Grizmanovi straty nevycitam tak neviem co tu splietas.
U Griezmana je tam paralela ako s Fabregasom minule som to pisal.
Fabregas mal za 3 sezony ako zaloznik 42 golov a po Leovi mal najviac asistencii. Iniesta za to iste obdobie mal 14 golov a menej asistencii napriek tomu, ze ak boli obaja na travniku obvykle hral iniesta ofenzivnejsiu poziciu. Fabregas bol flop a Iniesta top 3 hrac sveta. Vela nechapavcov sa tu somnou hadalo ze je skvely atd. pretoze to nevideli tak ako to nevidis u grizmana. Su to hraci co z podobnych dovodov timu skodia. Ak sa bavime o vykonoch hracov v Barcelone mam pravdu. Je to jednoducho tak.
sylarko 2021-02-05 20:45:32
ja netvrdim, ze mu vycitas straty, ale to ze ho tu neustale kritizujes, ale dembeleho ani nespomenies a pritom hra momentalne z utoku najhorsie.
aha taze aj keby teraz dal 40 golov za sezonu, tak stale budes na nho nadavat, lebo sa k nam nehodi???? hrac co ti dava goly pravidelne nemoze byt flop ani keby chces. podla tvojej logiky to znie tak, ze radsej obetujes goly a budes hrat s hracmi co ti sedia do systemu a je jedno ci budes v strede tabulky?? lebo takto mi to vyznie.
tunno Premium 2021-02-05 21:20:51
Ak by sme boli teraz v rokoch 2012-14 tak sa bavime o fabregasovi presne tak ako teraz o grizmanovi. Tiez by si tvrdil ze 42 golov a X asistencii je na zaloznika strop. Tim vsak svojou hrou ochudobnoval podobne ako Grizman. Grizman vlastne viac.
Grizman tie goly dava pretoze tazi zo vsetkych hracov naokolo a vsetci hraci naokolo mimo tych jeho momentov naneho doplacaju. Je dobre ze je aspon nejak uzitocny ale v lete by sa mal pakovat. Dembele teraz nehra skvele ani hrozne, na jeho pomery priemer a tazime z neho. Vsimni si ako ho zdvojuju, viaze na seba hracov tak ako Leo. To naopak Grizman nedokaze, mimo dalsich veci. Ak by sme tam mali adekvatneho hraca tak sa kazdemu hraje lepsie, odrazilo by sa to na vysledkoch, i na golovych statistikach takych hracov ako je Dembele Leo atd.
tunno Premium 2021-02-05 21:26:04
tím a nie tým, to len aby si si nepomylil vo vete pretoze by to zmenilo vyzman.
sylarko 2021-02-05 21:59:17
to su take alibisticke reci ako ked ludia tvrdili, ze messi tazil z iniestu a xaviho a nebyt ich prihravok, tak by nemal 50% golov. dembele rovnako nieje typicky hrac pre barcelonu, ale skor teamy ako liverpool ci dortmund. taze by sme podla tvojej logiky mali predat aj jeho v lete. a za cias fabregasa sme stale dominovali, ten team nijako neoslabil, a bol efektivny. a nebyt chealse v semifinale kde sme mali smolu mam epravdepodobne treble
tunno Premium 2021-02-05 22:14:44
Vobec to nie je to iste 😃 Fabregas bol flop a nastastie to pochopila vacsina vypiskali ho a sam sa rozhodol odist. Treba ho pochvalit za sebareflexiu niektori ju nemaju. Mat za sezonu 14 golov a 10+ asistencii, ale zaroven ako zaloznik hrat zle pozicne, byt slaby v subojoch, spomalovat hru, nevediet pressovat, nevediet sa vymanit z pressingu nie je efektivita. Kazic tak ako Grizman. Mohli sme zobrat zadarmo Cavaniho a isli by sme bomby. A neostalo by len prinom pretoze ak by sa predal griz + cou tak by sa doplnil kader aj inde.
sylarko 2021-02-05 22:35:05
to uz tu mohol rovno ostat suarez ked si chcel brat cavaniho. nemienim sa s tebou dalej o tomto bavit, zijes si vo vlastnom svete evidentne.
tunno Premium 2021-02-05 22:50:34
Samozrejme, aj buldozer a dalsi co maju mozog na tomto fore mame vlastny svet. Svet s mozgom
sylarko 2021-02-06 00:05:30
whatever....
tunno Premium 2021-02-06 09:01:34
skulavy si na totalku. I minulosezonny Suarez bol o triedu lepsi.
sylarko 2021-02-06 15:52:45
whatever...
2021-02-04 11:35:57
Griezman hviezdil som rad ale nech to robí pravidelne nie teraz vypadne a 3 4 zapasy nič 🤣
Chleba123 2021-02-04 13:23:35
celý leden hraje slušně, stačí se kouknou na jeho statistiky, takže to pravdu není jen jeden zápas.
Jergus1 2021-02-04 17:50:02
súhlasím, Grizzi je momentálne pre Barcu posila! Už mu ide i strieľanie gólov, množstvo súbojov a získaných lôpt v obrannej fázy je pre odborníka na ocenenie............
2021-02-04 13:09:59
Jak môže mať messi hodnotenie 10 na sofascore?
Včera hral vynikajúco, ale 10 si predstavujem inak
A ten Albov gól si púšťam doteraz
Griezman včera MOTM aj rok 2021 začal skvelo
Oleguer23Legend 2021-02-04 16:03:29
no napríklad preto, že nebyť Messiho, tak Barca by proti tomu betónu nevyrovnala a vypadli by sme a ani Griezmann s Albom by už nemali šancu dať po 2 góly...
zasezase 2021-02-04 17:13:45
Ja som si vedomý toho čo Messi včera urobil, ale 10 hodnotenie je fakt prehnane
Ja by som dal 9 to je dosť dobré
Jergus1 2021-02-04 17:58:34
z môjho pohľadu sa hra Messimu počas zápasu do 75. minúty moc nedarila.....v rozhodujúcich okamihoch, hlavne v 1. polčase sebčil a neprihral lopty lepšie stojacim spoluhráčom. Ale musím ho vyzdvihnúť, že vlastne on bol strojcom zmeny skóre po jeho perfektných prihrávkach a mal prsty minimálne v 3-4 góloch Barcelony. Záver zápasu bol jasne v jeho réžiji !👍👍👍👍👍
2021-02-04 13:25:51
10 nemusi byt len o dvoch goloch a dvoch asistenciach. messi vcera nahraval griezmanovi na 2:1, nahraval griezmanovi, ktory nahraval albovi na 2:2. centroval griezmanovi na 3:2 a po jeho strele dorazal frankie na 4:3. asi nestaci
Petko11 2021-02-04 15:34:43
Výborne vystihnuté 👍
leonidas129 2021-02-04 22:41:13
dik
2021-02-04 16:31:24
Včera som skoro nedopozeral zápas lebo sa mi už driemalo ale niečo mi vravelo, že vyrovnajú. V predĺžení mi už bolo jasné, že vyhráme. Skvelý zápas. Aj keď už začala Granada úplne betónovať, tak sa hráči nevzdávali a svoje výkony ešte vystupňovali. Vyzdvidhol by som Griezmanna. Celý zápas som si vravel, že je to zase zápas, kde má svoje klasické hluché miesta, kde ani neviete, že je na ihrisku. On je proste hráč momentu. Nieje to Driblér ako Messi, nieje ani rýchly ako by sa od útočníka čakalo a takisto asi nikdy nebude skvelý v kombináciách ale on si jednoducho tých pár šancí za zápas vie nájsť. Mám ho od začiatku veľmi rád, je to môj obľúbenec odkedy som videl o ňom ten film na netflixe, no stále mi nejak do systému nezapadá ale posledné zápasy ukazujú, že vie dať gól či vytvoriť šance a preto mu patrí moje uznanie za to ako maká pre tím.