Kataláncom včerajší zápas s PSG vôbec nevyšiel a v prvom zápase semifinále Ligy Majstrov prehrali jednoznačne 1:4. Zverenci Ronalda Koemana odohrali dobrý prvý polčas, no v druhom dejstve opäť vybuchli. Známky odzrkadľujú výsledok.

Hodnotenie hráčov bolo zostavené podľa nasledovného kľúča -> do úvahy sme brali 2 subjektívne zdroje: hodnotenie portálu ESPN a hodnotenie katalánskeho denníka Sport a potom hodnotenie dvoch štatistických portálov Whoscored.com a sofascore.com. Pri každom hráčovi je priemer známok z týchto 4 zdrojov s komentárom portálu ESPN. Kompletné čísla nájdete v tabuľke na konci článku.

Ter Stegen - 6,4

V zápase pôsobil nervózne, čo v jeho prípade je skutočne nezvyčajné. Predviedol však niekoľko skvelých zákrokov proti Mbappému, Keanovi či Kurzawovi a vďaka tomu Barcelona neprehrala vyšším rozdielom.

Dest - 4,7

Mal problémy s rýchlosťou a silou Mbappého počas celého zápasu až do takej miery, že Koeman sa na jeho miesto rozhodol poslať Minguezu.

Piqué - 5,8

Prekvapivý návrat a v zápase vydržal do 78. minúty. V obrane ho bolo počuť, keď rozdával inštrukcie. Ale chýbala mu rýchlosť, na čo poukazujú aj obrázky z jednej akcie, keď sa snažil stiahnuť Mbappeho k zemi.

Lenglet - 5,2

Neurobil nič totálne zlé, ale práve to je znepokojujúce. Jednoducho nebol dostatočne dobrý na to, aby si vedel poradiť s Mbappém a pri treťom góle nechal za sebou voľného Keana.

Alba - 5,5

Mal problémy s Keanom na svojej strane a v útoku nebol schopný urobiť nič.

De Jong - 6

Holandský záložník bol v dobrej forme a pre mužstvo vybojoval penaltu. Na hru však nemal taký vplyv ako Marco Verratti na hru PSG.

Busquets - 5,4

Mal svoje dobré momenty, ale nechával priveľa priestoru pred štvoricou obrancov a často strácal loptu na súperovej polovici, vďaka čomu PSG útočil do otvorenej obrany.

Pedri - 6,2

Zapojil sa do niekoľkých dobrých momentov, poslal skvelý pas Griezmannovi do šance, ale na druhej strane taktiež často strácal loptu. Jednu stratu dokázal zachrániť odkopom z bránkovej čiary.

Dembélé - 5,4

Nepremenil skvelú šancu na 2:0 momenty po Messiho penalte. V zápase vôbec nebránil, čím Kurzawovi umožnil prihrať na vyrovnávajúci gól. Kurzawu v priebehu zápasu nebránil do tej miery, že mu neskôr umožnil nebezpečne vystreliť na bránu.

Messi - 6,4

Snažil sa veľmi, ale nedokázal prevziať kontrolu nad zápasom do takej miery, ako by sa mu pozdávalo. Rozhodne premenil pokutový kop a vytvoril niekoľko šancí pre spoluhráčov, ale v útočnej tretine mu PSG so svojim skvelým herným plánom nedoprial priestor.

Griezmann - 5,7

Nepremenil niekoľko dobrých šancí, hoci ani jedna z nich nebola z tých, ktoré by sa dali ľahko zakončiť. Ku gólu mal najbližšie, keď zblokoval Navasovu snahu o prihrávku a lopta len tesne minula bránku PSG.

Náhradníci

71' Mingueza - 5,8

Nahradil Desta, aby ubránil Mbappeho, no v súčasnosti je to zrejme nemožné.

79' Trincão - 6,1

Predviedol jeden skvelý nábeh dopredu, ktorý ale nakoniec viedol ničomu.

79' Puig - 5,8

Koeman ho do hry poslal v momente, keď Barcelona už beznádejne prehrávala.

79' Pjanić - 5,9

Spolu s Puigom pracoval tvrdo, ale nemal dostatok času, aby niečo vytvoril.

85' Braithwaite - 5,8 

Po príchode sa dostal do niekoľkých pološancí, ale PSG ho v šestnástke pozorne bránil.

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com ESPN
foto: facebook forcabarca.sk

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-02-17 09:12:19
Nuž, tak prvý komentár. Škoda, že ho pridávam po takomto zápase a takomto výkone. Rád by som chválil, ale neviem koho. To, čo stačí na slabšie mužstvá v La Lige evidentne nestačí na top tímy v Európe. Vysoké (postupové) víťazstvo očakával asi málokto, možno sa našli niektorí veriaci v slušný výsledok pred odvetou, žiaľ nedočkali sa. Jeden zázrak sme už však videli pred štyrmi rokmi. Ten tohtoročný sme už asi predviedli proti Granade. Nakoniec uvidíme, lopta je guľatá a stať sa môže čokoľvek aj keď... Dúfam, že v odvete dostanú šancu mladí. Čím skôr začnú zbierať skúsenosti z veľkých zápasov, tým lepšie. Bude to duel, v ktorom nemáme čo stratiť. Myslím, že fanúšik odpustí prehru (aj vysokú), ale musí vidieť snahu, krv a pot odovzdané na ihrisku.
Pinochio 2021-02-17 09:44:15
Úplný súhlas. Ak by to prehrali len mladíci tak si človek povie -neskúsenosť ale toto. Nehovoriac o sume na týždenne výplaty a k tomu zodpovedajúci výkon.Za tento stav mužstva by Bartomeu s partiou mali sedieť.
palo79 2021-02-17 11:38:45
Inak zaujímavé je, že všetci Francúzi v drese Barcelony proti PSG zlyhali...Dembele - katastrofa, Greizmann premárnil šance, Lenglet je dlhodo slabý..
Alexik 2021-02-17 11:44:43
Nie len Francúzi. Včera pohorel celý tím.
jirkam 2021-02-17 17:17:28
Frantici si dlaždili cestu do PSG,máte jiné vysvětlení?
Ardit 2021-02-18 01:07:44
proste hraju otrasne , nie su vo forme alebo na to nemaju nohami alebo hlavou
Vysvetlenie
RoAd 2021-02-18 10:26:05
Griezmann sa snazil a skoro prekvapil Navase pri presingu (a mal velku smolu, ze to tam nepadlo). Bol 2x lepsi ako Dembele a Lenglet dokopy. A to nielen v tomto zapase: staci porovnat vsetky asistencie a goly. Dembele je stale o nicom. Bohuzial nestaci dat 1 gol a par asistencii kazdych 5 az 10 zapasov. Lebo tym padom tam mame stale utocnika, ktory tam je zbytocne a je neefektivny. Skoro vsetci hrali zle, no nikto horsie ako Dembele a Lenglet. Dest, Piqué, Messi a Griezmann boli z tych lepsich.
2021-02-17 09:16:26
No někomu vytýkat, že nestíhá rychlosti Mbappému, když 99,99% hráčů na světě nestíhá jeho rychlosti mě přijde absurdní.
AndreasGerardi Premium 2021-02-17 10:42:56
A ešte, keď 18 ročného chlapca tam nechali vykupat sa vo vlastných sračkach. Véd absolútne nikto mu nepomohol a aj tak viac krát MBappeho sám odstavil. No to nevydrží celý zápas ak nemáš podporu spoluhráčov.
leonidas129 2021-02-17 11:11:14
je pravda, ze dembele, ktory je ovela menej nebezpecny ako mbappe je v poslednom case v kuse zdvojovany takmer vsetkymi timami a mbappemu sme vcera dopriali volnosti kolko potreboval
tunno Premium 2021-02-17 13:59:56
Taktik na lavicke. Z Dejonga pomaly hrotaka ideme robit a Mbappeho ma vypomahat branit Dembele.
2021-02-17 09:22:30
Tak ako sa to roky dojebavalo vyhadzovali peniaze von oknom za nezmyselné prestupy tak 2 krát dlhšie sa to bude dávať znova dokopy ak chceme byt tam kde sme boli pred 10 rokmi. A to sa nedá inak ako koncepčnou prácou pekne postupne budovať všetko od znova. Žiadny hurá systém vykúpiť všetko a čakať že veľké mená vyhrajú tituly. A tu si treba uvedomiť že nemáme nič žiadne peniaze a štadión nam za chvíľu padne na hlavu. To by mala byť priorita číslo 1. podla mňa. A nebojím sa až tak o budúcnosť čo sa týka hráčov. Fati Pedri Alena Puig Dest De jong vrchol kariéry majú len pred sebou. Ak to slušne dopľníme prestupmi za samozrejme adekvátnu sumu a cenu a bude tu tréner ktorý z hráčov bude vedieť spraviť hviezdy nie len ich dostať hotové a bude tu tréner ktorý zapracuje aj La Masiu nebojím sa že nebudeme vyhrávať trofeje. Ale chce to čas čo mnohí pochopiť nevedia. Nedá sa okamžite mať výsledky treba všetko znovu budovať od základov. Nebude to trvať ani 1 ani 2 ani 3 roky...
Vlasta 2021-02-17 09:31:43
Takže běhat a hrát agresivně a makat je naučíme až za 4 roky? Tyto výmluvy na přestavbu týmu jsou neskutečně trapný. Pokud vím tak hrál jedinej pedri mladej. Jinak jsou to všechno zkušení borci, ale bez snahy a bez odusevnelyho trenéra dostaneme pokaždé nářez.
Rasto Premium 2021-02-17 09:37:20
Dest?
Vlasta 2021-02-17 09:41:02
Ok dest, beru ho za hotovyho zkusenyho hrace
Tomass 2021-02-17 09:56:37
Ináč to som tiež nepochopil. Koemanova jediná "taktika" mala byť ustrážiť Mbappeho a on naňho nasadí 20 ročného chlapca, ktorý nedávno prišiel do Barcelony a trápia ho zranenia a návrat po nic. Tlieskam pán Koeman, tlieskam.... Čo takto ho zdvojiť, čo tak keby ten náš spasiteľ skúsený Pique išiel pomôcť Destovi s Mbappem, keď videl, že sa tam s ním trápi. Nie, Pique nehce byť na smiech, keď ho Mbappe obehne s náskokom 50 metrov...
kluc 2021-02-17 10:05:38
Mal tam Dembeleho ten mohol stíhať ale asi sa mu nechcelo...
s1ck_1 2021-02-17 14:15:47
tak vždy ked mbappe sa rozbiehal tak dembele to vyklusaval naspať takže o nejakej pomoci pre Desta by som nehovoril:D
2021-02-17 09:27:08
Ešte to pridám sem, možno mi aj niekto odpovie... 😁
Zostava na včerajší zápas podľa fanúšikov forcabarca:
stegen- Firpo,mingueza,umtiti,Alba- pjanic,de Jong, Pedri- Trincao,Messi,konrad
(Dest, lenglet, Pique, Busquets, Dembele, griezmann boli vynechany) znova by to schytal Koeman a tipnite si výsledok tak pre zaujímavosť....😂
Vlasta 2021-02-17 09:32:24
0:12
Martin77 2021-02-17 10:06:22
Koeman to 98% nemohl jinak poskládat. Prostě Barca v tomto zápasu na to neměla vyhrát. Někteří si myslí, že když klub jmenuje Barca, tak musí vyhrávat furt a že neexistují jiné týmy na vítězství. Teď je potřeba z velké části přestavět tým, aby zase byla konkurence schopna a ňák inteligentně(nekupovat 28 leté hráče za 120m, kteří nemají týmu co dát) , aby to nervalo 10let.
AndreasGerardi Premium 2021-02-17 10:46:00
Neviem, či si niekto pamätá ale Real mal po ére Galactico 8 sezón stopku v osemfinále Ligy Majstrov. Raz to bolo po dobrom výkone inokedy s hanbou. Ale je to prirodzená evolúcia futbalu. Hráči starnú, taktické možnosti mužstiev sa menia, hlad po víťazstve taktiež. Ale po tých 8 sezónach dokázal Real za 5 rokov získať 4 LM. Čiže je to úplne normálny stav.
leonidas129 2021-02-17 11:15:16
ale mohol. hovori o prestavbe, ale furt tam pcha busquetsa, ktory bud zahra priemerne, alebo priserne. niektori su uz na neho tak zvyknuti, ze si nevedia predstavit, ze by nehral, ale frankie na dm a puig alebo pjanic na cm by boli lepsia alternativa
AndreasGerardi Premium 2021-02-17 13:57:09
A koho tam ma pchať? DM potrebuješ. Bohu žiaľ, Kante ani Veratti niesu v Barcelone. Moriba ani Pjanic ti tŕň z päty nevytiahnu. To je dnešný stav
leonidas129 2021-02-17 17:13:32
neviem co mate s tym pjanicom. on je odkedy DM? on ani nie je moznost. jednoznacne tam dat de jonga. ano chybal by v predu, ale stale lepsie, ako na dm mat busquetsa, ktory si tam poklusava a nic nerobi. ani dozadu ani dopredu. ked uz koeman tolko hovori o prestavbe, tak v strede nech skusi riquiho a ked to nepojde, tak pjanica.
myslis ze na buducu sezonu budu peniaze na noveho vyborneho mladeho defenzivneho zaloznika? to tazko. tak co? bude tam hrat traged busquets, lebo tam nemame verattiho a kanteho?
kluc 2021-02-17 17:15:34
Wijnaldum zadarmo miesto Pjanica a s Busquetsom na striedačke tu zálohu pozdvihne som si istý...
leonidas129 2021-02-17 17:17:43
to uz je moznost
2021-02-17 09:31:51
Slovní hodnocení z Lengleta a De Jonga mimo mísu - ačkoliv mi Lenglet (tak jako spoustě ostatních tady na webu) leží v žaludku a De Jonga zbožňuju, gól Keana nebyl Lengletův, ale De Jongův.. podívejte se na opakovaný záběry, De Jong měl Keana před sebou a nebránil nikoho, max “pomohl” Albovi zdvojit Kurzawu za sebou, zatímco Lenglet byl v souboji s jiným hráčem a Keana měl za sebou - v takový situaci by přece De Jong logicky měl přistoupit ke Keanovi a jít s ním do souboje, když to měl přímo před očima a mohl tak vidět, že není bráněnej nikým (dost možná měl být od začátku bráněnej De Jongem, to ale nevíme) !!! Tak jako tak, gól na 1:3 jde na vrub De Jongovi, ne Lengletovi...
tunno Premium 2021-02-17 09:42:20
Suhlas. De Jong bol vcera nas najhorsi zaloznik.
sid1 2021-02-17 09:42:27
Ano, este bolo vidiet v spomalovackach, ze niekomu ukazoval na neho, ze si ho ma zobrat
barca87 Premium 2021-02-17 09:58:00
Tunno, to tu nemôžeš napísať :D včerajší zápas nezvládol a zároveň ho skvele mali naštudovaného...ale to sa stáva, aj keď ho tu už mnohí považujú za hotového hráča, ešte má veľký potenciál zlepšenia...rovnako pedri, dest, dembele...
tunno Premium 2021-02-17 10:10:33
Podla mna je DeJong spickovy, taktika je zlá a doplaca nanu on i dalsi hraci.
leonidas129 2021-02-17 11:16:53
tunno ale mal silnu konkurenciu, lebo pedri tiez nic nehral a busquets to uz je klasika. od toho ani nikto nic necaka
tunno Premium 2021-02-17 11:20:24
Vyniknut ani nemohli. Pri tejto taktike nie. Doplacame najma na to ze nemame poriadneho utocnika utok mame vyskladany nelogicky a to ovplyvnuje cely tim.
dankos 2021-02-17 13:47:02
De Jong byl vcera vazne katastrofalni. To ale cela zaloha. Prechod do utoku u nas v podstate neexistuje,podrzet mic a neco vykombinovat taky ne a ani jsem si nevsiml,ze by nekdo ze zalohy pomahal obrane. Pak si tam Mbappe delal co chtel.
kluc 2021-02-17 14:26:54
😂 to je dosť vtipné že kvôli jednému hráčovi hra celé mužstvo zle 😂
tunno Premium 2021-02-17 14:38:06
tak sa pozri na vplyv nasho utoku na zvysok muzstva. Alba bez podpory = zabita lava strana, De Jong casto hlupo vysoko kompenzujuci hrot - potom chyba v hlbke , Dembele z prava nema do vapna ani komu centrovat. Totalny bordel. Presne ako som pisal pred tyzdnom, my vieme udriet len po nejakej ojedinelej akcii nie po niecom co by bolo realne vypracovane. S tymto utokom sme si nedokazali vytvorit tlak ani proti Granade a usmievame sa ze vsetko je v pohode.
kluc 2021-02-17 15:02:44
Dobre keď myslíš 😂 hrali sme tak veľa krát a záloha hrala podstatne lepšie (aj proti Seville nad ktorými sme prehrali) ....ja som bol vždy v tom aj zo skúseností že keď sa jednému nedarí tak ostatní ho potiahnu, a nie že budú hrať slabo aj ostatní...
tunno Premium 2021-02-17 15:06:45
Proti seville sme mali 1 sancu. Teraz to bolo podobne, akurat PSG ma o triedu lepsi utok. To bol vlastne jediny rozdiel v tom zapase. S utokom mame problem od zaciatku sezony a tesit sa z toho ze sa raz ten a ten dostane do sance je smutne proti tym šupackym timom. To ma vyzerat uplne inak.
kluc 2021-02-17 15:12:17
Ja že sa bavíme o zálohe s ktorou si bol spokojný keď sa prešlo na 433 a de Jong hral vyššie, zrazu sa hľadá iny dôvod keď ten prvý nevyšiel...ok 😂
tunno Premium 2021-02-17 15:25:15
Zaloznik ma doplnovat 16tku nie nahradzat utocnika. Nabehnut si tam ma 3-4x za zapas nie tam vpredu trcat. Zaloha proti seville dobre nezahrala to bol najslabsi pedriho zapas za posledne mesiace. Stale by to bohate stacilo ak by sme mali normalny utok.
kluc 2021-02-17 15:33:23
Veď v poriadku, to zacal robiť pri 433 a bola to zrazu fungujúca záloha a bolo jedno kto bol v útoku, včera to zrazu tak nebolo...proti Seville nezahrala ale podstatne lepšie ako včera...
tunno Premium 2021-02-17 15:52:44
co to meles kluc 🤣 zalohu mame vybornu, utok je slaby a to som vzdy aj pisal uz od leta. To vy ste si isli vlnu ze je to vyborne, Griezmann vo forme a podobne stupidnosti 😀
kluc 2021-02-17 16:14:49
Ja sa len snažím zistiť z tvojich vyjadrení kde bola včera chyba v zálohe keď hrá výborne stále a s rovnakým utokom... 😂
tunno Premium 2021-02-17 16:27:56
Zaloha je vyborna, utok na hovno. Neviem co je tazke na tom pochopit 😂 tak ako vyznela vcera zaloha zle, tak vyznieva i Alba proti lepsim timom. Preco - lebo utok nerobi co ma a nie len to, dejong podla taktiky na polceste supluje hrot a proti lepsim timom to je problem. Ak by bolo utocnika a trener co to takticky uprace tak to funguje ako ma.
kluc 2021-02-17 16:33:49
Tak to sa dá aj o útoku povedať že proti lepším tímom sa im nedarí, de Jong vôbec nesuploval hrot, mal robiť to čo mal bez ohľadu na to ako hra Messi a pod...snažis sa nájsť niečo na toho Griezmanna že to bola jeho vina ale nevychádza ti to 😂
tunno Premium 2021-02-17 16:43:20
Utoku sa nedari ani proti slabym timom. Ale niekto vravi, ze Griezmann ma velky vplyv na hru a Koaman to vie 🤭 formu mal jeden polcas proti sociedad, a 30min proti unavenej granade pri hre vabank. To bola cela jeho forma 😃.
kluc 2021-02-17 16:46:42
A predsa hrala záloha výborne bez ohľadu na jedného hráča 😂 príde silnejší super a mužstvo celé prestane hrať lebo ževraj je na vine jeden hráč, pritom to včera od Grieza nebol vôbec taký zlý zápas ako by si chcel... 😅
tunno Premium 2021-02-17 16:58:55
😃 najhorsi na ihrisku to nestaci?
To chces porovnavat zapasy ligy kde 90% timov maju o 2 triedy slabsie zalohy ako my s PSG? Tam mame totalnu dominanciu v strede pola a ajtak si nedokazeme obvykle vytvarat tlak.
kluc 2021-02-17 17:11:50
Najhorší určite nebol nezosmiesnuj sa... Ty tu porovnávas a obviňujes jedného hráča že niečo nefunguje 😂 čiže svojim spôsobom teda je jedno či hráme 433 alebo 4231 keď to vo veľkých zápasoch nema nijaký vplyv na zálohu 😂
leonidas129 2021-02-17 17:17:00
pedri stratil formu. koeman ho daval kazdy zapas. pedri vyhorel a na lavicke ostal nevyuzivany pjanic, frustrovany a bez zapasovej kondicie. trosku viac ho mohol stavat a pedrimu dopriat viac oddychu.
tunno Premium 2021-02-17 17:28:01
v 4231 sme nevyhravali ani proti slabym a mali najhorsi vstup do ligy za 33rokov 😃 kluc ty si mimo, este ani teraz nevidiet ze grizman je juzles je uz diagnoza. Cely utok je na pomery svetovych utokov zbytocny, Messi nie je kde ma byt, dembo nie je kde ma byt a griz mal byt v inom klube
kluc 2021-02-17 17:36:34
4231 sme stratili s Cadizom, Getafe, Alavesom remíza :D proti silnejším sme pohoreli tak či tak tak ako v 433 takže to je jedno jakú formáciu hráme, aj tak je na vine jeden hráč keby hráme aj 12-ti a 443 :D :D
kluc 2021-02-17 17:38:13
433 Granada, Cornella, Bilbao vešte že boli tie predĺženia...
tunno Premium 2021-02-17 17:46:27
Kluc nejdem sa bavit o tom ci je zem gulata 😃 si asi jediny co nevidel ze to rigidne ukotvene 4231 nam nesedelo a griz je šupak k tomu sa uz nebudem vracat 😃.
na vine je trener, ktory keby tomu rozumel tak v lete si presadi predaj kazicov a prisiel by utocnik a zrejme by sa zvysilo aj na nieco dalsie, napr LB. Mohli sme mat kvalitnu lavu stranu, v 16tke adekvatneho utocnika a Lea na pozicii na ktorej mu to posledne roky pekne islo. Co uz
kluc 2021-02-17 17:59:31
Podľa výkonov zálohy vo včerajšom zápase nám nesedí ani 433 😁 a o to tu ide, zrazu je na vine griezmann, keby neni on nemáš sa na čo vyhovoriť 😂
Áno s vedením v rozpade mal toľko na vyjednávanie 😂 až dostal 0 hráčov a Garciu za 3m. v zime 😂 ach ten tvoj FIFA manažér ale nebudeme sa k tomu vracať keď nevieš ako to funguje 😅
tunno Premium 2021-02-17 18:12:30
Ahaha coutinho nic? 😃 keby bol frajer, tak vybavi aj odchod grizmana. No nie je ok, aspon coutsa mohol. I za to sa dalo poriesit kvalitneho forwarda ako Malena (kedze 60m za demba malo zabezpecit prichod garciu za 20 a depaya za 25).
Ty tomu nebudes nikdy rozumiet kedze nevidis ani elementarne veci.
Mne to nevadi.
kluc 2021-02-17 18:18:30
No chcel by som vidieť toho frajera trénera ktorý by ho "pustil" 😅 a nedalo sa keď sa nedokázal poriešiť Garcia za 3m. tak určite by sa neporiesil hráč za 40-50m...a s tým Dembelem sú to irelavantne vyhlásenia...ale ty tomu veris a myslíš si že rozumieš, odbočili sme a to som nechcel, ale aspoň som sa utvrdil v iných veciach. 🙂
tunno Premium 2021-02-17 18:28:39
Dembele bol nukany manutd za 60m- cenovka Coutsa a to malo zabezpecit posily za 45m. To je cena za ktoru Malen mohol byt, kedze pred sezonou mal na transfermarkete nejak 20-25m hodnotu 45 by urcite stacilo. Garcia neprisiel, pretoze na to nebola zhoda kandidatov to len tak btw. A malo to byt nie len 3m ale i dalsie bonusy. Tebe sa vsetko utvrdzuje, najma ze Grizman ma velky vplyv na hru 😃. Ako fakt chces sa bavit o gulatej zemi? 😃 ked nevidis a nerozumies tomu, tak si len porovnaj vysledky a pocty bodov co sme nazbierali v 433 vs 4231. Vobec len uvazovat o Pedrim na kridle vs zalohe je smutne. To ani 4231 poriadne nebolo pretoze sa tam tie davali disfunkcni hraci a hraci mimo pozicie. Total mess Koaman styl. Takticky timu nedal absolutne nic, standardky su vyslovene na smiech, najhorsie ake sme kedy mali. Aspon kladny vztah s hracmi je chvalyhodny.
tunno Premium 2021-02-17 18:33:30
Btw preco pises na fore ze Griezman bol chybny nakup? Ved minule si pisal ze sa ti potvrdilo ze kuman mal cuch na to koho potrebuje a grizman to potvrdzuje a ma velky vplyv na hru. 🤔
kluc 2021-02-17 18:47:07
Bol-nebol Dembelé= dohady, nestalo sa.
Možno v ideálnom klube a fantázii áno ale v Barcelone sa nedalo, nič by nedostal, mali problémy s Messim a zbaviť sa iných hráčov a tak to dopadlo, zarobili sme 3m. za 3 hráčov a rátalo sa že suma za ich predaje zabezpečia ďalšie prestupy. Garcia mohol prísť aj v lete, peniaze zo Semeda sa mohli využiť podľa takých tvojich výpočtov= nestalo sa.
Zhrňme si to: 4231, zlé výsledky proti silným mužstvám= zlá záloha .....433,zlé výsledky proti silným mužstvám= zlý griezmann :D
A k štandardkám, jediná vec ktorou bby už viac mohol Koeman pomôcť je ísť hrať sám, pokiaľ si niekto nevie ustrážiť hráča tak čo s tým má Koeman, či myslíš že Koeman im hovorí že predtým jak kopne do lopty vyserte sa na svojho hráča :D ...
Griezmann bol chybný nákup, neuvážený, drahý, a ešte aj šaša zo seba robil...ale to neznamená že hrá zle.
tunno Premium 2021-02-17 18:58:17
Neznamena ze hra zle? Pisal si ze ma velky vplyv na hru Koaman na to mal kumšt a teraz sa ti to potvrdzuje 😃 ak by mal velky vplyv na hru tak by sa oplatil i za 120m. Zhrnme si to: v 433 sme o triedu lepsi, i ziskane body a vykony hracov to dokazuju, no ty si selektivne vyberies svoju premennu akoby jedine nacom zalezalo je rozostavenie 😃 potom zas pises ze som tvrdil ze to staci a potom je jedno ķto je v utoku 😃 take decke dotahovacky, vymyslis si infantilny drist ktory mi prisijes 😀 debata jak s 5 rocnym deckom.
kluc 2021-02-17 19:04:43
no ja som dezorientovaný lebo ty trepeš somariny :D v 433 sme o triedu lepší a včera sme kde boli keď sme mali byť o triedu lepší :D ty si si vybral svoju premennú že to je všetko o 433 ja som tvrdil že to je o forme, a ako to nakoniec dopadlo? hľadáš ďalšiu chybu lebo v 433 to len nebolo :D a mne sa potvrdzuje že to je o forme hráčov a psychike, čo sa aj deje....dosť blbé pre teba že 5ročné decko vie viac ako ty :D
kluc 2021-02-17 19:15:15
"ak by mal velky vplyv na hru tak by sa oplatil i za 120m" neoplatil.
tunno Premium 2021-02-17 19:22:57
Kluckujes s Grizmanom 😃nevadi. Zase meles pindy kluc. Ani raz som netvrdil, ze len rozostavenie bolo zle a vratenie k 433 nas vrati medzi elitu 😃 je nepopieratelne, ze nam to sedi viac ako 4231 a specialne viac, ako s nezmyslami s coutinhom a pedrim na kridle atd. Nas utok je hovno a vlecie sa to snami od leta, bolo to jasne a trener to s coutinhom posral. Skusenosti z poslednych sezon jasne ukazali co nam sedelo a co nam umoznilo hrat dobry futbal. Hrot, Leo v pravo kridlo v lavo a adekvatna zaloha. Uz i s Buskec Raki Arthur 18/19 to fungovalo dobre, a teraz tam bol este vacsi potencial, keby bolo adekvatneho hrotaka.
MalyJanko 2021-02-17 19:25:04
Leo kridlo vpravo je hlupost, vzdy sa stahoval do stredu a vpravo potom "utocil" Semedo ktory potom chybal vzadu a Pique nestihal potom v suboji
kluc 2021-02-17 19:32:51
neklučkujem s Griezmannom, stále mám rovnaký názor naňho aj na jeho prestup, akurát že ty to nevieš pochopiť, a neviem prečo...
ty sa snažíš vykrúcať zo všetkého a rozostavenie tak vždy vyznelo že to je jediná chyba- zo 100 premenných si si vybral jednu :D keby aspoň bola najpodstatnejšia ale, chápem ego ti to nedovolí uznať že sa mýliš, ale aspoň sa zabávam :D ...Človek keby vie že sa zraní tak neváha, ale neposral to, lebo náhrada by neprišla, niekde v paralelnom vesmíre maximálne Depay alebo Garcia z čoho by si aj tak nebol nadšený takže to je jedno ale mal by si aspoň ďalšieho do tvojej nesympatickej skupinky :D
z trojčlennej zálohy ktorú si spomenul a hrala dobre máme jedného najslabšieho, ktorý s ďalšími súčasnými dvomi ani nehral ale to nám sedí :D...no mám dosť :D
tunno Premium 2021-02-17 19:44:06
Malyjanko vzdy tam vypomahal krajnemu bekovi zaloznik a obvykle to zvladal. Ak tam nebol v zalohe prave dezorientovany roberto. 14/15 treble, 18/19 tiez naslapnute k treble a uslo nam to tesne. Doplatili sme na to ze Arthura nezmyselne posadil valverde a buskec raki vidal bola proste zla zaloha. Ale kym sme hrali so zalohou buskec raki arthur a s dembom na pravom kridle, suarez stred leo v pravo vacsina verila v treble. Pozri sa kde sme dnes a aky grc je ten utok to sa neda porovnavat.
tunno Premium 2021-02-17 19:46:42
Leo sa samozrejme taha do stredu ale ked si zratas plisu a minusy proti tomu co je teraz to je nebo a dudy. Teraz nefunguje lava strana, vlastne ani prava lebo dembe nema komu do 16tky centrovat a nema tam kto ani natiahnut hraca, a Leo deto lebo moze jedine tak bud spravit nieco sam alebo poslat notoricky znamy pas albovi.
kluc 2021-02-17 19:48:20
Malyjanko hlavne si nenechaj poblázniť hlavu 😅😅 ešte zabudol vytiahnuť sezónu 10/11 kde sme nemali hrot a Messi hral to čo hrá teraz 😅 ospravedln ho, chlapec sa zasekol niekde 3 roky dozadu...
tunno Premium 2021-02-17 19:53:09
Malyjanko klucik ti povie jak to je: Griezmann ma velky vplyv na hru a Koaman to vie 🤪
kluc 2021-02-17 19:55:51
Dal som ti lajk tuniačik :D ...ale mne stačí keď bude používať vlastný rozum a zasmeje sa na tvojich hypotézach sám :D
tunno Premium 2021-02-17 19:59:19
Klucik my nemame tim na hru s false 9. Keby sme mali dvoch Fatiov zdravych, jedneho lavonoheho potom sa o tom mozme bavit. Nie Dembele co je ortodoxne kridlo ked je malo 16tkovy a Grizman co je nula 😃 Pedro a Villa tam sedeli ako rit na serbel, zaroven vtedy doslova cely tim bol v prime. To sa uz nezopakuje.
kluc 2021-02-17 20:03:54
a na čo máme mužstvo? na aký systém?
tunno Premium 2021-02-17 20:12:25
Utok mame aktualne na ziaden system 😃 a ked si vybrat ci priniest v lete utocnika hrajuceho v pravo alebo viac centralneho tak urcite centralneho.
kluc 2021-02-17 20:27:50
no tak čo sa tu sťažuješ :D je jedno aký systém hráme tým pádom :D
tunno Premium 2021-02-17 20:40:17
Mali sme to hrat s Breitom/Grizom v strede a bolo by to lepsie ako toto. Aspon by sme mohli mat nejaku organizaciu a fungujucu lavu stranu. Teraz nemame nic.
2021-02-17 09:33:19
Mozno je prestavba kadra ale su tam stale: Lenglet, Busquets,Pique, Alba v zakladnej nemaju co robit. Chudak Dest po zraneni sa nanho rozbehne nezastavitelny Mbappe. Obrana tragedia Lenglet s Piquem absolutne nestihal. Dembele zle rozhodnutia , mal sa viac vracat. Ja som osobne Griziho fanusik ale vcera nepriedviedol nic rozhodujuce. Co ma ale najviac zere je fakt ze Sergio hra kazdy dolezity zapas v zakladnej zostave. Ten chlapik nestihal uz pri prvej prehre v Parizi (0-4), mozme si ho dovolit mat na striedacke a poslat ho na poslednych 10 minut ak treba ubranit vysledok. Bohuzial zatial by som obetoval De Jonga na DM a dal Puiga do stredu k Pedrimu a cez leto sa zameral na poriadneho DM. Potom samozrejme dobry stoper, lavy obranca, hrotovy utocnik. Veril som vcera ale takato je realita. Dufam ze to bude len lepsie. Visça Barca
tunno Premium 2021-02-17 09:47:21
Pique hral dobre a Alba tiez. Alba doplaca na taktiku ked v lavo je na utocenie sam. Leove prihravky na Albu mozu byt ucinne akurat tak proti slabym superom ti trosku lepsi si to v pohodicke ubrania.
Martin77 2021-02-17 10:09:00
To, jak !pokaždý! Alba hledá Messiho je fakt ubohý. Obrana soupeřů...hlavně ty kvalitnější se tomu smějou.
tunno Premium 2021-02-17 10:09:53
Alba mal mat pred sebou Demba aby snim mohol nieco kombinovat tvorit podrzat loptu. Takto mame lavu stranu mrtvu
bulldozer Premium 2021-02-17 10:43:30
Presne, my hrame bez laveho kridla a bez hrotaka. To je taka podivna zlepena taktika aby vyhovovala hracom krorych mame. Lenze s tym sa hrat neda na top urovni.
tunno Premium 2021-02-17 10:54:51
Tak tak. A DeJong strasi v utoku a potom vzadu horime
Martin77 2021-02-17 11:46:00
Souhlas. Právě by se mi líbilo útok (při 4-3-3) Dembélé LW -Halaand ST- Messi takový pod hrot na pravé straně. A při bránění přejít na 4-4-2. Na hoře by byl Messi s Halaandem a z Demby by byl LM.
Suarez_FCB_9 2021-02-17 15:32:24
Ziadny Dembele, tech nech uz vali prec v lete treba ho spenazit aspon trochu konecne.
bulldozer Premium 2021-02-17 15:55:49
Suarez ty chod fandit atletiku.
tunno Premium 2021-02-17 15:57:20
Z Dembeleho mam nervy ale tiez doplaca na to ako to mame v utoku zorganizovane. On to v sebe ma, v borusii mal najviac asistencii a aj u nas v druhej sezone ked bol zdravy mal dost golov i asisencii.
Suarez_FCB_9 2021-02-17 17:18:05
To nie je podla mna len o organizacii utoku. Ved ako moze hentak spalit sancu a to nieje prvykrat, ten hrac je zo sance posraty a to je u nas uz 4 roky.
tunno Premium 2021-02-17 20:36:36
Ako suhlas na druhej strane si myslim ze ak sa toho chopi relevantny trener bude nam mat co dat. Aj ked bude zavisiet od Fatiho zdravia kolko odohra. Laporta ma Dembeleho rad takze asi ostane
bulldozer Premium 2021-02-17 21:25:03
Minuly rok bol Suarez v takej istej sanci. Zprvej si to posunul meter dopredu a druhym dotykom dal gol. Ja myslim ze ti hraci su posrati, ale z Messiho. Je to v hlavach. Busi nabehne na hranicu vapna, netiesneny a nahra do rohu Grizimu. Trincao az na posledny zapas v lige to iste. Vsetci su prekvapeni ked sa k nim odrazi lopta, ako keby len Messi mohol zakoncovat. Rakitic uz hra v Seville a tam nema problem nabehnut sam a dat gol, v Barce ked hral, tak sa zo strachu radsej rozsypal.
tunno Premium 2021-02-17 21:34:06
Na to treba mat gule, ako mal napr Fati. Ten hracik nam strasne chyba.
MalyJanko 2021-02-17 21:37:25
Fati je velka strata tejto sezony, myslim ze by sme mali mozno v lige o 3 body viac
tunno Premium 2021-02-17 21:44:47
Len 3? 😃
MalyJanko 2021-02-17 21:46:35
nechcel som moc tresnut :D
2021-02-17 09:33:47
Nuz vcera to bol z nasej strany taky "kvalitny" futbal, ako ten stream, co som pozeral....vzdy ked bolo nieco dolezite tak zacal sekat....
Michal21 Premium
2021-02-17 09:36:28
Tér Stegen 7
Messi 7
De Jong 7
Pedri 6
Ostatný po 3 aj to som premýšľal nad 1
Obrana škoda slov 😔🤦‍♂️
Tomass 2021-02-17 09:51:25
7 je veľmi dobrá známka, pripadal ti toto ako veľmi dobrý výkon?!
Michal21 Premium 2021-02-17 10:47:28
Messi a De Jong mali snahu niečo s tým spraviť ale keď máš na krídle Dembélé ho a Griezmanna čo su neviditeľný tak nespravíš nič.
Hodnotím hráčov jednotlivo a nie celý team
maryann 2021-02-17 11:05:59
si zaslúžil Messi za kopnutú penaltu,inak nikto- ani on -neurobil nič pre to,aby si zaslúžil viac ako 6,včetne De Jonga,Ter Stegena
Tomass 2021-02-17 12:59:46
Súhlasím maryann, to že sa "snažili," neznamená, že majú mať takú výbornu známku ako 7...
2021-02-17 09:38:05
Doteraz nechapem, preco ti nasi hlupaci vo vedeni nekupili ked odchadzali z Monaca Mbappeho a Silvu....mali by sme na roky vystarane....Dembele sa na Mbappeho absolutne nechyta....
sid1 2021-02-17 09:51:02
tak uprimne v tej dobre nevyzeral Dembele az tak zle. Rozhodne podobnejsie k hre co hral Neymar mal on. Teraz ho nechcem obhajovat lebo pre mna on nema hlavu na futbal ale mat ho 3 roky dozadu zdraveho ked Suarez valil v utoku tak by mozno to vyzeralo cele inac. Lebo technicky, rychlostne je ten hrac skvely, lenze kolko rokov uz hrame super pomalu hru kde zaloha vyvaza loptu tak, ze superov brankar si moze aj zdriemnut
sid1 2021-02-17 09:51:16
dobre->dobe
leonidas129 2021-02-17 11:22:25
no hej, ale co to hovori o nasich scoutoch a vsetkych, co su zodpovedni za prestup ked kupia hraca, co sa neustale zranuje, ma zlu moralku (to sa chvalabohu zlepsilo) a nema hlavu na futbal?
keby sme vtedy kupili mbappeho namiesto dembeleho, tak sme uplne inde. to su nespocitatelne skody
escuchame 2021-02-17 11:44:51
Podla mna Dembele vobec nie je zly futbalista, len musi zacat dostavat lopty do rychlosti, z ktorej moze vytazit. Proste ked dostane loptu staticky do nohy a su hned pri nom 2 hraci, tak ich musi najprv individualne prejst a az potom moze potiahnut... co je pri organizovanych timoch doslova nemozne. Povedzme si pravdu, Mbappe tiez tazi zo svojej rychlosti (ano, je aj technicky lepsi od Dembeleho, ale prevazne tazi z rychlosti), no narozdiel od Dembeleho dostane za zapas kazdu druhu loptu do plneho sprintu, lebo vedia, ze ju dobehne a potiahne na center/prihravku alebo individualne. Zial, ten nas pomaly futbal, kde si davaju kazdu loptu do nohy a potom idu do sformovanej obrany je uz extremne opozerany a kazdy lepsi trener na to pripravi svoj tim... s tym, co par rokov dozadu mal kazdy problemy je uz dnes nudna snaha a potom to konci tak ako to je. Jedine vychodisko vidim v tom, ze sa este dalsou obmenou zmenia slimaci ako Busqutes (napriek technike uz rychlostne a kondicne nestiha) a zacne sa nasa hra troska menit a spriamociarovat. Lebo niekedy uplne zbytocne, namiesto aby sme isli do polovicne sformovanej obrany alebo potiahli brejk, dame loptu spat na stoperov a zaciname postupnym utokom z vlastnej polovice... zvacsa to vsak skonci pred polovicou a jedine co potom musia robit je to, ze sprintuju naspat branit.
leonidas129 2021-02-17 11:54:59
nikto nevravi, ze dembele je zly futbalista. talent a schopnosti ma na rozdavanie.
mbappe je vyborny hrac na porovnavanie s dembelem.
mbappe vcera dostal loptu do 16, krasne spracoval presiel este piqueho a nekompromisne zakoncil + dalsie dva goly
dembele dostal loptu, nemal pred sebou nikoho a z jednej zakotulal brankarovi do ruk. v jednej z najdolezitejsich sanci sezony uplne zlyhal a nie je to prvy krat. uz je tu 4 roky a naozajstnou oporou bol naozaj len v par zapasoch.
za mna proste nevydareny prestup duplom ked v tom case bol mozny aj prestup mbappeho a my sme zobrali dembeleho.
ako vravim keby prisiel mbappe, tak sme inde
LaBrie 2021-02-17 13:29:20
Mbappe a Dembele su skoro + - rovnako stary a Mbappe je uplne niekde inde....a v Monacu ziaril Mbappe ovela viac ako Dembele v Dortmunde...
escuchame 2021-02-17 18:14:44
@LaBrie ok, o tom niet pochyb. Kazdopadne, ak by taky Dembele prisiel do timu, kde hraju moderny, rychly a behavy futbal, tak garantujem, ze by ste sa nestacili cudovat, co dokaze. Presne preto vynikal v BvB. Keby dostava dlhe lopty do rychlosti, tak by ho nestacili zdvojovat obrancovia supera. Zial, ked dostane loptu do nohy, preberie si ju a hned su pri nom dvaja hraci supera, tak nedokaze absolutne vyuzit to, v com je najlepsi. Je to fantasticky obojnohy hrac s paradnou strelou spoza 16tky a treba postupne prisposobovat system hracom ako je Dembele a Fati (dobra strela, rychlost). V strede pola mame tiez kreativne mlade pusky ako De Jong, Puig a Pedri, cize o buducnost najblizsej dekady sa neobavam. Tito chlapci budu o 3 roky dostatocne hladni po uspechu a naozaj verim, ze budeme za 3+ rokov valcovat nielen La Ligu, ale aj Europu.
leonidas129 2021-02-17 18:58:21
nehovor tu o zlom time, a skvelom dembelem a radsej pusti si opakovany a pozri sa, co spravil so sancou na 2:0 . keby to dal, tak vysledok mohol byt uplne iny.
a potom si pust co spravil so sancou na 4:0 proti liverpoolu
takto spalit sancu a este v takom dolezitom momente je nevidane, najme ak hra na takej urovni.
Ardit 2021-02-18 01:40:21
:D mbape tazi zo svojej rychlosti tak isto ako dembele , really? :D +- rovnaky ?
Vy ste inde :D :D
escuchame 2021-02-18 10:56:29
@ardit este si prosim ta raz precitaj co je napisane vyssie, odporucam aj vratane zatvorky. Mbappe je technickejsi hrac ako Dembele, ale velmi tazi zo svojej rychlosti a zaroven PSG dostatocne vyuziva jeho predpoklady, lebo vedia, co si mozu dovolit s nim hrat. Dembele za zapas nedostane ani jednu loptu pred seba, kde by mohol ukazat to, v com je najlepsi = v rychlosti potiahnut po ciare a napr. dat center do 16tky. Ak ho vezme Klopp alebo niekto do timu, kde hraju rychly futbal, tak sa potom vsetci dosmejete, lebo Dembele bude neskutocne produktivny. Len zial nas ultra pomaly posuvaci futbal mu nevyhovuje. Vsimnite si, ze ked hra zaloha rychlo, tak aj Dembeleho vykony su uplne inde.

@leonidas129 vobec nehovorim o zlom time, ale o tom, ze nevyuzivame potencial asi najrychlejsieho hraca, ktoreho mame ani na 30%. Okrem toho by bolo uplne jedno, ci by ten gol dal alebo nie. Nedostali by sme potom 4, ale napr. 5. Proste sme sa po 1. gole psychicky zlozili a uz to neslo. Velke zapasy vyhrava obrana, no ta nasa hori ako fakla kazdy zapas a potom je jedno ci das 2 alebo 3 goly, ked 5 dostanes. Liverpool so svojim timovym duchom by nas sfukol aj keby im dame 4 goly doma. Islo hlavne o to, ze sme tam prisli uspolahnuti a po 1. gole zacala stupat nervozita. To iste teraz s PSG, dostali sme gol na 1:1 a tim znervoznel. Hraci proste nevedia po tych 3 zbabranych rokoch prekonat tien neuspechu v LM, to je cele. Mame proste zakladne kamene v zostave hracov, ktori vyhrali v poslednej dekade vsetko, porazili kazdeho a proste po 3 rocnikoch fatalnych zlyhani je tazke sa psychicky preniest cez stupajuci stres. Po gole na 1:2 bola kazda 2. nahravka nepresna, stratili sme pomaly kazdy suboj v strede pola a do konca zapasu sme si nevypracovali poriadnu sancu... ba co viac, zacinali sme kazdy jeden utok tou pomalou postupnou hrou a skoncili pred 16tkou... lebo proste utocit do sformovanej obrany je uplny nezmysel... tej hre chyba absolutne dynamika a to nie je problem teraz, to je problem od odchodu Enriqueho, odvtedy to ide dolu vodou a hrame posuvaci nudny futbal, kedy kym prideme od polovice po 16tku stihnem vypit 2 piva. Proste ti hraci chcu hrat to co pred 10 rokmi, ale zial nemame hracov ako Xavi alebo Busquets v top forme, s ktorymi sa to hrat dalo. Cize podla mna treba pockat na odchod tejto zlatej generacie a budovat to na uplne novych principoch, pridat tam dynamiku (vyzera, ze o kridla aj stred pola budeme mat postarane), takze treba verit, ze sa z toho vysklada slusny mancaft a o par rokov budeme valcovat.

btw. toto nie je problem len Barcy. Real nevie co hrat, Bayern mal fazy upadku, Liverpool pred Kloppom uplny upadok (dnes vyzera, ze Klopp musi tiez ten tim troska preskladat, lebo to nefunguje ako pred rokom – asi aj kvoli zraneniam), BvB mala tiez od Kloppovho odchodu velky prepad a az posledne 2 roky ukazuju strasny potencial (Haaland, Sancho, Bellingham, atd), Manchester United, atd. Proste vzdy pride po zlatej generacii upadok, kedy nejaky cas trva, kym sa vysklada nove muzstvo, system, ktory hracom sadne a moralka sa dostane na vitaznu vlnu.

Neviem, ci si vcera pozeral Sevilla - BvB, ale tam bol vidiet duch timu. 1:0 viedli, do polcasu 1:3... ale bolo vidiet, ze to nevzdavaju, bojovali do konca, aby nestratili poziciu pred odvetou. My sme zacali bojovat proti PSG poslednych 10min, ked sme dostali gol na 1:4 a vedeli sme, ze ak ma byt nejaka nadej, tak musime dat aspon 1 gol navyse. Co by aj tak bola nadej podla mna miziva a osobne si myslim, ze v Parizi je nemozne s tym zapasom nieco urobit. Neverim, ze im tam dame viac ako 2 goly bez toho, aby sme inkasovali. Skor sa priklonim k tomu, ze tam fasneme podobne ako doma.
leonidas129 2021-02-19 13:48:48
v zasade s tebou suhlasim. co sa tyka nezvladnuteho psychickeho tlaku. to je velky problem uz dlhsie. pri tomto ma az sokovalo, ked messi v tom nedavnom rozhovore povedal, ze nikdy nebol pri psychologovi. osobne si myslim, ze je to velka chyba a po takych tazkych prehrach ake zazil on by som ani nepovedal, ze to je vobec mozne.
rovnako suhlasim aj s tym, ze mame pomaly herny styl, ktory nevyhovuje dembelemu.
ale ze je jedno, ci dembele dal ten gol, lebo by sme aj tak prehrali s tym nesuhlasim. zapasy maju svoju dynamiku a za stavu 2:0 by sa nam hralo inak ako za stavu 1:0
to iste s liverpoolom proste 4:0 je stale iny vysledok ako 3:0
je samozrejme mozne, ze by tie zapasy dopadli aj tak katastrofalne, ale mozne je aj ze nie
a nakoniec sa dostavam k hlavnej teme. ak hrac v takych okamihoch potopi muzstvo dilinovskym zakoncenim, a spalenim sance 2x po nahravke messiho namiesto toho, aby dal gol, tak ten hrac nikdy nemoze byt oporou, skor naopak.
pripominam, ze dembele ma uz 23 a v barcelone je 4 rok a oporou ani nikdy nebol. mozno tak v dvoch, troch zapasoch
escuchame 2021-02-20 21:46:09
@leonidas129 suhlasim, mal ten gol dat. Mal premenit obe sance. No nepremenil a prehrali sme. A prehrali by sme podla mna aj keby sance premenil. Uz to je tam a nezmeni sa to. Tim vsak nemoze zhoriet ako fakla a dostat 4 goly s Liverpoolom len tak. Stale si vsak myslim, ze Dembele by pri hre, ktora by mu sedela bol lidrom. A podla mna by napr. spominany Klopp z neho urobil bestiu. Ked vidim tie dnesne neuspechy Liverpoolu, tak Klopp bude chciet v lete zmenu a ktovie, ci neskusia stiahnut Demba od nas (hypotetizujem, no bol by to pre neho krok vpred, lebo ako pises 4 sezony.... ano mal vela zraneni, no aj tak.... nevieme vyuzit a pripravit system hry tak, aby mu sedel). Nejake spekulacie v tom smere som inak este davnejsie cital. Klopp bude tiez potrebovat ozivit tim, ale neverim, ze suma transferu bude viac ako 30-40M, ak vobec.
leonidas129 2021-02-21 20:58:15
poviem to na rovinu. dilino ako dembele nikdy nemoze byt a nebude lidrom v barcelone. u nas lidrami vzdy boli nie len vyborni hraci, ale museli mat aj osobnost a charakter. to dembele nema. to je akokeby si chcel spravit lidra z balotelliho. mozes len cakat, kedy to krachne. mozno mas pravdu, ze by z neho v liverpoole bol killer. 4 roky je podla mna dostatocna doba a dembele nepresvedcil. mali by sme ho predat nech to skusi inde.
2021-02-17 09:39:46
Tak jsme si par tydnu naivne mysleli ze prislo velke zlepseni ale ani hovno. Porad stejne sracky.
MINH0 Premium
2021-02-17 09:48:13
Bohužiaľ stav je taký ak,y je... Pique, Langlet, Busi nestíhajú modernému futbalu, občas to proti menej technickým mužstvám vynahradia dobrou pozičnou hroui, ale na lepšie kluby to nestačí... De Jong a Pedri fajn, tam ešte treba nazbierať skúsenosti. Dembelé v ťažkých chvíľach nepotiahne mužstvo a jeho výkony sú ako na hojdačke, čo by sa dalo tolerovať možno v prvej sezóne. Chýba nám krídlo, avšak aj Fati je len na začiatku svojej dúfam úspešnej kariéry a nemôžeme od neho čakať zázraky. So Suarezovým odchodom som súhlasil, avšak nie za podmienky že do klubu nepríde nový hrot ktorý nám teraz evidentne chýba. Čo sa týka Griezmanna, tak keď hrá na svojej pozícii je to fajn, ale tak to je skôr chyba manažmentu, že dovoedie hráča ktorý nemôže hrať na svojej pozícii podobne ako Coutinho. Takže suma sumárum: Nasledujúce sezóny budú pre nás asi veĺmi ťažké, ale raz to muselo príst, bohužiaľ zbrklé nákupy po odchode Neymara s skorumpované vedenie + korona kríza nám nepomohla. Messi by už mal asi odísť, pomôže to jemu a aj nám, lebo všetci sa na neho spoliehajú a niekto nič neskúsi vymslieť, teda okrem Pedriho, ale to nám nestačí. Je čas započať novú etapu a vyhodiť hráčov ktroí hrajú za zásluhy. Každý veľký klub si tým prešiel aj bez problémov ktoré nás postihli. Takže treba veriť a fandiť, veď predsa sme viac ako klub. VISCA EL BARCA
2021-02-17 09:57:01
Dest se musí rychle probrat. A to v hlavě, protože takové hráče, co to psychicky nezvládli je už opravdu jak much. Hráči musejí přestat být posraní cokoliv zkusit.
2021-02-17 09:58:20
Lenglet "Neurobil nič totálne zlé" no při prvním gólu si sním Mbappé pěkně pohrál u malého vápna. Nebyl vůbec důrazný. A zdálo se mi, že ten gól z nepřímého kopu byl taky na jeho triko. Myslím, že to byl jeho prostor
Vlasta 2021-02-17 10:01:46
První gól byla chyba že sebou němu balon vůbec dostal to že se mu to pak poodrazelo úplně ideálně za to nemůže lenglet
2021-02-17 10:08:21
Dembele potrebuje hrať rýchly futbal ako aj polovica našho mužstva Pedri Puig Dejong Fati Dembele potrebujú to hrat rychlo čakaju loptu od zalohy ale nie busi zastaví a prihrava stegenovi
Malloy 2021-02-17 13:28:43
Dembele nech sa hlavne naučí urobiť aj niečo iné ako kopnúť loptu po čiare bežať za ňou zaseknut kopnúť center z ktorého nič nei je nikdy v lepšom prípade si to hodí do vnútra a dá strelu no a ta strela bud vyjde alebo nevyjde a posledná vec co robí že ťahá zasakbr a hodí nahrá do zadu hľa 120 miliónový hráč 😁Dortmund sa musí neskutočne smiať 😁
2021-02-17 10:19:39
Neviem či sme hrali naozaj tak zle zápas som nemal silu pozerať, každopádne sa mi začína zdať že máme nejakú zvláštnu schopnosť nedôstojne prehrať. Zdá sa mi že ak sme vyhrávali a dokonca mali šancu viesť 2:0 tento výsledok by nebol spravodlivý ak by sme sa potom nezosypali... Veď preboha stačil jeden strelený alebo neinkasovaný gól a výsledok by nevyzeral tak hrozivo (a mal by som všetko správne v tipovačke😁) je to to isté ako proti Bayernu bolo jasné že nás zničí ale lepší výsledok by dokázal uhrať aj Stuttgart. Neviem či to je tým že sa hráči psychicky zosypú predsa len v klube je milión psychológov ktorí ich presne učia hrať pod tlakom alebo nekvalitou mužstva každopádne sa niečo musí zmeniť lebo takto si robíme zbytočnú hanbu po celom svete a trvá to už hádam päť rokov...
2021-02-17 10:30:33
ten vas pique nam dako nepomohol pique hodnotenie odomna4 aj ste vraveli ze hra pozicne dobre ani to sa nepotvrdilo spolu s lengletom najlabsi stoperi mal hrat umtiti a minguez
Ardit 2021-02-18 01:42:46
:D
2021-02-17 10:32:54
Ten tým je v přestavbě, nedělejte z toho tragédii všichni sme to věděli a Koeman to i sám přiznal, že letos to bude bez trofeje. Těch děr v sestavě je neskutečně moc, spousta špatných přestupu a do obrany nikdo nepřišel krom desta který není připraveny na základ. Místo toho aby se koupil Upamecano za 42 mega kupujeme pjaniče za 60 atd a s tímto které nic neudělá. Musí přijít někdo kdo udělá pořádek v politice klubu jinak to nepůjde. Za mě by bylo lepší než nesmyslně nakupovat dat prostor klukům z akademie, všichni vidí že mají kvalitu i Mingueza to ukazuje ikdyž občas chybu udělá věřím mu v obraně víc než destovi a albovi dohromady
leo1055 2021-02-17 10:34:01
tak ked je v prestavbe preco nehral piuq minguez umtiti ???
Johann 2021-02-17 10:36:06
V prestavbe je asi len Koemanov dom!🤣 To bude dva roky trepať o prestavbe? Ja žiadnu prestavbu nevidím,a okuliare mám kvalitné 😂😂.
leo1055 2021-02-17 10:36:45
Johann asi tak
escuchame 2021-02-17 11:53:08
@Johann ako mozete byt tak mimo, aby sa zmenila hned cela 11tka a hrali hraci, ktori na to este uplne nedozreli? Koeman zapracoval niekolko mladych hracov, no netreba cakat revoluciu hned v prvej sezone, ked sme nikoho nemohli ani kupit, dlhodobo sa zranil Fati a hraci ako Pedri alebo Dest este potrebuju nejake roky na skusenosti. Nemozeme predsa cakat, ze 18 rocny chlapec nam bude vyhravat zapas za zapasom. Minimalne sa zmenilo to, ze sme na tom kondicne ovela lepsie, Frenkie De Jong pookrel a hra o uroven lepsie, do muzstva sa zapracovalo niekolko mladych hracov a dostavaju postupne viac priestoru. Pockajme na volby, pockajme ako dopadne nasledny financny audit a ci budeme vobec niekoho moct priviest v lete. Pockajme ako sa vyvinie situacia s Messim a ci bude alebo nebude pokracovat. Potom nasledne treba niektorych hracov ako Umtiti poslat prec a hracov ako Pique, Busquets alebo Alba uz posuvat na druhu kolaj. S tym potencialom, ktory zo dna na den v time rastie nemam obavu, ze za take 2-3 roky budeme mat nadupanu 11tku. Treba troska trpezlivosti, ten mancaft bol v takom stave, ze niekolko sezon potrva, kym sa dostaneme na vrchol. Nedaju sa robit zazraky, chce to cas. Koeman prisiel o 5min 12 a to do timu bez kondicie, vitaznej moralky a s prestarnutym kadrom. Po polroku je vidiet, ze narasta motivacia, kondicia narastla oproti minulym sezonam o 200% a zapracuva postupne mladych hracov do zakladu. Verim, ze buducnost nas caka slubna, skusme si pockat na dalsi vyvoj a nehodnotit po polroku pri time, ktory bol doslova zdecimovany.
Johann 2021-02-17 12:18:24
Čo tu stále splietate kondíciu, veď to je samozrejme, keby sa mu nezranili hráči tak by si Mingueza ani nevšimol,tak isto Aruaja, Puiga. Len svojho Griezmana, Coutinha, Dembeleho, Busgueta a o mladých by si ani nepočul. Ešte že nemohol kupovať, lebo to už by bol úplný koniec Barcy!! Koeman tu nemá čo robiť, píšem to od začiatku,to nie je tréner pre Barcu. On môže trénovať max. Holandsko.
Maikie11 2021-02-17 14:29:10
escuchame, přesně tak, toto není FIFA chce to hodně trpělivosti. Je to běh na dlouhou trať, myslím si že to bude trvat tak ty 2-3 roky a zase budeme pyšní na naše úspěchy.
escuchame 2021-02-17 18:33:19
@Johann urcite vsimol, pretoze vykony napr. Lengleta neboli optimalne a uz ho parkrat nechal posediet. Dest odkedy prisiel, tak hral. Roberta by urcite vytlacil zo zakladu. Zial, Dest teraz po opakovanom zraneni je uplne mimo, vcera na nom bolo vidiet, ze nie je 100% v pohode a Mbappe mu nenechal priestor vydychnut. To co sme vcera chceli hrat (podrzat loptu a preto Busquets) zial nebolo az tak mozne, nakolko Pariz mal aktivnych hracov v strede pola, ktori nevypustili suboj. Momentalne nam chyba silovy zaloznik, ktory by dokazal ustat tvrdy pressing a zakryt loptu, kedze Busquets uz rychlostne a kondicne nestiha. Tu vidim prislub do buducnosit v podobe Ilaixa, ktory mi pride ako takyto typ. Rovnako by hral podla mna Fati, keby sa nezranil, Koeman zapracoval Pedriho, ktory v 75% zapasoch patril medzi najlepsich 3 hracov na travniku a to ma len 18 rokov. Puig je troska ako na hupacke, chce to este viac priestoru, aby mal lepsiu vieru sam v seba. Posledne zapasy naznacovali, ze nasiel miesto Dembelemu, Trincaovi a aj Griezmannovi, ktori boli aktivni aj produktivni. Treba si vsimat vacsie suvislosti a nie len pozerat na vysledky a pocet golov v sieti supera. Chce to aspon 2-3 roky, nejake dalsie nakupy v lete a vyjasnit situaciu okolo Messiho. Bud pokracovat bude alebo nie, to je viacmenej jedno... Barcelona tu bude s nim aj bez neho... teraz a aj o 10 rokov, no ja verim, ze tato dekada bude este velmi uspesna, nakolko mame naozaj prosperujucich a zlepsujucich sa mladych hracov s potencialom. Treba to len vhodne nakombinovat, dat im priestor a jasne takticke mantinely. V lete jednoznacne musime priviest mlade CB do paru k Araujovi a perspektivneho hrotoveho hraca. Potom podla situacie okolo Messiho, ak odide, tak predat aj Griezmanna a kupit nejaku mladu pusku alebo kupit lacnejsieho mladeho hraca a postupne prepracovat do timu a zatial to tahat s Griezmannom aj napriek tomu, ze to bude nie uplne dokonale. Momentalne vsak treba setrit financie a 2-3 roky bez trofeje su nic z dlhodobeho hladiska. Preto sa mozno s nakupmi neuponahlat za kazdu cenu a hrat s tym co bude (+ napr. Garcia alebo Wijnaldum zadarmo) a pockat nejaky rok na Haalanda alebo iny drahokam, ktoreho skauti urcia ako idealny ciel (hlavne nie Lautara za kazdu cenu, je dobry, ale su tu aj ini hraci, ktori mozu byt lepsi ako on za nizsiu cenu).
2021-02-17 10:33:17
1 gol bol lengleta aj piqueho druhi gol pique a treti lenglet paradna obrana dvojica
Cataluna021 2021-02-17 10:34:43
Nie jeden gol bol cisto de jongov zas netreba hadzat vsetko na stoperov ked nam hori aj zaloha.. de jong vcera nic ako aj busi
leo1055 2021-02-17 10:35:36
noo ktory gol bol de jongou???
Cataluna021 2021-02-17 10:46:48
Co dal kean
JORDAN 2021-02-17 10:47:08
Treti, keď si neustrazil Keana. Ale to bol tiež genialny nápad dať tam proti takému hovadu ako je Kean, chalana ktorý nevie vyskočiť. Naozaj by sme mali zobrať trenera ktorý sa špecializuje čisto na defenzívu a štandartky.
leo1055 2021-02-17 10:47:48
to bol lengetou gol si to pozri este raz
tunno Premium 2021-02-17 14:01:21
Ani jeden gol nebol Piqueho.
leo1055 2021-02-17 14:20:46
NIEVOBEC TAK TY SI POZERAL INY ZAPAS TUPEC
tunno Premium 2021-02-17 14:28:29
Demaskujes aky si tupý. Pique nam vcera pomohol dost vyrazne. Prvy gol nemotornost Lengleta. Pri druhom gole urobil maximum a vynit ho z neho moze len idiot. Treti bol cisto Dejongov a pri stvrtom Pique bol uz na lavicke.
tunno Premium 2021-02-17 14:29:39
pri prvom bol dost nedorazny i De Jong.
2021-02-17 10:45:55
Ľudia, ktorí nerozumeli tomu, že prečo nenastúpil Piqué, prosím pozrite si toto video: https://www.sportbible.com/... Škoda len, že Griezmann a Lenglet boli "tranquilo" a tak vyzerali aj ich výkony.
MINH0 Premium 2021-02-17 11:03:08
Jak nenastúpil. Veď hral do 75 minúty
Jordi7 2021-02-17 14:20:29
Urcovat tempo hry ba mal trener a nie stoper. Ale to by som chcel asi vela od Kumana
Mikacu 2021-02-17 15:47:36
Pardon, samozrejme že tam malo byť napísané nastúpil.
Teraz to vyznelo presne naopak ako som to myslel :D.

Jordi7, určovať tempo hry určite nemá tréner, na to tam sú hráči. Konkrétne u nás má túto funkciu Busquets a De Jong, no včera to ani jeden z nich moc nezvládol.
Jordi7 2021-02-17 16:47:17
Aha, tak ked vidim napr Guardiolu ako ukazuje rukami "ukludnite to" tak vlastne robi chybu a mal by sa ucit od mumaka kumana. Uz tomu rozumiem dakujem za vysvetlenie
Mikacu 2021-02-17 16:54:27
Na tom že "Kuman" je mumak sa určite zhodneme. Iba hovorím, že tréner nemá tempo hry určovať, na to tam sú hráči. Samozrejme, že môže hráčom poradiť, ukázať im čo by sa hodilo v danej situácii urobiť, ale určiť tempo hry dokáže iba hráč hrajúci na ihrisku.
2021-02-17 13:25:32
No tér Stegen keď bol nervózny včera tak mam dosť chytil 3 čisté góly 😂😂jediný kix ktorý spravil bol ten odkop z ktorého bol roh 😂inak jemu nemožno vyčítať nič 😂dembele by mal dostať takú otcovsku po pysku od komana😁by sa už prebral z toho sna čo žije griemna mera pi** s piquem a pritom hral holý ch** mal mu pique pri** na ihrisku a vybavene busquets nech hra ako pjanic a nech Neplacu obidvaja spolu prečo nehrajú Messi vystruhal kolmicu na de jonga penalta dal gól niečo také sa stalo ako proti sevilli keď mal gólovú šancu a nedal túto dal a potom zase celý zápas nič nebolo poriadne nikto nič a pritom psg v prvom polčase bolo slabucky gueye mohol ísť kľudne pod sprchy mal zákroky na 2 žlté karty a rozhodca by si to obhájil no ale nevytiahol nechcel pokaziť hru potom ho siahol pochetino no a tak dest segin dostal mbapeho na stranu celkom hard aj na6hraca ktorý trénuje a hneď dostane na zápas brániť takého rýchleho draveho útočníka ako mbape prvý polčas ešte ale potom druhom dovidenia pique ešte môže hrať stopéra nie však lengletom s tým by som rozviazal kontrakt po sezóne alba nech už tréner vymysli niečo iné s jeho centrami lebo každý posrat klub už vie ako ze bude len centrovat a keď si to poriadne po strážia tak fakt ničomu hrozne mé nemôže dôjsť pedri mal dobrý výkon snažil sa na jeho vek a prvú sezónu v acku hral u mňa veľmi dobre oproti zvyšku týmu de jong tiež hral nejako divne oproti výkonom čo podával..
LaBrie 2021-02-17 13:36:17
No a teraz tie niektore slova preloz aby sme aj my rozumeli :)
Malloy 2021-02-17 13:38:59
Napíše ktorým nerozumieš
LaBrie 2021-02-17 16:05:01
Griemna, mera, gueye, segin.
Malloy 2021-02-17 16:08:18
Griezman gueye hráč psg segin chudák mera pi*** mat konflikt s niekym dúfam ze si ostal múdrejší a ze nebudeš taky hlúpy na celý život 😁
LaBrie 2021-02-17 17:50:47
Zato ty Ynteligent pises ako retardovany.....
Malloy 2021-02-17 18:48:36
Uuu to bolo drsne 😁😁
2021-02-17 14:24:04
Inak... Dembele dal včera bez lopty parádny šprint, ale s loptou na nohe som ho snáď ešte nevidel, že by preletel polovicou supera a vždy to tiež ako Alba sekne, ale zatiaľ čo Alba rýchlostne aj predbieha supera, tak Dembele skôr vidí, že to nedá. Keď si hodí loptu, tak rýchlostne vedie na prvých metroch. Potom ale s loptou na nohe katastrofa.
2021-02-17 18:23:06
Budem sa opakovat, ale bohuzial som podobny priebeh ocakaval, lebo zapasy s Realom, Juventusom, Bilbaom, Sevilou nam ukazali aka je realita ako zvladaju hraci dolezite zapasy..Seru ma ti zaslepeni fanusikovia, ktori maju stale pred zapasom povysenecke reci ako im nakopeme prdle. Wake up! Toto nie je Barca so Xavim, Iniestom, Villom a Puyolom. Treba zlozit okuliare a pozriet sa realite kruto do oci. Pokial nevymenime dvojicu stoperov, neposilnime posty DM , LB, a ST tak zlepsenie nepride. Treba sa zamerat na predaj nepotrebnych hracov Lenglet, Umtiti, Busquets (mozno este nechat na slabsich superov) Coutinho a 1 z dvojice Griezmann/ Dembele. Osobne by som nechal Dembeleho a striedal ho s Fatim, Trincaom a Griezmanna nechat iba ak Leo nezostane. Obavam sa, ale kolko prachov by kvaplo z predaja tychto hracov asi opat minimum, ale minimalne by islo vyrazne menej prachov na vyplaty. Nakupy rozpisovat nebudem, lebo to si ma povedat trener v spolupraci so sportovym riaditelom. Inak tam moze byt aj Klopp s Pepkom
ked im nekupia hracovm Samozrejme mam nejakych vysnenych hracov ako Lukaku/Haland Kounde, Upamecano (kym sa nedohodol a Bayernom)
baimato 2021-02-17 18:27:29
Hrozne, ze sa nedaju opravovat prispevky...mam tam kopec chyb, ale pisem na tel. Takze hracov berte s rezervovou, vsetko zalezi od dobreho predaja a netreba zabudat na akademiu, kde sa ukazuju dost perspektviny hraci, ale treba ich doplnit o hotovych hracov a to potrebujeme hlavne na postoch CB a ST