Borusia Dortmund na svojej internetovej stránke zverejnila zamietavé stanovisko na ponuku FC Barcelona. Katalánci sa snažia do svojich radov získať Ousmane Dembeleho, ktorý dnes štrajkoval a nedostavil sa na tréning tímu.

Borussia Dortmund na svojom webe uviedla:

"Borussia Dortmund sa s Barcelonou stretla vo veci prestupu Dembeleho. Barcelona na stretnutí predstavila ponuku, ktorá neodzrkadľovala výnimočnú kvalitu hráča, jeho status a takisto aj súčasnú situáciu na prestupovom trhu. V súvislosti s tým, BVB ponuku odmietla a vzhľadom na to, že Barcelona doteraz nový návrh nepredstavila, nateraz sa prestup hráča do iného klubu neočakáva."

TIP | Dembele sa stratil, neprišiel ani na tréning!


Borussia zároveň potrestala svojho hráča za to, že sa bez ospravedlnenia a bez povolenia klubu nedostavil na dnešný tréning. Dembele má dočasne pozastavenú činnosť v klube, čo znamená, že nemôže hrať zápasy a nemôže s tímom ani trénovať.

Denník Mundo Deportivo zároveň píše, že Barcelona sa s Borussiou Dortmund zhodla na pevnej prestupovej čiastke, ktorá má výšku 100 miliónov eur. Problémom je zatiaľ bonusová doložka vo výške 20 až 25 miliónov eur. Kameňom úrazu nie sú ani tak financie ako podmienky vyplatenia bonusov. Kým Borussia Dortmund ako podmienku vyplatenia bonusu požaduje jednoducho splniteľné položky ako napríklad kvalifikáciu Barcelony do Ligy Majstrov, Barcelona zas Borussii ponúka bonus v prípade, že Dembele získa Zlatú loptu.

zdroj: mundodeportivo.es
foto: mundodeportivo.es

singo1

19
2017-08-10 18:31:45

Toto nema konca :)

Migeldream

17
2017-08-10 21:29:59

50milionovy hrač sa kupuje za 125 milonov dokopy s bonusmi

blauigrana

21
2017-08-10 18:33:06

už som čítal že prestupuje :D

DanBarca

-10
2017-08-10 18:33:34

Dajte im tych 15 mega navyse a nech je pokoj, a cim skor nech trenuje s nami a je k dispozicii. Tu budeme zgrlosit o par milionov jak zidaci?

DanBarca

-11
2017-08-10 18:34:08

Znie to takto celkom blbo, ale akoby nebolo jedno ci dame 110 alebo 120, ked mame k dispozicii vela :D

DanBarca

-12
2017-08-10 18:36:53

Respektive, radsej by som bol, keby do konca tyzdna prestupi za 120 a trenoval by s nami, a na ligu by uz bol k dipozicii, akoby sme mali este 2 tyzdne jednat s BVB kvoli "zopar" mega.

Patland2

25
2017-08-10 18:39:17

Docela by mě zajímalo tvoje ekonomicky fungování v reálném životě s takovými nazory:-)))

DanBarca

11
2017-08-10 18:45:17

Mna by zaujimalo ekonomicke rozmyslanie nasho klubu, kedze mame po dve rite zaloznikov, z toho polovica na to nema, a pri Coutinhovi a Dembelem sa snazia usetrit 5-10 milionov, len aby sa nepovedalo. Pri tych prijmoch co mame, su to len drobne.

Teo07

3
2017-08-10 18:47:28

Úplne out! Úplne.

Ardit

1
2017-08-10 19:41:26

Jasné kamo suhlasim . To co pise je hlúposť . Ale ked sa na to pozrieš z hľadiska našich prestupov.hlavne hracov , kt. Od nas odišli za smiešne sumy tak mozno si myslí , ze su na tom v ekonomickom fungovaní na tej istej úrovni:D

emiliano

5
2017-08-10 20:42:02

Výborne Partland2,jemu je zrejme 20 mega nič,vychádza zo svojich obedov - 10 dg tresky , rohlíka a k tomu malej kofoly

Patland2

14
2017-08-10 18:38:02

Tak fungovat nelze. Už tech 100 milionů je přehnaných. Pokud Dortmund hodlá vydírat nás i hráče, jen at se to mezi hráči ví a pak budou mít v některých případech snazší rozhodování kam půjdou či nepujdou. A Dembeleho nepůjde držet násilím, nejpozději v září by byl náš za méně než těch 100... Dortmund není PSG...

Mourinhov_Prst

top komentár
40
2017-08-10 18:39:06

Ako dat za niekoho o ktorom som pred rokom ani nepocul 100 melonov? To uz kazdy mlady sopliak bude stat tolko? Mbappe detto. Vobec by ma nenasralo vykaslat sa na Kutina, Dembeleho a radsej tie peniaze investovat do la massie. Hoci by bola jedna, dve sezony bez titulov.

abstinent

14
2017-08-10 18:53:32

mas pravdu.ja sa obavam ze ak nahodou dembele/coutinho k nam prestupia a nebude sa im darit ze co budeme robit

preskociil

8
2017-08-10 19:09:31

Presne toho sa obavam aj ja, lebo za tie peniaze co pytaju, keby sa u nas nahodou nechytili tak to bude epic fail vsetkych doterajsich prestupov.

Vendeta

-1
2017-08-10 19:21:44

Kde berieš tu istotu že by to bola len jedna či dve sezony bez titulov ked nás psoledné roky tahalo len MSN + Ineista ak mal formu. Teraz budeme žgrlačiť a Messi, Suarez a ineista sa pretrhnu aby u nás hrali dreva čo by si za čias Pepa ani nekopli do lopty. V La lige budeme možno v TOP 3 ale ked skončí Iniesta, messi a suarez a mi nekupime poriadne mená tak nebudeme nai v TOP 5. Nie to ešte pomýšlať na LM

Mourinhov_Prst

6
2017-08-10 19:41:54

Istotu nemam, ale ako tu uz spominali chalani, ak sa tieto drahe prestupy uskutocnia a hraci nenaplnia ocakavania, tak len potom to bude pruser. Ani kvalitne muzstvo, ani peniaze. Nepaci sa mi napad ze by sme sa mali nechat vydierat a platit za sopliakov take sumy.Barca sa vzdy pysila odchovancami. A kde sme teraz? Po odchode Laportu sa dostala na vedlajsiu kolaj.Ak La Masia vychova hracov - netreba ich kupovat za 100 a viac melonov.

Vendeta

-5
2017-08-10 19:48:16

La masia nemože produkovať talenty ako Messi, Iniesta, Busi každý rok. Trh sa mení každým rokom. Bud sa prisposobíš alebo neudržíš krok s najlepšími. Tie ceny sa zvišuju hlavne koli šejkom vo futbale ale aj koli tomu že tržby klubu su každým rokom vyššie. Podpisuju sa lukrativnejšie zmluvy pre kluby a tým pádom sa ceny hráčov zvyšuju. Nemal si na škole Ekonomiku? Neber to ako urážku, samozrejme každý vyštudoval niečo iné.

Patland2

8
2017-08-10 19:55:45

Messi je jen jeden. Ale talenty jako Dembele, Mbappe produkovat může. A celkem pravidelně. Stačí investovat peníze za 15,16ti lete talenty.

Mourinhov_Prst

7
2017-08-10 19:55:47

Samozrejme viem ze la masia nebude produkovat Messiho, Iniestu kazdy rok, ale to ani nieje potrebne. Staci ak sa to stane raz za 5 rokov. A ver tomu, ze investicia do mladeze sa oplati.

tuno

3
2017-08-10 19:59:58

Súhlasím. ak by sme kupovali D.Silvu a mal by napr hypoteticky o 6-7 rokov menej ako v súčasnosti ma, nesralo by ma keby sme ho kúpili aj za 150m lebo viem že by našej zálohe dal strašne veľa. U dembeleho ani Coutinha nemám pocit že sú to čo potrebujeme tak za nich ľutujem aj 120m. Jeden je pravé krídlo ktory rád hraje z hĺbky čo je Messiho post, a druhý zas hraje post ktorý nemáme a ani nam nechyba.

Mourinhov_Prst

11
2017-08-10 19:52:49

Som proti financne nezmyselnym prestupom. Napr. taky Coutinho. Ved nad nim sa zo zaciatku ani neuvazovalo. Chceli Verrattiho, ktory je typologicky uplne iny ako Coutinho.Ten nevysiel, tak sa zacali chovat ako kedysi Perez. Rychlo kupit nejaku drahu hviezdu, to je jedno koho. Kde je alternativa za Verrattiho? Uz ju netreba?

Vendeta

3
2017-08-10 19:55:27

O Coutinha sa zajimala Barca už minulí rok. Coutinho príde ako náhrada za Ineistu ktorý ma 33 rokov. Momentálne nemáme proiadnu nahradu za ineistu tak je to clekom logický krok. Veratti je na Xaviho post a tam máme celkom slušne hrajuceho rakitiča. Ale na Iniestove miesto neni nikto kvalitný

Mourinhov_Prst

5
2017-08-10 20:00:01

Sorry, ale musim nesuhlasit. Rakitic nevie a ani nikdy nevedel zastupit Xaviho. Ma uplne ine ulohy. Napr. za poslednu sezonu jediny ktory bol schopny ako tak rozdavat finalne nahravky bol Iniesta.Rakitic bol poslednu sezonu velmi slaby.

Mourinhov_Prst

5
2017-08-10 20:06:16

Vendeta - nechap ma zle. Ja niesom proti prichodu Coutinha alebo ineho kvalitneho hraca. Prave naopak. Len sa mi nepaci to ze kluby pytaju naschval vela lebo sme predali Neymara,ignorovanie La Masie a tiez to ze sa mi zda nakupna politika vedenia zbrkla.

DanBarca

7
2017-08-10 20:09:52

Prestupova ciastka Neymara totalne dodrbala prestupovy trh.

Mourinhov_Prst

11
2017-08-10 20:13:52

Presne tak. Barto sam povedal, ze naschval minuly rok zvysovali Neymarovu klauzulu, lebo tusili ze odide. Tieto prachy mali zabezpecit buducnost klubu. Lenze peniaze zmiznu mozno na 2 hracov z ktorych je jeden mackou vo vreci.

tuno

4
2017-08-10 20:10:16

Presne tak to bolo vedenie sa zľaklo že nepríde velke meno tak sa rozhodli pre Coutinha aj keď je to úplne iný post ako sme chceli.

Vendeta

0
2017-08-10 20:14:32

No s Rakitičom suhlaism, posledné dve sezony hral zle, ale dokáže si ako tak zastať svoju ulohu. Ja som tiež vela krát písal že poslednu sezonu Ivan halvne bráni a že na to máme obrancov či DM. U mna by bola na Ivanov psot dobrá náhrada Eriksen, ale ešte treba náhradu za Neymara a Iniestu. Nad 100M by som ponukol len za Coutinha, Hazarda alebo Dybalu. To su kvalitní hráči čo dokazuju kvalitu roky, nie jednu sezonu

Mourinhov_Prst

9
2017-08-10 20:20:39

Lenze ako vidis nikto nam nechce predat svojich najlepsich hracov. A ak aj ano tak za nehorazne sumy a uz vidno ako zbrklo vedenie rozmysla. Preto vravim nenechajme sa vydierat a ked to nejde kupov hraca, serme na nich a venujme sa mladezi. Ale to je len moj nazor ktory je dolezity asi ako bradavky na kancovi. Necham sa prekvapit co vymyslia.

kubakout

2
2017-08-10 23:37:24

Tak max. 14 dni jsem jsme psal skoro to samé.
A toto je výhoda Borussie, hrají hlavně mladí co se snaží jít za výhrou, ale nikomu nevadí, že ho nevyhrajou, ale každy by jim to přál.

buldozer

12
2017-08-10 18:47:11

Ja by som im dal 100m + 100m ak ziska zlatu loptu do 3 rokov. :D

tuno

-3
2017-08-10 19:00:38

Nevadila by mi zaň suma ani 140m ak by jeho prioritná pozícia bola viac v ľavo a keby jednou z jeho charakteristík bola gólovost čo však nie je. Nechcem sledovať hádzanú so Suarezom ako jediným hracom v 16tke ktorého si obrany nejako pokryjú a zachraňovať situáciu bude musieť opäť Messi z pozície ofenzívneho záložníka.

srdcarek

6
2017-08-10 19:15:07

urcite za 100 milionov nekupovat

denis_99

4
2017-08-10 19:16:36

Ako úprimne nemyslím si, že táto situácia prospieva niekomu. Ak má Dembele balls na to aby takto trucoval tak neverím, že je to udržateľná situácia pre BVB aj s prihliadnutím, že tam nie je nikto ako Al-Khelaifi. A možno nadávate na Al-Khelaifiho ale to ako zapracoval pre PSG je proste dobre odvedená práca

Patland2

9
2017-08-10 19:38:32

To je jasné, že pdvedl. Je to jeho hračka, hráči jsou jeho , velbloudi,, a zatím ho to baví. Až vyschne kohoutek nebo přejde na jinou zábavu, půjde s tím ale do kopru celý klub. To je třeba ta věc která mi na majitelích PSG vadí. Kvůli fotbalu jako takovému.

Mourinhov_Prst

9
2017-08-10 19:44:35

aku dobru pracu vykonava? Keby nemal neobmedzeny zdroj prijmov a emira za chrbtom, tak by nedokazal vobec nic. Netreba z neho robit sikovneho diplomata. S takymi peniazmi a moznostami by to mal lahke kazdy.

denis_99

4
2017-08-10 21:20:39

nepustiť Verrattiho, prinútiť ho trápne ospravedlniť sa a prinútiť ho vymeniť agenta. A uprimne si myslím, že Alves bol tiež jeho premyslený plán

Mourinhov_Prst

6
2017-08-11 01:08:51

to s verrattim je teda dobre hlupy priklad. A ak si nepostrehol, Alves sa vyjadril ze to bol Neymar ktory prehovoril jeho.

espoo78

9
2017-08-10 19:30:44

Takych penazi je rozhodne hodnejší Dybala. Toto je nakup macky vo vreci. A tym ze odmieta prist na trening svojho terajsieho zamestnavatela,hovori o jeho charaktere uplne vsetko.

Pravda

2
2017-08-10 19:33:45

lenze Dybala vam je na hovno kedze hraje Messiho poziciu

Pravda

-4
2017-08-10 19:35:01

nechapem niektore reakcie ludi co nadavaju na Kloppa alebo BVB ze drzi hraca a nechu ho predat a este chvalia hraca ked trucuje...:D sak pri Neymarovi sa vam to nepacilo a nadavali ste nanho a teraz je rovnaka situacia len opacne a idete nadavat na vlastne majitelov toho hraca ktory je pod zmluvou a nemoze si robit co chce

Patland2

8
2017-08-10 19:40:38

Co vim tak jakmile se dlouho nevyjadřoval, drtivá většina fanoušků si přála aby ten jeho odchod klapl. Je k ničemu mit v týmu hráče který si není jistý jestli se chce řvát za svůj klub. Takže myslím že Neymara se sem nehodí tahat...

123456

4
2017-08-10 20:38:05

Pravda - rozumiem ti čo chceš povedať. Vieš toto je čisto záležitosť Barcy. A píše sa tu o Barce. (Nie je tu nič o Madride). Ešte raz zdôrazňujem, že ti rozumiem. Ale napíš prečo sa do toho ty jeb.š.

anko1963

5
2017-08-10 23:34:35

Neymar netrucoval, on premyslene podrazil. Podľa mna to nie je to isté.

triton

-2
2017-08-10 19:46:26

aj ja chcem zlatu loptu

emiliano

6
2017-08-10 20:47:28

Nekupovať za viac ako 100,aj to je prehnané.Nie sme dojná krava.Čo je to za podmienku,že keď sa kvalifikujeme do LM?

Patland2

12
2017-08-10 20:49:18

Bernard Silva 43m, Klaasen půlku, Riedewald jen 8!!!!.....ne, dávat víc jak 100 za Coutinha a jak 60 za Dembeleho je zhovadilost na kterou nesmíme přistoupit!! Nebo budeme jen pro smích.

buldozer

-1
2017-08-10 21:19:50

Dembele nie je zly, ale bral by som i tychto: Riyad Mahrez, Sadio Mané, Christian Eriksen, Roberto Firmino a Emil Forsberg.

okbor

3
2017-08-10 20:58:29

Nie, že by som chcel teda onô, ale Barca tie peniaze stále nemá. Tak o akom nakupovaní sa tu vlastne píše? ... a teraz si to zlíznem.

anko1963

2
2017-08-10 23:36:27

Nezlízneš.

Jestper9

11
2017-08-10 21:08:24

Neymar odisiel a prišli velké prachy. Ale treba hlavne s chladnou hlavou to riešiť. Lebo najhoršie co mozme spravit, je ti eprachy preflákat. Coutinho a Dembele kym nezačali lietať čiastky za pogbu a teraz Neymara, tak 100 mega by sa vysmial kazdy im za nich dat. 100 milionov pred rokom stáli hráčí úplne top. Ani Pogba ich nie je hodný. zatial teda to neukazal

GabrielSVK

3
2017-08-10 21:25:24

Zidane dobre povedal, keď vravel, že taký hráč nie je, ktorý by stál 100 miliónov.

anko1963

6
2017-08-10 23:38:33

Ja jedného poznám. A to mám Zidana rád.

zralok

-3
2017-08-10 21:30:47

Stejně to zůstane u Paulinha

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.