Na tlačovke po zápase proti PSG, tréner FC Barcelona vyzdvihol výborný výkon súpera. Naznačil, že ho mrzí výsledok ako aj samotný priebeh zápasu.

Katastrofa

"Bola to katastrofa. Zodpovednosť leží výlučne na mne, pretože títo hráči nám dali už mnoho radosti. V každom zápase vidíme určité okolnosti. Máme za sebou polovicu súperenia. Nestrácam nádej, ale z našej strany bude potrebný hrdinský čin."

PSG prekvapil?

"PSG nás nezaskočil. Hovorili sme o tom, aký typ presingu využíva, ale to neznamená, že si s ním len tak z ničoho nič poradíme. PSG ukázal svoju najlepšiu verziu. Ukázali sme už, že sme schopní získavať dobré výsledky. Nejaká šanca je."

TIP | Busquets: Ich plán bol lepší ako ten náš


Zápas

"Súper bol od nás lepší s loptu aj bez nej. Vyhrával súboje, bol efektívnejší. Výsledok odzrkadľuje to, čo sa stalo. Myslím, že culés veľa vysvetľovať nemusím."

Fatálny večer

"Rozhovorom na trávniku veľmi neverím. Hráči isto cítili tú istú bezradnosť ako my mimo trávnik. Bol to fatálny večer, boli sme slabší."

Zmena systému

"Zápas ste pozorne nesledovali. Zmenili sme 4-3-3 na 4-2-3-1, aby sa Leo častejšie nachádzal v hre, aby skončilo sa to tak isto. Zodpovedný som ja, takže už nič nehľadajte. A zároveň vás prosím, aby ste ten istý tón používali keď sa prehráva a keď sa aj vyhráva."

zdroj: as.com
foto: as.com

Maskaral

8
2017-02-15 08:48:52

Nevadí enrike nedá sa vždy len vyhrávať verím stále !!!

tunno

16
2017-02-15 08:50:54

nemoze byt v poriadku ak nasadi proti top superovi gomesa na pravo. nasa prava strana bola dialnicaa vobec mal uz zapracovat nejakeho ineho hraca na pravu obranu ked to sergimu tam vobec nejde

Mates19

12
2017-02-15 08:56:39

Prečo píšeš o pravej strane? keď všetky situácie prameniace z gólov išli cez lavú stranu ??? Štandartka akcia šla z lava Draxler gol z lava zlé prebratie hráčov gol Di Maria prepadnutie zálohy akcia z lava Gol Cavani zlé pokrytie hráčov stopérov a zle dostupenie hráča laveho obrancu!

tunno

3
2017-02-15 08:58:41

lenze rozpadli sme sa v prvom polcase kde nas vacsinou drilovali z nasej pravej strany. tie goly uz len pramenili z nasej frustracie a z toho ako sa Di Mariovi protinam vzdy nadstandardne dari

Mates19

6
2017-02-15 09:05:07

lenže ked sme sa rozpadli mal Enrique niečo zmeniť vôbec to nebolo o Gomesovi...darmo tu budú všetci vypisovať ale Busquets nehrá ani z 50% to čo hrával a je to Enriqueho chyba že dáva hrať hráčov čo sú bez formy...Nech je Iniesta aká chce legenda tak dohrať zápas nemal...dalo by sa pokračovať ale celý zápas bol práve o tom že PSG prehralo našu zálohu...a kto iný by mal zdvihnúť kvalitu ked nie Iniesta a Bus?

Mates19

6
2017-02-15 09:05:15

Matuidi Busa vyškolil vo všetkom dokonca priemerný Rabiot hral lepšie než Bus je to dosť zaujimavé že práve cez priestor Busquetsa šli hráči ako keby nemajú pred sebou nikoho...

Tom10

-3
2017-02-15 09:10:46

a koho tam mal dat miesto neho? a prečo si mysliš že keby tam bol niekto iny bolo by to lepšie? nebolo, tomu ver.

Mates19

4
2017-02-15 09:14:18

Prosím len ty nie!

tunno

6
2017-02-15 09:11:23

Ak sledujes Barcu dlhodobo vies ze nasa hra zavisi od pressingu. Ak kvalitne pressujeme tak hrame vyborne, ak pressujeme len na oko ako vcera(radsej nepressovat vobec) tak to potom pada na Buskeca a obranu ktory nemaju sancu ubranit tolko priestoru kolko im ostava.

Mates19

5
2017-02-15 09:16:46

Barcelone fandím od 2001 takže sledujem :D ...vieš ako to včera bolo sem tam si zapresoval Messi sem tam Suarez sem tam Neymar mužstvo je v zlom rozpoložení a taktika je strašná

RougeEtBleu

3
2017-02-15 11:51:08

sorry ale napísať o asi najväčšom mladom talente francúzskej zálohy "priemerný" môže len totálny neznalec futbalu... Rabiot bol včera s Verratim základom úspechu

Teo07

9
2017-02-15 08:51:27

Zelená - Enrique končí v FC Barcelona!!!
Oranžová - Enrique končí asi až po sezóne.
Červená - Enrique až do konca sezóny bude poberať plat.

Alirael

17
2017-02-15 08:53:46

A von!

Hrame ten isty hovno fotbal proti alavesu, bilbau, atleticu, psg a ostatnym teamom posledne 3 mesiace, ta ista taktika. Vacsinou to zachrania individuality, Messi, suarez ale takticky sme na tom strasne. Prechod z obrany cez midfield do utoki prakticky neexistuje, tolko nakopavanych lopt z obrany priamo na utok som v Barcelone nikdy nevidel. Prec z priemernymi hracmi jak je gomes, denis, rafinha, turan (v zalohe), alcacer. Utratili priliz bela penazi za hracov, ktori nehraju nic. Messi by mal mat vrchol svojej kariery, je skoda premarnit ten cas takouto hrou

Mates19

-3
2017-02-15 09:01:11

priemernými hráčmi bože bože ích vek je 23 rokov a ty napíšeš takúto blbosť či čakáš že budú hrať hneď ako majstri sveta? A napísať na Turana priemerný hráč do zátvorky záloha? :D Ty si fakt dobrý pacient...Alcacer má na svoj vek štatistiky za celú doterajšiu karieru porovnatelné s Eto´om Villom a mohol by som pokračovať...Nepíš radššej nič keď máš písať bludy

tunno

2
2017-02-15 09:09:38

mates19 lenze pred sezonou ak by si sa pozrel na to co sme potrebovali prioritne posilnit tak to bol pravy kraj obrany plus doviest jedneho poriadneho box to box zaloznika pretoze zaloha bola uz minulu sezonu v upadku. Gomes nie je riesenie, potrebovali sme zaloznika ako je Verratti, Matuidi, Modric

Mates19

1
2017-02-15 09:13:36

mne to písať nemusíš Dani bol môj najoblúbenejší hráč v Barcelone a vždy som hovoril a je to čistá pravda bol najmenej docenený hráč v celej Barcelone...teraz sa ukazuje čo bol a kto to bol Dani Alves...Gomes neprišiel ako hráč čo bude hrávať stabilne ale ktorý sa popri Iniestovi Rakitičovi bude dvíhat vyššie...ale je pravda že včera mal hrat Rakitič...aspoň je teraz vidieť aké máme super vedenie ked uprednostili Cesca pred Thiagom

Alirael

3
2017-02-15 09:11:55

Barcelona ma ma hratcov ktory v 23. rokoch ziaria. Tak ako Messi, tak ako Neymar, tak ako Busquets, Iniesta, Xavi a spol. Teraz budeme cakat 3 roky ze sa Gomes chyti keb bude mat 26, alebo mozno aj nechyti a potom pojde prec? Ano, Turan je ubohy zaloznik, skvele kridlo ale to nie je post kde mame problem. Na Alcacerove statistiky serem, je to hrac ktoreho pri 2:0, 3:0 das na travnik aby nieco zmenil? Ak ano, preco sa to nedeje?

Mates19

2
2017-02-15 09:21:24

Ty si myslíš že Iniesta a Xavi žiarili ked mali 23 rokov? Len aby som ti napísal Xavi sa stal najlepším záložníkom ked prišiel Pep...Iniesta mal vždy v sebe niečo magické ale tak či tak do príchodu Pepa to nebol najlepší záložník všetko je trénerovi jeho taktike a úlohách v tíme...

Mates19

0
2017-02-15 09:21:51

Celé mužstvo hralo na hovno a ty tu ideš písať niečo na Gomesa prečo by mal Gomes žiariť ked hrali hráči ako Messi Iniesta Bus hovno? Zamysli sa nad tvojím komentárom...Alexis u nás v prvej sezone nehral nič v druhej sa chytal a teraz patír medzi najlepších hráčov aj vtedy ho tu po prvej sezone chceli všetci predávať a tých hráčov bolo habadej čo sa tu po prvej sezone chcelo predávať

majo111

0
2017-02-15 14:52:19

mates ty si v poriadku alebo mas doma iny televizor ako bezny ludia? paca my ani nespominaj ze hra v barce to je tiez tazky priemer provnavat ho s etom villom to je az nenormalne ako niekto takto moze vidiet fotbal))!!!!!!

Teo07

3
2017-02-15 09:02:22

Tento trénerský omyl nemá na to trénovať Barcelonu ani náhodou! Jeho miesto je niekde v Rakúsku, alebo Dánsku v priemernom mužstve. Najneschopnejší tréner v dejinách Barcelony. Ten chlapík nemá šajnu, čo má robiť. Pre zápasom - Leo, vymysli niečo! Cez polčas - Leo, prosím Ťa, vymyslíš niečo? Nie? Tak sme v riti! Kľudne ku čiare môžem posadiť moju už slepú, chuderku, maďarskú vyžlu. Horšie to nebude. Akurát chce byť vtipný na tlačovkách. To je celý jeho prínos.

adel

-4
2017-02-15 09:09:22

ozaj a prečo teda ten leo nic nevymyslel??

Teo07

8
2017-02-15 09:13:54

Lebo raz, dvakrát do roka mu nevyjde zápas. To bol tento prípad.

myuren

1
2017-02-15 09:39:37

Nie, každý si potrebuje nájsť obetného baránka i keď ty to na Enriqueho kydáš stále, no problém je len a len v tom, že hráč, ktorý kedysi obehal našu zálohu a nehal si hrať Iniestu hru v ktorej je génius, nehrá alebo aj keď hrá je bez formy. My zúfalo potrebujeme box to box záložníka vo forme, ktorý to celé obehá ako keď sme vyhrali treble. V tomto sa spolieha LE na Gomésa, lebo iného nemá a to nevychádza.

myuren

-2
2017-02-15 09:44:47

už od čias kedy sme chceli podpísať Pogbu tvrdím, že nie Pogbu ale Matuidiho a včera sa ukázalo prečo. Ten hráč je TOP 3 box to box záložník sveta.

Teo07

5
2017-02-15 09:50:03

Nie! Nikdy sa nevyjadrujem k zostave, taktike, tréningom, posilám, atď. Môže sa zahrať zle, môže sa prehrať. Ja kritizujem totálnu neschopnosť Enriqueho! On absolútne netuší, čo má robiť! On je bezradný. On je úplne neschopný. Jeho šťastie je Messi! Vieš čo sa môže v odvete stať? Messi chytí svoj deň a vyhrá sa 5:0! Messi! Nie Enrique. Toto sú posledné tri mesiace Enriqueho kariéry. Potom už o ňom nikdy nebudeme nič počuť.

myuren

0
2017-02-15 09:57:24

Zčasti máš pravdu, len neviem kde si vyčítal, že sa k tomu nevyjadruješ keď ty a Emiliano ste snáď najväčší kritici LE od jeho nástupu do Barcelony. Rovnako i Busquetsa. No ale to je jedno, ako som povedal, chyba neni v trénerovi. Tréner nehrá. Môže naordinovať on taktiku akú chce, ak to hráči nezahrajú tak to vyzerá tak ako včera. Chcem tým povedať za to ako hráme sú vinní všetci nie jeden. Začínajúc Enriquem, končiac Messim.

Teo07

2
2017-02-15 10:06:56

Určite nie od nástupu. Až keď bolo do očí bijúce, že Enrique nevie, čo má robiť! A ja Busquetsa nekritizujem vôbec. Žiadneho hráča nekritizujem. A chyba, v tomto prípade, už jednoznačne JE v trénerovi!!Keď ho vyhodia dnes, daj bože!!!, nestane sa vôbec nič.

BoixosNois

2
2017-02-15 16:17:35

Teo07: Naprosto souhlasím. Až na jedno. Nekritizovat hráče? Ti se na to dnes naprosto vysrali a hráli děsně. Ani trenér neovlivní ty hrozné ztráty a technické prohřešky. On jen určuje jen taktiku. V tomhle případě spíš netaktiku - protože žádná není.

Mates19

8
2017-02-15 08:54:15

ked tréner povie toto:Hráči isto cítili tú istú bezradnosť ako my mimo trávnik...Sorry Lucho mám ťa rád ale ty si tam na to ked sú hráči bezradní aby si niečo vymyslel...Ja som bol prekvapený ako hralo PSG na začiatku som si povedal treba to ustáť a bude ok ved vela mužstiev tak hrá ale oni to vydržali tak hrať celý zápas...ked už si Lucho tak dobre vedel že tak budú hrat tak si mal stiahnut Messiho na poziciu ofenzívneho záložníka iniestu do stredu a dvoch DM Rakitiča a Busquetsa...obrana nemala absolútne žiadnu podporu a myslím si že na to sa systém dá nájsť...otočiť sa dá ale ako som napísal museli by sme chytiť formu ktorú sme túto sezonu ešte ani nestretli

Alexis9

0
2017-02-15 08:57:19

Keď si zato zodpovedný rezignuj.

jjnovo

1
2017-02-15 09:05:23

Jasně, skvělej nápad. A do konce sezóny to tam odkoučuješ ty? :)

Alexis9

0
2017-02-15 09:54:42

Kľudne...

Teo07

2
2017-02-15 10:07:43

Do konca sezóny to úplne kľudne dokoučuješ aj Ty. Alebo nejakí Tvoji predkovia.

Jhonys

-1
2017-02-15 11:45:58

No já bych na to místo viděl nejlépe tebe, protože ty víš evidentně všechno nejlíp a jsi podle všeho nejlepší trenér na světě :))

Ladislavvs

15
2017-02-15 08:57:39

Včera sa znovu preukázalo, že aj keď Ivan nemá možno top formu, tie dôležité zápasy zahrá lepšie ako Gomez. Bol ovela viac bojovnejší, napádal, išiel do súbojov tvrdo. No kým došiel, už bolo neskoro...

tunno

12
2017-02-15 09:00:52

najma Rakitic aj ked hra tuto sezonu zle vo velkych zapasoch proti atletiku a realu v lige hral vyborne. mal dostat doveru

MiskoTM

2
2017-02-15 09:09:54

Mna velmi stve ze sme nedali aspon 1 gol, sance na postup by boli stale male ale ovela viac by sa zvacsili, potom by sme ich 3:0 doma mohli dat alebo 4:1 a potom predlzenie ale teraz akonahle dostaneme na Nou campe gol tak 6:1 vyhrat uz bude nemozne ,to uz aj ja najvacsi optimista prestanem verit, uz zbytocne budeme vyplakavat uz to nevratime spat, uz len nam ostava dufat v zazrak

blauigrana

7
2017-02-15 09:11:02

neni normálne že z celého mužstva vie loptu potiahnuť len Messi Neymar a Iniesta celý tím sa spolieha na Messiho okrem týchto dvoch fakt tie prihrávky dozadu su už vrchol Suaréza by som len postavil pred bránu tam to vie najlepšie žiadné kombinácie sním len centre na zakončenie...žiaden stred Messi si musí prísť po loptu až k ter stegenovi tak isto Neymar a Sua...

tr0skacik

4
2017-02-15 09:21:41

posledne nakupy barcelony su cista katastrofa (cesti vynimkam). Vobec ma neprekvapil uz ani Arda, D. Suarez, A. Gomes, Alcacer... Vidal ok este aj ten sa zrani a Umtiti az na zaciatok sezony tiez nic uzasneho. Mrtve nakupy + Enrique dotiahli barcelonu tam kde su... ano komenta pravych fanusikov ze len kritizujeme ale ked sa vyhrava je vsetko ok... ale to co sa stalo vcera to nemalo nic s prehravanim to bola demontaz FCB v priamom prenose... podotkool by som jediny udaj. Distance: PSG nabehalo skoro o 10km viac ako FCB... pretoze barca vcera ani nebranila, ani neutocila. 4:0 je este to vysledok.

Jhonys

-4
2017-02-15 11:47:14

Umtiti az na zaciatok sezony tiez nic uzasneho ??? :DDDDDDD

juraj244

4
2017-02-15 09:26:46

PSG bolo parádne nachystané proti nám, každá jedna ich akcia išla cez našu pravú stranu na ktorej hral záložník prerobený na pravého obrancu, a Gomes... ktorého netreba ani opisovať... a zase ani jeden útok sme nevedeli založiť cez pravú stranu, iba všetko cez asi jediného lepšie hrajúceho hráča Neymara.... ach, ako by nám pomohol Vidal :( #ForcaBarca

frkmrk

8
2017-02-15 09:50:37

Nekecajte tu o nasich nadejnych 23rocnych hracov z ktorych vecsina nestoji ani za prd,za supera nestupili dvaja 19rocny ahrali akoby mali 10 rocnu skusenost a kto chce hodnotit Barcu, od zaciatku sezony, az na par zapasov hra takticky velmi zle,vobec sa mi nepaci to co hraju,je to obcas brznenie futbalu, viem ze nemozeme kazdy rok byt najlepsi,ale ak sa nezmeni herny styl,tak bude trvat dlho, zakial sa dostaneme na vyslnie a ked toto pisem neznamena to ze som neni fanda FCB,skor naopak, len ma stve,ze sa nevieme dostat za polovicu tak,ako ine muzstva.

sidi

4
2017-02-15 10:04:53

Každý skutočný a verný fanúšik po prehratom zápase má právo poukazovať na tie nedostatky, ktoré považuje za dôvod prehry mužstva. Je však treba všetko v kľude a s rešpektom. Nie je prípustné, aby po vyhratom zápase sa vyjadrovalo len pozitívne a nevšímať si nedostatky v hre. Už dávnejšie som niekoľkokrát písal o nedostatkoch v stredovej formácií, a nefunkčnosti súhry záloha a obranou a útokom. Práve tieto nedostatky sa nepodarilo vyriešiť trénerovi a bolo to hlavnou príčinou prehry. A zrazu tréner je neschopný, niekto ho posiela nie len z barci ale aj zo španielskej ligy preč. Samozrejme má na tom najväčšiu vinu práve tréner, čo chlapsky aj priznal, ale tak ako hráčom tak aj jemu treba i napriek prehry veriť. Viem, že je to ťažké a mužstvo s LM sa pravdepodobne rozlúči, ale život ide ďalej. Už sme také niečo prežili (dvojzápas s Bayernom) a napriek tomu sme sa postavili na nohy. Môj postoj k milovanému klubu ani táto prehra nezmení.

emiliano

5
2017-02-15 10:19:19

To nebol jeden zápas, tých katastróf bolo už veľa a len Leo niečo zachránil.Ale LE vždy to isté, zlepšíme sa. Ja som nepriateľ LE, lebo on nevie čítať hru, minule povedal po zlom výkone, že musí si pozrieť záznam. Aj moderátor vie, kde je chyba aj my tu niektorí, už Pique i iní kritizovali hru len LE to nevidí, používa bonmoty, chce byť vtipný. A je aj urážlivý. Už dávno mal byť na pohovore s vedením. Teraz už odkazuje na minulosť, keď bolo lepšie. Pri takej hre bude aj horšie, aj slabšie tímy v lige nás prehrávajú, už nedominujeme na lopte, nebeháme, prehrávame osobné súboje a keď Leo nie je v pohode, končí to zle.Nedá sa trénovať len bago, treba sa vrátiť k rýchlosti, dôrazu, presingu. Iba slepý to nevidí. Predpokladám pri našej hre fiasko v lige, LM a prial by som si aj v pohári, lebo žiaľ signály na zmenu u nás nestačia, musí prísť fiasko, ako v poslednom roku Rijkarda.

rudinho

3
2017-02-15 10:34:17

nikto iny ale len ty si zodpovedny za ten vcerajsi zapas.tak slaby trener ako LE hadam ani v barcelone nebol.cim skor vypadnes o to lepsie.len spoliehat sa na hracov ako MESSI nestaci

myzuFCB

0
2017-02-15 11:21:56

Včera to bol horor. Strašný výkon z našej strany. Ale som si istý, že chalani sa z toho poučia a doma to ešte môžu minimálne zdramatizovať. Treba veriť. Keď PSG dokázalo streliť 4 góly, prečo by to nejaká dokázať aj Barca?

myzuFCB

1
2017-02-15 11:22:31

Nemala

RougeEtBleu

1
2017-02-15 11:47:29

lebo má po taktickej stránke jedného z najvyspelejších trénerov sveta? nič v zlom ale Emery nie je Blanc, ktorý sa Barcelonu snaží kopírovať a keď to nevíde tak povie chlapom nech odvetu odchodia a oddýchnu si (posledne stvrtfinale PSG-Barca)

didi1805

3
2017-02-15 14:17:59

V prvom rade je treba sa zbaviť Teba. Potom hráčov s 10kg kopačkami -Buskets,Gomes,ďalej podpriemernými Matheu,Digne,Roberto,Arda,Rafinha, priemernych na lavičku-Alba,Iniesta svojim vekom už len od 60-ej minuty, a jedného s MSN dobre predať na nákup hračov,Coutinha ,Matuidiho , Dybalu ,Bellerina. MSN funguvalo 1,5 roka,ale zle je pri tom, že pokiaľ oni tu budu ďalší kvalitný útočník tu nepride,aby si zabil celú kariéru sedením na lavičke ako Paco.Ja sa mu aj čudujem,že v 23 rokoch si zničil kariéru.Veď on patril vo Valencii k najlepším a aj v repre hral dobre, dal nám gól, ale za šancu 10x5 minút nemôže sa zohrať a chytiť formu.Za Teba LE Túto sezónu hráme futbal ako starí pani bez pohybu.Hráči sú pomalí,nebehajú.Tvoje trénerstvo je založené na MSN a keď tí nezaberú si hotový,nevieš čo máš robiť.

didi1805

0
2017-02-15 14:46:25

Proste si taký neschopný ako ten náš ryšavý Kornel len do dobrého počasia a svojim oblbovaním jednoduchých.

BarcaFan4502

0
2017-02-15 17:19:06

boze moj ten kkt enrique by mal odstupit automaticky a nie cakat kym mu vyprsi zmluva

BarcaFan4502

-1
2017-02-15 21:30:09

boze henten traged lucho ma sere cim dalej tym viac, herny prejav katastrofa, ja chcem aby sme hrali rychlejsie, aj na brejky, musime zlepsit branenie, viac centrov, jednoducho zmenit herny styl

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.