Katalánci sa včera opäť presvedčili, že európsky futbal je niekde inde. Juventus si do odvety vezie pohodlný náskok a Katalánci majú čo robiť, aby prepisovali históriu ešte raz. Juventus totiž nie je PSG. Zápas v Taliansku však neukázal nič nové.

1. Barcelonu porazilo vlastné rozostavenie

Blaugranas nie tak dávno do svojej hry zaviedli rozostavenie 3-3-1-3, ktoré malo devastujúci účinok predovšetkým na PSG v odvete na Camp Nou. Barca vtedy vyhrala 6:1 a v Lige Majstrov postúpila ďalej.

Španielsky tréner na lavičke Kataláncov zvolil tú istú taktiku aj proti Juventusu, no to sa mu vypomstilo, pretože Allegri tento zámer očakával a využil to vo svoj prospech. Hráči Starej Dámy krásne využívali voľný priestor, ktorý im súper vypratal. Predovšetkým Cuadrado si z Mathieua urobil fackovacieho panáka a na jeho strane mal toľko priestoru, že si mohol s loptou aj zatancovať. Výsledok? Prihral na gól a vypracoval ďalšie šance.

Katastrofa v prvom polčase donútila Lucha zareagovať a cez prestávku sa Mathieu zbalil, no hoci sa Barca v druhom dejstve zlepšila, škody z prvých 45 minút napraviť nedokázala.

2. Barca vypadne - obrana Juventusu je pridobrá

Ani Messi sa nedokázal dostať k Buffonovi na dostrel. Juventus mal obranu, ktorá dostupovala, bola ostrá, nenechala súperovi ani štipku miesta nazvyš a takisto bola razantná a skvele organizovaná. Ak už aj niekto tento obranný val prekonal, narazil na fantastického Buffona. Včera vychytal Iniestu a Suareza.

TIP | Allegri varuje pred odvetou na Camp Nou


Stará Dáma v tejto sezóne odohrala v Lige Majstrov 9 zápasov a inkasovala len 2 góly. Je veľmi nepravdepodobné, aby na Camp Nou so súčasnou Barcelonou inkasovala v jednom zápase minimálne 3. Samozrejme, culés veria, že áno, ale...

3. Barca prišla o Ligu Majstrov a Ligu kvôli obrane

Katalánsky celok v poslednej dobe nevie brániť. To je fakt. Ak mužstvá ako Deportivo či Malaga nemajú problém Blaugranas streliť po 2 góly, taký celok môže sotva ašpirovať na ligový titul. Nehovoriac o Lige Majstrov, kde si Barca z dvoch posledných výjazdov priviezla náklad 7 inkasovaných gólov a nestrelila ani jeden.

Aj v Lige Majstrov, aj v La Lige nádej na titul stále žije, no Luis Enrique nemá ani potuchy ako obranu svojho tímu zlepšiť. A to je obrovský problém, pretože doteraz útok stačil strieľať viac gólov ako obrana stihla inkasovať, no misky váh sa naklonili iným smerom. Barca len inkasuje a problém je na svete.

4. Dybala nie je novým Messim - Je prvým Dybalom

O Paulovi Dybalovi sa dlhšie hovorí ako o nástupcovi Lea Messiho, no po včerajšom zápase Dybala vyhlásil, že nie je nástupcom Messiho, ale prvým Paolom Dybalom. Má pravdu? 23-ročný útočník včera zaznamenal dvojicu gólov.

TIP | Iniesta: Nie sme tak pesimistickí, ako sme boli v Paríži


Dybala má na svojej strane aj vek, ale je priskoro hovoriť o tom, že je tak dobrý ako Messi. V každom prípade podľa špekulácií médií sa o jeho služby zaujímajú ako Barcelona, tak aj Real Madrid. Na to, aby sa stal najlepším hráčom sveta, musí hrať v jednom z najlepších tímov. A vyhrávať trofeje.

5. Messi sa už cíti ako v Argentíne

Hejteri tvrdia, že Messi odohral zlý zápas, ale opak je pravdou. Argentínčan patril medzi najlepších hráčov na trávniku. To, že jeho spoluhráči hrali katastrofálne, za to on nemohol. Začína sa už cítiť ako v reprezentácii Argentíny, kde tvorí šance, no experti ako Higuaín a Aguero spália aj nemožné.

Včera Messi vytvoril pre spoluhráčov 2 tutovky ako na zlatom podnose. Jednu superšancu nepremenil Iniesta, druhú zas Suarez. Leo sa snažil, tvoril, makal pre tím, no s pribúdajúcimi minútami na jeho tvári bolo poznať sklamanie z výkonu ostatných spoluhráčov. A to nie je dobré znamenie.

zdroj: sportskeeda.com
foto: sportskeeda.com

adriano

20
2017-04-12 12:38:34

Barcelonu poraza vlastny trener a to ze nevie tim pripravit na zapasy ci uz po fyzickej ale aj mentalnej a hlavne hernej cinnosti suhry taktiky...si vsimnite suareza mozno ma nadvahu nestiha fyzicky tak ako pred rokom proste hraci nebehaju nemakaju ale zatoto vsetko nesie zodpovednost trener a jeho realizacny tim...vcera to bola katastrofa uz po nikolky raz a kompetentny by mali zvazit posobenie v fcbarcelona lebo futbal zabijaju nieho rozvijaju...

Lovec_4

4
2017-04-12 15:01:43

Denne tu čítam hovadiny. Ale povedať na Suareza že ma nadváhu a nestíha fyzicky je TOP!!

MIO10

28
2017-04-12 12:46:14

Bod 1 je blbost. Rozestavení nemůže za nedostupování hráčů! Nedůraz, laxnost, pocit, že se nemůže nic stát, špatná rozehrávka...za tohle nemůže rozestavení, ale forma hráčů a jejich připravenost na utkání. Ze zbytkem se dá souhlasit, ale Dybala má do Messiho ještě daleko.Když se daří, umí hrát spousta hráčů, ale hraj jako Messi, když se nedaří! A včera se nedařilo, ale Messi hrál skvěle.

fcbfan211

16
2017-04-12 12:47:47

nie obrana, ale záloha

jibriel

9
2017-04-12 12:49:08

hrame frajersky na 3 obancov, ze recept hahahaaa! More to nevymyslis, proti psg to islo iba do chvile za kym si neuvedomili, ze ak zacnu utocit mozu nam dat golov po cocot! ale za to ukazali ostatnym ako nam davat gol za golom!prosim dajte sem nazor bola by hanba keby tam hrame 442 alebo 451 a zahrame na výsledok? kua co si mysli lucho,ze je majster sveta

bruno2

5
2017-04-12 12:56:32

Presne! Preco nikdy nehrame na vysledok? Preco neodkopavame lopty ale radsej sa jebeme v patke a potom urobime chybu? Radsej by som videl vysledok 0:0 po dobrej obrannej hre bez sanci ako to vcerajsie hovno s dnom otvorenych dveri

Mates19

9
2017-04-12 12:54:29

SUarez v poslednej dobe potrebuje 10 šancí na jeden gól v Liverpoole pálil zo všetkého čo mu prišlo do 16-ky teraz prepúšťa loptu a vymýšla koko.... zahadzujeme šance nevieme bránit záloha je mimo niekde na dovolenke Pique je myslou asi v posteli so Shakirou nemáme žiadneho lídra ako bol Xavi Puyol...a bránenie štandartiek už ani neriešim nech sa dohrá táto sezóna a uvidíme čo to bude novú sezónu zbytočne si robiť nervy teraz lepšie to už nebude

Mates19

8
2017-04-12 12:56:27

a aj keby sa nám velkým zázrakom podarí postúpiť je to opäť len priloženie si ružové okuliare k očiam lebo mužstvo nemá na to aby vyhralo ligu majstrov ani formu ani výkonnosť ani výsledky a mužstvo čo túto sezónu len v LM dostalo tuším v 5 zápasoch 12 gólov je na plač

roman6

4
2017-04-12 12:56:18

https://www.youtube.com/...

Mates19

4
2017-04-12 12:57:27

čo to má Ferdinand s tým uchom aj proti PSG to tam mal

Mates19

3
2017-04-12 12:58:11

ospravedlnujem sa má to aj Gerard tak už viem :D :D

emiliano

8
2017-04-12 13:02:08

Futbal je jednoduchá hra, nie je to šach, tvoria ho osobné činnosti hráčov. Odpoveď na príčiny našej zlej hry sú v komentári, citujem: " Juventus mal obranu, ktorá dostupovala, bola ostrá, nenechala súperovi ani štipku miesta nazvyš a takisto bola razantná a skvele organizovaná." A teraz si zoberte našu obranu, ktorá ustupuje do 16-ky a nedostupuje. Ale bránia aj záložníci, majú presovať, ale tí tiež nedostupujú, nezískajú loptu, ustupujú. A keď loptu získame, záložníci spomalia a vrátia ju dozadu, súper sa stiahne. Jednoduché.

roman6

10
2017-04-12 13:02:33

zapas prejebal enrique a to jednoduchov vecou ktoru by neurobil ani ten bagetar co trenoval madrid minuly rok polku sezony a to ked nemate busquetsa a nemate k dispozicii 3 dobrych stoperov nehrajte na 3 obrancov ked mate k dispozicii albu a mozete hrat na 4 obrancov preco pre boha ziveho toto spravil na superovom ihrisku vonku proti muzstvu ako je juventus ja uz nerozumiem co ma henten retard v hlave ale rozum to nie je

Vendeta

5
2017-04-12 13:03:17

Chyba je určite predívdatelná taktika a rozostavenie barcelony ktoré može byť 4-3-3 alebo 3-4-3. Trener nevie pripraviť hráčov fyzicky a ani psychicky. Stoperi hraju dobre ale hlavná chyba je v obrane, v dostupovaní a krajných obrancoch. Roberto nemá na to hrať krajneho obrancu preto by som sksuil digneho a cez leto kupil Bellerina. Záloha to je tragedia, dostupovanie hráčov, pozičná hra no proste hroza. Iniesta má 33 rokov a už to endokáže ubehať, rakitič neni tvoriví záložnik, jeho ulohy su skor defwnzivne a kedže hráme neustále na DM tak máme dalšieho záložnika ktorý hrá defenzivne. Z toho vyplýva že mame len jedneho ofenzivneho záložníka a tým pádom sa musí messi stahovať stále do zadu aby vytváral akcie. Dávnejšie som písal o tom že by sme mohli kludne sksuiť formaciu 4-2-3-1. Myslím že by bola viac tvorivejšia a obrana by tak netrpela, ale na to potrebujeme prečistiť zálohu a kupiť coutinha a bellerina.
čisto moj názor

sid1

9
2017-04-12 13:04:20

"Dybala má na svojej strane aj vek, ale je priskoro hovoriť o tom, že je tak dobrý ako Messi" - nie je tak dobry a nebude tak dobry.

jibriel

5
2017-04-12 13:12:37

presne, skor by som povedal muz zapasu GIGI to,ze dybalovi islo bolo tym,ze nasi nebranili

sid1

5
2017-04-12 13:15:14

to zase nie, je vyborny ale Messi je Messi - je sice modne z kazdeho druheho co streli dva goly nebodaj urobi klucku robit Lea ale chcelo by to trocha sudnosti.

Vendeta

4
2017-04-12 13:07:13

Ak barca nekupi cez leto svetového záložnika može sa kludne stať nemyslitelné, to že niekto z tria MSN odíde pretože ich záloha nedokáže dostatočne podporovať. Verím že messimu to musí liesť na nervy že ked nevytvori poriadnu akciu on tak nikto. Bavím sa tu o hre proti špičkovým tímom akým je Juventus.
Enriuqe a šašo fernandez musia skončiť. Za posledné dva roky sme nepriviedli poriadneho futbalistu až na Umitiho čo je z 9 hráčov ktorých barca za ten čas podpísala žalostne málo. Len aby sme nesotali nemilo prekvapený že niekomu z tria prasknu nervy a prestupia

Mourinhov_Prst

8
2017-04-12 13:17:34

poriadneho hraca nekupia lebo nemaju nikdy peniaze. Radsej kupia 2-3 priemernych. A s trenerom to bude tak isto. Sancu dostane lacny Unzue aby nemuseli platit draheho odbornika.

Vendeta

6
2017-04-12 13:20:11

Presne tak to je. Sranda že plaču že nemaju peniaze a pritom minulé leto kupili priemerných hráčov za 130M. ved to je výsmech. Nehovoriac o tom že predávame zadarmo a pri kupovaní sa necháme nehorázne ošklbať. Toto vedenie barcelony na čele s fernandézom ničí tento klub.

jjnovo

-2
2017-04-12 13:45:15

tvl :D to je zase roj odborníků, jaký to tady byly ovace, když přicházel zpět Denis, když se koupil Digne, Umtiti, i ten Gomes a Alcacer. Co zkusit pochopit, že nic není jen tak a že je taky k některým věcem třeba čas a že ne každý se aklimatizuje tak rychle jako umtiti.

jibriel

3
2017-04-12 14:01:10

kamo gomes ma mat gule a sam povedat trenerovi,ze bracho sorry ale som najslabsi clanok v tejto squadre musim na sebe v tréningu zamakat!

jjnovo

1
2017-04-12 14:36:11

když už jsme kamarádi

Kámo, Gomes má mat gule a hrát tak jako hrával ve Valencii a né tak připosraně jako hraje teď. Kámo, Gomes nemá co dělat na DM, RW a LW. Gomes je box-to-box záložník, až bude hrát takovou pozici, jakou hrát má, jeho výkonnost půjde strmě nahoru, Kámo.

majo111

-1
2017-04-12 15:14:09

gomes nehra priposrane gomes na barcu nema on beha len v jednom tempe. co mu niekto zakazuje sprintovat bojovat klzacky robit on ma pohyb jak keby bol kral fotbalu co si slepy uz!!!! keby mal aspon naznaky ze je nieco v nom ale on ma len alibisticke odovzanie lopty

jjnovo

2
2017-04-12 15:27:10

https://www.youtube.com/...

to majo:
S tebou nemám zapotřebí se bavit, to rovnou můžu začít hučet do kmene, nebo házet hrách na zeď. Jen se podívej na to video a řekni, že na to Gomes nemá.

jibriel

5
2017-04-12 13:15:20

vcera mi ho bolo strasne luto az by som to prirovnal k finále MS a poslednej Cope

emiliano

3
2017-04-12 13:20:46

A ešte dodatok, citujem z komentára:"Luis Enrique nemá ani potuchy ako obranu svojho tímu zlepšiť." Ano, on sa vyjadril, že musí prísť nato, prečo hráme zle. Ak na to potrebuje štatistiky a analýzy, tak ako tréner je neschopný, lebo vec je jasná. Iná vec je, či tento káder vie hrať aj inak a ja hovorím, že nie. Pridlho boli vedení k tomu, že majú loptu, súper sa bráni a oni si pohodlne prihrávajú, nik ich neobťažuje. A tí nakúpení (Raki, Arda, Denis, Goméz)sú neobratní, nedôrazni a ani to nedokážu.

jjnovo

2
2017-04-12 13:47:51

rakitice nech rakiticem, je to vynikající hráč. Já spíš nechápu jedno, proč hrál pro pána boha včera na křídle

ace67

3
2017-04-12 14:01:43

Niekedy,tuším za Tita,som prestal kvôli Barcelone pozerať ostatné zápasy.A dodnes som presvedčený,že nič lepšie ako Barcu už neuvidím.No teraz,vplyvom posledných dvoch sezón,ma prepadá stále naliehavejšie myšlienka,že kvôli Barcelone prestanem sledovať Barcelonu !!!

abstinent

1
2017-04-12 16:37:18

obrana napicu zaloha napicu utok az na messiho v tomto zapase napicu,kedy sa hraci naucia branit??

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.