Barcelona po náročnom súboji odchádza z Kanárskych ostrovov s bodom. Zápas nepriniesol veľa šancí a nebyť nádherného gólu z priameho kopu z kopačky Lionela Messiho, mohla séria neporaziteľnosti Barcy v tejto sezóne skončiť. Výsledok 1:1 je k predvedenému výkonu adekvátny, podstatné však je, že Barca je stále neporazená.

Červená: Lahoz

Španielsky arbiter stretnutie vôbec nezvládol. Absolútne nesprávne odpískaná penalta v neprospech Barcelony na začiatku druhého polčasu priniesla pre Las Palmas vyrovnávajúci gól. Nepovšimnutá hra rukou brankára Chichizolu niekoľko metrov pred šestnástkou v prvom polčase, ktorá mohla pokojne vyústiť v jeho predčasný odchod do šatní, mohla priebeh zápasu úplne zmeniť. Medzi hráčmi nevládla disciplína, rozhodca rozdal celkovo až 9 žltých kariet.

Oranžová: Zostava a výkon

Nenasadenie Paca Alcácera, resp. zaradenie Luisa Suáreza do štartujúcej jedenástky trénerom Ernestom Valverdem bolo pre mnohých prekvapením. Uruguajský útočník mal pred zápasom na konte 4 žlté karty a môžeme byť radi, že tomu je tak aj po zápase, keďže v nedeľu Barcu čaká pravdepodobne najdôležitejší zápas v boji o titul s Atléticom Madrid. Prejav Barcelony bol nevýrazný, hru sprevádzalo množstvo nepresností na súperovej polovici, čo malo za následok len veľmi malé množstvo šancí. V druhom polčase Barca vyslala na Chichizolu iba jednu strelu, aj tú v nadstavenom čase. Naopak, defenzíva Barcelony púšťala súpera až do príliš nebezpečných pozícií, z ktorých niektoré mohli bránu ter Stegena ohroziť aj gólovo.

Zelená: Stále neporazení

Barcelona ostáva aj naďalej neporazená. Remíza 1:1 nie je výsledok, aký si fanúšikovia Blaugranas pred zápasom predstavovali, ale po priebehu zápasu zaňho môžu byť radi. Barcelona má po 26. kole náskok 5 bodov na dobiehajúce Atlético Madrid a už túto nedeľu sa rozhodne o tom, či si Barca tento náskok navýši alebo nie.

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

mikimi122

top komentár
68
2018-03-01 23:42:49

Hovorte, čo chcete, ale táto remíza ide na Digneho, Vidala a Valverdeho. Dnes si 300 melónov presedelo viac ako polku zápasu na lavičke. Potom nadávajte na Dembeleho a Coutinha, ale zápas nevedeli zlomiť ani Messi, Suarez, Iniesta, atď. Smola, že ani Iniestovi nešli kľúčové prihrávky. Ťažko sa dostáva do zápasu aký bol tento. Barce chýba bojovný hráč.

Alirael

20
2018-03-01 23:52:02

1 strela na branu za 2. polcas a to ta Dembeleho pluvanica v 95 minute hovori za vsetko

mikimi122

10
2018-03-01 23:54:06

Bolo to zabetónované. Dúfal som, že aspoň Coutinho, alebo Messi budu strieľať z diaľky, žiaľ som sa nedočkal.

Alirael

17
2018-03-01 23:56:37

Las palmas urite nehralo otvorenu partiu, ale tiez to nebol ten tvrdy beton kedy branilo 11 hracov na sestnastke. A aj keby ano, nevystrelit proti 18. celku tabulky za polcas na branu je ostuda. Bohvie ako by to tu vyzeralo nebyt chyby chelsea a prehry 1:0, v tom zapase si Barcelona tak ako dnes tiez nevytvorila vlastne jedinu sancu

Neyo11JR

-24
2018-03-01 23:58:59

Áno chýba nám hráč s menom Neymar. Nadávajte si nanho kolko chcete a nadávate právom lebo sa zachoval hrozne ale to čo predvadzal v Barce tak to sa nenahradí ani Coutinhom ani Dembelem. Ak by dnes hral vedel by čo s loptou a v 16ke by sa hádzal ako o život. Jednoducho ak smeruje lopta na ľave kridlo viem že tam nikto ako Neymar nieje a tak viem že z ľavej strany asi nič nebude. Laliga nam začina unikať medzi prstami tak dufam že sa spamätajú.

mikimi122

35
2018-03-02 00:03:24

Mne chýba iba jeho bojovnosť. Neymar robil v kabíne problémy a hru veľmi spomaľoval svojimi pádmi. Coutinho a Dembele sú dobrou náhradou, ale potrebujú čas. Aj Neymar nežiaril od prvej minúte v Barce.

Rasto

27
2018-03-02 00:06:40

Chýba nám taký hráč , ako Neymar ,to je možno pravda, ALE NECHÝBA NÁM NEYMAR!!! Je to "charakter", už to vidno aj v Paríži.

Neyo11JR

-19
2018-03-02 00:29:24

Áno .... Neymar je hajzel. Ale prečo také niečo nepoviete aj o Coutinhovi ktorý sa vysral na klub v polovičke sezóny? Pretože sa na to pozeráte ako fans Barcy a nie ako fans futbalu. Ale rešpektujem vás. Proti gustu žiaden disputat

mikimi122

17
2018-03-02 00:34:22

Prečo sa Liverpool vysral na Coutinha koncom leta?

Neyo11JR

-13
2018-03-02 00:41:01

Tým že ho nechcel za žiadnu cenu pustiť sa naňho vysral ?

mikimi122

15
2018-03-02 00:46:30

To už je roky overené, že keď chce hráč ísť preč, tak je najlepšie nebrániť mu v tom.

Vladinko

-4
2018-03-02 09:36:13

Prečo coutinho podpísal zmluvu na 5 rokov bez vykupky?
Ako sorry, rozdiel medzi Neymarom a coutinhom nie je žiadny..

Rasto

25
2018-03-02 00:44:57

Coutinho LFC jasne povedal, že chce do Barcy, už v lete, kdežto Neymar zaberal niekomu miesto ešte na turné a zdrhol tak, že zostal len smrad. A to je sakra rozdiel, nemyslíš?

Neyo11JR

-20
2018-03-02 00:47:52

Je to rozdiel. Ale zároveň je tu aj dosť veľký herný rozdiel.

Rasto

7
2018-03-02 00:57:47

Ak si prečítaš moju prvú reakciu na tvoj príspevok zistíš, že to som nepoprel!

ombre

5
2018-03-02 07:13:17

To bolo vidno aj u nás, len ste to nechli vidieť...

LaBrie

8
2018-03-02 08:46:14

Vcera nehral Alba, ale Digne, ktory sa s nim nemoze rovnat. Preto sa po lavej strane nedalo tvorit. Messi radsej ako nahrat Dignemu prihraval na opacnu stranu.

Gabrieloo

2
2018-03-02 10:08:20

LaBrie ako Dream Theater???

LaBrie

1
2018-03-02 11:26:25

...asi tak :)

Rasto

14
2018-03-02 00:01:55

Dnes to posr.al v prvom rade Valverde, v druhom Lahoz a v treťom náš bezkrvný výkon. Hrali sme akoby nás bolo osem, bez Luisita, ktorý mal logicky sedieť, Digne na Barcu nemá a Paulinho je z formy. A na lavičke Cou, Dembi, Paco, Raketa... Prekoučované ako za L. Enriqueho, čo nás stálo v minulej sezóne titul. Dúfam, že v nedeľu to bude o inom. Ja verím!

Alek

1
2018-03-02 00:37:40

Na digneho ? A co take spravil ? Pozeral si vobec ? Vykon nula bodov jedna strela na branu ziadna sanca nic len messi hral

mikimi122

7
2018-03-02 00:44:05

O to ide. Digne nespravil nič prospešne pre tím. Mal ruku z ktorej bola penalta, aj keď tam treba uznať, že to urobil neúmyselne. Vedenie lopty, súboje a prihrávky boli od neho katastrofálne. Digne taký nebol, za tým asi bude najskôr malá zápasova vyťaženosť.

caco

-8
2018-03-02 08:13:31

penalta bola po spornej ruke tak netrep hlúposti. digne a roberto nemajú v Barce čo robiť,čoho sa včera dotkli všetko dodrbali,vôbec nič nestíhali.včera však bola naprd komplet celá obrana,pomalý ,nechcelo sa im pobehnúť a ked na nich zatlačili útočníci,tak zašili brankára.Paulino vyzerá posledné zápasy nemasno-neslano,neviem či nevládze alebo sa mu len nedarí.

caco

4
2018-03-02 08:13:44

suaréz by včera nedal gola ani cez polčasovú prestávku,bol totálne mimo a ku koncu už prichádzal o loptu aj messi,už to asi velmi chcel rozhodnúť a zobral to na seba. rozhodca- totálna bieda,za tie fauly na messiho od zadu mala byť aspom 1 červená aby zastavil polovanie na messiho ked sa rozbehol na bránu a ruka? odrazená lopta od tyčky,ktorá bohvie či sa vôbec dotkla ruky a vôbec nezmenila smer??

mikimi122

4
2018-03-02 08:39:55

Rozhodca nezvládol zápas, ako je to v španielskej lige už zvykom. Lopta sa dotkla Digneho ruky, ale bolo to neúmyselné. Ich brankár mal mať červenú od polčasu za to, že sa hra s loptou za 16-tkou -to bolo ešte jasnejšie ako Digneho ruka.

mikimi122

0
2018-03-02 08:35:53

Ty tu netrep. Roberto je jeden z Barcelonskych pokladov. Je pravda, že v zálohe mu to ide lepšie, ale včera ani na kraji obrany nehral najhoršie. Ruka bola od tela, ale keď sa lopta odrazila od konštrukcie brány do jeho ruky bolo to najskôr neúmyselne. Rozhodca proste zápas nezvládol. Paulinho je 2. polčasový hráč.

LaBrie

0
2018-03-02 08:52:08

Roberto bol vcera jediny, co po pravej strane aj potiahol dopredu. Napr. oproti nevyraznemu Vidalovi.

mikimi122

3
2018-03-02 09:01:38

Áno. Ale aj Dembele mal pekné centre a nejaké nábehy. Ale ťažko sa dostáva do takého ťažkého zápasu, kde musíš dobýjať čínsky múr.

Rasto

1
2018-03-02 09:43:00

Myslím, že ruku mal Digne.

jan22

2
2018-03-02 09:37:15

Text ...svoj názor na S.Roberta radsej strč za klobúk....

Vicky

0
2018-03-04 14:46:48

debil: CACO, Roberto je jeden z najlepsich

Tattomajster

8
2018-03-02 08:09:13

Keby hrali Coutinho a dembele od začiatku tak vyhráme . Prvý polčas oni v obrane horeli len nám chýbala kvalita a potom keď prišiel aj dembele tak uz cítili šancu na bod tak uz viac menej len bránili

LaBrie

5
2018-03-02 08:43:21

V takomto zapase by sa nam hodil Griezmann, ktory utoci aj brani....

Gabrieloo

3
2018-03-02 09:45:48

zostavy od Ernesta sa mi pacili. mal to tazske, lebo vybrat si na pravu stranu z gomesa, delou alebo vidala??? hm? ale teraz ze napravo nehral cou alebo dembele, tomu fakt nerozumiem. pre cou to nie jeho prirodzena pozicia, ale v momente ked nastupil tak to bolo lepsie a nebezpecnejie. a potom dembele to iste. a ked sa ma dembel chytit to sa neda tak ze hra 15 minut. aj tak skoro zabezpecil vyhru keby si jeho center luis lepsie spracuje tak vyhrame

mikimi122

28
2018-03-01 23:43:50

Rád by som pogratuloval matematikárom, čo vypočítali, že máme titul. Toto sa stane keď počítame.

anko1963

1
2018-03-02 08:56:23

Ak myslíš mna v článku o Rakitičovi, tak Raki nehral. A ak si to nepochopil, bola to len taká zaujímavá mat. teoria.

mikimi122

1
2018-03-02 09:03:35

Myslel som všetkých, čo počítali. Len prestaňte všetci počítať, lebo to neskonči pre nás dobre.

cescfabregas58

3
2018-03-01 23:45:29

neviem čo ho to napadlo nasadzovať Suareza, fakt môžeme byť radi že bude hrať v nedeľu. sprostý lahoz mu mohol kedykoľvek dať kartu

Roni957

16
2018-03-01 23:45:47

červena podotykam zase su to gloryhunteri na tejto stranke ktori nedokažu pochopiť že su to len ludia a nie vždy vyjde zapas...už aj na Paulinha niektori nadavaju a že nech nehra zaklad už nikdy...pritom ked daval goly a hral dobre tak každy mal orgazmus....

mikimi122

13
2018-03-01 23:48:08

Ja proti nemu nemám nič, ale preňho je lepšie keď je striedajúci hráč. Vtedy vie priniesť druhý dych.

bruno10

8
2018-03-01 23:47:06

Nezabudnite tu v sobotu pisat clanky ako mame titul isty a ze trener este nikdy nad barcelonou nevyhral.

messi-king-10

4
2018-03-01 23:48:06

mikimi122- vsetko co si povedal (napisal) pravda proste toto si myslim aj ja.

Johny10

17
2018-03-01 23:48:34

Moje zhodnotenie zapasu
1. V prvom rade gratulujem Las palmasu k bodu, hrozne moc bojovali dajme tomu ze si ho zasluzili koniec koncov.
2. Matheu Lahoz ty zebros jeden cistu ruku mimo 16tky nevedis ale ruku Dignemu(po 4 spomalenyvh zaberoch som ju konecne zbadal aj ja vidis hned) neprehral sivnam ho ty ale podiel maju samozrejme aj hraci k.tym sa dostanem neskor
3. Myslel som si Digne bude lepsie konkurovat Albovi ale bohuzial zmylil som sa, mozes byt rad ked budes hrat ked.bude mat Alba trest ako teraz alebo ked.si hras v prvych kolach poharu alebo 6ty zapas LM ked uz bude iste ze skoncime prvi v skupine. Inak mozes byt rad ze s takymi hracmi ako.su v barce trenujes.
4. Vidal ( fandim mu, mam ho rad ako kazdeho v barce, + parodia na Ronalda po jednom zapase na fotke bolo super) ale to bol vrchol co si tu dosiahol, bohuzial, tak.isto nemas na barcelonu a mozes.byt rad ze si sem tam zahras ako Digne. Po polcase ta mal vystreidat Dembele alebo Coutinho.
5.Valverde skvele zapracoval na psychike Suareza , ozaj si daval pozor cely zapas aby nedostal zltu kartu, ale nebol to ten dravy suarez ako ho pozname co nevypusti ani jeden suboj.

Rasto

14
2018-03-02 00:10:09

A práve preto mal hrať Paco!

Johny10

19
2018-03-01 23:50:03

6. Niekedy mam pocit ze Leo si musi aj prihrat aj zakoncit. Co je ozaj smutne
7. Coutinha by mal davat Valverde pravidelne hrat z lavej strany bud na miesto iniestu alebo na neymarovo miesto, na prsvej strane neni zly , ale predsa vsetko ma cez.nohu a koniec koncov aj jeho povestnu obalovacku.
Teraz treba dobre zregenerovat a hura na Atletico
Vamos Barca <3

Benson

23
2018-03-01 23:50:19

Žiadna tragédia ideme ďalej. Atl. musíme zdolať.

Rasto

10
2018-03-02 00:11:32

Presne tak, Barca do toho!

Vnikoldo16tky

2
2018-03-02 07:45:46

A zas to bude o 8b takže pohoda :)

mikimi122

0
2018-03-01 23:58:27

Nejaké náhrady za Digneho? Cucurella z B-čka, Alonso s Chelsea, alebo Gaya z Valencie.

LaBrie

2
2018-03-02 08:59:43

Mne by sa celkom pacil Alaba, ale to by bol problem kto by pravidelne hral. Keby Alaba nehral casto pri Albovi, asi by sa mu to nepacilo. Cize Cucurella :) ale zase dvojica lavych obrancov Alba - Alaba :)

Roni957

-1
2018-03-02 00:08:28

nič v zlom ale pamatam si ako skoro všetci boli uneseni ked k nam prestupoval Turan, Digne, Digne, Vidal, Gomes každy pisal že paradny hrač paradna nahrada a take veci..ja som bol voči tomu skepticky pretože Barce fandim dlho a viem aki perfektni hrači tu hrali za čias Rijkaarda alebo neskor Guardiolu...a teraz je každy z tychto hračov sklamany a mna to vobec neprekvapuje že ani jeden z nich sa neuchytil

Rasto

8
2018-03-02 00:13:17

Nechceš robiť športového riaditeľa? Mohli sme ušetriť.

Roni957

-1
2018-03-02 00:14:12

tvoj sarkazmus mam hlboko u riti :) nabuduce menej očakavani a možno nebudeš taky sklamany

Rasto

10
2018-03-02 00:39:03

A ako vieš, že som sklamaný a mal som viac očakávaní v tom, o čom píšeš(nie o dnešnom výkone)? Teda z uvedených prestupov? A hlboko u riti maj koho chceš, z teba sa určite nepotentujem. Ja totižto na rozdiel od niektorých "tiežfanúšikov", ktorí sú akože fanúšikmi, len keď sa vyhráva, stále Barce verím, aj keď kritika je niekedy namieste, napr. dnes. Ale nikdy tu nepíšem vulgárnosti a nenadávam na hráčov.

Roni957

1
2018-03-02 00:40:26

tak si prosim odpusť nabuduce take sarkasticke poznamky ked som nikoho neuražal ani nič podobne :)

Rasto

9
2018-03-02 00:55:19

Ak som ťa tým urazil, tak sorry, ale NIKTO nemôže vedieť dopredu, kto zapadne a kto nie.Napr. Umtiti bol pri prestupe lepší, ako tebou menovaní? Nie, ale zapadol. Turan bol možno lepší, keď hrával pri Neymarovom zranení, hral dobre, neskôr len paberkoval, až sa vytratil. Nikdy nevieš, kto sa ako a kde chytí. Môj názor.

Camp_Nou

23
2018-03-02 00:19:23

Pozerám hodnotenie zápasu na španielskej TV a všetci zúčastnený reportéri sa zhodli, že penalta za ruku Digneho sa nemala pískať. Prečo netrestajú rozhodcov za takéto úmyselne chyby ???

LaBrie

5
2018-03-02 09:03:50

...a navyse mal dostat brankar Las Palmas cervenu za ruku mimo sestnastky....dve hrube chyby zbabrali zapas. Lahoz sa zase predviedol, len ako to on vie...

gabo7

2
2018-03-02 00:23:26

Zaujimave,vsetci nasi hraci cakali,ze sa porazia oni sami,a ono nie. Bez nasadenia,opat profesorsky prejav,ako,za Luchaa prekoucovane tiez ako za Lucha.

rastislav

-14
2018-03-02 00:24:40

Sme v pi*i

Rasto

14
2018-03-02 00:40:48

Neboj, nie sme! A je to len šport.

adriano

6
2018-03-02 06:27:06

Rozhodca lahoz na dacom asi fici lebo stale sa do zapasu vlozi dakou chybou a stale proti barcelone.Len to robi v prospech dakoho velmi okato.Za vcerajsok by ho mali suspendovat ale to sa v spanielskej lige nestane a ten chuj bude piskat este barcelone dake zapassy do konca sezony.Vykon barcelony rapidne klesol po nezmyselnej penalte.

sid1

9
2018-03-02 06:54:35

Ked piska tamten zazrak tak sa vzdy mozme pripravit na nejaky "bonus". Nespomeniem si na zapas kedy by som z neho mal dobry pocit

adriano

12
2018-03-02 07:26:34

A vcerajsi bonus kzapasu bol komentar na digi.Takto nahnevany ako vcera som dlho nebol.Vykon rozhodcu cele zle a ktomu sa pridal komentator ktory nestranne okomentoval kazdu situaciu a pri gole laspalmas stiekol ako taveny syr a po zapase ani nevravim.

LaBrie

5
2018-03-02 09:08:02

Skoda, ze Matus Lukac vacsinou komentuje Premier Ligue....aspon pre mna je jeho komentovanie spickove. Momentalne suverejne najlepsi.

tomessi

8
2018-03-02 07:31:35

Tesim sa na nedelu, rozdaju si to 2 najlepsie timy v esp, liga dostala naboj, bude sa hrat o vela, aspon to nebude nuda. Ideme si v plnej sile po vyhru VISCA EL BARCA!

emiliano

7
2018-03-02 08:16:27

Tie Valverdého neustále experimenty mne je ťažké pochopiť.Dembelé a Cou na lavičke a hrá Paulinho a Vidal. Vidal bol dokonca v šanci a netrafil loptu, všimnite si, že on strieľa iba placírkou, inak je to "dloubak". Dembelého dal 15 minút pred koncom, to je veľká stratégia. Cou nemôže hrať LM, ale sedí na lavičke.Paulinho je celkom z formy, Iniestovi sa vôbec nedarilo, ale on nestrieda. Hráme na jedného útočníka, Leo nemá komu prihrať, keď tam nie je Alba. Digne je hráč pre Las Palmas.Problémy má aj Umtiti. Nevidím to dobre pred AM.

Antisuarez

7
2018-03-02 08:35:48

Toto je dlhodoby problem Barcelony. Nie je to prvy zapas, ked sa Barca dostala do problemov svojim pristupom k zapasu. Absencia vitaznych typov a chut pobit sa o vysledok bola vcera evidentna. Castejsie treba zrychlit rozohravku pocnuc uz od Stegena a rychlehsi kolmejsi prechod do utoku. Toto su dlhorocne bolesti Barcy. Len tam musi byt ochota sprintovat.

pedo

1
2018-03-02 08:42:49

Nechcem ani pomyslieť na LM ak aj cez Chelse prejdeme, tak ďalej nemáme šancu(Real,PSG,City); veď Messi si nemá s kým prihrať a ak aj vypracuje šancu pre niekoho tak si to nespracujú a o prihrávke späť Messimu ani nehovorím: Suarez pokazil minim. 3 Vidal 2 a aj Sergi. Včera fakt katastrofa. Jediný ktorý vie nabiť Messimu je Digne.

LaBrie

6
2018-03-02 09:09:48

...asi si myslel Albu...Digne snad nie :)

Rasto

2
2018-03-02 09:48:37

Digne? To nemôžeš myslieť vážne!

freerider22

4
2018-03-02 09:40:38

remiza cisto na tricko Valverdeho

maryann

4
2018-03-02 18:08:16

Kazdu sezonu sa najde nejaky "Alaves" alebo "Malaga",tuto to je Las Palmas,dufam,ze nas to nebude stat titul!

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.