Včera popoludní sa uskutočnilo stretnutie vedenia FC Barcelona, ​​po ktorom sa hovorca klubu Josep Vives zúčastnil tlačovej konferencie. Hovorilo sa predovšetkým o prepusteniu Víctora Valdésa z postu trénera juvenil A a takisto o Španielskom superpohári, ktorý sa tentokrát bude konať mimo Španielska.

Valdés

"Je to športové rozhodnutie, nie je v mojej kompetencii komentovať ho. Klub sa vždy snaží o to, aby každý odišiel v čo najlepší spôsob. Nesúhlasíme s názorom, že odišiel zadnými dverami. Klubové legendy odišli veľmi pekným spôsobom, zanechali fantastické spomienky ako napríklad Iniesta, Xavi či Puyol, ktorí pochádzajú z rovnakej generácie ako Valdés. Nebudem komentovať interné záležitosti. Vždy nás zasiahne, ak niekto musí odísť, predovšetkým osoba s takou históriou ako Víctor. Klub chcel, aby všetko fungovalo a jeho dobrodružstvo s tímom bolo dlhé a úspešné."

Dembélé a Araujo

"Odvolali sme sa, pretože sme názoru, že červené karty neboli zaslúžené. Môžeme posúdiť prácu rozhodcu v určitom momente zápasu, ale nie vo všeobecnosti či hodnotiť jeho rozhodovanie v celom zápase. Čakáme na to, aby nám Súťažný výbor dal za pravdu. Sankcie musia byť primerané, všetci sme videli televízne zábery."

Stretnutie v prípade Valdésa

"Nebudem sa vyjadrovať k interným záležitostiam klubu, bolo by to na škodu inštitúcie aj osôb. Došlo k rozhovorom a kontaktom. Nemusíme to vysvetľovať."

Španielsky superpohár v Saudskej Arábii

"My nie sme tými, čo sa zaoberajú výberom miesta konania pre Španielsky superpohár. Nie je to naša zodpovednosť. Nadácia FC Barcelona pôsobí v Saudskej Arábii už roky, snažíme sa o to, aby tam ženy mohli hrať futbal. Chceme dosiahnuť niečo, čo ešte ani zďaleka nie je vyvážené. Neočakávame žiadnu odpoveď. Máme názor na niečo, čo na nás má vplyv. Keď spoznáme rozhodnutie, budeme s organizátorom hovoriť. V súčasnosti sa niet čoho obávať. Piqué má byť mediátor? O tom nevieme nič."

Prezident Valdésovi nezdvíhal telefón

"O tom nič neviem. Nebudem to hodnotiť."

Prijímanie zamestnancov

"Barcelona získava talent. Môžeme pripomenúť históriu Valdésa, Abidala... Vo všetkých sekciách sú práve hráči dôležitým kapitálom klubu. Nie všetci sa správajú rovnako. Pozícia vzoru pre nasledovanie je dôležitá."

Prehra Valdésa

"Nerád hovorím o zlyhaniach. Keď spadnete, musíte vstať a vyvodiť závery. Radšej sa pozerám na život pozitívne a pozerám sa na to, čo môžeme urobiť pre zlepšenie. Bolo prijaté rozhodnutie, ale hovoriť o neúspechu je prehnané. Športové hodnotenie nezávisí od výsledkov, existujú aj iné dôvody, ktoré s nimi nesúvisia."

Autonómia trénera

"Každý sa musí niečoho vzdať. Máme v La Masii model, o ktorom sa nediskutuje, ale každý do toho vnáša isté aspekty, čo nás projekt ešte zväčšuje. Samozrejme, že tréner má autonómiu na riadenie tímu."

VAR

"O veľkých chybám nevieme nič. VAR sa nám páči, považujeme ho za skvelý systém. Hovoríme tak, ak funguje v náš prospech, ale aj keď nám škodí."

Elektronické hlasovanie

"Vedenie by chcelo mať k dispozícii všetky potrebné nástroje, ktoré to umožnia. Pracujeme na tom a spolupracujeme s katalánskou vládou. Musíme analyzovať ako to implementovať a ako zabezpečiť bezpečnosť. V niektorých krajinách sa vyskytli chyby. Hlasovanie na zhromaždení socios compromisarios bolo skvelé."

Jordi Cardoner kandidátom na prezidenta

"Súčasné vedenie má mandát do roku 2021, stále ešte máme čo robiť a plány, ktoré je potrebné dokončiť. Nemôžeme prestať. Zostáva ešte veľa času, nie je čas hovoriť o kandidátoch. Vedenie sa týmto teraz nezaoberá, v súčasnosti chceme socios dopriať pocit šťastia."

zdroj: fcbarcelona.com
foto: fcbarcelona.com

xdiko

14
2019-10-09 08:48:25

Ak islo o Valdesa, toho vedeli rychlo vyhodit, ked neliezol vedeniu do riti.... co do prdele musi robit ten Valverde, ked ho tam tak drzia

adriano

1
2019-10-09 08:50:35

Povedal vlastne len to čo mal žiadne konkrétne vyjadrenie tam nieje a ešte sa aj vyhol otázke prečo valdesovi nedvíha telefón prezident.A aj to valné zhromaždenie bolo také čudné.

Teo07

1
2019-10-09 09:12:09

Ako to prebiehalo? Daj nejaký záver. Nech máme predstavu.

adriano

1
2019-10-09 09:29:24

Tak prebiehalo podľa predstáv Barta a spol keďže neprešlo ani elektronické hlasovanie asi sa boja žeby mohlo hlasovať viac ľudí ako 600 a už by veci nevychádzali podľa predstav.

adriano

4
2019-10-09 09:31:29

Každý socios by mal mať šancu hlasovať nie? Je socios 140000 ale nemajú možnosť na diaľku sa vyjadriť len musia osobné dosjt.

Milan87

-3
2019-10-09 10:14:16

A ty si socios??? Lebo prave oni zamietli to elektronicke hlasování.

adriano

-1
2019-10-09 10:16:44

Ktorý oni tých 575 čo hlasovalo je socios?

adriano

0
2019-10-09 10:20:08

By bolo zaujímavé vidieť ako by dopadlo hlasovanie keby sa do toho mohli všetci zapojiť.

adriano

-1
2019-10-09 10:26:13

Tak zamietli este aj s tých čo hlasovalo za bola nadpolovicna väčšina a neprešlo to o pár hlasov tak netrep že ľudia nechcú tam zmenu.

adriano

-1
2019-10-09 10:19:07

Socios je 140000 nie ? To že mal podpis font od 5000 socios na hlasovanie či to neboli socios? Ja niesom socios.A ty si socios?

Milan87

1
2019-10-09 10:25:35

Nie som a preto ma to nijak nepoburuje. Mozes sa ním stat keď chceš a letiet do barcy aspoň raz za 5 rokov by sa to aj patřilo keď už ním chceš byť. Myslím že preto to aj katalanci neodsuhlasili aby nemohol hlasovat ten co tam nikdy nebol. Nie je dobre aby o katalanskom klube rozhodoval niekto kto tam ani nebol. Je to vidno aj na tejto stránke keď tu by napr prieskum spokojnosti dopadol úplně inak ako v Barceloně.

adriano

-3
2019-10-09 10:29:14

Ako ty vieš že ja som tam nebol? Možno som tam bol viac krát ako ty Milan.A máš pravdu ja nechcem byť registrovaný ako socios ale už ty čo platia členské a sú registrovaný majú právo podľa nejakých stanov hlasovat a bolo by spravodlivé im to umožniť či si zo senegalu alebo perthu.

Milan87

-3
2019-10-09 10:36:48

Nepovedla som že si tam nebol a je mi to jedno kludne tam aj byvaj

Milan87

2
2019-10-09 10:31:12

Jeden socio tu je teraz si nevybavim kto presne ale ten sem tiež pisal že mu nevadí tam na tie volby letiet a tak by to mali byť. Inak by o klube rozhodovali internetový hejtery ktorý ani nevědí kde je stadion. Niečo ako ty, ktorý vidí vo vsetkom iba spiknutie a rakovinu

adriano

1
2019-10-09 10:40:20

Tak ti to inak poviem v Barcelone som bol 6 krát viem kde je štadión viem kde je gaudiho park viem kde je larambla tibi dabo olympijský štadión mám fotky videá bol som dokonca na zápase zo sevillou a oslavách 50 výročia postavenia camp nou mám aj buletin ešte stoho zápasu mám aj lístky s iných zápasov čo som bol mám originál dresy čo som si pokutoval v Barca schope.Tak mi nerozprávaj že ja som tam nebol.

Milan87

-7
2019-10-09 10:59:03

Ale ved já som to nerozpraval to že si sa v tom nasiel je asi len comunicatiobreakdown

neta1753

13
2019-10-09 12:08:41

S dovolením se jako socio k tomuto tématu také vyjádřím.

Jak tu chlapi zmiňujete hlasování na posledním valném shromáždění, že socios zamítli el. hlasování, není tomu uplně tak. Na toto shromáždění jsou totiž socios delegováni (proto se tomu říká setkání socios compromisarios) a jsou delegováni "náhodně" (většinou jsou to všam z 80 % sympatizanti vedení - příbuzní apod., a zbytek, minimum, povinně z opozice). Celkvě se na toto shromáždění ze 140 000 tak dostane necelých 5 000, skutečně malý zlomek. Já jako "normální" socio, který na toto delegován a pozván nidky nebyl, nemám, jak rozhodnutí ovlivnit. Jediná rozhodovací pravomoc, kterou nevezmou nikomu a kterou jedinou opravdu každý může přispět, je tak hlasování ve volbách. Ono se o tom tady nemluví, ale na katalánských webech a twitteru se i často svolávají demonstrace proti vedení před Camp Nou, bohužel ale s minimální účastí a ohlasem médií.

A i přestože jsem v barceloně bydlel a naživo prožil desítky jejích zápasů napřič všemi sportovními sekcemi (včetně výjezdů na venkovní mače) a na volby 2021 se také osobne dostavím, přesto bych rád, aby el. hlasování vzniklo a šlo tak hlasovat z pohodlí domova.

O ovlivnění zahraničních socios a rozhodnutí těch, kteří v barceloně nikdy nebyli, se fakt nedá mluvit, protože 92 % socios se nachází na úžemí Katalánska, zbylých 8 % je pak ze zbyteku Španělska + světa.

adriano

3
2019-10-09 12:20:11

Ďakujem za vysvetlenie aspoň som v obraze.

xdiko

5
2019-10-09 20:29:19

Vidím, že máš dobrý prehľad o dianí v klube, rád si od teba prečítam viac postrehov, či informácii, o ktorých sa takmer nehovorí. Ďakujem

neta1753

5
2019-10-09 22:05:11

Není problém, rád se podělím :) Mám naštěstí výhodu v tom, že z dob mého bydlení mám kamarády přímo Katalánce socios (mnoho z nich to dědí v rodinách), kteří mají nejlepší info + pak samozřejmě moje vlastní praxe.

neta1753

6
2019-10-09 22:12:03

Kdyby byl zájem, klidně bych o fungování socios a jejich roli v klubě napsal článek, ale nevím, jestli by to někdo chtěl nebo mi to bylo umožněno, rozhodně se tu někomu nechci vnucovat do zelí, na webu je dostatečně kvalitní servis :) Ale touhle konkrétní troškou bych přispět mohl.

xdiko

3
2019-10-10 12:04:50

Ja by som si ho prečítal a verím, že nie som sám, koho by to zaujímalo

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.