Zápas dvoch polčasov. To sme videli vo včerajšom zápase medzi Celtou Vigo a Barcelonou. Konfrontácia na Balaídos sa skončila výsledkom 3:3, pričom Katalánci po prvom polčase vyhrávali o tri góly. Takýto kolaps celého mužstva sa samozrejme odzrkadlil aj na známkach.

Hodnotenie hráčov bolo zostavené podľa nasledovného kľúča -> do úvahy sme brali 2 subjektívne zdroje: hodnotenie portálu ESPN a hodnotenie katalánskeho denníka Sport a potom hodnotenie dvoch štatistických portálov Whoscored.com a sofascore.com. Pri každom hráčovi je priemer známok z týchto 4 zdrojov s komentárom portálu ESPN. Kompletné čísla nájdete v tabuľke na konci článku.

Hodnotenie trénera - 5

Za toto Barjuan priveľmi nemôže. Nielenže nemal dostatok času na prácu s tímom, ale bol mu zverený káder s naozaj veľkým problémom so zranenými hráčmi. Tých je priveľa.

Ter Stegen - 4,7

Inkasoval tri góly, z toho ten prvý Aspasov ide na jeho triko, keď predtým nezachytil center.

Mingueza - 5,8

Celta v druhom polčase narobila Barcelone množstvo problémov po jeho strane. V jednom momente mal šťastie, že rozhodca po jeho zákroku neodpískal pokutový kop.

García - 6,3

Odohral len prvý polčas, počas ktorého Barcelona jednoznačne vyhrávala. Neskôr sa zranil.

Lenglet - 5,6

Predviedol skvelý blok proti Renatovi Tapiovi, no vyzeral zmätený, keď Celta začala vytvárať tlak. Pri druhom góle Celty mu ušiel Nolito.

Alba - 6,5

Skvelý center na gól Depaya, ale v druhom polčase sa mu v defenzíve nedarilo.

Nico - 8

Ďalší vynikajúci zápas, no bohužiaľ sa zranil. Silný a technický, vytvoril druhý gól a zohral kľúčovú úlohu pri treťom presnom zásahu.

Busquets - 6,7

Strelil pekný gól, jeho 16. v drese Blaugranas. Prišiel však o loptu vo výstavbe hry a Celta potom strelila svoj druhý gól.

De Jong - 6,7

Pri nábehoch s loptou vpred ukázal dobré momenty, jeden z týchto nábehov rezultoval v šancu pre Ansu a nastrelil aj brvno.

Gavi - 6,6

Pracoval tvrdo a bol mimoriadne efektívny v defenzíve a to aj napriek tomu, že hral na pravom krídle už v druhom zápas v rade, aj keď preferuje skôr centrálnu pozíciu.

Depay - 6,7

Hlavičkou strelil tretí gól mužstva, svoj šiesty v tejto sezóne, ale v druhom polčase nedokázal dostatočne dobre podržať loptu, keď sa mužstvo snažilo ubrániť svoj náskok.

Fati - 7,3

Opäť otvoril skóre stretnutia. Za Barcelonu strelil 17 gólov, z toho až 11. prípadoch išlo o úvodný presný zásah. Bohužiaľ sa zranil.

Náhradníci

46' Balde - 5,7

Mladík nahradil zraneného Ansu, ale keď Celta vrhla všetko do útoku, bolo vidieť, že je neskúsený.

46' Araujo - 5,9

Nedokázal odkopnúť loptu po chybe Ter Stegena. Nahradil zraneného Garcíu, ale v druhom polčase mal problémy brániť proti útočne naladenej Celte.

59' Puig - 5,3

Nahradil zraneného Nica, ale jeho hru charakterizovalo množstvo stratených lôpt.

80' Ezzaizouli - 6,3

Krídelník rezervy bol nebezpečný pri šprintoch s loptou, ale vo finálnej tretine toho veľa neponúkol.

zdroj: sport.es whoscored.com sofascore.com ESPN forcabarca.sk
foto: twitter/fcbarcelona.com forcabarca.sk

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-11-07 08:35:30
Z Fatiho bude veľká hviezda. Snáď mu kariéru nepokazia zranenia.
galibier 2021-11-07 08:41:21
Mingueza najslabsi z obrany,viem ze je to z nudze cnost,ze zaskakuje za Desta,ale uz druhy zapas za sebou slabucky vykon.Je vcelku rychly,dobry v osobnych subojoch ,ale pozicne je to doslova zufale,on je schopny nechat volneho hraca a byt od neho desat metrov.Uz aby sa mohol vratit hrat stopera.
ThisIsMySen 2021-11-07 08:56:00
Presne to som chcel napísať, opäť absolútne jalový výkon. To už radšej tam skúsiť Umtitiho alebo ja neviem koho, ale to bola jedna katastrofa od neho.
Na druhú stranu Nico, ten chlapec je neskutočný. Absolútne chladná hlava, hrá s obrovským prehľadom. Dúfam, že sa bude rozvíjať aj naďalej, rastie z neho veľký hráč.
Veľa šťastia, Xavi, roboty ako na kostole :)
strip 2021-11-07 09:57:14
Umtiti na pravým obránci to by bylo něco. To bych tam radši viděl Roberta
JORDAN 2021-11-07 10:07:41
Jo lavonohy stoper na pravom obranci :D. Ale Umtiti ak dobre viem par zapasov ako lavy bek odohral takze mozno by tam nieco uhral :D
FCBarcelona2018 2021-11-07 10:33:11
Včera jednoznačne najslabší Mingueza, Depay a Ter Stegen. Ter Stegen prakticky nechytil nič. Čo šlo na bránku to skončilo v sieti. Je poriadne z formy oproti dvom-trom rokom dozadu. Depay skazil takmer všetky prihrávky a Mingueza, pripadal mi zmetený, akoby nevedel čo má hrať. O lengletovi sa radšej nebudem vyjadrovať lebo by som musel použiť sprosté slová. Dokázal že jeho miesto je iba na lavičke alebo na prestupovej listine.
2021-11-07 08:40:58
nie je čo hodnotiť obrovské zlyhanie ...
tunno Premium
2021-11-07 08:42:53
To co predvadza Nico je masaker, este zohnat správne mlade DM a mame zalohu na 10 rokov vystaranu.
Lapi Premium 2021-11-07 08:59:43
Len by potreboval zapracovať na kondičke. V každom zápase je okolo 65. minúty hotový so silami.
sonetcz 2021-11-07 09:58:21
Tunno jak vidíš zálohu v budoucnu. Základ kdo z těchto tří Nico, Gavi, Pedri, pouze 2. Vůbec nevím.
tunno Premium 2021-11-07 10:02:27
Nico urcite, a ked by som si mal tipnut tak Gavi predci Pedriho. Je dost mozne, ze budeme hravat dost zapasov aj so styrmi zaloznikmi na ihrisku, ktovie. Na DM bud sa ukaze niekto novy z la masie alebo budeme musiet niekoho kupit. Frenkieho na DM proste nevidim, hraci ako Edson Alvarez alebo Rodri su daleko vhodnejsi.
strip 2021-11-07 10:06:38
Nico
De Jong, Pedri

nebo

De Jong
Gavu/Nico, Pedri
tunno Premium 2021-11-07 10:07:41
Zabit Nica na DM by bola chyba, ked je vyborny ofenzivne.
galibier 2021-11-07 10:30:26
Potrebujeme 5 vykonnostne rovnocennych zaloznikov..myslim ze sa nebude stal hravat 4-3-3.
SpectraLab 2021-11-07 19:10:34
Rodri by bola paráda... Ale v súčasnej situácii veľmi nepravdepodobná posila... Škoda
8JK8 Premium
2021-11-07 09:03:11
Na to ako čítame už dva roky ako Barcelona strašne potrebuje fyz.nadaneho záložníka tak by táto pozícia mala do budúcna patriť určite Nicovi ten chlapec je neskutočný koľko toho odmaka na jednej či druhej strane len tak ďalej!💪
2021-11-07 09:10:12
Nico je v poslední době jednoznačně náš nejlepší hráč a moc se na něj těším i v budoucnu. Ano Busquets dal sice gól, ale ty jeho ztráty kdy zbytečně dlouho přidržuje míč jsou pro nás velmi nebezpečné... Už na konci prvního poločasu mu takhle vzali míč kousek od našeho pokutového území, ale tam to za něj vybojoval ještě Nico, ale ve druhém poločase už z toho byl gól.
Joker94 2021-11-07 09:36:14
Ak je Busquets na DM a súper príliš netlačí tak vyniká, dokáže byť pozične na svojom mieste. Akonáhle hrá súper s vysokým pressingom a rýchlym prechodom do útoku tak je Busquets stratený, nestačí dostupovať k súperovým hráčom a prepadáva v osobných súbojoch. Nevravím, že momentálna kríza je jeho chyba no moderný futbal nám ukazuje, že v dnešnom futbale bez rýchlosti nesuspeješ.
tunno Premium 2021-11-07 09:49:19
Vcera hral Buskec dost priemerne, inak ma poslednu dobu dobru formu. BTW Buskec dosahuje v zapasoch podobny top speed ako Verratti, Rodri, Kimmich, Goretzka, Muller, Kessie, Gravenberch. Rozdiel v ich obvyklom zapasovom top speede medzi tymito hracmi je menej nez 1,5km/h.
galibier 2021-11-07 10:15:41
Pri tom prvom gole lahka strata lopty od Busiho..a Ter Stegen ten zakrok....😕
sid1 2021-11-07 10:49:51
" Rozdiel v ich obvyklom zapasovom top speede medzi tymito hracmi je menej nez 1,5km/h." to moze napisat iba niekto s absolutnym nepochopenim co to znamena. Existuje cosi ako zrychlenie Tunno a agilita pri zmene smeru co je 10x dolezitejsie pri futbale ako max rychlost. Takze rozdiel v pohyblivosti a zrychlenim pre verrattim a sergiom bude priepastny. To je ako zobrat maximalku formule a tvrdit ze Alfa Romeo je skoro ako Mercedes lebo ide o 1 km/h pomalsie. Pritom casto je mercedes aj o 5 km/h pomalsi na top speede. Rovnako Messi by zadupal na 20m do zeme asi aj Bolta ale neverim, ze 100m by dal pod 11.
Joker94 2021-11-07 11:04:32
Presne tak.. To zrýchlenie je dôležitejšie ako top speed. Kým sa Busquets stihne otočiť a rozbenúť tak je súper už dávno za ním a vtedy ti nepomôže ani top speed, ktorú ma aj tak nižšiu ako väčšina útočníkov.
michal_ 2021-11-07 11:08:03
Ak je Busquets na DM a súper príliš netlačí ... Len ze to sa deje v 2/3 zapasov. Moj nazor uz dlhsiu dobu je, ze revoluciou v Barce nebude odchod Messiho, ale posadenie Busquetsa na lavicku a konecne sa zacne hrat s dynamickou zalohou.
tunno Premium 2021-11-07 11:12:07
Vo velkych zapasoch v ktorich vyhorel nefungovala cela nasa hra, struktura, nulovy pressing a ledva sme sa vedeli dostat cez polku ihriska. Vyhoreli podobne i ostatni, a hodnotit ho na zaklade takych zapasov kde hra kazdy zle je sprostost. Napriklad v zapase na CN proti Liverpoolu v roku 2019, ked sme hrali s Liverpoolom vyrovnanu partiu bol po Messim nas najlepsi hrac. I podla statistik vyhral kazdy ground duel a nebol za cely zapas predriblovany ani raz. Ak ste pozerali vcera manchesterske derby mohli ste si vsimnut podobnost vykonu united s nasimi vintage výpraskami. United bol bitý presne z rovnakych dovodov ako my pri nasich slavnych pruseroch.
Eli_vantha Premium 2021-11-07 12:43:52
tunno - toto iste som ti pisal minule ze max rychlost nie je pre Busiho az tak podstatna ked je tarbavy, neobratny a nema zrychlenie. To ze tu uvedies par zapasov ako priklad ked nasa zaloha hrala cela zle, Busiho problem proti agilnejsim hracom neospravedlnia.
Jackopz 2021-11-07 12:48:32
United nastupuje zápasy bez DMka. Fred je tragický a nie je DM, McTominay je maximálne priemerný hráč, Pogba keď hráva tak tiež nehráva DM. Hlavne Ole je najväčší tragéd na lavičke z top 6 PL. Busi je všeobecne pohybovo nedostatočný, v prípade že je potreba špint je totálny podpriemer. Jednou z našou najväčších slabín sú protiútoky a hrať DMko ktoré je pohybovo nedostatočné tú slabinu ešte zväčšuje, detto v tejto dobe keď sú futbalisti atleticky lepší a rýchlejší než pár rokov dozadu.
tunno Premium 2021-11-07 12:48:37
Buskec je stabilnou oporou s vynimkou tych par zapasov. Na jeho vykony sa pouziva dvojaky meter, ignoruje sa napriklad ze bol MOTM v el clasicu, ziskal ocenenie najlepsieho hraca poharu narodov a skvely bol i na EURE, kde tvoril najlepsiu zalohu na turnaji. Napriek tomu ze robi viac chyb ako kedysi urcite nie je problemovy hrac, to je sprostost.
tunno Premium 2021-11-07 12:51:29
United fasoval pretoze ma rovnako ofenzivne ladeny tim ako my a ked taky tim nepressuje automaticky dostane vyprask. Bud mas timy ktore maju defenzivne ponatie ako Atletico ci Pariz kde je viac defenzivnych hracov a nasledne hraju na brejky alebo ofenzivne timy ktore vsak musia vytvarat tlak a pressing, ak ho nevytvaraju tak dostanu na hubu. Ako naozaj si predstav ze by v Bayerne sa rozhodli s tou preofenzivnenou zostavou ze uz nebudu hrat pressing ako by dopadli? asi tak ako my.
Jackopz 2021-11-07 12:52:03
MOTM v EC ktoré hral Real v tréningovom tempe, lige národov ktorú Španielsko aj tak nevyhralo a ich najlepší zápas bol proti Nemcom, paradoxne bez Busiho. Na Eure hrali Španieli tragicky, ochraňuj nás niekto aby naša hra tak vyzerala v budúcnosti.. jediný schopný zápas čo odohrali bol proti Talianom.
Jackopz 2021-11-07 12:54:13
Ja nevravím že v tomto nemáš pravdu ale United hrajú už druhý rok bez DMka, inak majú top káder + Ole je totálne mimo a to sú tiež podstatné aspekty.
tunno Premium 2021-11-07 12:55:32
jasne treningove tempo😀 . A proti Liverpoolu preco hral fantasticky? Buskec nie je v 32 rokoch dokonaly ale keby sme nastavili rovnaky meter na ostatnych futbalistov tak musime vyhodit cez 20 hracov. Zaujmave, ze hraci ako Casemiro, Frenkie, Thiago a mnohi treneri ho maju za najlepsieho zaloznika. Asi su vsetci pomätení.
Jackopz 2021-11-07 12:58:46
Veď ale kto tu píše že nebol dobrý alebo nemal kvalitu? Nik mu neupiera jeho kvalitu ktorú mal a po stránke techniky, prehľadu atď stále má ale pohybovo je proste nedostatočný a ak si v modernom futbale pohybovo nedostatočný tak je to proste finish. O to väčší finish keď hráš DMko v ofenzívnom tíme.
Jackopz 2021-11-07 13:03:01
No keď si pozriem aké tempo hráva LP, Bayern, City, Chelsea vo veľkých zápasoch tak to tréningové tempo je, hlavne keď tie zápasy pozerám pravidelne. Rovnako to je u Realu, ktorý vie hrať aj vyššie tempo vo veľkom zápase ako hrali v EC. Tempo Clasica bolo niekde na úrovni nižšieho stredu tabuľky PL.
tunno Premium 2021-11-07 13:08:56
az bude horiet v zapasoch, v ktorich budeme súperovi vyrovnanym partnerom potom mozes hovorit, ze je to tak. Lebo doteraz sa to este nestalo a toto su len cisto teorie. Furt si vyberas drobky. Sice spanieli v ofenzive toho vela nepredviedli zalohu mali najlepsiu. Najhorsiu ju mali v uvode turnaja ked hral v zaklade Rodri. Ked zahraje zle Rodri ci Dejong povies ze nemaju formu, ked zahra zle Buskec tak na to nema a pod. Frenkie bol katastrofalny v domacom zapase s Parizom to tiez nevadi, s bayernom nebol o nic lepsi ako Buskec. V subojovych statistikach je na tom podobne ako vsetci tí ktorich obdivujes, napriek tomu ze oni hraju v daleko lepsom fungujucom time.
Eli_vantha Premium 2021-11-07 13:11:19
Busquets sa teda nemoze kritizovat za pomalost dovtedy pokial nebudeme superovi vyrovnanym partnerom ako team?
tunno Premium 2021-11-07 13:14:55
Patri k nasim klucovym hracom s najstabilnejsou vykonnostou, tak za co ho chces kritizovat? . Malokedy zahra vyslovene priemerne tak ako vcera. Frenkie ma od svojho prichodu daleko viac vypadkov formy a jeho sa podobne ako Ter Stegena kritizovat nesmie.
Jackopz 2021-11-07 13:20:18
Kým my budeme vyrovnaným partnerom klubom ako LP, Bayern, City a spol tak Busi už bude retired. Zaujímavé že s tým Rodrim tá strašná záloha naložila Nemcom 6:0 a to mali Nemci 0 striel na bránu, 2 strely celkovo a Španielsko hralo s útokom Morata, Torres, Olmo. Ja vyberám drobky pritom Rodri hral miesto Busiho 2 zápasy v skupine a potom Busi nastúpil proti tragickému Slovensku a v PO hrali Španieli zle. Sid1 dal tvojim štatistikám absolute violation a nik normálny o nich už nemôže tvrdiť že majú nejakú výpovednú hodnotu keď naposledy si tu naložil štatistiku kde má Busi rýchlosť ako Coman alebo Gnabry.
Eli_vantha Premium 2021-11-07 13:22:08
tunno - a vidis niekde v mojich komentaroch ze ja busquetsa kritizujem za nieco ine ako je jeho pomalost a neobratnost? Vidis niekde ze by som napisal ze by nemal hravat v zaklade alebo ze by som pisal ze ho maju predat? Dokonca som ho neporovnaval ani so ziadnym inym hracom.
tunno Premium 2021-11-07 13:29:19
Rodri je top DM o to sa nehadam, poukazoval som na dvojaky meter. To ze Spanieli rozdrtili v jednom pripravaku Nemecko nema prilis vela spolocneho s Buskecovymi kvalitnymi vykonmi v repre. Ak hovorim o statistikach porovnaj si ich tohto sezone statistiky tackles, ground duels win, aerial duel win, intercepts, dribbled past game a zistis ze su na tom prakticky na rovnako (vo vacsine je dokonca lepsi Buskec) a to City funguje cely tim tip top. Co sa tyka rychlosti zavadzas, povedal som ze Buskecovi namerali v dvoch sezonach za sebou 2x 33km/h raz v lige a raz proti Liverpoolu v LM, a ked si urobis porovnanie s inymi CM/DM drviva vacsina podobne spickove sprinty rovnako dosiahne len raz za uhersky rok. Coman ci Gnabry maju top speed 33km/h kazdy zapas.
2021-11-07 09:29:38
Chudák Marc. Takéto hodnotenie asi ešte nemal. Musí sa dostať do formy.
weqahgy 2021-11-07 10:17:04
Prospelo by mu raz za čas ísť aj na lavičku. Pretože momentálne je hrozný
2021-11-07 09:42:11
Cakal som, ze pri tomto clanku to bude v plnom prude, ale tak musim zacat ja Puig - katastrofa a to ako pozicna, tak v subojoch nulovy, dopredu sa o jeho kreativitu nebojim, avsak ostatne je velmi slabe, som az prekvapeny, ze sa nikam vtychto aspektoch neposunulu
Joker94 2021-11-07 09:51:27
Súhlasím, že Puig je v obrane a súbojoch slabučký, takisto takticky nič moc ale čo čakať keď prakticky už pár sezón zohrieva lavičku. Preto sa nedivím, že sa nikam neposúva. Ale takých je v tíme viacej, čo sa nikam neposúvajú.
sonetcz 2021-11-07 10:01:21
Jenže dřív měl kolem sebe horší hráče a stačilo to. Pak so řekl, že hostovat nechce a najednou je zaseknutý a objevily se mladé pušky, které jsou na stejně úrovni a mají 4 roky kariéry navíc.
Hviezda 2021-11-07 10:10:01
Suhlasim s tym, ze ked hras posuvas sa vpred v mnohych cinnostiach ale takticke a obranne sa musi naucit na treningu. Sihlasim aj s tym, ze kvalita yalentu mladrho hraca ukazu najma mladsi lepsi hraci, to je skutocne zrkadlo belkosti talentu
LaBrie 2021-11-07 11:10:31
Puig uvidi, ak dostane sancu od Xaviho ako ju vyuzije...momentalne to ma tazke, pred nim su Pedri, Gavi, Nico a bude to mat nesmierne tazke sa pri nich presadit, su od neho dokonca mladsi....a ak sa nepresadi, ine ako odchod nie je vychodisko (pokial nechce celu karieru sediet na lavicke).
Cizinkx 2021-11-07 11:44:53
No já bych to zase s tím Gavim, Nicem nepřeháněl. Já mám pocit že Barcelona má patent v posledních době nebo fanoušci hypovat naprosto cokoliv co zahraje lépe jak tu bídu co hrajeme :D Nemužu si pomoct :). Nikdo neví co bude za půl roku za rok. :) Už se to tu psalo takových střel tu bylo co vyletěli po pár zápasech a po sezoně splaskli jak balonek :). Takže bych byl opatrný se soudy kdo je před kým a kdo odejde, ono se to snadno muže otočit :). Samozřejmě ted to tak je Nico zahrál dva super zápasy :). A zatím je to tak že jsou před ním o tom žádná, ale myslím že Xavi je natolik inteligentní že je bude točit všechny :). Aby se víc ukázalo jestli na to doopravdy mají, potřebuj prostě čas na hřišti :)
michal_ 2021-11-07 13:04:57
S tym suhlasim. A nielen Gavi a Nico, ale aj u Pedriho a Fatiho je ten hype vyrzne vyssi ako to, co realne predvadzaju na ihrisku. Po zazracnej generacii a namlsanych fansikoch z pred par rokov chce kazdy byt ten, co objavi noveho Messiho, alebo Iniestu. Len aby z toho neboli 22 rocni vyhoreti hraci ako svojho casu Bojan.
2021-11-07 10:00:24
Podľa mňa je zbytočné hodnotiť tím po jednotlivcoch. Naozaj kvalitne hrá momentálne asi len Nico. Väčšina sa buď nevie dostať do tempa kvôli neustálym zaneniam alebo alebo ich ťahá dole hra tímu. Treba začať od nuly a pomaly sa pripraviť nato, že niektorí hráči tu asi nebudú chcieť ostať po tejto sezóne. Mám tým namysli hlavne Ter Stegena. Pred Xavim bude neskutočne ťažká úloha. Obdivujem ho, že sa nato vlastne dal. Mám pocit, že Barca ešte zďaleka nedosiahla dno od ktorého sa musí odraziť.
2021-11-07 10:41:15
Videl som iba gol na 2-3. Smutny pohlad na 3 dynosaurov... busi, lenglet, alba. Umiestnenie okolo desiateho miesta bude tuto sezonu uspech.
A nespasi nas ani Xavi. Zial, ten material, co je teraz v Barce, je cista katastrofa. Kopec dochodcov, kopec pijavic, kopec drevenych kvaziutocnikov a par nadejnych mladikov.
2021-11-07 12:17:42
Abde a Balde majú zbytočne vysoké hodnotenie obaja nad 4.5 by nemali ísť. Ani jeden v útoku nič a ani v obrane. A Abde ešte dostane za filmovanie.

Lenglet tiež dostal štedré hodnotenie
2021-11-07 13:26:32
Nejvíc bodu vy měl dostat ten fotograf, co vyfotí tu fotku :D a po něm hned Nico
cestmir 2021-11-07 13:26:50
*vyfotil