Madridský denník AS informuje o tom, že katalánska Barcelona nutne potrebuje kúpiť hrotového útočníka, pretože mužstvo Koemana je v útoku bezzubé.

AS zdôrazňuje, že Barcelona v zápase s Gymnàstic predviedla dobrý výkon, ale isté aspekty zanechali pochybnosti. Hráči Barcelony si medzi sebou vymieňali loptu pomerne pomaly a to najmä v prvom polčase. Zároveň mužstvu chýbala intenzita v niektorých pasážach zápasu a automatizmy potrebujú zlepšiť, čo bolo zjavné pri rozostavení 4-2-3-1. Tieto faktory sa však v nasledujúcich zápasoch dajú vyladiť. AS poznamenal, že najväčším problémom je to, že Barcelona nemá vpredu nikoho, kto by do súpera dobiedzal. Suarez je prakticky mimo klub a Barcelona nemá na hrote palebnú silu a rozhodne potrebuje v kádri niekoho, kto jej ju zabezpečí. Minimálne nejakého hráča, ktorý sa cíti dobre v pokutovom území súpera.

Madridský denník upriamuje pozornosť na to, že Koeman začal základnou chybou, keď do stredu útoku nasadil Griezmanna. Francúz síce strelil gól z pokutového kopu, ale zahral značne horšie v porovnaní s posledným zápasom v reprezentácii. AS veľmi tvrdo zhodnotil výkon Francúza v zápase s Gymnàstic, keď napísal, že 29-ročný útočník bol na ihrisku neviditeľný a takmer vôbec nemal loptu. Madridský denník zdôraznil, že Barcelona nemôže aj naďalej tak vehementne plytvať potenciálom tohto futbalistu.

Kto by však mal nahradiť Suareza na poste deviatky? Zdá sa, že Braithwaite nakoniec skutočne nemá dostatočnú kvalitu, aby sa presadil v drese Blaugranas. Ak by sa Koeman rozhodol postaviť do stredu útoku Fatiho, možno by to mladíkovi aj prospelo, ale zároveň by to znamenalo, že by ho tréner presunul z pozície, kde dokázal preraziť v seniorskom futbale. Krídelník dokázal na ľavom krídle kombinovať so spoluhráčmi, dokázal vyhrávať individuálne súboje a zaskočiť súpera náhlym vbehnutím do pokutového územia. AS teda dospel k záveru, že presunúť Fatiho na hrot ofenzívy môže byť priveľmi riskantné.

Barcelona sa rozhodla zbaviť Suareza, čo je samozrejme pochopiteľné, ak sa odhodlala pre hĺbkovú prestavbu tímu. Takýto rázny krok však nesie aj jasné dôsledky. Uruguajčan bol v uplynulej sezóne zranený, tvrdo kritizovaný a napriek tomu strelil 21 gólov a na ďalších 12 prihral, z toho v 6. prípadoch Messimu. Takéto štatistiky nedosiahne len tak hocikto. Kritici budú namietať, že ak by miesto Suareza hral hocikto iný, z toho množstva šancí by dal určite viac gólov, no zatiaľ nech sa na hrot útoku dostal ktokoľvek, len sa potvrdilo, že tak jednoduché to veru nie je. Do úvahy je potrebné vziať aj to, že aj Messi sa s pribúdajúcim vekom sťahuje čoraz viac dozadu.

Záver je teda jasný - Barcelona musí urgentne podpísať nového hroťáka. Snom Kataláncov je Lautaro Martínez, veľký prestupový cieľ už od októbra 2019. Aby sa však Argentínec presťahoval na Camp Nou, Barcelona musí niekoho predať a to za veľké peniaze, čo vzhľadom na situáciu na trhu nie je jednoduché. Plán B je Depay, ktorý však nie je klasických hrotovým útočníkom, ale môže hrávať aj na tomto poste. V posledných 24 zápasoch holandskej reprezentácie strelil 13 gólov. V posledných troch sezónach sa strelecky presadil v priemere 16-krát ročne. Preto mu nemožno uprieť streleckú efektivitu a čuch na góly. Vo veku 26 rokov pôsobí ako zrelý futbalista, ktorý dokáže hrať chrbtom k bráne a bez lopty, no predovšetkým vie strieľať góly.

Bez ohľadu na to, či pôjde o Lautara alebo Depaya, madridský denník AS rázne trvá na tom, že Barcelona potrebuje niekoho, kto sa v pokutovom území súpera cíti ako ryba vo vode.

zdroj: as.com
foto: facebook

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-09-14 11:51:47
radsej depaya ako lautara kedze cenovka je neporovnatelna a lautaro zatial nedokazal nic......zase robia chybu im treba bombardera typu lewandovskly, haland, klose, gomez, nistelroy atd atd.....proste 16nastkoveho zabijaka!!
mikimi122 2020-09-14 12:05:07
A Depay akože je ten 16-stkový zabijak??? Chyba bude on ak sa kúpi. Nie je hrot. Z Lautara tiež nie som úplne nadšený, ale aspoň je to hrot a má na to potenciál. U Depaya a Griezmanna to proste nie je, takže to tam zbytočne nehľadajme a netrápme ich aj nás.
tunno Premium 2020-09-14 12:14:09
Depay akurat dokazuje ze stale nieco na lopte skusa a 9/10 x loptu strati
kimtaerang 2020-09-14 12:52:02
jasne ze depay nieje typicky hrotak....ja len vravim depay do 25 mela vs lautaro 80+ neviem kolko mela.....tak radsej depay + wijnaldum + este niekto lol
tunno Premium 2020-09-14 13:03:46
Nie, radsej len Lautaro.
mikimi122 2020-09-14 13:15:53
Tak Wijnaldum dúfam vypadol zo zoznamu po tom ako v minulom zápase zistili páni, že záloha je v poriadku. Nám treba riešiť jedine hrot a obranu. Tak ja verím, že Lautara by sme mohli získať aj za 50-60 M + Firpo + ešte sa môžu dať bonusy, ktoré by sme platili až o roky neskôr, len treba mať aj tích 50-60 M a to z predajov za drobné nezískame. Ak sa Lautaro nebude dať kúpiť, tak radšej si rok počkať ako vyhadzovať peniaze na ďalšieho hráča mimo pozíciu.
123456 2020-09-14 15:33:40
Depay na Barcu určite nemá.
Assassin11 2020-09-14 22:16:58
škoda toho joviča v reale, benzín ho moc do hry nepustí, radšej mohol íst do barcy, suarez by mu teraz robil záskok :)
2020-09-14 11:54:56
No ak má tento rok prísť nejaký tak jedine Lautaro... a keď nie, prežijeme nejako s Griezmanom a Braithwaitom a budúci rok sa pokúsiť zas o Lautara za lacnejšie alebo Haalanda za 70m. alebo koľko bude mať "výkupné"....
2020-09-14 12:12:59
Radši než koupit blbost nějakou (Depay), tak hrát s tím, co máme. Žádnej tým se nevybuduje za 1 přestupové.
tunno Premium 2020-09-14 12:14:45
Ist do sezony bez utocnika je ako vypustit sezonu.
sonetcz 2020-09-14 12:20:31
Momentálně máme stále držícího zuby nehty Suareze a Braithwaita. Dost velká šance, že tu zůstane a možnosti jsou Martinez, na kterého nemáme peníze a Depaye, kterej je blbost. Což znamená, že když se Suarez prodá a Martinez nepřijde, tak dojde Depay a tvá předpověď bude tak i tak. Proto říkám, že radši vypustim sezonu jednu a nějak to vyfackuji s tím, co mám, než přinést Depaye a za rok řešit, že máme Depaye, co se sem nehodí a co s ním.
Rivaldo111 2020-09-14 12:41:17
Staci sa inspirovat Chelsea - Havertz, Werner, Ziyech, Silva.
sonetcz 2020-09-14 12:46:21
Hele ještě bych nepředbíhal. Na papíře to zní hezky, ale uvidíme realitu, jak to bude fungovat a jak si sednou. Předpoklad je super, ale dost hráčů tam má herně stejný prostor atd.
123456 2020-09-14 15:39:07
Koeman síce snahu má ale otázka bude či mu Barca dovolí zmenu štýlu. Nechám sa prekvapiť. Rozhodne to vôbec nemá ľahké. Barca bude chcieť výsledky.
123456 2020-09-14 15:43:09
Lautaro nie je zlý ale mne pripadá sezonný hráč. No dá sa s ním pracovať.
sonetcz 2020-09-14 15:52:42
Tam je spíš problém, že momentálně není dostatek hráčů, co jsou mladí a na nějaké úrovni. Lautaro má náznaky, výborné zápasy, ale i hluché zápasy. V repre to ale např funguje dobře s Messim. On má potenciál a hodí se sem do stylu, co hrajeme, což je hlavní problém. Otázka je cena. Ona Barca bude hrát furt svůj styl, max se upraví, ale furt to bude ten styl a to se hodí a chápe málo útočníků. Kor mladších.
tunno Premium 2020-09-14 16:04:42
Styl sa nebude menit. Rozdiel bude akurat l, ze budeme lepsi po kridlach vdaka rozostaveniu. Lautaro do Barcelony pasuje, daleko viac ako do interu. Zaroven na copa americe si sadol s Messim. Vyhoriet moze tak ako moze ktokolvek, predpoklady vsak ma. Ti hraci ktori u nas posledne roky vyhoreli na to predpoklady nemali.
sonetcz 2020-09-14 16:08:12
Jen stále nemůžu přijít na někoho, kdo je hodný týmu Barcy a není to Lautaro. To je fakt buď on a nebo nikdo. Se pak nedivím, že chtějí 100 mil, když ví, že momentálně není nikdo jinej, kdo sem zapadne líp.
Rivaldo111 2020-09-14 16:09:33
Nie su mladi hraci? Mohli sme mat Haalanda za 20 mega v zime.
sonetcz 2020-09-14 16:16:30
Haalanda, kterému vyhovuje tým,co hraje na brejky. Haalanda, kde totálně nemá tým toho hráče ve své moci, kdy po roce má aktivní vykupku, která byla povinná na podpis? 20 mil? To dostal Salzburg, ale pak 10 mil jeho otec a 15 mil agent Riola. Ten hráč se vyplatí teď, ale když přestupoval, tak to bylo vydírání.
tunno Premium 2020-09-14 16:25:12
Podla mna by aj Haaland zapadol. Najma ked teraz mozeme viac utocit cez kridla bude to odlisny futbal ako posledne roky. Podla mna by tuto sezonu aj Suarez bol osoznejsi ako tu minulu, ked os utokov uz nie je tak cez stred.
sonetcz 2020-09-14 16:29:59
Hele jako je to možné, ale tam to byla fakt šikana při přestupu, však kvůli tomu nešel do United, ten odmítl platit vše okolo (Neymar bonusy bokem a dělá se, že vlastně nic nestál) a vadila mu hlavně ta výkupka. Frajer podepíše s možností za 2 roky odejít? Dortmund to vzal s tím, že se mu to vyplatí na 2 sezóny, ale proč se nechat vydírat od začátku, kor od frajerka, co hrál za Salzburg.
Rivaldo111 2020-09-14 16:58:37
Nenechame sa vydieraz za 45, radsej zaplatime 100 za Lautara :D Nejak mi tu nesedi matematika
Rivaldo111 2020-09-14 17:00:06
Identicka situacia ako s Kubom. 1 mega ktore ziadal bolo vela, tak sme nakoniec kupili ovela slabsieho Abeho za 2 mega. Diletantizmus tohto vedenia nema hranic
sonetcz 2020-09-14 17:17:21
Matiku zvládáš asi ok, ale podstatu už ne. Tam nejde o 45 mil, to problém tak ani není, ale tam byla povinná výkupka 75 mil nebo kolik? Za 2 roky by se řešil novej hrot. United to odmítlo, Dortmund to bere, ze si vzal hráče na hostování prakticky. A upřímně, když šel ze Salzburgu, tak nikdo nečekal, že z něj bude takové zvíře. Tehdy on zakončoval ty akce, ale Salzburg měl parádní křídla, co to tahali. Za 45 mil hráč ze Salzburgu je docela už dost ne?
tunno Premium 2020-09-14 17:50:35
Do Barcelony sa vzdy hodili viac juhoamericky strelci. 100m by som za Lautara nelutoval, kludne by som ho vymenil za duo coutinho grizman a pridal k tomu aj firpa.
sylarko 2020-09-14 21:12:53
tunno : coutinho, griezmann a firpo :D :D ty si dalsi diletant. normalne by som ta vysmial ak by sa to stalo a lautaro by hral rovnake hovno jak ty tvrdis griezmann. to by si asi chodil po kanaloch. :D :D

sonetcz: presne po vojne je kazdy general. ked odchadzal zo salzburgu nikto nemohol vediet, ze bude z neho taka kvalita. podla mna keby siel rovno k nam, tak by taky dobry nebol..
tunno Premium 2020-09-14 21:18:48
Ty si normalne protipól logiky.
sylarko 2020-09-14 21:20:20
sledujes vobec zapasy interu? picujes tu na griezmana a coutinha ze su neviditelni, ale ked lautaro je kazdy 2-3 zapas uplne mimo to ti nevadi zrazu hej?
sonetcz 2020-09-14 21:26:18
Sylarko: v době jeho možného přestupu se hrála docela bída a pomalá hra, bez jakékoliv rychlosti a přečíslení. Je dost pravděpodobné, že by neuspěl. Ono je rozdíl jít do Dortmundu, kde ten tlak je minimální oproti tomu, co se děje tady. Navíc jeho národnost se do španělské ligy moc nehodí, je to dost změna.
sylarko 2020-09-14 21:28:08
sonetcz: uplny suhlas
tunno Premium 2020-09-14 22:05:14
Porovnavat situaciu Lautara, ktory je perspektivny hrot a Griezmanna, ktory je podhrot, pre ktoreho nemame poziciu a pchame ho na hrot + Coutinha ktory je 10tka a taktiez prenho nemame poziciu, je take sylarkovské. Lautaro presvedcil v zapasoch v ktorich dostaval relevantne lopty, ci uz na copa america, LM ci EL. Ze neurobil dojem v zapasoch typu Getafe kde inter neandertalsky nakopaval lopty dopredu nie je prilis relevantne. Momentalne na trhu nie je ziaden vhodnejsi hrac, jeho vymena za griezman&coutinho by nebol risk, pretoze ak Griezmann ostane v Barcelone o sezonu bude mat cenovku max 20m ak vobec, a Coutinhova vysoka tiez nebude kedze mu o rok na to konci zmluva.
sylarko 2020-09-14 22:13:52
tunno: lautaro je zatial jednosezona hviezda. v porovnani s nim coutinho v liverpoole dokazal 3x viac ako on v interi. a ked tu spominas dake zapasy ala getafe kde dostaval nakopavane lopty atd, mozem tiez na obhajobu griezmana povedat, ze on lopty nedostaval vobec. neber ma v zlom, ja by som ho na hrot bral, ale nie za vymenu co ty spominas. dal by som vidal+firpo+35-40M a bud ber alebo ne. alebo s tazkym srdcom este ako tak griezmann+20mega.
sylarko 2020-09-14 22:17:19
*respektive griezzman+firpo ako cisto vymenu
tunno Premium 2020-09-14 22:22:34
Pre nas su ti dvaja hraci nadbytocni a o sezonu budu mat este citelne nizsiu cenovku, zaroven salene platy. Lautaro je jednosezonny hrac, potencial ma a Barca prilis nema na vyber, jedine tak vypustit sezonu a o rok predat griezmanna za drobne, a ak nahodou ostane Messi tak aj coutinha. Griezmann ani lopty nikdy na hrote nedostane, pretoze sa nepohybuje kde ma.
sylarko 2020-09-14 22:31:17
tunno: nadbytocni niesu. to len sme mali neschopnych trenerov, ktori ich nevedeli vyuzit. pod koemanom mozu hrat zas top. minimalne coutinho. jednu sezonu im dat druhu sancu. dalsi rok tu bude aj tak nove vedenie, ktore si potom urobi poriadok podla seba. teraz by to bolo len zbytocne unahlene.
tunno Premium 2020-09-14 22:35:04
Messi a Coutinho nemozu spolu hrat. Stratime rychlost, kridlo, pressing, organizovanost. To moze fungovat len proti slabsim timom.
sylarko 2020-09-14 22:39:39
Tunno: ono netreba tento rok nic cakat. buduci rok pride nove vedenie a sa vsetko prekope. teraz riesit posily podla mna nejaky extra zmysel nema. mozu hrat spolu fati-coutinho-messi a pred nimi hrot. alebo coutinho-messi-dembele a pred nimi hrot
tunno Premium 2020-09-14 22:52:03
Stratime tym podstatne viac ako ziskame. Chcem radsej priestor pre Pedriho. Futbalove IQ, ovladanie lopty, vizia prihravky, vo vsetkom tom je lepsi a to som jeho zapasy sledoval. Chcem vidiet tieto top talenty nie vyhasnute hviezdy s vyhovorkami.
sylarko 2020-09-14 23:12:17
tunno: dajme im sezonu pod koemanom. niesom jasnovidec a nechcem hovorit co bude alebo nebude dalsiu sezonu. uvidime. nechajme sa prekvapit.
tunno Premium 2020-09-15 05:10:41
To nechajme sa prekvapit je pristup, ktory klub voli niekolko rokov :D zrazu ti hraci nezacnu hrat inak, to je ako cakat od Suareza ze mozno zacne behat ako Mbappe.
sylarko 2020-09-15 06:02:51
tunno: ty asi tomu nechapes. ty myslis, ze tie muzstva hraju pod kazdym trenerom rovnako? iny trener ina taktika, ine rozostavenie, iny pristup. ty fakt veris ze ten tym by hral rovnako jak pod guardiolom tak i pod valverdem? nebud hlupy prosim. myslis, ze keby toho casu prisiel po rijkardovi miesto guardiolu valverde, zeby sme vyhrali tolko titulov co pod guardiolom? nikdy! ...
sylarko 2020-09-15 06:06:53
druha vec pametas real az beniteza? jakto, ze ked prisiel zidane, hned v ten rok vyhrali LM? sak ten team bol rovnaky. ako je potom mozne ze zacali zrazu hrat futbal? sak podla tvojej logiky to nieje mozne...
tunno Premium 2020-09-15 07:49:48
Myslim, ze ty tomu nechapes. Ak isti hraci na nieco nemaju predpoklady tak to na ihrisku nikdy nedaju. Pep, ktory vie hracov najviac posunut dalej a najlepsie naucit pozicnu hru nedokazal tieto veci naucit kopec hracov. Treba vsadzat na hracov s futbalovou inteligenciou, technickymi schopnostami, samozrejme aspon s adekvatnym pohybom. Obaja maju v tychto veciach problemy. Coutinha by mi nevadil ako clen kadra, nie ze by timu nevedel nic dat, ale ak sa pozriem na kader, financie, jeho neuplnu kvalitu a potreby timu tak logicky je tu navyse. Griezmann to ani nehovorim..
sylarko 2020-09-15 14:39:41
tunno: skus mi odpovedat na moj druhy odstavec...
tunno Premium 2020-09-15 15:27:53
skade si uz mam pametat, co bolo pred X rokmi. Real vsak nemal "dva a pol" dezorganizacnych hracov, nemali ani jedneho.
sylarko 2020-09-15 15:54:59
bol to rok 2016. a zrazu si nepametas lebo ti to vyhovuje. prvy polrok tam bol benitez a hrali hovno. dostali doma od nas 4:0. potom na druhu cast sezony prisiel zidane a vyhrali LM. ako je to mozne? ti isti hraci a zrazu zacali hrat futbal. huh?
tunno Premium 2020-09-15 16:10:32
Paneboze. Benitez snimi chcel hrat zo zabezpecenej obrany, Boh zna uz aku zostavu mali, neviem ani preco by to malo byt relevantne. V Reale pod Zidanom nebol v zaklade ziaden hrac, ktory by bol v akomkolvek zmysle prekazka. Kazdy vedel behat, hrat pozicne, byt na svoju poziciu dostatocne dobry na lopte a obstojny v subojoch. To su zakladne predpoklady pre to aby hra bola organizovana. U nas toto nedava Griezmann, Coutinho a tento kalendarny rok je dost casto problemom aj Messi. K tomu este bude v zalohe strasit pomalý Pjanic a nedajboze mozno aj majster kazic Roberto.
sylarko 2020-09-15 16:26:49
ty si seres pekne do huby. takze pod benitezov zrazu zabudli hrat futbal hej?. sak ked je hrac dostatocne vyspely a futbalovo inteligentny tak by to mal zvladnut ne? sak podla teba ani trenera netreba. ked hrac vie behat a vsetko co si vymenoval, tak je potom jedno kto je na lavicke ne?
tunno Premium 2020-09-15 16:52:32
Ako som uz spominal, ty a logika ste protipol. Splietas hrusky s jablckami. Po prve, Zidane hral s inou zostavou. Benitez hral s Danilom, co je traged prvej triedy a Neymar ho doslova sikanoval, taktiez s Jamesom ktoreho Zidane ani nevyuzival, pritom ide o CAMko. Zidane pridal Casemira a Carvajala, takze je to dost odlisny tim.. a po druhe, to ze mega precenovany kouč pride a nasadi taktiku ktora celemu timu nevyhovuje nema so schopnostami hracov nic spolocne.
sylarko 2020-09-15 19:04:00
ja uz neviem ako ti to mam vysvetlit. taky kros hral aj pod benitezom a hral diametralne odlisne jak pod zidanom. najprv mi povies, ze je jedno aky trener tu bude ti hraci budu hrat rovnako na picu. a ked ti to vyvratim prikladom, kde kros pod benitezom hral uplne inak jak pod zidanom, tak uz je to sposobene taktikov ci rozostavenim a podobne. a to je to o com hovorim. ze couts aj griezz v inej taktike a rozostaveni a pod inym trenerom mozu hrat diametralne odlisne.
tunno Premium 2020-09-15 19:07:56
Nie, ty to miesas. Benitez je slabucky trener, ktory naordinoval futbam ktory mohol byt konkurencieschopny v roku 2005. Futbal bez pressingu. Timu to nesadlo, co je celkom pochopitelne.. a co ma to spolocne s tym, ze ti hraci niesu kazici?
sylarko 2020-09-15 19:10:43
ved prave o tom hovorim. ze ti hraci hrali hovno lebo im trener dal zlu taktiku a vsetko okolo toho. to iste je pripad coutinha a griezmanna. preco potom coutinho bol hviezda v liverpoole a griezmann v atletiku? lebo tam mali system a vedeli co maju hrat. u nas nikto nevedel nic. sam alba raz povedal, ze nevedia co maju hrat. tak sa potom necuduj, ze nic nehrali...
tunno Premium 2020-09-15 19:13:19
Coutinho ma problem vyrovnat sa s pressingom a dostupovanim, to mal problem celu karieru aj v liverpoole. Taktiez je velmi neinteligentny v subojoch, a o pozicnost ani nezavadil. Ak hraje CAM, tak to ze nevie vyhravat osobne suboje a nema pozicnost prilis nevadi, lenze toto postavenie v time ma u nas Leo. Griezmann to je skoda reci, ten je priam mimoriadne nekomplexny hrac a opat poziciu na ktorej to "ako tak" zamaskuje ma Leo. Ak si myslis, ze tito dvaja hraci sa v tomto zlepsia tak to ti rovno poviem ze nerob si iluzie. Na tietl veci ma hrac bud nadanie alebo nema, podobny pripad bol u nas napriklad Fabregas.
tunno Premium 2020-09-15 19:16:30
Griezmann hral podhrot, zaroven neporovnavaj totalny futbal s kokotinou na protiutoky, ktore ti uhra solidne kazda druha reprezentacia. Griezmann ani Cou mali pramalu zodpovednost za nejaku organizovanost ci defenzivny output, kedze hrali na poziciach kde mali free role. Na to aby hrali ine nemaju predpoklady to mozes vidiet pri kazdom druhom suboji.
2020-09-14 12:19:15
Ten Haaland by byl top. Vysoký, důrazný, ale je i dost rychlí na proti útoky. Depay za slaboučkých 15-20 mega (26let) slušnej kup. Navíc Koeman asi ví, proč ho chce a uměl by ho spravovat, aby byl prospěšný na hrotu. Lautaro toho moc nedokázal a ta jeho cenovka je hodně vysoká. Díky fin. krizi bych za něj dal max. 40-50 mega.
mikimi122 2020-09-14 13:22:12
Tak Depay nie je v prvom rade hrot. Už dosť bolo hráčov mimo pozície. Na to, že Koeman vie čo s ním by som sa nespoliehal. Holandská repre nie je Barca. U Haalanda je ten problém, že jemu najviac vyhovujú tímy, ktoré hrajú na protiútoky. My hráme úplný opak s našou hádzanou pred bránkou súpera. Lautaro, alebo Malen by mali byť naše jedine možnosti. To sú hroťáci pre nás.
Martin77 2020-09-14 17:54:37
Lautaro a Male jsou !jediné! možnosti u tebe, každý to může vidět jinak, včetně Koemana ;-)
mikimi122 2020-09-14 18:56:31
´´By mali byť´´ Som si istý, že nie som jediný, ktorý to tak cíti. Áno môžu si kúpiť koho chcú, ale to sme tu už videli ...Coutinho, Griezmann a Depay bude ďalší do party, ktorý bude hrať mimo pozíciu :D
Martin77 2020-09-14 19:49:53
Tak za Coutinha je zodpovědný Valverde a jeho defenzivní styl Nebyl Schopnej dát ofenzivního záložníka do hry. Za Griezmanna Valverde + Barto, který si měl asi potřebu hrát na galacticos. Možnosti koupě koupě Depaye vidím v to, že je na trhu málo kvalitních hroťáku (a Depayj umí hrát na uprostřed) a a když už ňáci jsou tak stojí majlant. A co jsem četl, tak Barca je teď finančně v prde...a ne jen díky koroně. On by stál cca 15-20 M což jsou v současný chvíli možnosti Barcy. Te Malen by asi taky nepřišel za velký prachy, ale zatím se mu podařila 1 sezóna v Holandský lize což mě přijde málo(jj 3 góly v EL). Třeba Haaland pálil ostrými i v LM to samý Depay.
mikimi122 2020-09-14 20:14:40
Aj taký Haaland ti dával góly len v rakúskej lige a čo? Teraz to isté opakuje v Dortmunde. Malen to v sebe má a na lige nezáleží tam je skôr problém so zranením aké mal. Asi sa boja aby nekúpili druhého Demba. Depay nie je hrot aj keď to môže byť klamné, lebo na hrote hrá v repre. Ale stačí si pozrieť pár zápasov OL a musí byť každému jasné, že hraje skôr to, čo Griezmann a Messi. Dokonca nastupoval aj zo zálohy. Depay nám aj keď za lacno na to hrote nijako nepomôže. Coutinho bol v prvom rade chyba tích čo ho kúpili a nepozreli sa kde by mohol hrať. Už vtedy im malo dôjsť, že je 10-tka a tú u nás hrá Messi. To isté zopakovali o rok s Griezmannom, ktorý hraje podhrot, čo je zase niečo podobné tomu, čo hrá Messi. Nebyť 120 M vyhodených na Griezmanna, tak teraz máme peniaze na hrot. Čo ak teraz vyhodíme 20 M za Depaya a o rok nám budú aj tie chýbať. Už žiadny hókus pokus. Treba poriadny hrot aj keby sme museli rok čakať!
Martin77 2020-09-14 20:25:20
Hele nevím o čem se tady dohadujem. Stejně celou příští sezónu bude hrot Suaréz...on si to vydupe :-)
2020-09-14 12:23:04
A kde bude hrat griezman teda? 😀 Ted se ukazalo ze hrot taky neni pro nej.
Luis 2020-09-14 12:36:29
Nejlepsi by bylo, kdyby hral..v jinom tymu. U nas nema vyuziti. Chtelo by se ho zbavit!
Martin77 2020-09-14 12:40:33
Jenomže to se nestane, protože Barto nechce ukázat na další svoji chybu. Jeho odchod bude možný až s novým vedením. Přitom, kdyby se prodal za cca 70 mega + ušetřený prachy z jeho platu a máme skoro 100 mega, který by se dali krásně investovat na hroťáka, na nový obránce a ještě by možná něco zbylo.
123456 2020-09-14 15:47:28
Dúfam že to v Barce pochopia a Giezmanna dajú rýchlo preč. Nehodí sa sem absolútne. Už od prvého momentu ako som tu zazrel jeho meno som povedal, len to nie !
tunno Premium 2020-09-14 20:42:02
Oni to dobre chapu, akurat nechcu byt za debilov ze pred rokom zan dali 120 a teraz ho predaju za max 60
123456 2020-09-14 20:52:22
Je to tak
tunno Premium
2020-09-14 12:27:34
som rad, ze je toto konecne temou.
2020-09-14 12:33:06
Ale veď MÁME.hrotaka Luisita!!!
2020-09-14 12:33:45
Halaanda on by bol super a o rok sa pokusit kupit Mbapeho aj ked to bude tažke aspon natiahnut Real aby to nemal lahke ziskat Mbapeho oni robia nam to iste
123456 2020-09-14 15:50:17
Realu ani Mbape nepomôže. Tam sa to bude musieť tiež omladiť. Na Real stačí keď bude hrať lavička. 👍
Rivaldo111 2020-09-14 16:10:51
Realu staci vyhra 1:0 po penalte. Ti aj keby nastupili v zostave so slovenskou repre tak ich rozhodca k titulu dotlaci
123456 2020-09-14 20:53:24
:) :) :)
2020-09-14 12:36:07
Chýba nám v mančafte niekto typu Alvaro Morata, ktorý vie byť pekne rýchly dopredu, nejakú techniku má, vysoký je a hlavou je tiež fajn ani čuch na góly a nábehy za obranu mu nechýbajú.
123456 2020-09-14 15:54:09
Toky tak to si zabil. Morata ? Juve, Chelsea, Atléti to ti jeho výkon nestačí ? Ani náhodou.
2020-09-14 12:37:43
Firmino
sonetcz 2020-09-14 12:39:59
Falešná 9 Firmino? Ten asi zrovna ne.
2020-09-14 12:43:05
Ved mame Luisita! A ked odohra 60% zapasov, co je pravdepodobne, tak tu bude este 2 cele sezony! Huraaa!
Johann 2020-09-14 12:44:45
Príde nový prezident.a dá sa urobiť nová zmluva
Rivaldo111 2020-09-14 12:57:20
Tak to dufam. Takeho strelca si nemozeme nechat ujst zadarmo
Batigoll 2020-09-14 13:03:41
tak veru , veď Sua je 3tí najlepší strelec v histórii klubu ten musí hrať kým vládze chodiť ! :D
2020-09-14 13:43:28
Nie som z Lautara ako hrotiaka nadšený, ale mohlo by sa to zrealizovať tak, že by sa vymenil za Griezmanna. Len to by nesmel byť Griezmann kľúčovým hráčom Barcelony.
Martin77 2020-09-14 14:12:58
Inter by stejně asi neměl na Griezmannův plat.
Zubizareta 2020-09-14 14:31:46
Musel by súhlasiť so znížením.
leonidas129 2020-09-14 14:32:28
co urcite bude
Zubizareta 2020-09-14 15:53:54
Nerád, ale sú spôsoby ako na hráča v podobných prípadoch pritlačiť. A Griezmann vyzerá byť celkom rozumný.
2020-09-14 13:59:31
Lautaro do Madridu? https://www.sportbible.com/...
Jackopz 2020-09-14 14:39:27
Romano to vyvrátil
2020-09-14 14:57:06
Skoda že se nevymyslí Messi na falešnou 9tku. Tam by moc pobíhat nemusel má zabijácký instinkt + dribling a přehled o hře, a hned by se nám otevřelo místo pro pravé křídlo a běhavé které by na pravo dokázalo i vypomoct v obraně v případě nutnosti(Což Messi nedělá). Jenže to bychom museli mít kreativní zálohu. Od kterých by ten balon dostal. Takhle hraje křídlo a zbíhá si do prostřed a akce rozehrává. Protože záloha byla sterilní.
2020-09-14 15:19:26
Barcelona hlavne musí urýchlene podpísať aspoň 2och nových obrancov :)
2020-09-14 15:40:52
Ale Madridský denník AS sa môže strčiť do riti, to aj vypovedá hodnotu tohto článku
2020-09-14 15:43:40
Mali by sme dať druhu šancu Ibrahimovičovi.
Bez srandy, ja by som bol za Gabriela Jesusa. Len City ho asi nepustia.
2020-09-14 15:52:08
Keď už mala nastať revolúcia a omladiť káder, tak ja by som bol za mladého Malena (21r.) z PSV, alebo Alexander Isak z Realu Sociedad, ktorý je typický hrot, vysoký, 20 rokov, a myslím že je aj technicky zdatný. Pozna už spanielsku ligu a je švéd, takže by ho sem mohol pomocť dotiahnuť Henrik Larsson a naučiť ho niečo :) Treba si uvedomiť, že žiaľ Griezmann bude hrať hrot a jeden z týchto mladíkov (ktorí už majú aj štarty v repre za Áčko a Malenovi debut doprial práve Koeman) by bol ako jeho náhradník /žolík ideálny a mohol by ho kľudne predčiť ak by Griezmann podával stále také nevýrazné výkony ako doteraz.... A ani jeden by nebol drahý a myslím, že by aj prijali rolu náhradníka a bola by to investícia do budúcnosti, kedže ani v rezerve sa nám nerysuje momentálne žiadny obrovský talent na pozícii hrotového útočníka. Už dosť bolo starých Boatengov, Griezmannov či Braithwaitov, chce to mladú krv!