Najdôležitejším momentom pre Riquiho Puiga v tejto sezóne bolo semifinále Španielskeho superpohára, ale ani po tomto zápase si mladý Španiel v hierarchii tímu nepolepšil. 21-ročný záložník už prehráva boj o miesto v zostave prvého tímu Blaugranas aj s Ilaixom Moribom.

Ronald Koeman stále nedôveruje Riquimu Puigovi. Naposledy sa na ihrisku objavil v zápase s Cádiz, kde si zahral len na 10 minút. Jediný zápas, ktorý odohral celý, bol ten s Alavésom 13. februára. Táto situácia môže byť sklamaním pre hráča, ktorý patril medzi hrdinov januárového semifinále Španielskeho superpohára.

Puig vtedy strelil rozhodujúci pokutový kop v penaltovom rozstrele a poslal Barcelonu do finále. Mohlo by sa zdať, že pôjde o bod zvratu v kariére mladého odchovanca La Masie. Aj napriek chýbajúcim skúsenostiam sa rozhodol zahrávať kľúčovú penaltu rozstrelu a s istotou ju premenil. Či mu to k niečomu pomohlo? Veľmi nie. V poslednom čase ho v hierarchii predskočil dokonca aj Ilaix Moriba, ktorý len teraz začína klopať na dvere prvého tímu. Koeman vkladá do budúcnosti 18-ročného mladíka veľké nádeje, na rozdiel od Riquiho Puiga, ktorého zdá sa, že Koeman pri skladaní zostavy prehliada.

Za zmienku stojí to, že na začiatku sezóny mal Ronald Koeman informovať Puiga, aby si pohľadal iný klub na hosťovanie, pretože v Barcelone nebude môcť počítať s veľkým množstvom hracieho času. Ten sa však rozhodol zostať na Camp Nou a bojovať o priazeň trénera, no realita je taká aká je. Médiá v januári priniesli informáciu, že o mladíka prejavil záujem Arsenal Londýn, ale do mužstva Mikela Artetu nakoniec putoval Ødegaard z Realu Madrid.

zdroj: sport.es
foto: twitter

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-03-05 20:07:08
Otom puiqovi knihu napíšu 😁
simphi09 2021-03-05 20:10:25
asi tak :DD
BezPrehladu 2021-03-05 20:17:44
Chlape, nebuď úbohý s takýmto vtipom. Alebo si azda zaslepený, že mu to na ihrisku až tak nejde ? Chalan si šancu zaslúži a ak sa bijeme do prs, že mladí hráči sú naša budúcnosť, tak si ju zaslúži aj on určite. A ak nechápeš články, ktoré tento portál prináša a po dlhej dobe tu pridali niečo k Puigovi nehlás sa o slovo blbymi poznámkami. Peace!
MalyJanko 2021-03-05 20:21:17
klud troska zavtipkoval, netreba pisat litanie
paliboy17 2021-03-05 22:54:56
Dobre si to napisal. O nom napisu knihu, lebo to bude velky hrac :)
Malloy 2021-03-05 23:28:24
Boh by dal ze by bol legenda klubu čas ukáže
2021-03-05 20:44:47
No já si myslím že v systému 3-5-2 by si místo našel. Je potřeba vyzkoušet sestavu s DeJongem, Pedrim a Puigem....ale je pravda,že Ilaix je taky skvělý. Přeci Busi nemůže hrát všechny zápasy, ne?
2021-03-05 20:55:41
Dúfam, že zajtra nastúpi OD ZAČIATKU, nech si Pedri oddýchne. Mám ho veľmi rád a dúfam, že bude po jeho bpku hrať Moriba.
BezPrehladu 2021-03-05 20:58:59
Bráško, ty si dobre mimo v predchádzajúcom komentári si doslova napísal toto: "v tých zápasoch čo hral, tak nevynikal, nebol dôležitý hráč." Takže buď silná irónia alebo komplexík, dáky ?
Tomo10 2021-03-05 21:02:52
Bráško, ja som predtým tam písal, že vždy keď hral, tak nevynikal a nebol ten, ktorý by vynikal. To neznamená, že ho nemám rád. Ale momentálne máme hráčov v lepšej forme ako on (Pedri, Moriba, Busquets, FDJ). Ale súhlasím s tým, že by mával dostať viacej minút.
Johann 2021-03-05 21:05:33
Povedz mi kedy si videl hrať Moribu? Vlani za béčko neviem či odohral desať zápasov?
BezPrehladu 2021-03-05 21:07:37
Johann, ani sa nad tým nepozastavuj, škoda reči, konfliktov a vedenia nezmyselnej debaty. Viedol si s ním v predchádzajúcom článku o tom debatu, bez uspesne
Tomo10 2021-03-05 22:02:33
Johann, nejde o to či vlani odohral hoc aj jeden zápas, ale v tejto sezóne ukazuje talent. Prirovnám to ku Fatimu, nikto o ňom nevedel, zahral prvý zápas a hneď sme ho vynášali, volali ho "druhým Messim". Takže nezáleží koľko hral MINULÚ sezónu zápasov ak v tejto hrá dobre
paliboy17 2021-03-05 22:46:55
Tomo10, A ako vies v akej forme je PUig, ked hral kolko hral? Puig je Koemanov obrovsky nedostatok - myslim tu jeho ignoranciu?
MalyJanko 2021-03-05 22:48:21
tak asi nie je v dobrej forme ked nehrava ci?
paliboy17 2021-03-05 22:54:13
Ako to dokazes napisat, ked si ho nevidel hrat napr. posledny mesiac? Ja co som videl ho hrat tuto sezonu, tak nebol v horsej forme ako napr trincao, braitwaite a mnoho dalsich, ktori dostavali viac sanci. Vo vela zapasoch prisiel na kratky cas, ale bol velke ozivenie a ma omnoho menej minut. Boli zapasy kde busi, griezmann a dalsi stali za hovno, ale oni sancu opakovane dostali, to iste obrancovia. Tak preco nie Puig?
MalyJanko 2021-03-05 23:14:14
s tym ozivenim by som to neprehanal ale ano mas pravdu ze mohol prist v niektorych zapasoch ale my nevidime dovnutra klubu. Len prosim vas nehovorte ze Koeman ho ignoruje ked nevieme co sa deje.
paliboy17 2021-03-05 23:16:57
Hej, mozeme povedat, ze Koeman ho ignoruje aj ked nevieme co sa deje :)
Eli_vantha 2021-03-06 00:25:31
Ja Puigovi fandim a myslim si ze by mal dostavat viac minut, ale sorry nic v zlom ale uz sa niektori neposerte z toho Puiga.
Maikie11 2021-03-06 06:24:28
Jak kdo o fatim nevěděl kdo trošku sleduje juniorku tak viděl jeho čísla v juniorské LM to bylo šílený co tam dělal v 16 letech. U puiga nikdo nepředpokládá že bude hned v základu ale šanci si zaslouží. Přijde mi že Koeman hledá všelijaký možnosti jen aby ho nemusel postavit viz povolání Ilaixe a nasazování pedriho do všech zápasu
bendo 2021-03-06 09:26:33
Asi taak
2021-03-05 21:13:33
Puig je lepsi ako Moriba,nie je lepsi ako Pedri,urobi toho na ihrisku viac ako Pjanic ,ale je menej dolezity pre muzstvo ako Busquest.Jednoznacne by mal dostavat viac sanci a napr.zajtra hrat zaklad.
Tomo10 2021-03-05 22:04:38
Ale zrovnávaš takých hráčov, Puig nie je defenzívny záložník, zatiaľ čo Busquets hej, Moriba je viacej box to box záložník, behavejší a má skvelú fyzičku. Puig je tvorivý záložník s perfektnou víziou
Johann 2021-03-05 22:10:57
Dobrý záložník musí vedieť ako aj útočiť tak aj brániť,to je dobrý záložník.
paliboy17 2021-03-05 22:59:40
Johann, presne ako pises. Dobrych zaloznikov je kopec, ale takych ako Puig iba par.
sid1 2021-03-06 06:11:24
V com je napr lepsi ako ked tu bol denis suarez? Alebo rafinha?
Maikie11 2021-03-06 06:18:09
Ve fotbalové inteligenci.... Puig vymyslí takovou nahrávku jakou nikdo nevymyslí (až na messiho) on na tom hřišti prostě vidí to co jiní nevidí a v tom je výjimečný a tak si představuju Barca DNA. To je ten hlavní rozdíl mezi nim a Denisem s Rafou.
bendo 2021-03-06 09:28:47
Puig je proste dobry a mal by hrávať viac,,a bude ešte lepší
Valky 2021-03-06 21:29:48
No ja si tiež myslím ze Puig je taky malý Messi, hlavou... Podobne zmýšľa ešte aj keď dostane loptu tak robí pohyby ktoré mi pripomínajú Lea. Lenže ostatný jak keby hrali niečo iné iná vízia hry a preto potom vyzerá Puig jak... On podľa mňa by zapadol úplne do Pepovej Barci. A ne porovnám tu Messiho sním ani nehovorím ze je jak on len ze niečo majú spoločné. No ked bude nasadzovaní tak ako do trz tak sa asi nikdy s nimi nezohra. A ďalšia vec je vôbec neviem co je na Moribovi také úžasné aj keď bol na ihrisku tak nič wau som nevidel akurát že mal trosku šťastia a asistoval.... Mne príde ze nahráva, kope do lopty alebo jak to napísať tak divne, a behom mi pripomína Pogbu 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
2021-03-05 21:25:04
Puig je super klucina, srdcar o tom zadna. Jen ten fotbal kdyby mu sel lip.
leonidas129 2021-03-06 07:09:08
akokeby mu nesiel futbal. vo vacsine zapasov ked nastupil rozhybal nasu hru
2021-03-05 22:31:47
Všetci sú dobrí, preferujete niektorých....budúcnosť ukáže......nepochybujem, že ste fandovia Barci, len to nie je dobré rozdávať rozumy a vyslovovať ortieli.
2021-03-05 22:50:46
Skoda ho, strasne je sikovny. Uz vlani ked ho skusal Setien bol strasne super. A ma Barcelonske srdce, nadsenie, talent. Nerozumiem, nepochopim, preco mu Koeman neda viac casu. Pochopil by som, keby sa nedalo, ale on ho vyslovene ignoruje. Vsetka cest, ako to chalanisko znasa. Ale byt nim, uz by mi dochadzala trpezlivost. Moriba je fajn, ale Puig je tvorivejsi, kreativnejsi. Akurat je subtilnejsi, co pre Koemana absolutne nestaci. Ak aj o rok bude Koeman trener, uvital by som, aby Puig siel. Skoda zabit takeho hraca, ked ho niekto stupidne ignoruje. Tuto sezonu mohol doteraz kludne dostat o par stovak minut viac.
2021-03-05 22:56:35
Suhlas
2021-03-05 23:59:42
Z Pedriho bude dobry fudbalista, ale Puig nie o nic horsi. Len treba s nim vediet pracovat, a to asi Koeman nevie alebo nechce. Pimienta dobre povedal, ze ma BARCELONSKU DNA, a ma pravdu, lebo ho lepsie pozna ako Koeman.A co tyka hostovania, dobre ze neodisiel. Moj nazor.
Johann 2021-03-06 07:50:56
Veď práve tam je ten problém. Pimienta naštrbil Koemanove ego, preto je Puig odstavený.
Zemblo 2021-03-06 08:30:03
Johann s Pimientou to nemá nič spoločné, ono je to tak už od začiatku. Z Valencie vraveli, že odstavoval hráčov.
Johann 2021-03-06 08:58:41
Pozri sa dozadu. Na každej tlačovke sa ho pýtali prečo nehrá Puig,ráz netrénoval ráz vynášal, stále niečo. Keď sa novinári prestali vypytovať tak ho občas postavil, ale znovu prišiel rozhovor z Pimientom, ktorý povedal že už mal spolu s Colladom hrávať,tak ho znova odstavil.To je tá jeho ješitnosť. Nebude predsa jemu niekto radiť.Jeho ego je najväčší problém Barcy.
2021-03-06 07:16:04
mam velky respekt pred Koemanovou pracou, lebo to co robi z muzstvom je skvele hlavne ked prihliadneme na to, ze nemal ziadne moznosti na prestupy, mal zranenia, niektori hraci hraju pod moznosti a obrancovia ani nehovorim ..., ale to co robi s Puigom sa mi fakt nepaci. tento hrac sa ukazal uz v minulej sezone a v tejto aj napriek tomu, ze nedostal vela moznosti takmer vzdy ked nastupil zlepsil nasu hru. nebol som z tych, ktori vyhadzovali na zaciatku sezony Koemana, pretoze Riqui nehral v zaklade, ale urcite si zasluzi vacsie miesto, ake u neho ma.
2021-03-06 10:22:59
No fakt je ten, že po objavení Moribu sa šance Puiga na ďalšie minuty znížili. Myslím si, že Puig je prehľadom a technikou výborne vybavený hráč. Musí však zapracovať na pozičnej hre a musí byť viac nebezpečný smerom dopredu, tam by mal využiť svoje technické prednosti. Rozohrávať dozadu a do strán, takých je dosť u nás. A nemôže behať po celom ihrisku, má svoje miesto, keď nastúpi.